loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 90 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

شیشه سکوریت در بین انواع شیشه هایی که در بازار وجود دارد بهترین شیشه به شمار می رود و بر همین اساس بسیاری از افراد برای بسیاری از اقدامات خود از آنها استفاده می کنند. همانطوری که می دانید هر وسیله و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد دارای یراق آلات خاصی و ویژه ای می باشد که شیشه سکوریت هم دارای یراق آلات خاصی می باشد که شما برای نصب آنها باید با این یراق آلات آشنایی بیشتری داشته باشید.

بسیاری از درب های شیشه ای، حمام های شیشه ای و ... که شما در بسیاری از مکان ها مشاهده می کنید دارای یراق آلات خاصی می باشند، شیشه سکوریت هم دارای برخی از یراق آلات است که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم.

 

یراق آلات شیشه سکوریت

شیشه سکوریت دارای یراق آلات خاصی می باشد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

  1. لولا :

برای اینکه شیشه سکوریت را متصل کنید به لولای شیشه نیاز دارید، که وظیفه اصلی این قطعه باز و بسته شدن درب می باشد، در واقع بدون لولا هرگز نمی توانید درب را باز و بسته کنید. آلیاژهایی که در لولای درب به کار می رود آهن و یا استیل می باشد که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند و کاربرد متفاوتی دارند.

البته باید بدانید این آلیاژها روکش خاصی هم باید داشته باشند تا زیبایی بیشتری در درب ایجاد کنند. یکی دیگر از وظایفی که لولاها دارند این است که، وزن درب شیشه ای را به خوبی تحمل می کنند، و هرچه که وزن آنها بالاتر باشد هم به خوبی آن را تحمل می کند. لولا شیشه سکوریت در انواع رنگ ها و مدل های متنوعی می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را که تمایل دارید را انتخاب کنید و بر روی شیشه های خود نصب کنید.

  1. استوپ :

استوپ یکی دیگر از یراق آلات شیشه سکوریت به شمار می رودکه برای راحت باز و بسته کردن درب های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. همه ما به خوبی می دانیم شرایط آب و هوایی در هر فصل متفاوت می باشد، به همین دلیل شاید درب به سختی باز و بسته شود، ولی با وجود استوپ درب راحت و باز و بسته می شود و با روغن مخصوص عملکرد درب بسیار راحت باز و با بسته می شود. برای اینکه استوپ را بر روی درب های شیشه ای نصب کنند از روش های مختلفی استفاده می نمایند که یکی از آنها روکار است و دیگری توکار می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

  1. ریل :

از دیگر متعلقاتی که در شیشه سکوریت باید وجود داشته باشد ریل است، که مکان نصب کردن آن بر روی فریم شیشه و یا شیشه مجاور می باشد. این قطعه یک یاز اصلی ترین یراق آلات شیشه های سکوریت به شمار می رود، که جنس آنها هم از آلومینیوم و استیل می باشد. شما در هنگام خرید شیشه های سکوریت و یراق آلات آنها مانند ریل باید دقت بسیاری داشته باشید که کیفیت آن بسیار مناسب باشد، چرا که اگر آلیاژ آن مناسب نباشد در برابر آب و هوا و شرایط متنوع آب و هوایی آن امکان دارد که به آن آسیب وارد شود.

تمامی یراق آلات که در شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد باید در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. ریل هایی که در شیشه های سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند.

  1. دستگیره :

 یکی دیگر از قطعات و یراق آلاتی که در شیشه سکوریت وجود دارد دستگیره می باشد و نقش آن هم در درب های شیشه ای بسیار مهم می باشد. یکی از مهمترین مزیت هایی که دستگیره درب های شیشه ای دارد این است که آنها در انواع متفاوتی می باشند و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند. این قطعه در نصب شیشه سکوریت نقش بسیار مهمی دارد، به همین دلیل بهتر است  در هنگام خرید این قطعه دقت بسیاری به نوع و زیبایی آن داشته باشید.

آلیاژی که برای تولید این دستگیره مورد استفاده قرار می گیرد استیل می باشد و به همین دلیل باید بدانید که کیفیت آن بسیار عالی و بی نظیر می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این دستگیره باید در هنگام نصب شیشه های سکوریت داشته باشد، مقاومت آنها می باشد که در برابر ساییدگی و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. قیمت هایی که در این دستگیره ها وجود دارد متنوع می باشد و هر یک از آنها بسته به نوع و کیفیتی که دارند متفاوت می باشد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که دستگیره درب های شیشه ای دارد این است که آنها در انواع متفاوتی می باشند و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

  1. بست :

بست یکی دیگر از قطعات شیشه سکوریت به شمار می رود که شیشه های سکوریت به وسیله بست به دیوار متصل می شوند. آلیاژهایی که برای تولید بست مورد استفاده قرار می گیرد متنوع می باشد و از آهن، آلومینیوم، سرب و ... می باشد. یکی از ویژگی هایی که این بست ها باید داشته باشند، این است که آبکاری شوند و بعد از آن مورد استفاده قرار گرفته شوند. بست شیشه های سکوریت در انواع و اندازه های متفاوتی می باشد که در زاویه های مختلف باید از آنها استفاده شود، در واقع شما برای انتخاب آنها به مکان و نیاز خود باید توجه داشته باشید.

  1. قفل :

تمامی درب های شیشه ای باید با قفل بسته شوند، ولی نوع قفل در شیشه های سکوریت با قفل های دیگر متفاوت می باشد. برای نصب قفل روی شیشه سکوریت بهتر است از نوع کلید دار آن استفاده کنید، در واقع برای اینکه امنیت را در درب های شیشه ای و پارتیشن های اداری بالاتر ببرید باید از این قطعه استفاده نمایید. قفل هایی که برای شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد.

شما برای اینکه بهترین قفل را برای درب های شیشه ای خود انتخاب کنید، می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها بهترین نوع قفل را برای درب های شیشه ای تان معرفی کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

یراق آلات شیشه سکوریت در ویترین

هر یک از یراق آلاتی که در شیشه های سکوریت نصب می شوند دارای ویژگی های متنوعی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. برخی از این یراق آلات که در شیشه سکوریت به کار می روند زیبایی خاصی دارند و به همین دلیل آنها را در شیشه هایی که برای ویترین استفاده می شده است، نصب می کنند. یکی از نکاتی که در انتخاب این یراق آلات اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، کیفیت آنها می باشد که باید بسیار عالی باشد تا طول عمر و ماندگاری آنها بیشتر شود.

شما برای اینکه بهترین قفل را برای درب های شیشه ای خود انتخاب کنید، می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها بهترین نوع قفل را برای درب های شیشه ای تان معرفی کنند.

شما برای خرید شیشه سکوریت و بهترین یراق آلات برای آن می توانید با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. از آنجایی که آنها در زمینه نصب و شناخت این شیشه ها تجربه بیشتری دارند می توانند بهترین نوع شیشه های سکوریت با یراق آلات مناسبی را برای شما نصب کنند بر این اساس بهتر است شما هم اندازه درب های شیشه ای خود را به خوبی اندازه گیری کنید و برای ساخت آنها سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت سفارش های شما آماده شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

خرید شیشه سکوریت از ایمن در

با بکار گیری شیشه سکوریت در تولید محصولات گوناگون بر افزایش ضریب ایمنی این محصولات تاثیر بسزایی داشته است.

شیشه سکوریت به عنوان یک محصول ایمنی در مصارفی همچون انواع درب و پنجره،شیشه و درب فروشگاه و نمایشگاه ،حمام و سونای شیشه ای، تقسیم بندی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای، محفوظ نمودن تراس و بالکن با استفاده از بالکن شیشه ای کاربرد بسزایی دارد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 415
  • بازدید سال : 2,672
  • بازدید کلی : 12,184