loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 51 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

شیشه حمام یکی از عناصری می باشد که بسیاری از افراد از آن در خانه های خود استفاده می کنند، البته در برخی از موارد هم از حمام شیشه ای در استخرها و یا سالن های ورزشی بزرگ هم استفاده می شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید از شیشه حمام استفاده کنید باید برای نصب آن با کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا بهترین نوع آن را برای فضای مورد نظر شما معرفی کنند و از آن استفاده نمایید.

 

قیمت شیشه حمام یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد که برای تمامی افراد اهمیت دارد و به قیمت آن توجه خاصی نشان می دهند. شما باید بدانید قیمت حمام شیشه ای و شیشه های حمام به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه آنها را به طور کامل معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

قیمت شیشه حمام

هزینه مناسب شیشه حمام

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای شیشه حمام نام ببریم این است که قیمت و هزینه آن بسیار مناسب می باشد. همه ما به خوبی می دانیم که اگر بخواهیم از دیوارهای گچی و یا سنتی در خانه خود استفاده کنیم باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنیم. ولی نصب حمام شیشه ای بسیار آسان می باشد و نیازی نیست برای نصب کردن آن زمان زیادی را صرف نمود، چرا که تنها در یک الی دو ساعت آنها نصب می شوند. تنها نکته ای که در نصب کردن آنها اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که از افرادی متخصص برای نصب آنها کمک بگیرید، چرا که شما خودتان نمی توانید آنها را در حمام نصب کنید و نیاز به افراد حرفه ای دارید.

همانطوری که بیان نمودیم و متوجه شدید قیمت شیشه حمام یکی از مسائلی می باشد که بسیاری از افراد به آن توجه خاصی نشان می دهند. شما برای اینکه شیشه های حمام و حمام شیشه ای خود را خریداری کنید باید به عواملی که در قیمت آن تاثیر گذار است توجه داشته باشید. برخی از این عوامل عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1014"]آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها[/caption]

  1. ابعاد شیشه حمام :

یکی از مهمترین مواردی که در قیمت شیشه حمام تاثیر دارد و باید به آن توجه داشته باشید ابعاد شیشه های حمام می باشد. در واقع همه ما به خوبی می دانیم زمانی که ابعاد و مساحت حمام بیشتر باشد نیاز به شیشه های بیشتری خواهیم داشت و به همین دلیل هزینه بیشتری را هم باید پرداخت کنیم. برخی از  شیشه های حمام به صورت جداگانه طراحی شده اند که آنها را می توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود به کار ببرید. در واقع باید بدانیم هرچه که حمام مساحت بیشتری داشته باشد باید از شیشه های بیشتری در آن استفاده شود تا زیبایی فضا را بیشتر کند.

دلی در صورتی که فضا و مساحت کمی در اختیار داشته باشید نیازی نیست شیشه های زیادی را در شیشه حمام خود به کار ببرید و به همین دلیل هزینه کمتری را هم پرداخت خواهید کرد. یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از حمام شیشه ای در فضاهای کوچک دارد این است که، فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد.

  1. انتخاب درب شیشه حمام :

یکی دیگر از مواردی که در قیمت شیشه حمام نقش بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید انتخاب درب هایی است که در حمام شیشه ای به کار برده می شود. برخی از درب هایی که در شیشه های حمام به کار برده می شود لولایی است و برخی دیگر از آنها کشویی می باشد. اینکه شما کدام یکی از آنها را برای حمام شیشه ای خود انتخاب کنید اهمیت بسیاری دارد. البته انتخاب درب به فضای شما هم بستگی زیادی دارد، به همین دلیل بهتر است برای انتخاب آن با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا بهترین درب را برای حمام شیشه ای شما به کار گیرند.

دلی در صورتی که فضا و مساحت کمی در اختیار داشته باشید نیازی نیست شیشه های زیادی را در شیشه حمام خود به کار ببرید و به همین دلیل هزینه کمتری را هم پرداخت خواهید کرد. یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از حمام شیشه ای در فضاهای کوچک دارد این است که، فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد.

  1. ضخامت شیشه سکوریت :

همه ما بخ خوبی می دانیم تمامی شیشه ها دارای ضخامت های متنوعی می باشند که ضخامت شیشه های، شیشه حمام هم متنوع است. بر  همین اساس شما هر یک از انواع آن را که انتخاب کنید باید هزینه جداگانه ای را پرداخت نمایید. برخی از افراد اگر بخواهند شیشه سکوریت ضخیمی را برای حمام شیشه ای خود انتخاب کنند، باید هزینه بیشتری را نسبت به شیشه هایی که ضخامت کمتری دارند پرداخت نمایند. بدون شک شیشه هایی که ضخامت بیشتری دارند کیفیت بهتری هم دارند، بر این اساس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کیفیت برایتان از قیمت مهمتر است باید شیشه های ضخیم تر را انتخاب کنید. مزیت هایی که شیشه های ضخیم سکوریت نسبت به شیشه های غیر ضخیم دارد بسیار بیشتر است.

  1. فریم شیشه حمام :

فریم هایی که در شیشه حمام به کار برده می شود متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی هستند، شما هر یک از آنها را که انتخاب کنید باید هزینه متفاوتی را برای آنها پرداخت کنید. در واقع در انتخاب هر یک از این فریم ها یکی از مسائلی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید، نوع درب و شیشه های شما می باشد که در حمام شیشه ای خود به کار گرفته اید. برخی از درب ها و شیشه هایی که در شیشه حمام به کار می روند دارای ویژگی های خاصی هستند و به همین دلیل باید از فریم خاصی هم برای آنها استفاده شود. بنابراین انتخاب فریم مناسب را باید بر عهده متخصصین بگذارید تا بهترین فریم را برای شما نصب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1116"]آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها[/caption]

به طور کلی باید بدانید قیمت شیشه حمام چندان بالا نمی باشد و نسبت به مزتی هایی که دارد قیمت آن بسیار ناچیز است. امروزه از آنجایی که بسیاری از افراد خانه های کوچکی دارند و مساحت خانه های آنها کوچک است می توانند از شیشه های حمام استفاده کنند و فضایی که بیان دستشویی و حمام وجود دارد را به خوبی جدا کنند. علاوه بر اینکه بین این فضاها جدایی می افتد، باید بدانید که زیبایی آنها هم چندین برابر می شود، بر همین اساس اگر زیبایی حمام تان برایتان اهمیت دارد می توانید آن را با شیشه های حمام زیباتر کنید.

انواع شیشه حمام

همانطوری که می دانید هر تجهیزاتی که در خانه و یا بخش های متنوعی به کار گرفته می شود دارای انواع متعددی می باشد که شیشه حمام هم انواع متعددی دارد. برخی از مهمترین آنها عبارت می باشد از :

  1. فریم دار :

در این نوع از شیشه حمام شیشه هایی که 6 میل هستند را در درون یک فریم قرار می دهند که جنس آن آلومینیوم است. این نوع از شیشه های حمام رنگ های بسیار متنوعی دارد ورنگ های آن بسیار لوکس می باشد، که مانند نقره ای، طلایی، سفید و ... است. برای اینکه فضای درون حمام دیده نشود مستر شیشه ای را روی آن می زنند تا فضا را غیر شفاف سازد.

یراق آلات که در این نوع از شیشه های حمام به کار می رود ضد آب و ضد زنگ هستند، به همین دلیل باید بدانید که کیفیت مناسبی دارند. درب شیشه ای در این نوع از شیشه حمام به صورت ریلی می باشد و تنها به این صورت اجرا می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها[/caption]

  1. فریم لس :

در این از شیشه حمام شیشه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد 10 میل می باشد، و رنگ آنها اصولا برنزی، دودی، ساده و ... است. این شیشه های حمام هم مانند نوع قبلی مات می شود و می توان شفافیت آنها را از بین بردن تا فضای داخل پیدا نشود. این نوع از حمام شیشه ای را به وسیله برخی از بست ها و پیچ ها به زمین و دیوار متصل می کنند. درب این کابین به صورت ریلی و لولایی اجرا می شود و در اینکه کدام یک از آنها را اجرا کنند محدودیتی وجود ندارد. یراق آلاتی که در این نوع از حمام شیشه ای به کار می رود کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارند و ضد آب هستند، بر این اساس نگران کیفیت یراق آلات آن نباشید.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692     0933508582

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 2,701
  • بازدید کلی : 12,213