loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 60 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کرکره های برقی با چرخاندن یا کشویی از طریق میله ها کار می کنند. از این مسیرها به عنوان کانالهای مسیردهنده نیز یاد می شود. اسلایدها هنگام چرخش در یک جعبه کوچک در بالای در قرار می گیرند (این چرخش در هنگام باز شدن اتفاق می افتد). این جعبه کوچک به طور معمول در داخل درب نصب شده است که به عنوان محرک اصلی داخلی شناخته می شود.

کرکره های برقی روش های بسیار خوبی برای تأمین امنیت ساختمان ها یا فروشگاه های شما هستند . آنها از نوارهای عایق بهم پیوسته از آلومینیوم دو لایه تشکیل شده اند. کرکره های برقی نه تنها هنگام نصب به خانه یا فروشگاه شما ظاهر زیبایی می دهند بلکه با جلوگیری از ورود مزاحمان و عناصر به عنوان یک سیستم امنیتی بسیار عالی عمل می کنند.

با این وجود ، موارد دیگری هم در کار وجود دارند که یکی یکی آنها را می خواهیم بررسی کنیم .کرکره برقی روش مدرن و به روزی است که به شدت در حال جایگزینی درب های قدیمی است . اما این مطمئن ترین راه حل است. وقتی کرکره ها به پایین چرخانده شوند (یعنی هنگام بسته شدن) ، آنها کاملاً در مقابل کف گاراژ یا کف فروشگاه یا خانه ی شما چسبیده می شوند . ما در این مقاله بررسی می کنیم که اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی چیست و در انتها این قطعات چگونه کار می کنند . با ایمن در همراه باشید .

[caption id="" align="aligncenter" width="1124"]کرکره برقی کرکره برقی[/caption]

قطعات کرکره برقی

هر کدام از قطعات کرکره برقی روش کار چندان خاصی ندارند اما شما به عنوان یک خریدار بد نیست با اصطاحات یا توضیح کوتاهی در مورد آنها آشنا شوید . شما حتی ذره ای فاصله را ما بین آنها مشاهده نمی کنید . این زمانی خوب است که سارق بخواهد با انداختن وسیله یا میله ای کرکره را به سمت بالا بکشد . و از این طریق آنها را بسیار ایمن عمل می کنند. اگر در حال تعجب هستید که چگونه یک کرکره برقی کار می کند . در زیر بخش های اصلی با عملکردهایی که انجام می دهند آشنا شوید.

یاتاق کرکره برقی

یاتاقان یا یو کاپ یک قطعه مکانیکی است که معمولاً برای حفظ حرکت چرخنده ها جهت ترمز امنیتی بر روی کرکره برقی نصب می شوند.

هدایت کننده کرکره برقی

هدایت کننده ها از اشکال مختلفی وجود دارتد و از آنها برای تهیه مسیر حرکت کرکره برقی استفاده می شود. آنها به شکل حرف "U" هستند که بسیار روان حرکت می کنند.

ریل کرکره برقی

ریل بالایی و ریل پایینی که با زاویه ای مشخص از هر دو طرف جوش داده می شود. زاویه ریل روی صفحه قرار گرفته باید متناسب با ساختار ساختمان باشد تا به کمک آن نقطه شروع کرکره برقی و نقطه فرود آن را بهبود دهد تا کرکره به درستی باز و بسته شود .

موتور کرکره برقی

موتور لوله ای یک موتور بسیار قوی است که در مونتاژ چرخ بالایی کرکره تعبیه شده است . از هر طرف کرکره برقی یک سر موتور وجود دارد ، که شامل دو قلاب می باشد که باعث حرکت کرکره می شوند . همچنین یک سیم برق و یک سوئیچ کوچک وجود دارد که برای مدیریت بیشترین فضای ما بین دو طرف پرده کرکره استفاده می شود. همچنین این موتور در سیستم ترمز عملیاتی دارای موتور جداگانه است تا بتواند پس از قرارگیری در موقعیت بالاتر خود ، کرکره را ثابت نگه دارد .

صفحه نگه دارنده کرکره برقی

صفحه نگه دارنده که به آن نیز صفحات انتهایی یا صفحات انتهایی نیز گفته می شود ، به نگه داشتن کرکره غلتکی در گوشه ها کمک می کند. آنها با نصب و راه اندازی های مناسب در ساختمان ایمن شده اند تا بتوانند وزن کل کرکره و تمام اجزای مرتبط با آن را تحمل کنند.

غلتک کرکره برقی

یک غلتک با ابعاد کامل ، کل صفحه کرکره را کنترل می کند و صفحات متصل به کرکره را از غلتک در پایان هر صفحه پشتیبانی می کنند. یک لوله استیل با موتور وجود دارد که در غلتک در انتهای صفحه جایگزین تعبیه شده است.

[caption id="" align="aligncenter" width="998"]کرکره برقی - قیمت نصب کرکره برقی - قیمت نصب[/caption]

ترمز کرکره برقی

این به صورت ترمز گریز از مرکز است که به ایمنی نزول شاتر کمک می کند. این تنها در صورت وجود خرابی در موتور کار می کند. ترمز ایمنی هنگامی که ترمز عملیاتی موتور نتواند عملکرد خود را در حمل کرکره ثابت به محض قرار گرفتن در موقعیت بالاتر خود انجام دهد ، شاتر را فعال کرده و انتقال می دهد. ترمز ایمنی نیز هنگامی که دیافراگم با سرعت کنترل نشده پایین می رود ، فعال می شود. پس از فعال شدن ترمز ، مجدداً تنظیم مجدد یا تعویض می شود. این جایگزینی یا تنظیم مجدد قرار است توسط مهندسان کرکره انجام شود.

هود کرکره برقی

بالایی ترین قسمت کرکره که به آن هود نیز گفته می شود و استفاده از آن اجباری نیست. این فلز از فولاد گالوانیزه ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که هنگام چرخیدن در اطراف صفحه های گرد قرار گیرد. عملکرد آن محافظت از چرخ ها و پرده در برابر گرد و غبار و باران است. علاوه بر سایر اجزای سازنده ، می تواند حداکثر امنیت را به محض اینکه ارتفاع موتور یا غلتک کمتر از 2500 میلی متر باشد فراهم کند.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از منوی اصلی سایت وارد سایر محصولات ما شوید .

اگر قصد استفاده از کرکره های برقی برای شرکت یا خانه و حتی مغازه خود را دارید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید . کرکره های برقی بهترین گزینه برای تضمین امنیت شماست . این مدل از کرکره با پیشرفت در تکنولوژی و بهترین کیفیت موتورهای الکتریکی در حال حاضر ، در رده بندی قابل اعتماد و بهتر از همیشه در بازار قرار گرفته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 2,682
  • بازدید کلی : 12,194