loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 80 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (1)

نرده شیشه یکی از تجهیزات ساختمانی به شمار می رود که زیبایی بی نظیری در ساختمان ایجاد می کند و به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد از این تجهیزات در ساختمان خود استفاده می کنند. شیشه به تنهایی زیبایی بسیار زیادی دارد و اگر در نرده طراحی شود زیبایی آن چندین برابر می گردد.

کاربرد نرده شیشه در طراحی ساختمان روز به روز بیشتر می شود و به همین دلیل از آن در پوشش پنجره ها هم استفاده می کنند تا نمای بیرونی را هم زیباتر کند. امروزه در بسیاری از ساختمان ها می توانید نرده شیشه را مشاهده کنید و البته باید بدانید نرده های شیشه ای انواع متفاوتی دارد و ویژگی های آن هم بسیار منحصر به فرد می باشد. نرده شیشه مزیت های بسیار زیادی دارد که برای آشنایی شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

 

مزیت های نرده شیشه

همانطوری که بیان نمودیم نرده شیشه مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که افراد از آن در بسیاری از فضاها استفاده می کنند. برخی از مزیت های بسیار مهمی که نرده های شیشه ای دارند عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="664"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

 

  1. مقاومت در برابر رطوبت :

نرده هایی که فلزی هستند در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارند و امکان دارد که بعد از مدتی پوسیده یا لکه دار شوند و همچنین زنگ زدن هم یکی دیگر از ویژگی های نرده های فلزی در رطوبت به شمار می رود. اما نرده شیشه ای مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. در دماهای متنوع این نرده های شیشه مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل شما در هر محیطی که زندگی می کنید می توانید این نرده ها را مورد استفاده قرار دهید. از جمله مهمترین ویژگی هایی که آنها دارند این است که ضد زنگ و ضد آب می باشند.

  1. زیبایی :

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای نرده شیشه بیان کنیم و بسیار مهم می باشد زیبایی آن است. زیبایی که در نرده های شیشه وجود دارد در نمای ساختمان ها و طراحی داخلی خانه تاثیر زیادی دارد. در راه پله ها این نرده ها زیبایی بی نظیری ایجاد می کند. بر این اساس اگر شما به دنبال نرده های زیبا و خاص برای راه پله خود می باشید، بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید این نرده ها هستند.

[caption id="" align="aligncenter" width="902"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. عمر و ماندگاری :

ماندگاری نرده شیشه و طول عمر آن بسیار زیاد می باشد و شما می توانید تا چندین سال از آنها استفاده کنید. بنابراین شما تا چندین سال می توانید روی آنها حساب باز کنید و دیگر نرده های خود را تعویض ننمایید. بسیاری از افرادی که طول عمر و ماندگاری نرده برایشان اهمیت زیادی دارد باید بدانند که این نرده ها بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشد.

  1. کیفیت :

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای نرده شیشه بیان کنیم کیفیت آن می باشد. شیشه ای که برای نرده های شیشه به کار می رود سکوریت می باشد و به همین دلیل باید بدانید که مقاومت و استحکام آن بسیار زیاد است.

زیبایی که در نرده های شیشه وجود دارد در نمای ساختمان ها و طراحی داخلی خانه تاثیر زیادی دارد

شیشه های سکوریت به تنهایی مزیت های بسیار زیادی دارند که اگر در نرده های شیشه هم به کار بروند مزیت های خود را حفظ می کنند. از آنجایی که احتمال شکستگی این نرده ها وجود دارد، باید بدانید در صورتی که شکسته شوند، خرده های آن بسیار ریز می شود و به همین دلیل برای سلامتی خطری ندارد.

کاربرد نرده شیشه

کاربردی که نرده شیشه دارد برای بسیاری از مکان ها و فضاهای متنوع می باشد، اگر شما در مورد کاربر آن اطلاعات زیادی ندارد باید بدانید که کاربرد آن بسیار متنوع است و برخی از مهمترین کاربردهای آن عبارت می باشد از :

 

[caption id="" align="aligncenter" width="679"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

  1. کاربرد آن در راه پله :

در فضاهای داخلی استفاده از نرده شیشه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نما دارد و از آن به عنوان حفاظ استفاده می شود. اگر خانه و محل کار شما دوبلکس است می توانید از این نرده های شیشه استفاده کنید. بهترین انتخاب برای اینکه از پله های خود مراقبت کنید بهتر است از این نرده ها استفاده کنید.

برخی از افرادی که می خواهند تاثیر نرده های شیشه در زیبایی فضای مورد نظر شان بیشتر شود، پله ها را هم شیشه ای سفارش می دهند. نگران مقاومت شیشه های به کار رفته در پله ها و نرده شیشه نباشید، چرا که در آنها امنیت بسیار زیادی وجود دارد و به خوبی می توانند وزن را تحمل کنند. نرده های شیشه که برای راه پله مورد استفاده قرار می گرند دارای انواع متفاوتی می باشند و شما هر یک از آنها را که مایل باشدی را می توانید انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

  1. جداکننده فضا :

یکی دیگر از کاربردهایی که نرده شیشه دارد و در بسیاری از فضاها از آن استفاده می کنند این است که آن را به عنوان جداکننده می شناسند. در اداره ها و شرکت ها برای اینکه برخی از فضاها را جدا کنند از این شیشه ها استفاده می نمایند. این تکنیک مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. از جمله اساسی ترین و مهمترین ویژگی های آن این است که ارتباط درون سازمانی با آنها آسان تر می شود. همچنین باید بدانید با استفاده از آنها مدیران به راحتی می توانند عملکرد همه کارکنان خود را به خوبی زیر نظر بگیرند.

البته امروزه پارتیشن های شیشه ای برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، ولی به صورت کلی باید بدانید که استفاده از نرده شیشه هم برای این مورد بسیار مناسب می باشد و برای اینکه تنها فضای عبور و مرور را جدا کرد استفاده از انها بسیار مناسب تر می باشد.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

  1. در اطراف استخر :

از جمله دیگر کاربردهایی که نرده شیشه دارد این است که آنها را می توانید در اطراف استخر مورد استفاده قرار دهید و نصب کنید. اگر استخر شما در فضای باغ و آزاد باشد استفاده از نرده های شیشه برای این فضا بسیار ضروری می باشد. اگر شما در ویلای خود استخر دارید بهترین انتخابی که می توانید برای زیبای و امنیت آن داشته باشید استفاده از نرده های شیشه می باشد. بدون شک استفاده از نرده شیشه در استخرها زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند.

  1. حفظ پشت بام :

امروزه در بسیاری از ساختمان ها روف گاردن را طراحی می کنند، و از آنجایی که ارتفاع ساختمان ها بسیار زیاد است، بدون شک به نرده هایی برای اینک امنیت را در پشت بام ایجاد کنند نیاز دارند. انتخاب نرده شیشه از جمله بهترین انتخاب هایی می باشد که شما می توانید داشته باشید، چرا که با انتخاب این نرده ها هم فضای پشت بام زیباتر می شود و هم امنیت در فضای شما ایجاد می گردد. البته باید بدانید در بالکن ها هم از نرده های شیشه استفاده می گردد و تاثیر بسیاری در زیبایی طراحی خارجی دارند.

البته امروزه پارتیشن های شیشه ای برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، ولی به صورت کلی باید بدانید که استفاده از نرده شیشه هم برای این مورد بسیار مناسب می باشد و برای اینکه تنها فضای عبور و مرور را جدا کرد استفاده از انها بسیار مناسب تر می باشد.

شما برای نصب نرده شیشه ای باید از کسانی که تخصص زیادی در این زمینه دارند کمک بگیرید. آنها از آنجایی که تجربه زیادی در نصب آنها دارند به خوبی می توانند شما را در انتخاب نرده های شیشه راهنمایی کنند تا یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید و در فضای مورد نظرتان نصب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید در تاریخ 1399/09/03 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگتون خوبه مطالبتون رو خوندم ممنون میشم به سایت من سر بزنید و یک نظری در بخش وبلاگ بدین ممنون
sobhe-qom.ir
پاسخ : تشکر از شما. بله حتما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 2,677
  • بازدید کلی : 12,189