loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 52 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

شیشه حمام یکی از تجهیزاتی می باشد که امروزه بسیاری از افراد در خانه های خود از آن استفاده می کنند، البته استفاده کردن از آن تنها محدود به خانه ها نمی باشد و از حمام شیشه ای در بسیاری از مکان های دیگر هم استفاده می شود. برخی از افراد شاید با شیشه حمام و چگونگی نصب آن آشنایی نداشته باشند و این موضوع برایشان جالب باشد که در این مورد اطلاعات خود را بیشتر کنند. برای اینکه با چگونگی نصب حمام شیشه ای و شیشه های حمام آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از نکاتی که در نصب حمام شیشه ای باید به یراق آلات و تجهیزات آن توجه کنید را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

 

نکاتی در نصب شیشه حمام

همانطوری که بیان نمودیم در نصب شیشه حمام برخی از نکات بسیار مهم وجود دارد که آنها عبارت می باشند از :

  1. کیفیت یراق آلات :

یراق آلات استنلس یکی از بهترین یراق آلاتی می باشد که در نصب شیشه حمام از آن استفاده می شود. شما باید هنگامی که می خواهید حمام شیشه ای و شیشه های حمام خود را در مکان مورد نظرتان نصب کنید از این یراق آلات استفاده نمایید تا کیفیت نصب و ماندگاری آن بیشتر شود. در واقع باید بدانید کیفیت این یراق آلات یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خریداری آنها باید توجه بسیاری داشته باشید تا بهترین کیفیت آن را خریداری کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]شیشه حمام شیشه حمام[/caption]

کیفیت یراق آلاتی که شما برای نصب شیشه حمام خود خریداری می کنید باید بسیار عالی باشد، چرا که آنها به طور مداوم با آب در تماس هستند و به همین دلیل باید ضد زنگ و ضد آب باشند. برندهای این یراق آلات متنوع می باشد و شما می توانید برای خرید و نصب آنها از فروشندگان مشورت های لازم را دریافت کنید.

  1. شیشه های مورد استفاده :
  2. شیشه ای که برای شیشه حمام خود انتخاب می کنید، باید کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد و نوع از جنس سکوریت که کیفیت مناسب تری دارد باشد. برخی از شیشه های حمام طرح های برجسته دارند که با استفاده از آنها حمام شیشه ای خود را بسیار لوکس تر و زیباتر خواهید کرد. اگر می خواهید درون حمام شیشه ای شما مشخص نشود، می توانید از شیشه مات استفاده کنید، انواع این شیشه ها بسیار زیاد هستند و شما بین آنها یکی را که بیشتر بپسندید را می توانید انتخاب نمایید. همچنین یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب شیشه حمام اهمیت بسیاری دارد این است که آنها به راحتی تمیز شوند و جای لک و یا آب روی آنها نماند، چرا که در این صورت زیبایی حمام شیشه ای از بین می رود و شیشه های حمام شما هم همیشه کثیف خواهد بود، بر این اساس بهترین کیفیت آن را باید خریداری نمایید.
  3. آب بندی نمودن :

یکی از نکاتی که در نصب شیشه حمام  بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما باید حمام خود را آب بندی کنید تا مشکلی برای حمام و سیستم آب آن به وجود نیاید. آب بندی نمودن حمام را می توانید به کسانی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید، چرا که آنها به خوبی می توانند محل نشت آب را پیدا کنند و آن ناحیه را مسدود نمایند.

  1. باز و بسته شدن درب :

اینکه درب شیشه حمام شما چگونه باز و بسته شود کاملا بستگی به شما دارد که چه مدل را بیشتر می پسندید. برخی از درب ها به صورت کشویی هستند و برخی دیگر از آنها به صورت لولایی می باشند. فروشنده زمانی که می خواهد سفارش شما را ثبت کند و برای نصب حمام شیشه ای به محل مورد نظر شما مراجعه می کند، در مورد چگونگی باز و بسته شدن درب  نظر شما را می پرسد و شما می توانید آن مدل را که بیشتر با آن راحت هستید را انتخاب کنید.

  1. جدا بودن سرویس بهداشتی و حمام :

در صورتی که سرویس بهداشتی و حمام شما از یکدیگر جدا می باشد، بهتر است برای نصب شیشه های آن به صورت جداگانه اقدام کنید. اگر شما مایل باشید می توانید شیشه حمام را به صورت جداگانه نصب نمایید و شیشه سرویس بهداشتی را هم همینطور، در واقع زیبایی که این سبک به وجود می آورد بسیار زیاد است و تاثیر بیشتری در زیبایی و همچنین پاکیزگی دارد.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="960"]نصب شیشه حمام نصب شیشه حمام[/caption]

برخی از شیشه های حمام طرح های برجسته دارند که با استفاده از آنها حمام شیشه ای خود را بسیار لوکس تر و زیباتر خواهید کرد.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

مزایای استفاده از شیشه حمام ریلی و فریم دار

همانطوری که می دانید شیشه حمام انواع متعددی دارد و هر یک از آنها دارای مزیت هایی می باشند که این مزیت ها عبارت می باشد از :

  1. شیشه حمام که فریم دار است یکی از بهترین انتخاب ها و گزینه ها برای حمام های کوچک می باشد. برخی از حمام ها هستند که فضای کوچکی دارند، بدون شک برای آنها نمی توان از حمام شیشه ای و شیشه های حمام که بزرگ هستند استفاده شود، به همین دلیل بهتر است بر روی آنها از شیشه های فریم دار استفاده شود.
  2. زیبایی شیشه های حمام که ریلی و یا فریم دار هستند در خانه های لوکس تاثیر بسیاری دارد، برخی از افرادی که دارای خانه های لوکس و زیبا هستند، بدون شک در استفاده از شیشه حمام بهترین نوع آن را باید سفارش دهند تا زیبایی حمام آنها بیشتر شود.
  3. شیشه های فریم دار در شیشه حمام مزیت های بسیار زیادی دارد و یکی از آنها این است که به راحتی آنها را می توانید شستشو دهید و به خوبی تمیز کنید. استفاده از آنها در خانه های کوچک و خانه های بزرگ امکان پذیر است و به همین دلیل باید بدانید زیبایی آنها در هر مکانی بیشتر می شود و شما می توانید سبک آن را تغییر دهید.
  4. پروفیل های مورد استفاده در شیشه حمام ریلی از جنس آلومینیوم می باشد و پوشش رنگی که روی آن انجام شده است به صورت پودری می باشد. اما باید بدانید این رنگ در آب و رطوبت هیچگونه تغییری پیدا نمی کند. تنوع رنگی و طرح در این شیشه های حمام بسیار زیاد است و بر همین اساس شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید و در حمام خود نصب نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="830"] شیشه حمام[/caption]

  1. یراق آلاتی که در شیشه حمام ریلی و فریم دار مورد استفاده قرار می گیرد، از جنس آلومینیوم و استیل می باشد. هرگونه خش و ضربه روی این یراق آلات تاثیری ندارد و به هیچ عنوان آسیبی به آنها وارد نمی سازد. همانطوری که در قسمت یراق آلات توضیح دادیم، باید دقت داشته باشدی که جنس آنها از بهترین کیفیت باشد تا در برابر آب و رطوبت دچار آسیبی نشود.
  2. شیشه حمام ریلی که از امکانات شیشه های حمام فریم دار بهره مند باشد تاثیر بسیاری در اشغال نمودن فضا خواهد داشت، بنابراین اگر می خواهید درب حمام شیشه ای شما به صورت ریلی باز و بسته شود و نوع آن هم به صورت فریم دار باشد، محدودیت انتخاب نخواهید داشت و این درب را می توانید برای حمام شیشه ای خود نصب کنید، و در این مورد با فروشندگان صحبت کنید. همچنین باید بدانید در این نوع از حمام شیشه ای فضای دوش حمام را جدا می کنند و به همین دلیل حمام مستر شما به هیچ عنوان خیس نخواهد شد.

شما در مورد اینکه کدام یک از شیشه حمام را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید، می توانید با فروشندگان در مورد آنها مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.ایمن در مجری اجرای کامل شیشه حمام در سراسر ایران می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید .

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

[caption id="" align="aligncenter" width="439"]یراق آلات شیشه حمام یراق آلات شیشه حمام[/caption]

شرکت ایمن در با سابقه چندین ساله با انجام چندین هزار پروژه کشوری در سطوح مختلف و با محصولات متنوع خود از جمله دربهای اتوماتیک شیشه‌ای ، کرکره‌های برقی هوشمند، جک پارکینگی ، انواع نرده و حفاظ و شیشه طیف وسیعی از نیازمندیهای ساختمانهای مسکونی و تجاری را تامین مینماید.

ایمن در

 

هم اینک درب‌های اتوماتیک این شرکت با موتورهای ‍پرقدرت ، ظاهری شکیل و نمایی بی‌مانند را برای واحدهای مشتریان می‌آفرینند.‌ جک‌های ‍پارکینگی و کرکره‌های هوشمند برقی ایمن دُر نقش اساسی در تامین امنیت شما ایفا مینمایند.

تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده ایمن در با استفاده از قطعات اورجینال و به کارگیری یراق‌آلات با کیفیت به همراه نصب فنی دقیق و مهندسی امکان ارایه خدماتی و گسترده و بی‌نظیری را برای مشتریان گروه صنعتی ایمن در ممکن می‌سازند. نظارت مستمر با نظارت جدی این امکان را برای ما فراهم ساخته که همواره در مسیر کیفیت گام برداریم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 2,691
  • بازدید کلی : 12,203