loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 32 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

زیبایی شیشه بالکن در خانه ها دست کمی از تجهیزات دیگر در ساختمان ندارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به زیبایی ساختمان های خود اهمیت می دهند اقدام به نصب شیشه های بالکن در انواع مختلف می نمایند. اما باید بدانید مهمترین ویژگی استفاده از شیشه های بالکن تنها زیبایی آنها نمی باشد، بلکه آنها را به دلیل حفظ انرژی دمای درونی منزل و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون ساختمان مورد استفاده قرار می دهند. اینکه شما در درون منزل خود فضایی بسته که با محیط بیرون در ارتباط باشد بسیار دلنشین است که با نصب شیشه بالکن می توانید آن را مهیا کنید.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره شیشه بالکن ها هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید . 

 

نمای شیشه های بالکن

نمایی که شیشه های بالکن در ساختمان ها ایجاد می کنند نظر هر بیننده ای را جلب می کند، به همین دلیل بیشتر کسانی که به نمای بیرونی ساختمان خود اهمیت می دهند از این تجهیزات ساختمان استفاده زیادی می کنند. شما زمان خرید شیشه بالکن باید به انواع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که هر یک از مدل های آن زیبایی منحصر به فردی دارد و نسبت به سلیقه هر فرد متفاوت می باشد.

برخی از شیشه های بالکن نسبت به مدل های دیگر هزینه بیشتری دارند و شما باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. البته که باید بدانید این شیشه های بالکن دارای ویژگی های بیشتری هستند و همچنین یراق آلات بیشتری هم برای تولید آنها به کار رفته است.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="803"]نمونه کار تکمیلی شیشه بالکن نمونه کار تکمیلی شیشه بالکن[/caption]

اگر می خواهید نمای شیشه های بالکن  شما زیبا باشد بهتر است از شیشه های استفاده کنید که به صورت ریلی باز و بسته می شوند، آنها زیبایی منحصر به فردی دارند و کار کردن با آنها آسان تر می باشد. برخی از شیشه های بالکن به صورت ثابت هستند که شما البته با طراحی دکوراسیون تراس خود می توانید زیبایی آنها را هم چندین برابر کنید و از اینکه در تراس خود چند ساعتی استراحت کنید لذت ببرید.

بسیاری از خانم هایی که در تراس های شیشه ای خود وسایل زیادی می گذارند و می خواهند آنها از گرد و غبار آلودگی دور بماند می توانند اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایند. اگر می خواهید نمای شیشه های بالکن خود را زیباتر کنید می توانید بین رنگ های متنوع شیشه ها یکی از آنها را که با نمای ساختمان تان هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و نصب نمایید.

خرید شیشه بالکن جدید

بدون شک هر فردی زمانی که می خواهد تجهیزات ساختمانی برای نمای ساختمان نصب کند به دنبال جدیدترین مدل های آن می باشد. برای نصب شیشه های بالکن هم باید به دنبال جدیدترین مدل های آنها بود، تا اقدام به نصب نمایند. هر روزه از آنجایی که تکنولوژی پیشرفت می کند تجهیزات ساختمانی هم پیشرفت زیادی دارد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را که جدید تر است را خریداری کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="872"]نمونه طرح اجرایی شیشه بالکن جدید نمونه طرح اجرایی شیشه بالکن جدید[/caption]

شرکت ایمن در یکی از تولیدکنندگان شیشه های بالکن  می باشد که دارای انواع مدل های آن است و شما هر یک را که بیشتر بپسندید برایتان نصب می کند. هر یک از مدل های جدید و به روز شیشه های بالکن  در کارخانه ایمن در تولید می شود و شما بین آنها هم می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته باید بدانید که شرکت ایمن در هزینه زیادی را باید نصب شیشه های بالکن  از مشتریان خود دریافت نمی کند و با نازلترین و بهترین قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن جدید را که تولید شده است را عرضه می کند. به طور کلی بسیاری از افراد یکه به دنبال خرید شیشه های بالکن ارزان هستند این شرکت تولید کننده را برای خرید تجهیزات شیشه ای ساختمان خود انتخاب می کنند. قیمت شیشه های بالکن شما بستگی به متراژ تراس تان دارد که هرچه مساحت بیشتری از این شیشه ها را سفارش دهید بدون شک باید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایید.

البته باید بدانید که شرکت ایمن در هزینه زیادی را باید نصب شیشه بالکن از مشتریان خود دریافت نمی کند و با نازلترین و بهترین قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن جدید را که تولید شده است را عرضه می کند.

اگر شما به مدرن بودن و زیبایی ساختمان خود اهمیت بسیاری می دهید، بهتر است از جدیدترین مدل های شیشه های بالکن استفاده کرده و در تراس خود نصب کنید. برخی از افرادی که به دنبال شیشه های بالکن جدید هستند باید بدانند نوع شیشه ها، رنگ شیشه ها و یراق آلات به کار رفته شده در آن را هم می توانند بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="943"]نمونه شیشه بالکن اجرایی در منزل ویلایی نمونه شیشه بالکن اجرایی در منزل ویلایی[/caption]

نصب شیشه های بالکن جدید

برای نصب شیشه های بالکن متخصصین و نصابان شرکت ایمن در می توانند در کمترین زمان به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و آنها را نصب کنند. دقت داشته باشید که شیشه های بالکن دارای یراق آلات متنوعی می باشند و نصب آنها هم پیچیدگی ها و قوانین مخصوص به خود را دارد، به همین دلیل بهتر است برای نصب آنها تنها به متخصصین شرکت اعتماد کنید. شما بعد از اینکه یکی از انواع مدل های شیشه های بالکن جدید را انتخاب کنید کارشناسان برای اندازه گیری تراس و محیط مورد نظرتان مراجعه می کنند و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند.

بعد از اینکه اندازه گیری کارشناسان از مکان مورد نظر شما به اتمام رسید اقدام به ساخت و تولید شیشه تراس مورد نظر شنا می نمایند. در حین کار اگر تغییراتی برای شیشه های بالکن شما به وجود بیاید و نظر بهترین کارشناسان داشته باشند شما را در جراین خواهند گذاشت تا زیبایی نمای ساختمان تان بسیار زیباتر شود. به طور کلی هر یک از انواع شیشه هایی که توسط تولیدکنندگان تولید می شود از جنس سکوریت می باشد و باید بدانید مقاومت آنها در برابر هر شرایطی بسیار زیاد است.

برای نصب شیشه های بالکن جدید به محض اینکه آنها آماده شوند نصابان به مجل مراجعه کرده و همراه با یراق آلات ویژه و مخصوصی که آنها دارند شیشه ها را نصب می کنند. مدت زمان نصب شیشه های بالکن  چندان زیاد نمی باشد، چرا که نصابان در این زمینه تخصص بسیاری دارند و در کمترین زمان آنها را در بدون هیچ درز و مشکلی نصب می کنند. یراق آلاتی که برای نصب شیشه های بالکن  مورد استفاده قرار می گیرد بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد، در غیر این صورت به زودی فرسوده می شود و عملکرد خود را برای حفظ انرژی از دست می دهد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144053055   02144051014

02144011723   02144012692

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 2,696
  • بازدید کلی : 12,208