loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 49 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

 نرده استیل یکی از پرفروش ترین نرده هایی می باشد که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و آن را در بسیاری از فضاهای مورد نظر خود نصب می نمایند. از آنجایی که قیمت آن بسیار مناسب می باشد بیشتر افراد ترویج می دهند از آن برای نمای دکوراتیو خود استفاده کنند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که نرده استیل دارد این است که شما آن را در هر یک از فضاهایی که مایل باشید می توانید نصب کنید و محدودیتی در نصب کردن آن نخواهید داشت. نرده استیل انواع متفاوتی دارد و هر یک از نرده های استیل هم ویژگی های گوناگونی دارند که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم.

 

انواع نرده استیل

همانطوری که بیان نمودیم نرده استیل انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها ویژگی های گوناگونی دارند، برای اینکه با آنها آشنایی بیشتری به دست آورید باید بدانید که آنها عبارت می باشند از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

 

  1. نرده راه پله :

اگر شما به دنبال نرده ای می باشید که هیچ خط و خم وارد آن نشود بدون شک باید نرده استیل را انتخاب کنید، چرا که این نوع از نرده های استیل مقاومت بسیاری در برابر ضربه ها دارند. جنس این نرده ها تشکیل شده از موادی خاص می باشد که به خوبی گرما دیده اند و به همین دلیل دوام زیادی دارد. این نرده استحکام بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید بدانید که ایمنی آن هم به دلیل استحکام اش بسیار بالا می باشد.

شما می توانید در آپارتمان ها خود زا این نرده استفاده کنید و از آنجایی که رنگ بندی آن متنوع می باشد، می توانید هر یک از رنگ های آن را که با نمای ساختمان شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید. نرده های استیل که در راه پله قرار می گیرد به انواع متفاوتی تقسیم می شود که آنها عبارتند از :

الف) نرده سه خط :

همانطور یکه از نام این نرده استیل مشخص است، باید بدانید که این پرده از سه میله تشکیل شده است و ارتفاع هر یک از آنها اندازه هم می باشد ولی در ضخامت با یکدیگر تفاوت هایی دارند و هر یک از آنها ضخامت متنوعی دارند و در یک از قسمت های نرده قرار می گیرند. شما با اطمینان خاطر کامل می توانید از این نوع نرده های استیل در ساختمان خود استفاده کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید.

 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که نرده استیل دارد این است که شما آن را در هر یک از فضاهایی که مایل باشید می توانید نصب کنید و محدودیتی در نصب کردن آن نخواهید داشت

ب) نرده چهار خط :

یکی دیگر از انواع نرده استیل که در راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد ، نرده های چهار خط می باشد. لوله های نازک و لوله بزرگ از جمله تشکیل دهنده این نوع نرده به شمار می رود که ایمنی آن هم بسیار بالا می باشد. به طور کلی باید بدانید که نرده های استیل راه پله مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل کسانی که امنیت و استحکام برایشان مهم است می توانند از انواع آن بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خود استفاده کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1221"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

  1. نرده حصاری :

اجرا کردن این نوع از نرده استیل به صورت عمودی می باشد، البته میله های آن به صورت عمودی و افقی روی هم نصب می گردند. از آنجایی که شکل این نوع از نرده های استیل مانند حصار می باشد به طور عمودی و افقی آنها را روی یکدیگر قرار می دهند. اینکه شما این نوع از نرده های استیل را انتخاب کنید به دکوراسیون داخلی تان بستگی دارد و همچنین باید بدانید زیبایی که در این نرده ها وجود دارد تاثیر بسیاری در نمای ساختمان می گذارد.

  1. نرده شیشه خور :

یکی دیگر از انواع نرده استیل نرده های شیشه خور می باشد که طرح های آن بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل مشتریان می توانند در بی انواع آن یکی از آنها را که با دکوراسیون داخلی و یا خارجی آنها سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنند. این نوع از پرده ها در انواع مختلف پایه پروفیلی، پایه تسمه ای، پایه لوله ای، پایه طرح دار و ... تولید می شود که مشتریان می توانند بر اساس خواسته خود یکی از آنها را انتخاب کنند تا سفارش آنها آماده شود. رنگ بندی شیشه های این نوع از نرده های استیل هم متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از رنگ های آن را که مایل هستید را انتخاب کنید.

از آنجایی که شکل این نوع از نرده های استیل مانند حصار می باشد به طور عمودی و افقی آنها را روی یکدیگر قرار می دهند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. نرده پایه پیچی :

یکی از جدیدترین و بهترین نرده استیل که امروزه آن را می توانید مورد استفاده قرار دهید نرده های پایه پیچی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از نرده ها وجود دارد این است که با اصول مهندسی همخوانی زیادی دارد. نصب این نوع از نرده استیل بیشتر برای خانه هایی که دوبلکس هستند مورد استفاده قرار می گیرد تا راه پله های آنها را زیباتر سازد. از آنجایی که طراحی این نرده های استیل بسیار منحصر به فرد می باشد، شما می توانید آنها را در بسیاری از فضاهایی که زیبایی مد نظرتان می باشد نصب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1280"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

این نوع از نرده های استیل با دستگاه هایی که بسیار خاص هستند به خوبی جلا داده می شوند تا از این طریق نظر مشتریان را تا حد بسیار زیادی جلب نماید. اگر شما به دنبال یک طرح خاص و زیبا هستید بدون شک باید این طرح از نرده استیل را انتخاب کنید.

  1. نرده دوسر گلابی :

این طرح از نرده استیل یکی از طرح های پرفروش به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و در خانه ها و مجتمع های تجاری و ... آن را نصب می کنند. کاربرد اصلی که در این نوع از نرده های استیل وجود دارد برای ساختمان های دوبلکس می باشد. پایه هایی که برای این نوع از نرده های استیل ساخته می شود به رنگ نقره ای و طلایی می باشد و به همین دلیل به زیبایی ساختمان تا حد بسیار زیادی کمک می کند. مقاومتی که در این نوع از نرده ها وجود دارد بسیار زیاد می باشد و بر همین اساس اگر به دنبال نرده مقاوم و ایمنی می باشد، می توانید آن را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

 

ویژگی های نرده استیل

همانطوری که به خوبی متوجه شدید نرده استیل یکی از بهترین نرده های می باشد که امروزه به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهمترین ویژگی هایی که در این نوع نرده ها وجود دارد مقاومت آنها می باشد و بر همین اساس اگر شما به دنبال نرده های مقاوم و با کیفیتی می باشید، می توانید این نرده ها را انتخاب کنید. موادی که در تولید این نرده ها به کار می رود بسیار عالی و با کیفیت می باشد، به همین دلیل طول عمر و ماندگاری آنها هم بسیار بالا می باشد.

یکی از نکاتی که در خرید نرده استیل بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که اندازه آن را به خوبی اندازه گیری کنید و به سازندگان و فروشندگان ارائه دهید، چرا که اندازه مشخص شده آن برای قیمت بسیار مهم است و هر چه که شما اندازه بیشتری از آن را سفارش دهید بدون شک باید قیمت بیشتری را هم برای خرید آنها پرداخت کنید، بر همین اساس برای اندازه گیری نرده های مورد نیاز خود بهتر است با فروشندگان مشورت کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02146876293   0933508582

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 2,664
  • بازدید کلی : 12,176