loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 59 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 شیشه بالکن 

در طی سال های اخیر استفاده کردن از شیشه بالکن در بین بسیاری از افراد محبوبیت پیدا کرده است و افراد زیادی از شیشه های بالکن در نمای خانه خود استفاده می کنند. یکی از مهمترین دلایلی که از شیشه بالکن استفاده می شود زیبایی آن می باشد که نمای خانه را بسیار زیباتر و جذاب تر می کند. شما زمانی که این شیشه ها را در نمای خانه خود مورد استفاده قرار دهید، می توانید از چهار فصل که در یک سال وجود دارد نهایت لذت را ببرید و نگران سرما و گرمای بیرون از فضا نباشد، چرا که فضای داخلی با استفاده از شیشه بالکن بسیار ایمن و امن می شود.

در هنگام خرید شیشه های بالکن باید به برخی از نکات کلید توجه بسیار زیاد داشته باشید تا بهترین شیشه های بالکن را خریداری نمایید، از آنجایی که بسیاری از افراد با این نکات آشنایی ندارند در ادامه توضیحات بیشتری را در این مورد ارائه می دهیم.

نکاتی در انتخاب شیشه بالکن

همانطوری که بیان نمودیم در انتخاب شیشه بالکن باید به برخی از نکات بسیار مهم توجه داشته باشید تا بهترین و با کیفیت ترین شیشه های بالکن را خریداری نمایید. برخی از این نکات عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="640"]نکاتی در انتخاب شیشه بالکن نکاتی در انتخاب شیشه بالکن[/caption]

  1. دو جداره بودن آنها 

یکی از نکات مهمی که در انتخاب شیشه بالکن اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید دو جداره بودن شیشه های بالکن می باشد. زمانی که این شیشه ها دو جداره باشد به عنوان یک درزگیر فوق العاده عمل می کند و می تواند تمامی آلودگی هایی را که در محیط بیرون وجود دارد را بین درزها نگه دارد و مانع ورود آنها به درون فضا شود. مشتریانی که می خواهند این شیشه ها را خریداری کنند علاوه بر زیبایی به این نکته باید توجه بسیار زیادی داشته باشند و سازندگان در تولید و ساخت شیشه های بالکن تلاش بیشتری داشته باشند و از بهترین متریال ها استفاده نمایند.

  1. رنگ بندی :

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب شیشه بالکن باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشد و بسیار مهم است رنگ بندی آنها می باشد. شما باید بر اساس طراحی ساختمان خود یکی از رنگ های آن را سفارش دهید، به طور معمول بسیاری از افراد از رنگ های ساده استفاده می کنند، ولی اگر شما مایل باشید می توانید هر یک از رنگ هایی را که مایل هستید انتخاب کنید و در فضای بالکن خود از آن رنگ استفاده نمایید.

  1. اندازه :

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب شیشه بالکن اهمیت بسیار زیادی دارد اندازه شیشه ها می باشد. شما هنگام خرید و انتخاب شیشه های بالکن خود باید اندازه و مساحت دقیق بالکن و تراس خود را بدهید تا بر اساس آن سفارش شما را پیگیری کنند و هرچه سریعتر آن را تحویل شما دهند.

دقت داشته باشید که باید اندازه شیشه ها و مساحت بالکن خود را به درستی اندازه گیری کنید، در غیر این صورت امکان دارد که شیشه های شما اندازه تراس شما نباشد و موجب وارد شدن آلودگی و هوای سرد بیرون به داخل فضا گردد. شما برای اینکه به درستی اندازه را مشخص کنید می توانید با کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="640"]نکاتی در انتخاب شیشه بالکن نکاتی در انتخاب شیشه بالکن[/caption]

  1. کارشناس حرفه ای :

شما برای اینکه بهترین شیشه بالکن را در تراس خود نصب کنید باید به دنبال فردی باشید که در زمینه شناخت شیشه های بالکن و نصب آنها تخصص داشته باشد. کارشناسی که بتواند به خوبی اندازه های تراس شما را مشخص کند و و اگر ایرادی در تراس شما وجود دارد را رفع کند در کار خود حرفه ای می باشد. به همین دلیل شما هم باید به دنبال فردی باشید که در زمینه شناخت شیشه بالکن حرفه یا باشد و تخصص زیادی در این زمینه داشته باشد.

  1. متریال های با کیفیت :

یکی از نکات مهم دیگری که در انتخاب و خرید شیشه بالکن اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید  این است که در است شیشه های بالکن از متریال های با کیفیت استفاده شده باشد. برخی از متریال هایی که در این شیشه ها به کار می رود دارای جنس و عملکرد مناسبی نمی باشند، به همین دلیل سریعا کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند، تفاوت جنس با کیفیت و بی کیفیت به خوبی مشخص می باشد و شما می توانید متوجه این موضوع شوید.

  1. نصب فوری :

یکی دیگر از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد و باید به آن در هنگام خرید شیشه بالکن توجه داشته باشید این است که سریعا برای شما شیشه های بالکن را سازندگان نصب کنند. کسانی که این شیشه ها را می سازند، اگر در کار خود حرفه ای باشند بدون شک مشتریان بسیار زیادی دارند و به همین دلیل سریعا می توانند سفارش های آنها را تحویل دهند.

شما باید به خوبی دقت داشته باشید که شرکت سازنده این شیشه ها بتواند سریعا سفارش های شما را تحویل دهد. همچنین سرعت نصب آنها هم باید بالا باشد، چرا که آنها به خوبی با نصب شیشه های بالکن آشنایی دارند و سریعا می توانند آنها را نصب کنند.

  1. مشتری مداری :

هر فردی هر خریدی داشته باشد به سراغ فروشندگانی می رود که مشتری مدار هستند و می توانند رابطه خوبی با مشتری برقرار کنند. شما هم برای خرید شیشه بالکن باید به سراغ شرکت سازنده ای بروید که به خوبی می تواند مشتریان را در زمینه خرید شیشه بالکن راهنمایی کند و یکی از بهترین این شیشه ها را متناسب با بالکن مورد نظر شما معرفی نماید. زمانی که فروشندگان مشتری مدار باشند مشتریان بدون شک برای همیشه از آنها خرید می کنند، چرا که اخلاق و رفتار آنها رضایت مشتری را به دست آورده است.

  1. انواع شیشه های بالکن :

شما برای خرید هر یک از تجهیزاتی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد باید بدانید که آنها انواع متفاوتی دارد و شما هر یک از آنها را که بیشتر مایل باشید را می توانید خریداری کنید. شیشه بالکن هم انواع متفاوتی دارد و هر یک از انواع آن هم مزیت های بسیار زیادی دارد. شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین فضای مورد نظر خود یکی از انواع مختلف آنها را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود نصب کنید. زمانی که می خواهید یکی از انواع آن ا انتخاب کنید بهتر است با فروشندگانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا یکی از بهترین آنها را به شما معرفی کند و شما آن را بر روی تراس و بالکن خود نصب نمایید.

یکی از مشاوران اجرایی کامل طرح شیشه بالکن شرکت ایمن در می باشد که می توانید با شماره های همین سایت تماس بگیرید . 

[caption id="" align="aligncenter" width="646"]نکاتی در انتخاب شیشه بالکن نکاتی در انتخاب شیشه بالکن[/caption]

  1. وزن شیشه :

یکی دیگر از عوامل مهمی که در انتخاب شیشه بالکن اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید وزن شیشه می باشد. بدون شک زمانی که وزن شیشه بیشتر باشد باید ساختار ساختمان هم برای تحمل وزن آن مقاومت بیشتری داشته باشد، در غیر این صورت امکان دارد که شیشه انتخاب شده برای ساختمان شما مناسب نباشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد توصیه می کنند برای انتخاب شیشه مناسب باید در ابتدا نوع ساختمان شما مشخص شود و سپس یکی از انواع شیشه های بالکن بر روی تراس شما نصب گردد. یراق آلاتی هم که می خواهند شیشه ها را تحمل کنند باید بر اساس وزن شیشه تعبیه شوند.

با سایر محصولات شرکت ایمن در آشنا شوید :

تجهیزات درب اتوماتیک دانکر

لوازم و تجهیزات کرکره برقی

لوازم و تجهیزات جک پارکینگی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 408
  • بازدید سال : 2,665
  • بازدید کلی : 12,177