loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 52 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

زیبایی شیشه بالکن در خانه ها دست کمی از تجهیزات دیگر در ساختمان ندارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به زیبایی ساختمان های خود اهمیت می دهند اقدام به نصب شیشه های بالکن در انواع مختلف می نمایند. اما باید بدانید مهمترین ویژگی استفاده از شیشه های بالکن تنها زیبایی آنها نمی باشد، بلکه آنها را به دلیل حفظ انرژی دمای درونی منزل و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون ساختمان مورد استفاده قرار می دهند. اینکه شما در درون منزل خود فضایی بسته که با محیط بیرون در ارتباط باشد بسیار دلنشین است که با نصب شیشه بالکن می توانید آن را مهیا کنید.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره شیشه بالکن ها هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید . 

 

نمای شیشه های بالکن

نمایی که شیشه های بالکن در ساختمان ها ایجاد می کنند نظر هر بیننده ای را جلب می کند، به همین دلیل بیشتر کسانی که به نمای بیرونی ساختمان خود اهمیت می دهند از این تجهیزات ساختمان استفاده زیادی می کنند. شما زمان خرید شیشه بالکن باید به انواع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که هر یک از مدل های آن زیبایی منحصر به فردی دارد و نسبت به سلیقه هر فرد متفاوت می باشد.

برخی از شیشه های بالکن نسبت به مدل های دیگر هزینه بیشتری دارند و شما باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. البته که باید بدانید این شیشه های بالکن دارای ویژگی های بیشتری هستند و همچنین یراق آلات بیشتری هم برای تولید آنها به کار رفته است.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="803"]نمونه کار تکمیلی شیشه بالکن نمونه کار تکمیلی شیشه بالکن[/caption]

اگر می خواهید نمای شیشه های بالکن  شما زیبا باشد بهتر است از شیشه های استفاده کنید که به صورت ریلی باز و بسته می شوند، آنها زیبایی منحصر به فردی دارند و کار کردن با آنها آسان تر می باشد. برخی از شیشه های بالکن به صورت ثابت هستند که شما البته با طراحی دکوراسیون تراس خود می توانید زیبایی آنها را هم چندین برابر کنید و از اینکه در تراس خود چند ساعتی استراحت کنید لذت ببرید.

بسیاری از خانم هایی که در تراس خود وسایل زیادی می گذارند و می خواهند آنها از گرد و غبار آلودگی دور بماند می توانند اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایند. اگر می خواهید نمای شیشه های بالکن خود را زیباتر کنید می توانید بین رنگ های متنوع شیشه ها یکی از آنها را که با نمای ساختمان تان هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و نصب نمایید.

بیشتر بخوانید:

نصب آلاچیق های شیشه ای بر روی پشت بام خانه

آلاچیق شیشه ای گرد و تاشو و مراحل نصب این آلاچیق ها

چرا نصب شیشه بالکن مهم است و چگونه از آن مراقبت کنیم ؟

پارتیشن شیشه ای چیست و قیمت آن به چه عواملی بستگی دارد؟

دکوراسیون پارتیشن های شیشه ای و پیاده سازی آن در داخل منازل

خرید شیشه بالکن جدید

بدون شک هر فردی زمانی که می خواهد تجهیزات ساختمانی برای نمای ساختمان نصب کند به دنبال جدیدترین مدل های آن می باشد. برای نصب شیشه های بالکن  هم باید به دنبال جدیدترین مدل های آنها بود، تا اقدام به نصب نمایند. هر روزه از آنجایی که تکنولوژی پیشرفت می کند تجهیزات ساختمانی هم پیشرفت زیادی دارد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را که جدید تر است را خریداری کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="872"]نمونه طرح اجرایی شیشه بالکن جدید نمونه طرح اجرایی شیشه بالکن جدید[/caption]

شرکت ایمن در یکی از تولیدکنندگان شیشه های بالکن  می باشد که دارای انواع مدل های آن است و شما هر یک را که بیشتر بپسندید برایتان نصب می کند. هر یک از مدل های جدید و به روز شیشه های بالکن  در کارخانه ایمن در تولید می شود و شما بین آنها هم می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته باید بدانید که شرکت ایمن در هزینه زیادی را باید نصب شیشه های بالکن  از مشتریان خود دریافت نمی کند و با نازلترین و بهترین قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن جدید را که تولید شده است را عرضه می کند. به طور کلی بسیاری از افراد یکه به دنبال خرید شیشه های بالکن ارزان هستند این شرکت تولید کننده را برای خرید تجهیزات شیشه ای ساختمان خود انتخاب می کنند.قیمت شیشه های بالکن شما بستگی به متراژ تراس تان دارد که هرچه مساحت بیشتری از این شیشه ها را سفارش دهید بدون شک باید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایید.

البته باید بدانید که شرکت ایمن در هزینه زیادی را باید نصب شیشه های بالکن  از مشتریان خود دریافت نمی کند و با نازلترین و بهترین قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن جدید را که تولید شده است را عرضه می کند.

اگر شما به مدرن بودن و زیبایی ساختمان خود اهمیت بسیاری می دهید، بهتر است از جدیدترین مدل های شیشه های بالکن استفاده کرده و در تراس خود نصب کنید. برخی از افرادی که به دنبال شیشه های بالکن جدید هستند باید بدانند نوع شیشه ها، رنگ شیشه ها و یراق آلات به کار رفته شده در آن را هم می توانند بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="943"]نمونه شیشه بالکن اجرایی در منزل ویلایی نمونه شیشه بالکن اجرایی در منزل ویلایی[/caption]

نصب شیشه های بالکن جدید

برای نصب شیشه های بالکن متخصصین و نصابان شرکت ایمن در می توانند در کمترین زمان به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و آنها را نصب کنند. دقت داشته باشید که شیشه های بالکن دارای یراق آلات متنوعی می باشند و نصب آنها هم پیچیدگی ها و قوانین مخصوص به خود را دارد، به همین دلیل بهتر است برای نصب آنها تنها به متخصصین شرکت اعتماد کنید. شما بعد از اینکه یکی از انواع مدل های شیشه های بالکن جدید را انتخاب کنید کارشناسان برای اندازه گیری تراس و محیط مورد نظرتان مراجعه می کنند و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند.

بعد از اینکه اندازه گیری کارشناسان از مکان مورد نظر شما به اتمام رسید اقدام به ساخت و تولید شیشه تراس مورد نظر شنا می نمایند. در حین کار اگر تغییراتی برای شیشه های بالکن شما به وجود بیاید و نظر بهترین کارشناسان داشته باشند شما را در جراین خواهند گذاشت تا زیبایی نمای ساختمان تان بسیار زیباتر شود. به طور کلی هر یک از انواع شیشه هایی که توسط تولیدکنندگان تولید می شود از جنس سکوریت می باشد و باید بدانید مقاومت آنها در برابر هر شرایطی بسیار زیاد است.

برای نصب شیشه های بالکن جدید به محض اینکه آنها آماده شوند نصابان به مجل مراجعه کرده و همراه با یراق آلات ویژه و مخصوصی که آنها دارند شیشه ها را نصب می کنند. مدت زمان نصب شیشه های بالکن  چندان زیاد نمی باشد، چرا که نصابان در این زمینه تخصص بسیاری دارند و در کمترین زمان آنها را در بدون هیچ درز و مشکلی نصب می کنند. یراق آلاتی که برای نصب شیشه های بالکن  مورد استفاده قرار می گیرد بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد، در غیر این صورت به زودی فرسوده می شود و عملکرد خود را برای حفظ انرژی از دست می دهد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه بالکن کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DA%A9%D9%86/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6348,6349,6350,6351' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 66 پنجشنبه 02 مرداد 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از بهترین محافظ های تراس به شمار می رود که در ساختمان های امروزی طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است. یکی از انواع آن نوع ریلی می باشد که نسبت به مدل های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در این نوع از شیشه های بالکن دو پروفیل افقی نصب می شود که آنها را روی کف و سقف تراس قرار می دهند و همچنین دارای دو پروفیل عمودی دیگری  هم می باشد که در دو طرف بالکن نصب می گردند و باز و بسته شدن درب را بر عهده دارند. به طور کلی شما برای نصب شیشه های بالکن در نوع ریلی می توانید مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته اید و تا سال های طولانی از آنها استفاده خواهید کرد.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره خرید و نصب شیشه بالکن ها هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید . 

 

نصب شیشه بالکن در تهران

از آنجایی که شهر تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و شلوغ کشور ایران می باشد ساختمان های زیبایی هم به وسیله معماران در این شهر ساخته می شود. این ساختمان ها برای اینکه زیبایی بیشتری داشته باشند اقدام به نصب شیشه بالکن می نمایند تا نمای بیرونی زیباتری به دست آورند. البته که باید بدانید یکی از دلایل دیگری که شیشه های بالکن در تهران مورد استقبال قرار می گیرد مساحت کوچک خانه ها هم می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="883"]اجرای پروژه شیشه بالکنی اجرای پروژه شیشه بالکنی[/caption]

در واقع آنها می توانند با نصب شیشه های بالکن در خانه خود فضای بیشتری را در خانه به وجود آورند و در این فضا استراحت کنند. برخی از تراس هایی که کوچک هستند و مساحت زیادی ندارند بهتر است از شیشه های ثابت استفاده کنند که هم زیبایی بیشتری برای این تراس ها دارد و هم قیمت آن مناسب تر می باشد.

بیشتر بخوانید:

نصب آلاچیق های شیشه ای بر روی پشت بام خانه

آلاچیق شیشه ای گرد و تاشو و مراحل نصب این آلاچیق ها

چرا نصب شیشه بالکن مهم است و چگونه از آن مراقبت کنیم ؟

پارتیشن شیشه ای چیست و قیمت آن به چه عواملی بستگی دارد؟

دکوراسیون پارتیشن های شیشه ای و پیاده سازی آن در داخل منازل

اما برخی از خانه های دیگری که تراس های بزرگ تری دارند انتخاب شیشه های بالکن ریلی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند. شیشه های ریلی به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید به عنوان یکی از قسمت های خانه خود این شیشه ها را در تراس خود نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

مساحت هر یک از پانل های شیشه های بالکن با یکدیگر متفاوت می باشد و باید بر اساس مساحت تراس آنها را اندازه گیری و نصب نمایند. هزینه ای که باید برای خرید پانل های شیشه ای ریلی پرداخت کندی نصب به نوع ثابت آن بیشتر می باشد، چرا که یراق آلات بیشتری هم دارد. اما شرکت ایمن در هزینه کمتری را از شما دریافت می کند.

اما برخی از خانه های دیگری که تراس های بزرگ تری دارند انتخاب شیشه های بالکن ریلی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند. شیشه های ریلی به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید به عنوان یکی از قسمت های خانه خود این شیشه ها را در تراس خود نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

نصب شیشه بالکن در شهرهای بزرگ

امروزه بیشتر افراد در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و به دنبال راهی برای افزایش امنیت و آرامش خود هستند. همه شما به خوبی می دانید که تراس یکی از مهمترین بخش های خانه به شمار می رود که برای هر فردی این بخش دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="803"]شیشه های بالکن در تهران شیشه های بالکن در تهران[/caption]

برخی از افرادی که تراس هایی با مساحت بیشتر دارند در این فضا استراحت می کنند و برخی از افرادی که تراس های کوچک تری دارند بیشتر وسایل ضروری خود را در این فضا قرار می دهند. البته باید بدانید اگر طراحی دکوراسیون تراس شما به بهترین نحو ممکن انجام شود شما می توانید در تراس های کوچک هم میز و صندلی بگذارید و از فضای درونی آن لذت ببرید.

اگر شما می خواهید در تراس خود فضایی برای آرامش داشته باشید و از هیاهوی شهر و آلودگی هایی که دارد دور باشید بهترین انتخاب شما نصب شیشه های بالکن می باشد. در واقع باید بدانید شیشه های بالکن از نوع سکوریت هستند، به همین دلیل فضا را بسیار امن تر می کنند و همچنین هیچ صدا و آلودگی از درون آنها وارد تراس نمی شود.

بنابراین شما می توانید چند ساعتی از روز خود ار در تراس مشغول به استراحت باشید و از هیاهویی که در شهر هم وجود دارد به دور باشید. شما در هر شهر ایران که زندگی می کنید می توانید سفارش تولید شیشه های بالکن خود را در هر اندازه  که مایل هستید به کارشناسان شرکت ایمن در بدهید تا در کمترین زمان شیشه های بالکن شما را تولید و نصب کرده . بسیاری از افرادی که در شهرهای بزرگی مانند تبریز، اصفهان، شیراز و ... زندگی می کنند می توانند سفارش خود را به این شرکت ارائه دهند.

[caption id="" align="aligncenter" width="744"]طرح اجرایی شیشه بالکنی طرح اجرایی شیشه بالکنی[/caption]

 خرید شیشه های بالکن

برای خرید شیشه های بالکن شما باید در ابتدا نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید آن نمایید. هر یک از انواع شیشه های بالکن دارای ویژگی های متنوعی می باشند و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر با محیط و فضای شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید. بیشتر افرادی که به دنبال شیشه بالکن ارزان قیمت می باشند و نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید شیشه تراس پرداخت کنند، می توانند سفارش خود را به شرکت ایمن در سفارش دهند.

شرکت ایمن در سال های بسیاری است که در زمینه تولید تجهیزات شیشه ای تخصص دارد و به همین دلیل می تواند با بهترین کیفیت هر یک از انواع شیشه های بالکن  را که شما مایل هستید را برایتان نصب کند.

یکی از نکاتی که زمان خرید شیشه بالکن  باید به آن توجه بسیاری داشته باشید اندازه گیری تراس تان می باشند، شما بدون شک خودتان نمی توانید اندازه گیری دقیقی از محیط تراس خود انجام دهید، به همین دلیل بهتر است از کارشناسان شرکت درخواست نمایید تراس شما را برای نصب شیشه بالکن اندازه گیری نمایند. اگر شما خودتان اقدام به اندازه گیری تراس برای نصب شیشه ها نمایید امکان دارد زمان نصب درزهایی به وجود آید که به سختی آنها را بتوان جبران نمود.

هزینه خرید شیشه های بالکن بستگی به متراژ و نوع شیشه هایی دارد که شما انتخاب می کنید. به عنوان مثال باید بدانید هزینه خریداری شیشه بالکن ثابت نسبت به نوع ریلی کمتر می باشد، چرا که یراق آلات کمتری در نوع ثابت به کار رفته است. کارشناسانی که شیشه ها را نصب می کنند از آنجایی که تخصص بسیاری دارند در کمترین زمان می توانند کار خود را انجام دهند و شیشه های تراس شما را در هر نوع که سفارش داده بودید را نصب نمایند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه بالکن کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DA%A9%D9%86/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7415,7247,7108,7107,6787' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 1242 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای یکی از سازه های نیمه باز به شمار می رود که از آن به عنوان استراحتگاه و ارتباط گرفتن با فضای بیرونی استفاده می کنند. طرح ها و سبک هایی که در این آلاچیق ها وجود دارد بسیار متنوع می باشد و شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خودتان یکی از آنها را انتخاب کرده و سفارش دهید. امروزه برای اینکه فضا را بهتر طراحی کنند و سبک مدرن و شیکی به فضا بدهند از آلاچیق هایی با سبک های خاص  استفاده می کنند.

بیشتر افرادی که در زمینه طراحی دکوراسیون تخصص دارند بیان داشته اند که نصب آلاچیق های شیشه ای زیبایی فضای مورد نظر شما را چندین برابر می کند و همچنین چند ساعتی در آن استراحت کردن روی روحیه تان تاثیر می گذارد. استفاده از آلاچیق شیشه ای در روف گاردن ها، پشت بام ها، ویلاها، باغ ها، کافه سنتی و ... بیشتر است.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره الاچیق شیشه ای اطلاعاتی به دست آورید.

 

 آلاچیق شیشه ای مدرن با طراحی زیبا و جدید

امروزه در بیشتر فضاهایی که دکوراسیون باز دارند برای استراحت و زیبایی آن فضا اقدام به نصبآلاچیق  شیشه ای می نمایند. طراحی آلاچیق های شیشه ای بسته به نوع شرایط آب و هوایی که در آن منطقه وجود دارد متفاوت می باشد و برای هر منطقه باید یکی از انواع آن را که مناسب تر می باشد را تولید و نصب نمایند.

بدون شک افرادی که به دنبال نصب آلاچیق های شیشه ای می باشند مدرن بودن و زیبایی آنها برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل به دنبال طراحی های مدرن این تجهیزات شیشه ای می باشند. شما می توانید در بین انواع مدل های آلاچیق های شیشه ای یکی را که بیشتر با محیط شما سازگاری دارد را انتخاب کنید و سفارش دهید.

[caption id="" align="aligncenter" width="965"]نمونه قابل اجرای آلاچیق شیشه ای نمونه قابل اجرای آلاچیق شیشه ای[/caption]

برای اندازه گیری شیشه هایی که در آلاچیق های شیشه ای  به کار می رود باید کارشناسان به فضای مورد نظر شما مراجعه کنند. اندازه گیری شیشه ها بر اساس نوع آلاچیق های شیشه ای  که شما انتخاب کرده اید بسیار اهمیت دارد و اگر حتی یک سانت اشتباه شود امکان دارد که درزهای زیادی بین شیشه ها به وجود آید.

برخی از آلاچیق های شیشه ای مانند نوع گرد آن با دشواری و پیچیدگی های بیشتری تولید می شود، به همین دلیل باید برای ساخت آن زمان بیشتر گذاشته شود. اندازه گیری شیشه هایی که در نوع گرد آلاچیق های شیشه ای انجام می شود باید بسیار دقیق باشد تا به بهترین نحو ممکن آنها را طراحی کنند. از آنجایی که آلاچیق های شیشه ای گرد زیبایی بیشتری دارند افراد زیادی اقدام به نصب آنها در فضاهای مورد نظر خود می نمایند. و رضایت بسیاری از زیبایی آن دارند.

طراحی آلاچیق شیشه ای با پارچه

برخی از افراد مایل هستند که آلاچیق های شیشه ای خود را با پارچه های رنگی طراحی نمانید تا زیبایی بیشتری به آنها ببخشند. شما باید بدانید که هر یک از شیشه های مورد استفاده در آلاچیق های شیشه ای دارای رنگ های متنوعی می باشد و شما می توانید یکی از رنگ های آن را انتخاب کنید تا برای شما ساخته شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1007"]نمونه آلاچیق شیشه ای در حیاط خانه ویلایی نمونه آلاچیق شیشه ای در حیاط خانه ویلایی[/caption]

اما بیشتر افراد رنگ شفاف شیشه را انتخاب می کنند، به همین دلیل به دنبال راهی برای طراحی آن و زیباتر نشان دادن آلاچیق های شیشه ای  خود می باشند.استفاده از پرده های رنگی و تزئین شده یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که شما برای زیبایی بیشتر آلاچیق های خود می توانید از آنها استفاده کنید.

برخی از افرادی که مایل هستند درون شیشه های آلاچیق مشاهده نشود می توانند تمامی سطح شیشه  را با پرده بپوشانند. البته باید بدانید که زیبایی آلاچیق شیشه ای  به نمای بیرونی آن می باشد و نباید مانع عبور نور خورشید از درون آن شوید. ولی با استفاده از پرده می توانید زیبایی آن را بیشتر کنید و همچنین روزهایی که آفتاب زیادی می تابد می تواند برای چند ساعت درون آلاچیق های شیشه ای را به خوبی با پرده بپوشانید تا فضایی خنک برای استراحت داشته باشید.

آلاچیق های شیشه ای متنوع

هر یک از تجهیزات شیشه ای که شرکت ایمن در تولید می کند دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از انواع آن ویژگی های مختلفی دارد. شما می توانید بر اساس فضای مورد نظر خود یکی از انواع آلاچیق های شیشه ای  را انتخاب کنید و سفارش دهید تا برای شما آن را تولید کنند.

هر یک از تجهیزات ساختمانی دارای مدرن ترین و جدیدترین مدل می باشد که شما اگر می خواهید زیبایی فضای مورد نظرتان افزایش پیدا کند، بهتر است آن را انتخاب کنید. یراق آلاتی که در آلاچیق های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد و کیفیت آنها موجب می شود که در هر شرایطی مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

یراق آلاتی که در آلاچیق های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد و کیفیت آنها موجب می شود که در هر شرایطی مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

طرح ها و مدل های آلاچیق های شیشه ای به قدری تنوع دارد که شما بدون شک با هر سلیقه ای می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. تولیدکنندگان آلاچیق های شیشه ای  از آنجایی که تخصص بسیاری در زمینه کاری خود دارند می توانند در کمترین زمان سفارش شما را بسازند و اقدام به نصب آن نمایند. اگر پشت بام شما روف گاردن است باید بدانید که یکی از بهترین انتخاب هایی که برای زیبایی آن می توانید داشته باشید نصب آلاچیق شیشه ای می باشد. شما بر اساس نوع روف گاردن خود می توانید یکی از انواع آن را انتخاب کرده و سفارش دهید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1018"]نمونه طرح قابل اجرا از مدل های آلاچیق شیشه ای نمونه طرح قابل اجرا از مدل های آلاچیق شیشه ای[/caption]

سقف آلاچیق های شیشه ای

اگر شما مایل باشید آلاچیق های شیشه ای مورد نظرتان دارای سقف شیشه ای باشد تولیدکنندگان این مدل از سقف ها را برای شما تولید می کنند. ولی باید بدانید شما هر نوع سقفی که مد نظرتان می باشد را می توانید سفارش دهید تا برایتان نصب کنند. زیبایی سقف شیشه ای در آلاچیق های شیشه ای چشمان هر بیننده ای را بدون شک خیره می سازد. اگر شما می خواهید آلاچیق های شیشه ای خود را در ویلا و باغ مورد استفاده قرار دهید بهتر است سقف آنها را شیشه ای سفارش دهید. ولی اگر می خواهید آنها رار وی روف گاردن اجرا کنید می توانید مدل سقف های دیگر را انتخاب کنید.

زیبایی سقف شیشه ای در آلاچیق های شیشه ای چشمان هر بیننده ای را بدون شک خیره می سازد. اگر شما می خواهید آلاچیق های شیشه ای  خود را در ویلا و باغ مورد استفاده قرار دهید بهتر است سقف آنها را شیشه ای سفارش دهید. ولی اگر می خواهید آنها رار وی روف گاردن اجرا کنید می توانید مل سقف های دیگر را انتخاب کنید.

از آنجایی که شیشه های به کار رفته شده در آلاچیق های شیشه ای  از نوع سکوریت می باشد شما می توانید با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید. چرا که شیشه های سکوریت به هیچ عنوان دچار ضربه و یا شکستگی نمی شوند. یراق آلاتی که در آلاچیق های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد سقف شیشه ها را به خوبی نگه می دارد. در واقع شیشه ها به این یراق آلات متصل می شود و موجب نگهداری شیشه ها می گردد.

یراق آلات مورد استفاده در آلاچیق های شیشه ای

یراق آلاتی که در آلاچیق های شیشه ای  مورد استفاده قرار می گیرد دارای بهترین کیفیت می باشد، به همین دلیل در برابر هر نوع تغییر شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. کیفیت یراق آلات مورد استفاده در این آلاچیق ها باید بسیار عالی باشد، چرا که شیشه های مورد استفاده شده در آلاچیق به خوبی یراق آلات را نشان می دهد و اگر آنها دارای کیفیت خوبی نباشند به خوبی از درون شیشه مشخص می گردند. همچنین شما باید به زیبایی یراق آلات هم اهمیت زیادی دهید، چرا که زیبایی آن یراق آلات موجب می شود که آلاچیق های شیشه ای شما هم زیباتر شود.

شما برای انتخاب یراق آلات آلاچیق های شیشه ای هم می توانید با کارشناسان شرکت صحبت کنید تا یکی از بهترین انواع آن را برای شما مورد استفاده قرار دهند. قیمت آلاچیق شیشه ای در شرکت ایمن در بسیار عالی و به صرفه می باشد (نصب و خرید آن) و شما می توانید با کمترین قیمت آلاچیق های مورد نظر خود را در هر مکانی که مایل هستید نصب کنید. طراحی مدرن و زیبای آلاچیق های شیشه ای بدون شک شما را برای نصب آن بسیار هیجان زده خواهد کرد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش آلاچیق شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%a2%d9%84%d8%a7%da%86%db%8c%d9%82-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7271,7270,7269,5957,5091' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 49 سه شنبه 31 تیر 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از تجهیزات شیشه ای ساختمان ها به شمار می رود که بسیاری از افراد اقدام به نصب آنها می نمایند. در واقع باید بدانید زیبایی و جذابیتی که در این شیشه ها وجود دارد موجب شده است نظر معماران ساختمانی را جلب کند تا از آن استفاده کنند. استفاده از شیشه های بالکن در رنگ بندی های متنوع به شما کمک می کند که بتوانید رنگ آن را با ساختمان خود هماهنگ سازید.

برای نصب شیشه بالکن بهتر است از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید. قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن که شرکت ایمن در به مشتریان خود عرضه می دارد بسیار مناسب و به صرفه است، به همین دلیل شما با هر بودجه و هزینه ای می توانید یکی از انواع این شیشه ها را خریداری نمایید.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره حفاظ شیشه های بالکن هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید . 

 

نصب حفاظ برای شیشه بالکن

بسیاری از افراد از آنجایی که شیشه های بالکن از شیشه ساخته می شود شاید بر این باور باشند که آنها خطراتی را به همراه دارند. شما باید بدانید این شیشه ها سکوریت هستند، به همین دلیل به هیچ عنوان آسیبی به آنها وارد نمی شود و در صورتی که ضربه سنگینی به آنها وارد شود تکه های خرد شده آن برای سلامتی اصلا ضرر ندارد و به جان افراد آسیبی نمی زند. با این وجود اگر مایل باشید می توانید نرده هایی را پشت شیشه ها نصب کنید.

تنوع ظاهری نرده های شیشه بالکن بسیار زیاد است و شما می توانید هر یک را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و نصب کنید. امروزه توجه بسیار زیادی به نمای ساختمان می شود و افراد سعی می کنند از هر ابزاری برای زیبایی نمای ساختمان استفاده کنند. یکی از این ابزارها حفاظ هایی می باشد که کنار شیشه های بالکن نصب می گردد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1022"]نمونه پروژه اجرایی شیشه بالکن در منطقه شرجی نمونه پروژه اجرایی شیشه بالکن در منطقه شرجی[/caption]

این شیشه ها سکوریت هستند، به همین دلیل به هیچ عنوان آسیبی به آنها وارد نمی شود و در صورتی که ضربه سنگینی به آنها وارد شود تکه های خرد شده آن برای سلامتی اصلا ضرر ندارد و به جان افراد آسیبی نمی زند.

بیشتر بخوانید:

شیشه بالکن در تهران و نصب و خرید شیشه بالکن

آلاچیق شیشه ای مدرن و انواع شیشه های مورد استفاده در آلاچیق

شیشه بالکن جدید و نقش آن در زیبایی خانه

نصب آلاچیق های شیشه ای بر روی پشت بام خانه

آلاچیق شیشه ای گرد و تاشو و مراحل نصب این آلاچیق ها

ویژگی های نصب این حفاظ ها برای شیشه بالکن

جلوگیری از بروز حوادث

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که نصب حفاظ ها برای شیشه بالکن دارند امنیت آنها می باشد. شما با نصب این حفاظ ها به طور کامل خیالتان آسوده می باشد و می توانید کودکان خود ار برای بازی به تراس بفرستید. برخی از شیشه های بالکن ارتفاع کمتری دارند و به همین دلیل شاید خطراتی را برای افراد به همراه داشته باشند. ولی استفاده از حفاظ امنیت شیشه ها را بسیار بیشتر می کند. شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را برای تراس خود انتخاب کنید تا زیبایی نما را بیشتر کند.

طراحی زیبای این حفاظ ها

از دیگر ویژگی هایی که می توانیم برای حفاظ شیشه های بالکن بیان کنیم این است که طراحی آن بسیار زیبا و مدرن می باشد. برخی از افراد شاید بر این باور باشند که این نرده ها بیشتر حکم تزئینی دارند و چندان تاثیری در سلامت و امنیتی نخواهند داشت. اما باید بدانید که آنها بسیار محکم می باشند و در برابر هرگونه ضربه ای مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. شما می توانید این نرده ها را برای زیبایی بیشتر ساختمان خود نصب کنید. دیزاین آنها بسیار زیبا و شیک می باشد به همین دلیل نمای ساختمان را هم بسیار زیباتر می کند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="994"]شیشه بالکن نصب شده شیشه بالکن نصب شده[/caption]

رنگ بندی متنوع حفاظ های شیشه بالکن

از دیگر ویژگی های بسیار مهمی که شیشه های بالکن و حفاظ های به کار رفته در آن دارد این است که رنگ بندی های آن بسیار متنوع می باشد. همین رنگ بندی متنوع به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر یک از آنها را که بیشتر مایل هستید و می پسندید انتخاب کرده و در کنار شیشه های بالکن خود نصب کنید. همچنین رنگ بندی های شیشه های بالکن هم متنوع می باشد و شما می توانید رنگ حفاظ را با شیشه ها هماهنگ سازید.

ابعاد مختلف این حفاظ ها

ابعاد حفاظ هایی که برای شیشه های بالکن  مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و شیشه های بالکن شما در هر اندازه ای که باشد می توانید یکی از آنها را که امنیت شیشه ها را بیشتر می کند نصب کنید. در این زمینه که کدام یک از ابعاد حفاظ ها برای نصب شیشه بالکن شما مناسب می باشد بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. کارشناسان شرکت از آنجایی که به خوبی با ابعاد حفظ ها و انواع شیشه های بالکن  آشنایی دارند به خوبی می توانند یکی از بهترین آنها را برای فضای مورد نظر شما نصب کنند.

جنس بدنه حفاظ

جنس حفاظ هایی که روی شیشه های بالکن مورد استفاده قرار می گیرد باید بسیار عالی و با کیفیت باشد، در غیر این صورت هیچ کارایی جز اینکه جنبه تزئینی داشته باشند ندارد. اگر جنس آنها مناسب نباشد شما به زودی از خرید خود پشیمان می شوید و دیگر مایل نخواهید بود که از آنها استفاده کنید. بنابراین بهتر است در بین انواع کیفیت و جنس آنها یکی از بهترین مدل های آن را انتخاب کنید تا روی شیشه های بالکن شما نصب شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1015"]نمونه شیشه بالکنی اجرایی نمونه شیشه بالکنی اجرایی[/caption]

تنوع مدل های آن

یکی از هیجان آورترین و بهترین ویژگی هایی که حفاظ های شیشه های بالکن  دارد این است که مدل های آن بسیار متنوع می باشد، بر این اساس شما هر یک از مدل های آن را که بیشتر می پسندید را می توانید انتخاب و نصب کنید. در بین انواع مدل های آن اگر مردد بودید و نمی دانستید کدام یک از آنها برای نمای ساختمان شما زیباتر است، می توانید با متخصصان و کارشناسان شرکت مشورت کنید تا یکی از بهترین آنها را برای شما انتخاب و نصب کنند.

قیمت مناسب این حفاظ ها

تمامی تجهیزات ساختمانی که توسط شرکت ایمن در تولید می شود دارای قیمت مناسبی می باشد. در واقع مدل های تجهیزات این شرکت بسیار متنوع است و هر یک از مدل های آن قیمت های متنوعی نیز دارد.  شما می توانید بر اساس بودجه و هزینه ای که می خواهید روی آنها بگذارید یکی را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و نصب کنید. هر یک از مدل های آن را که شما انتخاب کنید دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه بالکن کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DA%A9%D9%86/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7247,7246,7108,7107,6787' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 44 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

 شیشه میرال

شیشه میرال برای مغازه به کار می رود و دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس نوع مغازه و فروشگاه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب و نصب کنید. شیشه مغازه باید از نوع شفاف باشد تا اجناس درون آن را به خوبی به افراد نشان دهد و به نمایش بگذارد. مشتری زمانی که اجناس را از درون این شیشه ها مشاهده کند جذب مغازه شما می شود و برای خرید به درون فروشگاه می آید.

تحمل وزن شیشه های میرال بسیار زیاد است، به همین دلیل در بسیاری از فروشگاه های بزرگ که خطرات زیادی امکان دارد آن فروشگاه ها را تهدید کند مورد استفاده قرار می گیرد. شاید شما در نگاه اول تفاوت شیشه های میرال  را با شیشه های معمولی به خوبی متوجه نشوید، ولی برای نصب آنها در مکان های مورد نظر خود باید در مورد آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره شیشه میرال ، قیمت شیشه میرال و ویژگیهای آن هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید . 

شیشه میرال چیست ؟

شیشه های میرال نام دیگر شیشه سکوریت می باشد و مقاومت بسیار زیادی دارد. عملیاتی که روی شیشه های میرال انجام می شود مقاومت آن را بسیار بالاتر می برد که همین امر موجب جذب مشتری شما می شود.برای اینکه اطلاعات کافی در مورد نصب شیشه میرال داشته باشید باید ابتدا در مورد این شیشه اطلاعات خود را افزایش دهید.

امروزه در بیشتر فروشگاه ها و مغازه هایی که در سطح شهر وجود دارد شما می توانید این شیشه ها را در اندازه و شکل های متنوع تماشا کنید. شیشه های معمولی با این نوع از شیشه ها تفاوت بسیار زیادی دارد، چرا که برای تولید شیشه های میرال حرارت بیشتری را به آنها وارد کرده اند و مدت زمان تولید آنها زمان بیشتری برده است.

[caption id="" align="aligncenter" width="937"]شیشه میرال در اندازه های مختلف شیشه میرال در اندازه های مختلف[/caption]

نحوه سرد کردن این شیشه ها به گونه ای می باشد که مقاومت آن را در برابر ضربه ها بسیار بالاتر می برد، به همین دلیل از آن استفاده بسیار بیشتری می شود. در واقع شما زمانی که شیشه های معمولی را در کنار شیشه های میرال قرار دهید تفاوت زیادی در آنها مشاهده نمی کنید، ولی تفاوت اصلی آنها در مقاومتی می باشد که دارند.

ایمنی و مقاومت شیشه میرال

شیشه های میرال  علاوه بر اینکه شفافیت و درخشندگی زیاد ی دارند دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به شیشه های معمولی می باشند. در واقع باید به خوبی بدانید که یکی از مهمترین و اساسی ترین تفاوت هایی که شیشه میرال با شیشه های معمولی دارند این است که آنها با یک ضربه شکسته نمی شوند و اگر به آنها ضربه شدیدی وارد شود به ذرات بسیار ریزی تبدلی می گردند.

بیشتر بخوانید:

شیشه بالکن در تهران و نصب و خرید شیشه بالکن

آلاچیق شیشه ای مدرن و انواع شیشه های مورد استفاده در آلاچیق

شیشه بالکن جدید و نقش آن در زیبایی خانه

نصب آلاچیق های شیشه ای بر روی پشت بام خانه

آلاچیق شیشه ای گرد و تاشو و مراحل نصب این آلاچیق ها

یکی از مهمترین و اساسی ترین تفاوت هایی که شیشه میرال با شیشه های معمولی دارند این است که آنها با یک ضربه شکسته نمی شوند و اگر به آنها ضربه شدیدی وارد شود به ذرات بسیار ریزی تبدلی می گردند.

این ذرات به قدری ریز می شوند که برای هیچ فردی خطری را به همراه نخواهند داشت. بنابراین به طور کلی می توانیم بیان کنیم که شیشه های میرال یکی از محصولات ایمن به شمار می رود.

ویژگی های استفاده از شیشه میرال

طول عمر بالای این شیشه ها

ایمنی که در شیشه های میرال وجود دارد به اندازه ای بالا است که خیال افراد را بسیار آسوده می سازد. آنها بدون اینکه از وجود این شیشه ها احساس نگرانی کنند تا سال های سال می توانند از آن استفاده نمایند. طول عمر مفیدی که شیشه های میرال دارند بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل تا سال های زیادی می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از نکاتی که در مورد استفاده کردن از این شیشه ها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن  توجه زیادی داشته باشید این است که گوشه های آن با جایی برخورد نکند، در این صورت امکان دارد عمر مفید آن کمتر شود و یا اینکه شما از آن نتوانید به خوبی استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="921"]نمونه شیشه میرال خام نمونه شیشه میرال خام[/caption]

تحمل بالای شیشه های میرال

مسئله ایمنی در شیشه های میرال از جمله مسائل بسیار مهمی می باشد که تولیدکنندگان شرکت به این امر توجه بسیاری نشان می دهند. شیشه یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که در دید عموم قرار دارد و از آنجایی که بسیار شفاف است شاید مشتریان به خوبی از وجود آن آگاهی نداشته باشند و به همین دلیل فشار زیادی را برای برداشتن اجناس به شیشه وارد کنند و یا به آن تکیه دهند.

زمانی که افراد بخواهند به شیشه های میرال تکیه دهند شیشه هیچ آسیبی نمی بیند، ولی باید بدانید شدت آسیب شیشه های معمولی بسیار بیشتر است. زمانی که فرد بخواهد به این شیشه ها تکیه دهد امکان دارد که آنها بشکنند و به فرد هم آسیب جدی وارد نمایند. ولی شیشه های میرال دچار هیچ گونه آسیبی نمی شوند.

بی خطر بودن آن

از دیگر ویژگی هایی که برای شیشه های میرال می توانیم بیان کنیم این است که آنها بسیار بی خطر می باشند. در واقع زمانی که شما از آنها استفاده کنید و دچار ضربه ای شوند تکه های آن برای شما خطری به وجود نمی آورد. شیشه های معمولی در صورت شکسته شدن خطرات زیادی به بار می آورند ولی شیشه های میرال اصلا خطری ندارند و امنیت افراد را تضمین می کنند.

برخی از افراد بر این باور می باشند که شاید شیشه های میرال خطرات زیادی به همراه داشته باشد و جراحت های سختی را برای فرد رقم بزند، چرا که این شیشه ها قطر بیشتری دارند. ولی باید بدانید شیشه های میرال بدون خطر می باشند و در صورت ضربه با اینکه مقاومت بسیار بالایی دارند به تکه های ریزی تقسیم می شوند.

امنیت مشتریان

همانطور که بیان نمودیم شیشه میرال در مغازه ها و فروشگاه ها نصب می شوند که شفافیت آنها از جمله اصلی ترین ویژگی هایی می بادش که دارا می باشند. امنیتی که در شیشه های میرال  وجود دارد موجب می شود از جان مشتریان مراقبت بسیاری نماید. این شیشه ها بسیار شفاف هستند، به همین دلیل امکان دارد افراد به خوبی نتوانند آن را مشاهده کنند و به آن تکیه دهند و یا با ضربه دست محکم بخواهند کالا و جنسی را نشان دهند. مقاومت این شیشه ها بسیار زیاد است، به همین دلیل برای سلامتی افراد و مشتریانی که به مغازه شما وارد می شوند هیچ خطری نخواهد داشت.

[caption id="" align="aligncenter" width="941"]نمونه شیشه میرال بی خطر نمونه شیشه میرال بی خطر[/caption]

برخی از افراد بر این باور می باشند که شاید شیشه میرال خطرات زیادی به همراه داشته باشد و جراحت های سختی را برای فرد رقم بزند، چرا که این شیشه ها قطر بیشتری دارند. ولی باید بدانید شیشه های میرال بدون خطر می باشند و در صورت ضربه با اینکه مقاومت بسیار بالایی دارند به تکه های ریزی تقسیم می شوند.

کارخانه تولید شیشه های میرال

در کارخانه ایمن در شیشه های میرال  در انواع مختلف قابل تولید و عرضه به مشتریان می باشد. بر همین اساس شما هر نوع و در هر ابعادی که از شیشه های میرال  را درخواست دهید برای شما تولید نصب می کنند. تولیدکنندگان شیشه های میرال  شرکت ایمن در تخصص بسیاری در زمینه تولید و نصب شیشه های میرال  دارند، به همین دلیل در کمترین زمان سفارش های شما را پیگیری کرده و آنها را آماده می کنند.

شیشه های میرال در اندازه و طرح های متنوع تولید می شود و شما هر یک از آنها را که بخواهید بر اساس فضای موجود می توانید سفارش دهید. دقت داشته باشید که قیمت شیشه میرال بستگی به سفارش شما دارد که شیشه ها را در چه اندازه و ابعادی سفارش می دهید.

شکل های شیشه های میرال  به صورت مربع، مستطیل، دایره و .... می باشد که شما می توانید هر یک ار که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و سفارش تولید دهید. دقت داشته باشید که شیشه های میرال  شما باید با فضایی که می خواهید شیشه ها را روی آن نصب کنید هماهنگی های لازم را داشته باشد، در غیر این صورت شاید زیبایی لازم را در فضای شما به وجود نیاورد. قیمت شیشه میرال ها بستگی به متراژ شما دارد.

اگر شما در مورد انتخاب نوع شیشه های میرال  مردد هستید و نمی دانید کدام یک از آنها برای شما مناسب تر است می توانید با کارشناسان شرکت در مورد هر یک از آنها مشورت کنید تا یکی را که بیشتر برای فضای آن مناسب تر است را معرفی کنند. قیمت شیشه میرال هایی که توسط شرکت ایمن در به شما ارائه می شود بسیار مناسب است و به همین دلیل روز به روز به تعداد مشتریان این شرکت افزوده می گردد، چرا که هزینه های دریافتی آن بسیار معقول می باشد.شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما اطلاعاتی درباره شیشه میرال و قیمت شیشه میرال کسب کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

 

شیشه میرال

[av_button label='برای سفارش شیشه سکوریت کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6363,6395,6366,6346,6345,6344,6343' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 59 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

 شیشه بالکن

شیشه بالکن هم مانند بسیاری از تجهیزات ساختمانی دیگر که شما در ساختمان خود مورد استفاده قرار می دهید دارای انواع مختلفی می باشد. هر یک از انواع شیشه بالکن ها دارای ساختار متنوعی میباشد و شما می توانید بر حسب نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر برای شما مناسب تر است را انتخاب و اقدام به نصب آنها نمایید. هر یک از آنها دارای یراق آلات خاصی می باشند که در واقع با وجود این یراق آلات،شیشه بالکن عملکرد مناسبی در ساختمان خواهد داشت.

طول عمر شیشه های بالکن بستگی به این یراق آلاتی دارد که روی شیشه ها نصب می شود. به طور کلی شما در بین انواع شیشه های بالکن که در بازار وجود دارد بهتر است یکی از انواع آن را که بیشتر با تراس شما هماهنگی دارد را انتخاب و خریداری نمایید.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره ساختار شیشه بالکن هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید .

 

ساختار شیشه بالکن تاشو و جمع شو

ساختاری که در نصب شیشه بالکن تاشو و ریلی وجود دارد این است که آنها را به راحتی با دست می توانید باز و بسته کنید. این نوع از شیشه بالکن ها در بین انواع مدل های آن بسیار پرطرفدار می باشد، چرا که استفاده از آنها بسیار آسان می باشد و همچنین به راحتی هم می توانید آنها را تمیز کنید. سیستم شیشه های بالکن جمع شونده به گونه ای می باشد که با یک دست به راحتی می توانید آنها را باز و بسته کنید.

پانل هایی که شیشه ای هستند زمانی که می خواهند باز شوند به راحتی در یک گوشه جمع می شوند و همچنین آنها را از همان طرف می توانید برای بسته شدن باز کنید. از آنجایی که این پانل های شیشه ای روی ریل قرار می گیرند شما به هر طرفی که مایل باشید می توانید آنها را باز و بسته کنید و هیچ دردسری در کار کردن با آنها برای شما به وجود نمی آید.

[caption id="" align="aligncenter" width="840"]نصب و اجرای شیشه بالکن نصب و اجرای شیشه بالکن[/caption]

بیشتر بخوانید:

قیمت شیشه میرال چقدر است و این نوع شیشه ها چه ویژگی هایی دارند؟

نصب حفاظ برای شیشه بالکن و ویژگی های این حفاظ ها

شیشه بالکن در تهران و نصب و خرید شیشه بالکن

آلاچیق شیشه ای مدرن و انواع شیشه های مورد استفاده در آلاچیق

شیشه بالکن جدید و نقش آن در زیبایی خانه

ایمنی و تعادل در این نوع از شیشه های بالکن بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به نصب این نوع از شیشه های بالکن  می نمایند. شما می توانید پانل های آن را مقداری بالاتر نصب کنید تا کودکان به راحتی نتوانند آن را باز کنند و از این طریق ایمنی پانل ها را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهید. در ساختار این سیستم شما می توانید تمامی شیشه ها را باز کنید و از محیطی که در بیرون از ساختمان وجود دارد لذت ببرید.

ایمنی و تعادل در این نوع از شیشه های بالکن بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به نصب این نوع از شیشه های بالکن  می نمایند.

بیشتر روف گاردن ها از این سیستم و این نوع از شیشه های بالکن  استفاده می کنند، چرا که می توانند در هر زمانی که مایل هستید آنها را باز  و بسته کنند و از فضای بیرون لذت ببرند. قابلیت شستشوی این پانل ها بسیار آسان است و شما هر زمانی که مایل باشید می توانید آنها را شستشو دهید.

قیمت شیشه های بالکن تاشو

شما برای پرداخت هزینه شیشه های بالکن تاشو باید به اندازه و مساحت شیشه هایی که در تراس تان نصب شده است دقت داشته باشید. در واقع زمانی که شیشه های بالکن تاشو خود را سفارش می دهید کارشناسان قیمت هر یک متر مربع را برای شما بیان می کنند تا شما با اطلاعات بیشتری اقدام به نصب شیشه بالکن نمایید. اگر تراس شما مساحت زیادی دارد باید بدانید که بدون شک بهترین انتخاب شما استفاده از شیشه های بالکن تاشو می باشد.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="856"]شیشه بالکن نصب شده در خانه ویلایی شیشه بالکن نصب شده در خانه ویلایی[/caption]

در این صورت به هر میزان که از شیشه ها در تراس تان استفاده شده است هزینه هم دریافت می گردد. البته یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد قیمت شیشه بالکن تاشو در شرکت ایمن در وجود دارد این است که هزینه زیادی را از مشتریان خود دریافت نمی کند و به همین دلیل است که نزد مشتریان خود روز به روز شهرت بیشتری به دست می آورد.

رنگ بندی هایی که روی شیشه های بالکن انجام می شود هم از دیگر عواملی می باشد که قیمت شیشه بالکن تاشو را مشخص می کند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که اگر می خواهید از رنگ های سفارشی روی شیشه های بالکن خود استفاده کنید باید بدون شک هزینه بیشتری را هم پرداخت کنید. برخی از افراد امکان دارد که مایل باشند رنگ سفارشی برای بالکن خود انتخاب کنند، آنها بدون شک باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایند.

رنگ بندی هایی که روی شیشه های بالکن انجام می شود هم از دیگر عواملی می باشد که قیمت شیشه بالکن تاشو را مشخص می کند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که اگر می خواهید از رنگ های سفارشی روی شیشه های بالکن خود استفاده کنید باید بدون شک هزینه بیشتری را هم پرداخت کنید.

کاربرد شیشه های بالکن تاشو

شاید این سوال برای شما به وجود آید که شیشه های بالکن ریلی و یا تاشو در چه محیط هایی جذابیت بیشتری دارند و در چه محیط هایی می توانید از آنها استفاده کنید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید برای نصب آنها در فضای مورد نظر خود با کارشناسان شرکت مشورت کنید تا بهترین کاربرد آن را برای شما مشخص کنند.

اما به طور کلی باید بدانید شیشه های بالکن ریلی بیشتر برای فضاهایی مانند نمایشگاه های ماشین، پاسیو؛ رستوران ها، کافی شاپ ها، روف گاردن ها و ... مناسب می باشد. بنابراین شما اگر برای این فضاها می خواهید شیشه های بالکن  نصب کنید بدون شک بهترین انتخاب شما شیشه های بالکن  ریلی می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="853"]ساختار شیشه بالکن ساختار شیشه بالکن[/caption]

امروزه نسل جدید شیشه های بالکن ریلی به وجود آمده است و آنها با کاربرد بسیار زیادی که دارند مشتریان زیادی را هم به دست آورده اند و افراد زیادی به نصب آنها علاقه پیدا کرده اند. افزایش دادن ایمنی در تراس اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل یکی از مهمترین جنبه هایی که برای نصب شیشه های بالکن در نظر گرفته می شود افزایش دادن ایمنی کاربران می باشد. حفاظ های شیشه ای یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که شما می توانید در کنار شیشه های بالکن  ریلی داشته باشید.

البته که باید بدانید برای نصب این حفاظ ها بهتر است با کارشناسان شرکت مشورت کنید تا بر اساس فضای شما نصب آنها را به شما پیشنهاد دهند. به طور کلی باید بدانید کارشناسان شرکت،شما را در هر زمینه ای که مربوط به تجهیزات شیشه ای ساختمان می باشد راهنمایی می نمایند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین بهتر است پیش از خرید و سفارش خود با کارشناسان شرکت ایمن در مشورت نمایید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه بالکن کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DA%A9%D9%86/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7247,7246,7108,7107,6787' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 171 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای یکی از زیباترین تجهیزاتی می باشد که شما می توانید در بسیاری از مکان های مورد نظر خود از آن استفاده کنید. هر یک از این تجهیزات ساختمانی دارای انواع مختلفی است و طرح های گوناگونی از آن تولید می شود که شما می توانید هر کدام را که بیشتر می پسندید را انتخاب نمایید. شیشه های به کار رفته شده در آلاچیق های شیشه ای از نوع سکوریت می باشد و کیفیت بسیار عالی و مناسبی دارد. بیشترین استفاده ای که ز آن می شود در باغ ها، ویلاها، روف گاردن ها و ... می باشد که زیبایی این فضاها را چندین برابر می کند. در طول سال تنوع آب و هوایی بسیاری وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آلاچیق شیشه ای از تنوع آب و هوایی سال در درون این آلاچیق ها لذت ببرید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره چگونگی نصب الاچیق شیشه ای در باغ و ویلا و مراحل نصب آلاچیق اطلاعاتی به دست آورید.

 

سفارش آلاچیق شیشه ای

امروزه بسیاری از افراد به زیبایی مکان ها و فضاهایی که در آن زندگی می کنند اهمیت می دهند، به همین دلیل به دنبال بهترین تزئینات داخلی برای آن فضاها هستند. تجهیزات شیشه ای یکی از بهترین و زیباترین مواردی می باشد که آنها می توانند در ساختمان های خود به کار می برند. یکی از آنها آلاچیق شیشه ای  می باشد که انواع گوناگونی دارد و هر نوع آن دارای ویژگی های مختلفی است. شما می توانید هر یک از انواع آن را که مایل هستید به شرکت این در سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما آلاچیق های شیشه ای تان را آماده نماید. کیفیت و ساخت آلاچیق های شیشه ای بسیار عالی می باشد و زمان زیادی نمی برد که تولیدکنندگان آن را آماده کنند.

تنها نکته ای که زمان سفارش آلاچیق های شیشه ای  باید به آن اهمیت بسیاری دهید این است که اندازه گیری درستی از فضای مورد نظرتان انجام دهید. شما برای اینکه در این مورد دچار اشتباه نشوید میتوانید از کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند درخواست نمایید تا اندازه گیری فضای مورد نظر را انجام دهند. از آنجایی که کارشناسان با انواع آلاچیق های شیشه ای هم آشنایی دارند می توانند بعد از بازدید بهترین نوع آنها را به شما معرفی کنند و بعد از اندازه گیری در کمترین زمان آن را به شما تحویل دهند. برخی از آلاچیق های شیشه ای مانند مدل گرد آن بر اساس پیچیدگی های بسیاری تولید می شود، به همین دلیل زمان آماده شدن آن هم شاید تا حدودی زمان ببرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="964"]اجرای پروژه آلاچیق شیشه ای اجرای پروژه آلاچیق شیشه ای[/caption]

بیشتر بخوانید:

ساختار شیشه بالکن ریلی و تاشو و آشنایی با قیمت این مدل شیشه ها

قیمت شیشه میرال چقدر است و این نوع شیشه ها چه ویژگی هایی دارند؟

نصب حفاظ برای شیشه بالکن و ویژگی های این حفاظ ها

شیشه بالکن در تهران و نصب و خرید شیشه بالکن

آلاچیق شیشه ای مدرن و انواع شیشه های مورد استفاده در آلاچیق

فریم های آلاچیق های شیشه ای

آلاچیق های شیشه ای هم مانند بسیاری از تجهیزات ساختمانی دیگر باید به وسیله فریم تولید شود. در واقع باید بدانید شیشه هایی که در آلاچیق های شیشه ای به کار میرود به وسیله این فریم ها به خوبی نگهداری می شوند و جایگاه محکمی دارند. بیشتر فریم هایی که در آلاچیق های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند از جنس آلومینیوم می باشند و مقاومت بسیار زیادی دارند. استفاده از این فریم ها به این گونه است که باید آنها را دور تا دور آلاچیق های شیشه ای به کار ببرند تا مانع ورود گرد و خاک به درون آلاچیق شود و همچنین مانع خروج دمای هوا به بیرون از آلاچیق گردد. بر اساس نوع شهر شما که در چه شهری با چه آب و هوایی زندگی می کنید باید یکی از انواع آلاچیق های شیشه ای  را نصب کنید.

زمانی که شما می خواهید سفارش آلاچیق های شیشه ای  خود را بدهید و به خوبی نمی دانید کدام یکی از مدل ها بیشتر برای فضای شما مناسب تر است باید با کارشناسان در این مورد مشورت کنید. به عنوان مثال اگر شما در شهری زندگی می کنید که رطوبت زیادی در آن وجود دارد مانند شهر کیش و یا شمال باید تولیدکنندگان از فریم های خاص تری روی آلاچیق های شیشه ای  استفاده نمایند. بنابراین به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید و زمان ثبت سفارش خود این مسئله را به تولیدکنندگان بگویید.

[caption id="" align="aligncenter" width="954"]آلاچیق شیشه ای نصب شده در باغ خانه آلاچیق شیشه ای نصب شده در باغ خانه[/caption]

اگر شما در شهری زندگی می کنید که رطوبت زیادی در آن وجود دارد مانند شهر کیش و یا شمال باید تولیدکنندگان از فریم های خاص تری روی آلاچیق های شیشه ای  استفاده نمایند.

آلاچیق های شیشه ای در ویلا، باغ،و حیاط

نصب آلاچیق های شیشه ای در فضاهایی مانند ویلا، باغ و یا حیاط تاثیر بسیاری در زیبایی آن فضا دارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به زیبایی ویلا و باغ های خود اهمیت می دهند از این آلاچیق ها استفاده می کنند. اینکه شما در ویلا و یا باغ خود فضایی برای نشستن داشته باشید بسیار لذت بخش است، به همین دلیل بهترین انتخاب شما برای اینکه چنین فضایی را برای خودتان داشته باشید نصب آلاچیق های شیشه ای می باشد. امروزه بیشتر تجهیزاتی که در ساختمان ها به کار می رود مدرن می باشد و شما هم می توانید از تجهیزات ساختمانی که مدرن هستند در ساختمان خود استفاده کنید.

آلاچیق های شیشه ای مدرن در طرح های متنوعی که شرکت ایمن در به مشتریان خود ارائه می دهد یکی از بهترین انتخاب های شما به شمار می رود که می توانید آن را برای  فضاهای باز خود مانند باغ و ویلا مورد استفاده قرار دهید. قیمت آلاچیق شیشه ای بستگی به متراژ مورد نظر شما دارد که می خواهید آلاچیق را در آن فضا نصب کنید. همچنین باید بدانید که طرح انتخاب شده شما هم در قیمت نهایی تاثیر بسیاری می گذارد. برخی از افراد که از طرح های خاص با فریم های مقاوم تری استفاده می کنند بدون شک باید هزینه بیشتری را نسبت به دیگر افراد پرداخت کنند.

مراحل نصب آلاچیق های شیشه ای

اولین شرطی که برای نصب آلاچیق های شیشه ای وجود دارد تخصص و تجربه کافی متخصصین می باشد. در واقع شما باید بدانید هر فردی نمی تواند آلاچیق های مورد نظر شما را نصب کند و تنها افرادی که تخصص زیادی در این زمینه دارند قادر به انجام چنین کاری هستند. از آنجایی که روز به روز تمایل افراد برای استفاده از آلاچیق های شیشه ای در محیط های مورد نظر خود بیشتر می شود کارشناسان شرکت ایمن در با مراجعه به فضای مورد نظر اندازه گیری دقیق آن فضا را انجام می دهند و سپس اقدام به تولید آلاچیق های شیشه ای شما می نمایند. تمامی متریال هایی که در ساخت آلاچیق های شیشه ای شما به کار می رود از شیشه و فریم های آلومینیومی می باشد که طرح آنها متنوع است.

قیمت آلاچیق شیشه ای بستگی به متراژ مورد نظر شما دارد که می خواهید آلاچیق را در آن فضا نصب کنید. همچنین باید بدانید که طرح انتخاب شده شما هم در قیمت نهایی تاثیر بسیاری می گذارد. برخی از افراد که از طرح های خاص با فریم های مقاوم تری استفاده می کنند بدون شک باید هزینه بیشتری را نسبت به دیگر افراد پرداخت کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="933"]نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا[/caption]

شما می توانید هر رنگی را که مایل هستید برای آلاچیق های شیشه ای  خود انتخاب کنید، ولی به طور کلی بیشتر افراد از رنگ شفاف استفاده می کنند تا زیبایی محیط را به خوبی مشاهده نمایند. در برخی از مواقع که مایل نیستید درون آلاچیق دیده شود می توانید از پرده هایی که زیبایی آلاچیق ها را بیشتر می کند استفاده نمایید. دقت داشته باشید هر نوع پرده ای که می خواهید برای آلاچیق های شیشه ای  خود انتخاب کنید باید با آلاچیق شما هماهنگی های لازم را از نظر شکل و طرح داشته باشد. در این صورت زیبایی آلاچیق های شیشه ای تان چندین برابر می شود. تکنسین هایی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند پروژه های زیادی منند نصب آلاچیق های شیشه ای بر عهده داشته اند، به همین دلیل آلاچیق های شیشه ای شما را هم در کمترین زمان نصب می کنند.

آلاچیق های شیشه ای تاشو

یکی از زیباترین مدل های آلاچیق های شیشه ای مدل تاشو آن می باشد که ریل های به کار رفته شده در آن روی یک محور حرکت می کند باز و بسته می شود. از آنجایی که زیبایی این مدل از آلاچیق های شیشه ای بسیار خاص و زیبا می باشد بسیاری از افراد برای نصب آلاچیق های شیشه ای  روی روف گاردن ها و یا ویلا و ... خود این مدل را سفارش می دهند.

شما برای سفارش و نصب آلاچیق های شیشه ای  خود رد هر مدل و طرحی که مایل هستید می توانید با کارشناسان ایمن در تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید. کارشنان بر اساس تمامی عوامل تاثیر گذار روی آلاچیق های شیشه ای شما یکی از بهترین مدل ها را به شما معرفی می کنند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش آلاچیق شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%a2%d9%84%d8%a7%da%86%db%8c%d9%82-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7271,7270,7269,5957,5091' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 44 پنجشنبه 26 تیر 1399 نظرات (0)

شیشه میرال

شیشه میرال یکی دیگر از نام های شیشه سکوریت می باشد که شیشه نشکن هم نام دیگر آن می باشد. مقاومت این شیشه ها بسیار بالا می باشد و نسبت به شیشه هایی معمولی دارای مقاومت بسیار زیادی است. از آنجایی که در گذشته به شیشه های نشکن میرال نیز می گفتند همین نام اکنون هم روی آنها باقی مانده است. بیشتر فروشگاه ها و مغازه هایی که شما در طول روز مشاهده می کنید از این شیشه ها استفاده کرده اند، چرا که هم مقاومت بسیار زیادی دارد و هم شفافیت آنها زیاد است.

اگر شما به این شیشه ها تکیه دهید هرگز دچار آسیب نمی شوند و با ضربه های بسیار سنگین هم مقاومت زیادی دارند. البته باید بدانید که ضربه وارد شده به شیشه میرال اگر بیش از حد سنگین باشد امکان دارد مقاومت خود را از دست بدهد و به تکه های ریزی تبدیل شود. این تکه های ریز برای سلامتی اصلا ضرر ندارد و به جان افراد آسیبی نمی زند.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره فروش شیشه میرال و موارد مصرف این مدل از شیشه ها اطلاعاتی به دست آورید.

چگونگی فروش شیشه میرال

شرکت ایمن در یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات شیشه ای می باشد که انواع شیشه سکوریت را در هر سایز و ابعادی که شما در نظر داشته باشید برایتان تولید می کند. هر یک از انواع شیشه های میرال دارای مقاومت بسیار زیادی است و شما می توانید با نصب آنها در فروشگاه ها و مغازه های خود امنیت فضای تان را بیشتر کنید. شفافیت شیشه های میرال موجب می شود زیبایی ویترین فروشگاه شما به خوبی به نظر مشتریان آید و در نتیجه مشتری وارد مغازه شما می شود.

شما برای خرید شیشه های میرال در هر اندازه و ابعادی که مایل هستید می توانید به شرکت ایمن در سفارش خود را ارائه دهید. کارشناسانی که در این شرکت حضور دارند به شما برای خرید انواع شیشه های میرال راهنمایی های لازم را ارائه می دهند و بر اساس فضایی که شما در دسترس دارید یکی از بهترین انواع آن را به شما معرفی می کنند تا از آن استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="938"]نصب پروژه شیشه سکوریت در تهران نصب پروژه شیشه سکوریت در تهران[/caption]

قیمت و هزینه ای که شما باید برای خرید شیشه های سکوریت پرداخت کنید بر اساس متر می باشد که هر یک متر مربع هزینه افزایش پیدا می کند. به طور کلی باید بدانید قیمت شیشه میرال در شرکت ایمن در نسبت به بسیاری از شرکت های دیگر کمتر است و هزینه بسیار معقولی را از شما دریافت می کنند. بنابراین شما برای خرید آن می توانید به کارشناسان شرکت ایمن در سفارش خود را ارائه دهید تا در کمترین فرصت شیشه های شما را تولید و نصب کنند.

قیمت و هزینه ای که شما باید برای خرید شیشه های سکوریت پرداخت کنید بر اساس متر می باشد که هر یک متر مربع هزینه افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید:

نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا و مراحل نصب آلاچیق

ساختار شیشه بالکن ریلی و تاشو و آشنایی با قیمت این مدل شیشه ها

قیمت شیشه میرال چقدر است و این نوع شیشه ها چه ویژگی هایی دارند؟

نصب حفاظ برای شیشه بالکن و ویژگی های این حفاظ ها

شیشه بالکن در تهران و نصب و خرید شیشه بالکن

موارد مصرف شیشه های میرال در صنایع

شیشه های سکوریت در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و این صنایع باید برای مقاومت بیشتر کالاهای خود از این شیشه ها استفاده کنند. در واقع باید بدانید این شیشه ها از آنجایی که رنگ بندی های متنوعی دارند کالاها را بسیار زیباتر نشان می دهند و آنها را از لحاظ امنیتی و مقاومتی قوی تر می کنند.صنایعی که از شیشه میرال برای تولید کالاهای خود استفاده میکنند عبارتند از:

صنعت لوازم خانگی

یکی از مهمترین صنایعی که شیشه های میرال را در تولید کالاهای خود به کار می گیرد صنایع لوازم خانگی می باشد. لوازمی مانند ماکروفر، اجاق گاز، یخچال، هود و ... برای اینکه مقاومت بیشتری داشته باشند باید از شیشه سکوریت تولید شوند. رنگ بندی شیشه های میرال  از آنجایی که بسیار متنوع می باشد برای این لوازم خانگی هم در رنگ های متنوع استفاده می شود.

صنعت ساختمان سازی

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که از جمله اصلی ترین و مهمترین کاربردهایی که شیشه های میرال دارند برای ساخت و سازهای ساختمانی می باشد. بیشتر تجهیزات شیشه ای که شما در ساختمان خود به کار می گیرد با استفاده از این شیشه ها تولید می شوند . به عنوان مثال تمامی درب های اتوماتیک، تمامی شیشه های بالکن، پارتیشن های شیشه ای، آسانسورها و .... با استفاده از شیشه های میرال تولید می شوند. شما روزانه این تجهیزات شیشه ای را می توانید در ساختمان های متنوع مشاهده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="991"]نصب شیشه میرال نصب شیشه میرال[/caption]

استفاده در گوشی های هوشمند

امروزه همه شما بدون شک یک گوشی هوشمند دارید که صفحه آن مقاومت زیادی دارد  و صفحه آن از شیشه های مقاوم تولید شده است. شیشه های میرال در تولید گوشی های هوشمند بسیار به کار می رود، به همین دلیل آنها مقاومت زیادی دارند و تنها در صورتی که ضربه سنگینی به آنها وارد شود می شکنند.

استفاده در اتومبیل

از دیگر کاربردهایی که شیشه های میرال دارد این است که در صنعت اتومبیل سازی از آن استفاده زیادی می شود. شیشه های جلو, طرفین و عقب خودرو از شیشه های سکوریت تولید شده است، به همین دلیل اتومبیل زمانی که تصادف کند و یا شیشه های آن بشکند به جان افراد آسیبی وارد نمی کند. شیشه های میرال زمانی که دچار ضربه و یا شکستگی می شوند به تکه های ریزی تبدیل می گردند و این تکه ها به جان افرادی که درون خودرو هستند آسیبی وارد نمی سازد.

ویترین های شیشه ای

از دیگر کاربردهایی که شیشه های میرال دارد و روزانه می توانید آنها را در هر مکانی مشاهده کنید ویترین های مغازه و فروشگاه می باشد. شفافیت شیشه های میرال موجب می شود که شما درون ویترین مغازه را به خوبی مشاهده کنید و مجذوب کالاهای فروشگاه شوید. امنیت شیشه های سکوریت و یا میرال به قدری زیاد است که شما می توانید به طور سراسری از آنها در مغازه ها استفاده کنید. فروشگاه های شهر به طور کامل پوشیده از این شیشه ها است و تمامی آنها دارای امنیت بسیار زیادی می باشد.

شما در هر اندازه و ابعادی که مایل باشید می توانید شیشه های میرال را برای مغازه و فروشگاه های خود سفارش دهید. دیگر استفاده از شیشه های معمولی در مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد ندارد، چرا که آنها دارای امنیت زیادی نمی باشند و در صورتی که شکسته شوند به جان افراد آسیب نمی زنند. ولی شیشه های میرال دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل سارقین نمی توانند با وجود این شیشه ها وارد مغازه ها و فروشگاه ها شوند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"] پروژه نصب شیشه میرال[/caption]

 مراحل فروش شیشه های میرال

شما برای خرید شیشه های میرال  می توانید اندازه و مساحت مورد نظر خود را اندازه گیری کنید و به کارشناسان شرکت ایمن در ارائه دهید.البته باید بدانید که اندازه گیری شیشه ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و باید به درستی آنها را انجام دهید. اگر شما خودتان به تنهایی قادر نیستید اندازه گیری مناسبی را انجام دهید باید از کارشناسان و نصابان شرکت درخواست نمایید تا برای اندازه گیری شیشه ها به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند. زمانی که ابعاد شیشه های میرال  به درستی اندازه گیری شود پروژه شما آماده تولید می شود و تنها در چند روز بعد نصابان برای نصب شیشه سکوریت به مکان مورد نظر شما مراجعه می کنند.

البته باید بدانید که اندازه گیری شیشه ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و باید به درستی آنها را انجام دهید. اگر شما خودتان به تنهایی قادر نیستید اندازه گیری مناسبی را انجام دهید باید از کارشناسان و نصابان شرکت درخواست نمایید تا برای اندازه گیری شیشه ها به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند.

در طی مراحل تولید شیشه های میرال کارشناسان با شما تماس می گیرند تا اگر تغییراتی در آنها به وجود می آید را به شما گزارش دهند. اجرای شیشه های میرال به وسیله نصابان شرکت به بهترین نحو ممکن انجام می شود و هیچ درزی در آنها به وجود نمی آید. قیمتی که شما می خواهید برای نصب و تولید شیشه های میرال پرداخت کنید به اندازه و متراژ آنها بستگی دارد. اگر فروشگاه و با مغازه شما مساحت زیادی داشته باشد باید از شیشه هایی که مساحت بیشتری دارند استفاده کنید.

رنگ بندی  شیشه های میرال متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر برای ساختمان و فروشگاه شما مناسب تر است را انتخاب کنید. برخی از رنگ هایی که در تولید شیشه های میرال به کار می رود بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و به همین دلیل امکان دارد قیمت بالاتری دارد. ولی به طور کلی باید بدانید شرکت ایمن در قیمت زیادی از مشتریان خود دریافت نمی کند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

آلاچیق شیشه ای

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

 

شیشه میرال

[av_button label='برای سفارش شیشه سکوریت کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7484,7483,6372,6364,6375' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 64 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

شیشه دودبند

امروزه زندگی آپارتمان نشینی روز به روز در حال پیشرفت می باشد و بسیاری از افراد سعی دارند از امکانات ویژه ای برای زندگی در آپارتمان استفاده کنند. استفاده از شیشه دودبند یکی از مهمترین تجهیزات شیشه ای می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید.تمامی آزمایش های استاندارد حریق بر روی این شیشه ها انجام شده است و به همین دلیل شما با خیالی آسوده می توانید آنها را در ساختمان های خود نصب کنید.

اگر شما هم می خواهید ایمنی ساختمان خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید بهتر است از شیشه های دودبند  استفاده کنید و برای نصب آن هم می توانید سفارش های خود را در هر اندازه و ابعاد به شرکت ایمن در ارائه دهید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا متوجه شوید که شیشه دودبند چیست و کارکرد آن در ساختمان ها چگونه است.

شیشه دودبند راه پله چیست ؟

شیشه های دودبند که در راه پله مورد استفاده قرار می گیرد مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در برابر خطر هایی مانند آتش سوزی شما باید آنها را در راه پله نصب کنید. از آنجایی که قوانین و مقررات ساختمان سازی امروزه بسیار دشوارتر شده است و سخت گیری های زیادی دارد شما باید بیشتر تجهیزات ساختمانی خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

یکی از مسائل مهمی که زمان آتش سوزی در ساختمان ها به وجود می آید دود حاصل از آن می باشد که سراسر راه پله را در بر می گیرد.این دود زمانی که بیشتر شود به سایر بخش ها هم حرکت می کند و به هر مکانی نفوذ دارد. برای اینکه شما از حرکت دود جلوگیری کنید می توانید اقدام به نصب شیشه دودبند نمایید.

دودبند هایی که در راه پله مورد استفاده قرار می گیرد و نصب می شود از متریال های گوناگونی تشکیل شده است اما باید بدانید یکی از بهترین انواع آن شیشه های دودبند می باشد. اینکه این نوع از شیشه ها تها از نفوذ دود به بخش های دیگر جلوگیری کنند ویژگی اصلی شان نمی باشد، بلکه نصب آنها مزیت های متنوع دیگری هم نیز دارد.

یکی از مسائل مهمی که زمان آتش سوزی در ساختمان ها به وجود می آید دود حاصل از آن می باشد که سراسر راه پله را در بر می گیرد.این دود زمانی که بیشتر شود به سایر بخش ها هم حرکت می کند و به هر مکانی نفوذ دارد. برای اینکه شما از حرکت دود جلوگیری کنید می توانید اقدام به نصب شیشه دودبند نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="976"]نصب شیشه دودبند نصب شیشه دودبند[/caption]

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از آنها در راه پله این است که نور را به طور کامل انتشار می دهد و هر بخش از راه پله می تواند از این نور بهره مند شود. زمانی که نور خورشید به درون راه پله بتابد به وسیله شیشه های دودبند تمامی سطح راه پله روشن می شود. بنابراین دیگر شما نیازی نیست در طول روز از چراغ استفاده کنید و هزینه های شما تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

طراحی شیشه دودبند راه پله

در این چند سال که تجهیزات شیشه ای جای بسیاری از تجهیزات قدیمی ساختمان را گرفته است، باید بدانید که شیشه های دودبند هم یکی از این تجهیزات به شمار می رود. مهندسان و طراحانی که این نوع شیشه ها را تولید می کنند نهایت دقت در ایمنی و مقاومت شیشه ها را رعایت می نمایند تا عملکرد مناسبی از خود نشان دهند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که شیشه های دودبند دارند این است که شما به عنوان شیشه ی سکوریت می توانید از آنها استفاده کنید، در واقع باید بدانید سکوریت بودن شیشه ها ایمنی راه پله را بسیار افزایش می دهد.

برای جداسازی فضاهای درونی ساختمان شما باید از متریال های متنوعی استفاده کنید که یکی از بهترین آنها شیشه های دودبند می باشد که در انواع متفاوتی تولید می شود و می توانید یکی از آنها را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.امروزه استفاده از شیشه دود بند یا همان درب شیشه ای راه پله برای افزایش سطح ایمنی در ساختمان های تجاری و اداری بسیار اهمیت دارد و همچنین این درب ها در مقررات ساخت و ساز، استاندارد شناخته شده اند.

شما اگر بخواهید کارت پایان کار ساختمان را دریافت کنید باید تمامی تجهیزات ساختمانی را در راه پله ها هم نصب نمایید. یکی از این تجهیزات که مهندسان و طراحان برای شما طراحی می کنند شیشه های دودبند می باشد که عملکرد و مقاومت بسیار عالی و بی نظیری دارند. در صورتی که استانداردهای ساخت و ساز در هر بخش ساختمان رعایت نشود شما نمی توانید کارت پایان کار خود را دریافت کنید.

اگر از شیشه های دودبند  در راه پله استفاده کنید و نصب آنها را با دقت بسیاری انجام دهید کارت پایان کار ساختمانی خود را به راحتی می توانید دریافت نمایید، چرا که وجود این شیشه ها در راه پله امنیت ساختمان را بسیار بالاتر می برد و بازرسانی ساختمانی هم به این مورد اهمیت بسیار زیادی می دهند.

[caption id="" align="aligncenter" width="700"]شیشه راه پله شیشه راه پله[/caption]

بیشتر بخوانید:

شیشه بالکن و مزیت های نصب این شیشه ها در بالکن خانه شما

قیمت درب اتوماتیک و فاکتورهای مهم در تعیین قیمت آن ها

درب های اتوماتیک و مقایسه امنیت دربهای اتوماتیک با درب های قدیمی

نصب درب اتوماتیک و آشنایی با کاربرد ها و انواع مختلف این درب ها

آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات و ریل های به کار رفته در آن

ابعاد شیشه های دودبند راه پله

شیشه های دودبند به عنوان لایه ایمنی در راه پله شناخته می شوند که هر ساختمان تازه ساز و یا حتی ساختمان های قدیمی به آن بسیار نیاز دارند. شیشه های دودبند که در راه پله نصب می شوند از نوع شیشه سکوریت می باشند که 10 میل است و دلیل استفاده از آنها هم امنیت بالایی می باشد که دارند. تحمل این شیشه ها در برابر ضربه و آتش سوزی بسیار زیاد است و بر همین اساس باید طراحی و نصب آنها به صورت حرفه ای انجام شود. شما زمانی که می خواهید شیشه های دودبند را برای راه پله های خود سفارش دهید باید به عرض دهانه راه پله ها توجه بسیار زیادی داشته باشید.

سازمان ملی مقررات ساختمانی ابعادی که شما باید از این شیشه های دودبند را در راه پله خود نصب کنید را مشخص کرده اند و شما باید بر اساس آن قوانین این شیشه ها را سفارش دهید تا برایتان نصب کنند.زمانی که می خواهید شیشه های دودبند را در راه پله نصب کنید می توانید درب های تک لنگه و یا دو لنگه را هم سفارش دهید تا برای شما در راه پله نصب شود. البته بر اساس مقرراتی که در مورد درب های شیشه ای دودبند وجود دارد عرض آن را نباید کمتر از 115 انتخاب کنید.

عرض درب ها به هیچ عنوان نباید کمتر از 150 باشد، در واقع هر لنگه باید در این اندازه باشد تا شما بتوانید کارت پایان کار ساختمانی تان را دریافت کنید. استفاده کردن از درب های تک لنگه و دو لنگه ایمنی ساختمان را بسیار افزایش می دهد و به همین دلیل اگر شما آنها ار در راه پله خود نصب کنید مامورین ساختمانی به شما سریعتر کارت را ارائه می دهند.

یراق آلات مورد استفاده در این درب ها هم از میزان امنیت و مقاومت زیادی برخوردار می باشد و شما باید بهترین نوع آن را خریداری و انتخاب کنید.در تخمین میزان قیمت شیشه دودبند و قیمت درب های شیشه ای دودبند، ابعاد شیشه ، متراژ آن و یراق آلات مورد استفاده در آن نیز تعیین کننده میباشند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]نصب درب شیشه ای راه پله نصب درب شیشه ای راه پله[/caption]

ایمنی شیشه های دودبند راه پله

استفاده از شیشه های دودبند در راه پله از جمله مقررات اصلی ساختمان سازی به شمار می رود و از آنجایی که ایمنی ساختمان ها با نصب این شیشه ها افزایش پیدا می کند بسیاری از افراد آنها را نصب می کنند. در صورتی که مشکلی مانند آتش سوزی در ساختمان به وجود آید شما خیالتان آسوده می باشد، چرا که شیشه های دودبند به خوبی می توانند ساختمان شما را از حوادث ایمن نگه دارند.شیشه راه پله، درب های دودبند، دودبند راه پله، درب شیشه ای راه پله از جمله تجهیزات مهم درون ساختمان می باشد که از این نوع شیشه در آنها استفاده می گردد.

تنش های حرارتی اصولا یکی از مهمترین خطراتی می باشد که امکان دارد برای ساختمان ها به وجود آید و به همین دلیل شما باید به دنبال بهترین تجهیزاتی باشید که مقاومت ساختمان ها را افزایش دهید. زمانی که در ساختمان آتش سوزی رخ می دهد با استفاده از شیشه های دودبند ساکنین می توانند فرصت خارج شدن از ساختمان را داشته باشند و همین امر موجب می گردد به جان آنها آسیبی وارد نشود.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

درب اتوماتیک

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه دودبند کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AF%D8%A8%D9%86%D8%AF/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7825,7823,7699,7698,7697' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 48 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

درب اتوماتیک

 درب اتوماتیک به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد هرساله طرفداران بیشماری را جذب نموده است. یکی از نکات مهمی که در مورد درب های اتوماتیک وجود دارد و بسیاری از افرادی که می خواهند از آن استفاده کنند به آن اهمیت می دهند قیمت درب ها در انواع متنوع می باشد. در واقع قیمت این نوع از درب ها بر اساس فاکتورهای مهم و مشخص شده ای تعیین می گردد که هر یک از این فاکتورها استانداردهای خاصی دارند. کارشناسان شرکت ایمن در تمامی استانداردهای مشخص شده ای که برای قیمت درب های اتوماتیک وجود دارد را به شما اعلام می کنند تا با دانش و اطلاعات بیشتری سفارش خود را ثبت نمایید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره فاکتورهای مهم در تعیین قیمت درب اتوماتیک اطلاعاتی به دست آورید.

فاکتورهای مهم در قیمت درب اتوماتیک

برخی از مهمترین عوامل و فاکتورهایی که در قیمت درب های اتوماتیک نقش دارد عبارت می باشد از :

اندازه عرض و طول درب ورودی

یکی از مهمترین موارد و فاکتورهایی که هنگام خرید درب اتوماتیک باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید، این است که اندازه گیری عرض و طول درب ورودی ساختمان را به درستی وارد نمایید چرا که مسئله اهمیت زیادی دارد. اگر اندازه گیری درب های ورودی به درستی انجام نشود امکان دارد که درب ها به درستی نصب نشوند و تمامی درزهای درب به خوبی پوشیده نشود. بر این اساس بهتر است از افرادی که کارشناس شرکت ایمن در هستند درخواست نمایید اندازه گیری درب را برای شما انجام دهند. هرچه که عرض و طول درب های اتوماتیک  بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری را برای نصب آن پرداخت کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="762"]قیمت درب های شیشه ای اتوماتیک قیمت درب های شیشه ای اتوماتیک[/caption]

ابعاد دقیق درب ورودی

برخی از ابعادی که در درب های اتوماتیک وجود دارد امکان دارد از وسط نصف شوند بنابراین باید دقت داشته باشید که اندازه گیری ابعاد درب ها را به درستی و با دقت بسیار زیادی انجام دهید. قیمت درب اتوماتیک به این عامل بسیار مهم بستگی دارد و هر چه که ابعاد درخواستی شما برای درب ورودی بیشتر باشد بدون شک هزینه بیشتری هم از شما دریافت خواهد شد. دقت داشته باشید که ابعاد درب های اتوماتیک باید به صورت انگلیسی وارد شود، چرا که تولیدکنندگان درب های اتوماتیک اندازه گیری هایی را که مربوط به درب ها می باشد به صورت انگلیسی یادداشت می کنند و بعد از اینکه آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دادند اقدام به نصب درب های اتوماتیک می نمایند.

محاسبه تمامی اندازه گیری ها

پس از اینکه تمامی اندازه های مربوط به درب های اتوماتیک انجام شود مرحله مهم دیگری وجود دارد که قیمت نهایی درب های اتوماتیک شما را مشخص می کند. محاسبه کردن تمامی اندازه گیری های درب های اتوماتیک که شما سفارش داده اید بر عهده کارشناسان می باشد و آنها از آنجایی که در این زمینه تخصص بسیار زیادی دارند به بهترین نحو ممکن می توانند اندازه گیری ها و قیمت نهایی را محاسبه کنند. شما باید بدانید قیمت تجهیزات شیشه ای که شرکت ایمن در تولید می کند بسیار به صرفه و مناسب می باشد، به همین دلیل شما هزینه زیادی را پرداخت نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

نصب درب اتوماتیک و آشنایی با کاربرد ها و انواع مختلف این درب ها

آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات و ریل های به کار رفته در آن

فروش شیشه میرال و موارد مصرف این مدل از شیشه ها در صنایع

نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا و مراحل نصب آلاچیق

ساختار شیشه بالکن ریلی و تاشو و آشنایی با قیمت این مدل شیشه ها

نوع سیستم به کار رفته شده در درب

یکی دیگر از اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت درب های اتوماتیک نقش دارد این است که شما باید در ابتدا نوع سیستم درب ورودی را باید به طور کامل مشخص کنید. در واقع باید انتخاب نمایید که می خواهید درب به کار رفته شده در ورودی ساختمان به صورت اتوماتیک طراحی شود و یا اینکه سیستم باز و بسته شدن درب به صورت دستی باشد. هر یک از سیستم هایی که در درب های اتوماتیک به کار می رود با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و به همین دلیل قیمت نهایی که شما باید برای نصب درب اتوماتیک پرداخت کنید هم با یکدیگر متفاوت می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="830"]نصب درب اتوماتیک در فروشگاه نصب درب اتوماتیک در فروشگاه[/caption]

هر یک از سیستم هایی که در درب های اتوماتیک به کار می رود با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و به همین دلیل قیمت نهایی که شما باید برای نصب درب اتوماتیک پرداخت کنید هم با یکدیگر متفاوت می باشد.

نوع فریم انتخابی

فریم هایی که در درب های اتوماتیک نصب می شود به طور معمول دارای دو جنس می باشد یکی از انواع این فریم ها آلومینیومی است و یکی دیگر از آنها  از جنس استیل می باشد. شما باید زمان ثبت سفارش خود دقت داشته باشید که فریم های آلومینیومی کیفیت و جنس بسیار عالی تر و مناسب تری دارند و متریال هایی که در آنها به کار می رود درجه یک می باشد. ولی با این وجود باید در انتخاب فریم هایی که استیل هستند دقت بیشتری داشته باشید که آنها بدون موج باشند. قیمت فریم های آلومینیومی که در انواع درب های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به دیگر ورقه ها که  استیل هستند تا حدودی بیشتر می باشد. بر همین اساس شما اگر مایل هستید که قیمت درب های اتوماتیک به کار رفته شده در ساختمان تان را به طور کامل مشخص کنید باید فریم های مورد نظرتان را بر اساس انواعی که بیان کردیم انتخاب کنید.

فریم های آلومینیومی کیفیت و جنس بسیار عالی تر و مناسب تری دارند و متریال هایی که در آنها به کار می رود درجه یک می باشد.

دهانه های درب های اتوماتیک

یکی دیگر از موارد و فاکتورهای بسیار مهمی که در قیمت درب های اتوماتیک نقش دارد و به این مورد هم باید دقت داشته باشید، دهانه های درب می باشد. در واقع باید بدانید دهانه هایی که عرض و طول آنها زیر دو متر می باشد، فریم هایشان هم باید به صورت تک لنگه انتخاب نمایید، درب هایی که تک لنگه هستند نسبت به انواع درب های اتوماتیک دیگر قیمت کمتر و به صرفه تری دارند. دهانه های درب های اتوماتیک بر اساس نوع ورودی ساختمان شما نصب می شود که کارشناسان شرکت این مورد را به خوبی مورد بررسی قرار می دهند

در سیستم درب های اتوماتیک آن دسته از درب هایی که استاندارد می باشند دارای عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 220 متر هستند. در صورتی که اگر درب ورودی ساختمان مورد نظرتان کمتر و یا بیشتر از این اندازه که بیان کردیم باشد بدون شک باید از گزینه های غیر استاندارد درب های اتوماتیک استفاده کنید. کارشناسان شرکت ایمن در سعی می کنند که  ورودی درب ساختمان را به صورت استاندارد تولید نمایند، چرا که قیمت درب اتوماتیک غیر استاندارد تا حدودی بیشتر است و مشتری مجبور است هزینه بیشتری را پرداخت کند.

دوربین های تلسکوپی نصب شده روی درب ها

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که درب اتوماتیک دارای دوربین های تلسکوپی می باشد. در واقع باید بدانید که این دوربین های تلسکوپی هستند که درب ها را به صورت اتوماتیک باز و بسته می کنند. بیشترین هزینه ای که شما برای درب های اتوماتیک پرداخت می کنید به دلیل همین دوربین ها می باشد که روی درب ها نصب می شود. این دوربین ها انواع مختلفی دارند و برخی از آنها کیفیت و جنس بهترین دارند. شما زمانی که می خواهید آنها را انتخاب کنید می توانید قیمت هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهید و آن نوع از دوربین ها که برای شما مناسب تر است را انتخاب و خریداری کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="892"]دربهای اتوماتیک ایمن در دربهای اتوماتیک ایمن در[/caption]

انواع مدل های درب اتوماتیک

از دیگر مواردی که قیمت درب های اتوماتیک را مشخص می کند و شما باید به این مورد هم توجه داشته باشید مدل های متنوع درب های اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک دارای انواع مختلفی می باشد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را که بیشتر برای ساختمان شما مناسب تر است را خریداری و استفاده کنید. البته شما زمانی که می خواهید نوع درب های اتوماتیک خود را تعیین کنید باید به ورودی و ساختمان خود توجه زیادی داشته باشید. در این زمینه که کدام یک از درب های اتوماتیک  برای ساختمان شما مناسب تر است کارشناسان شرکت می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند.

هزینه خرید درب های اتوماتیک در شرکت ایمن در

شرکت ایمن در از آن دسته شرکت هایی می باشد که در زمینه تولید تجهیزات شیشه ای تخصص و تجربه زیادی دارد. به همین دلیل شما می توانید سفارش تولید درب های اتوماتیک خود را به این شرکت بسپارید. هزینه ای که کارشناسان شرکت به شما برای ثبت سفارش تان اعلام می کنند بستگی به مواردی دارد که در بالا برای شما بیان نمودیم.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه دودبند

شیشه بالکن

 

[av_button label='برای سفارش درب اتوماتیک کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7594,7593,6434,6433,6420' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 2,684
  • بازدید کلی : 12,196