loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 94 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (1)

پارتیشن شیشه ای و نصب و اجرا

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که استفاده از پارتیشن شیشه ای تنها مختص به اداره ها و مراکز بزرگ می باشد. در صورتی که این باور اشتباه است و شما می توانید از آن ها در خانه ها هم استفاده کنید، در گذشته از دیوارهای های گچی و یا آجری استفاده می کردند که این دیوارها زیبایی چندان زیادی نداشتند، ولی پارتیشن های شیشه ای زیبایی بسیار جذاب و خاصی به خانه شما می بخشند.

بیشتر افرادی که از پارتیشن در خانه خود استفاده می کنند بدون شک از زیبایی و جذابیت آن رضا خواهند داشت. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در استفاده از پارتیشن های خانگی وجود دارد این است که فضا را تاریک نمی کند و بلکه موجب روشن تر شدن فضا هم می شود.

اگر پارتیشنهای  شیشه ای را به درستی در فضای خود به کار ببرید نه تنها زیبایی بی نظیری خواهد داشت بلکخ فضای شما را بزرگ تر از آنچه که هستن نشان می دهد، در واقع باید بدانیم قابلیت انعطاف پذیری این دیوارهای شیشه ای و پارتیشن ها بسیار زیاد می باشد. پارتیشن های شیشه ای که در خانه می توانید از آنها استفاده کنید انواع متفاوتی دارد و برای اینکه با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

انواع پارتیشن شیشه ای خانگی

همانطوری که بیان نمودیم استفاده از پارتیشنهای  شیشه ای تنها مختص به اداره ها نمی باشد و شما می توانید از آنها در فضاهای خانگی هم استفاده کنید. از جمله مهمترین انواع آن عبارت می باشد از :

پارتیشن شیشه ای اتاق خواب 

از آنجایی که امروزه آپارتمان های جدید مساحت کمتری دارند شما می توانید برای اینکه فضایی را برای جداسازی اتاق های خود به وجود آورید از پارتیشن شیشه ای استفاده نمایید. زمانی که شما از دیوارهای گچی و آجری در خانه خود استفاده می کند بدون شک متراژ خانه شما کمتر نشان داده می شود و شما قدرت جابجایی بسیاری از وسایل را نخواهید داشت، چرا که فضایی برای جابجایی ندارید. به همین دلیل شما می توانید طراحی دکوراسیون نوین و ویژه ای را در اتاق خواب خود به وجود آورید که با طراحی های دیگر بسیار متفاوت است. زیبایی که پارتیشن های شیشه ای در اتاق خواب به وجود می آورند بسیار خاص و جذاب است، به همین دلیل بسیاری از کسانی که می خواهند فضای خود را زیباتر کنند از این پارتیشن ها استفاده می نمایند.

پارتیشن شیشه ای خانگی متحرک 

همه ما در خاطرمان هست که در گذشته ها برا اینکه دیوار متحرکی در خانه خود داشته باشیم از پارتیشن های چوبی استفاده می کردیم. دلیل اصلی که بسیاری از افراد از آن استفاده می کردند این بوده است که فضاهایی در خانه را جداسازی نمایند. اما از آنجایی که امروزه علم پیشرفت کرده است شما می توانید از پارتیشنهای شیشه ای که متحرک است و می توانید آن را در خانه خود جابجا نمایید استفاده کنید. شما هر اندازه و هر ابعادی که از پارتیشن های شیشه ای متحرک را بخواهید می توانید برای خانه خود سفارش دهید تا برای شما تولید کنند.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از پارتیشن های شیشه ای متحرک در خانه ها این است که زیبایی آنها بسیار زیاد می باشد و همچنین شما می توانید آنها را به هر مکانی که مایل هستید ببرید و مناطق مختلفی را جداسازی کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]اجرای پارتیشن شیشه ای در اداره جات طرح اجرا شده پارتیشن شیشه ای[/caption]

پارتیشن برای سالن ها

استفاده از پارتیشن شیشه ای ارزان برای سالن های زیبایی فواید بسیار زیادی دارد و به همین دلیل شما وارد هر سالن زیبایی شیک و خاصی شوید می توانید مشاهده کنید که از این پارتیشن ها استفاده کرده اند. از آنجایی که در سالن های زیبایی هر یک از اتاق ها برای انجام خدمات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر است از این پارتیشن ها رد آن فضاها ایجاد شود. یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از پارتیشنها در سالن های زیبایی دارد این است که شما به وضوح می توانید تمامی بخش هایی که در سالن زیبایی وجود دارد را مشاهده کنید و با خدمات آنها آشنایی بیشتری داشته باشید.

زیبایی سالن های زیبایی با این پارتیشن ها بسیار بیشتر می شود و به همین دلیل بیشتر سالن های زیبایی از این پارتیشن ها استفاده می کنند. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای در سالن های زیبایی موجب می شود که آنها فضای زیادی را برای به وجود آوردن اتاق های متنوع داشته باشند و خدمات گوناگونی را در هر یک از آن اتاق ها ارائه دهند.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از پارتیشن های شیشه ای متحرک در خانه ها این است که زیبایی آنها بسیار زیاد می باشد و همچنین شما می توانید آنها را به هر مکانی که مایل هستید ببرید و مناطق مختلفی را جداسازی کنید.

کاربرد و مزیت پارتیشن شیشه ای در هتل و رستوران

[caption id="" align="aligncenter" width="879"]پارتیشن بندی سالن نمونه ای دیگر از پارتیشنهای شیشه ای[/caption]

همانطوری که بیان نمودیم استفاده از پارتیشن شیشه ای در بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید از آنها در هر فضایی که مایل هستید استفاده کنید. کاربرد و مزیت پارتیشن های شیشه ای در هتل ها و رستوران ها متعدد می باشد ولی به طور کلی باید بدانید آنها عبارت می باشند از :

رنگ بندی متنوع پارتیشن شیشه ای در هتل و رستوران

یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از پارتیشن شیشه ای در هتل ها و رستوران ها دارد این است که رنگ بندی آنها بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از رنگ های آن را که مایل می باشید را در هتل و یا رستوران مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید. البته شما برای انتخاب رنگ پارتیشن های شیشه ای باید به فضای خود هم دقت داشته باشید و بر این اساس رنگ شیشه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="946"] نمونه اجرا شده پارتیشن شیشه ای در رستوران انواع پارتیشن[/caption]

عایق بندی مناسب پارتیشن شیشه ای

از آنجایی که در هتل ها باید عایق بندی مناسبی انجام شود، استفاده از پارتیشنها در هتل ها و رستوران ها موجب می شود که عایق بندی صدا به خوبی انجام شود و همچنین زیبایی فضا هم از این طریق بسیار افزایش پیدا می کند. امروزه استفاده کردن از پارتیشن های شیشه ای در هتل ها و رستوران ها کاربرد بسیار ویژه ای پیدا کرده است و بسیاری از افراد از آنها برای زیبایی فضای خود استفاده می کنند.

تاثیر پارتیشن شیشه ای بر روی دیدگاه مشتریان

یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از پارتیشن شیشه ای در هتل ها و رستوران ها دارد این است که مشتریان نگاه جذابی به رستوران و هتل شما خواهند داشت. از آنجایی که پارتیشن های شیشه ای زیبایی بی نظیری را در فضا به وجود می آورند بسیاری از مشتریان زمانی که وارد آن مکان شوند زیبایی آن را بسیار خواهند پسندید. دیوارهای قدیمی که در رستوران ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گرفت دید افراد را می گرفت و آنها نمی توانستند به خوبی تمام زوایای رستوران و هتل را مشاهده کنند، اما با وجود این پارتیشن ها دید آنها بسیار بیشتر و بهتر شده است.

[caption id="" align="aligncenter" width="914"]پارتیشن بمدی شیشه ای آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای در هتل ها، رستوران ها و آپارتمان ها[/caption]

به طور کلی همانطوری که بیان نمودیم و متوجه شدید استفاده از پارتیشنهای شیشه ای در بسیاری از مکان ها و فضاها انجام می شود که شما هم می توانید برای فضاهای مورد نظر خود از این پارتیشن ها استفاده کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب این پارتیشن ها باید مد نظر داشته باشید و به آن توجه کنید این است که با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید، چرا که آنها با تولید و ساخت پارتیشن ها شیشه ای آشنایی بیشتری دارند و به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 60 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کرکره های برقی با چرخاندن یا کشویی از طریق میله ها کار می کنند. از این مسیرها به عنوان کانالهای مسیردهنده نیز یاد می شود. اسلایدها هنگام چرخش در یک جعبه کوچک در بالای در قرار می گیرند (این چرخش در هنگام باز شدن اتفاق می افتد). این جعبه کوچک به طور معمول در داخل درب نصب شده است که به عنوان محرک اصلی داخلی شناخته می شود.

کرکره های برقی روش های بسیار خوبی برای تأمین امنیت ساختمان ها یا فروشگاه های شما هستند . آنها از نوارهای عایق بهم پیوسته از آلومینیوم دو لایه تشکیل شده اند. کرکره های برقی نه تنها هنگام نصب به خانه یا فروشگاه شما ظاهر زیبایی می دهند بلکه با جلوگیری از ورود مزاحمان و عناصر به عنوان یک سیستم امنیتی بسیار عالی عمل می کنند.

با این وجود ، موارد دیگری هم در کار وجود دارند که یکی یکی آنها را می خواهیم بررسی کنیم .کرکره برقی روش مدرن و به روزی است که به شدت در حال جایگزینی درب های قدیمی است . اما این مطمئن ترین راه حل است. وقتی کرکره ها به پایین چرخانده شوند (یعنی هنگام بسته شدن) ، آنها کاملاً در مقابل کف گاراژ یا کف فروشگاه یا خانه ی شما چسبیده می شوند . ما در این مقاله بررسی می کنیم که اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی چیست و در انتها این قطعات چگونه کار می کنند . با ایمن در همراه باشید .

[caption id="" align="aligncenter" width="1124"]کرکره برقی کرکره برقی[/caption]

قطعات کرکره برقی

هر کدام از قطعات کرکره برقی روش کار چندان خاصی ندارند اما شما به عنوان یک خریدار بد نیست با اصطاحات یا توضیح کوتاهی در مورد آنها آشنا شوید . شما حتی ذره ای فاصله را ما بین آنها مشاهده نمی کنید . این زمانی خوب است که سارق بخواهد با انداختن وسیله یا میله ای کرکره را به سمت بالا بکشد . و از این طریق آنها را بسیار ایمن عمل می کنند. اگر در حال تعجب هستید که چگونه یک کرکره برقی کار می کند . در زیر بخش های اصلی با عملکردهایی که انجام می دهند آشنا شوید.

یاتاق کرکره برقی

یاتاقان یا یو کاپ یک قطعه مکانیکی است که معمولاً برای حفظ حرکت چرخنده ها جهت ترمز امنیتی بر روی کرکره برقی نصب می شوند.

هدایت کننده کرکره برقی

هدایت کننده ها از اشکال مختلفی وجود دارتد و از آنها برای تهیه مسیر حرکت کرکره برقی استفاده می شود. آنها به شکل حرف "U" هستند که بسیار روان حرکت می کنند.

ریل کرکره برقی

ریل بالایی و ریل پایینی که با زاویه ای مشخص از هر دو طرف جوش داده می شود. زاویه ریل روی صفحه قرار گرفته باید متناسب با ساختار ساختمان باشد تا به کمک آن نقطه شروع کرکره برقی و نقطه فرود آن را بهبود دهد تا کرکره به درستی باز و بسته شود .

موتور کرکره برقی

موتور لوله ای یک موتور بسیار قوی است که در مونتاژ چرخ بالایی کرکره تعبیه شده است . از هر طرف کرکره برقی یک سر موتور وجود دارد ، که شامل دو قلاب می باشد که باعث حرکت کرکره می شوند . همچنین یک سیم برق و یک سوئیچ کوچک وجود دارد که برای مدیریت بیشترین فضای ما بین دو طرف پرده کرکره استفاده می شود. همچنین این موتور در سیستم ترمز عملیاتی دارای موتور جداگانه است تا بتواند پس از قرارگیری در موقعیت بالاتر خود ، کرکره را ثابت نگه دارد .

صفحه نگه دارنده کرکره برقی

صفحه نگه دارنده که به آن نیز صفحات انتهایی یا صفحات انتهایی نیز گفته می شود ، به نگه داشتن کرکره غلتکی در گوشه ها کمک می کند. آنها با نصب و راه اندازی های مناسب در ساختمان ایمن شده اند تا بتوانند وزن کل کرکره و تمام اجزای مرتبط با آن را تحمل کنند.

غلتک کرکره برقی

یک غلتک با ابعاد کامل ، کل صفحه کرکره را کنترل می کند و صفحات متصل به کرکره را از غلتک در پایان هر صفحه پشتیبانی می کنند. یک لوله استیل با موتور وجود دارد که در غلتک در انتهای صفحه جایگزین تعبیه شده است.

[caption id="" align="aligncenter" width="998"]کرکره برقی - قیمت نصب کرکره برقی - قیمت نصب[/caption]

ترمز کرکره برقی

این به صورت ترمز گریز از مرکز است که به ایمنی نزول شاتر کمک می کند. این تنها در صورت وجود خرابی در موتور کار می کند. ترمز ایمنی هنگامی که ترمز عملیاتی موتور نتواند عملکرد خود را در حمل کرکره ثابت به محض قرار گرفتن در موقعیت بالاتر خود انجام دهد ، شاتر را فعال کرده و انتقال می دهد. ترمز ایمنی نیز هنگامی که دیافراگم با سرعت کنترل نشده پایین می رود ، فعال می شود. پس از فعال شدن ترمز ، مجدداً تنظیم مجدد یا تعویض می شود. این جایگزینی یا تنظیم مجدد قرار است توسط مهندسان کرکره انجام شود.

هود کرکره برقی

بالایی ترین قسمت کرکره که به آن هود نیز گفته می شود و استفاده از آن اجباری نیست. این فلز از فولاد گالوانیزه ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که هنگام چرخیدن در اطراف صفحه های گرد قرار گیرد. عملکرد آن محافظت از چرخ ها و پرده در برابر گرد و غبار و باران است. علاوه بر سایر اجزای سازنده ، می تواند حداکثر امنیت را به محض اینکه ارتفاع موتور یا غلتک کمتر از 2500 میلی متر باشد فراهم کند.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از منوی اصلی سایت وارد سایر محصولات ما شوید .

اگر قصد استفاده از کرکره های برقی برای شرکت یا خانه و حتی مغازه خود را دارید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید . کرکره های برقی بهترین گزینه برای تضمین امنیت شماست . این مدل از کرکره با پیشرفت در تکنولوژی و بهترین کیفیت موتورهای الکتریکی در حال حاضر ، در رده بندی قابل اعتماد و بهتر از همیشه در بازار قرار گرفته است.

ف.شیروانی بازدید : 60 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 شیشه بالکن 

در طی سال های اخیر استفاده کردن از شیشه بالکن در بین بسیاری از افراد محبوبیت پیدا کرده است و افراد زیادی از شیشه های بالکن در نمای خانه خود استفاده می کنند. یکی از مهمترین دلایلی که از شیشه بالکن استفاده می شود زیبایی آن می باشد که نمای خانه را بسیار زیباتر و جذاب تر می کند. شما زمانی که این شیشه ها را در نمای خانه خود مورد استفاده قرار دهید، می توانید از چهار فصل که در یک سال وجود دارد نهایت لذت را ببرید و نگران سرما و گرمای بیرون از فضا نباشد، چرا که فضای داخلی با استفاده از شیشه بالکن بسیار ایمن و امن می شود.

در هنگام خرید شیشه های بالکن باید به برخی از نکات کلید توجه بسیار زیاد داشته باشید تا بهترین شیشه های بالکن را خریداری نمایید، از آنجایی که بسیاری از افراد با این نکات آشنایی ندارند در ادامه توضیحات بیشتری را در این مورد ارائه می دهیم.

نکاتی در انتخاب شیشه بالکن

همانطوری که بیان نمودیم در انتخاب شیشه بالکن باید به برخی از نکات بسیار مهم توجه داشته باشید تا بهترین و با کیفیت ترین شیشه های بالکن را خریداری نمایید. برخی از این نکات عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="640"]نکاتی در انتخاب شیشه بالکن نکاتی در انتخاب شیشه بالکن[/caption]

  1. دو جداره بودن آنها 

یکی از نکات مهمی که در انتخاب شیشه بالکن اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید دو جداره بودن شیشه های بالکن می باشد. زمانی که این شیشه ها دو جداره باشد به عنوان یک درزگیر فوق العاده عمل می کند و می تواند تمامی آلودگی هایی را که در محیط بیرون وجود دارد را بین درزها نگه دارد و مانع ورود آنها به درون فضا شود. مشتریانی که می خواهند این شیشه ها را خریداری کنند علاوه بر زیبایی به این نکته باید توجه بسیار زیادی داشته باشند و سازندگان در تولید و ساخت شیشه های بالکن تلاش بیشتری داشته باشند و از بهترین متریال ها استفاده نمایند.

  1. رنگ بندی :

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب شیشه بالکن باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشد و بسیار مهم است رنگ بندی آنها می باشد. شما باید بر اساس طراحی ساختمان خود یکی از رنگ های آن را سفارش دهید، به طور معمول بسیاری از افراد از رنگ های ساده استفاده می کنند، ولی اگر شما مایل باشید می توانید هر یک از رنگ هایی را که مایل هستید انتخاب کنید و در فضای بالکن خود از آن رنگ استفاده نمایید.

  1. اندازه :

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب شیشه بالکن اهمیت بسیار زیادی دارد اندازه شیشه ها می باشد. شما هنگام خرید و انتخاب شیشه های بالکن خود باید اندازه و مساحت دقیق بالکن و تراس خود را بدهید تا بر اساس آن سفارش شما را پیگیری کنند و هرچه سریعتر آن را تحویل شما دهند.

دقت داشته باشید که باید اندازه شیشه ها و مساحت بالکن خود را به درستی اندازه گیری کنید، در غیر این صورت امکان دارد که شیشه های شما اندازه تراس شما نباشد و موجب وارد شدن آلودگی و هوای سرد بیرون به داخل فضا گردد. شما برای اینکه به درستی اندازه را مشخص کنید می توانید با کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="640"]نکاتی در انتخاب شیشه بالکن نکاتی در انتخاب شیشه بالکن[/caption]

  1. کارشناس حرفه ای :

شما برای اینکه بهترین شیشه بالکن را در تراس خود نصب کنید باید به دنبال فردی باشید که در زمینه شناخت شیشه های بالکن و نصب آنها تخصص داشته باشد. کارشناسی که بتواند به خوبی اندازه های تراس شما را مشخص کند و و اگر ایرادی در تراس شما وجود دارد را رفع کند در کار خود حرفه ای می باشد. به همین دلیل شما هم باید به دنبال فردی باشید که در زمینه شناخت شیشه بالکن حرفه یا باشد و تخصص زیادی در این زمینه داشته باشد.

  1. متریال های با کیفیت :

یکی از نکات مهم دیگری که در انتخاب و خرید شیشه بالکن اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید  این است که در است شیشه های بالکن از متریال های با کیفیت استفاده شده باشد. برخی از متریال هایی که در این شیشه ها به کار می رود دارای جنس و عملکرد مناسبی نمی باشند، به همین دلیل سریعا کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند، تفاوت جنس با کیفیت و بی کیفیت به خوبی مشخص می باشد و شما می توانید متوجه این موضوع شوید.

  1. نصب فوری :

یکی دیگر از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد و باید به آن در هنگام خرید شیشه بالکن توجه داشته باشید این است که سریعا برای شما شیشه های بالکن را سازندگان نصب کنند. کسانی که این شیشه ها را می سازند، اگر در کار خود حرفه ای باشند بدون شک مشتریان بسیار زیادی دارند و به همین دلیل سریعا می توانند سفارش های آنها را تحویل دهند.

شما باید به خوبی دقت داشته باشید که شرکت سازنده این شیشه ها بتواند سریعا سفارش های شما را تحویل دهد. همچنین سرعت نصب آنها هم باید بالا باشد، چرا که آنها به خوبی با نصب شیشه های بالکن آشنایی دارند و سریعا می توانند آنها را نصب کنند.

  1. مشتری مداری :

هر فردی هر خریدی داشته باشد به سراغ فروشندگانی می رود که مشتری مدار هستند و می توانند رابطه خوبی با مشتری برقرار کنند. شما هم برای خرید شیشه بالکن باید به سراغ شرکت سازنده ای بروید که به خوبی می تواند مشتریان را در زمینه خرید شیشه بالکن راهنمایی کند و یکی از بهترین این شیشه ها را متناسب با بالکن مورد نظر شما معرفی نماید. زمانی که فروشندگان مشتری مدار باشند مشتریان بدون شک برای همیشه از آنها خرید می کنند، چرا که اخلاق و رفتار آنها رضایت مشتری را به دست آورده است.

  1. انواع شیشه های بالکن :

شما برای خرید هر یک از تجهیزاتی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد باید بدانید که آنها انواع متفاوتی دارد و شما هر یک از آنها را که بیشتر مایل باشید را می توانید خریداری کنید. شیشه بالکن هم انواع متفاوتی دارد و هر یک از انواع آن هم مزیت های بسیار زیادی دارد. شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین فضای مورد نظر خود یکی از انواع مختلف آنها را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود نصب کنید. زمانی که می خواهید یکی از انواع آن ا انتخاب کنید بهتر است با فروشندگانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا یکی از بهترین آنها را به شما معرفی کند و شما آن را بر روی تراس و بالکن خود نصب نمایید.

یکی از مشاوران اجرایی کامل طرح شیشه بالکن شرکت ایمن در می باشد که می توانید با شماره های همین سایت تماس بگیرید . 

[caption id="" align="aligncenter" width="646"]نکاتی در انتخاب شیشه بالکن نکاتی در انتخاب شیشه بالکن[/caption]

  1. وزن شیشه :

یکی دیگر از عوامل مهمی که در انتخاب شیشه بالکن اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید وزن شیشه می باشد. بدون شک زمانی که وزن شیشه بیشتر باشد باید ساختار ساختمان هم برای تحمل وزن آن مقاومت بیشتری داشته باشد، در غیر این صورت امکان دارد که شیشه انتخاب شده برای ساختمان شما مناسب نباشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد توصیه می کنند برای انتخاب شیشه مناسب باید در ابتدا نوع ساختمان شما مشخص شود و سپس یکی از انواع شیشه های بالکن بر روی تراس شما نصب گردد. یراق آلاتی هم که می خواهند شیشه ها را تحمل کنند باید بر اساس وزن شیشه تعبیه شوند.

با سایر محصولات شرکت ایمن در آشنا شوید :

تجهیزات درب اتوماتیک دانکر

لوازم و تجهیزات کرکره برقی

لوازم و تجهیزات جک پارکینگی

ف.شیروانی بازدید : 52 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

استفاده از شیشه بالکن امروزه در بسیاری از خانه ها رایج شده است و از آنجایی که شیشه های بالکن مزیت های بسیار زیادی دارند افراد ترجیح می دهند از مزیت های آن بهره مند  شوند و آن را نصب می کنند. شیشه بالکن می توانید فضاهای داخلی را جداسازی کند و به همین دلیل شما از فضاهای جداسازی شده می توانید نهایت استفاده را ببرید. با استفاده از شیشه های بالکن نمای ساختمان شما بسیار زیباتر می شود و بدون شک فضای ایجاد شده را بسیار دوست خواهید داشت.

با ایمن در همراه باشید تا در این مقاله درباره آشنایی با عواملی که در قیمت شیشه بالکن نقش دارد اطلاعاتی به دست آورید.

برخی از افراد بر این باور می باشند که شیشه بالکن هزینه و قیمت بالایی دارد، به همین دلیل شاید آن را نصب نکنند و یا از نصب کردن آن بر روی تراس خود منصرف شوند، ولی آنها باید بدانند که قیمت و هزینه نصب این شیشه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و این عوامل در قیمت شیشه های بالکن نقش بسیار مهمی دارد. برای اینکه با این عوامل آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین آنها را بیان می کنیم.

[caption id="" align="aligncenter" width="1214"]شیشه بالکن- قیمت شیشه بالکن- قیمت[/caption]

قیمت شیشه بالکن به چه عواملی بستگی دارد ؟

همانطوری که بیان نمودیم قیمت شیشه بالکن چندان زیاد نمی باشد و هزینه ای که شما باید برای نصب آن پرداخت کنید به عوامل متعددی بستگی دارد، برخی از این عوامل عبارت می باشند از :

انواع شیشه بالکن

همانطوری که در مباحث قبل بیان کردیم شیشه بالکن انواع متعددی دارد و هر یک از انواع آن دارای مزیت های مختلفی می باشد. قیمت هر یک از انواع آن به دلیل مزیت هایی که دارد با دیگری متفاوت می باشد و بر همین اساس شما هر یک از آنها را که انتخاب کنید باید هزینه جداگانه ای را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که هر یک از آنها در برخی از جهات با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند و اگر شما هدفتان از نصب شیشه های بالکن تنها امنیت و زیبایی می باشد باید بدانید که هر یک از آنها زیبایی و امنیت ویژه ای را به خانه شما می بخشند.

به طور کلی انتخاب انواع آنها در رنگ بندی های متنوع سلیقه ای می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و بر روی تراس خود نصب نمایید. یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید شیشه بالکن مناسب برای تراس خود را انتخاب کنید، در واقع برخی از مدل های آن شاید با تراس شما هماهنگی های لازم را نداشته باشد و به همین دلیل آنها را انتخاب نکنید بهتر است. در این مورد که شما کدام یک از شیشه های بالکن را انتخاب کنید بهتر است با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا بهترین نمونه و مدل آن را برای تراس شما معرفی کنند.

اگر شما هدفتان از نصب شیشه بالکن تنها امنیت و زیبایی می باشد باید بدانید که هر یک از آنها زیبایی و امنیت ویژه ای را به خانه شما می بخشند.اینجا دقیقا جایی است که باید شروع کنید .

اندازه شیشه بالکن

یکی دیگر از مهمترین عواملی که در قیمت شیشه بالکن نقش دارد و باید به آن دقت داشته باشید، اندازه شیشه های بالن می باشد. یعنی اگر اندازه و مساحت تراس شما زیاد باشد باید شیشه های بیشتری را نصب کنید که در این صورت هزینه بیشتری را هم باید پرداخت نمایید، ولی اگر اندازه و مساحت تراس شما کوچک باشد نیازی نیست شیشه های زیادی را در تراس خود نصب کنید و به همین دلیل هزینه بیشتری را پرداخت نخواهید کرد. در هر صورت برای اینکه در تراس خود از شیشه بالکن استفاده کنید باید با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا در این مورد شما را راهنمایی کنند و با اندازه گیری دقیق قیمت را به شما اعلام نمایند.

طراحی شیشه بالکن

اگر دقت کرده باشید تمامی انواع شیشه بالکن که در تراس ساختمان ها نصب می شود در طراحی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. به عنوان مثال شیشه های بالکن ریلی که باید یک سبک و یک شکل باشند شاید در برخی از تراس ها با یکدیگر تفاوتی داشته باشند، این موضوع به دلیل طراحی خاص و ویژه ای می باشد که هر یک از تولید کنندگان به شیشه های بالکن می دهند.

[caption id="" align="aligncenter" width="736"]آشنایی با عواملی که در قیمت شیشه بالکن نقش دارد آشنایی با عواملی که در قیمت شیشه بالکن نقش دارد[/caption]

برخی از سازندگان شیشه های بالکن، انواع شیشه بالکن را به گونه یا خاص طراحی می کنند و به همین دلیل امکان دارد هزینه بیشتری را دریافت کنند. بر همین اساس شما باید هر طرحی را که انتخاب می کنید دقت داشته باشید چه هزینه ای دارد. البته برخی از این طرح ها به قدری زیبا هستند که بدون شک اگر برای آنها قیمت بیشتری را پرداخت کنید ارزش دارد.

کیفیت شیشه بالکن

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که در قیمت شیشه بالکن نقش دارد و بسیار مهم می باشد کیفیت آن است. همه ما به خوبی می دانیم اجناسی که دارای کیفیت خوبی هستند قیمت بیشتری هم نسبت به اجناس دیگر دارند، به همین دلیل آنها از دیگر اجناس قیمتشان بیشتر است. شما زمانی که می خواهید شیشه های بالکن را برای تراس خود انتخاب کنید، بهتر است در مورد کیفیت آنها و عالی بودن آنها اطمینان خاطر به دست آورید، چرا که اگر آنها دارای کیفیت و متریال های عالی نباشند بعد از مدتی فرسوده می گردند و کارایی و عملکرد خود را از دست می دهند.

بر همین اساس در هنگام خرید شیشه بالکن به کیفیت تمامی متریال هایی که در آنها به کار رفته است باید دقت داشته باشید تا بهترین و عالی ترین آنها را خریداری نمایید. برای اینکه شیشه های بالکن مناسب و با کیفیتی را خریداری کنید، بهتر است نزد کسانی که در زمینه فروش این شیشه ها سابقه طولانی مدت دارند بروید و از آنها این شیشه ها را خریداری نمایید.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که در قیمت شیشه بالکن نقش دارد و بسیار مهم می باشد کیفیت آن است.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]شیشه بالکن - شرکت ایمن در شیشه بالکن - شرکت ایمن در[/caption]

سرعت نصب شیشه بالکن

برخی از شرکت هایی که سازنده شیشه بالکن هستند سرعت زیادی در انجام کارهای خود ندارند و به همین دلیل شاید از شما قیمت پایین ترین را بگیرند، برخی از افراد از اینکه نصب شیشه های بالکن آنها با تاخیر باشد مشکلی ندارند، ولی برخی دیگر از افراد با این موضوع مشکل دارند و می خواهند شیشه های بالکن آنها هر چه سریعتر نصب شود. البته باید بدانید سرعت نصب یکی از عواملی که قیمت شیشه های بالکن را مشخص می کند به شمار نمی رود ولی گاهی اوقات در قیمت  آنها تاثیر می گذارد.

بدون شک زمانی که شیشه های شما سریعتر نصب شود رضایت شما هم از فروشنده بسیار بیشتر می شود. البته یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که کیفیت نصب هم باید بالا باشد و تنها اینکه سریع شیشه ها را نصب کنند اهمیت ندارد.

جمع بندی نکات گفته شده در مورد قیمت شیشه بالکن

همانطوری که بیان نمودیم شیشه بالکن یکی از بهترین و زیباترین تجهیزاتی می باشد که در ساختمان ها اجرا می شود و زیبایی زیادی را به نمای ساختمان شما می بخشد. در هنگام خردی این شیشه ها یکی از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد و افراد به آن توجه می کنند قیمت آن می باشد که در مباحث بالا تمامی عواملی را که قیمت شیشه های بالکن را مشخص می کند بیان کردیم. شما برای نصب و اجرای این شیشه ها در ساختمان خود نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید و بدون شک با پرداخت این هزینه زمانی که از مزیت های شیشه های بالکن بهره مند شوید از پرداخت هزینه خود احساس خشنودی خواهید کرد.

با سایر محصولات شرکت ایمن در آشنا شوید :

تجهیزات درب اتوماتیک دانکر

لوازم و تجهیزات کرکره برقی

لوازم و تجهیزات جک پارکینگی

ف.شیروانی بازدید : 57 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شیشه بالکن یکی از بهترین پوشش دهنده های بالکن و تراس به شمار می رود که امروزه افراد زیادی از این شیشه ها استفاده می کنند. از آنجایی که شیشه بالکن نمای ساختمان را بسیار زیباتر می کند کسانی که به زیبایی  ساختمان اهمیت می دهند از شیشه های بالکن استفاده می کنند. این شیشه ها در انواع متعددی می باشند و هر یک از آنها مزیت ها و ویژگی های خاصی دارند. برای اینکه با شیشه بالکن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را در این مورد ارائه می دهیم.

کاربرد شیشه بالکن

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که شیشه بالکن تنها در تراس و بالکن مورد استفاده قرار می گیرد، ولی در واقع باید بدانید از شیشه های بالکن می توانید در آلاچیق ها، روف گاردن، استخر و ... استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که یان نوع از شیشه های بالکن دارد این است که شما به راحتی می توانید آنها را جمع کنید و در یک طرف قرار دهید. یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که این محصول دارد این است که ایمن می باشد و شما با استفاده از آن می توانید امنیت فضای مورد نیاز خود را تامین کنید. تجهیزات و قطعاتی که در ساخت این نوع از شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و آنها به خوبی از این شیشه محافظت می کنند.

کاربرد شیشه بالکن در بسیاری از فضاها زیاد می باشد و افراد از آنها استفاده می کنند تا زیبایی منظره و فضای خود را افزایش دهند. همانطوری که بیان کردیم استفاده از شیشه های بالکن تنها در تراس و بالکن نمی باشد و از آن در فضاهای متعدد دیگر یاستفاده می کنند.

امروز طرفداران این شیشه ها بسیار زیاد شده است و به همین دلیل از آن استفاده زیادی می کنند. برخی از افراد با یراق آلات شیشه تراس آشنایی ندارند و به همین دلیل در ادامه در مورد یراق آلات شیشه تراس اطلاعات بیشتری را ارائه می دهیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]شیشه بالکن شیشه بالکن[/caption]

یراق آلات شیشه بالکن 

همانطوری که بیان نمودیم یراق آلات شیشه بالکن از جمله مهمترین تجهیزاتی می باشد که شیشه های بالکن با آنها تولید می شوند. برای آشنایی بیشتر شما برخی از مهمترین یراق آلات تراس را معرفی می کنیم که آنها عبارت می باشد از :

  1. چرخ :

یکی دیگر از مهمترین یراق آلات شیشه بالکن که در شیشه های بالکن نصب می شود و بسیار مهم است چرخ آن است. چهار چرخ که در شیشه تراس وجود دارد بر روی هر یک از شیشه ها نصب می شود، دو چرخ از آن در قسمت بالا و دو قسمت دیگر آن در قسمت پایین نصب می شود. این چرخ ها یکی از مهمترین  ویژگی هایی که دارند این است که حرکت شیشه ها را روان و آسان تر می سازد، به همین دلیل وجود آنها در شیشه های بالکن ضروری به شمار می رود. بهترین نوع این چرخ ها تولید کشور ژاپن می باشد که حرکت بسیار سریع و روانی دارد و همچنین طول عمر شیشه تراس را بسیار بیشتر می کند.

  1. درپوش :

درپوش یکی دیگر از یراق آلات شیشه بالکن به شمار می رود که جنس بسیار نرم و انعطاف پذیری دارد. از جمله مهمترین علت هایی که درپوش باید نرم باشد این است که از شکسته شدن شیشه ها جلوگیری می کند. از آنجایی که کیفیت و جنس این درپوش ها بسیار عالی است در برابر نور خورشید از خود مقاومت بسیار زیاد نشان می دهد و در هر شرایطی کارکرد بسیار خوبی دارند. درپوش های شیشه تراس بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها در یکی از شیشه های بالکن مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع باید بدانید از آنجایی که شیشه بالکن انواع متعددی دارد درپوش های آن هم باید متنوع و مختلف باشد. یکی از آنها 90 درجه می باشد که گوشه دار است، یکی دیگر از آنها 135 درجه است که آنها را باید به صورت نر و ماده چفت کنند و یکی دیگر از آنها هم قوس دار می باشد که آن را در زوایای مختلفی مورد استفاده قرار می دهند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

  1. درزگیر :

از جمله مهمترین یراق آلات شیشه بالکن که موجب عدم ورود گرد و خاک و آلودگی هوا به درون فضای شما می شود درزگیرها می باشد. جنس درزگیر اصولا از آلومینیوم می باشد و در برابر ضربه و ساییدگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد همچنین باید بدانید از آنجایی که شیشه های بالکن وزن زیادی دارند باید درزگیرها هم تحمل وزن زیادی داشته باشند و بتوانند وزن شیشه ها را به خوبی تحمل کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]شیشه بالکن شیشه بالکن[/caption]

از آنجایی که درزگیرها از جمله مهمترین یراق آلات شیشه تراس به شمار می روند باید کیفیت خوبی داشته باشند و به خوبی بتوانند در برابر تغییرات آب و هوا و نور خورشید مقاومت داشته باشند. از آنجایی که درزگیرها از ورود گرد و خاک، آلودگی و سر و صدا جلوگیری می کنند باید بهترین کیفیت را داشته باشند.

  1. روپوش :

روپوش یکی دیگر از قطعات و یراق آلات شیشه بالکن می باشد که چرخ ها را به خوبی می تواند هدایت کند و همچنین نمای ساختمان را هم زیباتر می کند. روپوش ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها هم مزیت های متنوعی دارد، در واقع شما هر یک از آنها را که مایل باشید می توانید انتخاب کنید و در شیشه تراس خود از آن استفاده کنید. از آنجایی که چرخ های شیشه های بالکن روی روپوش می چرخد باید کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد. اگر کیفیت این درپوش ها مناسب باشد عمر و ماندگاری شیشه تراس بسیار بیشتر می شود.

جنس درزگیر اصولا از آلومینیوم می باشد و در برابر ضربه و ساییدگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد همچنین باید بدانید از آنجایی که شیشه های بالکن وزن زیادی دارند باید درزگیرها هم تحمل وزن زیادی داشته باشند و بتوانند وزن شیشه ها را به خوبی تحمل کنند.

  1. هدایتگر :

هدایتگر یکی دیگر از یراق آلات شیشه بالکن به شمار می رود که چرخ ها را می تواند به خوبی داخل پروفیل می کشاند. این هدایتگرها باید در شیشه تراس مورد استفاده قرار گیرد تا چرخ ها به راحتی در جای خود حرکت کنند. این قطعه در ریل های پایین و بالا نصب می شود و از آنجایی که نقش بسیار مهمی در هدایت شیشه ها و چرخ دارد باید در برابر شکسته شدن شیشه های بالکن مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهند. هدایتگرها باید به خوبی در محل نصب شوند تا چرخ ها را به راحتی در جای خود حرکت کنند، در غیر این صورت اگر بخواهید چرخ ها را جابجا کنید امکان دارد شیشه های بالکن شکسته شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="833"]شیشه بالکن شیشه بالکن[/caption]

  1. لاما :

لاما در شیشه بالکن برای استپ کردن شیشه ها تولید می شود و به کار می رود که جنس آن هم از فولاد می باشد. دقت داشته باشید که این قطعه هم باید به خوبی سر جای خود نصب شود تا شیشه ها را در جای خود نگه دارد. این نوع از یراق آلات شیشه تراس انواع متعددی دارد و به همین دلیل شما هر یک از انواع شیشه های بالکن را که مورد استفاده قرار دهید باید از این لاماها استفاده کنید و به همین دلیل لاما هم در هر یک از آنها متفاوت می باشد.

شما باید برای خرید شیشه بالکن و شناخت یراق آلات شیشه تراس با کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید، چرا که آنها به خوبی با شیشه های بالکن و انواع آن آشنایی دارند و بهترین و عالی ترین یراق آلات را در آنها به کار می برند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

ف.شیروانی بازدید : 57 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

از آنجایی که بالکن ها جزئی از ساختمان به شمار می رود بهتر است به شیشه بالکن اهم اهمیت بسیاری دهیم تا فضای زیباتری داشته باشیم. در واقع باید بدانیم امروزه بسیاری از افراد آپارتمان نشین شده اند و به همین دلیل باید آپارتمان و واحد های خود را با شیشه بالکن زیباتر و جذاب تر کنند.

برخی از بالکن ها مساحت بیشتری دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد از آن برای هواخوری و نشستن استفاده می کنند. ولی باید بدانید اگر می خواهید از بالکن ها به عنوان مکانی برای استراحت استفاده کنید، بدون شک نصب کردن شیشه بالکن یکی از بهترین اقداماتی می باشد که باید آن را انجام دهید. خوشبختانه از آنجایی که تکنولوژی و صنعت رشد بسیاری کرده است شما می توانید انواع شیشه های بالکن را خریداری کنید و یکی از آنها را که بیشتر با سلیقه و تراس شما هماهنگی دارد را انتخاب نمایید و نصب کنید.

افرادی که در زمینه نصب شیشه بالکن تخصص بیشتری دارند برای نصب و خریداری شیشه های بالکن می توانند به شما کمک کنند تا بهترین و زیباترین شیشه های بالکن را خریداری کنید و در تراس خود نصب نمایید. شاید بسیاری از افراد بر این باور باشند که از شیشه های بالکن تنها باید در تراس استفاده کنند، ولی باید بدانید که این شیشه ها در مکان های دیگر هم نصب می شود. شما با نصب این شیشه ها نمای ساختمان تان بسیار زیباتر می شود و آرامش بیشتری در تراس شما وجود خواهد داشت.

قابلیت باز و بسته شدن این شیشه ها یکی از ویژگی های مهم آنها به شمار می رود و به همین دلیل بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند ، چرا که در زمستان می توانند فضا تراس را گرم نگه دارند و در تابستان هم می توانند از هوای بیرون لذت ببرند.

به طور کلی باید بدانید نصب شیشه های بالکن در تراس توسط کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند بهترنی گزینه ای است که شما باید برای نصب آنها در تراس خود انتخاب کنید و با آنها در زمینه نصب و خردی مشورت نمایید. برای اینکه با تاثیر و جنبه نصب شیشه بالکن در ساختمان ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهیم.

"<yoastmark

کاربرد شیشه بالکن در زندگی

شیشه بالکن را بسیاری از افراد در تراس و بالکن خود نصب می کنند و از آن به عنوان گلخانه شیشه ای استفاده می نمایند. این شیشه های بالکن در انواع متعددی می باشند و هر یک از آنها ویژگی ها و مزیت های متنوعی دارند که در تراس نصب می شوند. زیبایی که این شیشه ها در تراس به وجود می آورند بسیار بی نظیر و خاص می باشد، به همین دلیل کاربرد آن امروزه نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است. کسانی که در محیط خانه خود کمبود فضا دارند از این شیشه ها استفاده می کنند تا یک فضای جداگانه و ایمنی را در خانه خود داشته باشند.

قابلیت باز و بسته شدن این شیشه ها یکی از ویژگی های مهم آنها به شمار می رود و به همین دلیل بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند، چرا که در زمستان می توانند فضا تراس را گرم نگه دارند و در تابستان هم می توانند از هوای بیرون لذت ببرند.شرکت ایمن در تولید کننده شیشه بالکن ارزان و باکیفیت است.

 

علاوه بر اینکه شیشه بالکن در تراس خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، شما می توانید از آنها در بسیاری از مکان های دیگر مانند ساختمان های ادرای، تجاری و ... استفاده کنید. همچنین باید در بسیاری از استخرها هم از این شیشه ها استفاده می شود، چرا که امنیت و زیبایی زیادی را به فضای استخر می بخشد. بسیاری از کسانی که می خواهند فضای استخر خود را زیباتر و لوکس تر کنند از این شیشه ها در نمای داخلی آن استفاده می نمایند. در واقع باید بدانیم که شیشه های بالکن زیبایی بیش از حدی دارند و به همین دلیل در هر فضایی که به کار بروند زیبایی و جذابیت آن فضا را چندین برابر می کنند.

بیشتر بخوانید : 

خرید انواع درب های اتوماتیک شیشه ای 

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی

نصب درب اتوماتیک تلسکوپی

مزیت کاربرد شیشه بالکن در معماری

علاوه بر کاربردهایی که در قسمت بالا برای شیشه بالکن معرفی کردیم باید بدانید استفاده از شیشه های بالکن در معماری و ساختمان سازی هم مزیت های بسیار زیادی دارد فضا را به حالت بهینه در می آورد. بسیاری از افرادی که مهندس ساختمان هستند ترجیح می دهند به جای اینکه از دیوارهای قطور و آجری در تراس ها استفاده کنند شیشه بالکن را جایگزین این دیوارها نمایندو بر همین اساس زمانی که یک مهندس ساختمان از فضای شما بازدید کند، بدون شک به شما پیشنهاد شیشه های بالکن را می دهد.

این شیشه ها ویژگی ها و مزیت های بسیاری دارند که استفاده کردن از آنها موجب می شود شما از تمامی مزایا و ویژگی های آنها بهره مند شوید. دوام و ماندگاری این شیشه ها نسبت به شیشه های دیگر بسیار بیشتر است چرا که آنها با فرایند خاص و ویژه ای تولید می شوند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

کسانی که شیشه بالکن را تولید می کنند و در ساخت آن تخصص دارند به طور جدی توصیه می کنند که استفاده از آن فقط ویژگی های مثبت دارد و تنها ویژگی منفی آن این است که شما باید برای نصب آنها هزینه ای را به صورت جداگانه به جز تجهیزات ساختمان خود پرداخت کنید. حفاظت و ایمنی که این شیشه ها به فضای مورد نظر شما می دهند یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های آن به شمار می رود که بسیاری از افراد شیفته همین ویژگی آنها می شوند.

بسیاری از کسانی که می خواهند فضای استخر خود را زیباتر و لوکس تر کنند از این شیشه ها در نمای داخلی آن استفاده می نمایند.

امروزه از آنجایی که آلودگی هوا بسیار گسترده تر از گذشته شده است، استفاده از  شیشه بالکن موجب می شود که شما فضای امن و به دور از آلودگی را در فضای خود به وجود آورید. همچنین سرما و گرما هم که امر بسیار مهمی می باشد با وجود این شیشه ها از فضای شما دور می ماند و شما زندگی راحت تر و آرامش بیشتری خواهید داشت.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]شرکت ایمن در - شیشه بالکن شرکت ایمن در - شیشه بالکن[/caption]

دلایل استفاده از شیشه بالکن

بسیاری از افراد شاید به خوبی ندانند دلایل استفاده از شیشه بالکن چه می باشد و بر همین اساس از آن استفاده ننمایند. یکی از مهمترین دلایلی که موجب می گردد شما مجذوب استفاده کردن از شیشه های بالکن شوید این است که نمای خود را زیباتر و شیک تر کنید. یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از آنها این است که در مصرف انرژِ خود صرفه جویی خوهید کرد، چرا که در درون این شیشه ها نوعی عایق حرارتی وجود دارد و این عایق موجب می شود که فضای شما در امنیت و تعادل دما باشد. علاوه بر اینکه شیشه های بالکن از ورود گرد و غبار و سرما و گرما ممانعت می کنند از ورود سر و صدا هم جلوگیری می نمایند.

شما برای خرید شیشه بالکن و نصب آنها می توانید با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها بهترین مدل شیشه های بالکن را که برای فضای مورد نظر شما مناسب می باشد را معرفی کنند. بیشتر شیشه های بالکن دارای کیفیت عالی و بی نظیری هستند، بر همین اساس باید بدانید که دوام و ماندگاری آنها هم بسیار زیاد است.

[caption id="" align="aligncenter" width="831"]شیشه بالکن -ایمن در شیشه بالکن -ایمن در[/caption]

برخی از شیشه ها به صورت ثابت می باشند و شما این شیشه ها را نمی توانید باز و بسته کنید، ولی برخی دیگر از آنها قابلیت باز و بسته شدن دارند و شما می توانید آنها را باز و بسته کنید. اینکه شما کدام یکی از این شیشه ها را برای تراس و فضای مورد نظر خود انتخاب کنید بستگی به مساحت فضای شما دارد. اگر فضای مساحت تراس شما زیاد است باید از شیشه هایی که قابلیت باز و بسته شدن دارند استفاده کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

ف.شیروانی بازدید : 70 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

بسیاری از افراد شاید در مورد اینکه چرا شیشه بالکن را خریداری کنند اطلاعات زیادی ندارند، و به همین دلیل شیشه های بالکن را خریداری نکنند. این دسته از افراد در مورد برخی از مسائل تردید دارند و به همین دلیل شاید شیشه بالکن را خریداری ننمایند. شما باید در هنگام خرید شیشه های بالکن اطلاعات جامعی داشته باشید .

یکی از مهمترین نکاتی که به آن باید دقت کنید، این است که تولید کنندگان این شیشه ها باید در کار خود حرفه ای باشند و شیشه تراس مناسبی را برای تراس شما معرفی کنند ، چرا که انتخاب شیشه مناسب موجب زیبایی تراس و فضای مورد نظر شما می شود. متخصصانی که در زمینه شیشه بالکن فعالیت می کنند نسبت به شما اطلاعات بیشتری دارند و بر همین اساس می توانند به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند.

 

در خرید شیشه بالکن به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

یکی دیگر از مواردی که در خریدشیشه بالکن باید به آن دقت داشته باشیم این است که کیفیت متریال های به کار رفته در شیشه های بالکن باید عالی و بی نظیر باشد. بهترین مواد اولیه ای که در شیشه تراس مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت عالی دارد ساخت کشور ترکیه می باشد، چرا که کشور ترکیه در این زمینه تخصص بیشتری دارد و از آنجایی که با ایران روابط تجاری بهتری دارد این مواد اولیه را صادر می کند.

دقت در خرید شیشه بالکن

شرکت های تولید کننده شیشه بالکن باید در نصب شیشه تراس تخصص زیادی داشته باشند و بتوانند سریع شیشه های بالکن را در محل مورد نظر شما را نصب کنند. یکی دیگر از ویژگی های شرکت تولید کننده شیشه نظیر ایمن در که باید به آن توجه داشته باشید این است که خدمات پس از فروش داشته باشد و بعد از نصب شیشه های بالکن هر خدماتی که شما نیاز داشتید را ارائه دهید و در صورتی که شیشه های بالکن و ابزار آنها با مشکل مواجه شد، راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

"<yoastmark

نصب شیشه بالکن در شهرهای آلوده چه مزیت هایی دارد ؟

نصب شیشه بالکن در بسیاری از شهرهای توصیه می شود، ولی باید بدانید بیشتر در شهرهایی که آلوده هستند مزیت های زیادی دارد، به همین دلیل اگر در شهر آلوده ای زندگی می کنید بهتر است از شیشه تراس استفاده کنید. برخی از افراد امکان دارد با مزیت های شیشه های بالکن در شهر های آلوده آشنایی نداشته باشند، در واقع باید آنها بدانند مزیت های آنها عبارت می باشد از :

  1. هوای آلوده یکی از بدترین مشکلاتی می باشد که در شهرهای بزرگ با آن مواجه می شویم و در واقع باید بدانیم یکی از معضلات شهرنشینی در شهرهای بزرگ مانند تهران آلودگی هوای آن می باشد. این شهرهای می توانند با نصب شیشه بالکن از ورود آب و هوای آلوده و سر صدای زیاد به درون فضا جلوگیری کنند. سر و صدا هم در شهرهای بزرگ افراد را آزار می دهد که با شیشه های بالکن از ورود سر و صدا هم جلوگیری می شود، چرا که شیشه های آن دو جداره است.
  2. در شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی زیادی در آنها وجود دار تفاوت دما هم بسیار متفاوت می باشد. به همین دلیل در این شهرها بهتر است از شیشه بالکن استفاده کنید تا دمای فضای مورد نظر خود را ثابت نگه دارید. ثابت نگه داشتن دما با وجود این شیشه ها تضمین می شود، بر همین اساس شما در فصل تابستان و در فصل زمستان می توانید دمای فضای مورد نظر خود را هماهنگ سازید.
  3. همانطوری که می دانید قیمت مسکن و زمین در شهرهایی که بزرگ هستند بسیار زیاد می باشد و اگر شما در راس خود شیشه بالکن نصب کنید به مساحت خانه و ا محیط خود می افزایید، و از این طریق مساحت آن بیشتر می شود و شما می توانید آن را با قیمت بیشتری به فروش برسانید. کسانی که فضای زیادی در خانه خود ندارند می توانند با نصب شیشه های بالکن فضای خانه خود را بیشتر کنند و از این فضا هم استفاده بهینه داشته باشند.
  4. به طور کلی در شهرهای بزرگ سعی می کنند ترس خود را به عنوان انباری مورد استفاده قرار دهند، ولی اگر آنها شیشه بالکن را در تراس خود نصب نمایند، می توانند از این فضا به عنوان بخش از خانه استفاده کنند و دیگر آن را انباری ننمایند. استفاده از شیشه های بالکن زیبایی فضاهای تراس را بسیار بیشتر می کند و بر همین اساس اگر شما هم در شهرهای بزرگ زندگی می کنید بدون شک باید از این شیشه ها استفاده کنید تا فضای خود را بیشتر و زیباتر کنید.
  5. جدا از اینکه شما در شهرهای بزرگ و یا در شهرهای کوچک باشید، باید بدانید که با نصب شیشه بالکن می توانید از سقوط کودکان خود جلوگیری کنید. تراس یکی از فضاهایی می باشد که کودکان سعی می کنند به آنجا بروند و فضای بیرون را تماشا کنند، اگر شما در تراس خود شیشه هاب بالکن را نصب کنید هرگز کودکان شما از بالا سقوط نمی کنند و شما با خیالی آسوده می توانید به کارهای خود رسیدگی کنید و کودک تان از فضای بیرون در تراس لذت ببرد.

به همین دلیل در این شهرها بهتر است از شیشه بالکن استفاده کنید تا دمای فضای مورد نظر خود را ثابت نگه دارید. ثابت نگه داشتن دما با وجود این شیشه ها تضمین می شود، بر همین اساس شما در فصل تابستان و در فصل زمستان می توانید دمای فضای مورد نظر خود را هماهنگ سازید.

شیشه بالکن متحرک

بدون شک همیشه تماشای برف و باران لذت بخش است و بسیار یاز افراد علاقه دارند که باران و برف را از فضای خانه خود مشاهده کنند. برخی از افراد بر این باور می باشند که با نصب شیشه بالکن دیگر نمی توانند از فضای بیرون لذت ببرند، چرا که شیشه ها همیشه بسته هستند، این دسته از افراد باید بدانند که شیشه های متحرک موجب می شوند شما پنجره های تراس خود را باز کنید و از فضای بیرون لذت بیشتری ببرید. بدون شک نوشیدن چای و یا قهوه در بیرون از فضای برف و باران پشت شیشه ها بسیار لذت بخش است و اگر تراس شما مساحت بیشتری داشته باشد می توانید چندین صندلی در تراس خود قرار دهید و از فضای بیرون لذت ببرید.

[caption id="" align="aligncenter" width="960"]شیشه بالکن و مزیت آن شیشه بالکن و مزیت آن[/caption]

ویژگی های شیشه بالکن

شیشه بالکن متحرک ویژگی های بسیار زیادی دارد و با استفاده از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه ای که در بازار وجود دارد ساخته می شود. در واقع استفاده کردن از شیشه تراس تنها در محیط های خانه نمی باشد و شما می توانید از آنها در فضاهای  دیگری مانند فضاهای اداری و یا تجاری هم استفاده کنید. امروزه از آنجایی که ساختمان های بسیار بلندی ساخته می شوند و تعداد طبقات آنها زیاد است، استفاده از شیشه های بالکن در این ساختمان ها بسیار ضروری می باشد، چرا که هم ساختمان ها را زیباتر می کند و همچنین از ورود آب و هوای آلوده و سرو صدا به درون ساختمان جلوگیری می کند.

 روف گاردن

روف گاردن ها که در طبقه انتهایی ساختمان های بلند ساخته می شوند نیاز شدیدی به شیشه بالکن دارند، چرا که با وجود این شیشه ها امنیت در این فضا حاکم می شود و از اتفاق افتادن هر خطری جلوگیری می گردد. شما برای نصب شیشه بالکن متحرک می توانید با کسانی که در زمینه نصب و مساحت شیشه های بالکن تخصص دارند مشورت کنید تا بهترین شیشه را برای فضای مورد نظرتان به شما معرفی کنند. از آنجایی که شیشه های بالکن در انواع متعددی تولید می شوند، باید بدانید هر یک از آنها هم در فضاهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند و نصب می شوند.

ف.شیروانی بازدید : 61 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

 شیشه حمام یکی از عناصری می باشد که با توجه به رشد تکنولوژی و مدرن شدن زندگی ها بسیاری از افراد از این عنصر تجهیزاتی در حمام های خود استفاده می کنند. با استفاده از شیشه حمام محیطی که در حمام وجود دارد برای شما راحت تر و جذاب تر می شود و بر همین اساس از زندگی لذت بیشتری خواهید برد. شیشه یکی از بهترین و مهمترین عناصری می باشد که امنیت و زیبایی را به ساختمان ها می بخشد و به همین دلیل شیشه حمام هم نقش پررنگی در زیبایی و امنیت حمام دارد.

شیشه حمام شما را از دیوارهای ضخیم و زمخت راحت می کند و با طراحی زیبای خود طعم دلچسب یک استحمام خوب را برای شما به ارمغان می آورد . اگر علاقمند هستید درباره شیشه حمام بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم با ایمن در همراه باشید تا موارد مربوط به این سازه را بررسی کنیم .

درباره شیشه حمام چه می دانید ؟

یکی از مهمترین و اساسی ترین کاربردهایی که شیشه حمام دارد این است که، برخی از افراد برای اینکه فضای دستشویی و حمام خود را جدا کنند از آن استفاده می نمایند، ولی در برخی از موارد هم تنها برای زیبایی فضا حمام شیشه ای را مورد استفاده قرار می دهند.

زیبایی و کاربرد شیشه حمام بسیار زیاد می باشد و در واقع به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این عنصر مهم در حمام خود استفاده می کنند. حمام شیشه ای یکی از تجهیزات مدرن و شیک می باشد که فضای حمام را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، شما با کمی خلاقیت می توانید فضای حمام را با استفاده از شیشه های حمام زیباتر و شیک تر کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]شیشه حمام - ایمن در -شیشه شیشه حمام - ایمن در -شیشه[/caption]

تنوع و مدل هایی که در شیشه های حمام وجود دارد بسیار زیاد است و بر همین اساس شما هر یک از مدل های آن را که بیشتر تمایل داشته باشید خریداری کنید را می توانید برای فضای حام خود تهیه کنید. بسیاری از افراد شاید با مزیت های استفاده از شیشه حمام آشنایی نداشته باشند، به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین مزیت های حمام شیشه ای را بیان می کنیم تا آشنایی شما با آنها بیشتر شود.

مزیت های استفاده از شیشه حمام

همانطوری که بیان نمودیم مزیت های استفاده از شیشه حمام بسیار زیاد می باشد و به دلیل همین مزیت ها می باشد که افراد زیادی آنها را برای حمم خود تهیه می کنند. برخی از مهمترین مزیت های شیشه های حمام عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="500"]شیشه حمام - ایمن در شیشه حمام - ایمن در[/caption]

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های که استفاده از شیشه حمام دارد این است که فضای حمام را بسیار زیباتر و خاص تر می کند. دکوراسیون داخلی حمام شما با استفاده از حمام شیشه ای بسیار مدرن تر و زیباتر می شود، به همین دلیل اگر می خواهید حمام خود را زیباتر کنید می توانید از شیشه های حمام استفاده کنید. از آنجایی که تنوع مدل و رنگ بندی حمام شیشه ای بسیار زیاد است، شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر تمایل دارید را انتخابی کنید و در حمام خود نصب نمایید.

بیشتر بخوانید و لذت ببرید :

آشنایی با کاربرد شیشه بالکن
آشنایی با یراق آلات شیشه تراس
آشنایی با عواملی که در قیمت شیشه بالکن نقش دارد
معرفی برخی از نکاتی مهم در انتخاب شیشه بالکن

[caption id="" align="aligncenter" width="757"]شیشه حمام - ایمن در شیشه حمام - ایمن در[/caption]

استفاده در سرویس بهداشتی شیشه حمام 

از آنجایی که این سازه امروزه طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است، افراد بسیاری از ا« در سرویس بهداشتی خود استفاده می کنند، چرا که سرویس های بهداشتی هم با این سازه بسیار زیباتر می شود. البته در برخی از موارد با استفاده از شیشه حمام می توان فضایی که بین سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد جدا نمود تا هر یک از آنها به صورت فضای مستقل باشند. همه ما به خوبی می دانیم سرویس بهداشتی و حمام از جمله بخش های اصلی خانه به شمار می روند که باید به آنها اهمیت بسیاری دهید.

عدم نفوذ آب به بیرون شیشه جمام 

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که با استفاده از شیشه حمام امکان دارد که آب به بیرون از شیشه های حمام بروند. ولی در واقع باید بدانید به علت وجود فریم استیل و سنگ های قرنیز که در حمام شیشه ای به کار می رود، به هیچ عنوان آب از درون آنها به بیرون نمی رود. یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت زیادی داشته باشید این است که، برای نصب شیشه های حمام بهتر است به کسانی که در این زمینه تخصص زیادی دارند مراجعه کنید، چرا که آنها می توانند به بهترین شکل و به عالی ترین نحو حمام شیشه ای را نصب کنند.

استفاده در مکان های متنوع

یکی از مهمترین مزیت هایی که می توانیم برای شیشه حمام نام ببریم، این است که شما می توانید از آنها در سالن های مجلل که در استخرها وجود دارد استفاده کنید، همچنین در بسیاری از باشگاه های بزرگ که حمام دارند هم از حمام شیشه ای استفاده می شود. بنابراین اگر بر این باور می باشند که شیشه های حمام تنها در حمام های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، اشتباه می کنید و این شیشه ها در بسیاری از مکان های دیگری هم نصب می شود و موجب زیبایی فضا می گردد.

مناسب برای فضاهای کم

همانطوری که می دانید امروزه بسیاری از خانه ها فضاها و متراژهای پایینی دارند و به همین دلیل باید از پرت ترین جاهای خود هم استفاده کنند. از آنجایی که ضخامت شیشه های شیشه حمام تنها 10 میلی متر می باشد، باید بدانید که فضای زیادی را اشغال نمی کند، بر همین اساس بهتر است از آنها در فضاهای کم استفاده کنید. به همین دلیل است که بسیاری از مهندسین ساختمان به خانه هایی که متراژهای پایینی دارند پیشنهاد می دهند که از حمام شیشه ای استفاده کنند تا حمام آنها بزرگ تر از آنچه که هست نشان داده شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"] شیشه حمام - فضای مناسب[/caption]

جابجایی آسان

شاید بسیار یاز افراد بر این باور باشند که جابجایی شیشه حمام سخت است و نمی توانند آنها را از جایی به جای دیگر انتقال دهند. این دسته از افراد باید بدانند که حمام شیشه ای مانند دیوارهای گچی و سنتی نمی باشد که نتوانند آن را تغییر دهند و به راحتی می توانند آن را از جایی به جای دیگر منتقل کنند و یا حتی مساحت آن را بیشتر کنند تا فضای حمام خود را بزرگ تر کنند.

هزینه مناسب شیشه حمام

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای شیشه حمام نام ببریم این است که قیمت و هزینه آن بسیار مناسب می باشد. همه ما به خوبی می دانیم که اگر بخواهیم از دیوارهای گچی و یا سنتی در خانه خود استفاده کنیم باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنیم. ولی نصب حمام شیشه ای بسیار آسان می باشد و نیازی نیست برای نصب کردن آن زمان زیادی را صرف نمود، چرا که تنها در یک الی دو ساعت آنها نصب می شوند. تنها نکته ای که در نصب کردن آنها اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که از افرادی متخصص برای نصب آنها کمک بگیرید، چرا که شما خودتان نمی توانید آنها را در حمام نصب کنید و نیاز به افراد حرفه ای دارید.

قیمت شیشه حمام

قیمت شیشه حمام نسبت به مزیت هایی که بیان کردیم بسیار کمتر است. بر این اساس اگر شما هم می خواهید فضای حمام خود را زیباتر و شیک تر کنید بدون شک باید از حمام شیشه ای استفاده کنید. حمام های شیشه ای در بسیاری از مکان ها نصب می شود. شما می توانید برای نصب آنها به خوبی حمام خود را اندازه گیری کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. دقت داشته باشید که اندازه گیری آن بسیار دقیق می باشد و اگر به خوبی نتوانید آن را اندازه گیری کنید، امکان دارد که شیشه های حمام شما دچار نقص شود.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 51 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

شیشه حمام یکی از عناصری می باشد که بسیاری از افراد از آن در خانه های خود استفاده می کنند، البته در برخی از موارد هم از حمام شیشه ای در استخرها و یا سالن های ورزشی بزرگ هم استفاده می شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید از شیشه حمام استفاده کنید باید برای نصب آن با کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا بهترین نوع آن را برای فضای مورد نظر شما معرفی کنند و از آن استفاده نمایید.

 

قیمت شیشه حمام یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد که برای تمامی افراد اهمیت دارد و به قیمت آن توجه خاصی نشان می دهند. شما باید بدانید قیمت حمام شیشه ای و شیشه های حمام به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه آنها را به طور کامل معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

قیمت شیشه حمام

هزینه مناسب شیشه حمام

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای شیشه حمام نام ببریم این است که قیمت و هزینه آن بسیار مناسب می باشد. همه ما به خوبی می دانیم که اگر بخواهیم از دیوارهای گچی و یا سنتی در خانه خود استفاده کنیم باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنیم. ولی نصب حمام شیشه ای بسیار آسان می باشد و نیازی نیست برای نصب کردن آن زمان زیادی را صرف نمود، چرا که تنها در یک الی دو ساعت آنها نصب می شوند. تنها نکته ای که در نصب کردن آنها اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که از افرادی متخصص برای نصب آنها کمک بگیرید، چرا که شما خودتان نمی توانید آنها را در حمام نصب کنید و نیاز به افراد حرفه ای دارید.

همانطوری که بیان نمودیم و متوجه شدید قیمت شیشه حمام یکی از مسائلی می باشد که بسیاری از افراد به آن توجه خاصی نشان می دهند. شما برای اینکه شیشه های حمام و حمام شیشه ای خود را خریداری کنید باید به عواملی که در قیمت آن تاثیر گذار است توجه داشته باشید. برخی از این عوامل عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1014"]آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها[/caption]

  1. ابعاد شیشه حمام :

یکی از مهمترین مواردی که در قیمت شیشه حمام تاثیر دارد و باید به آن توجه داشته باشید ابعاد شیشه های حمام می باشد. در واقع همه ما به خوبی می دانیم زمانی که ابعاد و مساحت حمام بیشتر باشد نیاز به شیشه های بیشتری خواهیم داشت و به همین دلیل هزینه بیشتری را هم باید پرداخت کنیم. برخی از  شیشه های حمام به صورت جداگانه طراحی شده اند که آنها را می توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود به کار ببرید. در واقع باید بدانیم هرچه که حمام مساحت بیشتری داشته باشد باید از شیشه های بیشتری در آن استفاده شود تا زیبایی فضا را بیشتر کند.

دلی در صورتی که فضا و مساحت کمی در اختیار داشته باشید نیازی نیست شیشه های زیادی را در شیشه حمام خود به کار ببرید و به همین دلیل هزینه کمتری را هم پرداخت خواهید کرد. یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از حمام شیشه ای در فضاهای کوچک دارد این است که، فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد.

  1. انتخاب درب شیشه حمام :

یکی دیگر از مواردی که در قیمت شیشه حمام نقش بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید انتخاب درب هایی است که در حمام شیشه ای به کار برده می شود. برخی از درب هایی که در شیشه های حمام به کار برده می شود لولایی است و برخی دیگر از آنها کشویی می باشد. اینکه شما کدام یکی از آنها را برای حمام شیشه ای خود انتخاب کنید اهمیت بسیاری دارد. البته انتخاب درب به فضای شما هم بستگی زیادی دارد، به همین دلیل بهتر است برای انتخاب آن با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا بهترین درب را برای حمام شیشه ای شما به کار گیرند.

دلی در صورتی که فضا و مساحت کمی در اختیار داشته باشید نیازی نیست شیشه های زیادی را در شیشه حمام خود به کار ببرید و به همین دلیل هزینه کمتری را هم پرداخت خواهید کرد. یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از حمام شیشه ای در فضاهای کوچک دارد این است که، فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد.

  1. ضخامت شیشه سکوریت :

همه ما بخ خوبی می دانیم تمامی شیشه ها دارای ضخامت های متنوعی می باشند که ضخامت شیشه های، شیشه حمام هم متنوع است. بر  همین اساس شما هر یک از انواع آن را که انتخاب کنید باید هزینه جداگانه ای را پرداخت نمایید. برخی از افراد اگر بخواهند شیشه سکوریت ضخیمی را برای حمام شیشه ای خود انتخاب کنند، باید هزینه بیشتری را نسبت به شیشه هایی که ضخامت کمتری دارند پرداخت نمایند. بدون شک شیشه هایی که ضخامت بیشتری دارند کیفیت بهتری هم دارند، بر این اساس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کیفیت برایتان از قیمت مهمتر است باید شیشه های ضخیم تر را انتخاب کنید. مزیت هایی که شیشه های ضخیم سکوریت نسبت به شیشه های غیر ضخیم دارد بسیار بیشتر است.

  1. فریم شیشه حمام :

فریم هایی که در شیشه حمام به کار برده می شود متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی هستند، شما هر یک از آنها را که انتخاب کنید باید هزینه متفاوتی را برای آنها پرداخت کنید. در واقع در انتخاب هر یک از این فریم ها یکی از مسائلی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید، نوع درب و شیشه های شما می باشد که در حمام شیشه ای خود به کار گرفته اید. برخی از درب ها و شیشه هایی که در شیشه حمام به کار می روند دارای ویژگی های خاصی هستند و به همین دلیل باید از فریم خاصی هم برای آنها استفاده شود. بنابراین انتخاب فریم مناسب را باید بر عهده متخصصین بگذارید تا بهترین فریم را برای شما نصب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1116"]آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها[/caption]

به طور کلی باید بدانید قیمت شیشه حمام چندان بالا نمی باشد و نسبت به مزتی هایی که دارد قیمت آن بسیار ناچیز است. امروزه از آنجایی که بسیاری از افراد خانه های کوچکی دارند و مساحت خانه های آنها کوچک است می توانند از شیشه های حمام استفاده کنند و فضایی که بیان دستشویی و حمام وجود دارد را به خوبی جدا کنند. علاوه بر اینکه بین این فضاها جدایی می افتد، باید بدانید که زیبایی آنها هم چندین برابر می شود، بر همین اساس اگر زیبایی حمام تان برایتان اهمیت دارد می توانید آن را با شیشه های حمام زیباتر کنید.

انواع شیشه حمام

همانطوری که می دانید هر تجهیزاتی که در خانه و یا بخش های متنوعی به کار گرفته می شود دارای انواع متعددی می باشد که شیشه حمام هم انواع متعددی دارد. برخی از مهمترین آنها عبارت می باشد از :

  1. فریم دار :

در این نوع از شیشه حمام شیشه هایی که 6 میل هستند را در درون یک فریم قرار می دهند که جنس آن آلومینیوم است. این نوع از شیشه های حمام رنگ های بسیار متنوعی دارد ورنگ های آن بسیار لوکس می باشد، که مانند نقره ای، طلایی، سفید و ... است. برای اینکه فضای درون حمام دیده نشود مستر شیشه ای را روی آن می زنند تا فضا را غیر شفاف سازد.

یراق آلات که در این نوع از شیشه های حمام به کار می رود ضد آب و ضد زنگ هستند، به همین دلیل باید بدانید که کیفیت مناسبی دارند. درب شیشه ای در این نوع از شیشه حمام به صورت ریلی می باشد و تنها به این صورت اجرا می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها آشنایی با انواع شیشه حمام و قیمت آنها[/caption]

  1. فریم لس :

در این از شیشه حمام شیشه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد 10 میل می باشد، و رنگ آنها اصولا برنزی، دودی، ساده و ... است. این شیشه های حمام هم مانند نوع قبلی مات می شود و می توان شفافیت آنها را از بین بردن تا فضای داخل پیدا نشود. این نوع از حمام شیشه ای را به وسیله برخی از بست ها و پیچ ها به زمین و دیوار متصل می کنند. درب این کابین به صورت ریلی و لولایی اجرا می شود و در اینکه کدام یک از آنها را اجرا کنند محدودیتی وجود ندارد. یراق آلاتی که در این نوع از حمام شیشه ای به کار می رود کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارند و ضد آب هستند، بر این اساس نگران کیفیت یراق آلات آن نباشید.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692     0933508582

ف.شیروانی بازدید : 52 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

شیشه حمام یکی از تجهیزاتی می باشد که امروزه بسیاری از افراد در خانه های خود از آن استفاده می کنند، البته استفاده کردن از آن تنها محدود به خانه ها نمی باشد و از حمام شیشه ای در بسیاری از مکان های دیگر هم استفاده می شود. برخی از افراد شاید با شیشه حمام و چگونگی نصب آن آشنایی نداشته باشند و این موضوع برایشان جالب باشد که در این مورد اطلاعات خود را بیشتر کنند. برای اینکه با چگونگی نصب حمام شیشه ای و شیشه های حمام آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از نکاتی که در نصب حمام شیشه ای باید به یراق آلات و تجهیزات آن توجه کنید را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

 

نکاتی در نصب شیشه حمام

همانطوری که بیان نمودیم در نصب شیشه حمام برخی از نکات بسیار مهم وجود دارد که آنها عبارت می باشند از :

  1. کیفیت یراق آلات :

یراق آلات استنلس یکی از بهترین یراق آلاتی می باشد که در نصب شیشه حمام از آن استفاده می شود. شما باید هنگامی که می خواهید حمام شیشه ای و شیشه های حمام خود را در مکان مورد نظرتان نصب کنید از این یراق آلات استفاده نمایید تا کیفیت نصب و ماندگاری آن بیشتر شود. در واقع باید بدانید کیفیت این یراق آلات یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خریداری آنها باید توجه بسیاری داشته باشید تا بهترین کیفیت آن را خریداری کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]شیشه حمام شیشه حمام[/caption]

کیفیت یراق آلاتی که شما برای نصب شیشه حمام خود خریداری می کنید باید بسیار عالی باشد، چرا که آنها به طور مداوم با آب در تماس هستند و به همین دلیل باید ضد زنگ و ضد آب باشند. برندهای این یراق آلات متنوع می باشد و شما می توانید برای خرید و نصب آنها از فروشندگان مشورت های لازم را دریافت کنید.

  1. شیشه های مورد استفاده :
  2. شیشه ای که برای شیشه حمام خود انتخاب می کنید، باید کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد و نوع از جنس سکوریت که کیفیت مناسب تری دارد باشد. برخی از شیشه های حمام طرح های برجسته دارند که با استفاده از آنها حمام شیشه ای خود را بسیار لوکس تر و زیباتر خواهید کرد. اگر می خواهید درون حمام شیشه ای شما مشخص نشود، می توانید از شیشه مات استفاده کنید، انواع این شیشه ها بسیار زیاد هستند و شما بین آنها یکی را که بیشتر بپسندید را می توانید انتخاب نمایید. همچنین یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب شیشه حمام اهمیت بسیاری دارد این است که آنها به راحتی تمیز شوند و جای لک و یا آب روی آنها نماند، چرا که در این صورت زیبایی حمام شیشه ای از بین می رود و شیشه های حمام شما هم همیشه کثیف خواهد بود، بر این اساس بهترین کیفیت آن را باید خریداری نمایید.
  3. آب بندی نمودن :

یکی از نکاتی که در نصب شیشه حمام  بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما باید حمام خود را آب بندی کنید تا مشکلی برای حمام و سیستم آب آن به وجود نیاید. آب بندی نمودن حمام را می توانید به کسانی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید، چرا که آنها به خوبی می توانند محل نشت آب را پیدا کنند و آن ناحیه را مسدود نمایند.

  1. باز و بسته شدن درب :

اینکه درب شیشه حمام شما چگونه باز و بسته شود کاملا بستگی به شما دارد که چه مدل را بیشتر می پسندید. برخی از درب ها به صورت کشویی هستند و برخی دیگر از آنها به صورت لولایی می باشند. فروشنده زمانی که می خواهد سفارش شما را ثبت کند و برای نصب حمام شیشه ای به محل مورد نظر شما مراجعه می کند، در مورد چگونگی باز و بسته شدن درب  نظر شما را می پرسد و شما می توانید آن مدل را که بیشتر با آن راحت هستید را انتخاب کنید.

  1. جدا بودن سرویس بهداشتی و حمام :

در صورتی که سرویس بهداشتی و حمام شما از یکدیگر جدا می باشد، بهتر است برای نصب شیشه های آن به صورت جداگانه اقدام کنید. اگر شما مایل باشید می توانید شیشه حمام را به صورت جداگانه نصب نمایید و شیشه سرویس بهداشتی را هم همینطور، در واقع زیبایی که این سبک به وجود می آورد بسیار زیاد است و تاثیر بیشتری در زیبایی و همچنین پاکیزگی دارد.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="960"]نصب شیشه حمام نصب شیشه حمام[/caption]

برخی از شیشه های حمام طرح های برجسته دارند که با استفاده از آنها حمام شیشه ای خود را بسیار لوکس تر و زیباتر خواهید کرد.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

مزایای استفاده از شیشه حمام ریلی و فریم دار

همانطوری که می دانید شیشه حمام انواع متعددی دارد و هر یک از آنها دارای مزیت هایی می باشند که این مزیت ها عبارت می باشد از :

  1. شیشه حمام که فریم دار است یکی از بهترین انتخاب ها و گزینه ها برای حمام های کوچک می باشد. برخی از حمام ها هستند که فضای کوچکی دارند، بدون شک برای آنها نمی توان از حمام شیشه ای و شیشه های حمام که بزرگ هستند استفاده شود، به همین دلیل بهتر است بر روی آنها از شیشه های فریم دار استفاده شود.
  2. زیبایی شیشه های حمام که ریلی و یا فریم دار هستند در خانه های لوکس تاثیر بسیاری دارد، برخی از افرادی که دارای خانه های لوکس و زیبا هستند، بدون شک در استفاده از شیشه حمام بهترین نوع آن را باید سفارش دهند تا زیبایی حمام آنها بیشتر شود.
  3. شیشه های فریم دار در شیشه حمام مزیت های بسیار زیادی دارد و یکی از آنها این است که به راحتی آنها را می توانید شستشو دهید و به خوبی تمیز کنید. استفاده از آنها در خانه های کوچک و خانه های بزرگ امکان پذیر است و به همین دلیل باید بدانید زیبایی آنها در هر مکانی بیشتر می شود و شما می توانید سبک آن را تغییر دهید.
  4. پروفیل های مورد استفاده در شیشه حمام ریلی از جنس آلومینیوم می باشد و پوشش رنگی که روی آن انجام شده است به صورت پودری می باشد. اما باید بدانید این رنگ در آب و رطوبت هیچگونه تغییری پیدا نمی کند. تنوع رنگی و طرح در این شیشه های حمام بسیار زیاد است و بر همین اساس شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید و در حمام خود نصب نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="830"] شیشه حمام[/caption]

  1. یراق آلاتی که در شیشه حمام ریلی و فریم دار مورد استفاده قرار می گیرد، از جنس آلومینیوم و استیل می باشد. هرگونه خش و ضربه روی این یراق آلات تاثیری ندارد و به هیچ عنوان آسیبی به آنها وارد نمی سازد. همانطوری که در قسمت یراق آلات توضیح دادیم، باید دقت داشته باشدی که جنس آنها از بهترین کیفیت باشد تا در برابر آب و رطوبت دچار آسیبی نشود.
  2. شیشه حمام ریلی که از امکانات شیشه های حمام فریم دار بهره مند باشد تاثیر بسیاری در اشغال نمودن فضا خواهد داشت، بنابراین اگر می خواهید درب حمام شیشه ای شما به صورت ریلی باز و بسته شود و نوع آن هم به صورت فریم دار باشد، محدودیت انتخاب نخواهید داشت و این درب را می توانید برای حمام شیشه ای خود نصب کنید، و در این مورد با فروشندگان صحبت کنید. همچنین باید بدانید در این نوع از حمام شیشه ای فضای دوش حمام را جدا می کنند و به همین دلیل حمام مستر شما به هیچ عنوان خیس نخواهد شد.

شما در مورد اینکه کدام یک از شیشه حمام را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید، می توانید با فروشندگان در مورد آنها مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.ایمن در مجری اجرای کامل شیشه حمام در سراسر ایران می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید .

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

[caption id="" align="aligncenter" width="439"]یراق آلات شیشه حمام یراق آلات شیشه حمام[/caption]

شرکت ایمن در با سابقه چندین ساله با انجام چندین هزار پروژه کشوری در سطوح مختلف و با محصولات متنوع خود از جمله دربهای اتوماتیک شیشه‌ای ، کرکره‌های برقی هوشمند، جک پارکینگی ، انواع نرده و حفاظ و شیشه طیف وسیعی از نیازمندیهای ساختمانهای مسکونی و تجاری را تامین مینماید.

ایمن در

 

هم اینک درب‌های اتوماتیک این شرکت با موتورهای ‍پرقدرت ، ظاهری شکیل و نمایی بی‌مانند را برای واحدهای مشتریان می‌آفرینند.‌ جک‌های ‍پارکینگی و کرکره‌های هوشمند برقی ایمن دُر نقش اساسی در تامین امنیت شما ایفا مینمایند.

تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده ایمن در با استفاده از قطعات اورجینال و به کارگیری یراق‌آلات با کیفیت به همراه نصب فنی دقیق و مهندسی امکان ارایه خدماتی و گسترده و بی‌نظیری را برای مشتریان گروه صنعتی ایمن در ممکن می‌سازند. نظارت مستمر با نظارت جدی این امکان را برای ما فراهم ساخته که همواره در مسیر کیفیت گام برداریم.

 

ف.شیروانی بازدید : 27 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

 شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از بهترین شیشه هایی می باشد که امروزه در فرایندهای بسیاری مانند شیشه بالکن، شیشه حمام، شیشه درب های اتوماتیک و ... به کار می رود. بیشترین استفاده ای که از  این شیشه  ها می شود برای ساختمان ها است و انواع متنوعی دارد، چرا که برای هر یک از مصارف ساختمانی باید یکی از انواع آن مورد استفاده قرار گیرد. شیشه های سکوریت در یک فرایند حرارتی تولید می شوند که همین عامل موجب می گردد مقاومت آنها بسیار بیشتر شود.

 

برای تولید کردن شیشه های سکوریت باید آنها را در دمای 700 درجه سانتی گراد قرار دهند و زمانی که شیشه ها نرم شوند، به سرعت آنها را در معرض هوای سرد قرار دهند، ان عملیات موجب می شود که لایه های بیرونی شیشه سکوریت از لایه های درونی مقاومت بیشتری به دست آورد و بر همین اساس مقاومت آن بسیار بیشتر می شود. شیشه های سکوریت دارای مزیت های مختلفی هستند که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه برخی از مهمترین مزیت های آن را معرفی می کنیم.

مزیت های استفاده شیشه سکوریت

همانطوری که بیان نمودیم استفاده از شیشه سکوریت در بسیار یاز فرایندهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که تفاوت های بسیاری با شیشه های معمولی دارد، باید بدانید که دارای مزیت های بیشتری هم نیز می باشد. برخی از مهمترین مزیت هایی که می توانیم برای شیشه های سکوریت بیان کنیم عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1029"] تصویر نمونه شیشه ی نشکن نمونه شیشه نشکن[/caption]

 

  1. ایمنی شیشه سکوریت

یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت  این شیشه ها ایمنی بالای آن می باشد. سطح نفوذ پیدا کردن به درون این شیشه تقریبا غیر ممکن می باشد و به همین دلیل برای تولید درب های اتوماتیک از این شیشه ها استفاده می کنند. اگر شما بخواهید در حمام و یا تراس خود هم شیشه هایی را نصب کنید از این شیشه های سکوریت استفاده خواهند کرد، چرا که امنیت آنها بسیار زیاد می باشد و به راحتی شکسته نمی شود. در واقع می توانیم یکی از علت های اصلی تفاوتی که بین شیشه های معمولی و سکوریت وجود دارد را این عامل بدانیم.

  1. ضخامت شیشه ی سکوریت

ضخامتی که در شیشه های سکوریت وجود دارد یکی دیگر از مزیت هایی می باشد که می توانیم برای شیشه سکوریت بیان کنیم. نسبت به شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت ضخامت بسیار بیشتری دارند، به همین دلیل باید بدانید مقاومت آنها هم بسیار بیشتر است. ضخامتی که این شیشه ها دارند نسبت به شیشه های معمولی 5 برابر است و مقاومت مکانیکی آنها هم از همین طریق بسیار بیشتر است. بدون شک همه شما از نزدیک شیشه های سکوریت را مشاهده کرده اید و یا حتی آنها را لمس نموده اید، بنابراین به خوبی می توانید متوجه ضخامت آن شوید.

نسبت به شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت ضخامت بسیار بیشتری دارند، به همین دلیل باید بدانید مقاومت آنها هم بسیار بیشتر است. ضخامتی که این شیشه ها دارند نسبت به شیشه های معمولی 5 برابر است و مقاومت مکانیکی آنها هم از همین طریق بسیار بیشتر است.

  1. شکستن بی خطر شیشه های سکوریت

به خوبی می دانیم زمانی که شیشه های معمولی شکسته می شوند به تکه های تبدیل می گردند که امکان دارد به شما صدمه بزنند. اما یکی دیگر از مزیت شیشه سکوریت که نسبت به شیشه های معمولی دارد این است که، شکستن آنها هم بسیار بی خطر است، چرا که آنها تبدیل به بخش های بسیار ریز و کوچکی می شوند که به هیچ عنوان به سلامتی شما آسیبی وارد نمی کنند. در واقع باید بدانیم خرد شدن شیشه های سکوریت برای سلامتی افرادی که امکان دارد در نزدیک آن باشند خطری ندارد و آنها را زخمی نمی کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="770"]نمونه های شیشه سکوریت نمونه های شیشه سکوریت[/caption]

 

یکی دیگر از مزیت هایی می باشد که می توانیم برای شیشه ی سکوریتی بیان کنیم. نسبت به شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت ضخامت بسیار بیشتری دارند، به همین دلیل باید بدانید مقاومت آنها هم بسیار بیشتر است.

  1. مقاومت دمایی بالا شیشه ی سکوریت

از جمله دیگر مزیت شیشه های سکوریت که در برخی از مصارف ساختمانی اهمیت بسیار زیادی دارد، مقاومت دمایی بسیار بالای آن می باشد. همین مقاومت آنها موجب شده است که در بین شیشه های دیگر محبوبیت بیشتری به دست آورد و بسیاری از افراد در مصارف ساختمانی از آن استفاده کنند. این شیشه ها زمانی که تحت تابش مستقیم نور باشند و یا اینکه حرارت زیادی به آنها وارد شود دچار صدمه ای نمی شوند. در واقع به همین دلیل است که از آنها در بسیاری از مکان ها مانند استخر و .. استفاده می کنند، چرا که می دانند مقاومت آن بسیار بالا و زیاد است.

  1. رنگ بندی متنوع شیشه های سکوریت

بسیاری از افراد هستند که مایل می باشند از رنگ های متنوع شیشه های سکوریت استفاده کند، این دسته از افراد باید بدانند که  این شیشه ها رنگ بندی های بسیار متنوعی دارد و شما هر یک از رنگ های آن را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و در فضای طراحی شده خود از آن استفاده کنید. تنوع در دکوراتیو یکی از موضوعاتی می باشد که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و به همین دلیل اگر می خواهند از  شیشه سکوریت استفاده کنند نباید نگران این مسئله باشند، چرا که به راحتی می توانند از انواع رنگ های آن استفاده نمایند.

  1. کیفیت شیشه سکوریت

کیفیت محصولات یکی از مهمترین مسائلی می باشد که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند، و به همین دلیل زمانی که می خواهند اجناس و تجهیزاتی را برای ساختمان خود خریداری کنند، به دنبال بهترین کیفیت آن می باشند. شیشه های سکوریتی از جمله تجهیزات ساختمانی به شمار می روند که کیفیت بسیار مناسب و عالی دارد، چرا که تولید و ساخت آن با مراحل خاص و ویژه ای بوده ، به همین دلیل کیفیت آن هم بسیار بالاتر رفته است.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"] شیشه سکوریت شیشه سکوریت[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

  1. رنگ و شفافیت شیشه ی سکوریتی

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که شیشه های سکوریت مانند شیشه های معمولی رنگ و شفافیت ندارد، ولی آنها باید بدانند که رنگ و شفافیت شیشه های سکوریت مانند شیشه های معمولی می باشد، به همین دلیل درخشش و شفافیت آن هم بسیار زیاد است.

شیشه سکوریت از جمله تجهیزات ساختمانی به شمار می رود که کیفیت بسیار مناسب و عالی دارد، چرا که تولید و ساخت آن با مراحل خاص و ویژه ای بوده ، به همین دلیل کیفیت آن هم بسیار بالاتر رفته است.

قیمت شیشه سکوریت 

با توجه به مزیت هایی که برای  این شیشه ها بیان کردیم، شما باید به خوبی متوجه شده باشید که قیمت آن نسبت به شیشه های معمولی تا حدودی بیشتر است. همانطوری که از نام سکوریت مشخص است، باید بدانید این شیشه ها امنیت بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارند و بر همین اساس برای پرداخت آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. البته باید بدانید که قیمت آن هم بستگی به برخی از موارد دیگر دارد که آنها عبارت می باشند از :

عوامل تاثیر در قیمت شیشه های سکوریت

- اینکه شما چه اندازه ای از شیشه ها را بخواهید خریداری کنید بسیار مهم می باشد. به عنوان مثال برخی از افراد مساحت بسیار زیاد از این شیشه ها را برای تراس و یا حمام خود می خواهند، بدون شک آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند، همچنین اگر شما مساحت کمتری را از شیشه های سکوریت بخواهید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. به طور معمول شیشه های سکوریت بر اساس متراژ قیمت گذاری می شوند .

[caption id="" align="aligncenter" width="828"] آشنایی با مزیت های شیشه سکوریت[/caption]

 

- برخی از افراد شاید شیشه های سکوریت را برای حمام، برخی برای تراس و برخی دیگر برای استفاده در درب های اتوماتیک، سفارش دهند. با اینکه ویژگی ها و مزیت هایی که برای شیشه سکوریت بیان کردیم یکسان می باشد، ولی باید بدانید به کارگیری در هر یک از مصارف ساختمانی هزینه جداگانه ای دارد. چرا که شاید برای استفاده کردن آنها در حمام یراق آلات ویژه ای را در آنها باید به کار ببرند که در شیشه های تراس به کار نبرند.

- رنگ بندی شیشه سکوریت متنوع می باشد و شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید، ولی دقت داشته باشید که شیشه های رنگی مقداری از شیشه های شفاف هزینه بیشتری دارند، چرا که از آنها به عنوان دکوراتیو استفاده می شود.

ایمن در مجری اجرای کامل شیشه سکوریت در سراسر ایران می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید .

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

[av_button label='برای سفارش شیشه سکوریت کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6363,6395,6366,6346,6345,6344,6343' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 33 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های مقاوم ایمن می باشد که در ساختمان سازی تا حد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و تعداد بی شماری از افراد با آن آشنایی دارند. شیشه سکوریت با شیشه های معمولی تفاوت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید مزیت های این شیشه هم نسبت به شیشه های دیگر بسیار بیشتر است. برخی از افراد شاید با مراحل تولید شیشه های سکوریت آشنایی زیادی نداشته باشند، و برایشان تولید این شیشه ها یک سوال باشد. بر همین اساس در ادامه مراحل تولید شیشه سکوریت را بیان می کنیم تا آشنایی شما در این مورد بیشتر شود.

 

مراحل تولید شیشه سکوریت

همانطوری که بیان نمودیم شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های بسیار مقاوم می باشد که طی فرایندهای گوناگونی تولید می شود تا مقاومت آن بیشتر شود. در واقع شیشه های سکوریت همان شیشه های معمولی می باشد که در طی فرایندهای خاصی به شیشه مقاوم و ایمن تبدیل شده است. این شیشه ها اگر به تکه های بسیار کوچکی تبدیل شوند به هیچ عنوان خطر ندارد و بر همین اساس نگران ایمن بودن آن نباشید. مراحل تولید شیشه های سکوریت عبارت می باشد از :

"<yoastmark

  1. برش دادن :

یکی از مراحلی که بسیار اهمیت دارد و اولین مرحله تولید شیشه سکوریت می باشد، برش دادن آنها می باشد. در واقع پیش از اینکه هرگونه عملیات دیگری روی آنها انجام شود باید ابعاد مورد نظر مورد بررسی قرار گیرد و آن را برش دهند. بعد از اینکه عملیات حرارتی روی شیشه های سکوریت انجام شود باید برش ها و سوراخ هایی روی آن ایجاد شود. تولید کنندگان پیش از اینکه شیشه را در درون کوره قرار دهند باید آن را به صورت خام برش دهند، چرا که در این صورت مقاومت و ایمن بودن آن بیشتر می شود. بعد از اینکه شیشه ها را به خوبی برش دادند باید 4 لبه آن را دیاموند کنند تا مقاومت آن را بسیار بیشتر کنند و همچنین زیبایی شیشه ها به این مورد بستگی دارد.

  1. عملیات حرارتی :

یکی از مهمترین و اساسی ترین مراحلی که در تولید شیشه سکوریت وجود دارد، عملیات حرارتی آن می باشد. شیشه هایی را که در مرحله قبل برش زده شده اند باید در کوره ای که حرارت آن 600 الی 700 درجه می باشد وارد کنند. در واقع باید بدانید این مرحله یکی از مهمترین مراحل تولید شیشه های سکوریت می باشد که مقاومت آنها در این مرحله بیشتر می شود. تولید کنندگانی که در زمینه تولید شیشه سکوریت فعالیت می کنند باید تخصص زیادی در این زمینه داشته باشند تا بهترین و عالی ترین شیشه ها را تولید کنند.

"<yoastmark

  1. خنک شدن :

یکی دیگر از مراحل تولید شیشه سکوریت که بعد از خروج آنها از کوره اهمیت دارد، مرحله سردن شدن و خنک شدن آنها می باشد. در تولید این شیشه ها یک بخش مهمی وجود دارد که در آن شیشه ها را خنک می کنند، این عملیات موجب می شود که مقاومت شیشه ها در این مرحله بیشتر شود و قیمت میانی بیشترین مقاومت را به دست آورد. یکی از نکاتی که در این عملیات اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، این فرایند را بسیار سریع انجام دهید، در صورتی که این عملیات کند انجام شود، شیشه های تولید شده نیمه سکوریت می شوند.

  1. استاندارد سرد شدن :

شیشه سکوریت اگر طی یک فرآِند بسیار سریع خنک شود مقاومت بیشتری خواهید داشت و آنها از جمله شیشه هایی می شوند که مقاومت بیشتری دارند. این شیشه ها در برابر ضربه هایی که به آنها وارد می شود و بار مکانیکی که روی آنها ایجاد می گردد بسیار مقاوم تر می شوند. یکی از نکاتی که در این مرحله از تولید شیشه سکوریت اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، آنها در مرحله سرد شدن تنها مقاومتشان بسیار عالی می شود و در گزینه های دیگری کیفیتی آنها تاثیری نخواهد داشت. به عنوان مثال باید بدانید دیگر ویژگی هایی که در شیشه های سکوریت وجود دارد به این عامل بستگی نخواهد داشت.

 

"<yoastmark

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

مقاومت شیشه سکوریت

 مقاومتی که در شیشه سکوریت وجود دارد بسیار مهمی می باشد و یکی از دلایل شهرت این شیشه ها دقیقا همان مقاومت آنها می باشد. زمانی که مقاومت آنها افزایش پیدا کند ایمنی بیشتری خواهند داشت و از همین طریق گزینه های بسیاری که در خواسته های مشتریان وجود دارد برآورده می شود. مقاومتی که در شیشه های سکوریت وجود دارد به همین عواملی که برای شما بیان کردیم بستگی دارد، یعنی در واقع مرحله تولید در مقاومت آنها بستگی بسیاری خواهد داشت، به همین دلیل تولید کنندگان باید به این مورد اهمیت بسیاری دهند. مقاومت شیشه سکوریت موجب می شود ویژگی های دیگری در این شیشه ها به وجود آید که عبارت می باشد از :

  1. ضربه پذیری :

از آنجایی که مقاومت شیشه سکوریت بسیار زیاد و بالا می باشد، باید بدانید که در برابر هر ضربه ای به آنها آسیبی وارد نمی شود، چرا که آنها در مرحله سرد شدن مقاومت بسیاری به دست آورده اند. در واقع باید بدانیم اگر هزینه شیشه های سکوریت نسبت به شیشه های معمولی بیشتر است دقیقا به این عامل بستگی دارد. چرا که مرحله تولید این شیشه ها با کیفیت بهتری انجام شده است و از همین طریق هم ضربه پذیری آن بسیار بالاتر رفته است. این ویژگی در شیشه های سکوریت موجب شده است که از آنها رد بانک ها و فروشگاه هایی که تجاری هستند استفاده بسیار زیاد شود. شما می توانید امروزه مشاهده کنید که تمامی بانک ها از شیشه سکوریت برای امنیت خود استفاده کرده اند.

  1. امنیت جانی :

یکی دیگر عواملی که در مقاومت شیشه سکوریت نقش دارد، امنیت جانی با این شیشه ها می باشد. همانطوری که بیان نمودیم این شیشه ها طی مراحل خاصی تولید می شوند، به همین دلیل زمانی که به آنها ضربه سختی وارد شود به تکه های بسیار ریزی تبدیل می شوند و همین امر موجب می شود که برای جان و سلامتی هم خطری نداشته باشند. شیشه های معمولی زمانی که شکسته شوند برای سلامت خطرات بسیار زیاد دارند، به همین دلیل شما به هیچ وجه نباید نگران امنیت در این شیشه ها باشید.

[caption id="" align="aligncenter" width="628"] آشنایی با مراحل تولید شیشه سکوریت[/caption]

مقایسه شیشه سکوریت و شیشه معمولی

همانطوری که بیان نمودیم شیشه سکوریت طی مراحل خاصی تولید می شود و به همین دلیل مقاومت آن بسیار بیشتر می شود. این شیشه ها با اینکه ضخامت یکسانی با شیشه های معمولی دارند، ولی ایمنی و مقاومت بیشتری را دارا می باشند. بنابراین باید بدانید یکی از مهمترین تفاوت هایی که بین آنها وجود دارد این است که مقاومت مکانیکی شیشه های سکوریت نسبت به شیشه های معمولی بسیار بیشتر است. در صورتی که تمامی استانداردهای لازم در تولید شیشه های سکوریت رعایت شود مقاومت آن نسبت به شیشه های معمولی 5 برابر است. یکی دیگر از تفاوت هایی که بین شیشه سکوریت و شیشه های معمولی وجود دارد این است که امنیت در این شیشه ها نسب به شیشه های معمولی بسیار بیشتر است.

زمانی که شیشه های معمولی شکسته شوند برای سلامتی خطرات بسیار زیادی دارند، ولی شیشه های سکوریت برای سلامتی و جان خطراتی را به دنبال نخواهند داشت. همچنین باید بدانید لبه های شیشه سکوریت صیقلی می شود و به همین دلیل صیقلی بودن آنها هم زیباتر است و هم خطری ندارند.  

ایمن در مجری اجرای کامل شیشه سکوریت در سراسر ایران می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید .

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

نصب شیشه بالکن در تمام فصول سال

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

[av_button label='برای سفارش شیشه سکوریت کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6363,6395,6366,6346,6345,6344,6343' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 39 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

طراحی ساختمان های اداری با پارتیشن شیشه ای

یکی از پارتیشن هایی که امروزه بسیاری از از افراد در ساختمان های اداری خود نصب می کنند پارتیشن شیشه ای می باشد. زمان نصب هر یک از انواع این پارتیشن ها باید مساحت و متراژ ساختمان خود را در نظر داشته باشید. برخی از آنها در متراژ و مساحت زیاد زیبایی بیشتری دارند برخی از آنها برای ساختمان هایی که دارای متراژ کمتری هستند مناسب تر می باشد. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارد و شما باید در بین انواع آنها بسته به مدل ساختمان اداری خود یکی را انتخاب کنید. شرکت ایمن در تولید انواع پارتیشن های اداری، شیشه حمام، شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای، کرکره برقی، درب اتوماتیک و … تخصص دارد.

برای خرید پارتیشن های شیشه ای شما می توانید در بین مدل های متنوع یکی را که زیباتر است انتخاب کنید. البته که بافت پارتیشن ها را باید شما به خوبی در نظر داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را که مناسب تر است انتخاب کنید. جهت نصب پارتیشن اداری باید به متخصصانی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید. آنها می توانند در کمترین زمان هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای را در ساختمان های مورد نظر شما نصب کنند. آنها در زمینه اندازه گیری فضا به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند تا بتوانید به خوبی آنها را نصب کنید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره طراحی ساختمان های اداری با پارتیشن شیشه ای، اطلاعاتی به دست آورید.

 

بهینه سازی ساختمان های اداری با پارتیشن شیشه ای

یکی از مهمترین و اصلی ترین اهدافی که زمان نصب پارتیشن شیشه ای دنبال می شود بهینه سازی فضا است. شما می توانید با استفاده از پارتیشن ها، بخش های متنوعی را در ساختمان اداری خود ایجاد کنید. از این طریق زیبایی فضای شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. همچنین باید بدانید با استفاده از آنها می توانید چندین بخش را طراحی کنید که هر کارمند یکی از آن بخش ها را در اختیار داشته باشد. در این صورت بدون شک کارمندان به خوبی کار خود را انجام می دهند.

بدون شک نصب پارتیشنهای شیشه ای مزیت های بسیار زیاد دیگری را به همراه دارد و شما به جز بهینه سازی فضا از آن مزیت ها هم می توانید استفاده کنید.

پارتیشن بندی اتاق مدیریت

پارتیشن بندی اتاق مدیریت

مهمترین مزیت های نصب پارتیشن شیشه ای

زیبایی طراحی فضای اداری

بدون شک همه شما می خواهید که زمان مراجعه ارباب رجوع نظر آنها را جلب کنید. در واقع باید بدانید که شما از این طریق می توانید فروش بیشتری از محصولات خود داشته باشید و تعداد قراردادهای خود را بالاتر ببرید. باید بدانید که نصب پارتیشن شیشه ای در ساختمان های اداری زیبای این فضا را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. بنابراین باید بدانید همین مورد یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های آنها به شمار می رود که شما می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.  رضایت ارباب رجوع یکی از مهمترین نکاتی است که شما در اداره خود باید به این مورد دقت داشته باشید، با نصب پارتیشن ها رضایت آنها تا حد بسیار زیادی تامین می شود.

تمرکز کارکنان اداره

اینکه هر یک از کارمندان اداره بخش مجزایی را برای انجام دادن فعالیت های خود داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع آنها اگر یک بخش مجزا برای انجام دادن فعالیت های خود داشته باشند می توانند به خوبی کارهای خود را انجام دهند. اینکه تمامی کارمندان در کنار یکدیگر باشند امکان دارد که حواسشان پرت شود و به خوبی نتوانند روی کارهای خود تمرکز زیادی داشته باشند. آن دسته از افرادی که شغلشان حساس تر می باشد باید در یک بخش مجزا قرار بگیرند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن کارهای خود را انجام دهند.

پارتیشن بندی اداری

پارتیشن بندی اداری

مدرن سازی فضای اداری

با استفاده از پارتیشن های شیشه ای شما می توانید ساختمان های اداری خود را بسیار زیباتر و شیک تر سازید. در واقع شما باید بدانید که امروزه افراد زیادی برایشان زیباسازی فضا اهمیت دارد و به این مورد نهایت توجه را دارند. بنابراین برای زیباسازی و مدرن تر کردن ساختمان های اداری خود باید به این مورد نهایت توجه را داشته باشید. مدل های پارتیشنها بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها هم زیبایی خاصی دارند. شما می توانید بر اساس فضایی که در اختیار دارید یکی از آنها را برای زیباسازی فضای خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید که مدل انتخاب شده شما باید با ساختمانی که در اختیار دارید هماهنگی های لازم را داشته باشد.

ایجاد رنگ بندی های متنوع در فضای اداری

از دیگر مزیت هایی که نصب و ایجاد پارتیشن شیشه ای در ساختمان های اداری دارد این است که شما می توانید بین عناصر متنوع ترکیب رنگی متنوعی را ایجاد کنید. شما می توانید هر یک از آنها  را به خوبی بررسی کنید تا یکی از آنها که مناسب تر می باشد خریداری کنید. دقت داشته باشید که بین رنگ بندی پارتیشن ها با فضایی که در اختیار دارید هماهنگی ایجاد کنید. در این صورت زیبایی فضای شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. بر همین اساس زیبایی فضای شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. رنگ بندی شیشه ها و دیگر یراق آلاتی که در این پارتیشن ها به کار می رود با یکدیگر متنوع می باشد، شما باید بین آنها هم هماهنگی ایجاد سازید. البته که در این مورد کارشناسان شرکت ایمن در به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند تا بهترین نمونه آنها را نصب کنید.

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات

عایق صوتی فضا

در فضاهای اداری اینکه  تجهیزات نصب شده عایق صوتی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس باید بدانید شما زمان خرید پارتیشن شیشه ای باید به این مورد دقت بسیار زیادی داشته باشید. برخی از آنها که عایق صوتی مناسبی نیستند بدون شک از متریال های با کیفیتی تولید نشده اند. البته که شرکت ایمن رد از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده می کند. شما می توانید از آنها برای عایق صوتی فضای خود استفاده کنید. با استفاده از آنها شما می توانید با خیالی راحت جلساتی که مهم هستند را تشکیل دهید. هیچ صدایی در فضای اتاق ها به وجود نمی آید و همین مورد برای ساختمان های اداری دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

قیمت مناسب پارتیشن ها برای زیباسازی و بهینه سازی

بسیاری از افراد به دنبال بهترین و مناسب ترین تجهیزاتی هستند که با استفاده از آنها فضای خود را بهینه سازی نمایند. اینکه آن تجهیزات قیمت مناسبی هم داشته باشد برای افراد دارای اهمیت بسیار زیادی است. شما باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای بهترین انتخاب شما می باشد. در واقع اگر قیمت پارتیشن شیشه ای در مساحت زیادی هم که باشد بسیار مناسب است، الته که شرکت ایمن در از شما هزینه مناسبی را دریافت می کند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

البته شما می توانید برای آگاهی از هزینه های ممکن با دوستان ما در تماس باشید تا برآورد دقیق تری را از هزینه های اجرایی پارتیشن های شیشه ای برای شما ارائه دهند.

ف.شیروانی بازدید : 24 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه هایی می باشد که در بسیار یاز صنایع از آن استفاد می کنند. در واقع باید بدانید به دلیل مزیت هایی که شیشه سکوریت دارد، کاربرد آن هم بسیار زیاد است و امروزه از آن استفاده زیادی می شود. شاید بسیاری از افراد با کاربردهای این شیشه ها آشنایی نداشته باشند و به همین دلیل در برخی از صنایع از آن استفاده نکنند. سکوریت بودن این شیشه ها و مقاومت شان یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که این شیشه ها دارند. برای اینکه با شیشه سکوریت آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین کاربردهای آن را بیان می کنیم.

 

کاربرد شیشه سکوریت

همانطوری که بیان نمودیم کاربرد شیشه سکوریت بسیار متنوع می باشد و در بسیار یاز صنایع از آن استفاده می کنند. برخی از مهمترین کاربردهایی که این شیشه ها دارند عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1152"] آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت[/caption]

 

کاربرد شیشه های سکوریت در لوازم منزل

بسیاری از افراد شاید باور نکنند که شیشه سکوریت در وسایل منزل هم مورد استفاده قرار می گیرد، ولی باید بدانید که این شیشه ها مصارف خانگی هم دارد. برای تولید برخی از لوازم خانگی مانند شیشه های به کار رفته در مایکروویو، ظرف های پیرکس، گازهای شیشه ای و شیشه هایی که در درون یخچال به کار می رود از شیشه هایی که سکوریت هستند استفاده می شود، چرا که مقاومت آنها بسیار زیاد است و در برابر حرارت و  دما هم از خود مقاومت زیادی نشان می دهد.

از آنجایی که طراحی ایمنی این شیشه ها بسیار زیاد است، در این لوازم خانگی استفاده می شود تا امنیت به مار رفته شده در آنها را افزایش دهد.

همچنین باید بدانید از شیشه سکوریت در بسیاری از موارد دیگر مانند میزهای شیشه ای و ... هم از آنها استفاده می شود. امروزه از آنجایی که روز به روز مدرن بودن پیشرفت می کند، بسیاری از افراد مایل هستند که از این شیشه ها برای میزهای خود استفاده کنند.

از آنجایی که شیشه های سکوریت مقاومت بسیار زیادی دارند در برابر صدمه و ضربه هایی که به آنها وارد می شود هم مقاومت بسیاری از خود نشان می دهند، و زیبایی فضای داخلی شما را هم بسیار زیباتر می کند. طراحان داخلی که با شیشه سکوریت و کاربرد آن آشنایی دارند به بهترین نحو ممکن از آنها در طراحی استفاده می کنند.

کاربرد شیشه های سکوریت در صنعت خودروسازی

همه ما به خوبی می دانیم هنگام تصادف یکی از خطراتی که تا حد زیادی افراد را تهدید می کند، شیشه های بریده شده ماشین می باشد. از شیشه سکوریت در صنعت خودروسازی هم استفاده بسیار زیادی می شود تا در صورتی که اگر تصادفی رخ داد، شیشه ها خطری برای سلامتی نداشته باشند و جان افراد را تهدید نکنند. بیشتر شیشه هایی که در خودروها به کار می روند سکوریت می باشد و به همین دلیل باید بدانید برای سلامتی خطری ندارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"] آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت[/caption]

کاربرد شیشه های سکوریت در صنایع ساختمانی

به دلیل برخی از قوانینی که در اصول ایمنی ساختمان سازی وجود دارد، بسیاری از کسانی که فعالیت ساختمان سازی انجام می دهند باید از شیشه سکوریت استفاده کنند. نصب کردن شیشه های سکوریت از آنجایی که امنیت بسیار بالایی دارد، شما باید آنها را در تمامی قسمت های ساختمان مورد استفاده قرار دهید.

از آنجایی که نمای ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد و باید شیشه های زیبایی را برای نمای آن نصب کرد، می توانید از انواع رنگ بندی های شیشه های سکوریت استفاده کنید و در ساختمان خود مانند حمام شیشه ای و یا ... نصب نمایید. امروزه بسیاری از افراد در ساختمان سازی خود از این شیشه ها استفاده می کنند، چرا که امنیت آن بسیار بالا می باشد.

کاربرد شیشه های سکوریت در نمای شیشه ای بیرون ساختمان

نمای خارجی ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد و در زیبایی ساختمان ها نقش بسیاری می گذارد. بسیاری از ساختمان سازان برای پوشش دهی  بالکن، آلاچیق، روف گاردن و ... از شیشه سکوریت استفاده می کنند. شیشه های سکوریت در برابر بادهایی که شدید هستند، حرارت هایی که بالا می باشند، گرد و خاک، رطوبت و سرمای و گرمای زیاد مقاومت بسیار زیادی دارند، به همین دلیل اگر در نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار گیرند، امنیت ساختمان را تا حد بسیار زیادی بالاتر می برند.

به کار بردن شیشه های سکوریت در نمای بیرونی ساختمان استحکام و زیبایی ساختمان را بسیار بیشتر می کند و به همین دلیل امروزه بیشتر ساختمان ها از آنها استفاده می کنند.

کاربرد شیشه های سکوریت در پنجره

با استفاده از شیشه سکوریت می توانید انواع پنجره هایی که متحرک و ثابت هستند را بسازید و آنها را در ساختمانهای متنوع مورد استفاده قرار دهید. برخی از پنجره هایی که با سطح زمین فاصله کمتری دارند احتمال شکستگی شان بسیار بیشتر است، به همین دلیل در زمان نصب آنها باید به تمامی موارد و اصولی که در آن وجود دارد دقت داشته باشید.

شیشه های سکوریت در برابر بادهایی که شدید هستند، حرارت هایی که بالا می باشند، گرد و خاک، رطوبت و سرمای و گرمای زیاد مقاومت بسیار زیادی دارند، به همین دلیل اگر در نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار گیرند، امنیت ساختمان را تا حد بسیار زیادی بالاتر می برند.

کسانی که در زمینه نصب شیشه سکوریت تخصص دارند به بهترین نحو ممکن می توانند آنها را نصب نمایند، به همین دلیل بهتر است نصب شیشه های خود را به کسانی که تخصص بیشتری در این زمینه دارند بسپارید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1107"]آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت[/caption]

کاربرد شیشه های سکوریت در پله ها و محافظ های شیشه ای

شاید از این موضوع تعجب کنید که از شیشه سکوریت برای تولید و ساخت پله استفاده می شود. بسیاری از خانه هایی که پله های شیشه ای و لوکس دارند، بسیار زیبا هستند و به همین دلیل امروزه بسیاری از افرادی که به زیبایی خانه اهمیت می دهند از این شیشه ها استفاده می کنند. از آنجایی که شیشه های سکوریت مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارند، زمانی که آنها را در پله ها به کار ببرید هیچ ضربه ای نخواهند دید.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

کاربرد شیشه های سکوریت در درب های شیشه ای

استفاده از شیشه سکوریت در درب های شیشه ای کاربرد بسیار زیادی دارد و به همین دلیل امروزه از آن استفاده بسیار زیادی می شود. در واقع شما می توانید درب های شیشه ای را که با شیشه سکوریت تولید شده اند، در بسیاری از ساختمان ها مشاهده کنید. از آنجایی که سطح ایمنی این شیشه ها بسیار زیاد است شما در بسیاری از مکان هایی که نیاز به امنیت دارند از آنها استفاده می شود.

از آنجایی که شیشه های سکوریت مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارند، زمانی که آنها را در پله ها به کار ببرید هیچ ضربه ای نخواهند دید.

کاربرد شیشه های سکوریت در دیوارها

مقاومتی که شیشه سکوریت در برابر حرارت و ضربه دارد بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل در بسیاری از مکان ها مانند حمام ها و سرویس بهداشتی ها از آن استفاده می کنند. رنگ بندی این دیوارهای شیشه ای بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل شما هر یک از رنگ های آن را که بیشتر بپسندید را می توانید انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود آنها را نصب نمایید. شیشه های سکوریت امروزه به دلیل زیبایی که دارند موجب لوکس تر شدن و جذابیت خانه ها می شوند، و بر همین اساس افراد زیادی از آنها استفاده می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="682"] آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت[/caption]

 

همانطوری که بیان نمودیم شما به خوبی متوجه شدید که شیشه سکوریت در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. شما باید برای نصب این شیشه ها در هر یک از مواردی که بیان کردیم از افرادی که تخصص زیادی دارند مشورت های لازم را دریافت کنید.

خرید شیشه سکوریت از ایمن در

با بکار گیری شیشه سکوریت در تولید محصولات گوناگون بر افزایش ضریب ایمنی این محصولات تاثیر بسزایی داشته است.

شیشه سکوریت به عنوان یک محصول ایمنی در مصارفی همچون انواع درب و پنجره،شیشه و درب فروشگاه و نمایشگاه ،حمام و سونای شیشه ای، تقسیم بندی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای، محفوظ نمودن تراس و بالکن با استفاده از بالکن شیشه ای کاربرد بسزایی دارد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

 
ف.شیروانی بازدید : 90 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

شیشه سکوریت در بین انواع شیشه هایی که در بازار وجود دارد بهترین شیشه به شمار می رود و بر همین اساس بسیاری از افراد برای بسیاری از اقدامات خود از آنها استفاده می کنند. همانطوری که می دانید هر وسیله و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد دارای یراق آلات خاصی و ویژه ای می باشد که شیشه سکوریت هم دارای یراق آلات خاصی می باشد که شما برای نصب آنها باید با این یراق آلات آشنایی بیشتری داشته باشید.

بسیاری از درب های شیشه ای، حمام های شیشه ای و ... که شما در بسیاری از مکان ها مشاهده می کنید دارای یراق آلات خاصی می باشند، شیشه سکوریت هم دارای برخی از یراق آلات است که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم.

 

یراق آلات شیشه سکوریت

شیشه سکوریت دارای یراق آلات خاصی می باشد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

  1. لولا :

برای اینکه شیشه سکوریت را متصل کنید به لولای شیشه نیاز دارید، که وظیفه اصلی این قطعه باز و بسته شدن درب می باشد، در واقع بدون لولا هرگز نمی توانید درب را باز و بسته کنید. آلیاژهایی که در لولای درب به کار می رود آهن و یا استیل می باشد که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند و کاربرد متفاوتی دارند.

البته باید بدانید این آلیاژها روکش خاصی هم باید داشته باشند تا زیبایی بیشتری در درب ایجاد کنند. یکی دیگر از وظایفی که لولاها دارند این است که، وزن درب شیشه ای را به خوبی تحمل می کنند، و هرچه که وزن آنها بالاتر باشد هم به خوبی آن را تحمل می کند. لولا شیشه سکوریت در انواع رنگ ها و مدل های متنوعی می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را که تمایل دارید را انتخاب کنید و بر روی شیشه های خود نصب کنید.

  1. استوپ :

استوپ یکی دیگر از یراق آلات شیشه سکوریت به شمار می رودکه برای راحت باز و بسته کردن درب های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. همه ما به خوبی می دانیم شرایط آب و هوایی در هر فصل متفاوت می باشد، به همین دلیل شاید درب به سختی باز و بسته شود، ولی با وجود استوپ درب راحت و باز و بسته می شود و با روغن مخصوص عملکرد درب بسیار راحت باز و با بسته می شود. برای اینکه استوپ را بر روی درب های شیشه ای نصب کنند از روش های مختلفی استفاده می نمایند که یکی از آنها روکار است و دیگری توکار می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

  1. ریل :

از دیگر متعلقاتی که در شیشه سکوریت باید وجود داشته باشد ریل است، که مکان نصب کردن آن بر روی فریم شیشه و یا شیشه مجاور می باشد. این قطعه یک یاز اصلی ترین یراق آلات شیشه های سکوریت به شمار می رود، که جنس آنها هم از آلومینیوم و استیل می باشد. شما در هنگام خرید شیشه های سکوریت و یراق آلات آنها مانند ریل باید دقت بسیاری داشته باشید که کیفیت آن بسیار مناسب باشد، چرا که اگر آلیاژ آن مناسب نباشد در برابر آب و هوا و شرایط متنوع آب و هوایی آن امکان دارد که به آن آسیب وارد شود.

تمامی یراق آلات که در شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد باید در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. ریل هایی که در شیشه های سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند.

  1. دستگیره :

 یکی دیگر از قطعات و یراق آلاتی که در شیشه سکوریت وجود دارد دستگیره می باشد و نقش آن هم در درب های شیشه ای بسیار مهم می باشد. یکی از مهمترین مزیت هایی که دستگیره درب های شیشه ای دارد این است که آنها در انواع متفاوتی می باشند و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند. این قطعه در نصب شیشه سکوریت نقش بسیار مهمی دارد، به همین دلیل بهتر است  در هنگام خرید این قطعه دقت بسیاری به نوع و زیبایی آن داشته باشید.

آلیاژی که برای تولید این دستگیره مورد استفاده قرار می گیرد استیل می باشد و به همین دلیل باید بدانید که کیفیت آن بسیار عالی و بی نظیر می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این دستگیره باید در هنگام نصب شیشه های سکوریت داشته باشد، مقاومت آنها می باشد که در برابر ساییدگی و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. قیمت هایی که در این دستگیره ها وجود دارد متنوع می باشد و هر یک از آنها بسته به نوع و کیفیتی که دارند متفاوت می باشد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که دستگیره درب های شیشه ای دارد این است که آنها در انواع متفاوتی می باشند و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

  1. بست :

بست یکی دیگر از قطعات شیشه سکوریت به شمار می رود که شیشه های سکوریت به وسیله بست به دیوار متصل می شوند. آلیاژهایی که برای تولید بست مورد استفاده قرار می گیرد متنوع می باشد و از آهن، آلومینیوم، سرب و ... می باشد. یکی از ویژگی هایی که این بست ها باید داشته باشند، این است که آبکاری شوند و بعد از آن مورد استفاده قرار گرفته شوند. بست شیشه های سکوریت در انواع و اندازه های متفاوتی می باشد که در زاویه های مختلف باید از آنها استفاده شود، در واقع شما برای انتخاب آنها به مکان و نیاز خود باید توجه داشته باشید.

  1. قفل :

تمامی درب های شیشه ای باید با قفل بسته شوند، ولی نوع قفل در شیشه های سکوریت با قفل های دیگر متفاوت می باشد. برای نصب قفل روی شیشه سکوریت بهتر است از نوع کلید دار آن استفاده کنید، در واقع برای اینکه امنیت را در درب های شیشه ای و پارتیشن های اداری بالاتر ببرید باید از این قطعه استفاده نمایید. قفل هایی که برای شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد.

شما برای اینکه بهترین قفل را برای درب های شیشه ای خود انتخاب کنید، می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها بهترین نوع قفل را برای درب های شیشه ای تان معرفی کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

یراق آلات شیشه سکوریت در ویترین

هر یک از یراق آلاتی که در شیشه های سکوریت نصب می شوند دارای ویژگی های متنوعی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. برخی از این یراق آلات که در شیشه سکوریت به کار می روند زیبایی خاصی دارند و به همین دلیل آنها را در شیشه هایی که برای ویترین استفاده می شده است، نصب می کنند. یکی از نکاتی که در انتخاب این یراق آلات اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، کیفیت آنها می باشد که باید بسیار عالی باشد تا طول عمر و ماندگاری آنها بیشتر شود.

شما برای اینکه بهترین قفل را برای درب های شیشه ای خود انتخاب کنید، می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها بهترین نوع قفل را برای درب های شیشه ای تان معرفی کنند.

شما برای خرید شیشه سکوریت و بهترین یراق آلات برای آن می توانید با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. از آنجایی که آنها در زمینه نصب و شناخت این شیشه ها تجربه بیشتری دارند می توانند بهترین نوع شیشه های سکوریت با یراق آلات مناسبی را برای شما نصب کنند بر این اساس بهتر است شما هم اندازه درب های شیشه ای خود را به خوبی اندازه گیری کنید و برای ساخت آنها سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت سفارش های شما آماده شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

خرید شیشه سکوریت از ایمن در

با بکار گیری شیشه سکوریت در تولید محصولات گوناگون بر افزایش ضریب ایمنی این محصولات تاثیر بسزایی داشته است.

شیشه سکوریت به عنوان یک محصول ایمنی در مصارفی همچون انواع درب و پنجره،شیشه و درب فروشگاه و نمایشگاه ،حمام و سونای شیشه ای، تقسیم بندی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای، محفوظ نمودن تراس و بالکن با استفاده از بالکن شیشه ای کاربرد بسزایی دارد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

 
ف.شیروانی بازدید : 77 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

 درب اتوماتیک

درب اتوماتیک یکی از درب هایی می باشد که امروزه در بسیاری از مکان ها نصب می شود و افراد زیادی از درب اتوماتیک برای ورودی ساختمان های مختلف خود استفاده می نمایند. این درب ها یکی از ویژگی های اصلی که دارند این است که، به صورت اتوماتیک باز و بسته می گردند و برای باز و بسته کردن آنها نیازی به فشار دست مراجعه کنندگان نمی باشد.

درب اتوماتیک ویژگی های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می دهند به دلیل مزیت ها و ویژگی های درب های اتوماتیک آنها را در ورودی ساختمان خود نصب نمایند.

 

امروزه استفاده نمودن از دربهای اتوماتیک در سراسر دنیا رایج گشته است و شما ساختمان های کمی را می توانید مشاهده کنید که درب های اتوماتیک برای ورودی ساختمان خود استفاده نکرده باشد. در کشور ما نصب کردن این درب ها در ورودی های مختلف چندین سال است که بسیار رایج گشته ، و از آنجایی که افراد با مزیت های درب های اتوماتیک آشنایی کاملی به دست آورده اند، از درب های قدیمی خود را دیگر استفاده نمی کنند و درب های اتوماتیک در انواع مختلف را جایگزین آنها نموده اند.

سهولت و آسانی در استفادهکردن از این درب ها توجه افراد بسیار زیادی را جلب نموده است و به همین دلیل امروزه افراد از درب های اتوماتیک در انواع مختلف استفاده می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1074"]آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در[/caption]

کاربرد درب اتوماتیک

درب اتوماتیک از نظر ایمنی تا حد بسیار زیادی مورد اطمینان می باشد و طراحی این درب ها به گونه ای است که استحکام زیادی در برابر ضربه های بسیار شدید دارد. همچنین باید بدانید یکی دیگر از نکاتی که در مورد در اتوماتیک وجود دارد این است که درب های اتوماتیک به انواع مختلفی تقسیم می شوند و هر یک از انواع آن ویژگی های خاصی دارد. برای اینکه با انواع این درب ها و ویژگی های آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی های مهم آن را بیان می کنیم.

سهولت و آسانی در استفادهکردن از این درب ها توجه افراد بسیار زیادی را جلب نموده است و به همین دلیل امروزه افراد از درب های اتوماتیک در انواع مختلف استفاده می کنند.

بسیاری از افرادی که مایل هستند از درب اتوماتیک برای ورودی ساختمان های مورد نظر خود استفاده نمایند باید در مورد کاربرد مهم درب های اتوماتیک اطلاعات داشته باشند تا بتوانند از آنها استفاده کنند. برخی از مهمترین کاربردهایی که درب های اتوماتیک دارند عبارت می باشد از :

امنیت درب های اتوماتیک

یکی از مهمترین کاربردهای درب اتوماتیک که اهمیت بسیاری دارد و باید به آن اهمیت بدهیم این است که در مکان هایی که نظامی هستند از آنها استفاده بسیار زیادی می شود. این مکان ها شامل نیروگاه هایی که اتمی هستند، ساختمان هایی که نظامی می باشند، پادگان ها و ... می شود. برای اینکه درب این دسته از ساختمان ها را نصب نمایید می توانید درصد زیاد امنیت آن را به تولید کنندگان سفارش دهید تا بهترین و ایمن ترین درب را برای شما تولید نمایند.

حوزه رفاه درب های اتوماتیک

شما روزانه امکان دارد وارد بسیاری از مکان های رفاهی شوید و در این مکان ها می توانید انواع درب اتوماتیک را مشاهده کنید، چرا که این درب ها در بسیاری از ساختمان های رفاهی هم مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مکان هایی که رفاهی هستند و انواع درب های اتوماتیک برای ورودی آنها نصب می شود، شامل مراکز خریدی که بسیار بزرگ می باشد، سوپر مارکت های بزرگ، هتل ها و .... می باشد.

حوزه صنعت درب های اتوماتیک

همه ما به خوبی از این موضوع اطلاع داریم یکی از حساس ترین ساختمان هایی که باید برای ورودی آنها درب اتوماتیک نصب  شود ساختمان های صنعتی می باشند. درب های اتوماتیک این دسته از ساختمان ها ویژگی های منحصر به فرد و بسیار خاصی دارد چرا که این ساختمان ها نسبت به دیگر ساختمان ها از حساسیت بیشتری برخوردار می باشند.

آزمایشگاه هایی که در انواع ساختمان ها وجود دارد، برای ورودی  شان باید از درب های اتوماتیک استفاده شود. از آنجایی که مواد تولید شده در این ساختمان از حساسیت بسیاری برخوردار هستند باید درب اتوماتیک ساخته شده برای آن با درب ساختمان های دیگر مانند فرودگاه ها ها متفاوت باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1029"]آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در[/caption]

حوزه های ساختمانی و بانکی درب های اتوماتیک

یکی دیگر از مکان های بسیار مهمی که از درب اتوماتیک برای ورودی آنها استفاده می شود، ساختمان های بانک می باشد. یکی از ویژگی های اصلی که درب این ساختمان ها دارد این است که از امنیت آنها نسبت به درب های دیگر ساختمان ها بسیار بیشتر می باشد، چرا که ساختمان هایی که بانکی هستند احتمال دارد مورد سرقت افراد سوء استفاده گر قرار بگیرند و به همین دلیل باید از آنها محافظت ویژه و خاصی شود.

ساختمان های دولتی هم البته از جمله دیگر ساختمان هایی به شمار می رود که برای ورودی آنها هم  باید از درب های اتوماتیک استفاده شود.

از آنجایی که درب اتوماتیک  ظاهر بسیار زیبایی دارد، سال های طولانی می باشد که کاربران درب های اتوماتیک را برای ورودی ساختمان های خود نصب می کنند. از سوی دیگر باید بدانید عملکرد درب های اتوماتیک بسیار هوشمندانه ای است و به همین دلیل در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی می کند، این موضوع یکی از موضوعات مهمی به شمار می رود که بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

دسته بندی درب اتوماتیک از نظر عملکرد

درب اتوماتیک از نظر عملکرد هم به سه دسته مختلف تقسیم می شود که هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارد، عملکرد این درب ها و ویژگی هایشان عبارت می باشد از :

  1. درب الکترومکانیک اتوماتیک

این نوع از درب های اتوماتیک به وسیله چرخ دنده و گیربکس عملیات باز و بسته شدنشان انجام می شود، این نوع از دربهای اتوماتیک در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. درب هیدرولیکی اتوماتیک

این نوع از درب اتوماتیک دارای یک شیشه داخلی است که هم به وسیله جک باز و بسته می شود، البته باید بدانید حرکت جک ها در این نوع از درب ها به وسیله فشاری است که روغن و مایعات درون درب  به جک وارد می کند. این نوع از درب های اتوماتیک دارای بهترین سیستم می باشند، چرا که علاوه بر مزیت های الکترومکانیک مشکلاتی که بسیاری از درب های اتوماتیک دیگر دارند را در خود جای نداده است.

البته یکی از مواردی که در مورد این درب های اتوماتیک وجود دارد و باید از آن اطلاعات داشته باشید، این است که قیمت آن نسبت به درب های اتوماتیک دیگر تا حدودی بالاتر می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این نوع درب های اتوماتیک استفاده نمی کنند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="1087"]آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در[/caption]

  1. درب پنوماتیکی اتوماتیک

این نوع از درب اتوماتیک به وسیله فشار مستقیمی که گاز به آن وارد می کند باز و بسته می شود، البته جک هایی که در این نوع از درب های اتوماتیک وجود دارد هم دلیل دیگر باز و بسته شدن درب می باشند ولی باید بدانید که این جک ها هم خودشان از طریق فشار گاز حرکت می نمایند. روش عملکرد درب اتوماتیک پنوماتیکی به وسیله باد است، در اصل فشار باد موجب می شود که پیستون های جک حرکت کند و درب های اتوماتیک از این طریق باز و بسته شود. بر این اساس شما باید در انتخاب درب های اتوماتیک خود به این موارد اهمیت بسیار زیادی دهید تا بهترین نوع آن را برای مکان مورد نظر خود نصب کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

 

ف.شیروانی بازدید : 72 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)

درب های اتوماتیک

درب اتوماتیک یکی از انواع درب هایی می باشد که انواع متعدد و مدل های گوناگونی دارد و امروزه از آن در ورودی بسیاری از ساختمان ها استفاده می کنند. از آنجایی که نصب درب اتوماتیک مزایای بسیار زیادی دارد افراد زیادی که در ورودی ساختمان های مختلف خود از درب های قدیمی استفاده می نمودند، درب های اتوماتیک را جایگزین درب های قدیمی خود کرده اند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد این است که رفت و آمد افراد و وسایل نقلیه را بسیار آسان تر کرده است و به همین دلیل امروزه استفاده زیادی از آنها می شود.برای اینکه با مزایای درب های اتوماتیک آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین مزیت های آن را بیان می کنیم.

 

مزیت های انتخاب و استفاده از درب اتوماتیک

همانطوری که بیان نمودیم درب اتوماتیک امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد برای ورودی ساختمان های خود درب های اتوماتیک را مورد استفاده قرار می دهند. استفاده نمودن از این درب ها مزیت های بسیار زیادی دارد که عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="756"] آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک[/caption]

  1. کاربرد آسان و فراوان آن 

بر اساس تحقیقاتی که بر روی درب اتوماتیک انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که افرادی زیادی که برای فعالیت های ساختمانی خود ارزش قائل هستند از درب های اتوماتیک استفاده می کنند. بدون شک شما زمانی که به ورودی بسیاری از ساختمان ها دقت می کنید متوجه می گردید که 99 درصد ورودی آنها از درب های اتوماتیک استفاده می کنند.

بر اساس نظر سنجی هایی که در مورد درب های اتوماتیک صورت گرفته ، باید بدانید مهمترین مکان هایی که باید برای ورودی آنها از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده شود مراکز خرید بزرگ، بیمارستان های شهر، هتل ها، فروشگاه های کوچک، فرودگاه ها، مرکزهای صنعتی، بانک ها و ... می باشد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد این است که رفت و آمد افراد و وسایل نقلیه را بسیار آسان تر کرده است و به همین دلیل امروزه استفاده زیادی از آنها می شود.

  1. تنوع

یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد این است که گزینه های انتخابی آنها فراوان می باشد، یعنی تنوعی که در مدل های درب های اتوماتیک وجود دارد بسیار زیاد است. درب های اتوماتیک امروزه در دسترس بسیاری از افراد می باشد که هر یک از آنها در رنگ و طرح های گوناگونی هستند.

از جمله درب های اتوماتیک که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد درب های اتوماتیک که تاشو هستند، درب های اتوماتیک که کشویی هستند، درب های اتوماتیک که گردان هستند، درب های اتوماتیک که چرخشی هستند، درب های اتوماتیک که گردان هستند و ... می باشد. هر یک از انواع این درب ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و در مکان های بسیار خاص و ویژه ای ای مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. باز و بسته شدن آسان

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت هایی که برای درب های اتوماتیک شیشه ای می توانیم نام ببریم و امروزه توجه افراد زیادی را جلب نموده ، این است که باز و بسته شدن آنها بسیار آسان می باشد. به همین دلیل دیگر نیازی نیست برای باز کردن آنها از فشار دست خود استفاده کنید.

  1. ادراک بهتر از صنعت

درب اتوماتیک ادراک عمومی را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشیده است، شاید باور کردن این مسئله کمی برای شما دشوار باشد اما باید بدانید افرادی که وارد ساختمان شما می گردند زمانی که از درب های اتوماتیک عبور کنند شما را به عنوان یکی از افرادی در ذهن خود تعریف می کنند که به صنعت اهمیت می دهید. درب های اتوماتیک در هر نوع و مدلی که باشند ادراک شما را از صنعت نشان می دهند و به همین دلیل  کسب و کار شما پیشرفت زیادی می کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. نگهداری آسان

استفاده نمودن و نگهداری کردن از درب اتوماتیک بسیار آسان است، در صورتی که شما در عملکرد درب های اتوماتیک با مشکل مواجه شدید می توانید از کسانی که در زمینه نصب و تعمیر درب های اتوماتیک تخصص زیادی دارند کمک بگیرید، دقت داشته باشید که خودتان به هیچ وجه  اقدام به تعمیر و یا عیب یابی این درب ها نکنید، چرا که حساسیت موجود در این درب ها بسیار زیاد است.

اما به طور کلی باید بدانید درب های اتوماتیک از آنجایی که تا حد بسیار زیادی پیشرفته هستند، استانداردهای لازم را دارند و اگر نصب و راه اندازی آنها به درستی و با روش های اصولی توسط افراد متخصص انجام شود به هیچ عنوان دچار مشکل نمی شوند.

  1. قیمت مناسب

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که درب اتوماتیک از آنجایی مزیت ها  ویژگی های زیادی دارد شاید قیمت آن هم بالا باشد، در صورتی که باید بدانید درب های اتوماتیک قیمت چندان بالایی ندارند و به همین دلیل است بسیاری از افراد می توانند از آنها در ورودی ساختمان خود استفاده کنند. در واقع نسبت به خدمات و مزیت هایی که این درب ها دارند شما هر قیمتی که پرداخت کنید از مزیت های آن بهره مند می شوید.

می توانید از کسانی که در زمینه نصب و تعمیر درب های اتوماتیک تخصص زیادی دارند کمک بگیرید، دقت داشته باشید که خودتان به هیچ وجه  اقدام به تعمیر و یا عیب یابی این درب ها نکنید

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی

یکی دیگر از باورهای غلطی که در مورد درب اتوماتیک وجود دارد این است که بسیاری از افراد گمان می کنند این نوع از درب ها انرژی زیادی مصرف می کنند. این باور به هیچ عنوان صحیح نمی باشد، چرا که درب های اتوماتیک زمانی که باز و بسته می شوند انرژی بسیار کی مصرف می کنند و تنها انرژی ای که مصرف می نمایند زمان باز شدن شان می باشد.

در واقع انرژی گرمایشی و سرمایشی که درون ساختمان وجود دارد با نصب کردن درب های اتوماتیک حفظ می گردد و به طور قابل توجهی هزینه های سرمایشی و گرمایشی که در ساختمان وجود دارد را کاهش می دهد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک[/caption]

  1. امنیت

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های مهمی که در درب اتوماتیک وجود دارد و بسیاری از افراد با آن آشنایی دارند این است که امنیت آن بسیار بالا است. در واقع به همین دلیل از درب های اتوماتیک در ورودی بانک ها و ساختمان هایی که حساسی بالایی دارند استفاده می شود.  شما با نصب کردن درب های اتوماتیک به راحتی می توانید از اموال تان که در درون ساختمان وجود دارد محافظت کنید. حتی امروزه فروشگاه هایی که کوچک هم هستند از درب اتوماتیک برای ورودی خود استفاده می کنند تا امنیت ساختمان خود را بالاتر ببرند.

  1. استفاده آسان برای افراد ناتوان

همچنین یکی دیگر از مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد و باید در مورد آن آگاهی داشته باشید این است که، بسیاری از افراد جانباز و یا معلول که توانایی راه رفتن ندارند به راحتی می توانند بدون اینکه فشار دست خود را وارد کنند  از این درب ها عبور نمایند و نصب کردن این درب ها برای این دسته از افراد اهمیت بسیار زیادی دارد.

  1. سرعت باز و بسته شدن

سرعت باز و بسته شدن درب های اتوماتیک را می توانید تنظیم کنید و سرعت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. از آنجایی که سرعت باز و بسته شدن آنها بالا می باشد از ورود حشرات و جانورانی که ریز هستند جلوگیری می کند. برخی از ساختمان ها که در آنها حساسیت زیادی نسبت به دیگر ساختمان ها وجود دارد، مانند آزمایشگاه ها و کارخانه های مواد غذای باید برای ورودی از درب اتوماتیک استفاده نماید چرا که در این محیط هیچ گونه آلودگی و حشراتی نباید وجود داشته باشد.

 شما با نصب کردن درب های اتوماتیک به راحتی می توانید از اموال تان که در درون ساختمان وجود دارد محافظت کنید. حتی امروزه فروشگاه هایی که کوچک هم هستند از درب اتوماتیک برای ورودی خود استفاده می کنند تا امنیت ساختمان خود را بالاتر ببرند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک[/caption]

  1. رنگ بندی متنوع

همه ما به خوبی می دانیم رنگ بندی یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در انتخاب هر یک از تجهیزات ساختمانی به آن دقت بسیاری می نماییم. رنگ بندی درب اتوماتیک هم بسیار متنوع می باشد و شما هر یک از رنگ ها و طرحی هایی که در آن وجود داشته باشد را می توانید سفارش دهید تا برای مکان مورد نظر شما آن را بسازند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 31 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

 کرکره برقی یکی از بهترین انتخاب های بسیار ایده آل و مناسب به شمار می رود، که علاوه بر استفاده بسیار آسانی که دارد، کیفیت بسیار مطلوب و همچنین ظاهری زیبا و شبیه با نمای ساختمان مورد نظر شما هم دارد. کرکره برقی دارای بالاترین استانداردهای آمریکا و اروپا می باشد و در حال حاضر از جمله خاص ترین و زیباترین کرکره های اتوماتیک به شمار می رود که در سراسر بازار جهان وجود دارد.

با در نظر گرفتن توصیه ای که بسیاری از معماران دنیا دارند باید بدانید، انتخاب کردن کرکره برقی برای خریدارانی که می خواهند ساختمان ها زیبای و ایمنی داشته باشند بسیار مناسب است.

 

استفاده نمودن از کرکره برقی در ساختمان های هوشمند و مدرن که امروزه ساخته می شوند بسیار افزایش پیدا کرده است. این کرکره های اتوماتیک به دلیل دارا بودن استانداردهایی که در کشور اروپا و آمریکا مشخص شده است، مزیت های خاص و مکانیزم منحصر به فردی دارند. در کشور ایران استفاده از کرکره برقی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و بسیاری از افراد که کرکره های قدیمی داشتند آنها را کنار گذاشته اند و از کرکره های برقی استفاده می کنند.

برخی از فضاهایی که از نظر ارتفاع محدودیت دارند کرکره های برقی برای آنها بهترین انتخاب به شمار می رود، چرا که فضایی مورد نیاز برای نصب این کرکره ها بین 20 الی 25 سانتی متر می باشد.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="960"]آشنایی با مزیت های کرکره برقی آشنایی با مزیت های کرکره برقی[/caption]

ویژگی های نصب کرکره برقی

کرکره برقی یکی از ویژگی های مهمی که دارد این است که دارای، سیستم ضد سقوط است که این سیستم موجب می شود اگر در هر شرایطی فنرها و کابل های کرکره به خوبی عمل نکنند، از سقوط درب و صدمه هایی که احتمال دارد در اثر سقوط آن اتفاق بیفتد جلوگیری نماید. یکی از مهمترین و مشخص شده ترین ویژگی های کرکره های برقی این است که فضای بسیار محدود و کمی را اشغال می کنند و تنها فضایی که آنها برای نصب شدن نیاز دارند سقف پارکینگ است که از آن برای باز و بسته شدن خود بهره برداری می کنند. همچنین این ویژگی کرکره برقی موجب می شود که شما به راحتی اتومبیل خود را تا حد بسیار زیادی نزدیک کرکره پارک کنید.

یکی دیگر از ویژگی های کرکره برقی در عملکرد کرکره برقی تاثیر به سزایی گذاشته موجب شده است طرفداران بسیاری پیدا کند رنگ بندی متفاوت آن می باشد. این ویژگی موجب شده است، که شما هر رنگی را که با نمای ساختمان شما هماهنگی بیشتری انتخاب کنید و نصب نمایید. کرکره های برقی برای پارکینگ هایی که تردد در آنها زیاد است هم بسیار عالی می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع باید بدانید انتخاب این کرکره ها انتخاب مناسبی می باشد.

در کشور ایران استفاده از کرکره برقی  مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و بسیاری از افراد که کرکره های قدیمی داشتند آنها را کنار گذاشته اند و از کرکره های برقی استفاده می کنند.

از آن جایی که این کرکره ها به وسیله فنرهای بالانس بسیار قوی نگه داشته می شوند ، فشار اضافی که روی آنها به وجود می آید را کم می کنند و وزن اصلی کرکره را به تعادل می رسانند. سیستم های موتوری و چرخشی که برای کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع است و هر یک از این موتورها که بر روی کرکره نصب می شوند دارای مزایا و معایبی می باشند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]مزیت های کرکره برقی آشنایی با مزیت های کرکره برقی[/caption]

مزایای کرکره برقی

همانطوری که بیان نمودیم کرکره برقی امروزه مورد استفاده بیشتر ساختمان ها قرار گرفته و به دلیل استفاده آسان از آن طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. برخی از مهمترین ویژگی هایی که می توانیم برای کرکره های اتوماتیک و یا برقی نام ببریم عبارت می باشد از :

  1. فضای محدود برای نصب آن :

فضایی که برای نصب کرکره برقی مورد نیاز است بسیار محدود می باشد. فضایی که برای نصب آنها نیاز دارید تنها 20 تا 25 سانتی متر است که این اندازه برای ارتفاع کافی می باشد.

  1. زیبایی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های این کرکره ها زیبا بودن آنها می باشد. استفاده کردن از کرکره برقی ساختمان های شما را بسیار زیباتر می کند و با نمای زیبای ساختمان هماهنگی زیادی دارد.

  1. تنوع در رنگ بندی :

تنوع در رنگ و طرح های که در کرکره برقی وجود دارد موجب شده است تا شما هر رنگ و طرحی را که مایل هستید در بین انواع آن انتخاب کنید، دقت داشته باشید که رنگ و طرح انتخابی شما با نمای ساختمان تان هماهنگی لازم را داشته باشد. همچنین هر یک از انواع این کرکره ها با یکدیگر متفاوت می باشد که شما بسته به نوع ساختمان خود هر یک از انواع را که مایل باشید می توانید انتخاب کنید و در ورودی ساختمان خود نصب کنید.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. صدای کم :

صدای باز و بسته شدن کرکره های برقی بسیار ناچیز می باشد، چرا که درون سیستم موتور آنها عایق صدا قرار داده شده است که صدای باز و بسته شدن آن را بسیار کاهش می دهد.

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های این کرکره ها زیبا بودن آنها می باشد. استفاده کردن از کرکره های اتوماتیک ساختمان های شما را بسیار زیباتر کرده و به آن ظاهری امروزی و مدرن می دهد که هم حس امنیت را القا کرده و هم حس زیبایی در ببننده را ترغیب می کند و با نمای زیبای ساختمان شما هماهنگی زیادی دارد.

  1. طول عمر بالا :

طول عمر کرکره برقی بسیار زیاد می باشد، چرا که اصطکاک بین قطعات تشکیل دهنده سیستم کرکره های برقی بسیار پایین است. همچنین پنل هایی که در کرکره های اتوماتیک، به کار رفته است به دلیل رنگ الکترو استاتیک که روی آن زده شده در آن به کار رفته، ضد خش می باشد که این ویژگی یکی از بهترین ویژگی های آن به شمار می رود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]مزیت های کرکره برقی مزیت های کرکره برقی[/caption]

 

  1. کار کردن بدون برق :

با اینکه کرکره برقی  به وسیله برق کار می کند، باید بدانید که در درون آن باتری هم وجود دارد و به همین دلیل زمانی که برق در سیستم آن وجود نداشته باشد، باز و بسته کردن کرکره برقی بسیار راحت انجام می گردد و به آسانی امکان پذیر می باشد، چرا که خلاص نمودن کرکره های برقی بسیار آسان می باشد و با آن مشکلی نخواهید داشت.

  1. قرار دادن پنجره درون آن :

شما اگر بخواهید می توانید در روی کرکره هایی که برای شما طراحی می شود پنجره ای را سفارش دهید قرار دهند، برخی از افراد مایل هستند در کرکره های برقی خود پنجره و یا درب جداگانه ای طرحی کنند، البته باید بدانید این ویژگی بیشتر برای کرکره هایی مناسب است که اندازه زیادی دارند.

  1. تردد نامحدود :

تردد از کرکره های برقی نامحدود می باشد و شما می توانید هر اندازه ای که مایل هستید اندازه آن را سفارش دهید تا هر نوع خودرو از زیر آن رد شود.

  1. امنیت بالا :

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در کرکره های برقی وجود دارد و بسیاری از افراد از این ویژگی آن اطلاع دارند، این است که امنیت در این کرکره های اتوماتیک بسیار زیاد است. در واقع هیچ گونه درز و شیاری در کرکره های برقی وجود ندارد که سارقین بتوانند از طریق آن درز و یا شیار به درون فضا ر پیدا کنند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="964"]مزیت های کرکره برقی مزیت های کرکره برقی[/caption]

  1. سرعت بالای باز و بسته شدن :

سرعتی که در باز و بسته شدن درب های اتوماتیک وجود دارد نسبت به بسیاری از درب های دیگر بالاتر می باشد و کار کردن با آنها به همین دلیل بسیار آسان تر شده است. شما می توانید سرعت این سازه ها را خودتان تنظیم کنید.

بدون شک مزیت هایی که در کرکره برقی وجود دارد بسیار زیاد می باشد و در واقع به همین دلیل است که استفاده از آن امروزه بسیار بیشتر شده است و افراد از آن استفاده می کنند. شما می توانید هر یک از انواع این کرکره های برقی را که مایل هستید را در فضای مورد نظر خود نصب نمایید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02146876293   0933508582

 

ف.شیروانی بازدید : 50 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

 نرده استیل یکی از پرفروش ترین نرده هایی می باشد که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و آن را در بسیاری از فضاهای مورد نظر خود نصب می نمایند. از آنجایی که قیمت آن بسیار مناسب می باشد بیشتر افراد ترویج می دهند از آن برای نمای دکوراتیو خود استفاده کنند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که نرده استیل دارد این است که شما آن را در هر یک از فضاهایی که مایل باشید می توانید نصب کنید و محدودیتی در نصب کردن آن نخواهید داشت. نرده استیل انواع متفاوتی دارد و هر یک از نرده های استیل هم ویژگی های گوناگونی دارند که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم.

 

انواع نرده استیل

همانطوری که بیان نمودیم نرده استیل انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها ویژگی های گوناگونی دارند، برای اینکه با آنها آشنایی بیشتری به دست آورید باید بدانید که آنها عبارت می باشند از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

 

  1. نرده راه پله :

اگر شما به دنبال نرده ای می باشید که هیچ خط و خم وارد آن نشود بدون شک باید نرده استیل را انتخاب کنید، چرا که این نوع از نرده های استیل مقاومت بسیاری در برابر ضربه ها دارند. جنس این نرده ها تشکیل شده از موادی خاص می باشد که به خوبی گرما دیده اند و به همین دلیل دوام زیادی دارد. این نرده استحکام بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید بدانید که ایمنی آن هم به دلیل استحکام اش بسیار بالا می باشد.

شما می توانید در آپارتمان ها خود زا این نرده استفاده کنید و از آنجایی که رنگ بندی آن متنوع می باشد، می توانید هر یک از رنگ های آن را که با نمای ساختمان شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید. نرده های استیل که در راه پله قرار می گیرد به انواع متفاوتی تقسیم می شود که آنها عبارتند از :

الف) نرده سه خط :

همانطور یکه از نام این نرده استیل مشخص است، باید بدانید که این پرده از سه میله تشکیل شده است و ارتفاع هر یک از آنها اندازه هم می باشد ولی در ضخامت با یکدیگر تفاوت هایی دارند و هر یک از آنها ضخامت متنوعی دارند و در یک از قسمت های نرده قرار می گیرند. شما با اطمینان خاطر کامل می توانید از این نوع نرده های استیل در ساختمان خود استفاده کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید.

 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که نرده استیل دارد این است که شما آن را در هر یک از فضاهایی که مایل باشید می توانید نصب کنید و محدودیتی در نصب کردن آن نخواهید داشت

ب) نرده چهار خط :

یکی دیگر از انواع نرده استیل که در راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد ، نرده های چهار خط می باشد. لوله های نازک و لوله بزرگ از جمله تشکیل دهنده این نوع نرده به شمار می رود که ایمنی آن هم بسیار بالا می باشد. به طور کلی باید بدانید که نرده های استیل راه پله مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل کسانی که امنیت و استحکام برایشان مهم است می توانند از انواع آن بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خود استفاده کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1221"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

  1. نرده حصاری :

اجرا کردن این نوع از نرده استیل به صورت عمودی می باشد، البته میله های آن به صورت عمودی و افقی روی هم نصب می گردند. از آنجایی که شکل این نوع از نرده های استیل مانند حصار می باشد به طور عمودی و افقی آنها را روی یکدیگر قرار می دهند. اینکه شما این نوع از نرده های استیل را انتخاب کنید به دکوراسیون داخلی تان بستگی دارد و همچنین باید بدانید زیبایی که در این نرده ها وجود دارد تاثیر بسیاری در نمای ساختمان می گذارد.

  1. نرده شیشه خور :

یکی دیگر از انواع نرده استیل نرده های شیشه خور می باشد که طرح های آن بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل مشتریان می توانند در بی انواع آن یکی از آنها را که با دکوراسیون داخلی و یا خارجی آنها سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنند. این نوع از پرده ها در انواع مختلف پایه پروفیلی، پایه تسمه ای، پایه لوله ای، پایه طرح دار و ... تولید می شود که مشتریان می توانند بر اساس خواسته خود یکی از آنها را انتخاب کنند تا سفارش آنها آماده شود. رنگ بندی شیشه های این نوع از نرده های استیل هم متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از رنگ های آن را که مایل هستید را انتخاب کنید.

از آنجایی که شکل این نوع از نرده های استیل مانند حصار می باشد به طور عمودی و افقی آنها را روی یکدیگر قرار می دهند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. نرده پایه پیچی :

یکی از جدیدترین و بهترین نرده استیل که امروزه آن را می توانید مورد استفاده قرار دهید نرده های پایه پیچی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از نرده ها وجود دارد این است که با اصول مهندسی همخوانی زیادی دارد. نصب این نوع از نرده استیل بیشتر برای خانه هایی که دوبلکس هستند مورد استفاده قرار می گیرد تا راه پله های آنها را زیباتر سازد. از آنجایی که طراحی این نرده های استیل بسیار منحصر به فرد می باشد، شما می توانید آنها را در بسیاری از فضاهایی که زیبایی مد نظرتان می باشد نصب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1280"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

این نوع از نرده های استیل با دستگاه هایی که بسیار خاص هستند به خوبی جلا داده می شوند تا از این طریق نظر مشتریان را تا حد بسیار زیادی جلب نماید. اگر شما به دنبال یک طرح خاص و زیبا هستید بدون شک باید این طرح از نرده استیل را انتخاب کنید.

  1. نرده دوسر گلابی :

این طرح از نرده استیل یکی از طرح های پرفروش به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و در خانه ها و مجتمع های تجاری و ... آن را نصب می کنند. کاربرد اصلی که در این نوع از نرده های استیل وجود دارد برای ساختمان های دوبلکس می باشد. پایه هایی که برای این نوع از نرده های استیل ساخته می شود به رنگ نقره ای و طلایی می باشد و به همین دلیل به زیبایی ساختمان تا حد بسیار زیادی کمک می کند. مقاومتی که در این نوع از نرده ها وجود دارد بسیار زیاد می باشد و بر همین اساس اگر به دنبال نرده مقاوم و ایمنی می باشد، می توانید آن را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

 

ویژگی های نرده استیل

همانطوری که به خوبی متوجه شدید نرده استیل یکی از بهترین نرده های می باشد که امروزه به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهمترین ویژگی هایی که در این نوع نرده ها وجود دارد مقاومت آنها می باشد و بر همین اساس اگر شما به دنبال نرده های مقاوم و با کیفیتی می باشید، می توانید این نرده ها را انتخاب کنید. موادی که در تولید این نرده ها به کار می رود بسیار عالی و با کیفیت می باشد، به همین دلیل طول عمر و ماندگاری آنها هم بسیار بالا می باشد.

یکی از نکاتی که در خرید نرده استیل بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که اندازه آن را به خوبی اندازه گیری کنید و به سازندگان و فروشندگان ارائه دهید، چرا که اندازه مشخص شده آن برای قیمت بسیار مهم است و هر چه که شما اندازه بیشتری از آن را سفارش دهید بدون شک باید قیمت بیشتری را هم برای خرید آنها پرداخت کنید، بر همین اساس برای اندازه گیری نرده های مورد نیاز خود بهتر است با فروشندگان مشورت کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02146876293   0933508582

ف.شیروانی بازدید : 80 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (1)

نرده شیشه یکی از تجهیزات ساختمانی به شمار می رود که زیبایی بی نظیری در ساختمان ایجاد می کند و به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد از این تجهیزات در ساختمان خود استفاده می کنند. شیشه به تنهایی زیبایی بسیار زیادی دارد و اگر در نرده طراحی شود زیبایی آن چندین برابر می گردد.

کاربرد نرده شیشه در طراحی ساختمان روز به روز بیشتر می شود و به همین دلیل از آن در پوشش پنجره ها هم استفاده می کنند تا نمای بیرونی را هم زیباتر کند. امروزه در بسیاری از ساختمان ها می توانید نرده شیشه را مشاهده کنید و البته باید بدانید نرده های شیشه ای انواع متفاوتی دارد و ویژگی های آن هم بسیار منحصر به فرد می باشد. نرده شیشه مزیت های بسیار زیادی دارد که برای آشنایی شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

 

مزیت های نرده شیشه

همانطوری که بیان نمودیم نرده شیشه مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که افراد از آن در بسیاری از فضاها استفاده می کنند. برخی از مزیت های بسیار مهمی که نرده های شیشه ای دارند عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="664"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

 

  1. مقاومت در برابر رطوبت :

نرده هایی که فلزی هستند در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارند و امکان دارد که بعد از مدتی پوسیده یا لکه دار شوند و همچنین زنگ زدن هم یکی دیگر از ویژگی های نرده های فلزی در رطوبت به شمار می رود. اما نرده شیشه ای مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. در دماهای متنوع این نرده های شیشه مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل شما در هر محیطی که زندگی می کنید می توانید این نرده ها را مورد استفاده قرار دهید. از جمله مهمترین ویژگی هایی که آنها دارند این است که ضد زنگ و ضد آب می باشند.

  1. زیبایی :

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای نرده شیشه بیان کنیم و بسیار مهم می باشد زیبایی آن است. زیبایی که در نرده های شیشه وجود دارد در نمای ساختمان ها و طراحی داخلی خانه تاثیر زیادی دارد. در راه پله ها این نرده ها زیبایی بی نظیری ایجاد می کند. بر این اساس اگر شما به دنبال نرده های زیبا و خاص برای راه پله خود می باشید، بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید این نرده ها هستند.

[caption id="" align="aligncenter" width="902"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. عمر و ماندگاری :

ماندگاری نرده شیشه و طول عمر آن بسیار زیاد می باشد و شما می توانید تا چندین سال از آنها استفاده کنید. بنابراین شما تا چندین سال می توانید روی آنها حساب باز کنید و دیگر نرده های خود را تعویض ننمایید. بسیاری از افرادی که طول عمر و ماندگاری نرده برایشان اهمیت زیادی دارد باید بدانند که این نرده ها بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشد.

  1. کیفیت :

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای نرده شیشه بیان کنیم کیفیت آن می باشد. شیشه ای که برای نرده های شیشه به کار می رود سکوریت می باشد و به همین دلیل باید بدانید که مقاومت و استحکام آن بسیار زیاد است.

زیبایی که در نرده های شیشه وجود دارد در نمای ساختمان ها و طراحی داخلی خانه تاثیر زیادی دارد

شیشه های سکوریت به تنهایی مزیت های بسیار زیادی دارند که اگر در نرده های شیشه هم به کار بروند مزیت های خود را حفظ می کنند. از آنجایی که احتمال شکستگی این نرده ها وجود دارد، باید بدانید در صورتی که شکسته شوند، خرده های آن بسیار ریز می شود و به همین دلیل برای سلامتی خطری ندارد.

کاربرد نرده شیشه

کاربردی که نرده شیشه دارد برای بسیاری از مکان ها و فضاهای متنوع می باشد، اگر شما در مورد کاربر آن اطلاعات زیادی ندارد باید بدانید که کاربرد آن بسیار متنوع است و برخی از مهمترین کاربردهای آن عبارت می باشد از :

 

[caption id="" align="aligncenter" width="679"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

  1. کاربرد آن در راه پله :

در فضاهای داخلی استفاده از نرده شیشه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نما دارد و از آن به عنوان حفاظ استفاده می شود. اگر خانه و محل کار شما دوبلکس است می توانید از این نرده های شیشه استفاده کنید. بهترین انتخاب برای اینکه از پله های خود مراقبت کنید بهتر است از این نرده ها استفاده کنید.

برخی از افرادی که می خواهند تاثیر نرده های شیشه در زیبایی فضای مورد نظر شان بیشتر شود، پله ها را هم شیشه ای سفارش می دهند. نگران مقاومت شیشه های به کار رفته در پله ها و نرده شیشه نباشید، چرا که در آنها امنیت بسیار زیادی وجود دارد و به خوبی می توانند وزن را تحمل کنند. نرده های شیشه که برای راه پله مورد استفاده قرار می گرند دارای انواع متفاوتی می باشند و شما هر یک از آنها را که مایل باشدی را می توانید انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

  1. جداکننده فضا :

یکی دیگر از کاربردهایی که نرده شیشه دارد و در بسیاری از فضاها از آن استفاده می کنند این است که آن را به عنوان جداکننده می شناسند. در اداره ها و شرکت ها برای اینکه برخی از فضاها را جدا کنند از این شیشه ها استفاده می نمایند. این تکنیک مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. از جمله اساسی ترین و مهمترین ویژگی های آن این است که ارتباط درون سازمانی با آنها آسان تر می شود. همچنین باید بدانید با استفاده از آنها مدیران به راحتی می توانند عملکرد همه کارکنان خود را به خوبی زیر نظر بگیرند.

البته امروزه پارتیشن های شیشه ای برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، ولی به صورت کلی باید بدانید که استفاده از نرده شیشه هم برای این مورد بسیار مناسب می باشد و برای اینکه تنها فضای عبور و مرور را جدا کرد استفاده از انها بسیار مناسب تر می باشد.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

  1. در اطراف استخر :

از جمله دیگر کاربردهایی که نرده شیشه دارد این است که آنها را می توانید در اطراف استخر مورد استفاده قرار دهید و نصب کنید. اگر استخر شما در فضای باغ و آزاد باشد استفاده از نرده های شیشه برای این فضا بسیار ضروری می باشد. اگر شما در ویلای خود استخر دارید بهترین انتخابی که می توانید برای زیبای و امنیت آن داشته باشید استفاده از نرده های شیشه می باشد. بدون شک استفاده از نرده شیشه در استخرها زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند.

  1. حفظ پشت بام :

امروزه در بسیاری از ساختمان ها روف گاردن را طراحی می کنند، و از آنجایی که ارتفاع ساختمان ها بسیار زیاد است، بدون شک به نرده هایی برای اینک امنیت را در پشت بام ایجاد کنند نیاز دارند. انتخاب نرده شیشه از جمله بهترین انتخاب هایی می باشد که شما می توانید داشته باشید، چرا که با انتخاب این نرده ها هم فضای پشت بام زیباتر می شود و هم امنیت در فضای شما ایجاد می گردد. البته باید بدانید در بالکن ها هم از نرده های شیشه استفاده می گردد و تاثیر بسیاری در زیبایی طراحی خارجی دارند.

البته امروزه پارتیشن های شیشه ای برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، ولی به صورت کلی باید بدانید که استفاده از نرده شیشه هم برای این مورد بسیار مناسب می باشد و برای اینکه تنها فضای عبور و مرور را جدا کرد استفاده از انها بسیار مناسب تر می باشد.

شما برای نصب نرده شیشه ای باید از کسانی که تخصص زیادی در این زمینه دارند کمک بگیرید. آنها از آنجایی که تجربه زیادی در نصب آنها دارند به خوبی می توانند شما را در انتخاب نرده های شیشه راهنمایی کنند تا یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید و در فضای مورد نظرتان نصب کنید.

ف.شیروانی بازدید : 109 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

استفاده از دور دوشی برای خانه هایی که حمام کوچی دارند بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند. شما باید در مورد یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دوردوشی  بدانید استفاده کردن از این تجهیزات ساختمانی می تواند فضای درون حمام را به دو قسمت تقسیم کند. در واقع شما با آن می توانید فضای شست و شو و فضای حمام را از یکدیگر جدا کنید یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از دور دوشی دارد این است که از خیس شدن حمام به خوبی جلوگیری می نماید. به دلیل مزیت های بسیار زیادی که شیشه های دوش دارند امروزه برای اینکه طراحی داخلی حمام را زیباتر کنند از آن استفاده زیادی می نمایند.

 

مزیت های استفاده از دور دوشی

همه ما به خوبی می دانیم امروزه فضای بسیاری از خانه ها کوچک است و به همین دلیل سعی می کنند دستشویی و شیشه حمام را با یکدیگر تلفیق کنند تا فضای زیادی را مورد استفاده قرار ندهند. دور دوشی برای چنین فضاها یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند تا از این طریق از تمامی فضای استفاده بهینه را داشته باشند. استفاده کردن از شیشه های دوش و یا همان دور دوشی مزیت های بسیار زیادی دارد که آنها عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="821"]آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام[/caption]

  1. طراحی زیبا 

طراحی که برای دور دوشی انجام می شود بسیار زیبا و منحصر به فرد است، به همین دلیل بسیاری از کسانی که به زیبایی فضای خود اهمیت زیادی می دهند می توانند از این شیشه های دوش استفاده کنند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که آنها دارند و قابل توجه می باشد، این است که در انواع رنگ بندی و طرح های متفاوت تولید می شوند، به همین دلیل شما هر یک از انواع آن را که مایل باشید را می توانید خریداری کنید و در فضای مورد نظر خود نصب نمایید.

  1. ایزوله کردن فضا 

یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی که دور دوشی دارد این است که فضای حمام را ایزوله می کند، یعنی آلودگی دیگری وارد این فضا نمی شود و همین موضوع موجب می گردد که حمام شما همیشه زیبا و تمیز باشد. همچنین از جمله ویژگی ها و مزیت های دیگری که استفاده از شیشه های حمام دارد، این است که حرارت درون آن خارج نمی شود و همین مسئله موجب می گردد که فضای حمام شما همیشه هوای خوبی داشته باشد.

  1. سرعت نصب :

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای دور دوشی معرفی کنیم و بسیار مهم می باشد، سرعت نصب آن است. شما بعد از اینکه اندازه حمام خود را به خوبی گرفتید می توانید آن را تحویل تولید کنندگان بدهید تا در اسرع وقت آن را برای شما آماده کنند. زمانی که شیشه های حمام شما آماده شد، تنها در مدت زمان یک ساعت آن نصب می شود. برای نصب کردن آن باید به خوبی بدانید که فرد نصاب تخصص و تجربه زیادی در این زمینه دارد، به همین دلیل در سریع ترین زمان حمام شیشه ای شما را نصب می کند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. تفکیک فضا 

در ابتدای متن هم از این مزیت دور دوشی صحبت کردیم و شما به خوبی متوجه شدید که با استفاده از آن می توانید فضای حمام و دستشویی خود را جدا کنید. از آنجایی که رنگ بندی و طرح های دور دوشی بسیار متنوع می باشد، شما می توانید یکی از رنگ ها و طرح های آن را انتخاب کنید که رنگ آن مات است و به همین دلیل فضای درون شیشه را نشان ندهد. بسیاری از افرادی که حساسیت زیادی به تمیزی دارند از این شیشه های حمام استفاده می کنند تا به وسیله آنها فضای دستشویی و حمام را از یکدیگر جدا سازند.

قیمت دور دوشی

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که در قیمت دور دوشی تاثیر می گذارد و شما باید برای خرید آن به این عوامل دقت بسیاری داشته باشید. برخی از مهمترین عواملی که قیمت شیشه های حمام را مشخص می کند عبارت می باشد از :

  1. متراژ

یکی از مهمترین نکاتی که در قیمت دور دوشی اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید متراژ می باشد و هرچه که متراژ حمام شما بیشتر باشد بدون شک باید شیشه های بیشتری را برای ساخت سفارش دهید، به همین دلیل قیمت بیشتری را هم باید پرداخت کنید. بر این اساس باید بدانید قیمت آن را نمی توانید به طور حدودی مشخص کرد و ابتدا باید اندازه حمام شما به خوبی گرفته شود و پس از ساخت می توان قیمت نهایی آن را به شما اعلام نمود.

شما می توانید یکی از رنگ ها و طرح های آن را انتخاب کنید که رنگ آن مات است و به همین دلیل فضای درون شیشه را نشان ندهد. بسیاری از افرادی که حساسیت زیادی به تمیزی دارند از این شیشه های حمام استفاده می کنند تا به وسیله آنها فضای دستشویی و حمام را از یکدیگر جدا سازند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام[/caption]

  1. یراق آلات 

یکی دیگر از مهمترین مواردی که در قیمت دور دوشی تاثیر می گذارد، یراق آلاتی می باشد که در حمام شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شیشه های شما برای زیر دوش مساحت زیادی داشته باشد بدون شک باید از یراق آلات بیشتری هم استفاده شود تا نصب گردد. همچنین یکی از نکات دیگری که در مورد یراق آلات وجود دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید، کیفیت آنها می باشد واگر شما می خواهید با کیفیت ترین آن را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایید. از آنجایی که این یراق آلات دور دوشی به طور دائم با آب در تماس هستند باید قابلیت ضد زنگ داشته باشند، به همین دلیل در کیفیتی آنها دقت بسیاری داشته باشید.

تاثیر دور دوشی در دکوراسیون و فضا 

اینکه تنها حمام شما کوچک باشد و بتوانید از دور دوشی استفاده کنید یکی از مسائل بسیار مهم است و در ابتدای متن هم به این مورد اشاره نمودیم. ولی باید بدانید استفاده از این شیشه های حمام برای زیبایی حمام هم مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین تنها برای حمام های کوچک مورد استفاده قرار نمی گیرد. برخی از حمام ها هستند که فضای بسیار بزرگی دارند و برای اینکه فضای حمام زیباتر شود از این شیشه ها استفاده می کنند.

در واقع باید تاثیر دور دوشی بر طراحی داخلی حمام بسیار زیاد است و افرادی که در زمینه طراحی داخلی فعالیت می کنند به این مورد اشاره دارند و به بیشتر افرادی که می خواهند حمام زیبایی داشته باشند نصب و استفاده از آن را توصیه می کنند. از آنجایی که تنوع رنگ و طرح های آن بسیار زیاد است شما هر یک از رنگ های آن را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود آن را نصب نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="856"]آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام[/caption]

یکی از نکات بسیار مهمی که در نصب دور دوشی وجود دارد و شما باید به این مسئله دقت زیادی داشته باشید، این است که نصب آنها را به افرادی که تخصص زیادی در این زمینه دارند بسپارید. تجربه و تخصص یکی از مهمترین مواردی می باشد که باید به آن توجه شود. شرکت ایمن در از جمله سازنده های انواع دور دوشی می باشد و شما می توانید هر یک از مدل هایی را که انتخاب می کنید را به وسیله نصاب های حرفه ای در حمام خود نصب کنید.

در واقع باید تاثیر دور دوشی بر طراحی داخلی حمام بسیار زیاد است و افرادی که در زمینه طراحی داخلی فعالیت می کنند به این مورد اشاره دارند و به بیشتر افرادی که می خواهند حمام زیبایی داشته باشند نصب و استفاده از آن را توصیه می کنند.

کیفیت مواد اولیه ای که در این شیشه های حمام به کار رفته است بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد، به همین دلیل باید بدانید دوام و ماندگاری آنها هم بسیار زیاد است و تا چندین سال به خوبی برای شما کار می کند و زیبایی حمام و دکوراسیون آن را برای شما رقم می زند.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 51 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

 پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از مهمترین تجهیزاتی می باشد که در بسیاری از موارد کاربرد دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. از آنجایی که مزیت های استفاده از پارتیشن شیشه ای بسیار زیاد امروزه در بسیاری از مکان های اداری، تجاری و از آن استفاده می کنند. پارتیشن های شیشه ای در انواع متعددی می باشند و هر یک از آنها دارای ویژگی های مختلفی هستند، ما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید در مکان های مورد نظر خود نصب کنید و از آنها استفاده نمایید. همچنین نمونه های دیگر شیشه های قابل نصب در ساختمان ها نیز توسط شرکت ایمن در قابل اجراست که برخی از آنها عبارتند از شیشه بالکن ، شیشه سکوریت و ...

 

همچنین باید بدانید رنگ بندی این پارتیشن ها بسیار متنوع می باشد و شما باید بر اساس طراحی داخلی فضای موجود یکی از رنگ های آن را انتخاب کنید، البته باید بدانید رنگ سفید آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک شما در مورد مزیت ها و ویژگی های این پارتیشن های شیشه ای اطلاعات زیادی دارید، به همین دلیل در ادامه نحوه نصب و چگونگی اجرای پارتیشن شیشه ای را بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم پارتیشن شیشه ای به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نکاتی که در نصب آن ضروری می باشد و شما باید در این مورد اطلاعات مورد نیاز را داشته باشد تا به بهترین نحو ممکن بتوانید پارتیشن های شیشه ای را نصب نمایید. این نکات که شما باید آن را رعایت کنید عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="979"]نصب پارتیشن شیشه ای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. اندازه گیری :

یکی از نکات بسیار مهمی که در نصب پارتیشن شیشه ای اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که محیط مورد نظر خود را به درستی اندازه گیری کنید. اینکه شیشه های شما در پارتیشن اندازه محیط مورد نظرتان باشد اهمیت بسیاری دارد، چرا که اگر اندازه گیری شما به درستی انجام نشود امکان دارد شیشه ها به خوبی در آن فضا جای نگیرند و شما با مشکل مواجه شوید، بر این اساس بهتر است از کسانی که در این زمینه تجربه بیشتری دارند کمک بگیرید، چرا که آنها در زمینه نصب پارتیشن های شیشه ای تخصص بیشتری دارند و به بهترین نحو ممکن می توانند به شما در این مورد کمک کنند.

برخی از فضاهایی که مساحت بیشتری دارند شما باید در این فضاها از شیشه های بیشتری استفاده کنید و یا اینکه در برخی از مکان ها که بریدگی زیادی در دیوار آنها وجود دارد باید اندازه آن بریدگی ها به خوبی گرفته شود. بر این اساس بهتر است اندازه پارتیشن شیشه ای و محیطی که می خواهید در آن پارتیشن های شیشه ای را نصب کنید به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

  1. محیط :

یکی دیگر از نکاتی که در نصب پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که محیط مورد نظر خود را به خوبی بشناسید و بر اساس آن محیط پارتیشن های شیشه ای را برای آن طراحی کنید. برخی از محیط های اداری باید شیشه های را نصب کنند که مات می باشد و برخی دیگر نیازی نیست از شیشه های مان استفاده کنند و تنها کافی است شیشه هایی را که بی رنگ هستند را نصب نمایند. همچنین باید بدانید که پارتیشن شیشه ای باید بر اساس آن محیط انتخاب شود، به عنوان مثال برخی از فضاها اداری هستند و حالت رسمی بودن آنها زیاد می باشد، به همین دلیل باید شیشه ها به طرز خاصی نصب شوند.

 

  1. نصاب ماهر :

از دیگر مواردی که در نصب پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به این مورد هم توجه نماییم، این است که فردی ماهر را برای نصب پارتیشن های شیشه ای استخدام کنیم. افرادی که در زمینه تولید و ساخت پارتیشن های شیشه ای فعالیت می کنند برای نصب شیشه ها فردی را که تخصص بیشتری در این زمینه دارد را به فضای مورد نظر شما می فرستند تا شیشه های پارتیشن شما را به بهترین نحو ممکن نصب نمایند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

از آنجایی که جنس هر یک از پارتیشن ها متفاوت می باشد و یراق آلات مورد استفاده شده در آنها هم بسیار متنوع می باشد، فرد نصاب باید با تمامی این یراق آلات آشنایی داشته باشد، تا بتواند آنها را در پارتیشن ها به کار ببرد. نصاب های پارتیشن شیشه ای تجربه زیادی در زمینه نصب و اجرای پارتیشن ها دارند و بر همین اساس به بهترین نحو ممکن می تواند پارتیشن شما را نصب کنند.

اجرای پارتیشن شیشه ای در چه مکان هایی مناسب است ؟

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که نصب پارتیشن شیشه ای تنها در فضاهای اداری و تجاری می باشد و در فضاهای دیگر نمی توانند آن را نصب کنند. در واقع این دسته از افراد باید بدانند که نصب پارتیشن های شیشه ای در بسیاری از فضاهای دیگر هم انجام می شود و به همین دلیل معماران و طراحان داخلی در پروژه های بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. برخی از این فضاها عبارت می باشند از :

  1. جداسازی فضای اتاق و سرویس بهداشتی :

یکی از مهمترین کاربرد ها و پروژه هایی که از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود برای جداسازی فضای اتاق و سرویس بهداشتی می باشد. برخی از کسانی که می خواهند اتاق خواب لوکس و زیبایی داشته باشند از این پروژه در اتاق خواب خود استفاده می کنند البته می توانند شیشه های خود را به رنگ مات انتخاب کنند و یا اینکه از پرده استفاده کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از فضای اتاق خواب خود راضی نیستید می تواند از این پارتیشن ها استفاده کنید تا فضای مورد نظر شما را زیباتر می کند.

در پروژه ساختارهای سازمانی باید به درب هایی که در پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرد توجه بسیاری داشته باشیم، به همین دلیل باید در هنگام خریداری این پارتیشن ها به کسانی که می خواهند آنها را برای شما تولید کنند، تعداد درب هایی که می خواهید در این نوع پارتیشن داشته باشید را سفارش دهید.

  1. استخر :

یکی دیگر از فضاهایی که پارتیشن شیشه ای آن فضا را زیباتر می کند و به عنوان یکی از بهترین پروژه های ساختمانی می توانید از آن استفاده کنید برای استخرها می باشد. برخی از ساختمان ها دارای استخر می باشند و برای اینکه فضای آنها را زیباتر کنند از این پارتیشن ها استفاده می کنند.

  1. حمام :

یکی دیگر از مکان هایی که با نصب پارتیشن شیشه ای بزرگنمایی بیشتری خواهد داشت حمام است. بیشتر کسانی که می خواهند فضای حمام خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهند از این پارتیشن ها استفاده می کنند. در واقع بسیاری از افرادی که جمام کوچکی دارند با این شیشه ها می توانند فضای حمام خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهند. یکی از مهمترین مزیت هایی که پارتیشن های شیشه ای در حمام دارد این است که فضای دستشویی و حمام را جدا می کند. از آنجایی که شیشه های مات هم وجود دارد شما می توانید نوع مات آن را در حمام خود استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1254"]نصب پارتیشن شیشه ای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

البته شما می توانید برای نصب پارتیشن شیشه ای با تولید کنندگان مشورت کنید تا آنها برای هر مکانی که شما مد نظر خود دارید این شیشه ها را نصب کنید. در واقع شما باید مکان مورد نظر خود را به کسانی که نصاب هستند نشان دهید تا آنها به خوبی آن مکان را مورد بررسی قرار دهند و بهترین شیشه های پارتیشن را برای شما نصب نمایند.

  1. ساختارهای سازمانی :

آزادی عملی که در ساختارهای سازمانی وجود دارد بسیار مهم می باشد و به همین دلیل امروزه در سازمان های بسیاری پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. در پروژه ساختارهای سازمانی باید به درب هایی که در پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرد توجه بسیاری داشته باشیم، به همین دلیل باید در هنگام خریداری این پارتیشن ها به کسانی که می خواهند آنها را برای شما تولید کنند، تعداد درب هایی که می خواهید در این نوع پارتیشن داشته باشید را سفارش دهید. باز و بسته شدن این درب ها اهمیت بسیاری دارد، چرا که در سازمان های اداری رفت و آمد زیادی وجود دارد و به همین دلیل بهتر است باز و بسته شدن درب ها به آسانی انجام شود.

نتیجه گیری در مورد نصب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمویم برای نصب پارتیشن شیشه ای باید به برخی از مکانی که اهمیت بسیار زیادی دارد توجه داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن بتوانید پارتیشن های شیشه ای را در فضای مورد نظر خود اجرا کنید. پروژه هایی که در آنها از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل در ابتدا باید نوع ساختمان و کاربرد آن را مشخص کنید و سپس از آن استفاده نمایید.

در پروژه ساختارهای سازمانی باید به درب هایی که در پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرد توجه بسیاری داشته باشیم، به همین دلیل باید در هنگام خریداری این پارتیشن ها به کسانی که می خواهند آنها را برای شما تولید کنند، تعداد درب هایی که می خواهید در این نوع پارتیشن داشته باشید را سفارش دهید.

یکی دیگر از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن هم توجه داشته باشیم این است که شیشه های مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای باید سکوریت باشد تا خطری برای افراد نداشته باشد، چرا که اگر این شیشه ها شکسته شوند به افراد آسیبی وارد نمی سازند و به تکه های بسیار ریز تبدیل خواهند شد.

انواع نصاب های پارتیشن شیشه ای

نصاب هایی که برای نصب پارتیشن شیشه ای استخدام می شوند تخصص بسیاری در نصب پارتیشن های شیشه ای دارند و بر همین اساس شما با خیالی راحت می توانید پروژه هیا پارتیشن بندی خود را به آنها بسپارید. تخصص و تجربه در نصب این پارتیشن ها اهمیت بسیار زیادی دارد که تمامی نصاب ها دارای این ویژگی می باشند. به طور کلی اگر بخواهیم در مورد نصب پارتیشن شیشه ای نتیجه گیری کنیم باید بدانید که این شیشه ها از نوع سکوریت هستند و بر همین اساس یکی از بهترین انتخاب هایی می باشند که برای نصب شیشه مورد استفاده قرار می گیرند.

شیشه هایی که شیشه سکوریت نمی باشند به هیچ وجه نباید برای نصب مورد استفاده قرار بگیرند و هیچ تولیدکننده ای از این شیشه ها استفاده نمی کند، چرا که این شیشه ها نه زیبایی در پارتیشن ها دارند و نه برای افراد امنیتی خواهند داشت.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 28 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای از جمله مهمترین قسمت هایی می باشد که در بسیاری از مکان ها از آن استفاده زیادی می شود. در واقع باید بدانیم به دلیل مزیت هایی که پارتیشن های شیشه ای دارند به آنها اهمیت زیادی داده می شود و از آنجایی که شیشه پارتیشن به انواع متعددی تقسیم می شود باید بدانید که برای نصب هر یک از آنها روش های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه هم با انواع نصب پارتیشن شیشه ای آشنایی داشته باشید و همچنین آنها را بهتر بشناسید در ادامه برخی از مهمترین ویژگی هایی را که دارا می باشد و باید در نصب آنها از آنها مطلع باشیم را بیان می کنیم.

 

اجرا و نصب انواع پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم برای اجرا نمودن و نصب کردن انواع پارتیشن شیشه ای باید با انواع آنها آشنایی داشته باشید و همچنین اینکه کدام یک از آنها برای چه مکانی مناسب می باشد را هم توجه نمایید، در ادامه آنها را معرفی می کنیم که عبارت هستند از :

[caption id="" align="aligncenter" width="986"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

 

  1. پارتیشن های شیشه ای فریم لس

این نوع از پارتیشن شیشه ای برای طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد که از آن برای هدف های متنوع استفاده می شود، وظیفه اصلی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد و باید رعایت شود این است که فضاها را از یکدیگر به خوبی جدا کند، البته باید بدانید هر یک از آنها به نسب متریالی که در آنها به کار رفته است قابلیت های متنوعی دارند.

به عنوان مثال باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای فریم لس که از چوب برای تولید آنها استفاده شده است به عنوانی یک از بهترین عایق هیا صدا در مکان های مختلف نصب می شوند. برخی از انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس ضد حریق می باشند و به همین دلیل از آنها می توان در خانه هم استفاده کرد تا هم امنیت را به خانه آورد و همچنین زیبایی آن را بیشتر نمود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس فریم دارد ولی باید بدانید که فریم آن بسیار نازک می باشد و نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای که مورد استفاده قرار می گیرند دارای فریم نازک تری است. پروفیل هایی که در این نوع از پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس آلومینیوم می باشد و یا اینکه آنها را از فلزهای دیگری تولید می کنند. فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد شیشه سکوریت را می تواند به خوبی نگهداری کند و مقاومت آنها در برابر خوردگی بسیار بالا می باشد و همچنین آنها استحکام بسیار زیادی دارند که به راحتی می توانند شیشه ها را در خود نگه دارند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

قسمت های مهم در پارتیشن های فریم لس

یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمت هایی که در پارتیشن شیشه ای فریم لس وجود دارد شیشه سکوریت آن است. همچنین باید بدانید که این نوع از پارتیشن های شیشه ای از یراق آلات ویژه و مخصوصی استفاده می شود. از آنجایی که این نوع از پارتیشن های شیشه ای زیبایی بیشتری نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای دارد، باید بدانی که یراق آلات مورد استفاده در آنها هم باید زیبایی داشته باشد.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد این است که هزینه آن نسبت به دیگری پارتیشن ها بسیار کمتر است، چرا که در آن نوع از پارتیشن های شیشه ای یراق آلات خاصی استفاده می شود ولی در نوع فریم لس بیشتر شیشه سکوریت استفاده می شود. از آنجایی که در این نوع پارتیشن شیشه ها یکدست هستند و مانعی بین آنها وجود ندارد باید بدانید که جلوه بهتری هم ایجاد خواهند کرد.

فریم لس فریم دارد ولی باید بدانید که فریم آن بسیار نازک می باشد و نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای که مورد استفاده قرار می گیرند دارای فریم نازک تری است. پروفیل هایی که در این نوع از پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس آلومینیوم می باشد و یا اینکه آنها را از فلزهای دیگری تولید می کنند

این پارتیشن شیشه ای از شیشه های سکوریت که 10 میل هستند ساخته می شود، به همین دلیل آنها را در پروژه های بسیار زیادی می توانید مورد استفاده قرار دهید و اجرا کنید. یکی از مهمترین و اصلی مریت هایی که در بخش های این پارتیشن وجود دارد این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و همچنین از آنجایی که در آن فریم زیادی به کار برده نشده است دید بسیار بارزتری را به افراد ارائه می دهد. این پارتیشن های شیشه ای به این دلیل که فریم ندارند شاید شکننده در نظر بیایند، ولی باید بدانید که استحکام آنها بسیار زیاد است و مقاومت آنها هم زیاد می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

 

  1. پارتیشن های شیشه ای فریم لس و استیل

در اجرا کردن پارتیشن شیشه ای در پروژه های متنوع از این مدل و سبک هم استفاده زیادی می شود، چرا که فریم های استیل زیبایی بسیار خاصی را به پارتیشن می بخشند. این پارتیشن های شیشه ای از آنجایی که زیبایی بی نظیری دارند افراد بسیاری جذب آنها می شوند و از آنها استفاده می کنند. گذشته از ظاهر بسیار زیبایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد باید بدانید که مقاومت و استحکام بسیار زیادی هم دارند.

  1. پارتیشن های شیشه ای رنگی

یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای که برای جدا کردن فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد زیادی دارد این پارتیشن های شیشه ای می باشد. شیشه هایی که در این پارتیشن ها وجود دارد در رنگ های متنوع می باشد و استفاده زیادی از آنها می شود. در واقع باید بدانید در پروژه های بسیاری از این پارتیشن ها استفاده می شود و از آنجایی که زیبایی آنها برای مکان ها بسیار زیاد است و طراحی داخلی را زیباتر می کند محبوبیت آنها هم زیاد است.

در واقع رنگ بندی این شیشه ها به قدری متنوع می باشد که به افراد روحیه زیادی می دهد، در اداره ها و محیط هایی که کاری هستند افراد بدون شک نیاز دارند در محیطی کار کنند که روحیه آنها بیشتر شود و انرژی شان برای کار کردن افزایش پیدا کند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که پارتیشن شیشه ای دارد این است که می توانید آنها را روی انواع فریم لس نصب نمایید. کسانی که نصب پارتیشن شیشه ای را انجام می دهند می توانند آنها را روی زیباترین فریم های استیل و یا ... نصب نمایند، به همین دلیل بهتر است برای نصب کردن آنها به کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند و می توانند در پروژه های بسیاری این پارتیشن های شیشه ای را نصب نمایند کمک بگیرید. نصاب ها تخصص و دانش کافی در این زمینه دارند و بر همین اساس آنها یراق آلات و شیشه سکوریت به کار رفته شده در پارتیشن های اداری را به بهترین نحو ممکن نصب می نمایند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="935"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

  1. پارتیشن های شیشه ای متحرک

در بسیاری از پروژه ها که افراد می خواهند پارتیشن شیشه ای متحرک را نصب نمایند این گزینه بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند. از جمله مهمترین ویژگی که در این پارتیشن های شیشه ای وجود دارد این است که کاربران می توانند آنها را از جای بردارند و به مکان دیگری که مایل هستند ببرند. در واقع از آنجایی که امروزه شرکت ها مکان خود را مجبور هستند تغییر دهند بهترین انتخاب شان برای نصب پارتیشن های شیشه ای پارتیشن شیشه ای متحرک می باشد. این شیشه ها هم سکوریت می باشند و به همین دلیل هیچ گونه خطری در آنها وجود ندارد و در هر مکانی که شما مایل باشید می توانید آنها را نصب نمایید.

استحکامی هم که در این شیشه ها وجود دارد دست کمی از پارتیشن های دیگر ندارد، به همین دلیل برای انتخاب آنها نیازی نیست نگران استحکام آنها باشید. طرح ها و رنگ های که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد بسیار متنوع می باشد، به همین دلیل شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و افرادی که نصاب شیشه پارتیشن هستند آنها را به بهترین نحو در مکان های مورد نظر شما نصب می کنند و شما می توانید آنها را را در مکان های دیگر و پروژه های دیگری هم مورد استفاده قرار دهید.

  1. پارتیشن های شیشه ای دوجداره فریم لس

شفافیت که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد بسیار زیاد می باشد و بر همین اساس کاربرد آنها در پروژه های زیادی انجام می شود، شما هم اگر به شفافیت شیشه های پارتیشن اهمیت بسیاری می دهید می توانید این نوع را انتخاب کنید. در واقع شیشه های فریم لس جذابیت بیشتری دارد، به همین دلیل در بیشتر مکان های ادریا و تجاری از آنها استفاده می شود تا محدوده دید را بهتر کند. به طور کلی شما باید برای انتخاب این نوع از پارتیشن شیشه ای به شفافیت آن در نصب دقت بسیاری داشته باشید.

نتیجه گیری در مورد نصب انواع پارتیشن شیشه ای در پروژه های مختلف

هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای که در قسمت های بالا معرفی کردیم دارای ویژگی های متنوعی می باشد و بر همین اساس برای خرید آنها باید به ویژگی ها و انواع آنها توجه داشته باشید. در واقع هر مکانی بسته به ویژگی هایی که دارد باید یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای را مورد استفاده قرار دهد. یکی از مهمترین مزیت هایی که در تمامی پارتیشن های شیشه ای وجود دارد این است که فضا را بسیار زیباتر می کند، بر همین اساس اولین فاکتوری که شما باید در انتخاب آنها به آن دقت داشته باشید زیبایی آنها است.

برای اینکه انواع پارتیشن شیشه ای را در پروژه ها و مکان های مختلف خود نصب کنید می توانید از کسانی که در زمینه تولید و نصب آنها تخصص دارند کمک بگیرید تا آنها یکی از انواع پارتیشن ها را که برای مکان مورد نظر شما مناسب تر است را به شما معرفی کنند تا شما از آن استفاده کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای هر ساختمان

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 27 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای یکی از موضوعاتی است که اکثر خریداران شیشه درباره آن می خواهند بیشتر بدانند. بسیاری از افراد شاید این سوال برایشان به وجود آید که این سازه به چه قیمت است و قیمت آن به چه معیارهایی بستگی دارد.. شما برای اینکه با فاکتورها و معیارهای مهم در قیمت آن آشنایی داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

 

قیمت پارتیشن شیشه ای به چه فاکتورها و استانداردهایی بستگی دارد؟

همانطوری که بیان نمودیم قیمت پارتیشن شیشه ای به برخی از استانداردها و فاکتورهای مهمی بستگی دارد که آنها عبارت هستند از :

  1. متراژ :

یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت پارتیشن شیشه ای اهمیت دارد متراژ آن می باشد. برخی از افراد امکان دارد به دلیل متراژ زیادی که در مکان مورد نظر خود دارند درخواست پارتیشن های شیشه ای بیشتری داشته باشند و به همین دلیل بدون شک باید هزینه بیشتری را هم پرداخت کنند، ولی برخی از افرادی که متراژ کمتری در فضای موجود خود دارند نیازی نیست پارتیشن های شیشه ای زیادی را نصب کنند و بر همین اساس قیمت کمی هم پرداخت خواهند کرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"] قیمت پارتیشن شیشه ای قیمت پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. ضخامت :

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که در متریال ها و قیمت پارتیشن شیشه ای نقش دارد و بسیار مهم می باشد ضخامت شیشه ها می باشد. هرچه که ضخامت شیشه بیشتر باشد باید بدانید که هزینه بیشتری را هم باید پرداخت کنید. هر یک از شیشه هایی که در پارتیشن های شیشه ای به کار می رود سکوریت می باشد، ولی یکی از نکاتی که در مورد تولید آنها وجود دارد و شما باید به این مورد اهمیت بسیاری دهید این است که، آنها را در ضخامت ها متنوعی تولید می کنند تا هر فضایی بسته به کاربرد و خواسته هایی که از پارتیشن شیشه ای دارد یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهد.

  1. رنگ شیشه :

از دیگر مواردی که در قیمت پارتیشن شیشه ای نقش دارد رنگ آن می باشد. شیشه هایی که در پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند و هر یک از رنگ های آن دارای جذابیت و ویژگی های خاصی می باشد. شما می توانید در بین انواع رنگ بندی آن یکی از آنها را که بیشتر با طراحی داخلی فضای شما هماهنگ تر است را انتخاب کنید و نصب نمایید. البته تفاوتی که از نظر قیمت بین شیشه ها وجود دارد چندان زیاد نمی باشد ولی در مبحث قیمت از این مور نمی توانستیم چشم پوشی کنیم.

  1. نصب حرفه ای :

اینکه شما برای خرید و نصب پارتیشن شیشه ای هزینه زیادی پرداخت کنید بدون شک برای شما سخت است و شاید با این پرداخت هزینه زیاد نتوانید دیگر تجهیزات ساختمان خود را خریداری کنید. به همین دلیل بهتر است برای نصب و خرید پارتیشن های شیشه ای در هر مکانی که شما مد نظر دارید، شرکت تولید کننده را انتخاب کنید که هم در زمان و هم در هزینه پرداختی شما بیشتر به فکر صرفه جویی است. شرکت ایمن در از جمله شرکت هایی می باشد که در کمترین زمان پارتیشن ها شیشه ای شما را نصب می کند و همچنین از شما هزینه زیادی هم دریافت نخواهد کرد. بر این اساس دقت داشته باشید که برای نصب و خرید پارتیشن شیشه ای اعتبار و اطمینان شرکت سازنده هم اهمیت زیادی دارد و شما باید به آن هم توجه کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]متریال ها و قیمت شیشه پارتیشن متریال ها و قیمت شیشه پارتیشن[/caption]

چرا به پارتیشن شیشه ای نیاز داریم ؟

بسیاری از افراد شاید این سوال برایشان به وجود آید که مزیت و استفاده از پارتیشن شیشه ای برای چه موردی به کار می رود و چرا باید از آن استفاده می کنند. یکی از مهمترین پاسخ هایی که می توانیم به این پرسش ارائه دهیم این است که، امروزه سازمان اداری و تجاری روز به روز بزرگ تر می شوند، به همین دلیل بهتر است برای اینکه فضا را زیباتر و همچنین به صرفه تر کنند از این پارتیشن ها استفاده نمایند.

استفاده از این پارتیشن های شیشه ای که در انواع مختلفی تولید می شود، موجب می شود که افراد و کارمندان بهتر کارهای خود را انجام دهند و تمرکز بیشتری روی کارهای خود داشته باشند و همچنین یکی دیگر از مواردی که به استفاده از پارتیشن شیشه ای اشاره شده است، این می باشد که برخی از ساختمان هایی که فضای بزرگی دارند و متراژ آنها مربع و یا مستطیل شکل می باشد با این پارتیشن ها به خوبی تقسیم بندی می شود و به همین دلیل دیگر نیازی نیست به سراغ ساختمان هایی باشید که حتما چندین اتاق داشته باشد.

درباره شیشه بالکن و پارتیشن شیشه ای بیشتر بخوانید :

انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف
آشنایی با ویژگی های نصب پارتیشن شیشه ای
آشنایی با کاربرد شیشه بالکن

از آنجایی که در سازمانی های اداری باید اتاق مدیر، اتاق حسابدار و ... جدا باشد، بهتر است که با استفاده از پارتیشن شیشه ای در ایجاد نمودن فضا صرفه جویی کرد و همچنین سریعتر کارهای خود را انجام دهید. همبستگی و یکپارچگی که بیان کارمندان با این پارتیشن ها به وجود می آید هم امر بسیار مهمی می باشد که شما باید به آن هم دقت بسیاری داشته باشید. در واقع زمانی که کارمندان به خوبی بتوانند یکدیگر را مشاهده کنند انگیزه بیشتری برای کار کردن پیدا می کنند. همچنین استفاده از آنها در فضاهای دیگری مانند فضاهای تجاری موجب می شود که هر بخش از آن فضا را جداسازی نمود و در این صورت هم فضا زیباتر می شود و هم در هر بخش یک محصول به فروش می رسد.

[caption id="" align="aligncenter" width="977"]متریال به کار رفته مات در شیشه متریال به کار رفته مات در شیشه[/caption]

نکاتی مهم در مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایل پیدا کرده اند برای فضاهای مورد نظر خود از پارتیشن شیشه ای استفاده کنند باید اولین نکته ای که به آن توجه داشته باشند را جدی بگیرند و آن هم این است که فضای مورد نظر خود را به متخصصین معرفی کنند تا آنها با بررسی آن فضا پارتیشن های شیشه ای را برای آن تولید نمایند. برخی از مکان ها وجود دارند که نیازی به پارتیشن های اداری ندارند و به همین دلیل امکان دارد که متخصصین آن مکان ها را برای نصب مناسب ندانند.

اما برخی دیگر از فضاها بدون شک با استفاده از پارتیشن های شیشه ای بسیار زیباتر می شوند، بر این اساس به نکته اول و بسیار مهمی که باید توجه داشته باشید این است که برای نصب پارتیشن شیشه ای به متخصصین در شکت ایمن در مراجعه کنید تا آنها شما را رد زمینه نصب راهنمایی کنند.

روال نصب کردن پارتیشن شیشه ای

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در نصب شیشه پارتیشن باید به آن دقت بسیاری داشته باشید این است که فضای مورد نظر خود را بعد از اینکه انتخاب نمودید اندازه های دقیق آن را به متخصصین اعلام کنید. بدون شک شما از آنجایی که تخصص و تجربه زیادی در زمینه نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای نداردی نمی توانید به خوبی این اندازه گیری را انجام دهید، به همین دلیل بهتر است بعد از اینکه فضای مورد نظرتان برای نصب پارتیشن های شیشه ای مورد قبول واقع شد از متخصص بخواهید اندازه گیری های فضای و مکان شما را انجام دهند.

از آنجایی که پارتیشن های شیشه ای در انواع متعددی می باشند و هر یک از آنها دارای ویژگی هیا مختلفی می باشد باید برای انتخاب آنها اول به مکان و فضای خود توجه داشته باشید و دوم اینکه به سلیقه شخصی خودتان هم دقت کنید. رنگ بندی پارتیشن شیشه ای متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از رنگ های آن را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید تا برای شما به بهترین نحو ممکن نصب شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="825"]راهنمای نصب پارتیشن شیشه ای راهنمای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

متریال ها و قطعات به کار رفته در پارتیشن شیشه ای

همه ما به خوبی می دانیم هر کی از تجهیزاتی که برای ساختمان ها ساخته و تولید می شود از مواد و متریال های متنوعی تولید می شوند که آن متریال ها و مواد هم باید با کیفیت و بهترین جنس باشند تا مقاومت و طول عمر آن تجهیزات را بیشتر کند. برای تولید و ساخت پارتیشن شیشه ای هم از متریال ها و مواد اولیه مهمی استفاده می شود که یکی از آنها شیشه سکوریت می باشد. این شیشه ها در ضخامت های متنوع می باشند که بسته به درخواست شما هر یک از آنها را که بیشتر برای فضای مورد نظرتان مناسب باشد را نصاب ها نصب می کنند. شیشه های سکوریت دوام و استحکام بسیار زیادی دارند به همین دلیل در برابر هر ضربه ای مقاومت خود را از دست نمی دهند و در صورتی که شکسته شوند قطعات آنها برای سلامتی ضرر ندارد، چرا که قطعات آن بسیار ریز می شود.

یراق آلات به کار رفته در پارتیشن شیشه ای

یراق آلاتی که در پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد هم از جمله مهمترین مواد اولیه ای می باشد که در قیمت پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این یراق آلات در انواع مختلف و با کیفیت های متنوع تولید می شوند که هر یک از آنها ویژگی های مختلفی دارند. برای نصب و اجرای این یراق آلات بر روی پارتیشن شیشه ای بهتر است به کیفیت آن توجه زیادی داشته باشدی و از تولید کنندگان درخواست کنید که بهترین آن را برای پارتیشن های شیشه ای شما مورد استفاده قرار دهند.

رنگ های متنوعی هم که برای شیشه ها مورد استفاده قرار می دهند از آنجایی که تنوع دارد باید در مرحله ساخت آنها را انتخاب کنید. شما برای خرید این محصول باید از کارشناسان که می توانند به شما مشاوره بدهند کمک بگیرید و از آنها بخواهید که بهترین و با کیفیت ترین مواد اولی را ر پارتیشن های شیشه ای شما به کار بگیرند. بدون شک اجناس با کیفیت طول عمر و دوام بیشتری دارد، به همین دلیل بیشتر افراد آن را انتخاب می کنند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144053055   02144051014

02144011723   02144012692   0933508582

ف.شیروانی بازدید : 27 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)
یکی از بهترین ایده هایی که شما برای طراحی مدرن ساختمان های خود می توانید داشته باشید استفاده کردن از شیشه بالکن می باشد.

 

یکی از بهترین ایده هایی که شما برای طراحی مدرن ساختمان های خود می توانید داشته باشید استفاده کردن از شیشه بالکن می باشد. این نوع از تجهیزات شیشه ای را شما می توانید در انواع مدل ها و رنگ بندی های متفاوت مشاهده کنید که هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی دارند. برای خرید هر یک از آنها بهتر است به خوبی فضای تراس و یا محیط های دیگری که دارید را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را آن را انتخاب و خریداری نمایید.

برخی از انواع شیشه های بالکن که شما می خواهید خریداری کرده و در ساختمان خود نصب کنید، امکان دارد که با فضای شما مطابقت لازم را نداشته باشد. بر همین اساس بهتر است به خوبی اطلاعات تان را در مورد آن تکمیل کرده و سپس یکی از آنها را انتخاب نمایید. شما علاوه بر زیبایی باید به کیفیت شیشه های بالکن هم دقت داشته باشید تا بتوانید آنها را سال های سال مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها کیفیت زیادی ندارند که بدون شک از یراق آلات بی کیفیتی تولید شده اند. بنابراین به خوبی در این مورد اطلاعات خود را تکمیل کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

 

شیشه بالکن

توجه به کیفیت و زیبایی شیشه بالکن

 به طور کلی بسیاری از افراد امروزه مایل هستند که با استفاده از شیشه بالکن فضای ساختمان های خود را از نظر معماری بیرونی زیباتر سازند. آنها باید به جز زیبایی که درون هر یک از انواع شیشه های بالکن وجود دارد به کیفیت آنها هم توجه بسیاری داشته باشند. در واقع باید بدانید تمامی انواع شیشه های بالکن زیبایی خاص و منحصر به فردی دارند. ولی گزینه های دیگری برای خرید آنها اهمیت دارد که آن گزینه ها عبارت هستند از :

1. این شیشه ها علاوه بر اینکه باید زیبایی داشته باشند، دقت نمایید که نور را از درون خود عبور دهند. شما هر فضایی را که می خواهید با استفاده از شیشه های بالکن بپوشانید باید نور فضا را هم فراموش نکنید. تراس یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان می باشد که باید از نور طبیعی بهره مند گردد. هر یک از تجهیزات شیشه ای مانند، درب اتوماتیک، پارتیشن های شیشه ای و ... باید دارای این ویژگی مهم باشند.

2. شیشه هایی که شما برای بالکن های خود مورد استفاده قرار می دهید باید از استحکام بالایی برخوردار باشند. دقت داشته باشید که هر یک از انواع شیشه بالکن که خریداری می کنید عمر طولانی داشته باشد تا بتوانید از آن سال های سال استفاده نمایید. طراحی هر یک از آنها باید به گونه ای باشد که در برابر باد و یا طوفان های شدید از خود مقاومت بسیار زیادی نشان دهند. بر همین اساس باید تنها به شرکت هایی که از بهترین یراق آلات جهت تولید شیشه های تراس استفاده می کنند، سفارش ساخت و نصب را ارائه دهید.

3. شما زمان سفارش انواع شیشه های بالکن باید دقت داشته باشید که آنها را به عنوان یکی از بهترین موانع برای صدا  و گرد و غبار خریداری می کنید. بنابراین بهتر است نوع دوجداره آن را سفارش دهید تا همیشه از گردو غبار و سر و صدا ایمن باشید.

4. استفاده کردن از این نوع شیشه ها به عنوان یک مانع برای بسیاری از عوامل بیرونی است و شما زمان ثبت سفارش خود باید به این مورد مهم دقت زیادی داشته باشید.

 

شیشه بالکن

5.نصب بالکن شیشه ای در هر نوع و طرحی برای هر مکانی امکان پذیر است. بنابراین شما هر فضایی که داشته باشید را می توانید به کارشناسان شرکت ایمن در نشان دهید تا آنها بهترین نوع شیشه های بالکن را برای فضای شما انتخاب کنند. آنها به خوبی متراژ فضا را اندازه گیری کرده تا به بهترین نحو ممکن  شیشه ها را در آن فضا نصب کنند.

6. یکی از مهمترین نکاتی که زمان نصب و انتخاب شیشه های تراس باید به آن توجه شود ضخامت آن است. هر منطقه ای بسته به شرایط آب و هوایی که دارد باید یکی از آنها را که مناسب تر است برای ساختمان خود انتخاب و خریداری کند. با توجه به این موارد بدون شک بهترین و با کیفیت ترین شیشه بالکن را می توانید سفارش دهید. البته که در این مورد کارشناسان شرکت به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند.

7. آن دسته از بالکن هایی که کوچک هستند شاید بر این باور باشند که با استفاده از انواع شیشه های بالکن، فضای تراس خود را از آنچه که هست کوچکتر نشان می دهند. اما باید بدانید که این نوع از شیشه ها برای بالکن هایی با مساحت کم بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. بنابراین در انتخاب خود اصلا و به هیچ وجه شک نکنید.

8. انعطاف پذیری آنها یکی از مهمترین ویژگی هایی است که دارند. برخی از انواع شیشه های بالکن به صورت تاشو، کشویی، آکاردئونی و یا ثبت هستند. به طور کلی باید بدانید آن دسته از شیشه هایی هم که ثابت هستند دارای پنجره ای می باشند. بنابراین شما می توانید از انعطاف پذیری شیشه های استفاده بهینه ای نمایید و از فضای بیرونی و درونی ساختمان خود لذت ببرید.

9. اگر شما می خواهید ی فضای نشیمن خصوصی در تراس خود ایجاد کنید، باید بدانید که استفاده از شیشه بالکن بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. در این صورت شما یک فضای دنج و راحت در تراس تان دارید که دیگر نیازی نیست برای تماشای فضای بیرون از منزل خود خارج شوید. در شرایط آلودگی و شلوغی شهر این گزینه بهترین انتخابی است که شما می توانید داشته باشید.

10. نصب صحیح انواع شیشه بالکن یکی از مهمترین گزینه هایی است که باید به آن توجه بسیار زیادی شود. در این صورت شیشه ها به بهترین نحو ممکن و در زیباترین حالت سر جای خود قرار می گیرند و تا سال های سال هم عمر مفیدی خواهند داشت. بنابراین بهتر است به این مورد مهم توجه زیادی داشته باشید.

11. برای نگهداری از انواع شیشه های بالکن بهتر است دقت زیادی داشته باشید. آنها همانطور که باید با دقت نصب شوند، بدون شک به مراقبت های ویژه ای هم نیاز دارند. بنابراین بهتر است به خوبی این مورد را زمان نصب و استفاده در نظر داشته باشید.

 

شیشه بالکن

ف.شیروانی بازدید : 24 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

 شیشه بالکن یکی از تجهیزات امروزی به شمار می رود که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و از آنجایی که مدل های آن بسیار متنوع می باشد، شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود نصب نمایید. بسیاری از افراد شاید با علت استفاده از شیشه بالکن آشنایی نداشته باشند و به همین دلیل از این تجهیزات مهم ساختمانی استفاده نکنند. شما باید بدانید که دلایل استفاده از شیشه بالکن بسیار متنوع می باشد و هر یک از  دلایل آن از جمله مزیت های آن به شمار می رود که در ادامه توضیحاتی را در این مورد بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.با ما همراه باشید تا نصب و مزیت یراق آلات شیشه بالکن بیشتر آشنا شوییم .

 

دلایل انتخاب شیشه بالکن

همانطوری که بیان نمودیم برای انتخاب شیشه بالکن و نصب آن دلایل زیادی وجود دارد که اگر شما از آن دسته افرادی به شمار می روید که برای نصب و اجرای شیشه بالکن در پروژه های متعدد خود به دنبال دلایل آن هستید باید با این دلایل آشنایی داشته باشید و آنها عبارت می باشد از :

  1. یکی از مهمترین دلایلی که موجب شده است طرفداران استفاده و نصب شیشه بالکن روز به روز بیشتر شود و از آن استفاده کنند، این است که تمامی فضای بالکن و تراس را به خوبی می پوشاند. در واقع باید بدانید که بالکن و تراس شما با شیشه های بالکن که درر انواع متعددی هستند به خوبی پوشانده می شود.
  2. شیشه های بالکن یکی از مهمترین مزیت هایی ک به شما می دهند و شما از آن می توانید استفاده کنید، این است که در هر 4 فصل با وجود این شیشه ها از فضای بیرون لذت خواهید برد..
  3. شیشه سکوریت از جمله مهمترین قطعاتی می باشد که در شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد و آن را نصب می کنند، که این شیشه ها از آنجایی که نشکن هستند مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند و استفاده از آن در تمامی تجهیزات ساختمان به چشم می خورد.
  4. زیبایی خانه و ساختمان از دیگر دلایل انتخاب شیشه های بالکن در اندازه و طرح های متنوع می باشد که شما بسته به نوع ساختمان و تراس خود و همچنین سلیقه شخصی که دارید می توانید یکی از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و در پروژه مورد نظر خود نصب نمایید تا زیبایی و طراحی خارجی و داخلی فضا را بسیار شیک تر و زیباتر کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="900"]دلایل انتخاب شیشه بالکن دلایل انتخاب شیشه بالکن[/caption]

حفاظ های شیشه بالکن

اینکه شما تنها از شیشه بالکن برای پوشاندن تراس و بالکن خود استفاده کنید، بدون شک یکی از گزینه های انتخابی شما نباید باشد، چرا که شما می توانید نرده های بسیار متنوعی را روی این شیشه ها نصب کنید تا امنیت و زیبایی این شیشه ها را بسیار افزایش دهید. بسیاری از کسانی که از شیشه ای بودن شیشه های بالکن در هراس هستند و به خاطر کودکان خود از اینکه آنها را نصب کنند در هراس می باشند، باید بدانند که میله های زیادی وجود دارد که با نصب آنها امنیت تراس خود را بیشتر می کنند و همچنین زیبایی ساختمان را هم افزایش می دهند.

مدل نرده هایی که در نصب شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی هستند که نظر تمامی مشتریان را جلب کرده است. حفاظ هایی که برای شیشه تراس مورد استفاده قرار می گیرد برای پله ها هم استفاده می شود و بر همین اساس باید بدانید که امنیت استفاده کردن از آنها بسیار زیاد می باشد برخی از طراحان به صورت ترکیبی از این حفاظ ها استفاده می کنند و همین امر موجب می شود که زیبایی متفاوتی را در شیشه بالکن ایجاد نمایند. دقت داشته باشید شیشه هایی که برای شیشه های بالکن مورد استفاده قرار می گیرد باید سکوریت باشد تا امنیت ساختمان را بسیار بیشتر کند.

نصب و حجم بسیار زیاد پروژه های شیشه بالکن در تهران

همه ما به خوبی می دانیم شهر تهران یکی از شهرهای بسیار بزرگ ایران به شمار می رود که بادی به زیبایی این شهر اهمیت زیادی دهیم. بسیاری از کسانی که در تهران زندگی می کنند و می خواهند زیبایی ساختمان آنها بیشتر شود از شیشه بالکن استفاده می نمایند، این شیشه ها از آنجایی که در انواع متعددی می باشند و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی هستند برای هر یک از ساختمان ها به نحو خاصی نصب می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1200"]پروژه های شیشه بالکن پروژه های شیشه بالکن[/caption]

در واقع اگر شما تراس و یا بالکن بسیار بزرگی دارید، می توانید از نوع ریلی آن استفاده کنید که زیبایی تراس شما بسیار بیشتر شود. یا اینکه اگر تراس و بالکن مساحت کمی دارند باید از شیشه بالکن تاشو و یا غیر تاشو استفاده کنند، بدون شک شما اگر با مهندسین و معماران تولید شیشه تراس هم مشورت کنید این پیشنهاد را به شما می دهد، به همین دلیل بهتر است برای نصب شیشه های بالکن خود با مهندسینی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید.

شیشه بالکن پروژه شما را زیباتر می کند !

امروزه ساختمان سازی و برج سازی بسیار رواج پیدا کرده است که زیبایی آنها اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل کسانی که این ساختمان ها را می سازند با نصب شیشه بالکن و انواع متعدد آن می توانند بالکن و تراس را زیباتر کنند. شما اگر حجم و تعداد بسیاری از شیشه های بالکن را می خواهید سفارش دهید باید با یکی از شرکت هایی که در این زمینه تخصص بیشتری دارد و تجربه کاری آن هم بالا است مشورت کنید تا در کمترین زمان شیشه بالکن مورد نظر شما را تحویلتان دهد. شرکت ایمن در یکی از شرکت هایی می باشد که شیشه های بالکن را در تعداد و حجم بسیار زیاد تولید می کند و شما می توانید سفارش های خود را به این شرکت تحویل دهید تا در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرید.

سایر مقالات ایمن در را حتما بخوانید :

  • متریال ها و قیمت پارتیشن شیشه ای
  • آشنایی با ویژگی های نصب پارتیشن شیشه ای
  • آشنایی با کاربرد شیشه بالکن

سیستم های نوین در شیشه بالکن

تمامی تجهیزاتی که برای ساختمان ها و برج ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشد که روز به روز پیشرفت می کند. شما باید بدانید که شیشه بالکن هم از جمله همان تجهیزات ساختمان به شمار می رود که روز به روز زیباتر و شیک تر می شود، به همین دلیل افراد زیادی از آنها استفاده می کنند.

شما اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال سیستم های نوین و بسیار زیبا می گردید و برای نصب شیشه بالکن هم این موضوع برایتان اهمیت بسیاری دارد، می توانید نوع ریلی آن را انتخاب کنید، در واقع باید بدانید رنگ بندی آنها هم تاثیر بسیاری در نمای ساختمان دارد، که شما می توانید در بین انواع مدل های شیشه های بالکن آن رنگی را که بیشتر دوست دارید و با نمای ساختمان شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و آن را نصب نمایید.

شیشه های شیشه بالکن باید از چه جنسی باشند ؟

شیشه های به کار رفته در شیشه بالکن همگی از جنس سکوریت می باشد و بر همین اساس کیفیت تمامی مدل های آن به یک اندازه می باشد، تنها نکته و ویژگی که در مدل های جدید شیشه تراس وجود دارد این است که زیبایی آنها روز به روز بیشتر می شود و افراد هم بدون شک به زیبایی اهمیت بسیاری می دهند، با این وجود شما باید بدانید که برای نصب شیشه بالکن بهتر است با کسانی که در این زمینه تجربه و دانش بیشتری دارند مشورت کنید، چرا که امکان دارد برخی از مدل هایی که بسیار جدید هستند برای فضای مورد نظر شما مناسب نباشند و بهتر است که از مدل های قدیمی تر استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]شیشه های به کار رفته در شیشه بالکن همگی از جنس سکوریت می باشد شیشه های به کار رفته در شیشه بالکن همگی از جنس سکوریت می باشد[/caption]

رنگ بندی و زیبایی که در شیشه های بالکن وجود دارد موجب زیباتر شدن ساختان شما می شود و اینکه کدام یک از آنها جدیدتر است و برای ساختمان شما مناسب تر می باشد را بهتر است به کسانی که در این زمینه تجربه بیشتری دارند بسپارید.

وجود یراق آلات با کیفیت در شیشه بالکن

یراق آلات به کار رفته در شیشه بالکن از جمله مهمترین و اساسی ترین قطعاتی می باشد که باید در شیشه های بالکن از آن استفاده کنید. شرکت ایمن در که شیشه های بالکن متنوع در رنگ ها و مدل های زیادی را تولید می کند، از بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات برای ساخت و نصب شیشه های بالکن استفاده می نماید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1093"]یراق آلات با کیفیت در شیشه بالکن یراق آلات با کیفیت در شیشه بالکن[/caption]

از آنجایی که قسمتی از شیشه های بالکن در بیرون از ساختمان می باشد و با هوای بیرون در تماس است، باید کیفیت یراق آلات آن قسمت بیرونی به گونه ای باشد که، در برابر شرایط متنوع آب و هوا دچار فرسودگی و ضربه نشود، به همین دلیل تمامی پیچ ها و فریم هایی که در تولید و نصب شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد دارای بهترین و عالی ترین کیفیت می باشد.

تحویل فوری شیشه بالکن از ایمن در

محصولات و تجهیزاتی که توسط شرکت ایمن در تولید می شود بسیار متنوع می باشد و یکی از آنها که امروزه طرفداران بیشماری را جذب خود کرده است شیشه بالکن می باشد. این محصول عملکرد و کارایی بسیاری دارد و به همین دلیل در بسیاری از پروژه های تجاری و اداری هم از آنها استفاده می کنند.

در پروژه های مسکونی استفاده از بالکن می دانیم که امر بسیار مهمی می باشد که با شیشه بالکن امنیت و متراژ محیط های مسکونی بیشتر می شود، به همین دلیل برای اینکه دوام و ماندگاری شیشه های بالکن برای خانه ها و یا فضاهای ادرای و تجاری بیشتر باشد از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و یراق آلات استفاده می کنند که توسط بسیاری از افراد این یراق آلات شناخته شده می باشد و افراد آنها را تهیه می کنند. به طور کلی باید بدانید که شرکت ایمن در بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات را در تولید شیشه تراس خود به کار می برد.

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 41 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای از جمله بهترین و زیباترین تجهیزاتی می باشد که شما می توانید آن را در انواع ساختمان های خود و برای کاربردهای زیادی پارتیشن های شیشه ای را به کار ببرید. برای اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای شما می توانید انواع آن را انتخاب کنید که هر یک از آنها بر اساس کاربردهایی که دارند دارای هزینه های متفاوتی می باشد. در واقع باید بدانید هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشند که نصاب در نصب آنها باید اقدامات متنوعی را انجام دهد. برای اینکه آشنایی شما با آنها بیشتر شود در ادامه برخی از مهمترین انواع پارتیشن شیشه ای را نام می بریم و نحوه نصب هر یک از آنها را هم بیان می نماییم.

اجرا و نحوه نصب انواع پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم برای اجرا و نصب هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای نصاب باید با طریقه نصب آنها هم آشنایی داشته باشد تا آنها را به بهترین نحو ممکن نصب نماید. برخی از مهمترین انواع آن، که نحوه نصب آنها هم متفاوت می باشد عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1172"]نصب انواع پارتیشن شیشه ای نصب انواع پارتیشن شیشه ای[/caption]

پارتیشن طرح سیلور 

یکی از مهمترین دلایلی که افراد پارتیشن شیشه ای طرح سیلور را انتخاب می کنند این است که زیبایی آن بسیار جذاب تر از سایر مدل های دیگر می باشد که شما می توانید انواع فریم های متنوع را برای آنها انتخاب کنید تا زیبایی آنها بیشتر شود. دقت داشته باشید که هر چه جنس و کیفیت فریم انتخاب شده شما بهتر باشد، نتیجه کار نصب شما هم بسیار بهتر و زیباتر خواهد شد، بنابراین بهتر است بهترین کیفیت و جنس این فریم ها را انتخاب کنید.

نحوه نصب پارتیشن طرح سیلور 

بیشتر فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد از آلومینیوم است و همچنین فریم های آن هم دو تکه هستند و ارتفاع هر یک از این فریم ها 3 سانتیمتر و ضخامت شان 4 سانتی متر می باشد. برای اینکه این نوع از پارتیشن های شیشه ای را نصب کنند زوار که در پارتیشن ها ثابت است را به دیواره ها با پیچ متصل می کنند و شیشه ها را در آن زوارها قرار می دهند که به خوبی قفل شود، دقت داشته باشید که این زوار متحرک است و شیشه باید درون آن قفل شود. بعد از اینکه این مرحله به درستی انجام شد باید با نوار لاستیکی که مخصوص پارتیشن های شیشه ای می باشد شیشه و فریم را به خوبی به یکدیگر متصل کنند، با این کار ارتعاش شیشه ها گرفته می شود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با قیمت و هزینه کمی محیط زیبایی را در فضای مورد نظرتان به وجود آورید انتخاب این شیشه ها بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید.

پارتیشن طرح گلد

تفاوتی که این نوع از پارتیشن شیشه ای با پارتیشن های شیشه ای سیلور دارد این است که رنگ فریم آن متفاوت می باشد که، این مدل رنگ فریم جذابیت بسیار زیادی دارد و بر همین اساس بسیاری از کسانی که زیبایی مد نظرشان می بادش از آن استفاده می کنند. رنگ هایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد طلایی، نقره ای و شامپاینی می باشد که زیبایی آنها از جمله مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. طریقه نصب این فریم و پارتیشن مانند نوع سیلور می باشد و باید آن را به دیواره پیچ نمود.

پارتیشن طرح اقتصادی

شما از نام این نوع از پارتیشن شیشه ای به خوبی می توانید متوجه شوید که هزینه زیادی نیاز نیست برای نصب آن پرداخت کنید، در واقع یکی از مهمترین مزیت های آن این است که شما نیازی نیست هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنید. اینکه قیمت این پارتیشن بسیار مناسب می باشد، دلیلی بر این امر نیست که کیفیت متریال های آن پایین است، بلکه باید بدانید شرکت ایمن در هیچ یک از مواد به کار رته در پارتیشن هایی شیشه ای خود را بی کیفیت انتخاب نمی کند و از بهترین مواد و قطعات برای تولید پارتیشن شیشه ای استفاده می نماید.

نحوه نصب پارتیشن طرح اقتصادی

در این نوع از پارتیشن شیشه ای برای اینکه شیشه ها را ثابت نگه دارند از ناودونی های آلومینیوم استفاده می کنند، این ناودانی ها دارای دو شیار هستند که در هر دو طرف آن راهنمای پیچ وجود دارد و این راهنما در نصب بسیار مهم می باشد. سطح زیرین که در این پیچ ها وجود دارد صاف و بدون خط است، به همین دلیل به راحتی نصب می شود فریم هایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد به شکل یو می باشد و با پیچ های که بسیار مخصوص و ویژه هستند به دیواره ها وصل می شوند.

فریم های یو شکل به طور معمول به رنگ مشکی، نقره ای و سفید می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که محل مورد نظرتان اجاره ای می باشد بهترین انتخابی که برای نصب پارتیشن شیشه ای خواهید داشت این پارتیشن ها هستند، چرا که نصاب های شرکت آنها را برای شما به گونه ای نصب می کنند که در محل بعدی هم آنها را بتوانید مورد استفاده قرار دهید.

پارتیشن طرح اقتصادی پلاس

یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای که تمامی ویژگی های پارتیشن های اقتصادی را دارد ولی فریم های آن یو استیل می باشد این پارتیشن است. در پارتیشن های اقتصادی از فریم های آلومینیوم استفاده شده است ولی در این پارتیشن از فریم یو استیل استفاده می شود. از جمله مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد این است که بسیار زیبا و شکیل می باشد، چرا که آلیاژ آن بسیار شیک است. برخی از مناطقی که در آن رطوبت زیادی وجود دارد مانند شمال کشور، بهترین پارتیشن شیشه ای که می توانند مورد استفاده قرار دهند این پارتیشن می باشد، چرا که به هیچ عنوان زنگ نمی زند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

پارتیشن طرح آدانایز

فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد از نوع پافیلی می باشد که شکل آن بسیار زیبا می باشد و بیتر کسانی که از آن استفاده می کنند به همین دلیل است. شما برای نصب آن می توانید با مشاوران شرکت مشورت کنید تا برای نصب آن در مکان های مورد نظرتان شما را راهنمایی کنند.

نحوه نصب پارتیشن طرح آدانایز

فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای به کار می رود بعد از اینکه فارسی بر می شود با پیچ هایی که مخصوص هستند به دیواره ها متصل می شوند و بعد از آن شیشه های سکوریت پارتیشن های شیشه ای را درون آن فریم قرار می دهند. از آنجایی که نوع رنگ شدن این پارتیشن ها متفاوت است و پودری می باشد جذابیت آن بسیار زیاد است، رنگ های طلایی، شامپاینی و نقره ای می باشد، این نوع از فریم ها را در درون حوضچه های آبکاری قرار می دهند و هرچه که زمان ماندن آنها در آن حوضچه ها زیاد باشد روشن تر می شوند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1126"]انواع پارتیشن های قابل نصب انواع پارتیشن های قابل نصب[/caption]

پارتیشن طرح ایتالیایی

یکی از بهترین و جذاب ترین انواع پارتیشن شیشه ای این نوع از پارتیشن های شیشه ای می باشد که بسیاری از افرادی که لوکس بودن بیشتر مد نظرشان است این پارتیشن را انتخاب می کنند. فریم که در این نوع از پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد آلومینیومی می باشد و باید بدانید که استحکام آن نسبت به دیگر مدل ها بسیار بیشتر است. از جهت تبادل هوا این پارتیشن ها عملکرد بسیار بهتری دارند و به بهترین نحو ممکن می توانند مانع ورود هوا به درون فضا شوند. درب هایی که در این نوع از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد داخل چارچوب است و این موضوع زیبایی آنها را بسیار بیشتر می کند.

نحوه نصب پارتیشن طرح ایتالیایی

درزگیرهای آلومینیوم در این نوع از پارتیشن شیشه ای بین هر یک از شیشه هایی که ثابت است قرار می گیرد و نظم و ترتیب آنها موجب شده است که تمامی شیشه های به صورت ثابت در یک مسیر مشخص قرار بگیرند. رنگ هایی که این نوع از پارتیشن های شیشه ای دارد مشکی و نقره ای می باشد که شما هر یک از آنها را که تمایل داشته باشید را می توانید بر روی فضای مورد نظر خود نصب کنید. برای اینکه این مدل از پارتیشن شیشه ای را نصب کنند ابتدا فریم ها را به درستی اندازه گیری می نمایند و سپس آنها را نصب می کنند، بعد از اینکه فریم ها به درستی اندازه گیری شد باید برای نصب شیشه ها اقدام نمود.

نتیجه گیری در مورد نصب انواع پارتیشن شیشه ای و مزیت های آن

همانطوری که می دانید بیشتر افراد نیمی از روز خود را در اداره ها و سازمان ها می گذرانند، به همین دلیل باید در محیطی کار کنند که آسایش و آرامش در آن مکان به خوبی وجود داشته باشد. با نصب پارتیشن شیشه ای در این مکان ها بهترین گزینه ای می باشد که شما می توانید برای آسایش و آرامش خود در محل کار داشته باشید. استفاده و نصب آنها برای محیط هایی که کاری هستند بهترین انتخابی ای باشد که شما می توانید آنها را نصب کنید.

یکی از نکات بسیار مهمی که در نصب پارتیشن شیشه ای وجود دارد و باید به آن دقت بسیاری داشته باشید این است که برای نصب هر یک از انواع آن بهتر است با مشاوران شرکت مشورت کنید تا یکی از بهترین انواع آن را به شما توصیه کنند. آنها در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند و به همین دلیل بدون شک به بهترین نحو ممکن می توانند یکی از آنها را که برای محیط شما مناسب تر است را به شما پیشنهاد دهند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692   0933508582

ف.شیروانی بازدید : 29 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

استفاده از پارتیشن شیشه ای تحول بسیار بزرگی در فضاها به وجود می آورد و به همین دلیل است که امروزه از پارتیشن های شیشه ای استفاده زیادی می نمایند. بسیاری از افراد برای اینکه هرچه سریعتر بتوانند به کارهای خود رسیدگی کنند استفاده از پارتیشن شیشه ای بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند، چرا که این پارتیشن ها فضا را بسیار زیباتر و شیک تر می کند، همچنین از آنجایی که افراد همدیگر را به خوبی می توانند مشاهده کنند صمیمیت بین آنها هم بیشتر می شود. طراحی خاص و منحصر به فردی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود، موجب شده است که امروزه شما آنها را در بیشتر فضاهای اداری، تجاری و ... مشاهده کنید.

تحول کاربردی با پارتیشن شیشه ای

استفاده از شیشه پارتیشن ای و انواع آنکه هر یک از انواع آن دارای ویژگی های بسیاری می باشد، موجب شده است که روز به روز طرفدا آن بیشتر شود و افراد برای خرید آنها هر یک از آنها را که بیشتر می پسندند را خریداری نمایند. بسیاری از افراد زمانی که می خواهند پارتیشن هایی را در فضای خود نصب نمایند، دغدغه اصلی که خواهند داشت، این است که آن پارتیشن ها عایق صدا باشند و از وورد و خروج صدای بیرون فضا و داخل فضا جلوگیری کند، شیشه پارتیشن به عنوان یکی از پارتیشن هایی به شمار می رود که به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عمل می کند و بیشتر کاربران از آن رضایت بیش از حدی دارند.

عایق بودن شیشه مانع ورود هرگونه صدای بیرون می شود

به عنوان تحول کاربردی عایق صدا بودن پارتیشن شیشه ای را می توانیم به عنوان بهترین ویژگی که دارد شناسایی کنیم و از آن استفاده نماییم. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که این پارتیشن ها به دلیل اینکه شیشه ای هستند شاید به عنوان عایق صدا عملکرد خوبی نداشته باشند، ولی از آنجایی که شیشه های به کار رفته شده در این پارتیشن ها، شیشه سکوریت می باشد، به بهترین نحو ممکن قابلیت عایق صدا بودن خود را اجرا می کنند و هیچگونه صدایی را از خود عبور نمی دهند.

در واقع در محیط هایی که تجاری و اداری هستند این قابلیت اصل مهمی می باشد و بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند، به همین دلیل باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای روز به روز این قابلیت خود را بهبود می بخشند.

عدم محدودیت در طراحی ظاهری پارتیشن شیشه ای

یکی از بهترین ویژگی هایی که در پارتیشن شیشه ای وجود دارد این است که شما در نصب آنها هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت، بر همین اساس شما در هر مکانی که مایل باشید می توانید آنها را نصب و اجرا نمایید. شما  برای اینکه پارتیشن های شیشه ای مورد نظر خود را در انواع مختلف بتوانید در فضاهای مد نظرتان نصب کنید، بهتر است از کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند کمک بگیرد.

شرکت ایمن در یکی از شرکت های تولید کننده پارتیشن های شیشه ای می باشد که سال های زیادی است در این زمینه تخصص و تجربه زیادی دارد. شما می توانید هر یک از مدل های پارتیشن شیشه ای را که انتخاب کرده اید را برای نصب و اجرا در مکان های مورد نظر خود ببرید و از آنها استفاده نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="923"]طراحی ظاهری پارتیشن شیشه ای طراحی ظاهری پارتیشن شیشه ای[/caption]

بدون شک همه ما به خوبی می دانیم که هر فضایی و هر مکانی دارای ویژگی های متفاوتی می باشد که با دیگر فضاها هماهنگی ندارد، به همین دلیل در انتخاب تجهیزات آن مکان باید مدل های خاصی را در نظر بگیرد و یکی از آنها را که بیشتر با فضای شما سازگار است را انتخاب کنید، ولی یکی از نکاتی که باید در مورد شیشه پارتیشن بدانید این است که تمامی انواع آن در تمامی فضاهای مد نظر شما نصب می شود و در نصب کردن آن محدودیت وجود ندارد، بر همین اساس نیازی نیست نگران طراحی آنها باشید، چرا که آنها به بهترین نحو ممکن در مکان های مورد نظر شما نصب می شوند و زیبایی فضای شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهند.

در واقع همه ما به خوبی می دانیم طراحی داخلی و دکوراسیون اهمیت بسیاری دارد و بر همین اساس پارتیشن شیشه ای بهترین انتخابی می باشد که شما می توانید برای زیبایی و شیک تر شدن فضاهای مورد نظر خود داشته باشید.

تولید سریع در حجم های بالا پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای مانند بسیاری از محصولات دیگری که شرکت ایمن در تولید می کند در پروژه های زیادی قابلیت نصب دارد و کسانی که پارتیشن های زیاد در حجم و تعداد بیشتری را سفارش دهند، بدون شک در سریع ترین زمان می توانند آنها را تحویل بگیرند. تولید این شرکت بسیار قوی می باشد و می توانید در کمترین زمان تمامی سفارش های شما را تهیه کند و برای نصب کردن آنها به محل مورد نظرتان مراجعه کند.

تمامی مراحلی که برای تولید پارتیشن شیشه ای وجود دارد با دقت و تلاش بسیاری انجام می شود و از بهترین و با کیفیت ترین متریال های اولیه استفاده می شود تا دوام و طول عمر پارتیشن ها بسیار بیشتر شود. زمان بندی که شما برای تحویل پارتیشن های خود دارید و آنها را مایل هستید تحویل بگیرید را می توانید با شرکت در میان بگذارید تا در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرد و نصب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

تنوع مدل های پارتیشن شیشه ای بسیار زیاد می باشد و شما می توانید هر یک از مدل های آن را که می خواهید را خریداری نمایید. اما باید پیش از اینکه مدل های آنها را انتخاب کنید به این نکته دقت داشته باشید که با شرکت در انتخاب آن مشورت نمایید. برخی از مدل هایی که در این پارتیشن ها وجود دارد شاید زمان بیشتری ببرد تا آماده شود و شاید برخی از آنها در زمان کمتری آماده شود، به طور کلی بهتر است برای زمان تحویل هر یک از آنها با شرکت و سازندگان پارتیشن شیشه ای صحبت کنید تا زمان تقریبی تحویل کالا را برای شما مشخص کنند. شما تعداد سفارش هایتان هر میزان و تعدادی که باشد شرکت به راحتی و در سریع ترین زمان آنها را می تواند تحویل شما دهد.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

طراحی و مشاوره رایگان در نصب پارتیشن شیشه ای

مشاوران کارآزموده شرکت ایمن در از آنجایی که در زمینه نصب و تولید پارتیشن شیشه ای تخصص بسیار زیادی دارند می توانند شما را در انتخاب پارتیشن های شیشه ای راهنمایی کنند تا شما یکی از بهترین آنها را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید. اگر شما بدون مشورت با مشاوران و طراحان اقدام به نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای خود بگیرید، بدون شک امکان دارد که با مشکلات بسیاری مواجه شوید، بر این اساس اگر نمی خواهید با چنین مشکلاتی مواجه شوید بهتر است با مشاوران در این مورد مشورت کنید تا بهترین روش نصب را به شما معرفی کنند و شما هم ازآن روش برای نصب پارتیشن شیشه ای خود استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="888"]نصب پارتیشن شیشه ای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

تمامی استانداردهای نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای باید به خوبی رعایت شود تا پارتیشن های شیشه ای شما برای همیشه ماندگاری و دوام داشته باشند. در صورتی که  استانداردهای نصب و اجرا رعایت نشود امکان دارد که کارآیی آنها برای شما چندان جالب نباشد و بعد از مدتی آنها دیگر قابلیت استفاده کردن نداشته باشند. برخی از شرکت هایی که کلاه بردار هستند شیشه هایی را که در پارتیشن شیشه ای برای شما استفاده می کنند را غیر سکوریت نصب می کنند، به همین دلیل شما باید در انتخاب شرکت برای نصب و تولید پارتیشن های شیشه ای خود دقت بسیاری داشته باشید تا مواد اولیه آن ار از جمله با کیفیت ترین و بهترین مواد انتخاب کنند و از آنها استفاده نمایند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بر این باور می باشند، نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای برای خودتان آسان است، بسیار اشتباه می کند، چرا که دقت و ظرافت در این کار بسیار بالا می باشد و باید به آن اهمیت بسیاری دهید.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

یکی از انواع پارتیشن شیشه ای که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند، پارتیشن های شیشه ای دوجداره می باشد که نصب و استفاده از آنها مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که امروزه از آن استفاده زیادی می شود و روز به روز هم طرفدارن آن بیشتر می شود. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم که علم روز به روز در حال پیشرفت کردن است، به همین دلیل باید در هر زمینه ای باید بهترین و جدیدترین آنه را انتخاب کنیم، چرا که ویژگی های قبلی خود را کامل تر کرده است و از آنجایی که نیازهای ما هم روز به روز بیشتر می شود، بهتر است به دنبال جدیدترین ها و بهترین ها باشیم.

کیفیت شیشه های دوجداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره، یکی از بهترین پارتیشن های شیشه ای می باشد که در بسیاری از فضاها از آن استفاده می گردد و کاربران هم به آن علاقه زیادی دارند، در واقع باید بدانید این پارتیشن تمامی ویژگی های تولید های قبلی خود را کامل تر کرده و یکی از مهمترین ویژگی های پارتیشن های شیشه ای این است که به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عمل می کند.

باید بدانید که تمامی شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای سکوریت می باشد، ولی برخی از آنها دو جداره نیستند، که این شیشه ها بیشتر برای فضاهایی که سر و صدای در آن فضا وجود ندارد و یا اینکه سر و صدای زیاد هم برای آنها مهم نمی باشد نصب می گردد، اما پارتیشن های شیشه ای دوجداره بیشتر در فضاهایی که اهمیت ورود و خروج صدا زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در محیط های اداری که کارکنان نیاز به آرامش بیشتری دارند مورد استفاده قرار می گرد و افراد از آنها استفاده می کنند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014      02144053055

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 55 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

اینکه شهرهای متفاوت ایران از شیشه بالکن برای زیبایی نمای ساختمان خود استفاده می کنند به طور مسلم آشکار است و شرکت های بسیاری شیشه های بالکن آنها را نصب و به اجرا در می آورند. شرکت ایمن در به دلیل سرعتی که در نصب و تولید شیشه بالکن دارد بسیاری از شیشه های بالکن شهرستان ها را هم بر عهده می گیرد و شما هم اگر می خواهید برای نمای ساختمان خود از شیشه تراس استفاده کنید می توانید با این شرکت در ارتباط باشید تا شیشه های بالکن شما را در کمترین زمان تولید و نصب نمایند.

برای اینکه با نصب و اجرای شیشه بالکن در برخی از شهرستان ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از پروژه هایی را که شرکت ایمن در نصب شیشه تراس آنها را انجام می دهد معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

 

نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها

همانطوری که بیان نمودیم شرکت ایمن در سابقه بسیاری در تولید و نصب شیشه بالکن در پروژه های بسیاری دارد، که برخی از شهرهایی که این شرکت برای آنها نصب و تولید شیشه تراس را انجام می دهد، عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها[/caption]

نصب شیشه تراس و بالکن در تبریز

تبریز یکی از شهرهای بسیار زیبا و فوق العاده ای می باشد که با وجود ساختمان های مدرن و زیبا هنوز هم اصالت خود را به خوبی حفظ کرده است. در واقع همه ما به خوبی می دانیم تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایران به شمار می رود که در آن ساختمان های بسیار متنوع و بزرگی سخته می شود که بیشتر آن ساختمان ها از شیشه بالکن برای زیبایی نمای خود استفاده می کنند.

از آنجایی که تردد ماشین ها و آلودگی هوا در این شهر هم بسیار زیاد است، ساختمان ها بهترین انتخابی که می توانند برای دور ماندن از این فضا داشته باشند نصب شیشه تراس می باشد که از این طریق هم از فضای بیرون لذت می برند و هم از آلودگی و سرو صدای بیرون در امان هستند.

از طرفی همه ما به خوبی می دانیم که شهر تبرید از جمله شهرهای سردسیر به شمار می رود که سوز سرمای زیادی در آن وجود دارد و آن هم به دلیل قرار گرفتن این شهر در کویر می باشد. بر همین اساس ساختمان ها با نصب و اجرای شیشه بالکن می توانند از سرمای بیرون هم در امان باشند و به عنوان یکی از بهترین عایق های سرما از آن استفاده کنند. شما هم اگر در شهر تبریز ساکن هستید و می خواهید از شیشه بالکن استفاده کنید، می توانید با شرکت ایمن در در تماس باشید تا در کمترین زمان شیشه های بالکن سفارش داده شما در محل مورد نظرتان نصب نمایند.

برای دور ماندن از این فضا داشته باشند نصب و اجرای شیشه تراس می باشد که از این طریق هم از فضای بیرون لذت می برند و هم از آلودگی و سرو صدای بیرون در امان هستند.

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر اصفهان

بدون شک همه شما به خوبی در مورد زیبایی های شهر اصفهان اطلاع دارید، با اینک این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران به شمار می رود، ساختمان های بسیار زیبا و مدرنی را در آن می سازند که آنها  با نصب شیشه بالکن زیبایی این ساختمان ها را بسیار بیشتر می کنند. شهر اصفهان از سویی یکی از شهرهای متمدن و تاریخی به شمار می رود و همچنین از طرفی هم یکی از شهرهای صنعتی مهم و شناخته شده در کشور ایران به شمار می رود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1095"] نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها[/caption]

بر همین اساس مردم این شهر برای اینکه از آلودگی تجهیزات صنعتی شهر در امان باشند می توانند اقدام به نصب شیشه بالکن نمایند. شرکت ایمن در برای نصب شیشه بالکن در اصفهان می توانید به شما اطلاعات بیشتری دهد که با تماس با این شرکت می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر شیراز

شهر شیراز هم از جمله زیباترین و بهترین شهرهای ایران به شمار می رود که بدون شک تمامی افراد با زیبایی ها و اصالت این شهر آشنایی دارند، با این وجود باید بدانید این شهر هم دارای ساختمان های بسیار مدرن و زیبایی می باشد که با نصب و اجرای شیشه بالکن زیبایی این ساختمان ها بسیار بیشتر می شود.

همه ما به خوبی می دانیم شهرهایی که بزرگ هستند روز به روز جمعیت آنها هم بیشتر می شود و شهر شیراز هم از جمله شهرهایی است که جمعیت آن روز به روز بیشتر می شود و به همین دلیل با نصب شیشه بالکن ساختمان ها از شر آلودگی هوا و سر و صداهایی که در بیرون از ساختمان وجود دارد در امان می مانند.

در واقع باید بدانید که با نصب شیشه بالکن در تراس خانه ها و یا محیط های اداری و تجاری زیبایی شهر بسیار بیشتر می شود و خودتان هم می توانید از این فضا لذت ببرید. شما هر پرسشی در مورد نصب شیشه تراس در شهر شیراز داشته باشید می توانید با شرکت ایمن در در تماس باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="640"] نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها[/caption]

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر ماهشهر

 بندر ماهشهر یکی از استان های خوزستان به شمار می رود که از آنجایی که در جنوب کشور قرار گرفته است ریزگردهای بسیاری در این شهر وجود دارد و ساکنین ساختمان ها را آزار می دهد. آنها می توانند با نصب و اجرای شیشه بالکن از شر ریزگردهای هوا در امان باشند و همیشه تراس زیبا و تمیزی داشته باشند.

در واقع همه ما به خوبی می دانیم که ریزگردها برای سلامتی خطر بسیاری دارد، به همین دلیل بهتر است با نصب کردن شیشه بالکن به فکر سلامتی خود باشند و همیشه بتوانند از تراس خود استفاده کنند، چرا که بسیاری از افراد این شهر به دلیل ریزگردهای بسیار زیاد در هوا نمی توانند از تراس خود استفاده کنند.

شما برای نصب شیشه تراس برای شهر ماهشهر می توانید با شرکت ایمن در تماس بگیرد تا راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه دهند و در کمترین زمان شیشه های بالکن شما را تولید و در مکان مورد نظر شما نصب نمایند.

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر بروجرد

همه ما به خوبی می دانیم یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان لرستان شهر بروجرد می باشد که مردمان این شهر بسیار مهربان و اصیل هستند. بافت قدیمی ساختمان های این شهر امروزه بسیار جدید و مدرن شده اند، به همین دلیل با نصب شیشه بالکن زیبایی و مدرن بودن آنها بسیار بیشتر می شود. از آنجایی که در این چند سال جمعیت این شهر بسیار بیشتر شده است و افراد زیادی به این شهر رفته اند، باید بدانید که آلودگی هوا هم در این شهر افزایش پیدا کرده است.

به همین دلیل ساکنین ساختمان ها برای اینکه از شر آلودگی هوا در امان باشند می توانند با نصب و اجرای شیشه های بالکن قضای ساختمان خود را ایمن سازند. از طرفی باید بدانید که شهر بروجرد در فصل سرد سال افت دمای بسیار زیادی داشته و به همین دلیل با شیشه های بالکن ساکنین ساختمان ها می توانند از سرمای زیاد هم به دلیلی عایق هوا در شیشه بالکن در امان باشند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر قشم

قشم یکی از شهرهای بسیار زیبا و خاص در جزایر خلیج فارس به شمار می رود که سالانه افراد زیادی برای بازدید از این جزیره زیبا به آن سفر می کنند. از آنجایی که هوای درون این شهر شرجی می باشد و تا حدودی گرم است، بدون شک افراد نمی توانند از تراس خود استفاده کنند، ولی با نصب و اجرای شیشه بالکن اهالی این شهر می توانند از فضای تراس خود استفاده کنند.

بسیاری از معماران و طراحان ساختمان که در قشم ساختمان سازی انجام می دهند نصب شیشه بالکن را به عنوان یکی از ضروری ترین تجهیزات ساختمان معرفی می کنند.

ساکنین ساختمان ها برای اینکه از شر آلودگی هوا در امان باشند می توانند با نصب و اجرای شیشه بالکنقضای ساختمان خود را ایمن سازند

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها[/caption]

اگر شما می خواهید شیشه تراس برای ساختمان های خود در قشم نصب کنید می توانید با مشاوران شرکت ایمن در تماس بگیرید تا آنها به بهترین نحو ممکن در زمینه شیشه های بالکن شما را راهنمایی کنند.

نصب شیشه تراس و بالکن در ساری

شهرهای شمالی در بین بسیاری از افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است و این شهر یکی از زیباترین شهرهای شمالی به شمار می رود. از آنجایی که به طور مداوم آب و هوای این شهر شرجی می باشد و بارانی است بسیاری از افراد نمی توانند از تراس خود استفاده می کنند. ولی با نصب و اجرای شیشه بالکن آنها می توانند به راحتی از فضای بالکن خود استفاده کنند و از فضای بیرون خانه خود استفاده نمایند. نصب شیشه های بالکن در شهرهای شمالی کاربرد بسیاری دارد و بر همین اساس برای نصب شیشه های بالکن در هر اندازه و هر نوعی که مایل هستید می توانید با شرکت ایمن در تماس بگیرد تا در این زمینه به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر زنجان

یکی دیگر از شهرهای مهمی که شما می توانید با نصب و اجرای شیشه بالکن در این شهر زیبایی ساختمان ها را بسیار بیشتر کنید شهر زنجان می باشد. از آنجایی که زنجان امروزه گسترش بسیاری داشته و روز به روز جمعیت آن بیشتر می شود آلودگی هوا هم در این شهر افزایش پیدا کرده است. بر همین اساس اهالی این شهر برای اینکه از آب و هوای آلوده و سرو صداهای زیاد شهر در امان باشند می توانند با نصب و انتخاب شیشه بالکن از این سر و صدا ها در امان باشند.

شیشه های بالکن در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های متعددی می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و برای ثبت سفارش خود با مشاوران شرکت ایمن در تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 27 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

همه ما به خوبی می دانیم که یکی از مهمترین فاکتورهایی که در فضاهای اداری وجود دارد، استفاده از پارتیشن شیشه ای برای این فضاها می باشد، چرا که هم زیبایی این مکان ها را بیشتر می کند و هم به بهترین نحو ممکن می توان با استفاده از آنها از مکان مورد نظر استفاده نمود. امروزه از آنجایی که بیشتر ساختمان های ادری فضای کمی دارند و فضای مورد استفاده شده در آنها چندان زیاد نمی باشد، استفاده از پارتیشن شیشه ای بهترین انتخابی می باشد که این ساختمان ها می توانند داشته باشند و از آن استفاده کنند. شما در انتخاب پارتیشن شیشه ای باید با دلایلی انتخاب خود آشنایی داشته باشید تا با آگاهی و داشتن کاملی از این پارتیشن ها استفاده نمایید. برای اینکه با دلایل استفاده از پارتیشن شیشه ای آشنا شوید در ادامه برخی از مهمترین این دلایل را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

 

دلایل انتخاب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم برای استفاده از پارتیشن شیشه ای باید به دلایل خود دقت نمایید که این دلایل عبارت می باشد از :

  1. پارتیشن شیشه ای یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارد این است که، محیط بسیار مناسبی را برای شما به وجود می آورد و به همین دلیل است که امروزه طرفداران آن بسیار بیشتر می شود. هزینه ای که برای خرید پارتیشن ها خواهید دارد بسیار به صرفه می باشد و بر همین اساس اگر فضای کافی در مکان خود ندارید، بهتر است از این پارتیشن ها استفاده کنید.
  2. شما می توانید برخی از این پارتیشن های شیشه ای را که انتخاب می کنید را از نوع جابجا شونده انتخاب نمایید تا بتوانید از آنها در بسیاری از مکان های دیگر استفاده نمایید. در واقع برخی از مکان هایی که شما برای کارهای اداری خود اجاره می کنید، شاید فضای کوچکی داشته باشد، به همین دلیل در این فضاها می توانید از پارتیشن شیشه ای که نوع جابجا شونده دارد استفاده کنید.[caption id="" align="aligncenter" width="1020"]آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای[/caption]
  3. تنوع رنگ و طرح در این پارتیشن های شیشه ای بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید. در واقع شما باید در انتخاب رنگ و طرح پارتیشن ها دقت بسیاری داشته باشید، تا بتوانید رنگ آن را با دیگر فضاها هماهنگ سازید.
  4. یکی از مهمترین دلایل دیگری که در انتخاب پارتیشن های شیشه ای اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که قیمت آن نسبت به دیگر تجهیزات جدا کننده بسیارکمتر است و به همین دلیل می باشد که از آن استفاده بسیار زیادی می شود، البته باید باید بدانید که کیفیت پارتیشن شیشه ای هم بسیار عالی می باشد و بر همین اساس این موضوع هم یکی از دلایل انتخاب شما به شمار می رود.
  5. از دیگر دلایلی که شما باید پارتیشن های شیشه ای را انتخاب کنید، این است که، اگر به دنبال عایق صدا می باشد، این گزینه بهترین گزینه انتخابی شما به شمار می رود. کسانی که در اتاق کاری خود جلسات زیادی را برگزار می کنند، بدون شک اینکه در اتاق آنها سر و صدای زیادی نباشد برایشان اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل آنها می توانند از این پارتیشن ها استفاده کنند.

پارتیشن شیشه ای با فریم

پارتیشن شیشه ای که با فریم ساخته شود، یکی از بهترین پارتیشن ها به شمار می رود که مشتری می تواند بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از آنها را انتخاب کند. یکی از بهترین نمونه های فریم که در پارتیشن ها به کار می رود آلومینیومی می باشد، چرا که مزیت های آن نسبت به دیگر فریم ها بسیار زیاد است و بر همین اساس افراد زیادی از آن استفاده می کنند. فریم های آلومینیومی خود به چند نوع مهم تقسیم می شوند که آنها عبارت هستند از :

  1. فریم هایی که به شکل یو می باشند و رنگ آنها هم کوره ای است.
  2. فریم هایی که با کاور استیل شده به خوبی پوشانده شده اند و زیبایی بسیاری را در فضا به وجود می آورند.
  3. فریم هایی هم هستند که به شکل m می باشند و رنگ آنها الکترو استاتیک است و زیبایی بی نظیری را رد پارتیشن ها به وجود می آورند.

در تولید نمودن فریم های پارتیشن شیشه ای ظرافت و دقت بسیاری به کار برده می شود و به همین دلیل آنها زیبایی مکان های مورد نظر شما را بسیار بیشتر می کند. همچنین باید بدانید که فریم های تولید شده کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارند و از آنجایی که در کوره های مختلفی درست می شوند هر یک از آنها دارای ویژگی های مختلفی می باشد که شما می توانید در این مورد هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="940"]پارتیشن شیشه ای با فریم پارتیشن شیشه ای با فریم[/caption]

از آنجایی که در تولید فریم های پارتیشن از آلومینیوم استفاده می شود باید بدانید که مقاومت آنها بسیار زیاد است و بر همین اساس طول عمر آنها هم بیشتر از پارتیشن های دیگر می باشد. شما می توانید قطر کم این فریم ها را سفارش دهید، اما با خیالی آسوده از آن استفاده کنید، چرا که هر یک از قطرهای آن به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عمل می کنند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که می دانید شما باید برای خرید هر یک از تجهیزاتی که برای ساختمان و نمای داخلی آن دارید به برخی از نکات توجه بسیاری نشان دهید تا بهترین خرید خود را انجام دهید. این نکات بسیار مهم می باشد و اینکه شما از اجرای پروژه پارتیشن شیشه ای خود چه توقعی دارید هم دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. زمانی که شما پارتیشن های شیشه ای را در مکان مورد نظر خود نصب می کنید می توانید تغییراتی را که در فضا ایجاد شده است را به خوبی مشاهده کنید. و همچنین از آنجایی که مزیت های آن بسیار زیاد است بدون شک شما از جمله طرفداران آن خواهید شد. اما دقت داشته باشید که در خرید پارتیشن شیشه ای و سفارش آن باید به برخی از نکات توجه بسیار زیادی داشته باشید که آنها عبارت می باشد از :

  1. یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب و سفارش پارتیشن  شیشه ای باید به آن دقت داشته باشید این است که شما مشخص کنید پارتیشن های خود را تا چه ارتفاعی می خواهید سفارش دهید، برخی از افراد شاید پارتیشن شیشه ای با ارتفاع بسیار کم بخواهند و یا اینکه پارتیشن های بسیار بلند که تا سقف برسد را بخواهند، به همین دلیل شما باید در ابتدا نوع پارتیشن های انتخابی خود را مشخص کنید. اگر شما به خوبی نمی دانید چه اندازه پارتیشن را باید برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید، می توانید با مشاوران شرکت که در این زمینه تخصص بسیاری دارند مشورت کنید تا آنها بر اساس نوع فضای شما بهترین اندازه را به شما پیشنهاد دهند.[caption id="" align="aligncenter" width="960"]دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای[/caption]
  2. از دیگر نکاتی که در انتخاب و سفارش پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیاری دارد و باید به آن هم توجه داشته باشید، این است که، نوع پارتیشن خود را انتخاب کنید، برخی از افراد شاید مایل باشند نوع متحرک، برخی نوع ثابت، برخی نوع فری لس و یا نوع فریم دار آن را انتخاب کنند. هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب و خریداری نمایید.
  3. همچنین باید بدانید که برخی از آنها تک جداره و دوجداره هستند، در واقع هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای دارای ویژگی های متنوعی می باشد، بر همین اساس شما باید در ابتدا نوع ساختمان خود را مشخص کنید و بر اساس فضای خود یکی از انواع آن را انتخاب نمایید. در این زمینه هم اگر نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید، می توانید با مشاوران شرکت در تماس باشید تا یکی از بهترین انواع آن را بر اساس فضای شما معرفی کنند و شما از آن استفاده کنید.

موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای

در واقع باید بدانید بر اساس توضیحاتی که در بالا ارائه نمودیم، شما محیط مورد نظرتان اهمیت بسیاری دارد. اگر شما فضایی را برای پارتیشن شیشه ای اداری می خواهید در نظر بگیرید که برای همیشه پارتیشن های شیشه ای را در آن مکان داشته باشید، بهترین انتخاب شما پارتیشن های ثابت می باشد که آنها برای همیشه در آن مکان هستند. اگر هم می خواهید پارتیشن های شیشه ای را در فضایی به کار بگیرید که به طور مداوم از آن مکان نقل مکان می کنید بهترین انتخاب شما پارتیشن هایی می باشد که متحرک هستند و می توانید آنها را از مکانی به مکان دیگر ببرید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

از سوی دیگر اگر شما در نظر دارید پارتیشن شیشه ای شما به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عملکرد داشته باشد و همچنین استحکام درون آن هم زیاد باشد، بهترین انتخابی که شما می توانید داشته باشید پارتیشن های دوجداره می باشند، چرا که آنها در زمینه عایق صدا به بهترین نحو ممکن از خود عملکرد نشان می دهند و همچنین دوام و ماندگاری بسیار عالی و بی نظیری دارند. شما با نصب پرده های خاص و کرکره های ویژه می توانید شخصی سازی پارتیشن شیشه ای خود را تا حد بسیار زیادی بالاتر ببرید. در واقع بسیاری از افراد هستند که حساسیت زیادی روی اتاق خود دارند و جلسه های زیادی در اتاق آنها برگزار می شود، این دسته از افراد می توانند از کرکره و یا پرده استفاده کنند. اگر شما پارتیشن شیشه ای را می خواهید در فضا نصب کنید که زیبایی زیادی داشته باشد و بیشتر زیبایی آن مد نظرتان است، بهترین انتخاب شما پارتیشن هایی می باشد که فریم لس هستند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692 

ف.شیروانی بازدید : 32 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای از آنجایی که در انواع متعددی می باشد و تولید می شود بسیاری از افراد هر نوع آن را که بیشتر برای فضای مد نظرشان مناسب است را خریداری می کنند.  شیشه هایی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود در انواع متعددی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های مختلفی می باشد، شما زمانی که بخواهید این پارتیشن های شیشه ای را خریداری کنید باید به نوع و رنگ آن دقت بسیاری داشته باشید تا یکی از بهترین انواع آن را که در فضای شما مناسب است را خریداری نمایید. در خرید پارتیشن شیشه ای باید به برخی از مواد توجه بسیار زیادی داشته باشید که در ادامه برخی از نکات بسیار مهم در خرید پارتیشن های شیشه ای را معرفی می کنیم تا شما به خوبی در مورد انواع آن و خرید هر یک از آنها آشنایی داشته باشید.

 

خرید پارتیشن شیشه ای برای فضاهای اداری

همانطوری که بیان نمودیم در خرید پارتیشن شیشه ای  باید با انواع آن و فریم های به کار رفته در آنها آشنایی داشته باشید تا از این طریق خرید خوبی را انجام دهید. انواع پارتیشن های شیشه ای که در فضاهای مختلف نصب می شود و شما می توانید از آنها استفاده کنید عبارت می باشد از :

  1. پارتیشن های اداری دوجداره نما 

یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای که در بسیاری از فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی در مکان های اداری از آن استفاده می کنند، پارتیشن های اداری دوجداره می باشد. سازه ای که برای این نوع از پارتیشن های اداری به کار می رود فولادی می باشد. این محصول برای سازمان ها و فضاهایی که نیاز به تجهیزات اداری دارند بسیار مناسب می باشد. از آنجایی که این پارتیشن با بیشتر فضاها هماهنگی دارد شما می توانید در انواع فضاهای ادرای از این پارتیشن استفاده کنید. سازه این نوع از پارتیشن های شیشه ای بسیار با دقت و ظرافت خاصی تولید می شود و به همین دلیل است که بیشتر فضاهای اداری از این پارتیشن شیشه ای تا سقف خود استفاده می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1023"]پارتیشن های اداری دوجداره نما  پارتیشن های اداری دوجداره نما[/caption]

همچنین باید بدانید از آنجایی که سبک سلیقه هر فردی متفاوت است شما می توانید انواع متریال های دیگری مانند چوب، ام دی اف و ... را سفارش دهید تا روی این پارتیشن های شیشه ای شما به اجرا درآورند. در زمان خرید پارتیشن شیشه ای می توانید به مشاوران شرکت صحبت کنید تا در این زمینه که چه سبک و مدل پارتیشن های شیشه ای را می خواهید نصب نمایید، شما را راهنمایی کنند و بهترین متریال ها و تجهیزات اولیه را در پارتیشن های شیشه ای شما مورد استفاده قرار دهند. دقت داشته باشید شیشه هایی که در پارتیشن شیشه ای اداری مورد استفاده قرار می گیرد دوجداره می باشد و به همین دلیل به عنوان بهترین عایق صدا در فضاهای اداری عمل می کند و همین مسئله موجب می شود که امنیت و حریم خصوصی افراد بسیار بیشتر می شود.

  1. پارتیشن های دوجداره اداری افقی

از دیگر انواع پارتیشن شیشه ای اداری که شما می توانید برای فضاهای اداری خود خریداری نمایید، شیشه پارتیشن افقی می باشد، در واقع باید بدانید پنل هایی که در این پارتیشن به کار می رود افقی می باشد و به همین دلیل به آن پارتیشن افقی می گویند. از آنجایی که ساخت و طراحی این پارتیشن ها به صورت کشیده و افقی می باشد طرفداران بسیار زیادی دارد و تا وسعت زیادی هم از آن می توانید استفاده کنید. از آنجایی که در فضاهای ادرای باید سیم کشی بسیاری وجود داشته باشد، شما با نصب این نوع از پارتیشن شیشه ای در فضاهای ادرای خود نیازی نیست که این شیشه ها را باز و بسته کنید و این سیم ها از درون آنها عبور می کند.

بیشتر کاربرانی که می خواهند فضای مدرن و زیبایی داشته باشند می توانند خرید پارتیشن شیشه ای را بر دیگر پارتیشن ها ترجیح دهند و از آن استفاده نمایند. در واقع باید بدانید کارایی اصلی و مهم این پارتیشن ها بیشتر برای فضاهایی مناسب می باشد که شیک و مدرن هستند، شما با نصب این نوع از پارتیشن های اداری دیگر نیازی نیست سیم کشی های سیستم برقی خود را با دشواری انجام دهید و به راحتی می توانید این عملیات را انجام دهید.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای و طریقه نصب آن

نصب شیشه بالکن در شهرهای مختلف

آشنایی با تولید و حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای

 

  1. پارتیشن های اداری فریم لس

بدون شک برای استفاده از پارتیشن شیشه ای در فضاهای ادرای چالش های بسیاری وجود دارد و افراد بر اساس این چالش ها بهترین نوع شیشه را می خواهند خریداری نماید. شما باید بدانید که برای خرید بهترین پارتیشن های شیشه ای این گزینه بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید و از آن استفاده کنید. در استفاده از شیشه شما محدودیت اجرا ندارید، چرا که نصب آن بسیار آسان است و همچنین زیبایی بی نظیری را در محیط های اداری به وجود می آورد، به همین دلیل است که روز به روز طرفداران آن بسیار بیشتر می شود. صدای بیرون از این پارتیشن ها به هیچ عنوان وارد درون فضا نمی شود، به همین دلیل این پارتیشن به عنوان عایق صدا هم شناخته می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1280"]پارتیشن های اداری فریم لس پارتیشن های اداری فریم لس[/caption]

مهندسان و معماران شرکت ایمن در در ساخت این نوع از پارتیشن شیشه ای اداری نهایت تلاش خود را انجام داده اند که رضایت مشتریان را به دست آورند و تمامی دغدغه ها و چالش هایی را که در نصب پارتیشن های شیشه ای برای مشتریان وجود دارد را از بین ببرند. یکی از مزیت های اصلی که این نوع از پارتیشن شیشه ای دارد این است که از نوارهای پر کننده که بی رنگ هستند برای عایق صدا استفاده می نمانید تا هیچ صدایی از درون فضای پارتیشن به بیرون و برعکس وارد نشود. همچنین استحکام این شیشه ها بسیار زیاد است و بر همین اساس شما می توانید تا چندی سال بدون اینکه به آنها ضربه و یا خدشه وارد شود استفاده کنید.

  1. پارتیشن های شیشه ای اداری متحرک

یکی دیگر از گزینه هایی که برای خرید پارتیشن شیشه ای در محیط های ادرای می توانید داشته باشید این نوع از پارتیشن های شیشه ای می باشد. در واقع باید بدانید از آنجایی که انتقال دادن این نوع از پارتیشن های شیشه ای بسیار آسان است، افراد زیادی از آن استفاده می کنند، چرا که بسیاری از مکان های اداری اجاره ای می باشد و افراد اگر بخواهند از آن مکان اسباب کشی نمایند باید پارتیشن هایی را نصب نمایند که به راحتی بتوانند آنها را جابجا و منتقل کنند. بر اساس تحقیقاتی که روی سازمان ها و محیط های اداری انجام شده است، بسیاری از مهندسین به این نتیجه رسیده اند که هر شرکت اداری به بخش های بسیاری مانند اتاق جلسات، اتاق مدیر، انباری، فضای آموزشی و ... نیاز دارید که با نصب و خرید پارتیشن شیشه ای  می توانند این فضاها را برای خود به وجود آورند و استفاده کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]پارتیشن های شیشه ای اداری متحرک پارتیشن های شیشه ای اداری متحرک[/caption]

شما با خرید  پارتیشن شیشه ای متحرک می توانید دو اتاق را به یک اتاق تبدیل کنید و همچنین یک سالن بسیار بزرگ را به چندین اتاق تبدیل نمایید، بنابراین باید بدانید که این شیشه های پارتیشن بسیار به صرفه می باشد و شما خودتان می توانید به هر نحوی که مایل هستید دکوراسیون داخلی خود را طراحی کنید. از جمله مهمترین مزیت هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد اسن است که، قابلیت انعطاف پذیری آن بسیار زیاد است و بر همین اساس شما می توانید فضای اداری را به هر نحوی که مایل هستید نصب و به اجرا درآورید. اینکه سالن های بسیار بزرگ با این پارتیشن ها به خوبی کوچک و جمع و جور می شود مزیت بسیار مهم است که بسیاری از افراد به همین دلیل از آن استفاده می کنند.

  1. پارتیشن های شیشه ای اداری کلاسیک

پارتیشن شیشه ای یکی از مهمترین خاصیت ها و ویژگی های اصلی که دارد این است که به گونه ای طراحی می شود تا در ذهن افراد به وبی ماندگار گردد. زیبایی این پارتیشن ها بسیار زیاد است و بر همین اساس هر فردی وارد سازمان و یا اداره شما شود از زیبایی این پارتیشن ها لذت می برد. طراحی هوشمندی که در این نوع از شیشه صورت می گیرد بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد، بر همین اساس هر فردی لز زیبایی آن لذت می برد. همچنین باید بدانید این پارتیشن ها با فضای ادرای شما به خوبی هماهنگ می شود و بر همین اساس است که زیبایی فضای مورد نظر شما را چندین برابر می کند. اینکه زیبایی پارتیشن های شیشه ای زیاد باشد برای مدیران اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل مدیران هر شرکت و سازمان اداری می توانند سفارش پارتیشن شیشه ای کلاسیک را در شرکت ایمن در ثبت نمایند تا پارتیشن های شیشه ای آنها به بهترین نحو ممکن ساخته شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1259"]پارتیشن های شیشه ای اداری کلاسیک پارتیشن های شیشه ای اداری کلاسیک[/caption]

استفاده از متریال های چوب و فلز در پارتیشن شیشه ای بسیار روی زیبایی شیشه ها تاثیر دارد و شما می توانید سفارش خود را به گونه ای ثبت کنید تا در پارتیشن های شیشه ای شما هم این متریال ها به کار رود. شرکت ایمن در در انواع مختلف می تواند پارتیشن شیشه ای مورد نظر شما را تولید و نصب نماید، بر همین اساس شما هر نوع و سبک از این پارتیشن ها را که در نظر دارید را می توایند سفارش دهید تا برای شما همان سبک و نوع را تولید نمایند. اینکه کدام یکی از سبک های پارتیشن شیشه ای با فضای شما هماهنگی دارد بسیار مهم می باشد، به همین دلیل بهتر است با مشاوران شرکت مشورت کنید تا بهترین نوع آن را برای سازمان و اداره مورد نظرتان به شما معرفی کنند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 28 پنجشنبه 24 مهر 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از بهترین محافظ های تراس به شمار می رود که در ساختمان های امروزی طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است. یکی از انواع آن نوع ریلی می باشد که نسبت به مدل های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در این نوع از شیشه های بالکن دو پروفیل افقی نصب می شود که آنها را روی کف و سقف تراس قرار می دهند و همچنین دارای دو پروفیل عمودی دیگری  هم می باشد که در دو طرف بالکن نصب می گردند و باز و بسته شدن درب را بر عهده دارند. به طور کلی شما برای نصب شیشه های بالکن در نوع ریلی می توانید مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته اید و تا سال های طولانی از آنها استفاده خواهید کرد.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره خرید و نصب شیشه بالکن ها هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید.

 

نصب شیشه بالکن در تهران

از آنجایی که شهر تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و شلوغ کشور ایران می باشد ساختمان های زیبایی هم به وسیله معماران در این شهر ساخته می شود. این ساختمان ها برای اینکه زیبایی بیشتری داشته باشند اقدام به نصب شیشه بالکن می نمایند تا نمای بیرونی زیباتری به دست آورند. البته که باید بدانید یکی از دلایل دیگری که شیشه های بالکن در تهران مورد استقبال قرار می گیرد مساحت کوچک خانه ها هم می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="883"]اجرای پروژه شیشه بالکنی اجرای پروژه شیشه بالکنی[/caption]

در واقع آنها می توانند با نصب شیشه های بالکن در خانه خود فضای بیشتری را در خانه به وجود آورند و در این فضا استراحت کنند. برخی از تراس هایی که کوچک هستند و مساحت زیادی ندارند بهتر است از شیشه های ثابت استفاده کنند که هم زیبایی بیشتری برای این تراس ها دارد و هم قیمت آن مناسب تر می باشد.

اما برخی از خانه های دیگری که تراس های بزرگ تری دارند انتخاب شیشه های بالکن ریلی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند. شیشه های ریلی به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید به عنوان یکی از قسمت های خانه خود این شیشه ها را در تراس خود نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

مساحت هر یک از پانل های شیشه های بالکن با یکدیگر متفاوت می باشد و باید بر اساس مساحت تراس آنها را اندازه گیری و نصب نمایند. هزینه ای که باید برای خرید پانل های شیشه ای ریلی پرداخت کندی نصب به نوع ثابت آن بیشتر می باشد، چرا که یراق آلات بیشتری هم دارد. اما شرکت ایمن در هزینه کمتری را از شما دریافت می کند.

اما برخی از خانه های دیگری که تراس های بزرگ تری دارند انتخاب شیشه های بالکن ریلی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند. شیشه های ریلی به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید به عنوان یکی از قسمت های خانه خود این شیشه ها را در تراس خود نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

نصب شیشه بالکن در شهرهای بزرگ

امروزه بیشتر افراد در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و به دنبال راهی برای افزایش امنیت و آرامش خود هستند. همه شما به خوبی می دانید که تراس یکی از مهمترین بخش های خانه به شمار می رود که برای هر فردی این بخش دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="803"]شیشه های بالکن در تهران شیشه های بالکن در تهران[/caption]

برخی از افرادی که تراس هایی با مساحت بیشتر دارند در این فضا استراحت می کنند و برخی از افرادی که تراس های کوچک تری دارند بیشتر وسایل ضروری خود را در این فضا قرار می دهند. البته باید بدانید اگر طراحی دکوراسیون تراس شما به بهترین نحو ممکن انجام شود شما می توانید در تراس های کوچک هم میز و صندلی بگذارید و از فضای درونی آن لذت ببرید.

اگر شما می خواهید در تراس خود فضایی برای آرامش داشته باشید و از هیاهوی شهر و آلودگی هایی که دارد دور باشید بهترین انتخاب شما نصب شیشه های بالکن می باشد. در واقع باید بدانید شیشه های بالکن از نوع سکوریت هستند، به همین دلیل فضا را بسیار امن تر می کنند و همچنین هیچ صدا و آلودگی از درون آنها وارد تراس نمی شود.

بنابراین شما می توانید چند ساعتی از روز خود ار در تراس مشغول به استراحت باشید و از هیاهویی که در شهر هم وجود دارد به دور باشید. شما در هر شهر ایران که زندگی می کنید می توانید سفارش تولید شیشه های بالکن خود را در هر اندازه  که مایل هستید به کارشناسان شرکت ایمن در بدهید تا در کمترین زمان شیشه های بالکن شما را تولید و نصب کرده . بسیاری از افرادی که در شهرهای بزرگی مانند تبریز، اصفهان، شیراز و ... زندگی می کنند می توانند سفارش خود را به این شرکت ارائه دهند.

[caption id="" align="aligncenter" width="744"]طرح اجرایی شیشه بالکنی طرح اجرایی شیشه بالکنی[/caption]

 خرید شیشه های بالکن

برای خرید شیشه های بالکن شما باید در ابتدا نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید آن نمایید. هر یک از انواع شیشه های بالکن دارای ویژگی های متنوعی می باشند و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر با محیط و فضای شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید. بیشتر افرادی که به دنبال شیشه بالکن ارزان قیمت می باشند و نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید شیشه تراس پرداخت کنند، می توانند سفارش خود را به شرکت ایمن در سفارش دهند.

شرکت ایمن در سال های بسیاری است که در زمینه تولید تجهیزات شیشه ای تخصص دارد و به همین دلیل می تواند با بهترین کیفیت هر یک از انواع شیشه های بالکن  را که شما مایل هستید را برایتان نصب کند.

یکی از نکاتی که زمان خرید شیشه بالکن  باید به آن توجه بسیاری داشته باشید اندازه گیری تراس تان می باشند، شما بدون شک خودتان نمی توانید اندازه گیری دقیقی از محیط تراس خود انجام دهید، به همین دلیل بهتر است از کارشناسان شرکت درخواست نمایید تراس شما را برای نصب شیشه بالکن اندازه گیری نمایند. اگر شما خودتان اقدام به اندازه گیری تراس برای نصب شیشه ها نمایید امکان دارد زمان نصب درزهایی به وجود آید که به سختی آنها را بتوان جبران نمود.

هزینه خرید شیشه های بالکن بستگی به متراژ و نوع شیشه هایی دارد که شما انتخاب می کنید. به عنوان مثال باید بدانید هزینه خریداری شیشه بالکن ثابت نسبت به نوع ریلی کمتر می باشد، چرا که یراق آلات کمتری در نوع ثابت به کار رفته است. کارشناسانی که شیشه ها را نصب می کنند از آنجایی که تخصص بسیاری دارند در کمترین زمان می توانند کار خود را انجام دهند و شیشه های تراس شما را در هر نوع که سفارش داده بودید را نصب نمایند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 32 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

زیبایی شیشه بالکن در خانه ها دست کمی از تجهیزات دیگر در ساختمان ندارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به زیبایی ساختمان های خود اهمیت می دهند اقدام به نصب شیشه های بالکن در انواع مختلف می نمایند. اما باید بدانید مهمترین ویژگی استفاده از شیشه های بالکن تنها زیبایی آنها نمی باشد، بلکه آنها را به دلیل حفظ انرژی دمای درونی منزل و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون ساختمان مورد استفاده قرار می دهند. اینکه شما در درون منزل خود فضایی بسته که با محیط بیرون در ارتباط باشد بسیار دلنشین است که با نصب شیشه بالکن می توانید آن را مهیا کنید.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره شیشه بالکن ها هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه باشید . 

 

نمای شیشه های بالکن

نمایی که شیشه های بالکن در ساختمان ها ایجاد می کنند نظر هر بیننده ای را جلب می کند، به همین دلیل بیشتر کسانی که به نمای بیرونی ساختمان خود اهمیت می دهند از این تجهیزات ساختمان استفاده زیادی می کنند. شما زمان خرید شیشه بالکن باید به انواع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که هر یک از مدل های آن زیبایی منحصر به فردی دارد و نسبت به سلیقه هر فرد متفاوت می باشد.

برخی از شیشه های بالکن نسبت به مدل های دیگر هزینه بیشتری دارند و شما باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. البته که باید بدانید این شیشه های بالکن دارای ویژگی های بیشتری هستند و همچنین یراق آلات بیشتری هم برای تولید آنها به کار رفته است.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="803"]نمونه کار تکمیلی شیشه بالکن نمونه کار تکمیلی شیشه بالکن[/caption]

اگر می خواهید نمای شیشه های بالکن  شما زیبا باشد بهتر است از شیشه های استفاده کنید که به صورت ریلی باز و بسته می شوند، آنها زیبایی منحصر به فردی دارند و کار کردن با آنها آسان تر می باشد. برخی از شیشه های بالکن به صورت ثابت هستند که شما البته با طراحی دکوراسیون تراس خود می توانید زیبایی آنها را هم چندین برابر کنید و از اینکه در تراس خود چند ساعتی استراحت کنید لذت ببرید.

بسیاری از خانم هایی که در تراس های شیشه ای خود وسایل زیادی می گذارند و می خواهند آنها از گرد و غبار آلودگی دور بماند می توانند اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایند. اگر می خواهید نمای شیشه های بالکن خود را زیباتر کنید می توانید بین رنگ های متنوع شیشه ها یکی از آنها را که با نمای ساختمان تان هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و نصب نمایید.

خرید شیشه بالکن جدید

بدون شک هر فردی زمانی که می خواهد تجهیزات ساختمانی برای نمای ساختمان نصب کند به دنبال جدیدترین مدل های آن می باشد. برای نصب شیشه های بالکن هم باید به دنبال جدیدترین مدل های آنها بود، تا اقدام به نصب نمایند. هر روزه از آنجایی که تکنولوژی پیشرفت می کند تجهیزات ساختمانی هم پیشرفت زیادی دارد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را که جدید تر است را خریداری کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="872"]نمونه طرح اجرایی شیشه بالکن جدید نمونه طرح اجرایی شیشه بالکن جدید[/caption]

شرکت ایمن در یکی از تولیدکنندگان شیشه های بالکن  می باشد که دارای انواع مدل های آن است و شما هر یک را که بیشتر بپسندید برایتان نصب می کند. هر یک از مدل های جدید و به روز شیشه های بالکن  در کارخانه ایمن در تولید می شود و شما بین آنها هم می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته باید بدانید که شرکت ایمن در هزینه زیادی را باید نصب شیشه های بالکن  از مشتریان خود دریافت نمی کند و با نازلترین و بهترین قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن جدید را که تولید شده است را عرضه می کند. به طور کلی بسیاری از افراد یکه به دنبال خرید شیشه های بالکن ارزان هستند این شرکت تولید کننده را برای خرید تجهیزات شیشه ای ساختمان خود انتخاب می کنند. قیمت شیشه های بالکن شما بستگی به متراژ تراس تان دارد که هرچه مساحت بیشتری از این شیشه ها را سفارش دهید بدون شک باید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایید.

البته باید بدانید که شرکت ایمن در هزینه زیادی را باید نصب شیشه بالکن از مشتریان خود دریافت نمی کند و با نازلترین و بهترین قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن جدید را که تولید شده است را عرضه می کند.

اگر شما به مدرن بودن و زیبایی ساختمان خود اهمیت بسیاری می دهید، بهتر است از جدیدترین مدل های شیشه های بالکن استفاده کرده و در تراس خود نصب کنید. برخی از افرادی که به دنبال شیشه های بالکن جدید هستند باید بدانند نوع شیشه ها، رنگ شیشه ها و یراق آلات به کار رفته شده در آن را هم می توانند بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="943"]نمونه شیشه بالکن اجرایی در منزل ویلایی نمونه شیشه بالکن اجرایی در منزل ویلایی[/caption]

نصب شیشه های بالکن جدید

برای نصب شیشه های بالکن متخصصین و نصابان شرکت ایمن در می توانند در کمترین زمان به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و آنها را نصب کنند. دقت داشته باشید که شیشه های بالکن دارای یراق آلات متنوعی می باشند و نصب آنها هم پیچیدگی ها و قوانین مخصوص به خود را دارد، به همین دلیل بهتر است برای نصب آنها تنها به متخصصین شرکت اعتماد کنید. شما بعد از اینکه یکی از انواع مدل های شیشه های بالکن جدید را انتخاب کنید کارشناسان برای اندازه گیری تراس و محیط مورد نظرتان مراجعه می کنند و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند.

بعد از اینکه اندازه گیری کارشناسان از مکان مورد نظر شما به اتمام رسید اقدام به ساخت و تولید شیشه تراس مورد نظر شنا می نمایند. در حین کار اگر تغییراتی برای شیشه های بالکن شما به وجود بیاید و نظر بهترین کارشناسان داشته باشند شما را در جراین خواهند گذاشت تا زیبایی نمای ساختمان تان بسیار زیباتر شود. به طور کلی هر یک از انواع شیشه هایی که توسط تولیدکنندگان تولید می شود از جنس سکوریت می باشد و باید بدانید مقاومت آنها در برابر هر شرایطی بسیار زیاد است.

برای نصب شیشه های بالکن جدید به محض اینکه آنها آماده شوند نصابان به مجل مراجعه کرده و همراه با یراق آلات ویژه و مخصوصی که آنها دارند شیشه ها را نصب می کنند. مدت زمان نصب شیشه های بالکن  چندان زیاد نمی باشد، چرا که نصابان در این زمینه تخصص بسیاری دارند و در کمترین زمان آنها را در بدون هیچ درز و مشکلی نصب می کنند. یراق آلاتی که برای نصب شیشه های بالکن  مورد استفاده قرار می گیرد بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد، در غیر این صورت به زودی فرسوده می شود و عملکرد خود را برای حفظ انرژی از دست می دهد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144053055   02144051014

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 564 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

 آلاچیق شیشه ای

امروزه بسیاری از افراد مایل هستند که آلاچیق شیشه ای را روی پشت بام خود نصب کنند تا فضایی دنج و آرام برای برخی از روزهای خود داشته باشند. در پشت بام ها فضای زیادی برای نصب این آلاچیق ها وجود دارد، به همین دلیل شما هم می توانید آنها را روی پشت بام خود نصب کنید. در واقع باید بدانید این آلاچیق ها مانند شیشه های بالکن نیستند که دارای محدودیت فضا باشند و شما برای نصب آنها فضای زیادی خواهید داشت.

اگر شما بخواهید آلاچیق شیشه ای را در فضای حیاط خود نصب کنید بدون شک مزاحمت بسیاری امکان دارد برای همسایه های دیگر داشته باشید و یا اینکه خودتان هم نتوانید از آن فضا لذت ببرید، ولی روی پشت بام اینگونه نمی باشد. زمانی که آلاچیق های شیشه ای را روی پشت بام نصب می کنید فضای بیشتری را در دیدرس خود خواهید داشت و از نور مستقیم آفتاب هم لذت خواهید برد.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به چگونگی روش نصب آلاچیق شیشه ای هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه شوید . 

آلاچیق شیشه ای و ایجاد فضایی آرام روی پشت بام

از آنجایی که دسترسی افراد روی پشت بام کمتر از نواحی دیگر منزل می باشد، شما می توانید آلاچیق های شیشه ای مورد نظر خود را در این فضا نصب کنید و از نشستن در آن لذت ببرید. امروزه استفاده از آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام بسیار مرسوم شده است و شما می توانید به شرکت ایمن در ساخت آنها را سفارش دهید. شما زمانی که این آلاچیق ها را روی پشت بام خود نصب کنید می توانید در هر زمانی از فصل سال از محیط آن لذت ببرید و چند ساعتی ار با خانواده و دوستان تان در این محیط باشید.

[caption id="" align="aligncenter" width="782"]نمونه شیشه ای آلاچیق در حیاط خانه نمونه شیشه ای آلاچیق در حیاط خانه[/caption]

برخی از افراد که خانه های کوچکی دارند و فضای خانه آنها برای داشتن چنین محیطی محدود است می توانند با نصب آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام محیط آرام و دنجی را برای خود مهیا کنند. اگر طراحی و استانداردهای ساخت آلاچیق های شیشه ای  اصولی باشد هر فردی راغب می شود که در این آلاچیق ها زمان بگذراند.

تمامی قطعات و یراق آلاتی که در ساخت آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام به کار می رود دارای کیفیت بی نظیری می باشد  به همین دلیل هرگز فرسوده نمی شوند. ایده هایی که برای طراحی آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام وجود دارد بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر مایل هستید را انتخاب کرده و سفارش دهید برایتان تولید کنند.

تمامی قطعات و یراق آلاتی که در ساخت آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام به کار می رود دارای کیفیت بی نظیری می باشد  به همین دلیل هرگز فرسوده نمی شوند.

طراحی پشت بام با نصب آلاچیق شیشه ای

امروزه علاقه بسیاری از افراد به روف گاردن های ساخته شده روی پشت بام بسیار زیاد است، چرا که آنها زیبایی بی نظیری دارند. شما باید بدانید یکی از مهمترین بخش هایی که روی این روف گاردن ها قرار می گیرد و زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد آلاچیق های شیشه ای  می باشد که در طرح و رنگ های متفاوتی تولید می شوند. طراحی آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام زیبایی و کارایی آن را بسیار بیشتر می کند و بدون شک شما از اینکه ساعتی ار در این آلاچیق ها استراحت کنید بسیار لذت خواهید برد.

از آنجایی که در طراحی آلاچیق های شیشه ای شیشه های سکوریت به کار رفته است در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده از آنها در هر فصل سال استفاده کنید. محیط روف گاردن های طراحی شده روی پشت بام با نصب آلاچیق های شیشه ای بسیار زیباتر و شیک تر می شود، به همین دلیل شما هم می توانید این محیط ر روی پشت بام خانه خود داشته باشید. رنگ بندی و طرح هایی که آلاچیق های شیشه ای دارند بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و سفارش دهید برایتان نصب کنند.

از آنجایی که در طراحی آلاچیق های شیشه ای شیشه های سکوریت به کار رفته است در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده از آنها در هر فصل سال استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="855"]ایمن در-آلاچیق شیشه ای ایمن در-آلاچیق شیشه ای[/caption]

آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام

آلاچیق های شیشه ای یکی از مکان هایی می باشد که افراد برای استراحت از آن می توانند ساعتی استفاده کنند. این سازه شیشه ای به وسیله متریال ها و مواد اولیه مختلفی ساخته و تولید می شود که هر یک از آنها زیبایی بی نظیری دارد. همانطور که می دانید آلاچیق های شیشه ای به تازگی وارد عرصه تجهیزات ساختمانی شده اند و پیش از این آلاچیق های چوبی و یا آهنی مورد استفاده قرار می گرفتند.

هر فردی علاقه دارد از تجهیزات جدید ساختمانی استفاده کند که آلاچیق های شیشه ای یکی از این تجهیزات جدید به شمار می رود. بدون شک این مسئله که شما محیط پشت بام خود را زیباتر و جذاب تر کنید تاثیر بسیاری در زیبایی نمای ساختمان تان هم دارد.

اینکه شما در چه ناحیه آب و هوایی بخواهید اقدام به نصب و ساخت آلاچیق های شیشه ای نمایید در هزینه خرید آن تاثیر بسیاری دارد. چرا که به عنوان مثال اگر شما بخواهید آلاچیق های شیشه ای  را برای شهری که رطوبت زیادی دارد مورد استفاده قرار دهید باید سیستم خنک سازی هم درون آن تعبیه شود و همچنین شهرهای دیگر با ویژگی های متفاوتی که دارند باید یکی از انواع آلاچیق های شیشه ای را مورد استفاده قرار دهند.

بنابراین به این نکته بسیار مهم باید توجه داشته باشید و سپس آلاچیق های شیشه ای مورد نظر خود را در بین انواع آن انتخاب کنید. امکان باز و بسته شدن شیشه هایی که در آلاچیق های شیشه ای به کار می رود یکی از مزیت های آن است که بسیاری از افراد به آن علاقه زیادی دارند.

دکوراسیون پشت بام با آلاچیق های شیشه ای

امروزه از آنجایی که آپارتمان نشینی رشد بسیاری داشته است و بیشتر افراد آپارتمان نشین می باشد استفاده از خانه هایی که حیاط دار هستند منسوخ گشته. اما باید بدانید با اینکه شما در خانه های حیاط دار زندگی نمی کنید ولی با نصب آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام می توانید فضایی شبیه به آن فضای حیاط را در خانه خود داشته باشید. اگر شما می خواهید آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام خود استفاده کنید بهتر است در ابتدا روف گاردن پشت بام خود را سفارش دهید. قیمت آلاچیق های شیشه ای بستگی به نوع و اندازه آنها دارد که شما می توانید هر یک را که مایل هستید انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="836"]نمونه طرح اجرایی آلاچیق شیشه ای طرح اجرایی آلاچیق شیشه ای[/caption]

البته کارشناسان شرکت می توانند بدون ساخت روف گاردن آلاچیق های شیشه ای متنوعی را برای شما روی پشت بام نصب کنند. ولی با وجود روف گاردن ها ، زیبایی آلاچیق های شیشه ای بسیار بیشتر می شود. شما برای نصب و استفاده از آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام باید به برخی از نکاتی که دکوراسیون آن را زیباتر می کند توجه داشته باشید و این نکات عبارت می باشد از :

- در ابتدا باید از ایمن بودن پشت بام خود اطمینان کافی به دست آورید و سپس اقدام به نصب آلاچیق های شیشه ای نمایید.

- برای اینکه آلاچیق های شیشه ای پشت بام خانه خود را زیباتر کنید بهتر است میز و صندلی هایی را هم برای آن انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری به دست آورد و همچنین آرامش افراد در آلاچیق با نشستن روی صندلی ها بیشتر شود.

- دقت داشته باشید که هرگز آلاچیق های شیشه ای در مرکز پشت بام نصب نمی شوند و آنها را باید در گوشه پشت بام نصب نمایید.

- از گل ها و گیاهان رنگی استفاده کنید تا زیبایی آلاچیق های شیشه ای شما بسیار بیشتر شود. گل ها و گیاهان آرامش بسیاری را به افراد هدیه می دهد و شما می توانید از انواع گوناگون آنها روی پشت بام خود استفاده کنید.

- هر یک از انواع آلاچیق های شیشه ای ویژگی ها و زیبایی متنوعی دارد که شما باید بین انواع آنها یکی را انتخاب کنید که با فضای پشت بام هماهنگی بیشتری داشته باشد. دقت داشته باشید که یراق آلات مورد استفاده روی آلاچیق های شیشه ای  باید از بهترین کیفیت باشد تا سال های طولانی دوام و ماندگاری داشته باشد.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 50 سه شنبه 15 مهر 1399 نظرات (0)

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای ساخته ای از شیشه می باشد که برای سرپناه گرفتن و نشستن در فضایی سبز و دلنشین افراد اقدام به نصب آن می نمایند. ایده اصلی ساخت این آلاچیق ها به سال ها پیش باز می گردد که افراد تصمیم گرفتند استراحت نیمروزی در باغ قصرهای خود داشته باشند. البته باید بدانید در گذشته برای ساخت و نصب آلاچیق از شیشه استفاده نمی شده است و بیشتر از فلز و یا چوب استفاده می کردند.

ولی امروزه از آنجایی که علم بسیار پیشرفت کرده است افراد از به روزترین و جدیدترین تجهیزات ساختمانی استفاده می کنند.آلاچیق شیشه ای را می تواند به شکل های دایره ای، مستطیل و دیگر اشکال هندسی طراحی و تولید کرد. اینکه مدل آن چگونه باشد بستگی به نظر شخصی شما دارد و شما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره الاچیق شیشه ای و مراحل نصب  آن صحبت کنیم . 

 

آلاچیق شیشه ای گرد

از آنجایی که آلاچیق شیشه ای گرد زیبایی منحصر به فردی دارد طرفداران این مدل هم روز به روز بیشتر می شوند و علاقه زیادی به نصب آن پیدا می کنند. شما باید بدانید نصب فریم ها و تولید این آلاچیق کار چندان راحتی نمی باشد و برای تولید آن باید مراحل پیچیده ای طی شود. یکی از مهمترین اقداماتی که برای تولید و نصب این آلاچیق ها باید انجام شود این است که فضا را به درستی اندازه گیری کنند و سپس آن را آهنکشی نمایند.

آهنی که برای این کار مورد نیاز می باشد به صورت قطعات ریز در می آید و تمامی قطعات آن به صورت بسیار منظم و زیبا در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا شکل دایره را تشکیل دهند. برای تولید کردن فریم های این نوع از آلاچیق های شیشه ای باید فریم های مناسبی را با نرم افزار اتوکد طراحی نمانید تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="892"]نمونه اجرایی شیشه ای آلاچیق نمونه اجرایی شیشه ای آلاچیق[/caption]

فریم مورد نظر برای نصب و ایجاد آلاچیق های شیشه ای تا حدودی شبیه به فریم بالکنی می باشد. تمامی قطعات و فریم هایی که مربوط به این نوع از آلاچیق شیشه ای  می باشد باید در کارگاه و یا کارخانه روی یکدیگر اسمبل شود و سپس آنها را برای نصب به مکان مورد نظر بیاورند. همانطور که بیان نمودیم مراحل نصب و تولید این آلاچیق ها تا حدودی دشواری های مربوط به خود را دارد ولی تکنسین های شرکت ایمن در در نصب آنها تخصص بسیاری دارند.

پروژه مورد نظر شما به دست تکنسین های شرکت به بهترین نحو ممکن انجام می شود و شما می توانید فضایی زیبا را در خانه و یا مکان های دیگر داشته باشید.قیمت آلاچیق شیشه ای به دلیل دشواری هایی که برای تولید و نصب دارد تا حدودی بیشتر از انواع دیگر آن ماننند مستطیلی می باشد.

ساخت آلاچیق های شیشه ای

در گذشته افرادی که اقدام به ساخت و نصب این آلاچیق ها  می کردند  مهمترین هدفشان این بوده است که در برابر سرما و گرما ایمن باشند. متریال هایی که برای ساخت این آلاچیق ها مورد استفاده قرار می گرفته است متنوع و بیشتر از چوب بوده که اکنون ساخت آن دچار تغییراتی شده است. به طور معمول امروزه برای ساخت آلاچیق شیشه ای ، آنها را به صورت تاشو طراحی می کنند تا بتوانید در فصل گرم سال آنها را باز کنید و از هوای بیرون لذت ببرید.

بیشترین کاربردی که این آلاچیق ها  دارند، در محیط های سنتی، مجتمع های مسکونی، پشت بام ها و ... می باشد. در واقع شما  هر محیطی را که مد نظرتان باشد می توانید به کارشناسان نشان بدهید تا بهترین و مناسب ترین آلاچیق ها را برای آن محیط طراحی نمایند.

[caption id="" align="aligncenter" width="880"]ایمن در-نمونه آلاچیق ایمن در-نمونه آلاچیق[/caption]

برای نصب آلاچیق های شیشه ای شما هیچ محدودیتی در نوع و شکل آن ندارید، و می توانید هر یک از طرح های آن را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده تا برای شما نصب کنند. یکی از مهمترین مواردی که در ساخت آلاچیق ها اهمیت بسیاری دارد این است که از سرما و گرما ایمن بادش و کارشناسان و تولیدکنندگان شرکت ایمن در به خوبی با این ویژگی آن آشنایی دارند. شما می توانید هر یک از طرح های آلاچیق را که مایل می باشید و بیشتر می پسندید را انتخاب کرده تا برای شما تولید و نصب کنند.

بیشترین کاربردی که آلاچیق های شیشه ای  دارند در محیط های سنتی، مجتمع های مسکونی، پشت بام ها و ... می باشد. در واقع شما  هر محیطی را که مد نظرتان باشد می توانید به کارشناسان نشان بدهید تا بهترین و مناسب ترین آلاچیق های شیشه ای را برای آن محیط طراحی نمایند.

شیشه برای آلاچیق

شیشه هایی که برای تولید آلاچیق های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد سکوریت و 8 تا 10 میلیمتر می باشد. مقاومت و امنیت این شیشه ها بسیار زیاد است و شما می توانید تا سال های سال با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید، چرا که هرگز دچار آسیب نمی شوند و ضربه ای هم که به آنها وارد شود مقاومت زیادی دارند. شیشه هایی که در ساخت آلاچیق شیشه ای گرد به کار می روند به صورت ریلی باز و بسته می شوند و در هر ابعادی که شما در نظر داشته باشید آنها را برای شما تولید و در مکان مورد نظرتان نصب می کنند.

شیشه های سکوریت شده ای که در آلاچیق ها مورد استفاده قرار می گیرند تا 95 درصد به خوبی می توانند از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون محیط جلوگیری کنند. مطلوبیت فضا با استفاده از شیشه های سکوریت شده درون آلاچیق بسیار بیشتر می شود.

مراحل تولید و ساخت شیشه های سکوریت در کارخانه انجام می شود و سپس بر اساس اندازه گیری هایی که در محل شما انجام داده اند آنها را نصب می کنند. از آنجایی که تمایل زیادی برای نصب و استفاده از آلاچیقها وجود دارد روز به روز تولید آن بیشتر می شود و تولیدکنندگان تخصص بیشتری در این زمینه به دست می آورند.

شیشه های سکوریت شده ای که در آلاچیقها مورد استفاده قرار می گیرند تا 95 درصد به خوبی می توانند از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون محیط جلوگیری کنند. مطلوبیت فضا با استفاده از شیشه های سکوریت شده درون آلاچیق های شیشه ای  بسیار بیشتر می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="768"]نمونه طرح شبشه ای آلاچیق نمونه طرح شبشه ای آلاچیق[/caption]

شما هم می توانید برای نصب و اجرای آلاچیقهای شیشه ای در محیط های مورد نظر خود آن فضا را بسیار زیباتر و شیک تر کنید تا از زیبایی آن برای چند ساعت نشستن درون آن لذت ببرید. دقت داشته باشید که باید اندازه و طرح های آن بسیار دقیق باشد تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت آنها را در فضای موجود نصب کننند.

آلاچیق های شیشه ای تاشو

یکی از دیگر انواع آلاچیق های شیشه ای نوع تاشو آن می باشد که پانل های آن تاشو است و زیبایی بسیاری دارد. یراق آلاتی که در این نوع از آلاچیق های شیشه ای  به کار می رود خارجی هستند و به همین دلیل مقاومت بسیاری در برابر هرگونه شرایطی از خود نشان می دهند. تمامی یراق آلات آنها ضد زنگ می باشد و روی محور ریلی به حرکت در می آیند تا در یک طرف جمع شوند. بدون شک زیبایی آلاچیق های شیشه ای ریلی بسیار بیشتر از انواع دیگر آن می باشد، به همین دلیل شما می توانید ای مدل بسیار زیبا را برای محیط و فضاهای متنوع خود انتخاب و نصب کرده تا فضایی دنج داشته باشید.

تنها موردی که شما باید به آن دقت بسیاری داشته باشید این است که اندازه گیری های این پانل ها را به درستی انجام دهید. کارشناسان و تکنسین های نصب آلاچیق شیشه ای  با اندازه گیری دقیق آشنایی بسیاری دارند و به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام می دهند.

از مهمترین مواردی که برای ساخت و نصب آلاچیق تاشو وجود دارد این است که فضا را بسیار مدرن تر می کند و به همین دلیل روز به روز هم طرفدارن آن بسیار بیشتر می شود. نظافت کردن آن بسیار آسان می باشد و شما در کمترین زمان می توانید آنها را تمیز کرده و از نشستن درون آن لذت ببرید. شما با نصب آلاچیق های تاشو از هدر رفتن انرژی تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کنید و می توانید فضای درون آن را مانند فضای خانه تان گرم و دلنشین نگه دارید.

امروزه که بسیاری از افراد علاقه زیادی به نشستن در محیطی دنج دارند انتخاب و نصب آلاچیق های شیشه ای  بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 26 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

 شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از زیباترین بخش های می باشد که در تراس یک ساختمان از آن استفاده بسیاری می شود. امروزه افراد زیادی که به زیبایی نمای ساختمان خود و محیط درونی ساختمان اهمیت می دهند از شیشه های بالکن که در انواع رنگ ها و مدل های متنوع می باشد استفاده می کنند. برخی از افراد بدون اینکه اطلاعاتی از مزیت های شیشه های بالکن داشته باشند شاید اقدام به نصب شیشه بالکن نمایند، ولی زمانی که از مزیت های آن اطلاع پیدا کنند بدون شک اقدام به نصب شیشه های بالکن می نمایند و از مزیت های آن بهره مند می شوند.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره نصب شیشه بالکن و چگونگی مراقبت از آن صحبت کنیم . 

 

چرا باید شیشه بالکن در تراس خود نصب کنید ؟

از آنجایی که قیمت شیشه بالکن نسبت به مزیت هایی که دارد بسیار عالی و به صرفه می باشد افراد زیادی اقدام به خرید این شیشه ها می نمایند.مراقبت شیشه بالکن یکی از مواردی است که پس از نصب در تراس خانه می بایست به آن توجه زیادی شود چرا که در صورت عدم مراقبت می تواند باعث عبور آلودگی صوتی و خرابی ریل ها شده که هزینه تعمیر بالایی دارد . در بسیاری از کشورهای پیشرفته مانند آلمان و یا ترکیه از شیشه های بالکن استفاده زیادی می شود و به همین دلیل ساختمان های زیبا و بی نظیری دارند.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته مانند آلمان و یا ترکیه از شیشه های بالکن استفاده زیادی می شود و به همین دلیل ساختمان های زیبا و بی نظیری دارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="798"]نمونه شیشه بالکن نمونه شیشه بالکن[/caption]

از آنجایی که کشور ایران هم در ساختمان سازی رشد بسیاری داشته و بیشتر افرادی که در زمینه ساختمان سازی تخصص دارند به زیبایی ساختمان و لوکس بودن آن اهمیت زیادی می دهند.  بنابراین اگر شما هم می خواهید ساختمان هایتان نمای زیبایی داشته باشد و از محیط تراس خود در خانه هم بهره برداری کنید، بهتر است اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایید.

راهنمای نگهداری از شیشه های بالکن

سیستم شیشه های بالکن که در شرکت ایمن در طراحی می شود به گونه ای است که مقاومت و طول عمر بسیار زیادی دارد و به همین دلیل در هر شرایطی زنگ نمی زند و فرسوده هم نمی شود. با این وجود اگر شما به زیبایی ساختمان خود اهمیت زیادی می دهید و می خواهید همیشه شیشه های بالکن زیبا و تمیزی داشته باشید می توانید برخی از نکات نگهداری را به خوبی رعایت کنید که این نکات عبارت می باشد از :

  1. شستشو و نگهداری

حتی اگر تمامی قطعات و یراق آلات شیشه های بالکن تمیز باشد و به خوبی کار کند شما باید هر سال یکبار یراق آلات آن را روغن کاری کنید. اگر شیشه های بالکن به صورت ریلی طراحی شده باشند باید چرخ های آن را همیشه با اسپری تمیز کرد و به خوبی از آنها مراقبت کنید. نوارهای آب بندی زیر شیشه های بالکن را هم همیشه باید چک کنید تا از کارکرد آن اطمینان به دست آورید. برخی از پاک کننده هایی که خنثی هستند بهترین گزینه شما می باشند تا به وسیله آنها شیشه های بالکن را به خوبی تمیز کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="656"]نمونه اجرایی شیشه بالکن نمونه اجرایی شیشه بالکن[/caption]

اگر گرد و غباری روی شیشه ها نشسته باشد می تواند به وسیله آب و پاک کننده ها آنها را به خوبی تمیز کنید. اگر شیشه های بالکن شما در ساختمان هایی با طبقه های زیاد نصب شده است، باید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند درخواست نمایید تا سالی یک برای شستشوی آن شیشه ها مراجعه کند.

  1. ایمنی

اگر شما می خواهید در ارتفاعات بسیار بالا شیشه های بالکن را تمیز کنید بهتر است از وسیله های ایمنی استفاده کنید. البته باید بدانید افرادی که تخصص کافی در این زمینه دارند تمامی وسیله های ایمنی را با خود به همراه دارند و به همین دلیل تمامی نکات ایمنی را به درستی رعایت می کنند.

  1. عایق بندی

برای اینکه بین شیشه های بالکن و پانل های آن مکانی برای تهویه وجود داشته باشد و عایق بندی گردد باید فاصله 2 تا 4 میلی متری بین آنها قرار گیرد. پنجره ای که روی شیشه بالکن نصب می شود باید مانند شکاف عمل کند تا به راحتی باز شود. اگر شما هوای بیشتری را نیاز دارید می توانید سفارش دهید تا از لولاهایی بین آنها استفاده شود. در واقع باید بدانید هر یک از شیشه های بالکن که برای شما تولید می شود دارای ویژگی های متنوعی می باشد به همین دلیل عایق بندی آنها هم متفاوت است. بنابراین باید عایق بندی که روی آنها هم انجام می شود باید بر اساس ویژگی های آن شیشه ها باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="666"]شیشه بالکن شیشه بالکن[/caption]

مشخصات فنی شیشه های بالکن 

در نصب شیشه بالکن اولین پانلی که متصل می شود می بایست ثابت باشد و به صورت درب به راحتی باز و بسته می شود. دیگر پانل ها هم به صورت تک به تک در مسیر ریل به راحتی حرکت می کنند و در محل درب می توانند از مسیر ریل خارج شده و در مسیر حرکتی مناسبی قرار گیرند. این سیستم بر اساس مدل های روز طراحی می شود و به همین دلیل با سلیقه شخصی افراد هم هماهنگی بسیاری دارد.

درزگیرهای پلاستیکی که روی شیشه های بالکن نصب می شود برای جابجایی راحت شیشه ها بسیار عالی می باشد و سرعت حرکت آنها را بالاتر می برد. تنها نکته ای که شما باید به آن دقت داشته باشید این است که همیشه از این پروفیل ها مراقبت کنید تا دچار مشکل نشود و تا سال های طولانی برای شما به بهترین روش ممکن کار کنند.

اگر مایل باشید می توانید حفاظ هایی را هم برای شیشه های بالکن خود سفارش دهید تا هم امنیت شیشه ها را بالاتر ببرید و هم زیبای نمای ساختمان را افزایش دهید. شما در هر مکانی که مایل باشید می توانید اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایید.

سیستم شیشه های بالکن هیج منع و محدودیتی در نمای فضا به وجود نمی آورند و لت های شیشه به صورت بسیار مساوی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برخی از شیشه ها به صورت ثابت نصب می شوند و به همین دلیل آنها را نمی توانید از جای تکان دهید و با قطعات مخصوص به خود در کناره های دیوار بالکن نصب می شوند اما برخی از شیشه های بالکن که به صورت ریلی طراحی می شوند به راحتی جابجا می گردند و بر همین اساس شما اگر تراس بزرگی دارید بهتر است از آنها استفاده کنید.

برخی از شیشه ها به صورت ثابت نصب می شوند و به همین دلیل آنها را نمی توانید از جای تکان دهید و با قطعات مخصوص به خود در کناره های دیوار بالکن نصب می شوند اما برخی از شیشه های بالکن که به صورت ریلی طراحی می شوند به راحتی جابجا می گردند و بر همین اساس شما اگر تراس بزرگی دارید بهتر است از آنها استفاده کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 30 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای در بسیاری از فضاهای اداری و یا خانگی متداول شده است. به دلیل مزیت هایی که این پارتیشن های شیشه ای دارند بیشتر افراد ترجیح می دهند برای تفکیک برخی از قسمت های خانه و یا اداره خود از این پارتیشن ها استفاده کنند.  پارتیشن های شیشه ای در انواع مدل ها و طرح های متنوع تولید می شوند و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. شما می توانید بر اساس نیاز خود و همچنین متراژ فضای مورد نظرتان یکی از انواع آن را انتخاب کرده و اقدام به نصب آنها نمایید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشید تا با محصول پارتیشن شیشه ای و قیمت و زمان تحویل سفارشتان با شما صحبت کنیم.

 

پارتیشن شیشه ای متحرک

یکی از انواع مدل های پارتیشن شیشه ای نوع متحرک آن می باشد که نسبت به مدل های دیگر مزیت های بیشتری را در خود جای داده است. بیشتر فضاهای داخلی برای اینکه زیبایی بی نظیری داشته باشند از این پارتیشن ها استفاده بسیاری می کنند. قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به بسیاری از مدل های دیگر آن تا حدودی بالاتر می باشد و این مسئله هم به دلیل مزیت های بی نظیر آن می باشد که دارد. این نوع از پارتیشن های شیشه ای متحرک دارای امکانات کلیدی و متنوعی می باشند که برخی از آنها عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="666"]پارتیشن شیشه ای متحرک پارتیشن شیشه ای متحرک[/caption]

  1. تنظیماتی که برای حرکت دادن پارتیشن  شیشه ای وجود دارد بسیار متنوع می باشد و شما هر یک از آن تنظیمات ار که مایل باشید را می توانید برای باز و بسته شدن درب مورد استفاده قرار دهید. در مورد اینکه کدام یک از تنظیمات آن برای محیط و فضای مورد نظر شما مناسب تر است می توانید با کارشناسان و مشاوران مشورت کنید تا بهترین روش را به شما معرفی کنند و از آن روش استفاده کنید.
  2. پارتیشن های شیشه ای دارای پنل های پایانی می باشند و این پنل ها به راحتی می توانند در پاشنه در بچرخند. کسانی که رفت و آمد و عبور و مرور زیادی دارند می توانند از این مزیت پارتیشن  شیشه ای متحرک استفاده کنند.
  3. بست پارتیشن های شیشه ای متحرک بسیار مناسب می باشد و از آنها برای جفت کردن پنل ها به کف ساختمان استفاده می شود. پارتیشن هایی که در محیط اداری به کار می برند بیشتر به کف ساختمان متصل هستند و به همین دلیل باید بست آن به کف زمین آسان و مناسب باشد.
  4. رنگ پارتیشن های شیشه ای متحرک بسیار متنوع می باشد و شما هر رنگی را که مایل باشید می توانید برای شیشه های پارتیشن انتخاب کنید تا برای شما نصب شود. رنگ های پودری به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارند امروزه در بیشتر صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. ماندگاری و دوام این رنگ ها بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل شما تا چندین سال بدون اینکه به آنها ضربه ای و یا خدشه ای وارد شود می توانید استفاده کنید.
  5. بست روی دیوار پارتیشن های شیشه ای فنری می باشد و به همین دلیل به راحتی باز و بسته می شود. افرادی که نصاب پارتیشن های شیشه ای متحرک می باشند باید با قطعات و یراق آلات این پارتیشن ها آشنایی دارند و به همین دلیل در سریع ترین زمان می توانند آنها را در مکان مورد نظر شما نصب کنند. شما باید بدانید این پارتیشن ها نسبت به مدل های دیگر پارتیشن های شیشه ای از ابزار آلات و قطعات بیشتری تشکیل می شود، به همین دلیل نیاز به تخصص کافی نصابان دارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

بسیاری از افرادی که می خواهند اقدام به نصب پارتیشن های شیشه ای متحرک نمایند قیمت آن برایشان بسیار اهمیت دارد و به این مسئله توجه زیادی نشان می دهند. به طور کلی باید بدانید قیمت پارتیشن های شیشه ای متحرک شرکت ایمن دُر بسیار مناسب تر و متعادل تر از شرکت های تولیدی دیگر می باشد. قیمت پارتیشن  شیشه ای  متحرک به عوامل متعددی بستگی دارد و این عوامل عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]نمونه طرح اجرایی پارتیشن شیشه ای نمونه طرح اجرایی پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. متراژ

یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک تاثیر بسیار زیادی دارد متراژ آن می باشد. برخی از فضاهای اداری، دارای متراژ بیشتری می باشند و به همین دلیل باید از پارتیشن های شیشه ای بیشتری برای آن فضا استفاده شود. بدون شک زمانی که از شیشه ها و یراق آلات متنوعی استفاده شود قیمت بیشتری هم بابت نصب آنها دریافت می شود. ولی برخی از فضاها متراژ کمتری دارند و به همین دلیل از شیشه های زیادی برای پارتیشن بندی آن فضاها استفاده نمی شود، به همین دلیل قیمت نصب آنها هم پایین تر است.

  1. ابعاد و ضخامت

هر یک از شیشه هایی که برای پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد دارای ابعاد و ضخامت متنوعی می باشد. شما می توانید زمانی که سفارش پارتیشن های شیشه ای خود را می دهید ابعاد و ضخامت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا نصاب های شرکت بر اساس آن سفارش شما شیشه ها را آماده کنند. برخی از شیشه هایی که ضخامت و ابعاد بیشتری دارند دارای قیمت بالاتری هم نیز هستند.

شما باید زمان ثبت سفارش خود که در مورد ابعاد و ضخامت شیشه می باشد به فضای مودر نظر خود دقت بسیاری داشته باشید. برخی از فضاها مانند اتاق مدیر که جلسه های زیادی در آن اتاق تشکیل می شود نیاز به شیشه هایی با ابعاد بیشتر دارند. چرا که در این اتاق جلسه های متنوع و مهمی برگزار می شود که شیشه نصب شده در پارتیشن های شیشه ای متحرک این اتاق باید به نوعی عایق صدا هم نیز باشد.

برخی از فضاها مانند اتاق مدیر که جلسه های زیادی در آن اتاق تشکیل می شود نیاز به شیشه هایی با ابعاد بیشتر دارند. چرا که در این اتاق جلسه های متنوع و مهمی برگزار می شود که شیشه نصب شده در پارتیشن های شیشه ای متحرک این اتاق باید به نوعی عایق صدا هم نیز باشد.

  1. رنگ بندی

شاید در نظر اول شما فکر نکنید که پارتیشن های شیشه ای و رنگ بندی های متنوع آن دارای قیمت های گوناگونی می باشند. برخی از افراد ترجیح می دهند از رنگ شیشه ای شفاف استفاده کنند که آنها نیازی نیست هزینه ای را برای رنگ پارتیشن های شیشه ای متحرک خود پرداخت کنند. ولی برخی از افرادی که رنگ های دیگری مانند طلایی و یا ... را می خواهند برای پارتیشن های شیشه ای خود انتخاب کنند باید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایند.

[caption id="" align="aligncenter" width="591"]نمونه اجرایی پارتیشن شیشه ای نمونه اجرایی پارتیشن شیشه ای[/caption]

برخی از رنگ ها زیبایی و جذابیت بسیار خاصی دارند که آنها برای اینکه روی پارتیشن های شیشه ای به کار روند باید نصاب ها زمان بیشتری را صرف کنند، به همین دلیل هزینه ای را هم را برای آن رنگ ها دریافت می کنند متفاوت است.

  1. یراق آلات

پارتیشن های شیشه ای متحرک نسبت به مدل های دیگر از یراق آلات بیشتری بهره مند شده است تا عملکرد مناسبی داشته باشد. برخی از یراق آلات پارتیشن های شیشه ای وارداتی می باشند و برخی از آنها ساخت کشور ایران است که قیمت های متنوعی دارند. شما می توانید هر یک از انواع یراق آلات را که بیشتر مایل هستید برای پارتیشن های شیشه ای متحرک خود خریداری کنید.

یراق آلاتی که از برندهای خارجی هستند کیفیت بسیار مناسبی دارند و همچنین قیمت آنها هم بر اساس کیفیتی که دارا می باشند متعادل تر می باشد. شما زمانی که یراق آلات پارتیشن های شیشه ای متحرک خود را از بهترین کیفیت ها انتخاب کنید تا مدت ها می توانید از آن استفاده نمایید و نیازی به تعویض آنها نخواهید داشت.

نحوه پرداخت هزینه برای نصب پارتیشن های شیشه ای متحرک

شما برای اینکه هزینه پارتیشن های شیشه ای متحرک خود را پرداخت کنید باید به مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به کارشناسان ارائه بدهید تا ساخت پارتیشن های شما را آغاز کنند. سفارش شما و متراژ آن هر اندازه ای که باشد شما باید یک سوم آن را پرداخت کنید و سپس در انتها که کار شما را تحویل دادند می توانید مابقی مبلغ را به حساب شرکت واریز نمایید. اگر می خواهید هزینه پارتیشن های شیشه ای متحرک خود را به خوبی بدانید باید در ابتدا با کارشناسان شرکت مشورت کنید و بر اساس متراژ، ابعاد، رنگ، یراق آلات و ...  قیمت نهایی را به شما اعلام کنند.

در حال حاظرشرکت ایمن دُر یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید پارتیشن شیشه ای ارزان و در عین حال باکیفیت است و در سریع ترین زمان ممکن پروژه های اداری و خانگی شما را نصب و اجرا میکند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 43 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

امروزه بسیاری از افراد با استفاده از پارتیشن های شیشه ای دکوراسیون داخلی را طراحی می کنند و زیبایی بی نظیری را به فضا می بخشند. در هر یک از فضاها و مکان هایی که از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود طراحی شیشه ها بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد، بر همین اساس شما باید با استفاده از ایده های متنوع شیشه های پارتیشن را در هر فضایی به صورت جداگانه قرار دهید.

استفاده از پارتیشن های شیشه ای از جمله طراحی های مدرن به شمار می رود که در هر بخشی قابل استفاده می باشد و شما می توانید با ایده های متنوع از آنها استفاده کنید. در واقع باید بدانید از آنجایی که خلاقیت در امکان به کار بردن و نصب پارتیشن های شیشه ای بسیار زیاد است در در قسمت ها و بخش های متنوع یک پروژه از آن استفاده می شود. قیمت در دکوراسیون پارتیشن شیشه ای بسیار به صرفه می باشند و نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید.

پارتیشن شیشه ای در طراحی دکوراسیون منزل

اگر شما از پارتیشن شیشه ای در بخش های متنوع منزل خود استفاده کنید هم زیبایی منزل تان را افزایش داده اید و هم از ایده های مدرن و پرطرفداری استفاده کرده اید که جذابیت زیادی دارد. برخی از طراحی های دکوراسیون که با استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توانید انجام دهید را معرفی می کنیم و بدون شک با برخی از آنها شما هیچ آشنایی ندارید، به همین دلیل برای شما شاید جالب باشد. برخی از این مدل ها و طراحی ها عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="741"]نمونه پارتیشن اداری نمونه پارتیشن اداری[/caption]

  1. شومینه شیشه ای

بسیاری از شومینه های امروزی شیشه ای می باشند و شما هم می توانید به شرکت سفارش دهید پارتیشن های شیشه ای که برای شما می سازند را برای طراحی شومینه تولید نمایند. از آنجایی که شیشه های به کار رفته شده در پارتیشن های شیشه ای سکوریت می باشد در برابر گرما اصلا دچار ضربه و یا شکستن نمی شود، به همین دلیل شما با خیالی آسوده می توانید از آنها برای طراحی دکوراسیون منزل خود و شومینه تان استفاده کنید. قیمت پارتیشن شیشه ای برای طراحی شومینه بسیار به صرفه می باشد و نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید.

  1. طراحی درب شیشه ای کابینت

برخی از افراد کابینت های خود را ترجیح می دهند شیشه ای طراحی کنند. البته باید بدانید تمامی درب های کابینت با دکوراسیون پارتیشن شیشه ای زیبایی زیادی ندارد و به همین دلیل باید تها در برخی از قسمت ها از شیشه استفاده شود. کارشناسان شرکت از آنجایی که تخصص بسیاری در زمینه طراحی و نصب پارتیشن های شیشه ای دارند میتوانند با استفاده از این پارتیشن های شیشه ای به شما در این زمینه کمک بسیاری کنند.

  1. دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی 

از پارتیشن های شیشه ای در دکوراسیون و طراحی حمام و سرویس بهداشتی هم استفاده می شود. در واقع باید بدانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای در حمام و سرویس بهداشتی این فضا را بسیار لوکس تر می سازید. اگر شما می خواهید حمام و سرویس بهداشتی مدرن داشته باشید به شما پیشنهاد می دهیم حتما از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید. کارشناسان شرکت بعد از اینکه فضای مورد نظر شما را اندازه گیری کنند بهترین مدل پارتیشن بنید را برای فضاها به شما پیشنهاد می دهند تا یکی از آنها را که بیشتر مایل هستید را انتخاب نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="769"]نمونه طراحی و اجرا شده پارتیشن شیشه ای نمونه طراحی و اجرا شده پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. پذیرایی مدرن

بدون شک شما پذیرایی های بسیار مدرن و زیبایی را در برخی از خانه ها مشاهده کرده اید و از تماشای آنها لذت برده اید. اینکه پارتیشن های شیشه ای در این پذیرایی ها به کار رفته باشد زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند، اما باید بدانید چگونگی طراحی پذیرایی با استفاده از پارتیشن های شیشه ای امر بسیار مهمی می باشد و تنها کارشناسان و طراحان پارتیشن ها می توانند آن را به خوبی انجام دهند.

بیشتر پذیرایی هایی که مدرن و زیبا هستند از انواع پارتیشن های شیشه ای در بسیاری از فضاها استفاده نموده اند و این زیبایی و جذابیت بستگی به فردی دارد که طراحی پذیرایی را با پارتیشن های شیشه ای انجام داده است.

  1. کمد دیواری

یکی دیگر از مواردی که با استفاده از طراحی پارتیشن های شیشه ای در منزل زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد طرح های کمد دیواری می باشد. بیشتر شما بر این باور هستید که کمدهای دیواری چوبی هستند، ولی باید بدانید امروزه همه چیز رو به مدرن شدن پیش می رود و وسایل خانه هم از این امر مستثنی نمی باشد.پارتیشن های شیشه ای تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما دارد.

بر همین اساس باید بدانید شما می توانید کمدهای دیواری خانه خود را با استفاده از پارتیشن های شیشه ای زیباتر سازید. دقت داشته باشید اگر می خواهید از پارتیشن های شیشه ای برای طراحی کمد دیواری استفاده کنید باید همیشه درون کمد دیواری تان مرتب باشد، چرا که زیبایی و جذابیت کمد دیواری در این صورت بسیار می شود.

  1. اتاق کار

امروزه بسیار یاز افراد ترجیح می دهند در منزل خود اتاق کار داشته باشند تا در روزهایی که زمان دارند و در خانه هستند کارهای خود را در منزل انجام دهند. بخشی که مربوط به اتاق کار می باشد زمانی که با پارتیشن های شیشه ای طراحی شود زیبایی بی نظیری را در فضا ایجاد خواهد کرد و همین امر موجب می گردد فرد مشتاق کار کردن کردن شود.

تجهیزاتی که شما می خواهید در این اتاق قرار دهید بسیار مهم می باشد و باید از وسیله هایی که مربوط به کارتان می باشد استفاده کنید. اینکه پارتیشن های شیشه ای  اتاق کار شما در منزل در کدام ناحیه نصب شود بستگی به نظر کارشناسان دارد، چرا که آنها در این زمینه تخصص بیشتری دارند و بهترین مکان را برای نصب پارتیشن های شیشه ای انتخاب می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="578"]طراحی پارتیشن های شیشه ای طراحی پارتیشن های شیشه ای[/caption]

  1. طراحی قفسه های شیشه ای

یکی دیگر از زیبایی ها و طراحی هایی که در منزل با استفاده از پارتیشن های شیشه ای انجام می شود، ایجاد قفسه های شیشه ای می باشد. قفسه هایی که شیشه ای هستند بیشتر برای قرار دادن کتاب ها و یا تزئینات خانه مورد استفاده قرار می گیرند. اندازه و ابعاد قفسه های شیشه ای بسیار مهم است و کارشناسان بعد از اینکه اندازه گیری ها را به طور دقیق انجام دهند قفسه ها را در مکان های مورد نظر نصب می کنند.

یکی از مهمترین تجهیزاتی که باید در روف گاردن ها وجود داشته باشد نصب پارتیشن های شیشه ای می باشد، چرا هم امنیت روف گاردن را بالاتر می برد و همچنین زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند.

  1. طراحی روف گاردن ها

امروزه برخی از ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند در طبقه آخر اجرای روف گاردن را انجام می دهند. روف گاردن از جمله بخش های مدرن ساختمان به شمار می رود که تمامی تجهیزات به کار رفته شده در این بخش هم باید زیبایی بسیار یداشته باشد تا فضا را منحصر به فرد کند. یکی از مهمترین تجهیزاتی که باید در روف گاردن ها وجود داشته باشد نصب پارتیشن های شیشه ای می باشد، چرا هم امنیت روف گاردن را بالاتر می برد و همچنین زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند.

البته برخی از پله های شیشه ای هم امروزه طراحی می شوند که شیشه های به کار رفته شده آنها از همین شیشه های سکوریت می باشد. شما باید برای نصب پارتیشن های شیشه ای روی روف گاردن از مشاوران و کارشناسان شرکت درخواست کنید تا اندازه گیری ها را به درستی انجام دهند و سپس اقدام به تولید و نصب آنها نمایند.

کلام آخر

بدون شک همه شما به خوبی می دانید امروزه بیشتر خانه ها طراحی دکوراسیون مدن را به دکوراسیون های قدیمی ترجیح می دهند. شیشه یکی از متریال هایی می باشد که مدرن بودن را در فضاهای طراحی شده بسیار بیشتر می کند. بر همین اساس امروزه از پارتیشن های شیشه ای در بسیاری از فضاها استفاده می شود.

دکوراسیون پارتیشن شیشه ای در زیبایی و ایجاد آسایش منازل شما حائز اهمیت است. شما اگر می خواهید زیبایی دکوراسیون منزل و یا محیط اداره خود را بیشتر کنید و طراحی بی نظیری در این فضاها ایجاد نمایید بهتر است با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا برای بازدید به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند. بعد از بازدید برای شما فضاهایی را که می توانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای زیباتر کنید را معرفی می کنند تا شما انتخاب نمایید.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 28 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

شرکت ایمن در یکی از قوی ترین تولید کننده های پارتیشن شیشه ای می باشد که تجربه زیادی در این چند ساله به دست آورده است. هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای زیبایی منحصر به فردی دارند و به همین دلیل برای فضاهای متنوع مورد استفاده قرار می گیرند و طراحی دکوراسیون آن فضا را زیباتر می سازند. بسیاری از فضاهای اداری، مسکونی و ... از این پارتیشن ها استفاده کرده و از کارآیی بسیار رضایت دارند، چرا که در بهینه سازی فضا تاثیر بسیاری می گذارد.

توضیحاتی در مورد زیبایی و طراحی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل

قیمت پارتیشن شیشه ای که شما در فضای مورد نظر خود می خواهید نصب کنید به متراژ و اندازه های شیشه بستگی دارد که در زمان ثبت سفارش به شما اعلام می گردد.پارتیشنهای شیشه ای با فریم استیل یکی از انواع پارتیشن ها به شمار می رود که زیبایی منحصر به فرد و خاصی دارد. برخی از توضیحاتی که نیاز است در مورد این پارتیشن ارائه دهیم عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="937"]نمونه قابل اجرای پارتیشنهای شیشه ای نمونه قابل اجرای پارتیشنهای شیشه ای[/caption]

  1. زیبایی پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل

قاب بندی هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد بسیار زیبا و متنوع می باشد و شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از این قاب بندی ها را انتخاب کرده و در فضای مورد نظر خود به کار ببرید. ظرافتی که در تولید این قاب بندی ها به کار می رود بسیار مهم است و موجب زیبایی آنها می شود. پروفیل های آلومینیومی که کیفیت بسیار عالی دارند تا مدت های بسیار زیاد ماندگاری و دوام دارند، به همین دلیل شما با خیالی آسوده از آنها تا سال های سال می توانید استفاده نمایید. نوع رنگی که در این پروفیل ها به کار می ورد به زیبایی آن افزوده و باعث می شود نظر هر بیننده ای به آن رنگ جذب شود.

  1. استحکام پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل

استحکامی که در این نوع پارتیشن وجود دارد بیشتر بستگی به آن استراکچری دارد که از جمله مواد اصلی و تشکیل دهنده آن به شمار می رود. در واقع شما باید بدانید هر چه که هر محصولی دارای اسکل محکمی باشد، اشکال سازه ای هم نخواهد داشت و بر همین اساس مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد. اتصالاتی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای به کار می رود بسیار قوی و با کیفیت می باشد. در واقع باید بدانید علاوه بر مقاومت درون این اتصالات آنها ضربه گیر هم هستند و به همین دلیل در برابر ضربه هایی که به آنها وارد می شود مقاومت بسیار زیادی دارند.

بسیاری از افرادی که استحکام و مقاومت پارتیشن های شیشه ای برایشان دارای اهمیت زیادی می باشد این نوع پارتیشن ها را انتخاب می کنند و اقدام به نصب آنها می نمایند.

اتصالاتی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای به کار می رود بسیار قوی و با کیفیت می باشد. در واقع باید بدانید علاوه بر مقاومت درون این اتصالات آنها ضربه گیر هم هستند و به همین دلیل در برابر ضربه هایی که به آنها وارد می شود مقاومت بسیار زیادی دارند.

  1. قابلیت بسیار بالای آکوستیک پارتیشن های شیشه ای استیل

بدون شک باید بدانید یکی از جالب ترین و اصلی ترین ویژگی هایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد، درصد بالای مهار کردن صوت آن می باشد. برخلاف ظرافت های ظاهری بسیار زیادی که در این نوع از پارتیشن ها وجود دارد باید بدانید استانداردهای آکوستیک آن هم بسیار زیاد است. به جرات می توانیم بیان کنیم درصد مهار کردن صوت در این نوع از پارتیشن ها نسبت به بسیاری از انواع دیگر بیشتر است و به همین دلیل از آن در مکان هایی که عایق صوتی دارای اهمیت بسیاری می باشد استفاده می گردد.

کاربرد این شیشه ها در فضاهای کنفرانس بسیار بیشتر می باشد، چرا که صدای درون اتاق کنفرانس به بیرون نمی رود و همچنین برعکس آن هم صدق می کند. با این وجود که شیشه های پارتیشن های استیل قطر زیادی زیادی ندارد، شاید برایتان این حجم از آکوستیک بودن جذاب و جالب باشد.

به جرات می توانیم بیان کنیم درصد مهار کردن صوت در این نوع از پارتیشن ها نسبت به بسیاری از انواع دیگر بیشتر است و به همین دلیل از آن در مکان هایی که عایق صوتی دارای اهمیت بسیاری می باشد استفاده می گردد.

[caption id="" align="aligncenter" width="930"]پارتیشنهای شیشه ای پارتیشنهای شیشه ای[/caption]

  1. نحوه تولید پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل

همانطور که می دانید باید برای اندازه گیری ابعادهای فضای مورد نظر شما کارشناسان شرکت حضور داشته باشند. اندازه گیری فضاها در نحوه تولید پارتیشن های شیشه ای اهمیت دارد و باید به آن توجه بسیار زیادی شود. تمامی مراحل تولید پارتیشن های شیشه ای در کارخانه به صورت مکانیزه انجام می شود و به محل پروژه ای که شما اعلان نموده اید حمل می شود. زمانی که مراحل کار به درستی انجام شود باید بدانید که محصول در کمترین زمان به شما ارائه داده می شود و شما می توانید آن را نصب کنید.شما میتوانید از طریق تماس با مشاوران متخصص ایمن دُر از آنها در طراحی پارتیشن شیشه ای متناسب با خانه و یا اداره خود بهره برید.

قطعاتی که در شیوه مدولار روی پارتیشن های شیشه ای نصب می شود بنا به درخواست شما کم و یا زیاد هم می گردد، بر همین اساس شما می توانید طرح کار خود را بعد از تولید هم تغییر دهید. کارشناسان تولید و نصب پارتیشن های شیشه ای در کار خود بسیار حرفه ای هستند و به همین دلیل در کمترین زمان بهترین پارتیشن های شیشه ای مورد نظرتان را نصب خواهند کرد.

  1. امکان جابجایی پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل و نصب مجدد آنها

کیفیت و سختی که در پروفیل هایی آلوینیومی وجود دارد بسیار بالا می باشد و به همین دلیل به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را جابجا کنید و به مکانی دیگر انتقال دهید. این روش به شما کمک می کند هزینه هیا دیگر خود را بسیار کمتر کنید و آسیبی به پارتیشن های شما وارد نشود. این قابلیت در این از محصول بسیار زیاد می باشد و شما تا سال های بسیاری می توانید آنها را به هر مکانی که مایل هستید انتقال دهید و یک بار دیگر از آنها استفاده نمایید.

بسیاری از افرادی که در ملک های اجاره ای مستقر می باشند بدون شک این ویژگی برایشان بسیار اهمیت دارد و شاید اولین پرسشی که در مورد پارتیشن های شیشه ای دارند همین ویژگی باشد تا آن را به راحتی بتوانند جابجا کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]نمونه پارتیشن شیشه ای نصب شده در یک اداره نمونه پارتیشن شیشه ای نصب شده در یک اداره[/caption]

  1. بالاترین نوردهی به وسیله پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل

این نوع از پارتیشن های شیشه ای بالاترین نوردهی را در میان انواع پارتیشن بندی های شیشه ای دیگر دارد. عبور نور در این پارتیشن بسیار زیاد می باشد و بدون شک همه شما به خوبی می دانید وجود نور در یک فضا بسیار مهم است و تاثیر زیادی در زیبایی آن فضا خواهد داشت. پروفیل هایی که در این پارتیشن بندی به کار می رود بسیار ظریف می باشد و بر همین اساس باید بدانید به راحتی نور را از درون خود خارج می سازد.

7.فضای کمی را پارتیشن های شیشه ای آلومینیوم استیل به خود اختصاص می دهند

قطر شیشه های آلومینیوم استیل 5 سانتیمتر می باشد و به همین دلیل باید بدانید فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص می دهند. از آنجایی که سطح اشغال کردن این پارتیشن در فضا بسیار کمتر است، باید بدانید می توانید از طرح های بسیار متنوع آن در فضای مورد نظر خود استفاده کنید.

اینکه ضخامت شیشه های آلومینیوم استیل کمتر است دلیل بر این مسئله نمی باشد که مقاومتی ندارد، بلکه باید بدانید مقاومت آن با وجود این ضخامت بسیار زیاد است. شیشه هایی که در این نوع از پارتیشن ها به کار می رود از نوع سکوریت می باشد و به همین دلیل باید بدانید مقاومت آن هم بسیار زیاد می باشد. بنابراین شما با استفاده از این شیشه ها می توانید آن را در کمترین فضا مورد استفاده قرار دهید و نصب کنید.

  1. ماندگاری بالای رنگ پروفیل پارتیشن های شیشه ای استیل

علاوه بر سختی و استحکامی که در نصب پارتیشن شیشه ای  ، آلومینیومی و استیل وجود دارد باید بدانید ماندگاری و رنگ پذیری آن هم بسیار بالا می باشد. در هر شرایطی تغییر رنگ نمی دهند و به خوبی می توانند کار کنند. درجه مقاومتی که در رنگ این شیشه ها وجود دارد بسیار زیاد می باشد و ماندگاری آن چندین ساله می باشد. زیبایی و درخششی که در رنگ های این محصول وجود دارد تاثیر بسیاری در طراحی دکوراسیون شما می گذارد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 32 یکشنبه 06 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که پارتیشن شیشه ای نوعی دیوار شیشه ای می باشد که در زیبایی و بهینه سازی فضایی هایی که نصب می شود نقش بسیاری دارد. اینکه شما فضاها را از یکدیگر به بهترین نحو ممکن تفکیک کنید و در این فضاهای تفکیک شده عایق صوتی وجود داشته باشد تنها با پارتیشن های شیشه ای ممکن است.

اگر شما یک محیط اداری با مساحت زیادی را در اختیار دارید باید بدانید که جداسازی فضاهای داخلی محیط اداری با پارتیشن بندی امکان پذیر است. متریال هایی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها را خودتان می توانید سفارش دهید تا برایتان نصب کنند.

 

تاثیر پارتیشن شیشه ای در زیبایی دکوراسیون داخلی

سالن های بزرگ و یا بخش های مختلفی که در یک محیط اداری و خانه وجود دارد به وسیله این پارتیشن ها به بهترین نحو و زیباترین حالت ممکن از یکدیگر جدا می شوند. برخی از افراد بر این باور هستند که پارتیشن های شیشه ای تنها در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. ولی شما باید بدانید پارتیشن ها در قسمت های از خانه هم کاربرد دارد. خانه هایی که کوچک هستند و دیوارهای گچی دارند را اگر بخواهیم با همان دیوارهای گچی بخش بندی کنیم بدون شک زیبایی خود را از دست می دهند و یک فضای بسیار کوچک در آن خانه باقی می ماند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]نمونه پارتیشن شیشه ای نمونه پارتیشن شیشه ای[/caption]

اما با نصب پارتیشن های شیشه ای هم فضای خانه بهینه سازی می شود و هم درون خانه بسیار شیک تر و زیباتر می گردد. شما برای اینکه بخواهید این دیوار را از خانه بردارید نیازی به خراب کاری و صرف زمان طولانی ندارید، چرا که آنها به راحتی جابجا می شوند و فضای کمی را به خود اختصاص می دهند. اگر می خواهید با تاثیر پارتیشن های شیشه ایی در دکوراسیون خانه آشنایی بیشتری به دست آورید باید بدانید که به طور کلی آنها به دو بخش تقسیم بندی می شوند. این دو بخش عبارت می باشد از :

  1. پارتیشن شیشه ای قسمت اداری

امروزه یکی از پرکاربردترین و مهمترین تجهیزاتی که در اداره ها مورد استفاده قرار  می گیرد پارتیشن شیشه ای می باشد. از آنجایی کهقیمت پارتیشن شیشه ای بسیار مناسب است و انواع مختلفی دارد هر فردی می تواند در اداره خود این پارتیشن ها را نصب کرده و از مزیت های آن بهره مند شود. اینکه در محیط اداری شرایطی وجود داشته باشد کارمندان به راحتی کار کنند و هیچ حواس پرتی در محل کار نداشته باشند دارای اهمیت بسیار مهمی می باشد.

از آنجایی که قیمت پارتیشن شیشه ای بسیار مناسب است و انواع مختلفی دارد هر فردی می تواند در اداره خود این پارتیشن ها را نصب کرده و از مزیت های آن بهره مند شود.

پارتیشن های شیشه ای علاوه بر اینکه تمرکز کارکنان را زمان کار کردن بسیار بیشتر می کنند نقش بسیار مهمی هم در زیبایی و طراحی دکوراسیون محیط اداری دارند. به طور معمول در سالن هایی که بزرگ هستند و اتاق های کمتری در آنها وجود دارد، جداسازی بخش های آن سالن به وسیله پارتیشن های شیشه ای می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای[/caption]

زمانی که افزایش و یا کاهش نیرو در اداره داشته باشید به راحتی می توانید ابعاد پارتیشن ها را تغییر دهید. اگر دیوارها گچی باشند بدون شک هرگز از این امکان برخوردار نخواهید بود. راندمان کاری کارمندان در این فضا بسیار افزایش پیدا می کند و فضایی مخصوص برای آنها ایجاد می شود. برخی جلسه های بسیار مهمی که در اداره برگزار می شود باید در محیطی آرام باشد که عایق صوتی شیشه های پارتیشن بندی این محیط آرام را به وجود می آورد و جلسات با کمترین آلودگی صوتی برگزار می شود.

عوامل بسیاری هستند که زیبایی محیط اداری را افزایش می دهند اما باید بدانید پارتیشن های شیشه ای نقش بسیار بیشتری در این مورد دارند.برخی از مهمترین کاربردهای آن در محیط اداره عبارت می باشد از :

الف)  از نظر اقتصادی نصب پارتیشن های شیشه ای برای محیط های اداری بسیار به صرفه می باشد. اگر متراژ اداره شما زیاد باشد بدون شک اگر بخواهید تفکیک بندی آن را با دیوارهای گچی انجام دهید باید هزینه بسیاری را صرف نمایید. ولی پارتیشن های شیشه ای در کمترین زمان و در بهترین حالت نصب می شوند که هزینه بالایی هم ندارند.

ب) بدون شک شما برای انجام دادن کارهای اداری خود زمان زیادی ندارید، به همین دلیل باید تجهیزاتی را که در اداره می خواهید مورد استفاده قرار دهید را سریع نصب نمایید. شما برای نصب پارتیشن های اداری تنها کافی است اندازه های تفکیک بندی شده اتاق ها را به شرکت ارائه دهید تا بعد از ساخته شدن تنها در یک روز نصب شوند.

ج) مشتریان بعد از اینکه وارد شرکت و محیط اداری شما شوند با مشاهده پارتیشن بندی های زیبایی که انجام داده اید نظرشان جلب می شود و همین امر نقش بسیاری در دیدگاهشان دارد تا با شما همکاری کنند.

از نظر اقتصادی نصب پارتیشن های شیشه ای برای محیط های اداری بسیار به صرفه می باشد. اگر متراژ اداره شما زیاد باشد بدون شک اگر بخواهید تفکیک بندی آن را با دیوارهای گچی انجام دهید باید هزینه بسیاری را صرف نمایید. ولی پارتیشن های شیشه ای در کمترین زمان و در بهترین حالت نصب می شوند که هزینه بالایی هم ندارند.

د) با نصب پارتیشن های شیشه ای و بازدید مشتریان از اداره شما دیدگاهشان به طور کلی در مورد کار شما امکان دارد تغییر پیدا کند. در واقع همانطور که می دانید زیبایی دکوراسیون و طراحی اداره به زیباترین شکل ممکن تاثیر بسیاری در عقد قرارداد های بسیار مهم دارد.

  1. پارتیشن شیشه ای قسمت خانگی

استفاده از پارتیشن های شیشه ای امروزه در خانه ها هم بسیار به چشم می خورد و شما می توانید آنها را در بیشتر خانه ها مشاهده کنید. از آنجایی که این پارتیشن ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند  و ظاهر بسیار زیبایی دارند یکی از بهترین جایگزین ها برای دیوارهایی که تغییر ناپذیر می باشند هستند. اینکه شما تصور کنید پارتیشن های شیشه ای تنها برای محیط های اداری می باشد یک باور بسیار اشتباه است و پارتیشن های بسیار زیبایی هم در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پارتیشن های شیشه ای در انواع و رنگ بندی مختلفی می باشند که شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و محیط خانه تان به کار ببرید. برخی از فضاهایی که برای دکوراسیون داخلی خانه می توانید از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]نمونه اجرا شده پارتیشن شیشه ای نمونه اجرا شده پارتیشن شیشه ای[/caption]

- اتاق کودکان به طور معمول اسباب بازی بسیار زیادی دارد و  شما شاید به فکر باشید بخشی را در اتاق برای اسباب بازی های کودک قرار دهید. بخش دیگری را برای خواب و همچنین لباس های او را از یکدیگر تفکیک سازید. کارشناسان و طراحانی که پارتیشن های شیشه ای را برای فضاهای متفاوت طراحی می کنند بهترین مدل و سبک را برای فضاهای مورد نظر شما معرفی خواهند کرد تا از آنها استفاده کنید.

- فضای پذیرایی یکی از دیگر فضاهایی می باشد که شما به وسیله پارتیشن های شیشه ای این فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می توانید طراحی کنید. برخی از خانه هایی که مساحت کمی دارند و شما می خواهید بهترین فضا را برای آنها طراحی کنید، پارتیشن های شیشه ای برای طراحی این فضا بسیار مناسب است. بخش نشیمن و بخش میز ناهارخوری را با استفاده از پارتیشن ها می توانید جدا کنید تا زیبایی بیشتری در فضای شما به وجود آید. رنگ بندی و سبک هایی که پارتیشن های شیشه ای دارند بسیار متنوع می باشد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را انتخاب کرده و در پذیرایی خود به کار ببرید.

- از دیگر فضایی که شما می توانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای زیبای آن را افزایش دهید استخرها می باشند. برخی از خانه هایی که استخر دارند به وسیله پارتیشن های شیشه ای زیبایی بیشتری به دست می آوردند. این پارتیشن ها باید دور تا دور استخر قرار گیرند که ارتفاع آنها اصولا کم است. ولی برای اتاق رختکن می توان بخش جداگانه ای از این پارتیشن های شیشه ای را سفارش دهید تا برای شما نصب کنند.

شرکت ایمن در از آنجایی که سال های زیادی است در زمینه تولید و نصب پارتیشن های شیشه ای تخصص دارد می تواند به شما در مورد نصب و استفاده از این پارتیشن ها راهنمایی های لازم را ارائه دهد تا شما زیبایی دکوراسیون فضای داخلی خود را افزایش دهید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 2,668
  • بازدید کلی : 12,180