loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 170 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای یکی از زیباترین تجهیزاتی می باشد که شما می توانید در بسیاری از مکان های مورد نظر خود از آن استفاده کنید. هر یک از این تجهیزات ساختمانی دارای انواع مختلفی است و طرح های گوناگونی از آن تولید می شود که شما می توانید هر کدام را که بیشتر می پسندید را انتخاب نمایید. شیشه های به کار رفته شده در آلاچیق های شیشه ای از نوع سکوریت می باشد و کیفیت بسیار عالی و مناسبی دارد. بیشترین استفاده ای که ز آن می شود در باغ ها، ویلاها، روف گاردن ها و ... می باشد که زیبایی این فضاها را چندین برابر می کند. در طول سال تنوع آب و هوایی بسیاری وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آلاچیق شیشه ای از تنوع آب و هوایی سال در درون این آلاچیق ها لذت ببرید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره چگونگی نصب الاچیق شیشه ای در باغ و ویلا و مراحل نصب آلاچیق اطلاعاتی به دست آورید.

 

سفارش آلاچیق شیشه ای

امروزه بسیاری از افراد به زیبایی مکان ها و فضاهایی که در آن زندگی می کنند اهمیت می دهند، به همین دلیل به دنبال بهترین تزئینات داخلی برای آن فضاها هستند. تجهیزات شیشه ای یکی از بهترین و زیباترین مواردی می باشد که آنها می توانند در ساختمان های خود به کار می برند. یکی از آنها آلاچیق شیشه ای  می باشد که انواع گوناگونی دارد و هر نوع آن دارای ویژگی های مختلفی است. شما می توانید هر یک از انواع آن را که مایل هستید به شرکت این در سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما آلاچیق های شیشه ای تان را آماده نماید. کیفیت و ساخت آلاچیق های شیشه ای بسیار عالی می باشد و زمان زیادی نمی برد که تولیدکنندگان آن را آماده کنند.

تنها نکته ای که زمان سفارش آلاچیق های شیشه ای  باید به آن اهمیت بسیاری دهید این است که اندازه گیری درستی از فضای مورد نظرتان انجام دهید. شما برای اینکه در این مورد دچار اشتباه نشوید میتوانید از کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند درخواست نمایید تا اندازه گیری فضای مورد نظر را انجام دهند. از آنجایی که کارشناسان با انواع آلاچیق های شیشه ای هم آشنایی دارند می توانند بعد از بازدید بهترین نوع آنها را به شما معرفی کنند و بعد از اندازه گیری در کمترین زمان آن را به شما تحویل دهند. برخی از آلاچیق های شیشه ای مانند مدل گرد آن بر اساس پیچیدگی های بسیاری تولید می شود، به همین دلیل زمان آماده شدن آن هم شاید تا حدودی زمان ببرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="964"]اجرای پروژه آلاچیق شیشه ای اجرای پروژه آلاچیق شیشه ای[/caption]

بیشتر بخوانید:

ساختار شیشه بالکن ریلی و تاشو و آشنایی با قیمت این مدل شیشه ها

قیمت شیشه میرال چقدر است و این نوع شیشه ها چه ویژگی هایی دارند؟

نصب حفاظ برای شیشه بالکن و ویژگی های این حفاظ ها

شیشه بالکن در تهران و نصب و خرید شیشه بالکن

آلاچیق شیشه ای مدرن و انواع شیشه های مورد استفاده در آلاچیق

فریم های آلاچیق های شیشه ای

آلاچیق های شیشه ای هم مانند بسیاری از تجهیزات ساختمانی دیگر باید به وسیله فریم تولید شود. در واقع باید بدانید شیشه هایی که در آلاچیق های شیشه ای به کار میرود به وسیله این فریم ها به خوبی نگهداری می شوند و جایگاه محکمی دارند. بیشتر فریم هایی که در آلاچیق های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند از جنس آلومینیوم می باشند و مقاومت بسیار زیادی دارند. استفاده از این فریم ها به این گونه است که باید آنها را دور تا دور آلاچیق های شیشه ای به کار ببرند تا مانع ورود گرد و خاک به درون آلاچیق شود و همچنین مانع خروج دمای هوا به بیرون از آلاچیق گردد. بر اساس نوع شهر شما که در چه شهری با چه آب و هوایی زندگی می کنید باید یکی از انواع آلاچیق های شیشه ای  را نصب کنید.

زمانی که شما می خواهید سفارش آلاچیق های شیشه ای  خود را بدهید و به خوبی نمی دانید کدام یکی از مدل ها بیشتر برای فضای شما مناسب تر است باید با کارشناسان در این مورد مشورت کنید. به عنوان مثال اگر شما در شهری زندگی می کنید که رطوبت زیادی در آن وجود دارد مانند شهر کیش و یا شمال باید تولیدکنندگان از فریم های خاص تری روی آلاچیق های شیشه ای  استفاده نمایند. بنابراین به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید و زمان ثبت سفارش خود این مسئله را به تولیدکنندگان بگویید.

[caption id="" align="aligncenter" width="954"]آلاچیق شیشه ای نصب شده در باغ خانه آلاچیق شیشه ای نصب شده در باغ خانه[/caption]

اگر شما در شهری زندگی می کنید که رطوبت زیادی در آن وجود دارد مانند شهر کیش و یا شمال باید تولیدکنندگان از فریم های خاص تری روی آلاچیق های شیشه ای  استفاده نمایند.

آلاچیق های شیشه ای در ویلا، باغ،و حیاط

نصب آلاچیق های شیشه ای در فضاهایی مانند ویلا، باغ و یا حیاط تاثیر بسیاری در زیبایی آن فضا دارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به زیبایی ویلا و باغ های خود اهمیت می دهند از این آلاچیق ها استفاده می کنند. اینکه شما در ویلا و یا باغ خود فضایی برای نشستن داشته باشید بسیار لذت بخش است، به همین دلیل بهترین انتخاب شما برای اینکه چنین فضایی را برای خودتان داشته باشید نصب آلاچیق های شیشه ای می باشد. امروزه بیشتر تجهیزاتی که در ساختمان ها به کار می رود مدرن می باشد و شما هم می توانید از تجهیزات ساختمانی که مدرن هستند در ساختمان خود استفاده کنید.

آلاچیق های شیشه ای مدرن در طرح های متنوعی که شرکت ایمن در به مشتریان خود ارائه می دهد یکی از بهترین انتخاب های شما به شمار می رود که می توانید آن را برای  فضاهای باز خود مانند باغ و ویلا مورد استفاده قرار دهید. قیمت آلاچیق شیشه ای بستگی به متراژ مورد نظر شما دارد که می خواهید آلاچیق را در آن فضا نصب کنید. همچنین باید بدانید که طرح انتخاب شده شما هم در قیمت نهایی تاثیر بسیاری می گذارد. برخی از افراد که از طرح های خاص با فریم های مقاوم تری استفاده می کنند بدون شک باید هزینه بیشتری را نسبت به دیگر افراد پرداخت کنند.

مراحل نصب آلاچیق های شیشه ای

اولین شرطی که برای نصب آلاچیق های شیشه ای وجود دارد تخصص و تجربه کافی متخصصین می باشد. در واقع شما باید بدانید هر فردی نمی تواند آلاچیق های مورد نظر شما را نصب کند و تنها افرادی که تخصص زیادی در این زمینه دارند قادر به انجام چنین کاری هستند. از آنجایی که روز به روز تمایل افراد برای استفاده از آلاچیق های شیشه ای در محیط های مورد نظر خود بیشتر می شود کارشناسان شرکت ایمن در با مراجعه به فضای مورد نظر اندازه گیری دقیق آن فضا را انجام می دهند و سپس اقدام به تولید آلاچیق های شیشه ای شما می نمایند. تمامی متریال هایی که در ساخت آلاچیق های شیشه ای شما به کار می رود از شیشه و فریم های آلومینیومی می باشد که طرح آنها متنوع است.

قیمت آلاچیق شیشه ای بستگی به متراژ مورد نظر شما دارد که می خواهید آلاچیق را در آن فضا نصب کنید. همچنین باید بدانید که طرح انتخاب شده شما هم در قیمت نهایی تاثیر بسیاری می گذارد. برخی از افراد که از طرح های خاص با فریم های مقاوم تری استفاده می کنند بدون شک باید هزینه بیشتری را نسبت به دیگر افراد پرداخت کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="933"]نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا[/caption]

شما می توانید هر رنگی را که مایل هستید برای آلاچیق های شیشه ای  خود انتخاب کنید، ولی به طور کلی بیشتر افراد از رنگ شفاف استفاده می کنند تا زیبایی محیط را به خوبی مشاهده نمایند. در برخی از مواقع که مایل نیستید درون آلاچیق دیده شود می توانید از پرده هایی که زیبایی آلاچیق ها را بیشتر می کند استفاده نمایید. دقت داشته باشید هر نوع پرده ای که می خواهید برای آلاچیق های شیشه ای  خود انتخاب کنید باید با آلاچیق شما هماهنگی های لازم را از نظر شکل و طرح داشته باشد. در این صورت زیبایی آلاچیق های شیشه ای تان چندین برابر می شود. تکنسین هایی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند پروژه های زیادی منند نصب آلاچیق های شیشه ای بر عهده داشته اند، به همین دلیل آلاچیق های شیشه ای شما را هم در کمترین زمان نصب می کنند.

آلاچیق های شیشه ای تاشو

یکی از زیباترین مدل های آلاچیق های شیشه ای مدل تاشو آن می باشد که ریل های به کار رفته شده در آن روی یک محور حرکت می کند باز و بسته می شود. از آنجایی که زیبایی این مدل از آلاچیق های شیشه ای بسیار خاص و زیبا می باشد بسیاری از افراد برای نصب آلاچیق های شیشه ای  روی روف گاردن ها و یا ویلا و ... خود این مدل را سفارش می دهند.

شما برای سفارش و نصب آلاچیق های شیشه ای  خود رد هر مدل و طرحی که مایل هستید می توانید با کارشناسان ایمن در تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید. کارشنان بر اساس تمامی عوامل تاثیر گذار روی آلاچیق های شیشه ای شما یکی از بهترین مدل ها را به شما معرفی می کنند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش آلاچیق شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%a2%d9%84%d8%a7%da%86%db%8c%d9%82-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7271,7270,7269,5957,5091' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 409
  • بازدید سال : 2,666
  • بازدید کلی : 12,178