loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 32 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای از آنجایی که در انواع متعددی می باشد و تولید می شود بسیاری از افراد هر نوع آن را که بیشتر برای فضای مد نظرشان مناسب است را خریداری می کنند.  شیشه هایی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود در انواع متعددی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های مختلفی می باشد، شما زمانی که بخواهید این پارتیشن های شیشه ای را خریداری کنید باید به نوع و رنگ آن دقت بسیاری داشته باشید تا یکی از بهترین انواع آن را که در فضای شما مناسب است را خریداری نمایید. در خرید پارتیشن شیشه ای باید به برخی از مواد توجه بسیار زیادی داشته باشید که در ادامه برخی از نکات بسیار مهم در خرید پارتیشن های شیشه ای را معرفی می کنیم تا شما به خوبی در مورد انواع آن و خرید هر یک از آنها آشنایی داشته باشید.

 

خرید پارتیشن شیشه ای برای فضاهای اداری

همانطوری که بیان نمودیم در خرید پارتیشن شیشه ای  باید با انواع آن و فریم های به کار رفته در آنها آشنایی داشته باشید تا از این طریق خرید خوبی را انجام دهید. انواع پارتیشن های شیشه ای که در فضاهای مختلف نصب می شود و شما می توانید از آنها استفاده کنید عبارت می باشد از :

  1. پارتیشن های اداری دوجداره نما 

یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای که در بسیاری از فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی در مکان های اداری از آن استفاده می کنند، پارتیشن های اداری دوجداره می باشد. سازه ای که برای این نوع از پارتیشن های اداری به کار می رود فولادی می باشد. این محصول برای سازمان ها و فضاهایی که نیاز به تجهیزات اداری دارند بسیار مناسب می باشد. از آنجایی که این پارتیشن با بیشتر فضاها هماهنگی دارد شما می توانید در انواع فضاهای ادرای از این پارتیشن استفاده کنید. سازه این نوع از پارتیشن های شیشه ای بسیار با دقت و ظرافت خاصی تولید می شود و به همین دلیل است که بیشتر فضاهای اداری از این پارتیشن شیشه ای تا سقف خود استفاده می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1023"]پارتیشن های اداری دوجداره نما  پارتیشن های اداری دوجداره نما[/caption]

همچنین باید بدانید از آنجایی که سبک سلیقه هر فردی متفاوت است شما می توانید انواع متریال های دیگری مانند چوب، ام دی اف و ... را سفارش دهید تا روی این پارتیشن های شیشه ای شما به اجرا درآورند. در زمان خرید پارتیشن شیشه ای می توانید به مشاوران شرکت صحبت کنید تا در این زمینه که چه سبک و مدل پارتیشن های شیشه ای را می خواهید نصب نمایید، شما را راهنمایی کنند و بهترین متریال ها و تجهیزات اولیه را در پارتیشن های شیشه ای شما مورد استفاده قرار دهند. دقت داشته باشید شیشه هایی که در پارتیشن شیشه ای اداری مورد استفاده قرار می گیرد دوجداره می باشد و به همین دلیل به عنوان بهترین عایق صدا در فضاهای اداری عمل می کند و همین مسئله موجب می شود که امنیت و حریم خصوصی افراد بسیار بیشتر می شود.

  1. پارتیشن های دوجداره اداری افقی

از دیگر انواع پارتیشن شیشه ای اداری که شما می توانید برای فضاهای اداری خود خریداری نمایید، شیشه پارتیشن افقی می باشد، در واقع باید بدانید پنل هایی که در این پارتیشن به کار می رود افقی می باشد و به همین دلیل به آن پارتیشن افقی می گویند. از آنجایی که ساخت و طراحی این پارتیشن ها به صورت کشیده و افقی می باشد طرفداران بسیار زیادی دارد و تا وسعت زیادی هم از آن می توانید استفاده کنید. از آنجایی که در فضاهای ادرای باید سیم کشی بسیاری وجود داشته باشد، شما با نصب این نوع از پارتیشن شیشه ای در فضاهای ادرای خود نیازی نیست که این شیشه ها را باز و بسته کنید و این سیم ها از درون آنها عبور می کند.

بیشتر کاربرانی که می خواهند فضای مدرن و زیبایی داشته باشند می توانند خرید پارتیشن شیشه ای را بر دیگر پارتیشن ها ترجیح دهند و از آن استفاده نمایند. در واقع باید بدانید کارایی اصلی و مهم این پارتیشن ها بیشتر برای فضاهایی مناسب می باشد که شیک و مدرن هستند، شما با نصب این نوع از پارتیشن های اداری دیگر نیازی نیست سیم کشی های سیستم برقی خود را با دشواری انجام دهید و به راحتی می توانید این عملیات را انجام دهید.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای و طریقه نصب آن

نصب شیشه بالکن در شهرهای مختلف

آشنایی با تولید و حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای

 

  1. پارتیشن های اداری فریم لس

بدون شک برای استفاده از پارتیشن شیشه ای در فضاهای ادرای چالش های بسیاری وجود دارد و افراد بر اساس این چالش ها بهترین نوع شیشه را می خواهند خریداری نماید. شما باید بدانید که برای خرید بهترین پارتیشن های شیشه ای این گزینه بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید و از آن استفاده کنید. در استفاده از شیشه شما محدودیت اجرا ندارید، چرا که نصب آن بسیار آسان است و همچنین زیبایی بی نظیری را در محیط های اداری به وجود می آورد، به همین دلیل است که روز به روز طرفداران آن بسیار بیشتر می شود. صدای بیرون از این پارتیشن ها به هیچ عنوان وارد درون فضا نمی شود، به همین دلیل این پارتیشن به عنوان عایق صدا هم شناخته می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1280"]پارتیشن های اداری فریم لس پارتیشن های اداری فریم لس[/caption]

مهندسان و معماران شرکت ایمن در در ساخت این نوع از پارتیشن شیشه ای اداری نهایت تلاش خود را انجام داده اند که رضایت مشتریان را به دست آورند و تمامی دغدغه ها و چالش هایی را که در نصب پارتیشن های شیشه ای برای مشتریان وجود دارد را از بین ببرند. یکی از مزیت های اصلی که این نوع از پارتیشن شیشه ای دارد این است که از نوارهای پر کننده که بی رنگ هستند برای عایق صدا استفاده می نمانید تا هیچ صدایی از درون فضای پارتیشن به بیرون و برعکس وارد نشود. همچنین استحکام این شیشه ها بسیار زیاد است و بر همین اساس شما می توانید تا چندی سال بدون اینکه به آنها ضربه و یا خدشه وارد شود استفاده کنید.

  1. پارتیشن های شیشه ای اداری متحرک

یکی دیگر از گزینه هایی که برای خرید پارتیشن شیشه ای در محیط های ادرای می توانید داشته باشید این نوع از پارتیشن های شیشه ای می باشد. در واقع باید بدانید از آنجایی که انتقال دادن این نوع از پارتیشن های شیشه ای بسیار آسان است، افراد زیادی از آن استفاده می کنند، چرا که بسیاری از مکان های اداری اجاره ای می باشد و افراد اگر بخواهند از آن مکان اسباب کشی نمایند باید پارتیشن هایی را نصب نمایند که به راحتی بتوانند آنها را جابجا و منتقل کنند. بر اساس تحقیقاتی که روی سازمان ها و محیط های اداری انجام شده است، بسیاری از مهندسین به این نتیجه رسیده اند که هر شرکت اداری به بخش های بسیاری مانند اتاق جلسات، اتاق مدیر، انباری، فضای آموزشی و ... نیاز دارید که با نصب و خرید پارتیشن شیشه ای  می توانند این فضاها را برای خود به وجود آورند و استفاده کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]پارتیشن های شیشه ای اداری متحرک پارتیشن های شیشه ای اداری متحرک[/caption]

شما با خرید  پارتیشن شیشه ای متحرک می توانید دو اتاق را به یک اتاق تبدیل کنید و همچنین یک سالن بسیار بزرگ را به چندین اتاق تبدیل نمایید، بنابراین باید بدانید که این شیشه های پارتیشن بسیار به صرفه می باشد و شما خودتان می توانید به هر نحوی که مایل هستید دکوراسیون داخلی خود را طراحی کنید. از جمله مهمترین مزیت هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد اسن است که، قابلیت انعطاف پذیری آن بسیار زیاد است و بر همین اساس شما می توانید فضای اداری را به هر نحوی که مایل هستید نصب و به اجرا درآورید. اینکه سالن های بسیار بزرگ با این پارتیشن ها به خوبی کوچک و جمع و جور می شود مزیت بسیار مهم است که بسیاری از افراد به همین دلیل از آن استفاده می کنند.

  1. پارتیشن های شیشه ای اداری کلاسیک

پارتیشن شیشه ای یکی از مهمترین خاصیت ها و ویژگی های اصلی که دارد این است که به گونه ای طراحی می شود تا در ذهن افراد به وبی ماندگار گردد. زیبایی این پارتیشن ها بسیار زیاد است و بر همین اساس هر فردی وارد سازمان و یا اداره شما شود از زیبایی این پارتیشن ها لذت می برد. طراحی هوشمندی که در این نوع از شیشه صورت می گیرد بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد، بر همین اساس هر فردی لز زیبایی آن لذت می برد. همچنین باید بدانید این پارتیشن ها با فضای ادرای شما به خوبی هماهنگ می شود و بر همین اساس است که زیبایی فضای مورد نظر شما را چندین برابر می کند. اینکه زیبایی پارتیشن های شیشه ای زیاد باشد برای مدیران اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل مدیران هر شرکت و سازمان اداری می توانند سفارش پارتیشن شیشه ای کلاسیک را در شرکت ایمن در ثبت نمایند تا پارتیشن های شیشه ای آنها به بهترین نحو ممکن ساخته شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1259"]پارتیشن های شیشه ای اداری کلاسیک پارتیشن های شیشه ای اداری کلاسیک[/caption]

استفاده از متریال های چوب و فلز در پارتیشن شیشه ای بسیار روی زیبایی شیشه ها تاثیر دارد و شما می توانید سفارش خود را به گونه ای ثبت کنید تا در پارتیشن های شیشه ای شما هم این متریال ها به کار رود. شرکت ایمن در در انواع مختلف می تواند پارتیشن شیشه ای مورد نظر شما را تولید و نصب نماید، بر همین اساس شما هر نوع و سبک از این پارتیشن ها را که در نظر دارید را می توایند سفارش دهید تا برای شما همان سبک و نوع را تولید نمایند. اینکه کدام یکی از سبک های پارتیشن شیشه ای با فضای شما هماهنگی دارد بسیار مهم می باشد، به همین دلیل بهتر است با مشاوران شرکت مشورت کنید تا بهترین نوع آن را برای سازمان و اداره مورد نظرتان به شما معرفی کنند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 28 پنجشنبه 24 مهر 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از بهترین محافظ های تراس به شمار می رود که در ساختمان های امروزی طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است. یکی از انواع آن نوع ریلی می باشد که نسبت به مدل های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در این نوع از شیشه های بالکن دو پروفیل افقی نصب می شود که آنها را روی کف و سقف تراس قرار می دهند و همچنین دارای دو پروفیل عمودی دیگری  هم می باشد که در دو طرف بالکن نصب می گردند و باز و بسته شدن درب را بر عهده دارند. به طور کلی شما برای نصب شیشه های بالکن در نوع ریلی می توانید مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته اید و تا سال های طولانی از آنها استفاده خواهید کرد.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره خرید و نصب شیشه بالکن ها هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید.

 

نصب شیشه بالکن در تهران

از آنجایی که شهر تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و شلوغ کشور ایران می باشد ساختمان های زیبایی هم به وسیله معماران در این شهر ساخته می شود. این ساختمان ها برای اینکه زیبایی بیشتری داشته باشند اقدام به نصب شیشه بالکن می نمایند تا نمای بیرونی زیباتری به دست آورند. البته که باید بدانید یکی از دلایل دیگری که شیشه های بالکن در تهران مورد استقبال قرار می گیرد مساحت کوچک خانه ها هم می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="883"]اجرای پروژه شیشه بالکنی اجرای پروژه شیشه بالکنی[/caption]

در واقع آنها می توانند با نصب شیشه های بالکن در خانه خود فضای بیشتری را در خانه به وجود آورند و در این فضا استراحت کنند. برخی از تراس هایی که کوچک هستند و مساحت زیادی ندارند بهتر است از شیشه های ثابت استفاده کنند که هم زیبایی بیشتری برای این تراس ها دارد و هم قیمت آن مناسب تر می باشد.

اما برخی از خانه های دیگری که تراس های بزرگ تری دارند انتخاب شیشه های بالکن ریلی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند. شیشه های ریلی به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید به عنوان یکی از قسمت های خانه خود این شیشه ها را در تراس خود نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

مساحت هر یک از پانل های شیشه های بالکن با یکدیگر متفاوت می باشد و باید بر اساس مساحت تراس آنها را اندازه گیری و نصب نمایند. هزینه ای که باید برای خرید پانل های شیشه ای ریلی پرداخت کندی نصب به نوع ثابت آن بیشتر می باشد، چرا که یراق آلات بیشتری هم دارد. اما شرکت ایمن در هزینه کمتری را از شما دریافت می کند.

اما برخی از خانه های دیگری که تراس های بزرگ تری دارند انتخاب شیشه های بالکن ریلی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند. شیشه های ریلی به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید به عنوان یکی از قسمت های خانه خود این شیشه ها را در تراس خود نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

نصب شیشه بالکن در شهرهای بزرگ

امروزه بیشتر افراد در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و به دنبال راهی برای افزایش امنیت و آرامش خود هستند. همه شما به خوبی می دانید که تراس یکی از مهمترین بخش های خانه به شمار می رود که برای هر فردی این بخش دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="803"]شیشه های بالکن در تهران شیشه های بالکن در تهران[/caption]

برخی از افرادی که تراس هایی با مساحت بیشتر دارند در این فضا استراحت می کنند و برخی از افرادی که تراس های کوچک تری دارند بیشتر وسایل ضروری خود را در این فضا قرار می دهند. البته باید بدانید اگر طراحی دکوراسیون تراس شما به بهترین نحو ممکن انجام شود شما می توانید در تراس های کوچک هم میز و صندلی بگذارید و از فضای درونی آن لذت ببرید.

اگر شما می خواهید در تراس خود فضایی برای آرامش داشته باشید و از هیاهوی شهر و آلودگی هایی که دارد دور باشید بهترین انتخاب شما نصب شیشه های بالکن می باشد. در واقع باید بدانید شیشه های بالکن از نوع سکوریت هستند، به همین دلیل فضا را بسیار امن تر می کنند و همچنین هیچ صدا و آلودگی از درون آنها وارد تراس نمی شود.

بنابراین شما می توانید چند ساعتی از روز خود ار در تراس مشغول به استراحت باشید و از هیاهویی که در شهر هم وجود دارد به دور باشید. شما در هر شهر ایران که زندگی می کنید می توانید سفارش تولید شیشه های بالکن خود را در هر اندازه  که مایل هستید به کارشناسان شرکت ایمن در بدهید تا در کمترین زمان شیشه های بالکن شما را تولید و نصب کرده . بسیاری از افرادی که در شهرهای بزرگی مانند تبریز، اصفهان، شیراز و ... زندگی می کنند می توانند سفارش خود را به این شرکت ارائه دهند.

[caption id="" align="aligncenter" width="744"]طرح اجرایی شیشه بالکنی طرح اجرایی شیشه بالکنی[/caption]

 خرید شیشه های بالکن

برای خرید شیشه های بالکن شما باید در ابتدا نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید آن نمایید. هر یک از انواع شیشه های بالکن دارای ویژگی های متنوعی می باشند و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر با محیط و فضای شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید. بیشتر افرادی که به دنبال شیشه بالکن ارزان قیمت می باشند و نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید شیشه تراس پرداخت کنند، می توانند سفارش خود را به شرکت ایمن در سفارش دهند.

شرکت ایمن در سال های بسیاری است که در زمینه تولید تجهیزات شیشه ای تخصص دارد و به همین دلیل می تواند با بهترین کیفیت هر یک از انواع شیشه های بالکن  را که شما مایل هستید را برایتان نصب کند.

یکی از نکاتی که زمان خرید شیشه بالکن  باید به آن توجه بسیاری داشته باشید اندازه گیری تراس تان می باشند، شما بدون شک خودتان نمی توانید اندازه گیری دقیقی از محیط تراس خود انجام دهید، به همین دلیل بهتر است از کارشناسان شرکت درخواست نمایید تراس شما را برای نصب شیشه بالکن اندازه گیری نمایند. اگر شما خودتان اقدام به اندازه گیری تراس برای نصب شیشه ها نمایید امکان دارد زمان نصب درزهایی به وجود آید که به سختی آنها را بتوان جبران نمود.

هزینه خرید شیشه های بالکن بستگی به متراژ و نوع شیشه هایی دارد که شما انتخاب می کنید. به عنوان مثال باید بدانید هزینه خریداری شیشه بالکن ثابت نسبت به نوع ریلی کمتر می باشد، چرا که یراق آلات کمتری در نوع ثابت به کار رفته است. کارشناسانی که شیشه ها را نصب می کنند از آنجایی که تخصص بسیاری دارند در کمترین زمان می توانند کار خود را انجام دهند و شیشه های تراس شما را در هر نوع که سفارش داده بودید را نصب نمایند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 32 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

زیبایی شیشه بالکن در خانه ها دست کمی از تجهیزات دیگر در ساختمان ندارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به زیبایی ساختمان های خود اهمیت می دهند اقدام به نصب شیشه های بالکن در انواع مختلف می نمایند. اما باید بدانید مهمترین ویژگی استفاده از شیشه های بالکن تنها زیبایی آنها نمی باشد، بلکه آنها را به دلیل حفظ انرژی دمای درونی منزل و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون ساختمان مورد استفاده قرار می دهند. اینکه شما در درون منزل خود فضایی بسته که با محیط بیرون در ارتباط باشد بسیار دلنشین است که با نصب شیشه بالکن می توانید آن را مهیا کنید.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره شیشه بالکن ها هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید . 

 

نمای شیشه های بالکن

نمایی که شیشه های بالکن در ساختمان ها ایجاد می کنند نظر هر بیننده ای را جلب می کند، به همین دلیل بیشتر کسانی که به نمای بیرونی ساختمان خود اهمیت می دهند از این تجهیزات ساختمان استفاده زیادی می کنند. شما زمان خرید شیشه بالکن باید به انواع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که هر یک از مدل های آن زیبایی منحصر به فردی دارد و نسبت به سلیقه هر فرد متفاوت می باشد.

برخی از شیشه های بالکن نسبت به مدل های دیگر هزینه بیشتری دارند و شما باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. البته که باید بدانید این شیشه های بالکن دارای ویژگی های بیشتری هستند و همچنین یراق آلات بیشتری هم برای تولید آنها به کار رفته است.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="803"]نمونه کار تکمیلی شیشه بالکن نمونه کار تکمیلی شیشه بالکن[/caption]

اگر می خواهید نمای شیشه های بالکن  شما زیبا باشد بهتر است از شیشه های استفاده کنید که به صورت ریلی باز و بسته می شوند، آنها زیبایی منحصر به فردی دارند و کار کردن با آنها آسان تر می باشد. برخی از شیشه های بالکن به صورت ثابت هستند که شما البته با طراحی دکوراسیون تراس خود می توانید زیبایی آنها را هم چندین برابر کنید و از اینکه در تراس خود چند ساعتی استراحت کنید لذت ببرید.

بسیاری از خانم هایی که در تراس های شیشه ای خود وسایل زیادی می گذارند و می خواهند آنها از گرد و غبار آلودگی دور بماند می توانند اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایند. اگر می خواهید نمای شیشه های بالکن خود را زیباتر کنید می توانید بین رنگ های متنوع شیشه ها یکی از آنها را که با نمای ساختمان تان هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و نصب نمایید.

خرید شیشه بالکن جدید

بدون شک هر فردی زمانی که می خواهد تجهیزات ساختمانی برای نمای ساختمان نصب کند به دنبال جدیدترین مدل های آن می باشد. برای نصب شیشه های بالکن هم باید به دنبال جدیدترین مدل های آنها بود، تا اقدام به نصب نمایند. هر روزه از آنجایی که تکنولوژی پیشرفت می کند تجهیزات ساختمانی هم پیشرفت زیادی دارد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را که جدید تر است را خریداری کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="872"]نمونه طرح اجرایی شیشه بالکن جدید نمونه طرح اجرایی شیشه بالکن جدید[/caption]

شرکت ایمن در یکی از تولیدکنندگان شیشه های بالکن  می باشد که دارای انواع مدل های آن است و شما هر یک را که بیشتر بپسندید برایتان نصب می کند. هر یک از مدل های جدید و به روز شیشه های بالکن  در کارخانه ایمن در تولید می شود و شما بین آنها هم می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته باید بدانید که شرکت ایمن در هزینه زیادی را باید نصب شیشه های بالکن  از مشتریان خود دریافت نمی کند و با نازلترین و بهترین قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن جدید را که تولید شده است را عرضه می کند. به طور کلی بسیاری از افراد یکه به دنبال خرید شیشه های بالکن ارزان هستند این شرکت تولید کننده را برای خرید تجهیزات شیشه ای ساختمان خود انتخاب می کنند. قیمت شیشه های بالکن شما بستگی به متراژ تراس تان دارد که هرچه مساحت بیشتری از این شیشه ها را سفارش دهید بدون شک باید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایید.

البته باید بدانید که شرکت ایمن در هزینه زیادی را باید نصب شیشه بالکن از مشتریان خود دریافت نمی کند و با نازلترین و بهترین قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن جدید را که تولید شده است را عرضه می کند.

اگر شما به مدرن بودن و زیبایی ساختمان خود اهمیت بسیاری می دهید، بهتر است از جدیدترین مدل های شیشه های بالکن استفاده کرده و در تراس خود نصب کنید. برخی از افرادی که به دنبال شیشه های بالکن جدید هستند باید بدانند نوع شیشه ها، رنگ شیشه ها و یراق آلات به کار رفته شده در آن را هم می توانند بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="943"]نمونه شیشه بالکن اجرایی در منزل ویلایی نمونه شیشه بالکن اجرایی در منزل ویلایی[/caption]

نصب شیشه های بالکن جدید

برای نصب شیشه های بالکن متخصصین و نصابان شرکت ایمن در می توانند در کمترین زمان به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و آنها را نصب کنند. دقت داشته باشید که شیشه های بالکن دارای یراق آلات متنوعی می باشند و نصب آنها هم پیچیدگی ها و قوانین مخصوص به خود را دارد، به همین دلیل بهتر است برای نصب آنها تنها به متخصصین شرکت اعتماد کنید. شما بعد از اینکه یکی از انواع مدل های شیشه های بالکن جدید را انتخاب کنید کارشناسان برای اندازه گیری تراس و محیط مورد نظرتان مراجعه می کنند و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند.

بعد از اینکه اندازه گیری کارشناسان از مکان مورد نظر شما به اتمام رسید اقدام به ساخت و تولید شیشه تراس مورد نظر شنا می نمایند. در حین کار اگر تغییراتی برای شیشه های بالکن شما به وجود بیاید و نظر بهترین کارشناسان داشته باشند شما را در جراین خواهند گذاشت تا زیبایی نمای ساختمان تان بسیار زیباتر شود. به طور کلی هر یک از انواع شیشه هایی که توسط تولیدکنندگان تولید می شود از جنس سکوریت می باشد و باید بدانید مقاومت آنها در برابر هر شرایطی بسیار زیاد است.

برای نصب شیشه های بالکن جدید به محض اینکه آنها آماده شوند نصابان به مجل مراجعه کرده و همراه با یراق آلات ویژه و مخصوصی که آنها دارند شیشه ها را نصب می کنند. مدت زمان نصب شیشه های بالکن  چندان زیاد نمی باشد، چرا که نصابان در این زمینه تخصص بسیاری دارند و در کمترین زمان آنها را در بدون هیچ درز و مشکلی نصب می کنند. یراق آلاتی که برای نصب شیشه های بالکن  مورد استفاده قرار می گیرد بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد، در غیر این صورت به زودی فرسوده می شود و عملکرد خود را برای حفظ انرژی از دست می دهد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144053055   02144051014

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 564 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

 آلاچیق شیشه ای

امروزه بسیاری از افراد مایل هستند که آلاچیق شیشه ای را روی پشت بام خود نصب کنند تا فضایی دنج و آرام برای برخی از روزهای خود داشته باشند. در پشت بام ها فضای زیادی برای نصب این آلاچیق ها وجود دارد، به همین دلیل شما هم می توانید آنها را روی پشت بام خود نصب کنید. در واقع باید بدانید این آلاچیق ها مانند شیشه های بالکن نیستند که دارای محدودیت فضا باشند و شما برای نصب آنها فضای زیادی خواهید داشت.

اگر شما بخواهید آلاچیق شیشه ای را در فضای حیاط خود نصب کنید بدون شک مزاحمت بسیاری امکان دارد برای همسایه های دیگر داشته باشید و یا اینکه خودتان هم نتوانید از آن فضا لذت ببرید، ولی روی پشت بام اینگونه نمی باشد. زمانی که آلاچیق های شیشه ای را روی پشت بام نصب می کنید فضای بیشتری را در دیدرس خود خواهید داشت و از نور مستقیم آفتاب هم لذت خواهید برد.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به چگونگی روش نصب آلاچیق شیشه ای هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه شوید . 

آلاچیق شیشه ای و ایجاد فضایی آرام روی پشت بام

از آنجایی که دسترسی افراد روی پشت بام کمتر از نواحی دیگر منزل می باشد، شما می توانید آلاچیق های شیشه ای مورد نظر خود را در این فضا نصب کنید و از نشستن در آن لذت ببرید. امروزه استفاده از آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام بسیار مرسوم شده است و شما می توانید به شرکت ایمن در ساخت آنها را سفارش دهید. شما زمانی که این آلاچیق ها را روی پشت بام خود نصب کنید می توانید در هر زمانی از فصل سال از محیط آن لذت ببرید و چند ساعتی ار با خانواده و دوستان تان در این محیط باشید.

[caption id="" align="aligncenter" width="782"]نمونه شیشه ای آلاچیق در حیاط خانه نمونه شیشه ای آلاچیق در حیاط خانه[/caption]

برخی از افراد که خانه های کوچکی دارند و فضای خانه آنها برای داشتن چنین محیطی محدود است می توانند با نصب آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام محیط آرام و دنجی را برای خود مهیا کنند. اگر طراحی و استانداردهای ساخت آلاچیق های شیشه ای  اصولی باشد هر فردی راغب می شود که در این آلاچیق ها زمان بگذراند.

تمامی قطعات و یراق آلاتی که در ساخت آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام به کار می رود دارای کیفیت بی نظیری می باشد  به همین دلیل هرگز فرسوده نمی شوند. ایده هایی که برای طراحی آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام وجود دارد بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر مایل هستید را انتخاب کرده و سفارش دهید برایتان تولید کنند.

تمامی قطعات و یراق آلاتی که در ساخت آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام به کار می رود دارای کیفیت بی نظیری می باشد  به همین دلیل هرگز فرسوده نمی شوند.

طراحی پشت بام با نصب آلاچیق شیشه ای

امروزه علاقه بسیاری از افراد به روف گاردن های ساخته شده روی پشت بام بسیار زیاد است، چرا که آنها زیبایی بی نظیری دارند. شما باید بدانید یکی از مهمترین بخش هایی که روی این روف گاردن ها قرار می گیرد و زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد آلاچیق های شیشه ای  می باشد که در طرح و رنگ های متفاوتی تولید می شوند. طراحی آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام زیبایی و کارایی آن را بسیار بیشتر می کند و بدون شک شما از اینکه ساعتی ار در این آلاچیق ها استراحت کنید بسیار لذت خواهید برد.

از آنجایی که در طراحی آلاچیق های شیشه ای شیشه های سکوریت به کار رفته است در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده از آنها در هر فصل سال استفاده کنید. محیط روف گاردن های طراحی شده روی پشت بام با نصب آلاچیق های شیشه ای بسیار زیباتر و شیک تر می شود، به همین دلیل شما هم می توانید این محیط ر روی پشت بام خانه خود داشته باشید. رنگ بندی و طرح هایی که آلاچیق های شیشه ای دارند بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و سفارش دهید برایتان نصب کنند.

از آنجایی که در طراحی آلاچیق های شیشه ای شیشه های سکوریت به کار رفته است در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده از آنها در هر فصل سال استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="855"]ایمن در-آلاچیق شیشه ای ایمن در-آلاچیق شیشه ای[/caption]

آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام

آلاچیق های شیشه ای یکی از مکان هایی می باشد که افراد برای استراحت از آن می توانند ساعتی استفاده کنند. این سازه شیشه ای به وسیله متریال ها و مواد اولیه مختلفی ساخته و تولید می شود که هر یک از آنها زیبایی بی نظیری دارد. همانطور که می دانید آلاچیق های شیشه ای به تازگی وارد عرصه تجهیزات ساختمانی شده اند و پیش از این آلاچیق های چوبی و یا آهنی مورد استفاده قرار می گرفتند.

هر فردی علاقه دارد از تجهیزات جدید ساختمانی استفاده کند که آلاچیق های شیشه ای یکی از این تجهیزات جدید به شمار می رود. بدون شک این مسئله که شما محیط پشت بام خود را زیباتر و جذاب تر کنید تاثیر بسیاری در زیبایی نمای ساختمان تان هم دارد.

اینکه شما در چه ناحیه آب و هوایی بخواهید اقدام به نصب و ساخت آلاچیق های شیشه ای نمایید در هزینه خرید آن تاثیر بسیاری دارد. چرا که به عنوان مثال اگر شما بخواهید آلاچیق های شیشه ای  را برای شهری که رطوبت زیادی دارد مورد استفاده قرار دهید باید سیستم خنک سازی هم درون آن تعبیه شود و همچنین شهرهای دیگر با ویژگی های متفاوتی که دارند باید یکی از انواع آلاچیق های شیشه ای را مورد استفاده قرار دهند.

بنابراین به این نکته بسیار مهم باید توجه داشته باشید و سپس آلاچیق های شیشه ای مورد نظر خود را در بین انواع آن انتخاب کنید. امکان باز و بسته شدن شیشه هایی که در آلاچیق های شیشه ای به کار می رود یکی از مزیت های آن است که بسیاری از افراد به آن علاقه زیادی دارند.

دکوراسیون پشت بام با آلاچیق های شیشه ای

امروزه از آنجایی که آپارتمان نشینی رشد بسیاری داشته است و بیشتر افراد آپارتمان نشین می باشد استفاده از خانه هایی که حیاط دار هستند منسوخ گشته. اما باید بدانید با اینکه شما در خانه های حیاط دار زندگی نمی کنید ولی با نصب آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام می توانید فضایی شبیه به آن فضای حیاط را در خانه خود داشته باشید. اگر شما می خواهید آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام خود استفاده کنید بهتر است در ابتدا روف گاردن پشت بام خود را سفارش دهید. قیمت آلاچیق های شیشه ای بستگی به نوع و اندازه آنها دارد که شما می توانید هر یک را که مایل هستید انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="836"]نمونه طرح اجرایی آلاچیق شیشه ای طرح اجرایی آلاچیق شیشه ای[/caption]

البته کارشناسان شرکت می توانند بدون ساخت روف گاردن آلاچیق های شیشه ای متنوعی را برای شما روی پشت بام نصب کنند. ولی با وجود روف گاردن ها ، زیبایی آلاچیق های شیشه ای بسیار بیشتر می شود. شما برای نصب و استفاده از آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام باید به برخی از نکاتی که دکوراسیون آن را زیباتر می کند توجه داشته باشید و این نکات عبارت می باشد از :

- در ابتدا باید از ایمن بودن پشت بام خود اطمینان کافی به دست آورید و سپس اقدام به نصب آلاچیق های شیشه ای نمایید.

- برای اینکه آلاچیق های شیشه ای پشت بام خانه خود را زیباتر کنید بهتر است میز و صندلی هایی را هم برای آن انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری به دست آورد و همچنین آرامش افراد در آلاچیق با نشستن روی صندلی ها بیشتر شود.

- دقت داشته باشید که هرگز آلاچیق های شیشه ای در مرکز پشت بام نصب نمی شوند و آنها را باید در گوشه پشت بام نصب نمایید.

- از گل ها و گیاهان رنگی استفاده کنید تا زیبایی آلاچیق های شیشه ای شما بسیار بیشتر شود. گل ها و گیاهان آرامش بسیاری را به افراد هدیه می دهد و شما می توانید از انواع گوناگون آنها روی پشت بام خود استفاده کنید.

- هر یک از انواع آلاچیق های شیشه ای ویژگی ها و زیبایی متنوعی دارد که شما باید بین انواع آنها یکی را انتخاب کنید که با فضای پشت بام هماهنگی بیشتری داشته باشد. دقت داشته باشید که یراق آلات مورد استفاده روی آلاچیق های شیشه ای  باید از بهترین کیفیت باشد تا سال های طولانی دوام و ماندگاری داشته باشد.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 50 سه شنبه 15 مهر 1399 نظرات (0)

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای ساخته ای از شیشه می باشد که برای سرپناه گرفتن و نشستن در فضایی سبز و دلنشین افراد اقدام به نصب آن می نمایند. ایده اصلی ساخت این آلاچیق ها به سال ها پیش باز می گردد که افراد تصمیم گرفتند استراحت نیمروزی در باغ قصرهای خود داشته باشند. البته باید بدانید در گذشته برای ساخت و نصب آلاچیق از شیشه استفاده نمی شده است و بیشتر از فلز و یا چوب استفاده می کردند.

ولی امروزه از آنجایی که علم بسیار پیشرفت کرده است افراد از به روزترین و جدیدترین تجهیزات ساختمانی استفاده می کنند.آلاچیق شیشه ای را می تواند به شکل های دایره ای، مستطیل و دیگر اشکال هندسی طراحی و تولید کرد. اینکه مدل آن چگونه باشد بستگی به نظر شخصی شما دارد و شما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره الاچیق شیشه ای و مراحل نصب  آن صحبت کنیم . 

 

آلاچیق شیشه ای گرد

از آنجایی که آلاچیق شیشه ای گرد زیبایی منحصر به فردی دارد طرفداران این مدل هم روز به روز بیشتر می شوند و علاقه زیادی به نصب آن پیدا می کنند. شما باید بدانید نصب فریم ها و تولید این آلاچیق کار چندان راحتی نمی باشد و برای تولید آن باید مراحل پیچیده ای طی شود. یکی از مهمترین اقداماتی که برای تولید و نصب این آلاچیق ها باید انجام شود این است که فضا را به درستی اندازه گیری کنند و سپس آن را آهنکشی نمایند.

آهنی که برای این کار مورد نیاز می باشد به صورت قطعات ریز در می آید و تمامی قطعات آن به صورت بسیار منظم و زیبا در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا شکل دایره را تشکیل دهند. برای تولید کردن فریم های این نوع از آلاچیق های شیشه ای باید فریم های مناسبی را با نرم افزار اتوکد طراحی نمانید تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="892"]نمونه اجرایی شیشه ای آلاچیق نمونه اجرایی شیشه ای آلاچیق[/caption]

فریم مورد نظر برای نصب و ایجاد آلاچیق های شیشه ای تا حدودی شبیه به فریم بالکنی می باشد. تمامی قطعات و فریم هایی که مربوط به این نوع از آلاچیق شیشه ای  می باشد باید در کارگاه و یا کارخانه روی یکدیگر اسمبل شود و سپس آنها را برای نصب به مکان مورد نظر بیاورند. همانطور که بیان نمودیم مراحل نصب و تولید این آلاچیق ها تا حدودی دشواری های مربوط به خود را دارد ولی تکنسین های شرکت ایمن در در نصب آنها تخصص بسیاری دارند.

پروژه مورد نظر شما به دست تکنسین های شرکت به بهترین نحو ممکن انجام می شود و شما می توانید فضایی زیبا را در خانه و یا مکان های دیگر داشته باشید.قیمت آلاچیق شیشه ای به دلیل دشواری هایی که برای تولید و نصب دارد تا حدودی بیشتر از انواع دیگر آن ماننند مستطیلی می باشد.

ساخت آلاچیق های شیشه ای

در گذشته افرادی که اقدام به ساخت و نصب این آلاچیق ها  می کردند  مهمترین هدفشان این بوده است که در برابر سرما و گرما ایمن باشند. متریال هایی که برای ساخت این آلاچیق ها مورد استفاده قرار می گرفته است متنوع و بیشتر از چوب بوده که اکنون ساخت آن دچار تغییراتی شده است. به طور معمول امروزه برای ساخت آلاچیق شیشه ای ، آنها را به صورت تاشو طراحی می کنند تا بتوانید در فصل گرم سال آنها را باز کنید و از هوای بیرون لذت ببرید.

بیشترین کاربردی که این آلاچیق ها  دارند، در محیط های سنتی، مجتمع های مسکونی، پشت بام ها و ... می باشد. در واقع شما  هر محیطی را که مد نظرتان باشد می توانید به کارشناسان نشان بدهید تا بهترین و مناسب ترین آلاچیق ها را برای آن محیط طراحی نمایند.

[caption id="" align="aligncenter" width="880"]ایمن در-نمونه آلاچیق ایمن در-نمونه آلاچیق[/caption]

برای نصب آلاچیق های شیشه ای شما هیچ محدودیتی در نوع و شکل آن ندارید، و می توانید هر یک از طرح های آن را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده تا برای شما نصب کنند. یکی از مهمترین مواردی که در ساخت آلاچیق ها اهمیت بسیاری دارد این است که از سرما و گرما ایمن بادش و کارشناسان و تولیدکنندگان شرکت ایمن در به خوبی با این ویژگی آن آشنایی دارند. شما می توانید هر یک از طرح های آلاچیق را که مایل می باشید و بیشتر می پسندید را انتخاب کرده تا برای شما تولید و نصب کنند.

بیشترین کاربردی که آلاچیق های شیشه ای  دارند در محیط های سنتی، مجتمع های مسکونی، پشت بام ها و ... می باشد. در واقع شما  هر محیطی را که مد نظرتان باشد می توانید به کارشناسان نشان بدهید تا بهترین و مناسب ترین آلاچیق های شیشه ای را برای آن محیط طراحی نمایند.

شیشه برای آلاچیق

شیشه هایی که برای تولید آلاچیق های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد سکوریت و 8 تا 10 میلیمتر می باشد. مقاومت و امنیت این شیشه ها بسیار زیاد است و شما می توانید تا سال های سال با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید، چرا که هرگز دچار آسیب نمی شوند و ضربه ای هم که به آنها وارد شود مقاومت زیادی دارند. شیشه هایی که در ساخت آلاچیق شیشه ای گرد به کار می روند به صورت ریلی باز و بسته می شوند و در هر ابعادی که شما در نظر داشته باشید آنها را برای شما تولید و در مکان مورد نظرتان نصب می کنند.

شیشه های سکوریت شده ای که در آلاچیق ها مورد استفاده قرار می گیرند تا 95 درصد به خوبی می توانند از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون محیط جلوگیری کنند. مطلوبیت فضا با استفاده از شیشه های سکوریت شده درون آلاچیق بسیار بیشتر می شود.

مراحل تولید و ساخت شیشه های سکوریت در کارخانه انجام می شود و سپس بر اساس اندازه گیری هایی که در محل شما انجام داده اند آنها را نصب می کنند. از آنجایی که تمایل زیادی برای نصب و استفاده از آلاچیقها وجود دارد روز به روز تولید آن بیشتر می شود و تولیدکنندگان تخصص بیشتری در این زمینه به دست می آورند.

شیشه های سکوریت شده ای که در آلاچیقها مورد استفاده قرار می گیرند تا 95 درصد به خوبی می توانند از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون محیط جلوگیری کنند. مطلوبیت فضا با استفاده از شیشه های سکوریت شده درون آلاچیق های شیشه ای  بسیار بیشتر می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="768"]نمونه طرح شبشه ای آلاچیق نمونه طرح شبشه ای آلاچیق[/caption]

شما هم می توانید برای نصب و اجرای آلاچیقهای شیشه ای در محیط های مورد نظر خود آن فضا را بسیار زیباتر و شیک تر کنید تا از زیبایی آن برای چند ساعت نشستن درون آن لذت ببرید. دقت داشته باشید که باید اندازه و طرح های آن بسیار دقیق باشد تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت آنها را در فضای موجود نصب کننند.

آلاچیق های شیشه ای تاشو

یکی از دیگر انواع آلاچیق های شیشه ای نوع تاشو آن می باشد که پانل های آن تاشو است و زیبایی بسیاری دارد. یراق آلاتی که در این نوع از آلاچیق های شیشه ای  به کار می رود خارجی هستند و به همین دلیل مقاومت بسیاری در برابر هرگونه شرایطی از خود نشان می دهند. تمامی یراق آلات آنها ضد زنگ می باشد و روی محور ریلی به حرکت در می آیند تا در یک طرف جمع شوند. بدون شک زیبایی آلاچیق های شیشه ای ریلی بسیار بیشتر از انواع دیگر آن می باشد، به همین دلیل شما می توانید ای مدل بسیار زیبا را برای محیط و فضاهای متنوع خود انتخاب و نصب کرده تا فضایی دنج داشته باشید.

تنها موردی که شما باید به آن دقت بسیاری داشته باشید این است که اندازه گیری های این پانل ها را به درستی انجام دهید. کارشناسان و تکنسین های نصب آلاچیق شیشه ای  با اندازه گیری دقیق آشنایی بسیاری دارند و به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام می دهند.

از مهمترین مواردی که برای ساخت و نصب آلاچیق تاشو وجود دارد این است که فضا را بسیار مدرن تر می کند و به همین دلیل روز به روز هم طرفدارن آن بسیار بیشتر می شود. نظافت کردن آن بسیار آسان می باشد و شما در کمترین زمان می توانید آنها را تمیز کرده و از نشستن درون آن لذت ببرید. شما با نصب آلاچیق های تاشو از هدر رفتن انرژی تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کنید و می توانید فضای درون آن را مانند فضای خانه تان گرم و دلنشین نگه دارید.

امروزه که بسیاری از افراد علاقه زیادی به نشستن در محیطی دنج دارند انتخاب و نصب آلاچیق های شیشه ای  بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 26 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

 شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از زیباترین بخش های می باشد که در تراس یک ساختمان از آن استفاده بسیاری می شود. امروزه افراد زیادی که به زیبایی نمای ساختمان خود و محیط درونی ساختمان اهمیت می دهند از شیشه های بالکن که در انواع رنگ ها و مدل های متنوع می باشد استفاده می کنند. برخی از افراد بدون اینکه اطلاعاتی از مزیت های شیشه های بالکن داشته باشند شاید اقدام به نصب شیشه بالکن نمایند، ولی زمانی که از مزیت های آن اطلاع پیدا کنند بدون شک اقدام به نصب شیشه های بالکن می نمایند و از مزیت های آن بهره مند می شوند.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره نصب شیشه بالکن و چگونگی مراقبت از آن صحبت کنیم . 

 

چرا باید شیشه بالکن در تراس خود نصب کنید ؟

از آنجایی که قیمت شیشه بالکن نسبت به مزیت هایی که دارد بسیار عالی و به صرفه می باشد افراد زیادی اقدام به خرید این شیشه ها می نمایند.مراقبت شیشه بالکن یکی از مواردی است که پس از نصب در تراس خانه می بایست به آن توجه زیادی شود چرا که در صورت عدم مراقبت می تواند باعث عبور آلودگی صوتی و خرابی ریل ها شده که هزینه تعمیر بالایی دارد . در بسیاری از کشورهای پیشرفته مانند آلمان و یا ترکیه از شیشه های بالکن استفاده زیادی می شود و به همین دلیل ساختمان های زیبا و بی نظیری دارند.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته مانند آلمان و یا ترکیه از شیشه های بالکن استفاده زیادی می شود و به همین دلیل ساختمان های زیبا و بی نظیری دارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="798"]نمونه شیشه بالکن نمونه شیشه بالکن[/caption]

از آنجایی که کشور ایران هم در ساختمان سازی رشد بسیاری داشته و بیشتر افرادی که در زمینه ساختمان سازی تخصص دارند به زیبایی ساختمان و لوکس بودن آن اهمیت زیادی می دهند.  بنابراین اگر شما هم می خواهید ساختمان هایتان نمای زیبایی داشته باشد و از محیط تراس خود در خانه هم بهره برداری کنید، بهتر است اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایید.

راهنمای نگهداری از شیشه های بالکن

سیستم شیشه های بالکن که در شرکت ایمن در طراحی می شود به گونه ای است که مقاومت و طول عمر بسیار زیادی دارد و به همین دلیل در هر شرایطی زنگ نمی زند و فرسوده هم نمی شود. با این وجود اگر شما به زیبایی ساختمان خود اهمیت زیادی می دهید و می خواهید همیشه شیشه های بالکن زیبا و تمیزی داشته باشید می توانید برخی از نکات نگهداری را به خوبی رعایت کنید که این نکات عبارت می باشد از :

  1. شستشو و نگهداری

حتی اگر تمامی قطعات و یراق آلات شیشه های بالکن تمیز باشد و به خوبی کار کند شما باید هر سال یکبار یراق آلات آن را روغن کاری کنید. اگر شیشه های بالکن به صورت ریلی طراحی شده باشند باید چرخ های آن را همیشه با اسپری تمیز کرد و به خوبی از آنها مراقبت کنید. نوارهای آب بندی زیر شیشه های بالکن را هم همیشه باید چک کنید تا از کارکرد آن اطمینان به دست آورید. برخی از پاک کننده هایی که خنثی هستند بهترین گزینه شما می باشند تا به وسیله آنها شیشه های بالکن را به خوبی تمیز کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="656"]نمونه اجرایی شیشه بالکن نمونه اجرایی شیشه بالکن[/caption]

اگر گرد و غباری روی شیشه ها نشسته باشد می تواند به وسیله آب و پاک کننده ها آنها را به خوبی تمیز کنید. اگر شیشه های بالکن شما در ساختمان هایی با طبقه های زیاد نصب شده است، باید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند درخواست نمایید تا سالی یک برای شستشوی آن شیشه ها مراجعه کند.

  1. ایمنی

اگر شما می خواهید در ارتفاعات بسیار بالا شیشه های بالکن را تمیز کنید بهتر است از وسیله های ایمنی استفاده کنید. البته باید بدانید افرادی که تخصص کافی در این زمینه دارند تمامی وسیله های ایمنی را با خود به همراه دارند و به همین دلیل تمامی نکات ایمنی را به درستی رعایت می کنند.

  1. عایق بندی

برای اینکه بین شیشه های بالکن و پانل های آن مکانی برای تهویه وجود داشته باشد و عایق بندی گردد باید فاصله 2 تا 4 میلی متری بین آنها قرار گیرد. پنجره ای که روی شیشه بالکن نصب می شود باید مانند شکاف عمل کند تا به راحتی باز شود. اگر شما هوای بیشتری را نیاز دارید می توانید سفارش دهید تا از لولاهایی بین آنها استفاده شود. در واقع باید بدانید هر یک از شیشه های بالکن که برای شما تولید می شود دارای ویژگی های متنوعی می باشد به همین دلیل عایق بندی آنها هم متفاوت است. بنابراین باید عایق بندی که روی آنها هم انجام می شود باید بر اساس ویژگی های آن شیشه ها باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="666"]شیشه بالکن شیشه بالکن[/caption]

مشخصات فنی شیشه های بالکن 

در نصب شیشه بالکن اولین پانلی که متصل می شود می بایست ثابت باشد و به صورت درب به راحتی باز و بسته می شود. دیگر پانل ها هم به صورت تک به تک در مسیر ریل به راحتی حرکت می کنند و در محل درب می توانند از مسیر ریل خارج شده و در مسیر حرکتی مناسبی قرار گیرند. این سیستم بر اساس مدل های روز طراحی می شود و به همین دلیل با سلیقه شخصی افراد هم هماهنگی بسیاری دارد.

درزگیرهای پلاستیکی که روی شیشه های بالکن نصب می شود برای جابجایی راحت شیشه ها بسیار عالی می باشد و سرعت حرکت آنها را بالاتر می برد. تنها نکته ای که شما باید به آن دقت داشته باشید این است که همیشه از این پروفیل ها مراقبت کنید تا دچار مشکل نشود و تا سال های طولانی برای شما به بهترین روش ممکن کار کنند.

اگر مایل باشید می توانید حفاظ هایی را هم برای شیشه های بالکن خود سفارش دهید تا هم امنیت شیشه ها را بالاتر ببرید و هم زیبای نمای ساختمان را افزایش دهید. شما در هر مکانی که مایل باشید می توانید اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایید.

سیستم شیشه های بالکن هیج منع و محدودیتی در نمای فضا به وجود نمی آورند و لت های شیشه به صورت بسیار مساوی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برخی از شیشه ها به صورت ثابت نصب می شوند و به همین دلیل آنها را نمی توانید از جای تکان دهید و با قطعات مخصوص به خود در کناره های دیوار بالکن نصب می شوند اما برخی از شیشه های بالکن که به صورت ریلی طراحی می شوند به راحتی جابجا می گردند و بر همین اساس شما اگر تراس بزرگی دارید بهتر است از آنها استفاده کنید.

برخی از شیشه ها به صورت ثابت نصب می شوند و به همین دلیل آنها را نمی توانید از جای تکان دهید و با قطعات مخصوص به خود در کناره های دیوار بالکن نصب می شوند اما برخی از شیشه های بالکن که به صورت ریلی طراحی می شوند به راحتی جابجا می گردند و بر همین اساس شما اگر تراس بزرگی دارید بهتر است از آنها استفاده کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 30 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای در بسیاری از فضاهای اداری و یا خانگی متداول شده است. به دلیل مزیت هایی که این پارتیشن های شیشه ای دارند بیشتر افراد ترجیح می دهند برای تفکیک برخی از قسمت های خانه و یا اداره خود از این پارتیشن ها استفاده کنند.  پارتیشن های شیشه ای در انواع مدل ها و طرح های متنوع تولید می شوند و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. شما می توانید بر اساس نیاز خود و همچنین متراژ فضای مورد نظرتان یکی از انواع آن را انتخاب کرده و اقدام به نصب آنها نمایید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشید تا با محصول پارتیشن شیشه ای و قیمت و زمان تحویل سفارشتان با شما صحبت کنیم.

 

پارتیشن شیشه ای متحرک

یکی از انواع مدل های پارتیشن شیشه ای نوع متحرک آن می باشد که نسبت به مدل های دیگر مزیت های بیشتری را در خود جای داده است. بیشتر فضاهای داخلی برای اینکه زیبایی بی نظیری داشته باشند از این پارتیشن ها استفاده بسیاری می کنند. قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به بسیاری از مدل های دیگر آن تا حدودی بالاتر می باشد و این مسئله هم به دلیل مزیت های بی نظیر آن می باشد که دارد. این نوع از پارتیشن های شیشه ای متحرک دارای امکانات کلیدی و متنوعی می باشند که برخی از آنها عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="666"]پارتیشن شیشه ای متحرک پارتیشن شیشه ای متحرک[/caption]

  1. تنظیماتی که برای حرکت دادن پارتیشن  شیشه ای وجود دارد بسیار متنوع می باشد و شما هر یک از آن تنظیمات ار که مایل باشید را می توانید برای باز و بسته شدن درب مورد استفاده قرار دهید. در مورد اینکه کدام یک از تنظیمات آن برای محیط و فضای مورد نظر شما مناسب تر است می توانید با کارشناسان و مشاوران مشورت کنید تا بهترین روش را به شما معرفی کنند و از آن روش استفاده کنید.
  2. پارتیشن های شیشه ای دارای پنل های پایانی می باشند و این پنل ها به راحتی می توانند در پاشنه در بچرخند. کسانی که رفت و آمد و عبور و مرور زیادی دارند می توانند از این مزیت پارتیشن  شیشه ای متحرک استفاده کنند.
  3. بست پارتیشن های شیشه ای متحرک بسیار مناسب می باشد و از آنها برای جفت کردن پنل ها به کف ساختمان استفاده می شود. پارتیشن هایی که در محیط اداری به کار می برند بیشتر به کف ساختمان متصل هستند و به همین دلیل باید بست آن به کف زمین آسان و مناسب باشد.
  4. رنگ پارتیشن های شیشه ای متحرک بسیار متنوع می باشد و شما هر رنگی را که مایل باشید می توانید برای شیشه های پارتیشن انتخاب کنید تا برای شما نصب شود. رنگ های پودری به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارند امروزه در بیشتر صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. ماندگاری و دوام این رنگ ها بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل شما تا چندین سال بدون اینکه به آنها ضربه ای و یا خدشه ای وارد شود می توانید استفاده کنید.
  5. بست روی دیوار پارتیشن های شیشه ای فنری می باشد و به همین دلیل به راحتی باز و بسته می شود. افرادی که نصاب پارتیشن های شیشه ای متحرک می باشند باید با قطعات و یراق آلات این پارتیشن ها آشنایی دارند و به همین دلیل در سریع ترین زمان می توانند آنها را در مکان مورد نظر شما نصب کنند. شما باید بدانید این پارتیشن ها نسبت به مدل های دیگر پارتیشن های شیشه ای از ابزار آلات و قطعات بیشتری تشکیل می شود، به همین دلیل نیاز به تخصص کافی نصابان دارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

بسیاری از افرادی که می خواهند اقدام به نصب پارتیشن های شیشه ای متحرک نمایند قیمت آن برایشان بسیار اهمیت دارد و به این مسئله توجه زیادی نشان می دهند. به طور کلی باید بدانید قیمت پارتیشن های شیشه ای متحرک شرکت ایمن دُر بسیار مناسب تر و متعادل تر از شرکت های تولیدی دیگر می باشد. قیمت پارتیشن  شیشه ای  متحرک به عوامل متعددی بستگی دارد و این عوامل عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]نمونه طرح اجرایی پارتیشن شیشه ای نمونه طرح اجرایی پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. متراژ

یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک تاثیر بسیار زیادی دارد متراژ آن می باشد. برخی از فضاهای اداری، دارای متراژ بیشتری می باشند و به همین دلیل باید از پارتیشن های شیشه ای بیشتری برای آن فضا استفاده شود. بدون شک زمانی که از شیشه ها و یراق آلات متنوعی استفاده شود قیمت بیشتری هم بابت نصب آنها دریافت می شود. ولی برخی از فضاها متراژ کمتری دارند و به همین دلیل از شیشه های زیادی برای پارتیشن بندی آن فضاها استفاده نمی شود، به همین دلیل قیمت نصب آنها هم پایین تر است.

  1. ابعاد و ضخامت

هر یک از شیشه هایی که برای پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد دارای ابعاد و ضخامت متنوعی می باشد. شما می توانید زمانی که سفارش پارتیشن های شیشه ای خود را می دهید ابعاد و ضخامت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا نصاب های شرکت بر اساس آن سفارش شما شیشه ها را آماده کنند. برخی از شیشه هایی که ضخامت و ابعاد بیشتری دارند دارای قیمت بالاتری هم نیز هستند.

شما باید زمان ثبت سفارش خود که در مورد ابعاد و ضخامت شیشه می باشد به فضای مودر نظر خود دقت بسیاری داشته باشید. برخی از فضاها مانند اتاق مدیر که جلسه های زیادی در آن اتاق تشکیل می شود نیاز به شیشه هایی با ابعاد بیشتر دارند. چرا که در این اتاق جلسه های متنوع و مهمی برگزار می شود که شیشه نصب شده در پارتیشن های شیشه ای متحرک این اتاق باید به نوعی عایق صدا هم نیز باشد.

برخی از فضاها مانند اتاق مدیر که جلسه های زیادی در آن اتاق تشکیل می شود نیاز به شیشه هایی با ابعاد بیشتر دارند. چرا که در این اتاق جلسه های متنوع و مهمی برگزار می شود که شیشه نصب شده در پارتیشن های شیشه ای متحرک این اتاق باید به نوعی عایق صدا هم نیز باشد.

  1. رنگ بندی

شاید در نظر اول شما فکر نکنید که پارتیشن های شیشه ای و رنگ بندی های متنوع آن دارای قیمت های گوناگونی می باشند. برخی از افراد ترجیح می دهند از رنگ شیشه ای شفاف استفاده کنند که آنها نیازی نیست هزینه ای را برای رنگ پارتیشن های شیشه ای متحرک خود پرداخت کنند. ولی برخی از افرادی که رنگ های دیگری مانند طلایی و یا ... را می خواهند برای پارتیشن های شیشه ای خود انتخاب کنند باید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایند.

[caption id="" align="aligncenter" width="591"]نمونه اجرایی پارتیشن شیشه ای نمونه اجرایی پارتیشن شیشه ای[/caption]

برخی از رنگ ها زیبایی و جذابیت بسیار خاصی دارند که آنها برای اینکه روی پارتیشن های شیشه ای به کار روند باید نصاب ها زمان بیشتری را صرف کنند، به همین دلیل هزینه ای را هم را برای آن رنگ ها دریافت می کنند متفاوت است.

  1. یراق آلات

پارتیشن های شیشه ای متحرک نسبت به مدل های دیگر از یراق آلات بیشتری بهره مند شده است تا عملکرد مناسبی داشته باشد. برخی از یراق آلات پارتیشن های شیشه ای وارداتی می باشند و برخی از آنها ساخت کشور ایران است که قیمت های متنوعی دارند. شما می توانید هر یک از انواع یراق آلات را که بیشتر مایل هستید برای پارتیشن های شیشه ای متحرک خود خریداری کنید.

یراق آلاتی که از برندهای خارجی هستند کیفیت بسیار مناسبی دارند و همچنین قیمت آنها هم بر اساس کیفیتی که دارا می باشند متعادل تر می باشد. شما زمانی که یراق آلات پارتیشن های شیشه ای متحرک خود را از بهترین کیفیت ها انتخاب کنید تا مدت ها می توانید از آن استفاده نمایید و نیازی به تعویض آنها نخواهید داشت.

نحوه پرداخت هزینه برای نصب پارتیشن های شیشه ای متحرک

شما برای اینکه هزینه پارتیشن های شیشه ای متحرک خود را پرداخت کنید باید به مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به کارشناسان ارائه بدهید تا ساخت پارتیشن های شما را آغاز کنند. سفارش شما و متراژ آن هر اندازه ای که باشد شما باید یک سوم آن را پرداخت کنید و سپس در انتها که کار شما را تحویل دادند می توانید مابقی مبلغ را به حساب شرکت واریز نمایید. اگر می خواهید هزینه پارتیشن های شیشه ای متحرک خود را به خوبی بدانید باید در ابتدا با کارشناسان شرکت مشورت کنید و بر اساس متراژ، ابعاد، رنگ، یراق آلات و ...  قیمت نهایی را به شما اعلام کنند.

در حال حاظرشرکت ایمن دُر یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید پارتیشن شیشه ای ارزان و در عین حال باکیفیت است و در سریع ترین زمان ممکن پروژه های اداری و خانگی شما را نصب و اجرا میکند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 43 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

امروزه بسیاری از افراد با استفاده از پارتیشن های شیشه ای دکوراسیون داخلی را طراحی می کنند و زیبایی بی نظیری را به فضا می بخشند. در هر یک از فضاها و مکان هایی که از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود طراحی شیشه ها بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد، بر همین اساس شما باید با استفاده از ایده های متنوع شیشه های پارتیشن را در هر فضایی به صورت جداگانه قرار دهید.

استفاده از پارتیشن های شیشه ای از جمله طراحی های مدرن به شمار می رود که در هر بخشی قابل استفاده می باشد و شما می توانید با ایده های متنوع از آنها استفاده کنید. در واقع باید بدانید از آنجایی که خلاقیت در امکان به کار بردن و نصب پارتیشن های شیشه ای بسیار زیاد است در در قسمت ها و بخش های متنوع یک پروژه از آن استفاده می شود. قیمت در دکوراسیون پارتیشن شیشه ای بسیار به صرفه می باشند و نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید.

پارتیشن شیشه ای در طراحی دکوراسیون منزل

اگر شما از پارتیشن شیشه ای در بخش های متنوع منزل خود استفاده کنید هم زیبایی منزل تان را افزایش داده اید و هم از ایده های مدرن و پرطرفداری استفاده کرده اید که جذابیت زیادی دارد. برخی از طراحی های دکوراسیون که با استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توانید انجام دهید را معرفی می کنیم و بدون شک با برخی از آنها شما هیچ آشنایی ندارید، به همین دلیل برای شما شاید جالب باشد. برخی از این مدل ها و طراحی ها عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="741"]نمونه پارتیشن اداری نمونه پارتیشن اداری[/caption]

  1. شومینه شیشه ای

بسیاری از شومینه های امروزی شیشه ای می باشند و شما هم می توانید به شرکت سفارش دهید پارتیشن های شیشه ای که برای شما می سازند را برای طراحی شومینه تولید نمایند. از آنجایی که شیشه های به کار رفته شده در پارتیشن های شیشه ای سکوریت می باشد در برابر گرما اصلا دچار ضربه و یا شکستن نمی شود، به همین دلیل شما با خیالی آسوده می توانید از آنها برای طراحی دکوراسیون منزل خود و شومینه تان استفاده کنید. قیمت پارتیشن شیشه ای برای طراحی شومینه بسیار به صرفه می باشد و نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید.

  1. طراحی درب شیشه ای کابینت

برخی از افراد کابینت های خود را ترجیح می دهند شیشه ای طراحی کنند. البته باید بدانید تمامی درب های کابینت با دکوراسیون پارتیشن شیشه ای زیبایی زیادی ندارد و به همین دلیل باید تها در برخی از قسمت ها از شیشه استفاده شود. کارشناسان شرکت از آنجایی که تخصص بسیاری در زمینه طراحی و نصب پارتیشن های شیشه ای دارند میتوانند با استفاده از این پارتیشن های شیشه ای به شما در این زمینه کمک بسیاری کنند.

  1. دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی 

از پارتیشن های شیشه ای در دکوراسیون و طراحی حمام و سرویس بهداشتی هم استفاده می شود. در واقع باید بدانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای در حمام و سرویس بهداشتی این فضا را بسیار لوکس تر می سازید. اگر شما می خواهید حمام و سرویس بهداشتی مدرن داشته باشید به شما پیشنهاد می دهیم حتما از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید. کارشناسان شرکت بعد از اینکه فضای مورد نظر شما را اندازه گیری کنند بهترین مدل پارتیشن بنید را برای فضاها به شما پیشنهاد می دهند تا یکی از آنها را که بیشتر مایل هستید را انتخاب نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="769"]نمونه طراحی و اجرا شده پارتیشن شیشه ای نمونه طراحی و اجرا شده پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. پذیرایی مدرن

بدون شک شما پذیرایی های بسیار مدرن و زیبایی را در برخی از خانه ها مشاهده کرده اید و از تماشای آنها لذت برده اید. اینکه پارتیشن های شیشه ای در این پذیرایی ها به کار رفته باشد زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند، اما باید بدانید چگونگی طراحی پذیرایی با استفاده از پارتیشن های شیشه ای امر بسیار مهمی می باشد و تنها کارشناسان و طراحان پارتیشن ها می توانند آن را به خوبی انجام دهند.

بیشتر پذیرایی هایی که مدرن و زیبا هستند از انواع پارتیشن های شیشه ای در بسیاری از فضاها استفاده نموده اند و این زیبایی و جذابیت بستگی به فردی دارد که طراحی پذیرایی را با پارتیشن های شیشه ای انجام داده است.

  1. کمد دیواری

یکی دیگر از مواردی که با استفاده از طراحی پارتیشن های شیشه ای در منزل زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد طرح های کمد دیواری می باشد. بیشتر شما بر این باور هستید که کمدهای دیواری چوبی هستند، ولی باید بدانید امروزه همه چیز رو به مدرن شدن پیش می رود و وسایل خانه هم از این امر مستثنی نمی باشد.پارتیشن های شیشه ای تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما دارد.

بر همین اساس باید بدانید شما می توانید کمدهای دیواری خانه خود را با استفاده از پارتیشن های شیشه ای زیباتر سازید. دقت داشته باشید اگر می خواهید از پارتیشن های شیشه ای برای طراحی کمد دیواری استفاده کنید باید همیشه درون کمد دیواری تان مرتب باشد، چرا که زیبایی و جذابیت کمد دیواری در این صورت بسیار می شود.

  1. اتاق کار

امروزه بسیار یاز افراد ترجیح می دهند در منزل خود اتاق کار داشته باشند تا در روزهایی که زمان دارند و در خانه هستند کارهای خود را در منزل انجام دهند. بخشی که مربوط به اتاق کار می باشد زمانی که با پارتیشن های شیشه ای طراحی شود زیبایی بی نظیری را در فضا ایجاد خواهد کرد و همین امر موجب می گردد فرد مشتاق کار کردن کردن شود.

تجهیزاتی که شما می خواهید در این اتاق قرار دهید بسیار مهم می باشد و باید از وسیله هایی که مربوط به کارتان می باشد استفاده کنید. اینکه پارتیشن های شیشه ای  اتاق کار شما در منزل در کدام ناحیه نصب شود بستگی به نظر کارشناسان دارد، چرا که آنها در این زمینه تخصص بیشتری دارند و بهترین مکان را برای نصب پارتیشن های شیشه ای انتخاب می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="578"]طراحی پارتیشن های شیشه ای طراحی پارتیشن های شیشه ای[/caption]

  1. طراحی قفسه های شیشه ای

یکی دیگر از زیبایی ها و طراحی هایی که در منزل با استفاده از پارتیشن های شیشه ای انجام می شود، ایجاد قفسه های شیشه ای می باشد. قفسه هایی که شیشه ای هستند بیشتر برای قرار دادن کتاب ها و یا تزئینات خانه مورد استفاده قرار می گیرند. اندازه و ابعاد قفسه های شیشه ای بسیار مهم است و کارشناسان بعد از اینکه اندازه گیری ها را به طور دقیق انجام دهند قفسه ها را در مکان های مورد نظر نصب می کنند.

یکی از مهمترین تجهیزاتی که باید در روف گاردن ها وجود داشته باشد نصب پارتیشن های شیشه ای می باشد، چرا هم امنیت روف گاردن را بالاتر می برد و همچنین زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند.

  1. طراحی روف گاردن ها

امروزه برخی از ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند در طبقه آخر اجرای روف گاردن را انجام می دهند. روف گاردن از جمله بخش های مدرن ساختمان به شمار می رود که تمامی تجهیزات به کار رفته شده در این بخش هم باید زیبایی بسیار یداشته باشد تا فضا را منحصر به فرد کند. یکی از مهمترین تجهیزاتی که باید در روف گاردن ها وجود داشته باشد نصب پارتیشن های شیشه ای می باشد، چرا هم امنیت روف گاردن را بالاتر می برد و همچنین زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند.

البته برخی از پله های شیشه ای هم امروزه طراحی می شوند که شیشه های به کار رفته شده آنها از همین شیشه های سکوریت می باشد. شما باید برای نصب پارتیشن های شیشه ای روی روف گاردن از مشاوران و کارشناسان شرکت درخواست کنید تا اندازه گیری ها را به درستی انجام دهند و سپس اقدام به تولید و نصب آنها نمایند.

کلام آخر

بدون شک همه شما به خوبی می دانید امروزه بیشتر خانه ها طراحی دکوراسیون مدن را به دکوراسیون های قدیمی ترجیح می دهند. شیشه یکی از متریال هایی می باشد که مدرن بودن را در فضاهای طراحی شده بسیار بیشتر می کند. بر همین اساس امروزه از پارتیشن های شیشه ای در بسیاری از فضاها استفاده می شود.

دکوراسیون پارتیشن شیشه ای در زیبایی و ایجاد آسایش منازل شما حائز اهمیت است. شما اگر می خواهید زیبایی دکوراسیون منزل و یا محیط اداره خود را بیشتر کنید و طراحی بی نظیری در این فضاها ایجاد نمایید بهتر است با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا برای بازدید به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند. بعد از بازدید برای شما فضاهایی را که می توانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای زیباتر کنید را معرفی می کنند تا شما انتخاب نمایید.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 28 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

شرکت ایمن در یکی از قوی ترین تولید کننده های پارتیشن شیشه ای می باشد که تجربه زیادی در این چند ساله به دست آورده است. هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای زیبایی منحصر به فردی دارند و به همین دلیل برای فضاهای متنوع مورد استفاده قرار می گیرند و طراحی دکوراسیون آن فضا را زیباتر می سازند. بسیاری از فضاهای اداری، مسکونی و ... از این پارتیشن ها استفاده کرده و از کارآیی بسیار رضایت دارند، چرا که در بهینه سازی فضا تاثیر بسیاری می گذارد.

توضیحاتی در مورد زیبایی و طراحی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل

قیمت پارتیشن شیشه ای که شما در فضای مورد نظر خود می خواهید نصب کنید به متراژ و اندازه های شیشه بستگی دارد که در زمان ثبت سفارش به شما اعلام می گردد.پارتیشنهای شیشه ای با فریم استیل یکی از انواع پارتیشن ها به شمار می رود که زیبایی منحصر به فرد و خاصی دارد. برخی از توضیحاتی که نیاز است در مورد این پارتیشن ارائه دهیم عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="937"]نمونه قابل اجرای پارتیشنهای شیشه ای نمونه قابل اجرای پارتیشنهای شیشه ای[/caption]

  1. زیبایی پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل

قاب بندی هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد بسیار زیبا و متنوع می باشد و شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از این قاب بندی ها را انتخاب کرده و در فضای مورد نظر خود به کار ببرید. ظرافتی که در تولید این قاب بندی ها به کار می رود بسیار مهم است و موجب زیبایی آنها می شود. پروفیل های آلومینیومی که کیفیت بسیار عالی دارند تا مدت های بسیار زیاد ماندگاری و دوام دارند، به همین دلیل شما با خیالی آسوده از آنها تا سال های سال می توانید استفاده نمایید. نوع رنگی که در این پروفیل ها به کار می ورد به زیبایی آن افزوده و باعث می شود نظر هر بیننده ای به آن رنگ جذب شود.

  1. استحکام پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل

استحکامی که در این نوع پارتیشن وجود دارد بیشتر بستگی به آن استراکچری دارد که از جمله مواد اصلی و تشکیل دهنده آن به شمار می رود. در واقع شما باید بدانید هر چه که هر محصولی دارای اسکل محکمی باشد، اشکال سازه ای هم نخواهد داشت و بر همین اساس مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد. اتصالاتی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای به کار می رود بسیار قوی و با کیفیت می باشد. در واقع باید بدانید علاوه بر مقاومت درون این اتصالات آنها ضربه گیر هم هستند و به همین دلیل در برابر ضربه هایی که به آنها وارد می شود مقاومت بسیار زیادی دارند.

بسیاری از افرادی که استحکام و مقاومت پارتیشن های شیشه ای برایشان دارای اهمیت زیادی می باشد این نوع پارتیشن ها را انتخاب می کنند و اقدام به نصب آنها می نمایند.

اتصالاتی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای به کار می رود بسیار قوی و با کیفیت می باشد. در واقع باید بدانید علاوه بر مقاومت درون این اتصالات آنها ضربه گیر هم هستند و به همین دلیل در برابر ضربه هایی که به آنها وارد می شود مقاومت بسیار زیادی دارند.

  1. قابلیت بسیار بالای آکوستیک پارتیشن های شیشه ای استیل

بدون شک باید بدانید یکی از جالب ترین و اصلی ترین ویژگی هایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد، درصد بالای مهار کردن صوت آن می باشد. برخلاف ظرافت های ظاهری بسیار زیادی که در این نوع از پارتیشن ها وجود دارد باید بدانید استانداردهای آکوستیک آن هم بسیار زیاد است. به جرات می توانیم بیان کنیم درصد مهار کردن صوت در این نوع از پارتیشن ها نسبت به بسیاری از انواع دیگر بیشتر است و به همین دلیل از آن در مکان هایی که عایق صوتی دارای اهمیت بسیاری می باشد استفاده می گردد.

کاربرد این شیشه ها در فضاهای کنفرانس بسیار بیشتر می باشد، چرا که صدای درون اتاق کنفرانس به بیرون نمی رود و همچنین برعکس آن هم صدق می کند. با این وجود که شیشه های پارتیشن های استیل قطر زیادی زیادی ندارد، شاید برایتان این حجم از آکوستیک بودن جذاب و جالب باشد.

به جرات می توانیم بیان کنیم درصد مهار کردن صوت در این نوع از پارتیشن ها نسبت به بسیاری از انواع دیگر بیشتر است و به همین دلیل از آن در مکان هایی که عایق صوتی دارای اهمیت بسیاری می باشد استفاده می گردد.

[caption id="" align="aligncenter" width="930"]پارتیشنهای شیشه ای پارتیشنهای شیشه ای[/caption]

  1. نحوه تولید پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل

همانطور که می دانید باید برای اندازه گیری ابعادهای فضای مورد نظر شما کارشناسان شرکت حضور داشته باشند. اندازه گیری فضاها در نحوه تولید پارتیشن های شیشه ای اهمیت دارد و باید به آن توجه بسیار زیادی شود. تمامی مراحل تولید پارتیشن های شیشه ای در کارخانه به صورت مکانیزه انجام می شود و به محل پروژه ای که شما اعلان نموده اید حمل می شود. زمانی که مراحل کار به درستی انجام شود باید بدانید که محصول در کمترین زمان به شما ارائه داده می شود و شما می توانید آن را نصب کنید.شما میتوانید از طریق تماس با مشاوران متخصص ایمن دُر از آنها در طراحی پارتیشن شیشه ای متناسب با خانه و یا اداره خود بهره برید.

قطعاتی که در شیوه مدولار روی پارتیشن های شیشه ای نصب می شود بنا به درخواست شما کم و یا زیاد هم می گردد، بر همین اساس شما می توانید طرح کار خود را بعد از تولید هم تغییر دهید. کارشناسان تولید و نصب پارتیشن های شیشه ای در کار خود بسیار حرفه ای هستند و به همین دلیل در کمترین زمان بهترین پارتیشن های شیشه ای مورد نظرتان را نصب خواهند کرد.

  1. امکان جابجایی پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل و نصب مجدد آنها

کیفیت و سختی که در پروفیل هایی آلوینیومی وجود دارد بسیار بالا می باشد و به همین دلیل به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را جابجا کنید و به مکانی دیگر انتقال دهید. این روش به شما کمک می کند هزینه هیا دیگر خود را بسیار کمتر کنید و آسیبی به پارتیشن های شما وارد نشود. این قابلیت در این از محصول بسیار زیاد می باشد و شما تا سال های بسیاری می توانید آنها را به هر مکانی که مایل هستید انتقال دهید و یک بار دیگر از آنها استفاده نمایید.

بسیاری از افرادی که در ملک های اجاره ای مستقر می باشند بدون شک این ویژگی برایشان بسیار اهمیت دارد و شاید اولین پرسشی که در مورد پارتیشن های شیشه ای دارند همین ویژگی باشد تا آن را به راحتی بتوانند جابجا کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]نمونه پارتیشن شیشه ای نصب شده در یک اداره نمونه پارتیشن شیشه ای نصب شده در یک اداره[/caption]

  1. بالاترین نوردهی به وسیله پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل

این نوع از پارتیشن های شیشه ای بالاترین نوردهی را در میان انواع پارتیشن بندی های شیشه ای دیگر دارد. عبور نور در این پارتیشن بسیار زیاد می باشد و بدون شک همه شما به خوبی می دانید وجود نور در یک فضا بسیار مهم است و تاثیر زیادی در زیبایی آن فضا خواهد داشت. پروفیل هایی که در این پارتیشن بندی به کار می رود بسیار ظریف می باشد و بر همین اساس باید بدانید به راحتی نور را از درون خود خارج می سازد.

7.فضای کمی را پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل به خود اختصاص می دهند

قطر شیشه های آلومینیوم استیل 5 سانتیمتر می باشد و به همین دلیل باید بدانید فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص می دهند. از آنجایی که سطح اشغال کردن این پارتیشن در فضا بسیار کمتر است، باید بدانید می توانید از طرح های بسیار متنوع آن در فضای مورد نظر خود استفاده کنید.

اینکه ضخامت شیشه های آلومینیوم استیل کمتر است دلیل بر این مسئله نمی باشد که مقاومتی ندارد، بلکه باید بدانید مقاومت آن با وجود این ضخامت بسیار زیاد است. شیشه هایی که در این نوع از پارتیشن ها به کار می رود از نوع سکوریت می باشد و به همین دلیل باید بدانید مقاومت آن هم بسیار زیاد می باشد. بنابراین شما با استفاده از این شیشه ها می توانید آن را در کمترین فضا مورد استفاده قرار دهید و نصب کنید.

  1. ماندگاری بالای رنگ پروفیل پارتیشن های شیشه ای استیل

علاوه بر سختی و استحکامی که در نصب پارتیشن شیشه ای  ، آلومینیومی و استیل وجود دارد باید بدانید ماندگاری و رنگ پذیری آن هم بسیار بالا می باشد. در هر شرایطی تغییر رنگ نمی دهند و به خوبی می توانند کار کنند. درجه مقاومتی که در رنگ این شیشه ها وجود دارد بسیار زیاد می باشد و ماندگاری آن چندین ساله می باشد. زیبایی و درخششی که در رنگ های این محصول وجود دارد تاثیر بسیاری در طراحی دکوراسیون شما می گذارد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 33 یکشنبه 06 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که پارتیشن شیشه ای نوعی دیوار شیشه ای می باشد که در زیبایی و بهینه سازی فضایی هایی که نصب می شود نقش بسیاری دارد. اینکه شما فضاها را از یکدیگر به بهترین نحو ممکن تفکیک کنید و در این فضاهای تفکیک شده عایق صوتی وجود داشته باشد تنها با پارتیشن های شیشه ای ممکن است.

اگر شما یک محیط اداری با مساحت زیادی را در اختیار دارید باید بدانید که جداسازی فضاهای داخلی محیط اداری با پارتیشن بندی امکان پذیر است. متریال هایی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها را خودتان می توانید سفارش دهید تا برایتان نصب کنند.

 

تاثیر پارتیشن شیشه ای در زیبایی دکوراسیون داخلی

سالن های بزرگ و یا بخش های مختلفی که در یک محیط اداری و خانه وجود دارد به وسیله این پارتیشن ها به بهترین نحو و زیباترین حالت ممکن از یکدیگر جدا می شوند. برخی از افراد بر این باور هستند که پارتیشن های شیشه ای تنها در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. ولی شما باید بدانید پارتیشن ها در قسمت های از خانه هم کاربرد دارد. خانه هایی که کوچک هستند و دیوارهای گچی دارند را اگر بخواهیم با همان دیوارهای گچی بخش بندی کنیم بدون شک زیبایی خود را از دست می دهند و یک فضای بسیار کوچک در آن خانه باقی می ماند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]نمونه پارتیشن شیشه ای نمونه پارتیشن شیشه ای[/caption]

اما با نصب پارتیشن های شیشه ای هم فضای خانه بهینه سازی می شود و هم درون خانه بسیار شیک تر و زیباتر می گردد. شما برای اینکه بخواهید این دیوار را از خانه بردارید نیازی به خراب کاری و صرف زمان طولانی ندارید، چرا که آنها به راحتی جابجا می شوند و فضای کمی را به خود اختصاص می دهند. اگر می خواهید با تاثیر پارتیشن های شیشه ایی در دکوراسیون خانه آشنایی بیشتری به دست آورید باید بدانید که به طور کلی آنها به دو بخش تقسیم بندی می شوند. این دو بخش عبارت می باشد از :

  1. پارتیشن شیشه ای قسمت اداری

امروزه یکی از پرکاربردترین و مهمترین تجهیزاتی که در اداره ها مورد استفاده قرار  می گیرد پارتیشن شیشه ای می باشد. از آنجایی کهقیمت پارتیشن شیشه ای بسیار مناسب است و انواع مختلفی دارد هر فردی می تواند در اداره خود این پارتیشن ها را نصب کرده و از مزیت های آن بهره مند شود. اینکه در محیط اداری شرایطی وجود داشته باشد کارمندان به راحتی کار کنند و هیچ حواس پرتی در محل کار نداشته باشند دارای اهمیت بسیار مهمی می باشد.

از آنجایی که قیمت پارتیشن شیشه ای بسیار مناسب است و انواع مختلفی دارد هر فردی می تواند در اداره خود این پارتیشن ها را نصب کرده و از مزیت های آن بهره مند شود.

پارتیشن های شیشه ای علاوه بر اینکه تمرکز کارکنان را زمان کار کردن بسیار بیشتر می کنند نقش بسیار مهمی هم در زیبایی و طراحی دکوراسیون محیط اداری دارند. به طور معمول در سالن هایی که بزرگ هستند و اتاق های کمتری در آنها وجود دارد، جداسازی بخش های آن سالن به وسیله پارتیشن های شیشه ای می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای[/caption]

زمانی که افزایش و یا کاهش نیرو در اداره داشته باشید به راحتی می توانید ابعاد پارتیشن ها را تغییر دهید. اگر دیوارها گچی باشند بدون شک هرگز از این امکان برخوردار نخواهید بود. راندمان کاری کارمندان در این فضا بسیار افزایش پیدا می کند و فضایی مخصوص برای آنها ایجاد می شود. برخی جلسه های بسیار مهمی که در اداره برگزار می شود باید در محیطی آرام باشد که عایق صوتی شیشه های پارتیشن بندی این محیط آرام را به وجود می آورد و جلسات با کمترین آلودگی صوتی برگزار می شود.

عوامل بسیاری هستند که زیبایی محیط اداری را افزایش می دهند اما باید بدانید پارتیشن های شیشه ای نقش بسیار بیشتری در این مورد دارند.برخی از مهمترین کاربردهای آن در محیط اداره عبارت می باشد از :

الف)  از نظر اقتصادی نصب پارتیشن های شیشه ای برای محیط های اداری بسیار به صرفه می باشد. اگر متراژ اداره شما زیاد باشد بدون شک اگر بخواهید تفکیک بندی آن را با دیوارهای گچی انجام دهید باید هزینه بسیاری را صرف نمایید. ولی پارتیشن های شیشه ای در کمترین زمان و در بهترین حالت نصب می شوند که هزینه بالایی هم ندارند.

ب) بدون شک شما برای انجام دادن کارهای اداری خود زمان زیادی ندارید، به همین دلیل باید تجهیزاتی را که در اداره می خواهید مورد استفاده قرار دهید را سریع نصب نمایید. شما برای نصب پارتیشن های اداری تنها کافی است اندازه های تفکیک بندی شده اتاق ها را به شرکت ارائه دهید تا بعد از ساخته شدن تنها در یک روز نصب شوند.

ج) مشتریان بعد از اینکه وارد شرکت و محیط اداری شما شوند با مشاهده پارتیشن بندی های زیبایی که انجام داده اید نظرشان جلب می شود و همین امر نقش بسیاری در دیدگاهشان دارد تا با شما همکاری کنند.

از نظر اقتصادی نصب پارتیشن های شیشه ای برای محیط های اداری بسیار به صرفه می باشد. اگر متراژ اداره شما زیاد باشد بدون شک اگر بخواهید تفکیک بندی آن را با دیوارهای گچی انجام دهید باید هزینه بسیاری را صرف نمایید. ولی پارتیشن های شیشه ای در کمترین زمان و در بهترین حالت نصب می شوند که هزینه بالایی هم ندارند.

د) با نصب پارتیشن های شیشه ای و بازدید مشتریان از اداره شما دیدگاهشان به طور کلی در مورد کار شما امکان دارد تغییر پیدا کند. در واقع همانطور که می دانید زیبایی دکوراسیون و طراحی اداره به زیباترین شکل ممکن تاثیر بسیاری در عقد قرارداد های بسیار مهم دارد.

  1. پارتیشن شیشه ای قسمت خانگی

استفاده از پارتیشن های شیشه ای امروزه در خانه ها هم بسیار به چشم می خورد و شما می توانید آنها را در بیشتر خانه ها مشاهده کنید. از آنجایی که این پارتیشن ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند  و ظاهر بسیار زیبایی دارند یکی از بهترین جایگزین ها برای دیوارهایی که تغییر ناپذیر می باشند هستند. اینکه شما تصور کنید پارتیشن های شیشه ای تنها برای محیط های اداری می باشد یک باور بسیار اشتباه است و پارتیشن های بسیار زیبایی هم در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پارتیشن های شیشه ای در انواع و رنگ بندی مختلفی می باشند که شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و محیط خانه تان به کار ببرید. برخی از فضاهایی که برای دکوراسیون داخلی خانه می توانید از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]نمونه اجرا شده پارتیشن شیشه ای نمونه اجرا شده پارتیشن شیشه ای[/caption]

- اتاق کودکان به طور معمول اسباب بازی بسیار زیادی دارد و  شما شاید به فکر باشید بخشی را در اتاق برای اسباب بازی های کودک قرار دهید. بخش دیگری را برای خواب و همچنین لباس های او را از یکدیگر تفکیک سازید. کارشناسان و طراحانی که پارتیشن های شیشه ای را برای فضاهای متفاوت طراحی می کنند بهترین مدل و سبک را برای فضاهای مورد نظر شما معرفی خواهند کرد تا از آنها استفاده کنید.

- فضای پذیرایی یکی از دیگر فضاهایی می باشد که شما به وسیله پارتیشن های شیشه ای این فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می توانید طراحی کنید. برخی از خانه هایی که مساحت کمی دارند و شما می خواهید بهترین فضا را برای آنها طراحی کنید، پارتیشن های شیشه ای برای طراحی این فضا بسیار مناسب است. بخش نشیمن و بخش میز ناهارخوری را با استفاده از پارتیشن ها می توانید جدا کنید تا زیبایی بیشتری در فضای شما به وجود آید. رنگ بندی و سبک هایی که پارتیشن های شیشه ای دارند بسیار متنوع می باشد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را انتخاب کرده و در پذیرایی خود به کار ببرید.

- از دیگر فضایی که شما می توانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای زیبای آن را افزایش دهید استخرها می باشند. برخی از خانه هایی که استخر دارند به وسیله پارتیشن های شیشه ای زیبایی بیشتری به دست می آوردند. این پارتیشن ها باید دور تا دور استخر قرار گیرند که ارتفاع آنها اصولا کم است. ولی برای اتاق رختکن می توان بخش جداگانه ای از این پارتیشن های شیشه ای را سفارش دهید تا برای شما نصب کنند.

شرکت ایمن در از آنجایی که سال های زیادی است در زمینه تولید و نصب پارتیشن های شیشه ای تخصص دارد می تواند به شما در مورد نصب و استفاده از این پارتیشن ها راهنمایی های لازم را ارائه دهد تا شما زیبایی دکوراسیون فضای داخلی خود را افزایش دهید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 2,674
  • بازدید کلی : 12,186