loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 82 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

تراس یکی از مهمترین بخش های خانه به شمار می رود که با شیشه بالکن زیبایی بیشتری به دست می آورد. اگر شما به دکوراسیون آن توجه بیشتری داشته باشید بدون شک زیبایی تراس را چندین برابر خواهید کرد. بسیاری از خانه هایی که تراس های کوچک دارند اگر می خواهند زیبایی تراس خانه را بیشتر کنند، بهتر است ایده های خلاقانه ای را به کار ببرند و یکی از این ایده ها استفاده کردن از شیشه های بالکن در انواع مدل های متنوع می باشد.

 

ایده هایی برای دکوراسیون تراس با استفاده از شیشه بالکن

استفاده از شیشه بالکن امروزه بسیار رایج شده است و بیشتر خانه هایی که به زیبایی و طراحی دکوراسیون تراس خود اهمیت می دهند از شیشه های بالکن در تراس خود استفاده می کنند. بدون شک با نصب محصولات شیشه ای ، تراس شما از آلودگی هوا و هوای سرد و گرم ایمن می ماند و شما می توانید به عنوان بخشی از خانه خود از نشستن در این محیط لذت ببرید. برخی از عناصر دیگری که شما می توانید در بالکن خود برای زیبایی بیشتر این فضا استفاده کنید عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]نمونه شیشه بالکن در آپارتمان نمونه شیشه بالکن در آپارتمان[/caption]

  1. نصب تاب دو نفره به وسیله شیشه

بالکن شما زمانی که با شیشه های بالکن احاطه شود بدون شک بخشی از خانه تان به شمار می رود و به همین دلیل می توانید به زیبایی آن اهمیت بیشتری دهید. نصب کردن تاب در فضای تراس یکی از ایده های جذابی می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید. برخی از بالکن هایی که مساحت زیادی دارند، بدون شک نصب تاب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تراس خواهد گذاشت. اگر شما کودکی در خانه خود داشته باشید می توانید برای او فضای زیبایی را تراس به وجود آورید تا او با مشاهده فضای بیرونی از تاب سواری لذت ببرد.

تاب هایی که برای تراس طراحی می شوند جمع و جور و خاص هستند که می توانید آنها را تهیه نموده و در تراس نصب کنید دقت داشته باشید در صورتی که بالکن شما با شیشه های بالکن ایمن نشده باشد، نصب تاب در تراس اصلا گزینه مناسبی نیست چرا که خطرات زیادی را به همراه دارد. شیشه های بالکن از جنس سکوریت هستند و مقاومت زیادی دارند، بر همین اساس امنیت افراد را تضمین می نمایند.

بدون شک با نصب شیشه ، تراس شما از آلودگی هوا و هوای سرد و گرم ایمن می ماند و شما می توانید به عنوان بخشی از خانه خود از نشستن در این محیط لذت ببرید.

  1. طراحی کف تراس با شیشه

یکی دیگر از کارهایی که به شما برای زیبایی دکوراسیون تراس پیشنهاد می دهیم این است که کف تراس خود را با چوب های ترموود طراحی کنید. اینکه شما از این چوب ها برای کف تراس استفاده کنید فضا بسیار دنج و صمیمی تر می شود، بر همین اساس می توانید روزی چند ساعت را در تراس خود بگذرانید. بیشتر افرادی که از شیشه های بالکن در تراس خود استفاده می کنند و آنها را نصب می نمایند باید به کف تراس هم اهمیت دهند تا زیبای این فضا را چندین برابر کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="663"]شیشه بالکن در حال نصب شیشه بالکن در حال نصب[/caption]

اینکه تراس شما کوچک و یا بزرگ باشد فرقی نمی کند، شما بدون شک با استفاده از چوب های ترموود در کف تراس می توانید زیبایی کف را بسیار بیشتر کنید و خودتان از تماشای آن لذت ببرید. قیمت شیشه بالکن نسبت به بسیاری از تجهیزت ساختمانی دیگر زیاد نمی باشد و به همین دلیل اگر شما می خواهید طراحی دکوراسیون تراس خود را زیباتر کنید باید اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایید. تمامی این تجهیزاتی که در تراس برای زیبایی قرار می گیرد بدون نصب شیشه های بالکن هیچ فایده ای ندارد، و شما باید در ابتدا اقدام به نصب آنها کنید.

  1. اجرای دیوار سبز با استفاده از شیشه

اجرا کردن دیوار سبز که سراسر گل و گیاه می باشد در تراس هایی که با شیشه های بالکن ایمن شده اند بسیار هیجان انگیز و جذاب می باشد . امروزه بیشتر روف گاردن هایی که در طبقه انتهایی برج ها ساخته می شود از این دیوار زیبا برای طراحی دکوراسیون استفاده می کنند. فضای داخلی تراس با این دیوار سبز بسیار زیباتر و جذاب تر می شود و اینکه شما در تراس خود ساعتی را استراحت کنید برایتان لذت بخش تر می کند.

به جرات می توانیم بگوییم که اجرای دیوار سبز در کنار بالکن شیشه ای یکی از بهترین و تاثیرگذارترین انتخاب هایی می باشد که شما می توانید داشته باشید. این اقدام تراس شما را به قدری جذاب خواهد کرد که هر فردی بعد از وارد شدن به خانه تان مالی است تنها در ترس بنشیند و چای بنوشد. اجرای دیوار سبز در تراس زمانی که شیشه های بالکن هم در تراس نصب شده باشد فضای تراس شما را به نحوی رویایی می سازد و از اینکه شما رد تراس خود استراحت کنید لذت خواهید برد.

امروزه بیشتر روف گاردن هایی که در طبقه انتهایی برج ها ساخته می شود از این دیوار زیبا برای طراحی دکوراسیون استفاده می کنند.

  1. استفاده از فلاور باکس ها شیشه ای

از دیگر عناصری که زیبایی تراس شما را در کنار شیشه های بالکن بسیار بیشتر می کند استفاده کردن از فلاور باکس ها می باشد. در گذشته هم بسیاری از افراد گل های زیبایی را در تراس خود قرار می دادند تا زیبایی تراس را افزایش دهند. امروزه گل های زینتی بسیاری وجود دارد که باید در دمای متعادلی رشد کنند، آنها را شما می توانید در فلاور باکس های تزیین شده ای  قرار دهید تا زیبایی تراس را افزایش دهند.

رنگ بندی فلاور باکس ها بسیار متنوع می باشد و در بین انواع رنگ های آن می توانید یکی از رنگ های آن را که جذابیت بیشتری دارد انتخاب کرده و در تراس خود نصب کنید. نصب شیشه های بالکن در تراس دمای این فضا را متعادل می سازد، به همین دلیل شما می توانید در این فلاور باکس ها سبزی های مورد علاقه خود را هم بکارید و هر از چندگاهیی به آن آب بدهید.

[caption id="" align="aligncenter" width="888"]نمایی زیبا از شیشه بالکن نمایی زیبا از شیشه بالکن[/caption]

  1. استفاده از ریسه های نور با شیشه 

از دیگر ایده های پرطرفدار که افراد زیادی در کنار شیشه های بالکن از آن استفاده می کنند، نصب ریسه های نور می باشد. این ایده حتی برای بالکن های که کوچک هستند هم بسیار جذابیت دارد و زیبایی تراس را بسیار بیشتر می کند. ریسه های نور در شکل های متنوعی می باشند که شما هر یک از آنها را که مایل باشید می توانید خریداری نموده و در تراس خود نصب کنید. نوری که ریسه های نور در کنار شیشه های بالکن ایجاد می کنند زیبایی تراس را چندین برابر می کند.

شما حتی می توانید این ریسه ها را روی مبلمان خود بیندازید تا زیبایی تراس شما با نور این ریسه ها چندین برابر شود. دور گلدان هایی که در کنار شیشه های تراس هم قرار می دهید یکی دیگر از بهترین فضاهایی می باشد که شما می توانید ریسه های را قرار دهید. طراحی تراس با ریسه های نور هر فردی را جذب زیبایی تراس خانه شما خواهد کرد. اینکه شما به زیبایی تراس خود اهمیت دهید تاثیر بسیاری در آرامش و انرژی خودتان دارد تا ساعتی را در تراس بنشینید و از فضای بیرون لذت ببرید.

  1. استفاده از میزهای تاشو شیشه ای

اگر تراس شما اندازه کوچکی دارد و شما با استفاده از شیشه های بالکن تراس را به خوبی پوشانده اید، باید به فکر باشید که وسایل دیگری را برای نشستن در تراس قرار دهید. صندلی و یا مبلمانی که شما رد تراس می گذارید بهتر است باز باشد و حتی در صورتی که اندازه تراس کوچک است باید مدل آن را خاص تراس انتخاب کنید. میز یکی از مهمترین تجهیزاتی می باشد که باید در کنار صندلی خود قرار دهید، بنابراین بهتر است میز مناسبی را خریداری نمایید.میز شما بهتر است حالت تاشو داشته باشد تا به راحتی بتوانید آن را جمع کنید و در گوشه ای قرار دهید.

چیدمان و نحوه ای که شما وسایل خود را در تراس قرار می دهید بسیار مهم است و باید به این مسئله دقت بسیاری داشته باشید . به علت نصب شیشه های بالکن، تراس شما از هر نوع آلودگی و تغییرات آب و هوایی در امان می باشد، به همین دلیل نیازی نیست نگران کثیف شدن وسایل و یا مبلمان خود در تراس باشید. شما تنها باید برای زیبایی دکوراسیون تراس مقداری صبور باشد و خلاقیت به خرج بدهید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 66 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

 شیشه های بالکن

بالکن ها بخشی از ساختمان به شمار می روند و از جمله قسمت های مهم ساختمان هستند که باید به زیبایی آنها اهمیت داده شود. با نصب شیشه بالکن زیبایی آنها چندین برابر می شود و از آنجایی که رنگ بندی شیشه ها متفاوت است شما می توانید هر رنگی را که مایل هستید برای زیبایی بالکن خود انتخاب کنید.

امروزه آپارتمان نشینی رشد بسیاری داشته و بسیاری از مردن در آپارتمان ها زندگی می کنند. آنها باید بالکن خود را به مکانی برای نشستن و هواخوری تبدیل کنند تا بتوانند در خانه خود هم فضایی برای آرامش و لذت از بیرون خانه داشته باشند. با نصب شیشه های بالکن کیفیت زندگی بسیاری از افراد افزایش پیدا کرده و صنعت ساختمانی شیشه های بالکن را به عنوان بخشی از ساختمان پذیرفته است.

 

کاربردهای شیشه بالکن در زندگی

بسیار یاز افراد بر این باور می باشند که از شیشه های بالکن تنها می توانند در تراس و بالکن خود استفاده کنند. در صورتی که باید بدانید برای ساخت بسیاری از فضاهای دیگر مانند گلخانه شیشه ای هم از این شیشه ها استفاده می شود و از آنجایی که شفافیت بسیاری دارد گلخانه ها را بسیار زیباتر می کند.

هرچند که در بسیاری از بخش های دیگر مانند حمام ها و یا استخرها هم از این شیشه ها استفاده می شود، ولی بیشتر آن را به عنوان شیشه بالکن می شناسند. امروزه بیشتر افراد تلاش می کنند تا ساختمان هایشان نمای بیرونی زیبا و منحصر به فردی داشته باشد. بر همین اساس از جدیدترین و به بروزترین صنایعی که در ساختمان سازی نقش دارند برای زیبایی ساختمان استفاده می کنند. شیشه تراس یکی از بهترین بخش ها به شمار می رود و روز به روز استفاده از آن افزایش پیدا می کند.

[caption id="" align="alignnone" width="2048"]کاربردهای شیشه بالکن در زندگی کاربردهای شیشه بالکن در زندگی[/caption]

بسیاری از افراد امروزه امکان دارد به راحتی نتوانند از خانه خود خارج شوند، به طور مثال سالمندان از جمله افرادی هستند که بیشتر زمان خود را باید در خانه سپری کنند. بدون شک این مسئله که آنها همیشه در خانه باشند آنها را آزرده خاطر خواهد نمود. نصب شیشه های بالکن یکی از بهترین اقداماتی می باشد که شما می توانید در تراس خود انجام دهید. چرا که نشستن در محیط بالکن که با شیشه محافظت می شود برای بسیاری از افراد لذت زیادی دارد و آنها می توانند از محیط بیرونی ساختمان هم لذت ببرند.

برای نصب شیشه های بالکن می توانید در بین انواع طرح ها و مدل های آنها یکی را که با ساختمان شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب نموده و نصب کنید. هرچه که تراس شما مساحت بیشتری داشته باشد با نصب شیشه های بالکن زیبایی بیشتری خواهد داشت.

نصب شیشه بالکن تاشو برای ساختمان های لوکس

هر نوع شیشه ای که در باکن به کار می رود از نوع سکوریت می باشد و شما باید بدانید این شیشه ها مقاومت بسیاری دارند و عملکرد آنها بسیار مناسب و عالی است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که نوع تاشو این شیشه ها را برای تراس شیشه ای خود انتخاب کنند، چرا که زیبایی و جذابیت آن بسیار بیشتر می باشد. برخی از روف گاردن ها که در طبقه انتهایی ساختمان ها قرار می گیرند برای محافظ از فضای سبز و یا دیگر فضاهای ایجاد شده از شیشه های بالکن تاشو استفاده می کنند.

رنگ برنز این محصولات شیشه ای جذابیت بی نظیری در ساختمان ایجاد می کند و بر همین اساس شما می توانید در بین انواع رنگ های شیشه رنگ برنز آن را انتخاب نموده و نصب کنید. اینکه شیشه های تاشو جذابیت و لوکس بودن ساختمان را بیشتر می کند دلیل بر این امر نمی باشد که دیگر ساختمان ها نمی توانند از آن استفاده کنند. بلکه ساختمان های دیگر هم با استفاده از این نوع شیشه زیبایی بیشتری خواهند داشت.

اگر شما می خواهید از محیط بیرونی ساختمان خود لذت ببرید و در برخی از مواقع به طور کلی شیشه ها را باز کنید تا تنها فضای بیرونی را مشاهده نمایید انتخاب این شیشه ها و مدل بهترین انتخاب شما می باشد. یراق آلاتی که در این نوع شیشه ها به کار می رود دارای بهترین کیفیت می باشد که در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی متنوع مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. هر یک از یراق آلاتی که در شیشه های بالکن به کار می رود از برندهای متنوع می باشد و شما می توانید در بین انواع آن نوع خارجی و وارداتی را انتخاب کنید که دوام و ماندگاری بیشتری دارد. البته یراق آلاتی که تولید کشور ایران هم می باشد کیفیت بسیار مناسبی دارد و قیمت آن هم به صرفه تر است.

رنگ برنز این شیشه ها جذابیت بی نظیری در ساختمان ایجاد می کند و بر همین اساس شما می توانید در بین انواع رنگ های شیشه رنگ برنز آن را انتخاب نموده و نصب کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی با نصب شیشه های بالکن

اینکه شیشه های بالکن یک عایق مناسب حرارتی، صوتی و ... می باشند یک واقعیت می باشد و بسیاری از افراد هم به دلیل همین ویژگی مهم آنها را نصب می کنند. این شیشه ها از آنجایی که سکوریت و دوجداره هستند، نقش بسیار مهمی را به عنوان عایق بر عهده دارند. اینکه سر و صدای بیرون از منزل شما را آزار می دهد و نمی خواهید صدای ماشین ها و بوق آنها را بشنوید یکی از مهمترین خواسته های شما می باشد.

[caption id="" align="alignnone" width="2048"]نصب شیشه های بالکن نصب شیشه های بالکن[/caption]

بنابراین با نصب شیشه های بالکن که به عنوان یک عایق صوتی بی نظیر کار می کنند می توانید در محیط تراس خود آرامش داشته باشید. برخی از افراد امروزه در تراس خود محیطی گرم و دلنشین مهیا می کنند تا در فصل زمستان با نوشیدن چای از فضای بیرونی هم لذت ببرند. شما می توانید در فصل زمستان محیط تراس خود را گرم نگه دارید و شیشه های سکوریت بالکن هم حرارت درون تراس را به خوبی حفظ می کنند.

به طور کلی اگر شما می خواهید یک عایق ارزان قیمت داشته باشید، بهترین انتخاب شما شیشه تراس می باشد. برخی از افراد در شهرهای مرطوب و یا شهرهای سردسیر زندگی می کنند، این دسته از افراد نصب شیشه های بالکن برایشان بسیار ضروری می باشد. چرا که آنها باید محیطی را در خانه خود ایجاد نمایند تا در سرمای و رطوبت فراوان به بیرون از منزل نروند.

مصرف انرژی شما با نصب این شیشه ها بسیار پایین تر می آید و شما می توانید همیشه از فضای بیرونی منزل خود لذت ببرید. در واقع شما باید بدانید نصب این شیشه ها برای خانواده هایی که کودک دارند هم بسیار مناسب می باشد. بیشتر کودکان علاقه زیادی دارند که به تراس خانه بروند و در آنجا بازی کنند. اینکه شیشه های تراس را در بالن خود نصب کنید، خیالتان راحت است که کودکان امنیت دارند و خطری آنها را تهدید نمی کند.

شیشه های ثابت بالکنی و نحوه استفاده از آنها

شیشه های بالکن به صورت تاشو و ثابت تولید می شود که هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند. شیشه های تاشو را که به طور کامل معرفی کردیم و شما آشنایی کافی در مورد آنها به دست آوردید. یکی از انواع دیگر شیشه های بالکن، شیشه ثابت می باشد به صورت مشخص شده ای نصب می شود و شما نمی توانید آنها را باز و بسته کنید. اینکه شما باید برای کدام یک از آنها هزینه بیشتری پرداخت کنید، بون شک نوع تاشو هزینه بیشتری دارد، چرا که یراق آلات بیشتری در آن به کار می رود. ولی شیشه های ثاتب تنها چند قطعه به عنوان یراق آلات دارند و یک شیشه هم که به صورت سارسر نصب می شود.

[caption id="" align="alignnone" width="2048"]شیشه های ثابت بالکنی شیشه های ثابت بالکنی[/caption]

شما اگر نمی خواهید شیشه های بالکن خود را باز و بسته کنید و تنها خواسته تان این است که فضای درون تراس را با خانه خود یکسان کنید، بهتر است از شیشه های ثابت استفاده کنید. ولی اگر باز و بسته شدن شیشه های بالکن برای شما اهمیت بسیاری دارد، بهتر است شیشه های تاشو را در بالکن خود نصب کنید. کارشناسان شرکت در این زمینه که چه نوع شیشه ای برای بالکن شما مناسب تر است، مشورت های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

تحویل فوری شیشه بالکن از ایمن در

محصولات و تجهیزاتی که توسط شرکت ایمن در تولید می شود بسیار متنوع می باشد و یکی از آنها که امروزه طرفداران بیشماری را جذب خود کرده است شیشه های بالکن می باشد. این محصول عملکرد و کارایی بسیاری دارد و به همین دلیل در بسیاری از پروژه های تجاری و اداری هم از آنها استفاده می کنند.

در پروژه های مسکونی استفاده از بالکن می دانیم که امر بسیار مهمی می باشد که با شیشه بالکن امنیت و متراژ محیط های مسکونی بیشتر می شود، به همین دلیل برای اینکه دوام و ماندگاری شیشه های بالکن برای خانه ها و یا فضاهای ادرای و تجاری بیشتر باشد از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و یراق آلات استفاده می کنند که توسط بسیاری از افراد این یراق آلات شناخته شده می باشد و افراد آنها را تهیه می کنند. به طور کلی باید بدانید که شرکت ایمن در بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات را در تولید شیشه تراس خود به کار می برد.

[caption id="" align="aligncenter" width="845"]تحویل فوری شیشه بالکن تحویل فوری شیشه بالکن[/caption]

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

 

ف.شیروانی بازدید : 35 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

درب های اتوماتیک

درب اتوماتیک امروزه در مکان های زیادی مورد استفاده افراد قرار می گیرد و بسیاری از ورودی ساختمان ها از این درب ها استفاده می کنند. این درب ها یکی از ویژگی های مهمی که دارند این است که، به صورت اتوماتیک باز و بسته می گردند و دیگر برای باز و بسته کردن آنها نیازی نیست از فشار دست خود استفاده کنید. دربهای اتوماتیکی مزیت های مختلفی دارد و به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می دهند به دلیل این ویژگی ها و مزیت ها از این درب ها برای ورودی ساختمان های خود استفاده نمایند.

امروزه استفاده نمودن از درب های خودکار در سراسر دنیا رایج گشته و شما کمتر ساختمانی را مشاهده خواهید کرد که درب را برای ورودی ساختمان های خود نصب نکرده باشد. در کشور ما استفاده نمودن از درب های اتوماتیک چند سال است که بسیار رایج شده، از آنجایی که افراد با مزیت های این درب آشنایی کاملی به دست آوردند، درب های قدیمی و سنتی خود را دیگر استفاده کنار گذاشتند و درب را جایگزین آن درب ها کردند. آسان بودن استفاده کردن از این درب ها توجه افراد زیادی را جلب کرده و به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد از درب که در انواع گوناگونی می باشند استفاده می نمایند.

 

کاربرد درب اتوماتیک

بسیاری از افرادی که مایل هستند از درب اتوماتیک و انواع آن برای ورودی ساختمان هایشان استفاده کنند باید در مورد کاربرد این درب ها اطلاعات کاملی داشته باشند تا بتوانند از آنها برای ورودی ساختمان های خود استفاده نمایند. برخی از مهمترین کاربردهایی که در درب های اتوماتیک وجود دارد عبارت می باشد از :

  1. حوزه امنیتی

یکی از کاربردهای مهمی که در درب های خودکار وجود دارد و بسیار مهم می باشد، کاربرد امنیتی آن است. در واقع باید بدانید به این کاربرد اهمیت زیادی داده می شود در مکان هایی که نظامی و مهم هستند، مانند نیروگاه های اتمی، پادگان ها، ساختمان های نظامی و ... نصب می شود. برای اینکه درب ورودی این نوع از ساختمان ها را نصب نمایید می توانید چگونگی امنیت و درصد آن را به تولید کنندگان و شرکت های نصب سفارش دهید تا بهترین و با کیفیت ترین درب را برای شما تولید نمایند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1045"]کاربرد درب اتوماتیک کاربرد درب اتوماتیک[/caption]

  1. حوزه رفاهی

شما به صورت روزانه در بسیاری از مکان هایی که رفاهی هستند وارد می شوید می توانید این نوع درب های اتوماتیک را مشاهده نمایید، چرا که این درب ها در بیشتر ورودی مکان های رفاهی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مکان هایی که رفاهی هستند و درب برای ورودی آنها نصب می شود شامل مراکز خریدی که بزرگ می باشند، سوپر مارکت های بزرگ و کوچک، فرودگاه ها، هتل ها و رستوران ها، شهربازی ها و .... می باشد.

  1. حوزه صنعتی

همه ما به خوبی می دانیم یکی از حساس ترین ساختمان هایی که باید برای ورودی آنها از درهای اتوماتیک استفاده شود ساختمان هایی هستند که صنعتی می باشند. درب ورودی این دسته از ساختمان ها ویژگی های و منحصر به فرد و خاصی دارد چرا که ساختمان های صنعتی نسبت به دیگر ساختمان ها حساسیت بیشتری دارند. آزمایشگاه هایی که در دانشگاه ها و یا مکان های دیگر وجود دارند یکی از مکان هایی هستند که برای ورودی آنها باید از درب استفاده گردد، از آنجایی که فعالیت های انجام شده در این ساختمان ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است باید درب ورودی آنها آن با درب ساختمان های دیگر مانند بانک ها متفاوت باشد.

"<yoastmark

  1. حوزه های ساختمانی و بانکی

یکی دیگر از ساختمان هایی که از درب اتوماتیک برای ورودی آنها استفاده می شود، ساختمان هایی هستند که بانکی می باشند. یکی از ویژگی هایی که درب ورودی این ساختمان ها باید داشته باشد این است که از امنیت بیشتری نسبت به درب های ورودی دیگر ساختمان ها برخوردار باشد، چرا که ساختمان های بانکی بیشتر مورد حمله سارقین قرار می گیرد. به همین دلیل باید از این ساختمان ها که حساسیت بیشتری دارند محافظت ویژه ای شود. ساختمان هایی که دولتی هستند هم از جمله دیگر ساختمان هایی به شمار می روند که برای ورودی آنها باید از درب استفاده شود.

از آنجایی که این درب ظاهر زیبایی دارند، سال های بسیاری می باشد که کاربران از این درب ها برای ورودی ساختمان های متنوع خود استفاده می نمایند. از سوی دیگر باید بدانید که درب های اتوماتیک عملکرد بسیار هوشمندانه و قوی دارند، به همین دلیل در انرژی مصرف کردن بسیار صرفه جویی می شود، این مسئله یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد که افراد زیادی به آن اهمیت می دهند.

دسته بندی سیستم درب اتوماتیک از نظر عملکرد

درب اتوماتیک از نظر عملکرد که به چه نحوی کارکرد بهتری از خود نشان می دهد به سه دسته تقسیم می گردد که هر یک از آن عملکردها ویژگی های خاصی دارند، و به طور کلی عملکرد آنها عبارت می باشد از:

درب الکترومکانیک اتوماتیک

این نوع از درب های اتوماتیک به وسیله چرخ دنده و گیربکس که در آنها قرار داده می شود باز و بسته می گردند، این نوع از درب ها در بسیاری از ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید:

قیمت درب اتوماتیک و عملکرد این درب نسبت به درب های دستی

شیشه های سکوریت چگونه تولید می شوند ؟

با انواع شیشه های حمامی و روش نصب آنها آشنا شوید

نصب دور دوشی در خانه به همراه نکات مهم آن

درب هیدرولیکی اتوماتیک

این نوع از درب اتوماتیک به وسیله جک باز و بسته می گردد، البته باید بدانید حرکت جک ها در این نوع سیستم به صورت فشاری می باشد که روغن و مایعات دیگری هم وارد جک می شود. این نوع از درب های اتوماتیک بهترین سیستم را برای کار کردن دارند، چرا که علاوه بر مزیت های الکترومکانیک مشکلاتی که دربهای اتوماتیک دیگر دارند را در خود جای نداده است. البته یکی از موارد بسیار مهمی که در مورد سیستم و عملکرد درب های اتوماتیک وجود دارد این است که قیمت آن نسبت به درب دیگر تا حدودی بالاتر می باشد و به همین دلیل  افراد زیادی از این درب مایل نیستند که استفاده کنند.

درب پنوماتیکی اتوماتیک

این نوع از درب اتوماتیک به وسیله فشار مستقیم گاز باز و بسته می گردد، البته جک هایی که در این سیستم این نوع از درب وجود دارد موجب باز و بسته شدن درب می شوند ولی باید بدانید این جک ها که درون سیستم درب وجود دارد خودشان به وسیله فشار گاز حرکت می نمایند. اصول کارکرد و سیستم درب پنوماتیکی به وسیله باد است، در اصل فشار باد موجب می شود که پیستون های جک حرکت نمایند و درب باز و بسته گردد.

از جمله معایبی که در  این نوع از درب ها وجود دارد این است که کمپرسور گاز که در درون آن قرار دارد صدای زیادی دارد، ولی امروزه مشکل این درب ها و عملکرد آنها را حل کرده اند و موتور آن را  در ساختمان یا مکانی که تردد زیادی در آن صورت نمی گیرد قرار می دهند.

انواع درب اتوماتیک از نظر کارکرد

درب اتوماتیک از نظر کارکرد به چند دسته مهم تقسیم می شود که عبارت می باشد از :

  1. درب لولایی :

یکی از مهمترین انواع درب که در ورودی ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد درب لولایی است. شکل این درب های اتوماتیک به گونه ای است که توسط جک هایی که به درب متصل شده اند باز و بسته می گردد و به همین دلیل فضای عالی و مناسبی را برای رفت و آمد وسایل نقلیه و افراد فراهم می نماید. این درب ها به تنهایی به دو نوع تقسیم می گردند که یکی از آنها تک لنگه می باشد و دیگری دو لنگه است که هر دوی این لنگه ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می گردند. در بین این دو باید بدانید که درب های دو لنگه کاربرد بسیار بیشتری را دارند و افراد زیادی از این نوع درب ها در ورودی ساختمان های خود استفاده می کنند.

"انواع

  1. درب تاشو :
    این نوع از درب را باید بدانید که با نام های دیگر هم نیز می شناسند ، از جمله دیگر نام هایی که بر روی این در گذاشته اند و شما از این طریق هم می توانید آنها را بشناسید درب آکاردئونی، درب فولدینگ و درب اتوبوسی است. یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که در این نوع از درب های اتوماتیک وجود دارد این است که میزان و اندازه باز شدن آنها را می توانید خودتان در سیستم و عملکرد درب انتخاب کنید، چرا که این درب ها تا 90 درصد به طور کامل قابلیت باز شوندگی را در خود جای داده اند. استفاده نمودن از این نوع درب های اتوماتیک برای افرادی که فضای بازتری برای باز و بسته شدن درب های ورودی ندارند بسیار مناسب است. با توجه به موقعیتی که در این نوع از درب وجود دارد تنها آنها را باید از یک طرف به دیوار نصب نمود.
  2. . درب کشویی :

یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک شیشه ای که تا حد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، درب های کشویی می باشد. این نوع از درب ها یکی از ویژگی های اصلی که دارند این است که، به صورت افقی باز و بسته می شوند.

در هر طرف دیوار فضای جداگانه ای وجود دارد که فضای حرکت کردن درب را برای باز و بسته شدن درب فراهم می کند. این نوع از درب ها زمانی که باید به سمت مورد نظر  حرکت کنند بر روی ریل حرکت خود را آغاز می کنند. البته باید بدانید بسته به نوع درخواستی که شما دارید و سفارش می دهید برخی از مواقع این نوع از درب ها را به صورت دو تکه می توانید سفارش دهید و و در برخی از مواقع به صورت تکی این درب های اتوماتیک تولید می شوند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش درب اتوماتیک کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='5488,5243,5242,5489,5891,6436,6435,6434,6433,6432' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

 

ف.شیروانی بازدید : 32 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

 درب اتوماتیک

درب اتوماتیک از جمله درب هایی به شمار می رود که شما می توانید این درب ها را در بسیاری از مکان های اداری، تجاری، رفاهی و ... مشاهده کنید. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که قیمت درب اتوماتیک بال است و به همین دلیل از خرید این درب ها منصرف شوند. در واقع شما باید بدانید از آنجایی که درب های اتوماتیک در بسیاری از مکان ها به کار می رود بسیار قیمت مناسبی دارد.

با این وجود فاکتورهای بسیار زیادی در قیمت درب ها وجود دارد که شما بر اساس این فاکتورها می توانید درب های اتوماتیک مورد نظر خود را خریداری نمایید. در ادامه برخی از مهمترین فاکتورهایی که در خرید و قیمت درب های اتوماتیک و انواع آن نقش دارد و بسیار مهم می باشد را نام می بریم تا آشنایی بیشتر با قیمت این درب ها داشته باشید.

 

فاکتورهایی در خرید درب های اتوماتیک

همانطوری که بیان نمودیم شما به خوبی متوجه شدید که فاکتورهای بسیاری در خرید و قیمت درب وجود دارد و شما باید بر اساس این فاکتورها قیمت درب های اتوماتیک خود را تخمین بزنید که این فاکتورها عبارت می باشد از :

  1. اندازه درب

یکی از اصلی ترین مواردی که هنگام خرید درب اتوماتیک باید به آن دقت بسیار زیادی باشید، این است که اطلاعات مورد نیاز در مورد عرض و طول درب ورودی را با اندازه صحیح  به شرکت ارائه دهید، چرا که  اندازه درب ورودی بسیار مهم می باشد. بر این اساس شما  باید اندازه گیری ورودی و عرض و طول درب را با دقت بسیاری انجام دهید. در واقع از آنجایی که برخی از ابعاد در درب های ورودی امکان دارد که نصف شود باید دقت داشته باشید که اندازه گیری ابعاد ورودی را به درستی انجام دهید. یکی از مسائل بسیار مهم و اصلی که در قیمت درب های اتوماتیک نقش دارد اندازه گیری دقیق ورودی مکان مورد نظر شما می باشد.

وارد کردن ابعاد باید به صورت انگلیسی باد، چرا که شرکت سازنده درب های اتوماتیک اندازه گیری ها ورودی درب ها را به صورت انگلیسی محاسبه می کنند و بعد از آن اقدام به تولید و ساخت درب های اتوماتیک می نماید. در پس از اینکه اندازه گیری درب به درستی انجام شود، در مرحله بعدی که بسیار مهم می باشد و قیمت نهایی درهای سفارش داده شما مشخص می گردد، محاسبه تمامی اندازه های عرض و طول است. شرکت پس از اینکه ابعاد عرض و طول درب را مشخص نماید، محاسبه نهایی را اعلام می کند و شما از این طریق در مورد قیمت درب های اتوماتیک خود اطلاعات بیشتری خواهید داشت.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]نمونه درب اتوماتیک نمونه درب اتوماتیک[/caption]

  1. نوع سیستم ورودی

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهایی که در قیمت درب خودکار اهمیت بسیار زیادی دارد این است که، شما باید نوع سیستم درب های اتوماتیک سفارش داده خود را به طور کامل مشخص نماید. در واقع این امر بسیار مهم است که شما انتخاب کنید که مایل هستید درب به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار زیاد باز و بسته شود، و یا اینکه می خواهید درب به صورت نیمه اتوماتیک و یا اینکه با سرعت پایین انجام شود. هر یک از این سیستم ها که روی درب های اتوماتیک به کار می رود با یکدیگر تفاوت های بسیاری زیادی دارند و به همین دلیل قیمت آنها هم تا حدودی با یکدیگر متفاوت است.

  1. جنس فریم ها

فریم هایی که در درب ها قرار می گیرد دارای دو جنس می باشد، یکی از آنها آلومینیومی و دیگری از جنس استیل می باشد. دقت داشته باشید که فریم های آلومینیومی نسبت به فریم های دیگر کیفیت بسیار بهتری دارند و جنس آنها درجه یک است. شما باید در انتخاب فریم هایی که استیل هستند دقت بسیار زیادی داشته باشید که بدون موج روی درب نصب شوند. قیمت فریم هایی که آلومینیومی هستند و روی دربهای اتوماتیک نصب می شوند، نسبت به ورقه های استیل که در درب های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند تا حدودی بیشتر می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]نمونه درب های دستی نمونه درب های دستی[/caption]

به همین دلیل شما باید به خوبی بدانید که فریم های به کار رفته در درب های اتوماتیک هم در قیمت درب ها تاثیر بسیاری دارد و شرکت در این مورد می تواند شما را راهنمایی کند که کدام یک از آن فریم ها برای درب های شما مناسب تر است.

شما باید به خوبی در این مورد اطلاعات لازم را داشته باشید که، دهانه های ورودی درب اتوماتیک که زیر دو متر می باشد، فریم تک لنگه بهترین فریم می باشد که باید برای آنها انتخاب شود. بر این اساس درب های تک لنگه دارای دو لت هستند و نسبت به درب های دیگری که تولید می شوند قیمت پایین تری دارند.

  1. انواع درب های اتوماتیک

از دیگر نکاتی که در قیمت دربهای اتوماتیک تاثیر بسیار زیادی دارد و شما باید به آن توجه بسیاری داشته باشید، این است که هر یک از انواع درب های اتوماتیک دارای قیمت متنوعی می باشند، یعنی شما هر یک از آنها را که انتخاب کنید باید قیمت متنوعی را برای آنها پرداخت کنید. درب های اتوماتیک برای هر مکانی متفاوت می باشد، به عنوان مثال درب های به کار رفته در بانک تفاوت های بسیاری با درب هایی که در مغازه ها به کار می رود دارند، چرا که درب های اتوماتیک به کار رفته در بانک باید امنیت بیشتری داشته باشند تا مورد حمله سارقین قرار نگیرند.

بر این اساس زمانی که شما می خواهید قیمت درب های خودکار به شرکت پرداخت کنید بعد از تمامی مواردی که بیان نمودیم در مورد نوع درب انتخاب شده خود هم اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس قیمت نهایی درب انتخاب شده و سفارش داده تان اعلام می گردد.

عملکرد درب اتوماتیک نسبت به درب های دستی

یکی از مهمترین و اصلی ترین مسائلی که در ساخت درب اتوماتیک مطرح می گردد و بسیاری از افراد به این مسئله اهمیت می دهند این است که از نظر ایمنی درب های اتوماتیک عملکرد بسیار عالی و بی نظیری از خود نشان می دهند. درب هایی که اتوماتیک هستند در انواع گوناگون و طرح های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند و تا حد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده فراوانی که از درب های اتوماتیک می شود دیگر در درب های دستی  وجود ندارد. بسیاری از مردم روزانه با، باز و بسته شدن در های رفت و آمد خود را آغاز می کنند و با عبور از آنها روز کاری خود را به پایان می رسانند.

باز و بسته کردن درب به این صورت است که درب به خودی خود باز و بسته می گردد ولی درب های دستی قدیمی را باید فشار دادن و کشیدن دست باز و بسته کنید. رفت و آمدهایی که بین درب های گوناگون وجود دارد برای بسیاری از افراد رایج می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد برای ورودی درب بدون شک درب های اتوماتیک را انتخاب خواهند کرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]طرحهای اجرا شده دربهای اتوماتیک طرحهای اجرا شده دربهای اتوماتیک[/caption]

اولین عملکردی که در مورد درب های اتوماتیک می توانیم بیان کنیم این است که با نزدیک شدن افراد درب به خودی خود باز می شود و نیازی نیست افراد مانند درب های دیگر، درب را با دست باز و بسته کنند. بسیاری از افراد از گذشته های دور به این امر عادت کرده اند که درب های ورودی هر ساختمانی را با دست باز کنند ولی درب های اتوماتیک به خودی خود باز می شود و همین امر  آرامش افراد را تا حد بسیار زیادی فراهم کرده است.

درب هایی که به صورت دستی برای رفت و آمد باز و بسته می گردند امنیت چندان بالایی ندارند، چرا که آنها به وسیله قفل و کلید امنیت خود را به دست می آورند و بسیاری از سارقین به راحتی می توانند قفل درب های دستی را باز کنند. ولی از آنجایی که درب اتوماتیک مجهز به چشم الکترونیک است امنیت بسیار بالا و حرفه ای دارد و شما در هر زمانی که بخواهید می توانید فعالیت و عملکرد درب های اتوماتیک را از کار بیندازید..

سایر مقالات سایت ایمن در را حتما مطالعه فرمایید

آشنایی با اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای خانگی

وسایل مورد نیاز برای نصب شیشه حمام

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای اختصاصی

نصب پارتیشن شیشه ای در شهرهای مختلف

درب دستی امنیت بیشتری دارد و یا درب اتوماتیک ؟

تعیین نمودن اینکه درب اتوماتیک با درب دستی امن تر است تا حدودی دشواری هایی را همراه با خود دارد، مشاهداتی که تعداد زیادی از کارشناسان بر روی درب اتوماتیک داشته اند این بوده که، متغیرهای مستقل زیادی در درب های اتوماتیک وجود دارد و به همین دلیل به طور قطعی و محکم نمی توانیم تعیین کنیم که درهای اتوماتیک شیشه ای بهتر از درب های دستی هستند.

شرکت هایی که تولید کنندگان درب اتوماتیک هستند، پیش  از اینکه درب های تولید شده خود را وارد بازار کنند آنها را از نظر امنیتی و ایمن بودن به خوبی مورد بررسی قرار می دهند تا اطمینان پیدا کنند که تمام استانداردهای لازم در این نوع درب ها به خوبی وجود دارد.

در نتیجه باید بدانیم سطح عملکرد درب های اتوماتیک نسبت به درب هایی که دستی هستند بسیار بالاتر است و به همین دلیل بسیاری از  مردم از این درب ها استفاده می نمایند. البته باید بدانیم هنوز افراد کمی هستند که باور دارند درب های دستی امنیت بیشتری را نسبت به درب اتوماتیک دارند.

این دسته از افراد از آنجایی که به این درب ها قفل و کلید می زنند گمان می نمایند امنیت ساختمان خود را با آن کلید و قفل تضمین نموده اند، این دسته از افراد باید بدانند به دلیل مزیت های درب های اتوماتیک درب های دستی دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند، چرا که امنیت درب های دستی نسبت به درب های اتوماتیک بسیار پایین تر است، ولی درب های اتوماتیک امنیت و ایمنی بسیار بالا و زیادی دارند، و به همین دلیل است که در سراسر شهر شما می توانید این درب ها را در هر مکانی مشاهده کنید و از آنها عبور نمایید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش درب اتوماتیک کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='5488,5243,5242,5489,5891,6436,6435,6434,6433,6432' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02146876293   0933508582

ف.شیروانی بازدید : 41 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

 شیشه های سکوریت

شیشه سکوریت یکی از مهمترین و اصلی ترین شیشه هایی می باشد که در تولید بسیاری از تجهیزات ساختمانی از آن استفاده زیادی می شود، در واقع شما هر یک از انواع تجهیزات ساختمانی را که بخواهید تولید کنید باید از شیشه در یکی از قسمت های آن استفاده نمایید. این شیشه ها در انواع متفاوتی می باشند و هر یک از آنها در یکی از تجهیزات ساختمانی به کار می روند و از آنها استفاده زیادی می شود.

در نتیجه بدون شک شما شیشه های سکوریتی را در بسیاری از ساختمان ها مشاهده کرده اید و با ویژگی ها و مزیت های آن آشنایی دارید، ولی اکنون می خواهیم در مورد مراحل تولید شیشه های سکوریت توضیحاتی را ارائه دهیم تا اطلاعات شما در مورد تولید این شیشه ها بیشتر شود. بر همین اساس در ادامه با ایمن در همراه باشید تا آشنایی بیشتری در مورد تولید کردن شیشه های سکوریت داشته باشید.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="874"]شیشه های سکوریت شیشه های سکوریت[/caption]

مراحل تولید شیشه سکوریت

همانطوری که بیان نمودیم برای تولید شیشه سکوریت مراحل مختلفی وجود دارد و اگر این مراحل به خوبی و درستی روی این شیشه ها انجام نشود، امکان دارد که آنها کیفیت مناسبی نداشته باشند و به خوبی مورد اجرا و نصب قرار نگیرند. در ابتدا باید بدانید که این شیشه های سکوریت از سه نوع ماده که آهک، سدیم و کربنات می باشد تولید می شود و هر یک از آنها نقش مهمی در تولید شیشه دارند، در واقع با وجود این سه ماده می باشد که شیشه های سکوریت تولید می گردد. بعد از اینکه کارخانه این مواد را آماده سازد تولید شیشه را شروع می کند و مراحل بعدی که در تولید شیشه های سکوریت وجود دارد عبارت می باشد از :

  1. بریدن شیشه و حرارت دادن

اولین مرحله ای که در تولید شیشه سکوریت دارای اهمیت می باشد، این است که شیشه ها را در اندازه مورد نظر که مشتری سفارش داده است می برند و بعد از اینکه آن در اندازه مورد نظر بریده شد، زیر حرارت مستقیم شیشه را قرار می دهند. دقت داشته باشید که اگر شیشه ها حرارت زیاد در کوره را ببینند و بعد از آن عملیات برش را روی آن انجام دهید، امکان دارد که شیشه ها شکسته شوند، همچنین باید دقت داشته باشید که هرگونه عملیات دیگری مانند پرس کردن، سوراخ کاری و ... بعد از حرارت شیشه ها ممنوع می باشد و امکان دارد که شیشه ها شکسته شوند. بنابراین اولین مرحله ای که شیشه ها باید در کوره قرار بگیرند این مرحله می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]مراحل تولید شیشه سکوریت مراحل تولید شیشه سکوریت[/caption]

  1. صیقل دادن

یکی دیگر از مراحل بسیار مهمی که در تولید شیشه سکوریت وجود دارد، این است که شیشه ها را بعد از خارج کرده از کوره با سنگ دیاموند به خوبی صیقل می دهیم، دقت داشته باشید که هر 4 لبه شیشه ها باید به درستی صیقل داده شوند. این صیقل دادن شیشه ها موجب می شود که لبه تیز آنها از بین برود و برای سلامتی افراد ضرر نداشته باشد تا به آنها آسیبی وارد نسازد. بعد از اینکه شیشه ها را به وسیله سنگ دیاموند به خوبی صیقل دادیم، یک بار دیگر شیشه ها باید در کوره قرار بگیرند، البته این بار باید دقت داشته باشید که برای تولید شیشه باید آنها را در کوره ای قرار دهیم که 700 درجه سانتیگراد گرما دارد. این گرمای زیاد موجب می شود که شیشه ها به خوبی قابلیت سکوریت بودن را به دست آورند.

سایر مقالات سایت ایمن در را حتما مطالعه فرمایید

آشنایی با اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای خانگی

وسایل مورد نیاز برای نصب شیشه حمام

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای اختصاصی

نصب پارتیشن شیشه ای در شهرهای مختلف

  1. عملیات سرد کردن

پس از اینکه شیشه سکوریت را از درون کوره 700 درجه سانتی گرارد خارج سازیم، باید سریعا آن را وارد خنک کننده مخصوصی که برای تولید شیشه های سکوریت به کار می رود، قرار دهیم تا به خوبی شیشه مقاومت خود را به دست آورد. در واقع باید بدانید تمامی مراحلی که برای تولید کردن شیشه های سکوریت انجام دادیم، در این مرحله جواب می دهد، در این مرحله شما زمانی که شیشه ها را در درون کوره قرار دهید، بدون شک مقاومت آن بسیار بیشتر می شود و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

یکی از نکاتی که در مورد مراحل تولید شیشه دارای اهمیت بسیار زیاد می باشد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، شیشه ها در طی این مراحل تنها مقاومت مکانیک یشان بسیار بیشتر می شود، ولی ویژگی های دیگر آنها مانند وزن، رنگ و ... تغییر نمی کند، بنابراین اگر شما می خواهید قطر شیشه های سکوریت تان بیشتر باشد باید در ابتدای سفارش خود این مورد را بیان دارید، همچنین رنگ مورد نظر شیشه های سکوریت خود را هم انتخاب کنید تا بعد از مراحل تولید شیشه سکوریت رنگ مورد نظر شما هم روی شیشه ها به اجرا درآید.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]شیشه سکوریت شیشه سکوریت[/caption]

بسیاری از افراد شاید در مورد کاربرد شیشه سکوریت اطلاعات زیادی نداشته باشند، به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین کاربردهایی که در شیشه های سکوریت وجود دارد را بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد هم افزایش پیدا کند.

کاربرد شیشه سکوریت در صنایع ساختمانی

 همانطوری که بیان نمودیم از شیشه سکوریت در صنایع ساختمانی استفاده بسیاری می شود و بسیاری از افراد از آن در برخی تجهیزات استفاده می نمایند. البته برخی از مهمترین کاربردهایی که شیشه های سکوریت در صنایع ساختمانی دارند عبارت می باشد از :

  1. نماهای شیشه ای

یکی از مهمترین کاربردهایی که در شیشه سکوریت وجود دارد و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند، برای نماهای ساختمانی می باشد. بیشتر ساختمان هایی که می خواهند در نمای خود از شیشه استفاده کنند، باید از شیشه های سکوریت استفاده کنند، چرا که این شیشه ها مقاومت بسیار زیادی دارند و ساختمان را به خوبی می توانند ایمن سازند. بنابراین اگر شما می خواهید نمای خود را به صورت شیشه ای طراحی کنید، باید در اندازه های مورد نظر خود شیشه های سکوریت را سفارش دهید تا برای شما تولید شود.

  1. سقف های شیشه ای

یکی دیگر از کاربردهایی که شیشه های سکوریت در ساختمان ها دارد این است که از آن برای زیبایی سقف های خود استفاده می کنند. در واقع باید بدانید بسیاری از سقف هایی که متحرک هستند و به عنوان روباز از آنها نام برده می شود، باید از شیشه هایی که سکوریت می باشد استفاده کنند، در واقع این شیشه ها برای آنها بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند و در این مورد هم هیچ شکی وجود ندارد.

  1. درب ها

همه ما به خوبی می دانیم که درب های ورودی بسیاری از ساختمان ها از شیشه سکوریت می باشد و شما بدون شک روزانه بسیاری از این درب ها را مشاهده خواهید کرد. درب های ورودی بانک ها، هتل ها، فرودگاه ها، فروشگاه ها، مغازه ها و .... از شیشه های سکوریت تولید می شود و بسیاری از افراد از مقاومتی که در این شیشه ها وجود دارد رضایت دارند و درب ورودی ساختمان های خود از آن استفاده می کنند.

  1. پنجره ها

بدون شک امروزه هر ساختمانی که ساخته می شود برای پنجره های خود از شیشه استفاده می کند، چرا که مزیت های این شیشه بسیار زیاد می باشد و در واقع ساختمان ها اگر این شیشه ها را در آپارتمان ها و پنجره های خود نصب کنند، مجوز ساخت را دریافت نخواهند کرد، بنابراین باید بدانید که این شیشه ها در بسیاری از پنجره ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید آنها را مشاهده کنید.

  1. حفاظ های شیشه ای

برخی از افرادی که می خواهند زیبایی ساختمان خود را افزایش دهند و لوکس تر به نظر برسند، از حفاظ های در نمای بیرونی و یا حتی درون خود استفاده می کنند، که شیشه ای می باشد. این ساختمان ها زیبایی بی نظیری دارند و جلوه زیبایی را در طراحی بیرونی و داخلی ایجاد می کنند. شیشه هایی که در این نوع از حفاظ های شیشه ای باید مورد استفاده قرار گیرد شیشه سکوریت می باشد و در صورتی که از شیشه های سکوریت برای تولید آنها استفاده نشود مجوز ساخت آن را دریافت نخواهند کرد، چرا که امنیت و مقاومت شیشه های سکوریت نسبت به شیشه هایی که معمولی هستند بسیار بیشتر است.

  1. پارتیشن بندی

امروزه بسیاری از ساختمان های ادرای برای اینکه فضای مورد نظر خود را بهینه سازی کنند و اتاق های زیادی ار در آن فضا به وجود آورند از شیشه برای اینکه پارتیشن بندی های مورد نظر خود را انجام دهند استفاده می نمایند. از آنجایی که امنیت در پارتیشن ها حرف اول را می زند و باید پارتیشن ها به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عمل کنند، باید بدانید شیشه هایی که سکوریتی هستند بهترین انتخاب برای پارتیشن بندی ساختمان ها به شمار می رود و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="994"]ساخت شیشه های سکوریت ساخت شیشه های سکوریت[/caption]

شما باید اندازه های مورد نظر شیشه هایی را که می خواهید در پارتیشن بندی خود به کار ببرید را سفارش دهید تا شیشه سکوریت پارتیشن ها بر اساس مراحلی که بیان کردیم برای شما تولید و آماده شود.

درب های ورودی بانک ها، هتل ها، فرودگاه ها، فروشگاه ها، مغازه ها و .... از شیشه های سکوریت تولید می شود و بسیاری از افراد از مقاومتی که در این شیشه ها وجود دارد رضایت دارند و درب ورودی ساختمان های خود از آن استفاده می کنند.

  1. ویترین های شیشه ای

برخی از ویترین های فروشگاه ها و .... از شیشه می باشد و بدون شک زیبایی آنها بسیار زیاد است، شما باید بدانید که این ویترین ها هم از شیشه های مخصوص از جن سکوریت تولید می شود و زیبایی بی نظیری را در فضای مغازه و فروشگاه ها ایجاد می کند. در واقع از آنجایی که مغازه ها و فروشگاه ها در معرض خطرات بسیاری برای شکسته شدن شیشه ها هستند، باید نوع شیشه آنها مقاومت بسیار زیادی داشته باشد که شیشه سکوریت مقاومت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها برای ویترین خود از این شیشه ها استفاده می کنند و اندازه های مورد نظر خود را سفارش می دهند.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه های سکوریتی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه سکوریت اینجا را کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6925,6363,6373,6366,6346,6342,6343,6344' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 29 سه شنبه 25 شهریور 1399 نظرات (0)

شیشه حمام

شیشه های حمامی یکی از بخش های مهم در حمام های امروزی به شمار می رود که شما هم از آن می توانید استفاده کنید و در حمام خود آن را نصب کنید. این شیشه ها به دلیل ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی که دارند تا حد بسیار زیادی مورد استفاده هستند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. شما باید بدانید در ساخت شیشه حمام از بهترین متریال ها استفاده شده است و به همین دلیل شما با خیالی آسوده می توانید از آنها استفاده کنید و تا چندین سال به صورت مفید برای شما کار کند.

شیشه حمام هم مانند بسیاری از تجهیزات ساختمانی دیگر دارای انواع متعددی می باشد که هر یک از آنها برای مکان خاصی مورد استفاده می باشد که در ادامه کاربرد هر یک از آنها را بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="1097"]شیشه حمام شیشه حمام[/caption]

انواع شیشه حمام  و نحوه اجرای آنها

 همانطوری که می دانید شیشه دارای انواع متعددی می باشد و هر یک از آنها برای مکان های خاصی مورد استفاده می باشد، بنابراین شما هر یک از آنها را که مورد استفاده می خواهید قرار دهید باید در مورد کاربرد و نحوه اجرای آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید که عبارت می باشد از :

شیشه ریلی

بسیاری از کسانی که حمام هایشان در فضای کوچک طراحی شده است، می توانند از این نوع شیشه های مخصوص دور حمام استفاده کنند. شیشه های که فریم دار هستند البته انتخاب بسیار مناسب تری می باشند که در نوع ریلی آن شیشه ها به طور کامل فریم دار هستند. از آنجایی که امروزه زیبایی و لوکس بودن رد هر خانه ای بسیار مهم می باشد، باید بدانید که شیشه های ریلی انتخاب مناسبی برای مشا به شمار می رود.

عموما شیشه هایی که در این نوع از شیشه حمامبه کار می رود 10 میل می باشد و همچنین یراق آلاتی که در آنها به کار می رود هم بسیار خاص و ویژه هستند. شست و شوی حمام با وجود این یراق آلات بسیار آسان تر می شود و شما به راحتی از آنها می توانید استفاده کنید.

شیشه لولایی

یکی دیگر از انواع شیشه های مخصوص حمام که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد نوع لولایی آن می باشد. این شیه ها هم به صورت 10 میل تولید می شوند و باز و بسته شدن آنها به صورت لولایی است و شما مانند شیشه های دیگر باید آنها را باز و بسته کنید. در واقع باید بدانید که مزیت استفاده از شیشه های ریلی نسبت به استفاده از شیشه های لولایی بیشتر ست، ولی با این وجود افراد زیاد هستند که از این نوع شیشه ها استفاده می کنند.

یراق آلاتی که در این نوع شیشه ها هم به کار می رود کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارد و اگر با آب در تماس مستقیم باشد به آنها آسیبی وارد نمی شود. شما برای ثبت سفارش خود در هر نوع از شیشه های حمام باید به شرکت سفارش خود را ارائه دهید تا در کمترین زمان سفارش شما آماده شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]شیشه لولایی شیشه لولایی[/caption]

سایر مقالات سایت ایمن در را حتما مطالعه فرمایید

آشنایی با اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای خانگی

وسایل مورد نیاز برای نصب شیشه حمام

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای اختصاصی

نصب پارتیشن شیشه ای در شهرهای مختلف

 نکاتی در نصب انواع شیشه های حمامی

برای نصب شیشه حمام و انواع آن باید برخی از نکات بسیار جدی گرفته شود تا شیشه ها به خوبی نصب شود. نصاب هایی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند، بدون شک با تمامی مراحل نصب شیشه های حمام آشنایی دارند و به همین دلیل  به بهترین نحو ممکن شیشه ها را نصب می کنند. برخی از نکات بسیار مهمی که در نصب کردن شیشه ای حمام وجود دارد و شما هم می توانید از آنها اطلاعات داشت باشید عبارت می باشد از :

  1. آب بندی 

یکی از مهمترین نکاتی که در نصب شیشه حمامی وجود دارد و نصاب های شرکت به این مورد توجه بسیاری خواهند داشت، این است که شیشه ها را به درستی آب بندی می کنند، در واقع اگر شیشه ها به خوبی آب بندی نشود خطرات زیادی را در پی دارد، به همین دلیل شما بدون شک به تنهای نمی توانید آنها را آب بندی کنید و برای این کار بهتر است از نصاب های شرکت کمک بگیرید، چرا که آنها تخصص بیشتری در این مورد دارند و به خوبی می توانند مرحله آب بندی شیشه ها را انجام دهند.

  1. یراق آلات با کیفیت

از دیگر نکاتی که در نصب شیشه دقت بسیاری نیاز دارد، این است که کیفیت متریال ها و یراق آلاتی که در شیشه های حمام به کار می رود بسیار مناسب و عالی باشد. در واقع باید بدانید اگر کیفیت یراق آلات مناسب نباشد امکان دارد که عمر آنها کمتر شود و در برابر قرار گرفتن مدام آن با آب ضربه بسیاری ببینند و زنگ بزنند. به همین دلیل در نصب شیشه های حمام باید بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات مورد استفاده قرار گیرد. شما در مورد این یراق آلات می توانید با مشاوران شرکت مشورت کنید تا بهترین آنها را مورد استفاده خود قرار دهید.

  1. وسیله های مورد نیاز برای نصب 

از دیگر نکات بسیار مهمی که در نصب شیشه دارای اهمیت بسیاری می باشد و شما هم باید به آن توجه زیادی داشته باشید، این است که برای نصب شیشه های حمام نمی توانید از هر وسیله ای استفاده کنید، بلکه تنها برخی وسیله های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک وسیله هایی که برای نصب مورد استفاده قرار می گیرند را شما در منزل خود نخواهید داشت و آنها را نصاب ها همراه خود به منزل شما برای نصب می آورند. بنابراین برای نصب و اتصال شیشه حمام باید وسیله های مورد نیاز نصب آماده و مهیا باشد که نصاب های شرکت ایمن در تمامی آنها را همراه خود می آورند تا نصب شیشه ها شما را انجام دهند.

  1. گرفتگی هرگونه فضای اضافی 

برخی از مواقع زمانی که نصاب ها می خواهند شیشه را نصب کنند با یک مشکل بزرگی مواجه می شوند، و آن هم این است که برخی از نواحی را به خوبی نمی توانند پوشش دهی نمایند، یعنی امکان دارد که قناص بودن قسمتی از دیوار  و یا کف مانع پوشش کامل شیشه شود، به همین دلیل نصاب باید آن قسمت را به خوبی پوشش دهی نماید. بر همین اساس بهترین انتخابی که شما می توانید داشته باشید، این است که از نصاب های حرفه ای بخواهید شیشه های حمام شما را نصب کنند، نصاب های حرفه ای از آنجایی که تخصص و تجربه زیادی در این زمینه دارند به راحتی می توانند شیشه های حمام شما را در هر اندازه و مدلی که باشد نصب نمایند.

  1. قرار دادن دور دوشی در جای مناسب 

دقت کنید شیشه ها را چگونه جای گذاری می کنید . در واقع اینکه شیشه ها در کجا و به چه نحوی نصب شوند، بیشتر در این مورد اهمیت دارد و به همین دلیل نصاب هایی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند به این مورد توجه زیاد نشان می دهند و می توانند به بهترین نحو ممکن شیشه ها و دور دوشی را نصب کنند. اگر شما می خواهید از کابین دوش هم در حمام خود استفاده کنید، باید به مکان دور دوشی در زیر کابین توجه زیادی داشته باشید، البته این شما نیستید که باید به نکات نصب توجه نمایید، بلکه نصاب ها باید به این امر توجه داشته باشند، که آنها هم به دلیل تجربه و تخصص بسیار زیادی که در نصب شیشه حمام دارند می توانند به بهترین نحو ممکن شیشه های حمام شما را نصب کنند.

نصب سریع شیشه حمام در شرکت ایمن در 

 یکی از مزیت های مهمی که در شرکت ایمن در برای نصب شیشه حمام وجود دارد این است که، نصب آن بسیار سریع و در کمترین زمان انجام می شود. در واقع شما زمانی که سفارش خود را در شرکت ثبت کنید می توانید آن را در کمترین زمان دریافت کنید و رد محل مورد نظر خود آن را نصب نمایید. بسیاری از کسانی که می خواهند نصب شیشه خود را در کمترین زمان انجام دهند، می توانند سفارش خود را در شرکت ایمن در به ثبت برسانند تا سفارش آنها آماده شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="550"]نصب سریع شیشه حمام در شرکت ایمن در  نصب سریع شیشه حمام در شرکت ایمن در[/caption]

از آنجایی که تعداد سفارش ها و تجره این شرکت در زمینه تولید شیشه ها حمام بسیار زیاد می باشد، این شرکت می تواند به بهترین نحو ممکن و سریع ترین زمان سفارش شما را آماده کند. یراق آلات و متریال هایی که در شیشه ها حمام به کار می رود بسیار عالی و بی نظیر می باشد، به همین دلیل روز به روز مشتریان این شرکت بیشتر می شود.

انواع و اقسام شیشه های حمامی که شما در نظر داشته باشد و بخواهید آنها را در حمام خود نصب کنید در این شرکت تولید و ساخته می شود، شما می توانید بنابراین هر یک از آنها را که می خواهید را سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید. یکی از نکاتی که در انتخاب انواع شیشه های مخصوص حمام دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید به آن دقت داشته باشید این است که، یکی از بهترین آنها را که برای حمام شما مناسب است را انتخاب کنید و در حمام خود آن را نصب نمایید.

اینکه حمام شما در چه مساحتی می باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل شما باید یکی از انواع آن شیشه ها را انتخاب کنید که برای حمام شما مناسب تر می باشد. اگر شما به خوبی نمی دانید کدام یک از شیشه حمام و انواع آن برای حمام شما مناسب تر است، باید از مشاوران شرکت مشورت های لازم را دریافت کنید تا آنها بهترین نوع آن را برای حمام شما معرفی کنند، آنها تخصص و تجربه بیشتری در این زمینه دارند و به بهترین نحو ممکن می توانند شما را راهنمایی کنند.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه حمام اینجا را کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6910,6911,6946,6947,6913,6889' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 32 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

دور دوشی ها |شیشه حمام

برای اینکه شما بهترین و با کیفیت ترین دور دوشی را انتخاب کنید، بدون شک با چالش ها و دغدغه هایی مواجه می شوید و به همین دلیل به درستی نمی توانید بهترین و با کیفیت ترین دور دوشی ها را برای خود انتخاب کنید. فاکتورهای بسیاری در انتخاب آن وجود دارد که باید با تمامی آنها آشنایی کاملی داشته باشد و سپس آن را نصب نمایید. بنابراین برای نصب و اجرای شیشه حمام اگر به برخی از نکات توجه ویژه ای داشته باشید می توانید بهترین نوع آن از در حمام خود نصب نمایید. برای اینکه با این نکات آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود و بهتر بتوانید آن را انتخاب کنید و نصب نمایید.

 

نکاتی مهم در نصب و انتخاب مناسب ترین دور دوشی

همانطوری که بیان نمودیم شما برای انتخاب و نصب دور دوشی باید به برخی از نکات بسیار مهم توجه زیادی داشته باشید که این نکات در تصمیم گیری مشا نقش مهمی را بر عهده دارد. برخی از این نکات که دارای اهمیت بسیاری می باشد و باید شما برای خرید و نصب به آنها توجه داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. مواد سازنده

همه ما به خوبی می دانیم دور دوشی در انواع متعددی وجود دارد و هر یک از آنها هم دارای مواد سازنده متفاوتی می باشد، بر همین اساس باید بدانید که هر یک از آنها ویژگی های مختلفی دارند. از انواع آنها که استفاده زیادی می شود آکریلیک، سنگی و سرامیکی می باشد که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. نوع سنگی آن بسیار زیبا می باشد و آنها را با یک روکش ژله ای مانند پوشش داده اند تا زیبایی بیشتری به دست آورد. از نظر ظاهری این نوع از دور دوشی زیبایی بی نظیری دارد و دوام و ماندگاری آن هم بسیار زیاد است، به همین دلیل به آنها سنگی می گویند و کیفیت بسیار عالی دارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="853"]نصب و انتخاب مناسب ترین دور دوشی نصب و انتخاب مناسب ترین دور دوشی[/caption]

نوع دیگر آن اکریلیکی ها می باشند که نصب آنها هم بسیار آسان است، چرا که وزن بسیار سبکی دارند، با اینکه آنها به اندازه رزین سنگی با کیفیت نیستند، ولی باید بدانید برای نصب دور دوشی این مورد را هم می توانید انتخاب کنید، چرا که طرفداران زیادی را امروزه جذب خود کرده است. در بین انواع دور دوشی نوع سرامیکی آن را هم اگر برای نصب انتخاب کنید، باید به آن تکیه گاهی را بچسبانید، چرا که آنها بسیار سنگین هستند و برای هر حمامی مناسب نمی باشند، به همین دلیل برای انتخاب آنها باید از مشاوران شرکت مشورت های لازم را دریافت کنید.

  1. شکل و اندازه

یکی دیگر از مواردی که در نصب دور دوشی یا همان شیشه حمام اهمیت بسیاری دارد و باید با آن آشنایی داشته باشید، این است که آنها به 4 نوع تقسیم بندی می شوند و هر نوع آن دارای ویژگی های خاصی هستند، مربع، مستطیل، سه گوش و پنج گوش از انواع آن می باشد که شما رد انواع حمام ها می توانید از آنها استفاده نمایید و آنها را نصب کنید. البته دقت داشته باشید که هر یک از این طرح ها و شکل ها برای مکان های خاصی مورد استفاده هستند، یعنی تمامی حمام ها با هر اندازه و طرح به عنوان مثال نمی توانند از دور دوشی سه گوش استفاده کنند.

در این زمینه که کدام یک از آنها برای شما مناسب تر است بدون شک مشاوران شرکت به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند تا بهترین آنها را انتخاب کنید. دور دوشی هایی که مستطیل شکل هستند بیشتر برای حمام هایی که بسیار بزرگ می باشند مناسب می باشند، ولی شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از انواع آنها را برای حمام خود انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید.

  1. ارتفاع

یکی از نکات دیگری که در نصب شیشه های حمام اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که شما باید ارتفاع آن را متناسب با حمام خود انتخاب کنید. در واقع باید بدانید که ارتفاع نقش بسیار مهمی در انتخاب شما و خریدتان دارد. دقت داشته باشد که هرچه ارتفاع آن بیشتر باشد، شما به راحتی نمی توانید به محیط درون آن به آسانی وارد شود و خارج شدن شما هم به آسانی انجام نمی شود به طور کلی دور دوشی به دو نحو ساخته می شود که یکی از آنها لبه بسیار کوتاه دارد و دیگری هم به گونه ای ساخته می شود که می توانید ارتفاع آن را تا اندازه دلخواه خود تغییر دهید.

[caption id="" align="aligncenter" width="550"]ارتفاع یک دور دوشی ارتفاع یک دور دوشی[/caption]

برخی از آنها پایه هایی دارند که به راحتی تنظیم می شوند و قابلیت تنظیم آنها به گونه ای می باشد که از جمله مزیت های آنها به شمار می رود. شما می توانید با مشورت کردن بهترین نوع آنها دور دوشی را برای حمام خود خریداری نمایید، چرا که کارشناسان شرکت با اندازه گیری حمام شما بهترین نوع کابین حمام را به شما معرفی خواهند کرد تا شما آن را نصب کنید.

سایر مقالات سایت ایمن در را حتما مطالعه فرمایید

آشنایی با اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای خانگی

وسایل مورد نیاز برای نصب شیشه حمام

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای اختصاصی

نصب پارتیشن شیشه ای در شهرهای مختلف

مراحل ساخت دور دوشی

 همانطوری که می دانید تمامی تجهیزاتی که برای ساختمان تولید می شوند دارای مراحل ساخت هستند که دور دوشی هم دارای مراحل ساخت متنوعی می باشد و این مراحل عبارت می باشد از :

  1. آماده سازی فضا

یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و برای نصب و ساخت متنوع دور دوشی باید به آن توجه زیادی شود، این است که فضایی را که می خواهید کابین دوش را رد آن قرار دهید را از هر نظر آماده کنید. به عنوان مثال این فضا باید از نظر نصب کفشور، چاه فاضلاب، کاشی کاری و .. آماده شود تا بتوانند کابین را روی آن قرار دهند. اگر بخواهیم آماده سازی فضا را در یک کلمه توصیف کنیم باید بگوییم که فضا باید به خوبی و درستی عایق کاری شود. کارشناسی که برای نصب دور دوشی ما به محل مورد نظر مراجعه می کند به خوبی در این زمینه تخصص دارد و می تواند شما را در این مورد راهنمایی کند تا چه اقداماتی را انجام دهید و با انجام دادن این اقدامات کابین دوش شما در بهترین موقعیت قرار می گیرد.

  1. بازدید کارشناسان

یکی از مراحلی دیگری که در ساخت دور دوشی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به این امر هم توجه داشته باشید، این است که، از کارشناسان بخواهید برای مشاهده حمام شما به منزل مراجعه کنند. از آنجایی که کارشناسان در این زمینه تخصص دارند به خوبی می توانند حمام را اندازه گیری نمایند و بر اساس اندازه گیری که انجام می دهند و فضای در دسترس شما بهترین مدلی را که می توانید از کابین دوش و انواع آن در حمام نصب کنید را به شما معرفی می کنند و شما می توانید از آن استفاده کنید. ابعادی که در هر یک از انواع دور دوشی وجود دارد با دیگر انواع آن متنوع می باشد و شما باید در بین انواع کابین دوش یکی را که کارشناسان بیشتر برای حمام شما مناسب تر می دانند را انتخاب کنید.

  1. انتخاب مدل

همانطوری که بیان نمودیم کارشناسان برای اینکه اندازه حمام را اندازه گیری نمایند مراجعه می کنند و بعد از اینکه اندازه گیری های لازم را انجام دادند در بین انواع دور دوشی چند نمونه از آنها را که برای شما مناسب تر است را معرفی می کنند. شما می توانید با مشاهده تمامی آنها یکی را که بیشتر با سلیقه شخصی تان هماهنگی دارد را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود سفارش دهید تا آن را نصب نمایند. یکی از نکاتی که در این مورد اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه بسیاری داشته باشید این است که، با مشاوران به خوبی مشورت کنید تا بهترین کابین حمام را انتخاب نمایید.

  1. انتخاب یراق آلات و فریم

از دیگر مراحلی که در ساخت دور دوشی اهمیت زیادی دارد و این مورد را هم باید به درستی مورد بررسی قرار دهید، این است که برای کابین حمام خود که انتخاب کرده اید، بهترین یراق آلات و فریم را هم انتخاب کنید، در واقع شما باید یکی از انواع یراق آلات و فریم را انتخاب کنید که با کابین حمام شما سازگاری بیشتری دارد، چرا که هر یک از انواع کابین ها ویژگی های متنوعی دارند و یراق آلات آنها هم باید متنوع و مربوط به خودشان باشد. در این مورد هم مشاوران و کارشناسان شرکت می توانند به شما بهترین مدل یراق آلات و فریم ها را برای کابین مام که انتخاب کرده اید معرفی نمایند، البته باید بدانید انتخاب آن سلیقه است و شما باید بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از انواع آنها را انتخاب کنید.

ابعادی که در هر یک از انواع دور دوشی وجود دارد با دیگر انواع آن متنوع می باشد و شما باید در بین انواع کابین دوش یکی را که کارشناسان بیشتر برای حمام شما مناسب تر می دانند را انتخاب کنید.

  1. تعیین هزینه

از دیگر مراحلی که در ساخت دور دوشی اهمیت دارد و مشتری باید به آن توجه داشته باشد این است که، هزینه کابین خود را پرداخت نماید. در واقع شما هر نوع از کابین هایی را که انتخاب کرده باشید باید بدانید که قیمت متنوعی دارد و همچنین هر یک از انواع یراق آلات و فریم آن هم قیمت های متنوعی دارند، بنابراین شما باید بر اساس قیمتی که هر یک از آنها داشته اند هزینه خود را پرداخت کنید.

هزینه ساخت شیشه دور دوشی  هم بر روی تمامی هزینه های شما می آید. در واقع شرکت به خوبی در مورد هر یک تجهیزاتی که در کابین دوش شما وجود دارد و قیمت آنها توضیحات مفصلی را برای شما بیان می کند تا شما با آگاهی و دانش کامل هزینه خود را پرداخت کنید. بنابراین نیازی نیست نگران هزینه های پرداختی خود باشید، چرا که تمامی آنها برای شما به خوبی روشن می شود.

شرکت ایمن در از آنجاییکه تجربه و تخصص بسیاری در نصب و سفارش دور دوشی داشته است می تواند در کمترین زمان سفارش های شما را آماده کند و نصاب های این شرکت برای نصب آنها به مکان مورد نظر شما می آیند و آنها را نصب می کنند.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه حمام اینجا را کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6883,6884,6885,6886' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 58 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

شیشه حمام

شیشه از جمله بهترین بخش های تجهیزاتی در حمام به شمار می رود که امروزه افراد بسیار زیادی از شیشه های حمام متنوع استفاده می کنند تا زیبایی حمام خود را افزایش دهند. در واقع از آنجایی که تنوع مدل های شیشه بسیار زیاد می باشد، مشتریان می توانند هر یک از آنها را که مایل هستند را انتخاب کنند  در حمام خود آن را نصب نمایند. کسانی که انواع شیشه های حمام را در حمام های شما نصب می کنند در این زمینه تخصص بسیاری دارند و به خوبی می توانند شیشه های شما را در حمام نصب کنند.

برای اینکه با نحوه نصب شیشه برای حمام آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه در مورد مراحل نصب شیشه های حمام و پروژه هایی که در شرکت ایمن در انجام شده است توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم تا اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید.

 

مراحل نصب شیشه حمام

همانطوری که بیان نمودیم برای نصب شیشه های مخصوص حمام مراحلی باید طی شود که با وجود این مراحل شیشه ها حمام هم به درستی نصب می گردند. مراحلی که در نصب کردن شیشه های حمام باید رعایت شود و به آن اهمیت داده شود عبارت می باشد از:

  1. اندازه گیری

یکی از مهمترین مراحلی که در نصب شیشه حمام اهمیت بسیاری دارد و در ابتدا باید این مرحله انجام شود، اندازه گیری فضای مورد نظر شما می باشد . در واقع اندازه گیری و اندازه کابین حمام شما بسیار مهم می باشد و بستگی به اندازه حمام شما دارد. اگر شما اندازه حمام تان بزرگ باشد و مساحت زیادی داشته باشد می توانید شیشه های بیشتری را در حمام خود نصب کنید، ولی اگر اندازه و مساحت حمام شما کوچک تر باشد باید از شیشه هایی با مساحت کمتری استفاده کنید.

شما برای اینکه خودتان به تنهایی مساحت حمام خود را اندازه گیری کنید بدون شک نمی توانید به طور دقیق این کار را انجام دهید، بر همین اساس بهتر است برای نصب شیشه های حمام از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید. شرکت ایمن در از آنجایی که سال های بسیاری است در این زمینه فعالیت می کند، می تواند به شما در این زمینه کمک کند و اندازه گیری حمام شما را بدون هیچ گونه پرتی انجام دهد.

[caption id="" align="alignnone" width="1000"]مراحل نصب شیشه حمام مراحل نصب شیشه حمام[/caption]

  1. انتخاب انواع شیشه های حمام

همانطوری که بیان نمودیم شیشه حمام در انواع متعدد تولید می شود و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب نموده و در حمام خود به کار ببرید. دقت داشته باشید که در انتخاب خود باید با مشاوران شرکت مشورت کنید تا بهترین مدل آن را برای حمام خود انتخاب نمایید.

از آنجایی که مساحت هر یک از حمام ها با یکدیگر متنوع می باشد، شما باید یکی از آنها را که برای حمام تان مناسب تر است را انتخاب کنید، به همین دلیل بهتر است با مشاوران شرکت مشورت نموده تا بهترین مدل آن را به شما معرفی کنند و شما بتوانید آن را نصب کنید. همچنین باید بدانید که رنگ بندی شیشه هم بسیار متنوع می باشد و رنگ آن را هم باید بر اساس دکوراسیون داخلی حمام خود انتخاب کنید.

  1. تولید شیشه

بعد از اینکه مساحت و نوع شیشه های مخصوص حمام شما انتخاب شود، شرکت برای تولید شیشه های حمام شما اقدام می کند. شیشه هایی که برای حمام شما نصب می شود در اندازه و مساحت های متنوع می باشد و جنس آنها هم سکوریت می بادش. البته ضخامت آنها را می توانید خودتان انتخاب کنید تا کیفیت و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]تولید شیشه تولید شیشه[/caption]

شیشه سکوریت مزیت های بسیاری دارد و از آنجایی که دوجداره می باشد برای سلامتی افراد هرگز خطری به بار نمی آورد، چرا که در تولید آن تمامی مراحل ایمنی رعایت می شود. این شیشه ها زمانی که شکسته شوند، به سلامتی آسیبی نمی رسانند و از همین روی می باشد که این شیشه ها را در شیشه های حمام به کار می برند.

سایر مقالات سایت ایمن در را حتما مطالعه فرمایید

آشنایی با اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای خانگی

وسایل مورد نیاز برای نصب شیشه حمام

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای اختصاصی

نصب پارتیشن شیشه ای در شهرهای مختلف

  1. تولید فریم های مناسب

یکی دیگر از مهمترین مراحلی که در نصب و قرار دهی شیشه باید به آن دقت شود و این مرحله هم از جمله مهمترین مراحل نصب به شمار می رود، این است که شکا فریم شیشه های خود را انتخاب کنید. در واقع باید بدانید که فریم های شیشه های حمام مانند انواع شیشه ها متفاوت است و علت اصلی که شیشه ها زیباتر می شود همین شیشه ها می باشد، بر این اساس باید یکی از آنها را انتخاب کنید تا در فضای مورد نظرتان آن را نصب نمایید.

در اینکه شما فریم های شیشه های حمام خود را انتخاب نمایید شاید با برخی از آنها آشنایی نداشته باشید و به همین دلیل در انتخاب خود دچار اشتباه شوید. بر این اساس بهتر است با انواع آنها آشنایی لازم را داشته باشید و در این امر مشاوران شرکت می توانند مشورت ها بسیار عالی به شما ارائه دهند تا بهترین فریم را برای شیشه های حمام خود انتخاب کنید.

  1. یراق آلات

از دیگر مراحلی که در نصب شیشه اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن هم توجه شود، این است که بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات را در شیشه ها به کار ببرید. در واقع بعد از اینکه فریم های شیشه های حمام خود را مشخص کردید باید به نوع یراق آلات استفاده شده در آن هم دقت بسیاری داشته باشید تا خرید خوبی را انجام دهید و از این طریق ماندگاری و دوام شیشه های حمام شما بیشتر می شود. شما باید بدانید که یراق آلات با اینکه کوچک هستند ولی نقش بسیار مهمی دارند و به هیچ عنوان نباید زنگ بزنند و یا فرسوده شوند.

نصب هر یک از قطعات آن بسیار تخصصی می باشد و به همین دلیل افرادی که کار نصب شیشه های مورد نیاز شما را بر عهده می گیرند به خوبی با این یراق آلات و قطعات آن آشنایی دارند، بر همین اساس به بهترین نحو ممکن می توانند آنها را برای شما نصب کنند. توجه داشته باشد که خودتان به هیچ عنوان نصب آنها را انجام ندهید تا دچار ایراد و یا مشکلی نشود.

  1. آماده سازی فضا برای شیشه های حمام

بعد از اینکه تمامی قطعات و شیشه هایی که در شیشه شما به کار می رود را انتخاب کردید باید، فضای حمام خود را برای نصب کابین آماده نمایید. این فضا باید به خوبی صاف شود تا بتوانید کابین را روی آن قرار دهید. برای اینکه کف حمام شما به خوبی آماده شود، باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشد و آن هم ضد آب بودن کف حمام تان می باشد. در واقع اگر کف حمام شما ضد آب نباشد نصب شیشه های حمام برای شما چندان سودی هم نخواهد داشت، چرا که مشکلات زیادی بعد از آن به وجود خواهد آمد. بر این اساس اگر شما می خواهید شیشه را در حمام خود مورد استفاده قرار دهید، باید با نصاب های شرکت هماهنگ کنید تا تمامی نکات را برای شما بیان کنند و شما آن نکات را رعایت کنید تا کابین حمام شما نصب گردد.

  1. جعبه ابزار حمام

یکی از مهمترین بخش هایی که در نصب شیشه حمام باید مورد استفاده قرار گیرد و نصاب شرکت این بخش را با توجه به نوع و مدل شیشه های حمام در بالا و پایین شیشه قرار می دهند. درزها و شکاف هایی که بیان شیشه ها وجود دارد باید به خوبی پر شود تا آب از درون آنها بیرون نرود. در واقع برای نصب این شیشه ها مراحلی را که بیان کردیم را باید به خوبی دنبال کنید تا بهترین شیشه برای شما در حمام تان نصب شود. شرکت ایمن در از آنجایی که تخصص بسیار زیادی در زمینه نصب و اجرای شیشه های حمام دارد می تواند در کمترین زمان شیشه ها شما را آماده کند و در حمام شما نصب نماید.

بهتر است با انواع آنها آشنایی لازم را داشته باشید و در این امر مشاوران شرکت می توانند مشورت ها بسیار عالی به شما ارائه دهند تا بهترین فریم را برای شیشه های حمام خود انتخاب کنید.

مراحل اجرا و نصب شیشه حمام در شرکت ایمن در

همانطوری که بیان نمودیم و متوجه شدید شیشه حمام در طی مراحل مختلفی تولید می شود که هر یک از این مراحل ویژگی های خاص خود را دارد و در این مورد توضیحات کاملی را ارائه دادیم. شما برای نصب کردن شیشه های حمام بدون شک به دنبال بهترین شرکت برای نصب شیشه ها می باشید که شرکت ایمن در  به دلیل مزیت های کار یکه دارد بدون شک بهترین انتخاب برای شما به شمار می رود، اینکه چرا که شما نصب شیشه خود را به شرکت ایمن در بسپارید دلایل مختلفی دارد و از جمله مهمترین آنها عبارت می باشد از :

- این شرکت چندین سال است که در زمینه نصب و اجرای شیشه های حمام تخصص بسیاری دارد و با انواع آن آشنایی های لازم را دارد. بر همین اساس شما می توانید نصب شیشه های خود را به شرکتی که در این زمینه تخصص زیادی دارد بسپارید تا به بهترین نحو ممکن شیشه های شما را تولید و نصب کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]مراحل اجرا و نصب شیشه حمام در شرکت ایمن در مراحل اجرا و نصب شیشه حمام در شرکت ایمن در[/caption]

- سرعتی که در نصب و اجرای شیشه های مخصوص حمام در شرکت ایمن در وجود دارد بسیار بالا می باشد و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید شیشه های شما در کمترین زمان آماده شود می توانید به این شرکت اطمینان داشته باشید.

- مشاوران شرکت ایمن در همیشه پاسخگوی پرسش های شما هستند و می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند که کدام یک از شیشه ها را مورد استفاده قرار دهید که برایتان بهتر است.

- کیفیت مواد اولیه ای که شرکت ایمن در در شیشه های تولیدی خود به کار می بندد بسیار عالی و بی نظیر می باشد، به همین دلیل آنها طول عمر و ماندگاری زیادی دارند و شما می توانید از آنها تا مدت های زیادی استفاده کنید.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه حمام اینجا را کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6883,6884,6885,6886' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 34 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

ناکامی سارقان با وجود درب اتوماتیک!

درب اتوماتیک آمده تا شما را از هرگونه نگرانی برای امنیت خانه خود آسوده خاطرنماید.
همانطور که می دانید درب به عنوان یک پل ارتباط برای فضای درون خانه و بیرون از خانه مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در به عنوان یک نقطه کانونی در ساختمان به کار می رود که باید برای انتخاب آن توجه زیادی کرد.

اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، متوجه می شویم که از زمان های گذشته تا کنون انواع مختلفی از درب ها در بازار ارائه شده است. از درب های سنتی و چوبی گرفته تا درب های مدرن و امروزی که هر کدام ازآنها برای ایجاد امنیت و فراهم کردن آسایش ساخته شده اند و مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه در صنعت، با به کارگیری از هوش و مهندسی های پیشرفته و بر اساس تکنولوژی های روز توانسته اند به طراحی درب اتوماتیک بپردازند که این طراحی منحصر به فرد، راحتی کار را برای افراد به ارمغان می آورد.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد درب اتوماتیک شیشه ای و انواع مختلف آن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

با درب اتوماتیک امنیت را به خانه های خود هدیه بدهید!

درب اتوماتیک در واقع نیازمند هوش مهندسی می باشد که باید علاوه بر زیبایی، آرامش و امنیت را به همراه داشته باشد وهمچنین استفاده از آن راحت و آسوده باشد تا افراد با خیال آسوده و به راحتی هرچه تمام تر منزل و یا محل کار خود را ترک کنند.
قبل از اینکه به مزیت ها و کاربرد های این محصول بی نظیر بپردازیم، بهتر است که بدانیم درب اتوماتیک چیست! در واقع درب های اتوماتیک به درب هایی گفته می شود که از حسگر های حرکتی یا ریموت های کنترل برای باز و بسته شدن استفاده می شود. عملکرد درب خودکار چندان پیچیده نمی باشد، درب های اتوماتیک در جهت مخالف باهم حرکت می کنند. اما آنچه که این درب را پیچیده می کند نصب سیستم هوشمند آن می باشد که نیازمند تخصص کافی و مهارت های فنی می باشد. همچنین نصب این نوع درب باید توسط افراد ماهر انجام شود.
درب های اتوماتیک در طرح ها و انواع مختلفی بنا بر سلیقه شما طراحی شده و این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده تا با توجه به بودجه خود به خرید این محصول بپردازید. در واقع کاراصلی درب های اتوماتیک، ساده سازی ورود و خروج افراد و یا اشیا می باشد.

درب اتوماتیک همان معجزه ای که منتظر آن بودید!

خرید درب اتوماتیک از آن دسته خرید های است که اکثر افراد باید آن را تجربه کنند تا معنی راحتی را بچشند. پرطرفدار بودن درب اتوماتیک شیشه ای فقط به علت زیبایی و همچنین راحتی ورود و خروج افراد نمی باشد، بلکه دارای مزیت های فراوانی بوده که در اینجا به چند مورد از آن اشاره می شود:
باعث کاهش ورود سرما و گرما به داخل می شود.
باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
به عنوان عایق صدا در نظر گرفته شده است. در واقع مانعی برای ورود سرو صدا است.
به عنوان محافظ و برای ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می گیرد.
درب اتوماتیک در مکان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد از جمله:
در مکان های پر تردد مانند فروشگاه ها یا بانک ها که رفت وآمد در آن زیاد می باشد. زیرا برای برقراری امنیت از این درب بی نظیر استفاده می شود.
همچنین برای درب حیاط و گاراژ و درب ورودی ساختمان و یا درب اتاق هایی که در ساختمان قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.
علاوه بر همه این ها در مکان های خاص مانند آزمایشگاه ها که نیاز به نکات بهداشتی دارد، استفاده می شود.
در مکان های صنعتی برای افزایش بازخورد نیروی انسانی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای درب هتل ها و بیمارستان و فروشگاه ها نیز بهترین گزینه می باشد.
درب اتوماتیک به علت امنیت بالایی که دارد برای مکان هایی که نیاز به امنیت بالایی دارد، مثل مکان های نظامی استفاده می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="726"]درب اتوماتیک شیشه ای درب اتوماتیک شیشه ای[/caption]

بیشتر بخوانید:

خرید بهترین پارتیشن شیشه ای اداری

انواع شیشه های بالکنی و قیمت شیشه بالکن

مزیت های نصب شیشه بالکن در تراس خانه

پارتیشن های اداری جدید و مدرن

شیشه بالکن جدید و امروزی و مزیت های نصب آن ها

فراوانی طرح و رنگ درب اتوماتیک تمامی ندارد!

درب های اتوماتیک در طرح ها و قیمت های متفاوتی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته که با خرید و استفاده از این محصول بی نظیر می توانید زیبایی و همچنین امنیت را به منزل و یا محل کار خود هدیه بدهید. چرا که این محصول بی نظیر به فکر راحتی و آسایش شماست. درب اتوماتیک در انواع و طرح های مختلفی آماده خدمت رسانی به شما دوستداران تکنولوژی می باشد.

از انواع درهای اتوماتیک می توان به درب خودکار شیشه ای، درب اتوماتیک ریلی، درب خودکار چشمی، درب اتوماتیک تلسکوپی، درب خودکار اسلایدینگ و... که هر کدام به عنوان درب های لاکچری و مدرن شناخته شده وبرای مکان های مختلفی به کار می رود و مزایای خاص خود رادارد.

درب اتوماتیک کشویی:

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ این نوع درب جز درب های پرطرفدار می باشد و همانطور که از نام آن پیداست به صورت کشویی باز و بسته می شود. درب کشویی خود شامل دو نوع، دولنگه و چهارلنگه است که درب دولنگه برای محل هایی که رفت آمد زیادی ندارند، استفاده می شود و چهار لنگه بیشتر برای مکان هایی که در طول روز پر رفت آمد است، استفاده می شود. این نوع درب دامنه کاربرد وسیعی دارد در واقع در بسیاری از مکان ها چه کوچک و چه بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا فضای کمی را اشغال می نماید و در فضا های کوچک بسیار از آن استفاده می شود.

از مزیت بی نظیر این محصول امنیت بالای آن را می توان اشاره کرد. به همین دلیل است که از زمان عرضه شدن در بازار، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. همچنین نصب این درب آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی نصب می شود. البته ناگفته نماند اگرچه نصب آن آسان است، حتما باید برای این کار از افراد کاربلد و کارشناس کمک بگیرید.

[caption id="" align="aligncenter" width="723"]درهای اتوماتیک شیشه ای درهای اتوماتیک شیشه ای[/caption]

درب اتوماتیک شیشه ای:

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا در دربهای خروجی، مغازه های بزرگ استفاده می شود. همچنین در آسانسور ها این نوع درب کشویی شیشه ای استفاده می کنند. درب اتوماتیک شیشه ای از چند بخش تشکیل شده که اصلی ترین آن مدار فرمان می باشد. به این صورت که وقتی یک شی در دامنه دید سنسور قرار بگیرد از سوی مدار فرمان باز و بسته شدن به لنت ها داده می شود. در واقع هر کدام از این لنت ها بر روی ریل حرکت کرده و بنا بر دستوری که از جانب مدار می رسد باز و بسته می شود. درب های کشویی و تلسکوپی و نیمه دایره ای و... از انواع درب خودکار شیشه ای است .

درب اتوماتیک چشمی :

درب اتوماتیک چشمی ریلی و تاشو و اتوبوسی و خم و آکاردئونی از انواع آن به شمار می رود که دارای مزیت های فراوانی بوده و استفاده از آن آسان می باشد.

هرآنچه که راجب درب اتوماتیک باید بدانید!

هنگام خرید این درب اتوماتیک برای اینکه عمر استفاده از این محصول زیاد باشد و شما بتوانید برای مدت طولانی از این محصول لذت کافی را ببرید، بهتر است دربی را انتخاب کرده از موتور مرغوب برخوردار باشد.
چراکه مهمترین قطعه در درب اتوماتیک موتور آنها می باشد در واقع درب خودکار مرغوب و با دوام دربی است که موتور آن از مناسب ترین و بهترین متریال استفاده شده باشد.

برای خرید درب خودکار بهتر است اول به این توجه شود که این درب را برای چه مکانی می خواهید و اینکه آیا محلی که قصد نصب آن را دارید از رفت وامد زیادی برخوردار است یا خیر و علاوه بر همه اینها به این توجه کنید که چقدر برای خرید می خواهید هزینه نمایید.
در اینجا می توانید متوجه شوید که چه نوع دربی با چه نوع قدرت موتوری و حتی از چه برندی خریداری نمایید.
درب های چشمی به علت وسیع بودن گسترده دیدشان موجب بالا رفتن ایمنی و امنیت می شود که به صورت دیجیتالی که (دارای صفحه نمایشگر می باشد) و معمولی در بازار رایج شده اند.
شما برای خرید درب اتوماتیک نباید فقط به ظاهر آن توجه کنید. بلکه باید توجه داشته باشید که درب های اتوماتیک از مواد سخت و با دوامی ساخته می شود. درب اتوماتیک از پرکاربرد ترین درب ها در کارخانه و همچنین در صنعت می باشد. به خاطر همین امر به درب خودکار، درب صنعتی نیز می گویند که تاکنون مورد استفاده بسیاری قرار گرفته و روز به روز به کیفیت و همچنین به طرفداران این درب جادویی افزوده می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="713"]نصب درب اتوماتیک شیشه ای نصب درب اتوماتیک شیشه ای[/caption]

کلام آخر!

شما با خرید درب اتوماتیک علاوه بر اینکه امنیت را به منزل خود هدیه می دهید به زیبایی چند برابر خانه خود می افزایید ، در واقع درب اتوماتیک در طرح ها و قیمت های متفاوتی دراختیار شما قرار گرفته تا شما بنا به سلیقه خود به راحتی به خریدی امن بپردازید. کرکره برقی نیز از انواع درب خودکار بوده که شما با خرید کرکره برقی و سایر انواع این درب، از سایت های معتبر به راحتی به آرزوی دیرینه خود برای رسیدن به آرامش می رسید.

با سایر محصولات ایمن دُر سازه پارت آشنا شوید:

شیشه بالکن

شیشه سکوریت

درب اتوماتیک

شیشه حمام

[av_button label='برای سفارش پارتیشن شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoorsazepart.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff' av_uid='av-3ovdty']

[av_gallery ids='4010,3998,4252,4253,4009' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload' alb_description='' id='' custom_class='' av_uid='av-34s0on' admin_preview_bg='']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692   

ف.شیروانی بازدید : 39 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 پارتیشن شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای در بسیاری از فضاهای امروزی رایج شده است و افراد از این پارتیشن ها می توانند در بیشتر فضاهایی که تمایل دارند استفاده کنند. در واقع همه ما به خوبی می دانیم پارتیشن شیشه ای جای بسیاری از دیوارهای گچی و آجری را گرفته است و به همین دلیل می باشد که بسیاری از افراد برای اینکه نمای درونی خود را زیباتر کنند از انواع پارتیشن هایی شیشه ای استفاده می کنند. شاید بسیاری از افراد بر این باور باشند که پارتیشن های شیشه ای تنها باید در فضاهای اداری نصب شوند و در فضاهای دیگر نصب نمی شوند، در واقع این باور اشتباه است و باید بدانید شیشه پارتیشن در بسیاری از فضاهای خانگی هم نصب می شود و بسیاری از افراد از آنها در خانه های خود استفاده می کنند.

 

در واقع برای تقسیم بندی واحد های مسکونی و تجاری استفاده از پارتیشن شیشه ای مزیت های بسیار زیادی دارد، چرا که دیوارهای گچی و آجری فضا را تاریک تر نشان می دادند، ولی با وجود این پارتیشن ها فضا بسیار زیباتر و جذاب تر می شود. انعطاف پذیری این پارتیشن ها به قدری زیاد است که شما آنها را در هر مکانی می توانید نصب کنید و طراحی داخلی خود را زیباتر سازید. اگر فضای شما مساحت کمی داشته باشد، در واقع باید بدانید انتخاب پارتیشن شیشه ای برای این فضاها بسیار گزینه مناسبی به شمار می آید، چرا که فضا را بسیار بزرگ تر نشان می دهد و شما می توانید نمای بهترین را در طراحی داخلی خود ایجاد کنید.

برای اینکه با نصب پارتیشن های شیشه ای و یا اتاق شیشه ای در فضاهای دیگر آشنایی داشته باشید در ادامه توضیحاتی را در مورد اتاق شیشه ای و مزیت های آن بیان خواهیم کرد.

نصب پارتیشن های شیشه ای در شهر تبریز

 ساخت پارتیشن شیشه ای به عنوان اتاق شیشه ای خانگی

در یک فضای اداری، تجاری و یا مسکونی شما اتاق هایی خواهید داشت، که بدون شک با نصب و استفاده از شیشه در این اتاق ها طراحی داخلی آنها را بسیار زیباتر خواهید کرد. با استفاده از شیشه و تقسیم بندی اتاق ا با این روش علاوه بر اینکه فضای داخلی را زیباتر می سازد باید بدانید که احساس آرامش را هم در بین افراد بسیار بیشتر می کند، به همین دلیل بیشتر افراد سعی می کنند از این پارتیشن ها در برخی از فضاهای مورد نظر خود استفاده کنند تا زیبایی فضای خود را بسیار بیشتر نمایند. ساخت شیشه های پارتیشنی و یا همان اتاق شیشه ای در خانه خود به عنوان یک بخشی که در آن کار می کنید، می توانید یک را حل بسیار مناسبی باشد تا شما بتوانید با تمامی بخش های خانه تان در ارتباط باشید و آنها را تماشا کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="900"]اتاق شیشه ای خانگی اتاق شیشه ای خانگی[/caption]

بنابراین شما اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید در خانه خود یک بخش اداری داشته باشید و بتوانید به کارهای اداری خود رسیدگی کنید، می توانید با ساخت پارتیشن های شیشه ای در منزلتان هم فضای داخلی منزل را زیباتر نشان دهید و هم اینکه آرامش خود را در کنار خانواده تان داشته باشید. در واقع باید بدانید استفاده از پارتیشن های شیشه ای در منزل مزیت ها و کاربردهای دیگری هم نیز دارد، به عنوان مثال شما با اتاق شیشه ای می توانید فضای اتاق خواب، حمام و ... را هم طراحی نمایید، البته ساخت آنها به گونه ای می باشد که در دسترس افراد دیگر قرار نگیرد، بنابراین شما برای ساخت اتاق شیشه ای باید با یکی از شرکت هایی که در این زمینه تخصص زیادی دارد مشورت کنید تا بهترین و باکیفیت ترین پارتیشن های شیشه ای را برای شما بسازد.

فروش انواع پارتیشن شیشه ای خانگی

شرکت ایمن در از آنجایی که سابقه بسیار درخشانی در تولید و فروش پارتیشن شیشه ای دارد می تواند انواع پارتیشن های شیشه ای مورد نظر شما را طراحی کند و شما با خرید آنها فضای مورد نظرتان را زیباتر سازید و همچنین محیط امن و زیبایی را برای خودتان فراهم نمایید. محصولاتی که با شیشه تولید شود در این شرکت به بهترین نحو ممکن ساخته می گردد و شما می توانید هر یک از محصولات خود را که در آن شیشه به کار رفته است را در این شرکت سفارش دهید تا برای شما آماده کنند. یکی از بهترین محصولاتی که سال های زیادی است در شرک ایمن در تولید و ساخته می شود شیشه است که شما می توانید آن را برای فضاهای اداری، تجاری، خانگی و ... خریداری نمایید و نصب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="735"]انواع پارتیشن شیشه ای خانگی انواع پارتیشن شیشه ای خانگی[/caption]

در گذشته بیشتر پارتیشن بندی هایی که در خانه مورد استفاده قرار می گرفت از نوع چوبی بود، اما اکنون پارتیشن شیشه ای این قابلیت را در خود افزایش داده است که شما بتوانید از آن در فضای خانگی و آپارتمان های مورد نظرتان استفاده کنید. در واقع اگر افراد در گذشته از پارتیشن های چوبی استفاده می کردند، می خواستند تقسیم بندی  فضا را به بهترین نحو ممکن در خانه خود انجام دهند، البته آن دسته از پارتیشن ها تنها نمای زیبایی و تقسیم بندی فضا را بر عهده داشت، ولی شیشه پارتیشن مزیت های بسیار زیاد دیگری نیز دارد و به همین دلیل است که از آن در خانه ها هم استفاده می شود.

شما در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید انواع پارتیشن های شیشه ای را در هر اندازه که مایل هستید سفارش دهید تا شرکت آنها را در همان اندازه برایتان برش دهد و در محل مورد نظرتان نصب کند.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای خانگی

همانطوری که بیان نمودیم و شما به خوبی متوجه شدید پارتیشن شیشه ای در خانه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد و نصب آنها در خانه و محیط های مسکونی مزیت های بسیار زیادی دارد که همین مزیت ها موجب شده است افراد از آنها استفاده کنند. در واقع باید بدانید همانطوری که پارتیشن های شیشه ای در محیط های اداری و مسکونی دارای انواع متعددی می باشند در محیط های خانگی هم دارای انواع متعددی هستند که ویژگی های آن عبارت می باشد از :

  1. ابعاد و اندازه های متفاوت

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در شیشه پارتیشن های خانگی وجود دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید این است که از این پارتیشن ها در هر اندازه ای که شما مایل باشید برش داده می شوند و تولید می گردند، به همین دلیل شما هر اندازه و ابعادی را که سفارش دهید برایتان تولید و نصب می نمایند. اگر شما تنها مایل باشید که اتاق کوچک شیشه ای داشته باشید، می توانید سفارش خود را در همان اندازه ارائه دهید. تنها نکته ای که در مورد این ویژگی شیشه اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از آن اطلاع داشته باشید، این است که شما باید اندازه های ارائه شده خود را به طور دقیق و صحیح بررسی و اندازه گیری نمایید تا بر اساس اطلاعات و اندازه های ارائه داده شما پارتیشن های شیشه ای تان آماده شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="900"]ویژگی های پارتیشن شیشه ای خانگی ویژگی های پارتیشن شیشه ای خانگی[/caption]

  1. شیشه های متنوع

شیشه هایی که در انواع پارتیشنی مورد استفاده قرار می گیرد دارای طرح ها و انواع مختلفی در نوع استفاده می باشد، یکی از انواع آنها شیشه های ساده می باشد که این شیشه ها از جنس سکوریت هستند و به صورت ساده مورد استفاده قرار می گیرند، بیشتر کسانی که می خواهند اتاق شیشه ای ساده ای داشته باشند این شیشه ها را برای پارتیشن های خود سفارش می دهند.

یکی دیگر از انواع شیشه های پارتیشن نوع طرح دار آن می باشد، شما باید بدانید که این نوع شیشه ها زیبایی بیشتری از نوع ساده آن دارند، به همین دلیل اگر می خواهید فضای زیباتری در محیط خود داشته باشید، بدون شک انتخاب این شیشه ها تاثیر بسیار بیشتری در زیبایی خانه شما خواهد داشت. طرح های این نوع شیشه ها بسیار متنوع می باشد و شما می توانید در بین انواع مدل های آن یکی را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید تا برای شما از روی آن طرح پارتیشن شیشه ای تان را آماده سازند.

  1. فریم ها

از دیگر ویژگی هایی که در شیشه خانگی وجود دارد و شما باید در هنگام انتخاب و سفارش خود به آن دقت داشته باشید نوع فریم آن می باشد. هر یک از مدل های اجرا شده در پارتیشن های شیشه ای خانگی زیبایی منحصر به فرد خود را دارد، به همین دلیل باید بدانید که شما هر یک از آنها را اتخاب کنید بدون شک انتخاب درست و صحیحی داشته اید. یکی از انواع مدل های آن نوع فریم دار می باشد که در این نوع باید بدانید سادگی بیشتری وجود دارد و به همین دلیل است که بسیاری از محیط های اداری از آن استفاده می کنند، چرا که در محیط های اداری شیشه ای سادگی بیشتری باید داشته باشد و در این صورت است که زیبایی بیشتری دارد.

یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای خانگی نوع فریم لس آن می باشد که در این نوع باید بدانید زیبایی بیشتری جای گرفته است و به همین دلیل می باشد که بیشتر افراد از آن استفاده می کنند، در واقع اگر شما می خواهید در محیط خانه  خود از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید بهترین انتخاب شما نوع فریم لس این پارتیشن ها می باشد.

شیشه خانگی از آن دسته پارتیشن هایی به شمار می رود که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افرادی که در گذشته از پارتیشن های چوبی استفاده می کرده اند، ترجیح می دهد اکنون این پارتیشن ها را جایگزین آن دسته پارتیشن ها نمایند. بدون شک زیبایی پارتیشن های شیشه ای در طراحی داخلی خانه و فضای مسکونی بسیار بیشتر می باشد و به همین دلیل در تولید آن دقت بسیار بیشتری به کار می رود.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع پارتیشن شیشه ای وجود دارد، تلاش می کند که پارتیشن های شیشه ای سفارش داده شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش پارتیشن شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6575,6576,6577,6578,6579,6580' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692   0933508582

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 2,676
  • بازدید کلی : 12,188