loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 58 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

 شیشه حمام

زمانی که شما تصمیم گرفتید شیشه حمام خود را نصب کنید باید یک ایده مناسبی را برای طراحی و نصب آن ایجاد نمایید، و طراحی کردن این فضا و ایده را باید به کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند بسپارید تا به بهترین نحو ممکن بتوانند شیشه های حمام شما را نصب کنند. از آنجایی که نصاب های شیشه حمام  تخصص بسیاری در این زمینه دارند بهتر است نصب شیشه های حمام خود را به آنها بسپارید تا به بهترین نحو ممکن شیشه های حمام شما را نصب کنند.

برای نصب شیشه نصاب هایی که این امر را انجام می دهند به برخی از وسایل نیاز دارند که با وجود آن وسایل می توانند شیشه های حمام را نصب کنند. برخی از این وسیله ها را که نصاب ها به آن نیاز دارند را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

 

وسایل مورد نیاز برای نصب شیشه حمام

همانطوری که بیان نمودیم برای نصب شیشه حمام وسایل زیادی مورد نیاز است و فردی که نصاب می باشد باید به خوبی با این وسایل آشنایی داشته باشد که این وسایل عبارت می باشد از :

  1. اتصالات لوله ای مناسب :

یکی از مهمترین وسایلی که در نصب شیشه حمام باید از آن استفاده شود، اتصالات لوله ای می باشد. از آنجایی که در حمام لوله های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، نصابی که می خواهد این شیشه ها را نصب کند باید با تمامی این وسایل و ابزار آلاتی که مورد نیاز است به محل مورد نظر برود تا شیشه ها را نصب نماید. اتصالاتی که برای لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد بسیار خاص می باشد و باید تمامی این ابزار آلات همراه نصاب باشد. نصاب هایی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند، تمامی این ابزار آلات را همراه خود دارند و شما می توانید با خیالی راحت نصب شیشه های حمام خود را به آنها بسپارید.

[caption id="" align="alignnone" width="1405"]حمام شیشه ای حمام شیشه ای[/caption]

  1. ابزار پیچ گوشتی و مته :

پیچ گوشتی های متنوعی که برای نصب شیشه مورد استفاده قرار می گیرد باید نزد نصاب باشد تا با استفاده از آنها تمامی یراق آلاتی را که در شیشه های حمام وجود دارد را به یکدیگر پیوند بزند. مته هم از دیگر ابزار آلاتی می باشد که برای سوراخ کردن شیشه مورد استفاده قرار می گیرد و نصاب های شیشه برای حمام باید این ابزار را هم همراه خود داشته باشند تا در صورتی که نیاز است از این قطعه استفاده کنند. در واقع برای اینکه یراق آلات را روی شیشه نصب کنند، بدون شک به مته نیاز دارند تا از یراق آلات استفاده کنند.

  1. دارا بودن یک چاقوی تیز :

یکی دیگر از مهمترین ابزاری که در نصب شیشه افراد نصاب باید همراه خود داشته باشند، چاقوی تیز است. در واقع با این چاقوی تیز می توانند برخی از نواحی که در شیشه استفاده شده است و اضافی آمده است را برش دهند و یا خراشی روی آن ایجاد کنند. کارکرد با این چاقو تخصص ویژه ای می خواهد و تنها کسانی که می توانند از آن استفاده کنند نصاب ها می باشند. در واقع نصاب ها خود به خوبی می دانند که باید در چه مواردی از آن استفاده کنند.

یکی از مهمترین وسایلی که در نصب شیشه حمام باید از آن استفاده شود، اتصالات لوله ای می باشد. از آنجایی که در حمام لوله های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، نصابی که می خواهد این شیشه ها را نصب کند باید با تمامی این وسایل و ابزار آلاتی که مورد نیاز است به محل مورد نظر برود تا شیشه ها را نصب نماید. اتصالاتی که برای لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد بسیار خاص می باشد و باید تمامی این ابزار آلات همراه نصاب باشد.

  1. چسب :

برای اینکه برخی از نواحی شیشه حمام به خوبی و درستی پوشش داده شود، نصاب باید همراه خود چسب داشته باشد. البته باید بدانید که این چسب ویژگی های بسیار خاصی دارد و بر همین اساس بهترین و با کیفیت ترین آن خریداری شود. چسب ها به خوبی می توانند درزهای شیشه را پوشش دهند تا از درون آنها آب به بیرون شیشه نرود. بنابراین این چسب هم از دیگر قطعات مهم و اصلی در نصب کردن شیشه های حمام به شمار می رود که نصاب باید آن را همراه خود داشته باشد و از آن استفاده کند.

5.تمامی اتصالات مربوط به شیشه و سیفون :

همه ما به خوبی می دانیم که حمام یکی از مکان های مرطوب خانه به شمار می رود، بر همین اساس باید در نصب شیشه حمام دقت خاصی به کار برده شود تا به خوبی نصب گردد. لوله ها و سیفون حمام از جمله مهمترین قطعات و تجهیزاتی می باشد که در حمام وجود دارد و باید از آنها استفاده شود، بر همین اساس بهتر است نصاب تمامی این موارد را همراه خود داشته باشد. البته برخی از مشتریان که این تجهیزات را در حمام خود دارند، به این تجهیزات نیازی ندارند و آنها را همراه با شیشه حمام خود سفارش نمی دهند.

[caption id="" align="aligncenter" width="990"]نمای اتصالات مربوط به شیشه حمام نمای اتصالات مربوط به شیشه حمام[/caption]

با سایر محصولات شرکت ایمن در آشنا شوید :

تجهیزات درب اتوماتیک دانکر

لوازم و تجهیزات کرکره برقی

لوازم و تجهیزات جک پارکینگی

عیب یابی مشکلات شیشه حمام

شما بر اساس نوع شیشه حمام که برای حمام خود سفارش داده اید امکان دارد که در آن مشکلی را مشاهده کنید، که هر یک از مشکلات مربوط به شیشه های حمام خاص می باشد. بر همین اساس برای اینکه عیب یابی شیشه های حمام شما انجام شود، باید به نوع فریم که در آن به کار رفته است دقت بسیاری شود تا نصاب ها و تعمیرکاران شیشه های حمام بتوانند آنها را عیب یابی کنند. اینکه شما خودتان شیشه های حمام را تعمیر کنید بسیار اشتباه می باشد و شما باید تعمیر آنها را به کسانی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید، چرا که آنها آشنای بیشتری با نصب و تعمیر آنها دارند.

تمامی قطعاتی که در شیشه های مخصوص حمام وجود دارد باید به وسیله نصاب و تعمیرکار شناخته شود تا بتواند آنها را تعمیر کند. از آنجایی که شیشه های حمام به انواع مختلفی تقسیم می شوند و هر یک از آنها ویژگی های بسیار مختلفی دارند، باید در تعمیر آنها هم با تمامی انواع آن آشنایی لازم وجود داشته باشد. عیب یابی که در شیشه وجود دارد امکان دارد در دو بخش آن وجود داشته باشد که یکی از بخش های آن درب و دیگری شیشه است و عیب یابی آنها به شرح زیر می باشد :

عیب یابی درب حمام در صورتی که فریم آن آلومینیومی باشد

درب هایی که کشویی هستند از دو الی سه بخش تشکیل می شوند که آنها باید به صورت باز و بسته شدن مورد استفاده قرار گیرند. در برخی از موارد امکان دارد که ریل های درب زنگ بزند و همین امر موجب شود که درب به راحتی باز و بسته نشود. بر همین اساس است که شما باید اگر این مشکل را در درب های خود مشاهده کردید با نصاب های شرکت تماس بگیرید تا مشکل درب حمام شما رفع شود. غلتک هایی که در درب هم به کار می روند، باید بعد از مدتی تعویض شوند، چرا که دیگر نمی توانند به خوبی کار کنند. بر این اساس زمانی که درب ها شل شوند و حالت خمیده به خود  بگیرند باید درب شیشه ای تعویض شود. در واقع باید بدانید در برخی از موارد امکان دارد که لولا درب سالم باشد و تنها پیچ آن شل شده باشد، به همین دلیل هر مشکلی که برای درب شیشه حمام به وجود آمد شما می توانید با نصاب ها و تعمیرکاران شرکت تماس بگیرید.

عیب یابی درب شیشه های حمام که بدون فریم می باشد

درب های شیشه حمام که فریم لس هستند یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که بسیاری از افراد آن را انتخاب می کنند و از آن هم استفاده می نمایند. این شیشه ها و فریم ها بخار را به خوبی در شیشه نگه می دارند و به همین دلیل بهترین انتخابی می باشد که بسیاری از افراد می توانند داشته باشند. با این وجود امکان دارد که بعد از مدتی دچار مشکل شوند و بر همین اساس باید به دنبال بهترین راه بود تا آنها را تعمیر کنید. این نوع از شیشه حمام  یکی از مهمترین و اصلی ترین مشکلاتی که امکان دارد داشته باشد این است که بخار را بعد از مدتی به خوبی در درون خود نگه ندارد  از درزهای آن بیرون برود. بر همین اساس شما باید نسبت به رفع این مشکل اقدام کنید و با تعمیرکاران شرکت ایمن در تماس بگیرید تا مشکل شیشه های حمام شما را حل کنند.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای و طریقه نصب آن

نصب شیشه بالکن در شهرهای مختلف

آشنایی با تولید و حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای

نتیجه گیری در مورد عیب یابی شیشه حمام

همانطوری که بیان نمودیم شیشه حمام یمی از تجهیزات حمام به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد از این تجهیزات که در انواع گوناگونی می باشد استفاده می کنند و از این طریق حمام خود را زیباتر می سازند. با این وجود این شیشه ها هم ممکن است مانند بسیاری از وسایل دیگر که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به تعمیر داشته باشد. بدون شک شما زمانی که از یک وسیله زیاد استفاده کنید، بعد از مدتی نیاز به تعمیر و بازبینی دارند. از آنجایی که برخی از افراد هر روز چندین بار از حمام خود استفاده می کنند، این امر بسیار طبیعی می باشد که بعد از چند سال درب و یا شیشه حمام آنها نیاز به تعمیر داشته باشد.

[caption id="" align="alignnone" width="1374"]تصویر زیبا از یک شیشه حمام کار شده تصویر زیبا از یک شیشه حمام کار شده[/caption]

 شرکت ایمن در همانطوری که در نصب شیشه های حمام شما تمامی اقدامات لازم را انجام می دهد و شما در هر پروژه ای از این شرکت کمک می گیرید، می توانید در زمینه عیب یابی شیشه های حمام هم به شما کمک کند. تنها موردی که شما باید به آن دقت بسیاری داشته باشید و توجه نمایید این است که به هیچ عنوان خودتان درب ها و شیشه های حمام را مورد بازبینی و تعمیر قرار ندهید، چرا که شما با تمامی قطعات و یراق آلات آن آشنایی ندارید ولی از آنجایی که تعمیرکاران و نصاب های شرکت در این زمینه تخصص بیشتری دارند به خوبی می توانند عیب یابی شیشه های حمامی شما را پیدا کنند و در کمترین زمان آن را حل نمایند. برخی از شیشه ها شاید مشکل بسیار کوچکی داشته باشند ولی با این وجود هم باید با شرکت تماس بگیرید تا مشکل شیشه های حمام شما را حل کند.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه حمام اینجا را کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6883,6884,6885,6886' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692     0933508582

ف.شیروانی بازدید : 33 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

 پارتیشن شیشه ای برای زیبا جداسازی و جداسازی فضاهای ادرای و دیگر مکان هایی که کاربر نیاز دارد بسیار مناسب می باشد و شما هم می توانید از آن استفاده کنید. برخی ار پارتیشن ها بسیار زیباتر و خاص تر هستند، به همین دلیل به آنها پارتیشن های اختصاصی نیز می گویند هر فردی می تواند برای مکان مورد نظر شیشه ی اختصاصی خود را فراهم کند و از آن استفاده نماید، البته باید پیش از اینکه این پارتیشن را خریداری می کنید در مورد ویژگی ها و نحوه نصب آن اطلاعات لازم را به دست آورید که در ادامه آنها را بیان می کنیم تا شما با مراحل نصب پارتیشن شیشه ای اختصاصی آشنایی بیشتری داشته باشد.

 

پارتیشن شیشه ای اختصاصی

بدون شک پارتیشن شیشه ای با شیشه های دیگری که برای اداره جات و ساختمان های مسکونی تولید می شود دارای تفاوت هایی عمده می باشد، در واقع نمی توانید به آن به عنوان یک مدل جداگانه نگاه کنیم، ولی می توانیم بگوییم که بسیاری از کسانی که می خواهند پارتیشن های بسیار خاصی داشته باشند، این پارتیشن برای آنها انتخاب بسیار عالی و بی نظیری می باشد. این پارتیشن ها به صورت کاملا اختصاصی فضای خصوصی جداگانه ای را به وجود می آورد و از متریال های متنوعی تولید می شود که هر یک از این متریال ها ویژگی های خاصی دارند. جنس این پارتیشن به شکل های متنوعی است و هر یک از آنها هم مزیت های مختلفی دارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="750"]پارتیشن شیشه ای اختصاصی پارتیشن شیشه ای اختصاصی[/caption]

طرح ها و مدل هایی که درپارتیشن شیشه ای  اختصاصی وجود دارد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها زیبایی خاصی را به فضا می بخشد. در واقع باید بدانید از آنجایی که تنوع مدل های پارتیشن های شیشه ای بسیار زیاد است، این امکان را برای بیشتر کاربران فراهم می کند که برای فضای مور نظرشان هر مدل و طرحی را که مایل هستند را استفاده و نصب کند. در تولید و نصب انواع پارتیشن شیشه ای اختصاصی تمامی استانداردهای لازم رعایت می شود و کاربران هر یک از آنها را که مایل باشند را می توانند تهیه و خریداری نمایند.

در واقع باید بدانید سلامت بهداشتی کارکنان هم با پارتیشن های شیشه ای بسیار بیشتر می شود و به همین دلیل بیشتر اداره ها از پارتیشن ها استفاده می کنند. بدون شک اگر مزیت های آن زیاد نبود از آن استفاده نمی کردند.

انواع پارتیشن شیشه ای اختصاصی

پارتیشن شیشه ای اختصاصی در انواع متنوعی تولید می شود و یکی از آنها دوجداره و دیگری تک جداره می باشد، پنل هایی که در این پارتیشن ها برای مشتریان فراهم می شود ضخامت های متنوعی دارد و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های خاصی هستند. در بیشتر محیط های اداره شما می توانید از انواع آن استفاده کنید و محیط های متنوع خود را با این پارتیشن های زیباتر نمایید.  انواع این پارتیشن ها در محیط های به صورت دائم و موقت مورد استفاده هستند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. عایق صدا و حرارتی بودن آن از جمله مهمترین ویژگی های شیشه به شمار می رود که کیفیت بسیار عالی دارد.

شما می توانید در بین انواع پارتیشن شیشه ای اختصاصی یکی از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب نمایید و در فضای مورد نظر خود از آن استفاده نمایید. شیشه ها و فریم هایی که در پارتیشن های شیشه ای به کار می رود، متنوع است و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی در درون خود هستند، در واقع شما باید برای هر مکانی که می خواهید از شیشه پارتیشن استفاده کنید با مشاوران شرکت ایمن در تماس بگیرد تا آنها بهترین نوع پارتیشن شیشه ای را بر اساس محیطی که در آن می خواهید پارتیشن را به کار ببرید به شما معرفی می کنند. در واقع باید بدانید که هر محیط و فضایی خاص است و ویژگی های متفاوتی دارد، به همین دلیل باید برای هر یک از آنها از پارتیشن های متنوع استفاده نمایید.

عایق صدا و حرارتی بودن آن از جمله مهمترین ویژگی های پارتیشن های شیشه ای به شمار می رود که کیفیت بسیار عالی دارد.

[caption id="" align="aligncenter" width="900"]انواع پارتیشن شیشه ای اختصاصی انواع پارتیشن شیشه ای اختصاصی[/caption]

بیشتر بخوانید :

آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای و طریقه نصب آن

نصب شیشه بالکن در شهرهای مختلف

آشنایی با تولید و حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای

طراحی پارتیشن شیشه ای اختصاصی برای محیط های اداری

همانطوری گه می دانید و بیان کردیم انواع پارتیشن شیشه ای از متریال های متنوع تولید می شود و هر یک از آن متریال ها ویژگی های متنوعی دارد. برای جداسازی فضاهای اداره بدون شک استفاده از پارتیشن ها بهترین انتخابی می باشد که می توانید آن را انتخاب کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که در طراحی فضای اداره با این پارتیشن ها اهمیت بسیار زیاد دارد و باید به آن توجه زیادی داشته باشد، این است که آنها را در جای درست بگذارید. به همین دلیل برای اینکه آنها را در بهترین مکان قرار دهید، کافی است با مشاوران شرکت ایمن دُر مشورت کنید تا آنها بهترین طراحی دکوراسیون را برای شما مشخص کنند و شما از آن طراحی پیروی کنید.

در واقع باید بدانید که اگر پارتیشن شیشه ای شما بسیار زیبا و خاص هم باشد و همچنین از بین مدل های متنوع بهترین مدل آن را انتخاب کنید، باید آن را در جای درست قرار دهید. اینکه پارتیشن های شما در مکان و فضای مناسبی قرار بگیرد اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل بهتر است به این موضوع اهمیت بدهید، زیبایی اداره و محیط های دیگری که شما می خواهید در آن محیط از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید، به چیدمان آن بستگی دارد، که مشاوران و نصاب های شرکت از آنجایی که در زمینه نصب آنها تخصص بسیار زیادی دارند، به بهترین نحو ممکن می توانند به شما بهترین چیدمان را معرفی کنند.

یراق آلات به کار رفته در پارتیشن های شیشه ای اختصاصی

همانطوری که در انواع پارتیشن شیشه ای یراق آلات ویژه و خاصی به کار می رود، باید بدانید که در پارتیشن های شیشه ای اختصاصی هم از یراق آلات خاصی استفاده می شود. قطعات و یراق آلاتی که در پارتیشن های شیشه ای به کار می رود بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد، به همین دلیل ماندگاری آنها هم بسیار زیاد است و شما می توانید تا چندین سال از آنها استفاده کنید. از آنجایی که پارتیشن ها به انواع مختلف متحرک و ثابت تقسیم بندی می شوند، باید بدانید که برای هر یک از آنها هم قطعات و یراق آلات متنوع دارد و در قسمت های مختلف پارتیشن از آنها استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای اختصاصی دارای لوازم جانبی بسیار اختصاصی می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که با بهترین کیفیتی تولید می شود را برای پارتیشن های خود انتخاب کنید.

از جمله مهمترین یراق آلاتی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود آلومینیوم، پلاستیک، فولاد ضد زنگ و ... می باشد که هر یک از آنها در بهترین شرایط تولید می شوند و کیفیت بسیار عالی و ویژه ای دارند. لولا هایی که در پارتیشن های شیشه ای به کار می رود هم از دیگر یراق آلات این پارتیشن ها به شمار می روند که کیفیت بی نظیری دارند و در بسیاری از آنها استفاده می شوند. در واقع اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که می خواهید از پارتیشن های شیشه ای اختصاصی استفاده کنید، بهتر است متریال ها و یراق آلاتی شیشه ای را که در آن به کار می ورد را هم از بهترین ها انتخاب نمایید، تا دوام و ماندگاری آنها بسیار بیشتر شود و بتوانید برای چن سال از آنها بدون اینکه به آنها آسیبی وارد شد استفاده کنید.

مراحل استفاده از پارتیشن شیشه ای اختصاصی

شما در هر یک از مراحلی که برای نصب پارتیشن شیشه ایاختصاصی صورت می گیرد، می توانید رد مکان مورد نظر خود باشید تا تمامی این مراحل را از نزدیک مشاهده کنید. در واقع باید بدانید پیش از اجرای پارتیشن ها در مکان مورد نظرتان بهتر است که پلان خود را به درستی انتخاب کنید و اندازه گیری های مکان را به درستی انجام دهید. مساحت مکانی که شما می خواهید در آن پارتیشن خود را نصب کنید بسیار مهم می باشد و به همین دیل شما باید در ابتدا مساحت آن فضا را تعیین کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1170"]مراحل استفاده از پارتیشن شیشه ای اختصاصی مراحل استفاده از پارتیشن شیشه ای اختصاصی[/caption]

یکی از نکاتی که در مورد نصب و مراحل نصب شیشه پارتیشن اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید، رنگ و فرم پارتیشن های می باشد. در واقع باید بدانید که بدون در نظر گرفتن این مسائل پارتیشن های شما به درستی نصب نمی شود، بر همین اساس بهتر است در مورد نصب آنها و ویژگی هایی که مدل انتخاب شما دارد با مشاوران و نصاب های شرکت ایمن در مشورت کنید تا تمامی مدل های پارتیشن و مراحلی که در نصب آنها وجود دارد را برای شما مشخص کنند.

 کاربرد متفاوت پارتیشن شیشه ای اختصاصی در محیط های متنوع

بدون شک شما به خوبی می دانید که پارتیشن تنها برای اداره ها و محیط های اداری مورد استفاده قرار نمی گیدر و شما می توانید از آنها برای فضاهای متنوع دیگری که در نظر دارید هم استفاده کنید. شما پیش از اینکه در مورد انواع آنها و مراحل نصب شان تصمیم گیری نمایید، باید مکانی را که می خواهید در آن پارتیشن نصب کنید را به مشاوران شکرت نشان دهید تا بهترین گزینه پارتیشن های اختصاصی را برای شما مشخص کنند و شما از آن استفاده کنید.

فضاهای بسیار زیادی وجود دارد که با نصب پارتیشن شیشه ایاختصاصی بسیار زیباتر و خاص تر می شود، به همین دلیل بهتر است فضای خود را مشخص کنید تا شرکت بهترین مدل را برای فضای شما انتخاب کند و از آن استفاده کنید. منازل مسکونی هم حتی می توانند از این پارتیشن ها استفاده کنند، البته باید بدانید از آنجایی که رنگ بندی و مدل های آن بسیار متنوع می باشد، شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر مایل هستید را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید تا فضای شما زیباتر شود.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه پارتیشن وجود دارد، تلاش می کند که پارتیشن های شیشه ای سفارش داده شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش پارتیشن شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6575,6576,6577,6578,6579,6580' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692     0933508582

ف.شیروانی بازدید : 41 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای و یراق آلاتی که در آن به کار می رود باید در محیط های ادرای، تجاری، مسکونی و ... از بهترین کیفیت باشد تا دوام و ماندگاری آن هم بیشتر باشد. بدون شک استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط های ادریا مزیت های بسیار زیادی دارد و جداسازی فضاها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. بنابراین اگر شما به دنبال این هستد که که یک سالن بزرگ را به چند بخش تقسیم کنید بدون شک پارتیشن های شیشه بهترین انتخاب می تواند برای شما باشد.

از آنجایی که تنوع طرح و رنگ در پارتیشن شیشه ای بسیار زیاد است، شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید و با فضای شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید. همه ما به خوبی می دانیم در بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر هم محیط های ادرای وجود دارد که باید از پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی فضای خود استفاده کنند، بر همین اساس در ادامه برخی از شهرستان های مهمی را که شرکت ایمن در برای آنها انواع پارتیشن شیشه ای را نصب می نماید را معرفی می کنیم.

 

نصب پارتیشن شیشه ای در شهرستان ها

همانطوری که بیان نمودیم نصب پارتیشن شیشه ای تنها به شهر تهران اختصاص ندارد و شهرهای بزرگ دیگری هم وجود دارد که به علت مکان های اداری فراوان به نصب پارتیشن های اداری نیاز دارند، این شهرها را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مرود بیشتر شود و آنها عبارت هستند از :

نصب پارتیشن های شیشه ای در اراک

یکی از کلان شهرهای کشور ایران که محیط اداری بسیاری دارد و به عنوان شهر صنعتی آن را می شناسند، اراک می باشد. این شهر به علت صنعتی بودن فضای اداری و تجاری زیادی دارد که برای جداسازی آن فضاها بدون شک به نصب پارتیشن شیشه ای نیاز خواهد داشت. شرکت ایمن در از آنجایی که درخواست شرکت ها و مکان های اداری شهر اراک برای نصب پارتیشن های شیشه ای بسیار بوده است، پروژه های زیادی را برای این شهر انجام داده است و پارتیشن های شیشه ای متنوع در انواع رنگ و طرح را برای فضاهای متنوع این شهر تولید و نصب کرده است. نصب کردن پارتیشن شیشه ای علاوه بر این زیبایی ساختمان را بسیار بیشتر می کند، حس اعتماد به نفس و عملکرد کارکنان را هم بسیار بیشتر می نماید، به همین دلیل آن را به عنوان بهترین تجهیزات برای جداسازی فضا می شناسند.

نصب پارتیشن های شیشه ای در شهر اصفهان

اصفهان هم از جمله دیگر شهرهایی می باشد که به صنعتی بودن شهرت بسیار زیادی دارد و بیشتر کارخانه ها و اداره هایی که در این شهر وجود دارد بدون شک به پارتیشن شیشه ای نیاز خواهند داشت. از آنجایی که درخواست ثبت سفارش در شهر اصفهان بسیار زیاد است، شرکت ایمن در هر اندازه و طرحی که شما پارتیشن های خود را سفارش دهید برایتان تولید می کند. بسیاری از اداره ها و فضاهای اداری که در این شهر وجود دارند از نصب پارتیشن های شیشه ای رضایت بسیاری داشته اند، چرا که این پارتیشن ها مزیت های بسیار زیادی دارد و در جداسازی بخش اداری نقش مهمی را بر عهده گرفته است. زمن ثبت سفارش ما تا زمانی که آن را در مکان مورد نظر خود به کار ببرید توسط شرکت ایمن در بسیار محدود و کم است و به همین دلیل شما می توانید در کمترین زمان پارتیشن شیشه ای خود را تحویل بگیرید.

[caption id="" align="aligncenter" width="937"]نصب پارتیشن های شیشه ای در شهر اصفهان نصب پارتیشن های شیشه ای در شهر اصفهان[/caption]

نصب پارتیشن های شیشه ای در قزوین

یکی از شهرهای ایران که بسیار متمدن و مهم می باشد، شهر قزوین است که قدمت بسیار زیادی دارد و بناهای تاریخی زیادی را در خود جای داده است. از آنجایی که گردشگران زیادی به این شهر می روند تا از مکان های تاریخی و طبیعت این شهر بازدید کنند، باید به هتل مراجعه کنند، نصب پارتیشن شیشه ای در زیبایی هتل ها تاثیر بسیاری دارد و رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. برای اینکه فضای هتل ها زیبا شود بدون شک پارتیشن های شیشه ای بهترین انتخابی می باشد که شما می توانید داشته باشید، در واقع از آنجایی که تنوع مدل ها در پارتیشن های شیشه ای بسیار زیاد، اهالی شهر قزوین برای هتل ها و یا اداره های خود می توانند هر یک را که بیشتر می پسندند را سفارش هند تا در کمترین زمان سفارش آنها آماده شود.

البته باید بدانید که کارخانه ها و اداره های بسیار زیادی هم در شهر قزوین وجود دارد که آنها هم می توانند برای زیباتر شدن فضای خود از پارتیشن شیشه ای استفاده کنند. از آنجایی که محیط اداره ها با این پارتیشن ها بسیار زیباتر می شود عملکرد کارکنان هم بسیار بهبود پیدا می کند، بر همین اساس بهتر است از پارتیشن ها برای این فضاها استفاده شود. شرکت ایمن تجربه زیادی در نصب شیشه های قزوین داشته و هم اکنون شم هم می توانید سفارش های شیشه خود در این شرکت به ثبت برسانید تا در کمترین زمان سفارش های شما آماده شود.

نصب پارتیشن های شیشه ای در شهر تبریز

شهر تبریز با اینکه بافت سنتی دارد  و شما می توانید آثار باستانی زیادی را در این شهر مشاهده کنید، باید بدانید که از جمله شهرهای صنعتی بزرگی هم به شمار می رود که با نصب  پارتیشن شیشه ای فضای آنها بسیار زیباتر می شود و بدون شک در فضاسازی خود بهینه سازی خواهند کرد. بازدید کننده هایی که از آثار باستانی این شهر به تبریز می روند هر ساله بسیار زیاد هستند و آنها برای محل اقامت خود بدون شک هتل ها را انتخاب می کنند، بر همین اساس هتل ها می توانند با نصب شیشه های پارتیشنی فضای هتل خود را بسیار زیباتر کنند و همچنین در فضای خود بهینه سازی نمانید.

[caption id="" align="alignnone" width="1764"]نصب پارتیشن های شیشه ای در شهر تبریز نصب پارتیشن های شیشه ای در شهر تبریز[/caption]

همچنین باید بدانید که با نصب پارتیشن های شیشه ای در کارخانه ها و اداره ها فضا بسیار زیباتر می شود و کارکرد کارکنان هم تا حد بسیار زیادی بهبود بخشیده می شود. شرکت ایمن در پارتیشن های شیشه ای زیادی را برای شهر تبریز ارسال کرده است و شما هم می توانید برای زیبا سازی هتل ها، اداره ها، کارخانه ها و ... خود از این پارتیشن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای و طریقه نصب آن

نصب شیشه بالکن در شهرهای مختلف

آشنایی با تولید و حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن های شیشه ای در قشم

جزیره قشم از جمله زیباترین شهرهای ساحلی ایران به شمار می رود که در هرمزگان قرار داد و هر ساله افراد زیادی از این جزیره بازدید می نمایند. این جزیره از جمله جزیره هایی به شمار می رود ک جاذبه های طبیعی و زیبای بسیار زیاد دارد و بر همین اساس هر ساله توریست های زیادی را می پذیرد. برای اینکه هتل های این شهر زیباتر به نظر برسد، بدون شک توصیه می کنیم از شیشه های مخصوص پارتیشن استفاده نمایید تا زیبایی و جذابیت هتل های خود را در نظر مشتریان خود بیشتر کنید. از آنجایی که پارتیشن های شیشه ای در انواع رنگ ها و طرح های متنوعی می باشند، شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را برای هتل خود انتخاب کنید و آن را نصب نمایید. اگر شما خواهان زیبایی در فضای اداری، هتل ها، تجاری و ... خود هستید می توانید از شیشه پارتیشن های با کیفیت در انواع مدل ها و طرح ها استفاده کنید و سفارش خود را شرکت ایمن در ثبت نمایید.

نصب پارتیشن های شیشه ای در آبادان

از آنجایی که شهر آبادان یکی از شهرهای بازرگانی می باشد، باید بدانید که مراکز اداری و تجاری زیادی در این شهر وجود دارد. بیشتر کالاهایی که می خواهد به کویت و یا عراق صادر شود باید از این شهر صادر گردد که تمامی کارهای ادرای آن باید اداره های شهر آبادان انجام شود. بر همین اساس است که شهر آبادان و فضاهای اداری این شهر به پارتیشن اداری نیاز دارد تا زیبایی آن بسیار بیشتر شود و نظر مراجعه کنندگان را جلب نماید. البته از آنجایی که رد این شهر مراکز تجاری زیادی هم وجود دارد باید بدانید که با شیشه پارتیشن مخصوص زیبایی آنها بسیار بیشتر می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]نصب پارتیشن های شیشه ای در آبادان نصب پارتیشن های شیشه ای در آبادان[/caption]

دکوراسیون فضاهای اداری، تجاری، هتل ها و مکان های دیگر با استفاده از پارتیشن ها بسیار بیشتر می شود و بر همین اساس شما هم می توانید از آنها استفاده کنید. از آنجایی که پارتیشن شیشه ای دارای انواع مدل ها و طرح های مختلفی می باشد شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را در شرکت ایمن در سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما ارسال شود.

نصب پارتیشن های شیشه ای در ارومیه

ارومیه یکی دیگر از کلانشهرهای ایران به شمار می رود که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد، بر همین اساس این شهر دارای هتل های زیادی هم نیز می باشد. برای اینکه فضای هتل ها در شهر ارومیه زیباتر شود بدون شک با نصب و استفاده از پارتیشن شیشه ای می توانید فضای هتل ها را زیباتر سازید، اقامت مسافران در هتل هایی که از پارتیشن های شیشه ای استفاد کرده است بسیار بیشتر می شود، چرا که پارتیشن ها در انواع رنگ و طرح های زیادی می باشد و بدون شک زیبایی بسیار زیادی را به تمامی فضاها می بخشد. در واقع باید بدانیم که پارتیشن شیشه ای از جمله دیوارهای مدرن و زیبا به شمار می رود که تاثیر بسیاری در طراحی دکوراسیون داخلی دارد.

زیبایی آنها به قدری زیاد است که برخی از افراد از انواع مدل های متنوع آن در خانه خود هم استفاده می کنند. به طور کلی شما اگر برای هر شهری سفارش پارتیشن شیشه ای داشته باشید شرکت ایمن در سفارش های شما را در کمترین زمان تولید و ارسال می کند.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع پارتیشن شیشه ای وجود دارد، تلاش می کند که پارتیشن های شیشه ای سفارش داده شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش پارتیشن شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6575,6576,6577,6578,6579,6580' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 28 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

در بیشتر محیط های اداری از پارتیشن شیشه ای استفاده بسیار زیادی می شود، ولی با این وجود باید بدانید که در بسیاری از مکان های دیگر مانند محیط تجاری، محیط مسکونی و ... هم از انواع پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود. در واقع باید اصلی ترین مکانی که پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد محیط ها و فضاهای ادرای می باشد، از آنجایی که در محیط ادرای باید آرامش و سکوت وجود داشته باشد، استفاده از این پارتیشن های شیشه ای امری ضروری می باشد، بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که قیمت پارتیشن شیشه ای بالا است و به همین دلیل توانایی خرید آنها را ندارند. در واقع این دسته از افراد باید بدانند که قیمت پارتیشن های شیشه ای بسیار مناسب می باشد و برخی از عوامل تاثیر گذار در قیمت آنها نقش دارد، شما با شناخت این عوامل می توانید بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن های شیشه ای را خریداری نمایید.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای بسیار مناسب است و همچنین در کمتری زمان شما می توانید آن را بر روی پروژه هایی که در نظر دارید نصب کنید. در واقع برخی از افراد شاید بخواهند آنها را در محیط های ادرای، برخی دیگر در محیط های مسکونی و ... مورد استفاده قرار دهند که شرکت ایمن در در سریع ترین زمان و کمترین فرصتی که شما به پارتیشن های شیشه ای نیاز دارید آنها را برای شما نصب می کند. اما برخی از عوامل بسیار مهمی که در قیمت پارتیشن شیشه ای نقش دارد و دارای اهمیت بسیاری می باشد.

فریم به کار رفته در پارتیشن های شیشه ای

بدون شک همه شما به خوبی از این امر اطلاع دارید که تمامی تجهیزاتی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای یراق آلات و متریال های متنوع می باشد. شما زمانی که می خواهید در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای اطلاعات بیشتری به دست آورید باید از مشاورین شرکت در مورد فریم هایی که در پارتیشن های شیشه ای به کار می رود سوال کنید.

در واقع هر یک از فریم هایی که در پارتیشن های شیشه ای به کار می رود دارای کیفیت و جنس متنوعی می باشد که شما می توانید نوع و جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را روی پارتیشن شیشه ای خود سفارش دهید تا به کار بگیرند. اینکه شما از یک پارتیشن شیشه ای چه انتظاراتی دارید و می خواهید آن را در چه مکانی نصب نمایید امر بسیار مهم می باشد که شما می توانید در این مورد با کارشناسان شرکت مشورت کنید تا یکی از بهترین فریم های پارتیشن های شیشه ای را به شما معرفی کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="838"]فریم به کار رفته در پارتیشن های شیشه ای فریم به کار رفته در پارتیشن های شیشه ای[/caption]

جنس های متنوع فریم های پارتیشن شیشه ای

با اینکه پارتیشن شیشه ای از شیشه تولید می شود و در مکان مورد نظر شما نصب می گردد، باید بدانید که هر یک از انواع آن می تواند از تجهیزات دیگری مانند چوب هم تولید شود. بر این اساس شما زمانی که می خواهید پارتیشن های شیشه ای خود را انتخاب کنید باید به این مورد هم توجه بسیاری داشته باشید و در بین جنس های متنوع آن یکی را که بیشتر برای مکان مورد نظر شما مناسب است را خریداری کنید. جدا از اینکه به قیمت پارتیشن شیشه ای اهمیت دهید، نکته دیگری در انتخاب و نصب پارتیشن های شیشه ای اهمیت دارد و آن هم این است که شما مکان مورد نظر خود و نیازهای آن را تشخیص دهید، در این صورت می توانید بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن های شیشه ای را برای مکان مورد نظر خود نصب نمایید.

برخی از پارتیشن ها دارای کیفیت بسیار عالی و بی نظیری می باشد، به همین دلیل اگر شما می خواهید بهترین کیفیت آن را خریداری کنید می توانید با مشاوران شرکت در این مورد صحبت کنید تا با توجه به پروژه مد نظرتان یک یاز بهترین آنها را به شما معرفی کنند.

حالت های مختلف فریم های پارتیشن شیشه ای

یکی دیگر از نکاتی که در قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که شما چه اندازه ای از پارتیشن ها را می خواهید سفارش دهید. برخی از پارتیشن های شیشه ای از زمین تا سقف می باشند که بدون شک شما برای خرید آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. برخی دیگر از آنها اندازه کمتری دارند و تا سقف نمی رسند، به همین دلیل برای خرید این نوع از پارتیشن شیشه ای نیازی نیست هزینه چندان بالایی را پرداخت نمایید. آن دسته از پارتیشن های اداری که از زمین تا سقف می باشند، بهترین نوع پارتیشن های شیشه ای به شمار می رود، البته باید بدانید این نوع از پارتیشن بیشتر برای مکان هایی که اداری هستند مناسب می باشد، چرا که از طریق آنها می تواند کوچکترین فضاها را به فضاهای بزرگی تبدیل کرد و از آنها استفاده نمود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1116"]حالت های مختلف فریم های پارتیشن شیشه ای حالت های مختلف فریم های پارتیشن شیشه ای[/caption]

برخی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای مستقل هستند و شما به راحتی می توانید آنها را از مکانی به مکان دیگر جابجا کنید که این دسته از پارتیشن های شیشه ای بیشتر برای مکان هایی که اجاره ای هستند مورد استفاده قرار می گیرد.  یکی از نکاتی که در مورد انواع پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیار زیادی دارد و شما هم باید به این امر توجه داشته باشید، این است که نوع پارتیشن های شیشه ای خود را مشخص کنید، برخی از آنها با اینکه زیبایی بی نظیری دارند و یا اینکه شما آنها را می پسندید، امکان دارد که برای فضای مد نظر شما به هیچ عنوان گزینه مناسبی نباشد، چرا که هر یک از فضاها و مکان هایی که شما می خواهید پارتیشن های شیشه ای را در آنها به کار ببرید دارای ویژگی های متنوعی می باشد و به پارتیشن خاصی نیاز دارد.

نکته دیگری در انتخاب و نصب پارتیشن های شیشه ای اهمیت دارد و آن هم این است که شما مکان مورد نظر خود و نیازهای آن را تشخیص دهید، در این صورت می توانید بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن های شیشه ای را برای مکان مورد نظر خود نصب نمایید.

رنگ بندی فریم های پارتیشن شیشه ای

شاید این نکته برای شما عجیب باشد که قیمت پارتیشن شیشه ای به رنگ آن هم بستگی دارد، ولی شما باید بدانید که رنگ بندی پارتیشن های شیشه ای بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد. شما اگر مایل باشید هر یک از رنگ های آن را می توانید در مکان های مورد نظر خود نصب نمایید و از آن استفاده کنید. البته برای انتخاب رنگ بندی های متنوع پارتیشن شیشه ای باید به طراحی داخلی خود هم توجه بسیاری داشته باشید و یکی از رنگ های آن را که با فضای دکوراسیون شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید. یکی از مهمترین عواملی که نشان دهنده زیبایی پارتیشن های شیشه ای می باشد رنگ آنها می باشد که شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای و طریقه نصب آن

نصب شیشه بالکن در شهرهای مختلف

آشنایی با تولید و حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای

چه فاکتورهایی در ارسال سریع پارتیشن شیشه ای نقش دارد ؟

بدون شک هر فردی که شیشه های مخصوص پارتیشن را در انواع مختلف خریداری می کند، به دنبال این است که هرچه سریعتر پارتیشن های خود را تحویل بگیرد و در مکان مورد نظر آن را نصب کنید.  بر این اساس این دسته از افراد باید با برخی از مهمترین عواملی که در ساخت پارتیشن بندی آنها نقش دارد و موجب می شود آنها سریعتر پارتیشن های خود را تحویل بگیرند آشنا شوند، که این فاکتورها عبارت می باشد از :

  1. اندازه و مساحت

یکی از مهمترین عواملی که در ارسال سریع پارتیشن شیشه ای شما اهمیت بسیاری دارد، این است که شما در چه اندازه و مساحتی سفارش خود را داده باشید. بدون شک شما هرچه در مساحت و اندازه بیشتری سفارش شیشه خود را بدهید آن را چند روز دیرتر دریافت خواهید کرد. اگر شما پارتیشن های شیشه ای مد نظرتان را برای فضای کوچکی سفارش داده باشد آن را سریعتر می توانید دریافت کنید، چرا که سفارش شما سریعتر آماده می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]مساحت پارتیشن شیشه ای مساحت پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. نوع پارتیشن

اینکه شما کدام یک از انواع شیشه پارتیشن را سفارش داده باشید هم امر بسیار مهمی می باشد و در ساخت هر یک از آنها زمانی خاص مورد نیاز است. از آنجایی که پارتیشن های شیشه ای در انواع متفاوتی می باشد، شما می توانید بر اساس پروژه و مکان خود یکی از آنها را برای نصب انتخاب کنید، اما دقت داشته باشید که ساخت هر یک از آنها مراحلی دارد و با شناخت این مراحل شما می توانید یکی از بهترین آنها را سفارش دهید، بر این اساس زمانی که شما نوع پارتیشن های شیشه ای خود را مشخص کردید باید با شرکت در مورد تحویل آن هم صحبت کنید تا حدود تحویل دادن آن را برای شما مشخص کند.

  1. تجهیزات پارتیشن

یکی دیگر از عواملی که در ارسال پارتیشن شیشه ای به مکان های مورد نظرتان اهمیت زیادی دارد و سرعت آن را کمتر و یا بیشتر می کند، این است که در آن برخی تجهیزات خاص و ویژه ای به کار می رود. در واقع برخی از افرادی که می خواهند تمامی تجهیزات پارتیشن شیشه ای درون آن وجود داشته باشد، باید زمان بیشتری را به شرکت بدهند تا تمامی آن تجهیزات روی پارتیشن های آنها نصب شود، به عنوان مثال باید بدانید پارتیشن هایی که رنگی هستند دیرتر از پارتیشن های بی رنگ آماده می شوند، بر این اساس باید شما به این نکات توجه داشته باشید، البته شما هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای را که انتخاب کنید شرکت در مورد آنها به شما توضیحات مفصلی را ارائه می دهد تا شما با آنها آشنایی بیشتری به دست آورید.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع پارتیشن شیشه ای وجود دارد، تلاش می کند که پارتیشن های شیشه ای سفارش داده شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش پارتیشن شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6575,6576,6577,6578,6579,6580' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 34 پنجشنبه 30 مرداد 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای امروزه در بسیاری از فضاهای متفاوت نصب می شود و از آنجایی که مزیت های نصب این پارتیشن ها بسیار زیاد است، شما می توانید آنها را در هر فضایی که مد نظر خود دارید نصب نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. بسیاری از کسانی که طراحی دکوراسیون را بر عهده دارند و انجام می دهند از نقش مهم پارتیشن شیشه ای در دکوراسیون داخلی اطلاع دارند و به همین از انواع پارتیشن های شیشه ای در فضاهای اداری، تجاری، مسکونی و ... استفاده می کنند.

هر یک از انواع شیشه پارتیشن در مکان های متفاوتی نصب می شود و زیبایی هر فضا با آنها بسیار بیشتر می شود و افراد بدون شک از مزیت ها و فضایی که در ساختمان ایجاد می کند رضایت کافی بدست خواهند آورد. اگر شما اطلاعات زیادی در مورد پارتیشن های شیشه ای ندارید و از مزیت های آن آگاهی لازم را به دست نیاورده اید، بدون شک بعد از مطالعه مزیت های آن از جمله مشتریان پارتیشن های شیشه ای خواهید شد.

 

اجرای درب پارتیشن شیشه ای

هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای را که شما خریداری کنید دارای درب های متنوع هم می باشد که شما می توانید نوع درب به کار رفته در پارتیشن های شیشه ای را انتخاب کنید تا شرکت بر آن اساس پارتیشن های شما را طراحی کند. انواع درب های پارتیشن های شیشه ای با ویژگی های آنها عبارت می باشد از :

  1. درب بازشو :

درب هایی که بازشو هستند و در پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند که اجرا و نصب آنها با سیستم رولینگ می باشد. دستگیره و قفل درب که باید روی آن وصل شود به صورت جداگانه اجرا می شود و زیبایی بسیاری را در درب به وجود می آورد. برای اینکه قفل را روی این درب های پارتیشن های شیشه ای نصب کنند، باید درب نصب شده رو به دیوار باز و بسته گردد. یکی از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر دو طرف درب از شیشه باشد نمی توان روی آن قفل نصب نمود و تنها راهی که برای نصب کردن قفل آن وجود دارد این است که قفل آن را روی زمین بزنند. نهایت سایز درب که روی این درب قابل اجرا می باشد 10 سانتیمتر است.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]درب اجرا شده پارتیشن شیشه ای درب اجرا شده پارتیشن شیشه ای[/caption]

درب لولایی

در سیستم درب لولایی برای پارتیشن شیشه ای بیشترین سایز درب که می توانید از آن استفاده کنید 120 سانتیمتر می باشد. این سیستم تا حدودی قدیمی تر می باشد و بیشتر درب هایی که قدیمی بوده اند از این سیستم استفاده نموده اند. دو لایه کمری در این سیستم درب اجرا می شود که در آن قفل و دستگیره هم روی یکدیگر سوار می شوند و مزیت بسیاری هم نیز دارد. البته باید بدانید یکی از معایبی که برای این درب پارتیشن شیشه ای بیان کرده اند این است که فضا را تا حدودی اشغال می کند، ولی با این وجود بسیاری از افراد از این سیستم استفاده می کنند. لولاهایی که بر روی این درب اجرا می شود دو نوع می باشد که یکی از آنها 90 درجه و دیگری 180 درجه می باشد. از آنجایی که کیفیت لولاهای به کار رفته در درب ها بسیار عالی و بی نظیر می باشد سال های بسیاری می توانید از آن استفاده کنید.

  1. درب ریلی :

یکی از بهترین درب هایی که برای پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد درب های ریلی می باشد. این نوع از درب ها از جمله بهترین قسمت های پارتیشن هستند که زیبایی پروژه شما را بسیار بیشتر می کنند. ریل هایی که ایتالیایی هستند بهترین و عالی ترین انتخابی می باشد که شما می توانید داشته باشید و از آن استفاده کنید، یراق آلاتی که در این درب ها به کار می رود استیل ضد خش است و بر همین اساس هیچ آسیبی به آنها وارد نمی شود و در بسیاری از فضاها می توانید از آنها استفاده نمایید.

بسیاری از کسانی که فضاهای بزرگی دارند می توانند از این نوع درب برای پارتیشن شیشه ای خود استفاده نمایند تا محیط خود را اندازه و مناسب طراحی کنند و اتاق های زیادی را در این پارتیشن ها به وجود آورند.

یکی از مهمترین ویژگی های دیگری که در این نوع از درب پارتیشن شیشه ای وجود دارد این است که نور خورشید به صورت یکدست و طبیعی وارد فضای شما می شود و شما می توانید از این نور در محیط کاری و اداری خود لذت ببرید. از نظر اقتصادی بهترین درب که می توانید در محیط های اداری نصب نمایید این نوع درب است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و از آنجایی که نیازی نیست هزینه زیادی پرداخت کنید، بدون شک بهترین انتخاب شما این درب به شمار می رود.

شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که شیشه های به کار رفته در شیشه پارتیشن استحکام و جنس بسیار عالی و بی نظیری دارد، بر همین اساس بدون شک از شیشه های دوجداره در این پارتیشن های شیشه ای استفاده شده و از آنجایی که مزیت های این شیشه ها بسیار زیاد است شما در بسیاری از پروژه های دیگر هم می توانید این شیشه ها را مشاهده کنید و از عملکرد آنها هم رضایت بسیاری خواهید داشت.

[caption id="" align="aligncenter" width="1302"]شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای[/caption]

شیشه هایی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود به طور کلی دوجداره و سکوریت می باشد، به همین دلیل هرگز آنها شکسته نمی شوند، یکی از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، این شیشه ها در مدل های متنوع می باشند و شما باید بر اساس محیط و مکانی که می خواهید این شیشه ها را در آنجا نصب کنید شیشه های پارتیشن های شیشه ای را انتخاب کنید که آنها عبارت می باشد از :

  1. رنگی :

یکی از انواع شیشه هایی که در شیشه پارتیشن شما می توانید از آن استفاده کنید و سفرش این نوع از شیشه ها امروزه بسیار زیاد می باشد، شیشه های رنگی است. این شیشه ها در رنگ های متنوع می باشند که شما بر اساس فضا و طراحی دکوراسیون خود باید یکی از آنها را انتخاب کنید، به طور معمول در محیط هایی که اداری هستند از شیشه های بی رنگ استفاده می شود، ولی این مسئله به نظر و سلیقه شخصی افراد باز می گردد و هر رنگی را که مایل باشند را می توانند انتخاب کنند.

اگر شما بخواهید در فضای خود محیطی شاد به وجود آورید، می توانید ترکیب رنگی های جذابی را در شیشه های شیشه پارتیشن خود سفارش دهید تا جذابیت و زیبایی محل مورد نظر شما بسیار بیشتر شود. در این زمینه که شما کدام یکی از رنگ های آن را انتخاب کنید، می توانید با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت نمایید تا یکی از انواع آن را به شما پیشنهاد دهند و شما از آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای و طریقه نصب آن

نصب شیشه بالکن در شهرهای مختلف

آشنایی با تولید و حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای

  1. کرکره دار :

این نوع از شیشه ها در پارتیشن شیشه ای بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده است که فریم آنها سه جداره است و از این شیشه ها می خواهند برای حفظ حریم شخصی خود استفاده کنند. برای اینکه شما دکوراسیون خاص و جذابی را در محیط کار ی و اداری خود به وجود آورید می توانید از این شیشه ها در شیشه پارتیشنی خود استفاده کنید. طرح های مختلفی که شما در نظر داشته باشید روی این شیشه ها قابل اجرا می باشد و بر همین اساس زمانی که می خواهید سفارش خود را ثبت نمایید باید تمامی طرح هایی که وجود دارد را بررسی کنید و یکی از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب نمایید تا برای شما ساخته شود. یکی از مهمترین مزیت هایی که شیشه های کرکره دار در پارتیشن شیشه ای به وجود می آورد این است که هارمونی محیط اداری و یا تجاری و ... را بسیار بیشتر می کند و از آنجایی که تنوع رنگی آن هم بالا است تا حد زیادی از آن استفاده می شود.

 پارتیشن شیشه ای و طراحی دکوراسیون

همانطوری که بیان نمودیم و متوجه شدید پارتیشن شیشه ای و درب های آن در انواع طرح ها و رنگ های متنوعی می باشند که شما می توانید هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و خریداری نمایید. طراحی فضای داخلی محیط مورد نظرتان با وجود پارتیشن بندی بسیار زیباتر خواهد شد و به همین دلیل است که بیشتر محیط های اداری و یا تجاری و دیگر محیط ها از این پارتیشن های اداری استفاده می کنند. شما برای اینکه زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را با پارتیشن شیشه ای بیشتر کنید می توانید با کسانی که در شرکت تخصص بیشتری دارند مشورت نمایید تا آنها بهترین نوع پارتیشن های شیشه ای را برای فضای شما پیشنهاد دهند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1183"] پارتیشن شیشه ای و طراحی دکوراسیون پارتیشن شیشه ای و طراحی دکوراسیون[/caption]

رنگ بندی پارتیشن شیشه ای

رنگ بندی دکوراسیون داخلی شما برای قرار دادن پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیار زیادی دارد، بر همین اساس شما باید به خوبی در مورد رنگ بندی فضای مورد نظرتان اطلاعات لازم را جمع آوری کنید و یکی از بهترین رنگ ها را برای آن فضا انتخاب نمایید. همچنین یکی دیگر از نکاتی که در زیبایی دکوراسیون داخلی با پارتیشن شیشه ای اهمیت زیادی دارد، مساحت فضای مورد نظرتان می باشد؛ هرچه مساحت فضای شما بیشتر باشد، بدون شک زیبایی آن فضا با پارتیشن های شیشه ای بیشتر می شود، البته باید بدانید فضاهایی که مساحت کمتری هم دارند با پارتیشن شیشه ای بسیار زیباتر می شوند و به گونه ای طراحی می شوند که فضا بزرگ تر هم نشان داده می شود و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش پارتیشن شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6575,6576,6577,6578,6579,6580' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 47 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

امروزه استفاده از شیشه بالکن در بسیاری از مکان های متنوع رایج شده است و بیشتر ساختمان هایی که در مورد مزیت های استفاده از شیشه بالکن اطلاعات کافی دارند اقدام به نصب آن در مکان های مورد نظر خود می نمایند قطعات و یراق آلاتی که در شیشه های بالکن مورد استفاده قرار می گیرد متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی می باشد. پیاده سازی آنها در مکان های مورد نظر شما باید به وسیله افرادی باشند که در این زمینه تخصص زیادی دارند و به خوبی می توانند شیشه تراس مورد نظر شما را که در انواع مدل های متنوع می باشد را نصب نمایند.

برای اینکه شما در مورد سفارش شیشه بالکن و چگونگی آن اطلاعات لازم را داشته باشید در ادامه برخی از نکاتی را که در سفارش شیشه تراس خود باید به آن اهمیت دهید را بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

 

سفارش شیشه بالکن

همانطوری که می دانید شما هر یک از کالاهایی را که سفارش می دهید تا برایتان آماده شود دارای ویژگی های خاصی می باشد که شیشه بالکن هم دارای ویژگی های خاصی است و همچنین در انواع متعددی تقسیم بندی می شود. شما باید در سفارش شیشه بالکنخود به برخی از نکات توجه بسیاری داشته باشید که این نکات عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="926"]سفارش شیشه بالکن سفارش شیشه بالکن[/caption]

 

  1. انواع شیشه تراس :

یکی از مهمترین مواردی که شما باید در سفارش شیشه بالکن به آن دقت داشته باشید این است که بدانید شیشه های بالکن به انواع متعددی تقسیم بندی می شوند و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشند، شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید و با فشای شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب و در فضای مورد نظر خود نصب نمایید. برخی از آنها بیشتر مناسب تراس هایی می باشد که فضا و مساحت آنها بیشتر است و برخی دیر از آنها بیشتر برای تراس هایی که مساحت کمتری دارند مناسب می باشد. اینکه شما کدام یکی از انواع شیشه بالکن را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود آن را نصب نمایید را می توانید با مشاورانی که رد شرکت ایمن در فعالیت می کنند در میان بگذارید و هر یک از انواع آن را که مد نظر دارید سفارش دهید تا برای شما آن را آماده کنند و در محل مورد نظرتان آن را نصب نمایند.

  1. اندازه و مساحت :

یکی دیگر از مواردی که در سفارش شیشه بالکن اهمیت زیادی دارد و شما زمان ثبت سفارش خود باید به آن دقت داشته باشید این است که اندازه و مساحت بالکن خود را در نظر بگیرد و آن را به خوبی اندازه گیری نمایید. مساحت بالکن شما که نیاز به شیشه های بالکن دارد را باید به خوبی با متر اندازه گیری کنید و دقت داشته باشید که اندازه گیری شما باید بسیار دقیق باشد، در غیر این صورت امکان دارد که اندازه شیشه های شما چندان مناسب نباشد و عملکرد خوبی برایتان نداشته باشد. بر همین اساس بهتر است پیش از ثبت سفارش خود از متخصص سرکت درخواست نمایید تا برای اندازه گیری دقیق تراس تان، شما را به خوبی راهنمایی کنند و سپس شیشه بالکن خود را سفارش دهید.

یکی از مهمترین مواردی که شما باید در سفارش شیشه بالکن به آن دقت داشته باشید این است که بدانید شیشه های بالکن به انواع متعددی تقسیم بندی می شوند و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشند، شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید و با فشای شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب و در فضای مورد نظر خود نصب نمایید.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای و طریقه نصب آن

نصب شیشه بالکن در شهرهای مختلف

آشنایی با تولید و حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای

  1. نصاب :

از جمله نکات دیگری که در سفارش شیشه بالکن باید به آن توجه بسیاری داشته باشید این است که نصاب شما که وظیفه نصب کردن شیشه های بالکن را بر عهده می گیرد به خوبی در این زمینه تخصص داشته باشد. تجربه نصاب نشانگر این مسئله است که چندین شیشه تراس را نصب کرده و به همین دلیل می تواند شیشه های بالکن شما را بدون هیچ ایراد و عیبی نصب کند. بدون شک بسیاری از شرکت هایی که فعالیت تولید و نصب شیشه بالکن را بر عهده می گیرند بهترین و دقیق ترین نصاب ها را به شما معرفی می کنند تا نصب شیشه های شما را انجام دهد.

شرکت ایمن در در این زمینه تجربه بسیار زیادی دارد و به همین دلیل نصاب هایی که در این شرکت مشغول به فعالیت می باشند به خوبی می توانند شیشه های بالکن شما را نصب کنند.

  1. مکان :

همه ما به خوبی می دانیم که هر فردی برای مکان خاصی سفارش شیشه بالکن را می دهد، به همین دلیل شما هم اگر می خواهید شیشه تراس را سفارش دهید باید به مکان مورد نظر خود توجه بسیاری داشته باشید. از آنجایی که هر فضا و مکانی دارای ویژگی هیا خاصی می باشد شما باید دقت داشته باشید که چه نوع از شیشه بالکن را برای آن مکان نصب نمایید. برخی از فضاها مانند استخر، سالن های ورزشی بدون شک چندان برایشان عایق صدا بودن و ... اهمیت زیادی ندارد، بلکه یراق آلات به کار رفته در آنها باید بسیار عالی و بی نظیر باشد که به زودی در برابر رطوبت فرسوده نشود.

برخی دیگر از آنها هم مانند پنت هاوس، تراس و ... نیاز زیادی به عایق صدا  دارند تا از ورود صدای بیرون به درون فضا جلوگیری شود. شما اگر می خواهید سفارش شیشه بالکن بدهید می توانید با افرادی که رد شرکت ایمن در به بهترین نحو ممکن به شما مشاوره می دهند مشورت کنید تا در این زمینه به شما بهترین نوع آن را پیشنهاد کنند.

  1. یراق آلات :

شما زمانی که می خواهید شیشه بالکن را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید و سفارش دهید، باید از مشاوران و متخصصی که سفارش شما را قبول می کنند، در مورد یراق آلاتی که در این شیشه های بالکن به کار می رود هم پرسش های خود را بپرسید تا با آنها آشنایی کاملی داشته باشید . هر یک از یراق آلاتی که در شیشه تراس به کار می رود دارای کیفیت متفاوتی می باشد، به همین دلیل شما باید با دقت بسیاری هر یک از آنها را که می خواهید سفارش دهید. برخی از آنها کیفیت بسیار عالی دارند که دوام و ماندگاری آنها هم بسیار زیاد می باشد، به همین دلیل شما باید به جنس و کیفیت یراق آلاتی که در شیشه بالکن به کار می رود توجه بسیاری داشته باشید تا بهترین نوع آن را برای شیشه تراس خود انتخاب کنید.

  1. هزینه :

زمانی که شما سفارش شیشه بالکن خود را می خواهید ثبت کنید، مشاوران شرکت ایمن در در مورد هزینه ای که باید پرداخت نمایید با شما صحبت خواهند کرد تا در مورد آن اطلاعات لازم را داشته باشید. بدون شک هزینه پرداختی برای بسیاری از مشتریان اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل مشاوران در مورد هر یک از یراق آلاتی که می خواهند در شیشه تراس شما به کار ببرند و در مورد هر یک از انواع شیشه بالکن با شما صحبت می کنند و قیمت آن را برای شما بیان خواهند کرد تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. در واقع باید بدانید هر یک از یراق آلاتی که در آنها به کار می رود روی قیمت شیشه بالکن تاثیر می گذارد که شما خودتان می توانید بر اساس هزینه ای که می خواهید پرداخت نمایید یکی از انواع آن را انتخاب کنید و سفارش دهید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]نمونه شیشه بالکنی نصب شده نمونه شیشه بالکنی نصب شده[/caption]

 

  1. نوع شیشه :

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که شیشه به کار رفته در شیشه بالکن از جنس سکوریت می باشد که این جنس در بین شیشه ها بسیار عالی می باشد و در تولید بسیاری از تجهیزات از آن استفاده می کنند، چرا که دوام و مقاومت آن نسبت به شیشه هایی که معمولی هستند بسیار بیشتر است و بر همین اساس شهرت زیادی هم دارد. همانطوری که شیشه های معمولی دارای انواع مختلفی می باشد، باید بدانید که شیشه های بالکن هم دارای انواع متفاوتی می باشد و هر یک از آنها هم ویژگی های مختلفی دارد، برخی از آنها رنگی هستند و برخی دیگر از آنها نگ ساده ای دارند، همچنید باید بدانید که برخی از آنها چندین لایه می باشند و قطر و ضخامت آنها نسبت به دیگر شیشه ها بیشتر است.

شما زمانی که می خواهید شیشه بالکن را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید و سفارش دهید، باید از مشاوران و متخصصی که سفارش شما را قبول می کنند، در مورد یراق آلاتی که در این شیشه های بالکن به کار می رود هم پرسش های خود را بپرسید تا با آنها آشنایی کاملی داشته باشید

بر همین اساس در زمان ثبت سفارش شیشه بالکن باید در این مورد هم با مشاوران صحبت کنید تا یکی از آنها را که بیشتر برای فضای مد نظر شما مناسب است را انتخاب کنید و سفارش دهید. دقت داشته باشید که قیمت هر کی از این شیشه ها متنوع می باشد و به همین دلیل شما باید برای هر یک از آنها قیمت متنوعی را پرداخت کنید که در این زمینه مشاوران شرکت شما را راهنمایی خواهند کرد.

نحوه ثبت سفارش شیشه بالکن

برای اینکه در مورد نحوه ثبت سفارش شیشه بالکن خود اطلاعات بیشتری داشته باشید باید به نکاتی که در بالا بیان کردیم توجه بسیاری داشته باشید، چرا که شما باید بر اساس آن نکات، ابتدا آن نوع از شیشه تراس را که مد نظرتان می باشد را انتخاب کنید و سپس سفارش خود را به شرکت ارائه دهید شرکت ایمن در از آنجایی که در زمینه تجهیزات ساختمانی فعالیت بسیاری دارد و به خوبی با آنها آشنای می باشد می تواند در مورد هر یک از مواردی که در بالا بیان کردیم شما را راهنمایی کند تا یکی از بهترین انواع شیشه بالکن را که برای فضای شما مناسب تر است را انتخاب کنید و خریداری نمایید.

شرکت ایمن در برای ثبت سفارش شیشه تراس شما در هر زمانی که شما مایل باشید پاسخگو می باشد و می تواند در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی کند. برخی از افراد که در شهرستان ها زندگی می کنند و می خواهند برای ساختمان های شهرستان خود بالکن شیشه ایسفارش دهند، می توانند با شرکت در تماس باشند و بعد از اینکه نوع شیشه تراس خود را انتخاب کردند و اندازه های دقیق را اعلام نمودند، شیشه های بالکن آنها ساخته می شود و در کمترین زمان نصب می گردد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه بالکن کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DA%A9%D9%86/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6348,6349,6350,6351' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 121 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)

 

شیشه بالکن یکی از مهمترین تجهیزات ساختمانی می باشد که امروزه بسیاری از افراد برای ایمن تر و زیباتر کردن ساختمان های خود از آن استفاده می کنند. این نوع از تجهیزات ساختمانی دارای انواع مدل ها و سبک های مختلفی می باشد که شما می توانید بر اساس طراحی ساختمان خود یکی از آنها را انتخاب کرده تا برایتان نصب کنند. برای نصب شیشه بالکن باید به برخی از نکات مهم که در مورد نصب آنها وجود دارد دقت داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن آنها را در ساختمان خود نصب کنید. 

بدون شک آن دسته از نصابانی که در زمینه نصب کردن شیشه های بالکن تخصص دارند می توانند در این زمینه به شما مشورت های لازم را ارائه دهند. اندازه گیری شیشه ها و تراس از جمله نکات بسیار مهمی است که شما باید به آن توجه داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن شیشه ها را در بالکن خود نصب نمایید. 

شیشه بالکن با کیفیت و با دوام 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که شیشه های بالکن باید داشته باشند کیفیت و دوام است که شما بتوانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. یکی از انواع شیشه های بالکن که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است شیشه بالکن تاشو می باشد. این نوع از شیشه های بالکن به دلیل سهولت و استفاده آسانی که دارند شهرت بسیار زیادی پیدا کرده اند و به همین دلیل تولید آنها روز به روز افزایش پیدا کرده است. اگر شما به دنبال راهی هستید که با استفاده از آن استفاده بهینه ای از تراس خود داشته باشید باید بدانید که نصب شیشه های بالکن یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که می توانید داشته باشید. 

 شما می توانید به عنوان عایق صوتی و حرارتی از شیشه های بالکن استفاده کنید و هر زمانی که مایل بودید آن را باز کرده و از فضای بیرونی لذت ببرید. استفاده از شیشه های بالکن که از نوع تاشو می باشد در تهران بسیار بیشتر از شهرهای دیگر است.در واقع باید بدانید آلودگی هوا در شهر تهران بسیار زیاد است و باید برای اینکه  فضای خانه خود را ایمن تر سازید از شیشه های بالکن  استفاده کنید. دقت داشته باشید که زمان خرید شیشه های بالکن به کیفیت و جنس آنها دقت داشته باشید. برخی از آنها امکان دارد که کیفیت و جنس مناسبی نداشته باشند و به همین دلیل به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل نکنند. 

عوامل مهمی که روی قیمت شیشه بالکن تاثیر دارد 

قیمت شیشه بالکن یکی از مهمترین مواردی می باشد که شما باید زمان خرید به خوبی به آن دقت داشته باشید. در واقع هر یک از مدل های شیشه های بالکن قیمت متفاوتی دارد و شما باید به خوبی در این مورد اطلاعات لازم را داشته باشید. اگر می خواهید قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن  را بدانید و سپس یکی از آنها را نصب کنید باید با عوامل تاثیر گذاری که روی قیمت آنها نقش دارد آشنایی به دست آورید. برخی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که روی قیمت شیشه های بالکن تاثیر دارد و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

1. متریال های به کار رفته 

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که روی قیمت شیشه های بالکن تاثیر دارد متریال های به کار رفته روی آنها می باشد. برخی از آنها کیفیت بسیار مناسبی دارند که بدون شک برای نصب کردن آنها روی شیشه تراس باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. برخی از آنها هم دارای کیفیت چندان بالایی نیستند که شما باید برای نصب کردن آنها روی شیشه تراس هزینه پایین تری را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که زمان پرداخت قیمت هر یک از انواع شیشه های بالکن باید به خوبی کیفیت و جنس متریال های به کار رفته شده روی آنها را مورد بررسی قرار دهید. 

برخی از یراق آلاتی که روی شیشه های بالکن  به کار می روند وارداتی هستند و کیفیت بسیار مناسبی دارند، شما برای خرید آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. شما هرگز نباید کیفیت را فدای کمیت کنید، چرا که شما تا سال های سال می خواهید از شیشه بالکن مورد نظر خود استفاده نمایید. یراق آلاتی که ایرانی هستند قیمت مناسب ترین دارند و به همین دلیل شرکت تولید کننده از شما قیمت پایین تری دریافت می کنند. شیشه بالکن تاشو یراق آلات بسیار زیادی دارد و باید بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات را روی آن نصب کنند. 

2. اندازه ها و تعداد شیشه 

 یکی از دیگر مواردی که روی قیمت شیشه های بالکن تاثیر دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید این است که شیشه های شما و مساحت آنها چقدر است. اگر می خواهید از تعداد شیشه های  بیشتری با مساحت بیشتر استفاده کنید بدون شک باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید. برخی از تراس ها هستند که مساحت و متراژ زیادی دارند که باید برای نصب شیشه های بالکن  روی آن تراس ها شیشه های بیشتری به کار رود. برخی از تراس ها هم که مساحت کمتری دارند بدون شک شیشه های کمتری نیاز دارند که هزینه آنها بسیار پایین تر است. 

3. نوع شیشه 

شیشه ای که برای تولید شیشه های بالکن  به کار می رود از جنس معمولی نمی باشد و نوع آن بیشتر از نوع سکوریت است. بر همین اساس شما باید بدانید که تولیدکنندگان از نوع سکوریت برای تولید شیشه های بالکن  استفاده می کنند. پروسه تولید شیشه های سکوریت بسیار خاص می باشد که همین امر موجب می گردد  کیفیت و دوام آنها بالاتر برود. هزینه خریداری و نصب شیشه های سکوریت نسبت نوع معمولی بسیار بیشتر است و شما باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که ضخامت هر یک از انواع شیشه های سکوریت متنوع می باشد و قیمت های آنها هم متفاوت است. 

4. نوع شیشه تراس

هر یک از انواع شیشه های بالکن که شما می خواهید در تراس خود به کار می برید انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن دارای ویژگی های مختلفی می باشد. شما برای نصب کردن هر یک از آنها بهتر است به خوبی اطلاعات لازم در مورد آنها داشته باشید. اینکه نوع و مدل شیشه های بالکن با تراس شما هماهنگی داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد. شیشه بالکن تاشو یکی از انواع شیشه های بالکن می باشد که امروزه محبوبیت بسیاری به دست آورده است، در واقع باید بدانید برخی از انواع دیگر شیشه های بالکن  هم محبوب هستند.

 ولی از آنجایی که کار کردن با نوع تاشو آنها بسیار آسان تر می باشد بیشتر هم تولید می گردد. رنگ بندی شیشه های به کار رفته شده درون شیشه های بالکن  را هم می توانید بر اساس نمای ساختمان خود انتخاب کنید و دقت داشته باشید که رنگ هر یک از آنها قیمت متنوعی دارد. در زمینه قیمت و عواملی که روی قیمت شیشه های بالکن تاثیر دارد کارشناسان می توانند به شما مشورت هیا لازم را ارائه دهند تا بهترین و مناسب ترین نوع آنها را انتخاب و خریداری کنید.

شیشه بالکن از نوع تاشو و کیفیت به کار رفته شده در آن 

همانطور که بیان نمودیم شما به خوبی متوجه شدید شیشه های بالکن از نوع تاشو به دلیل کاربرد آسان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یراق آلات به کار رفته شده درون شیشه های بالکن تاشو بسیار بیشتر از دیگر انواع می باشد و به همین دلیل برای ساخت آن باید مراحل بیشتری طی شود. شما زمان خرید و نصب شیشه های بالکن از نوع تاشو باید دقت داشته باشید که بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را انتخاب کنید. فروشندگانی که در زمینه فروش انواع شیشه های بالکن  تخصص دارند بعد از اینکه محیط تراس شما را مشاهده کنند اولین انتخابی که می توانید داشته باشید برای نصب شیشه های بالکن، بدون شک نوع تاشو آن را معرفی می کنند. 

انواع مدل های دیگری که در شیشه های بالکن  طراحی شده است مزیت های مختلفی دارند و شما می توانید با نصب کردن هر یک از آنها محیط تراس خود را ایمن سازید. اگر شما می خواهید در هر صورت از محیط تراس خود لذت ببرید و گاهی اوقات فضای بیرونی شهر را تماشا کنید باید بدانید که نوع تاشو شیشه های بالکن تمامی این گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهند. رنگ بندی شیشه ها را با دقت بیشتری انتخاب کنید تا با نمای ساختمان شما هماهنگی های لازم را داشته باشند. در این صورت بدون شک زیبایی نما و ساختمان شما افزایش پیدا می کند و همچنین محیط درونی ساختمان تان هم از هر نوع آلودگی و سروصدا ایمن تر می گردد. 

ف.شیروانی بازدید : 53 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

شیشه میرال

شیشه میرال یکی از انواع شیشه های نشکن و سکوریت می باشد که امروزه شما در بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها می توانید آن را مشاهده کنید. شیشه های میرال که به صورت ریلی طراحی شده اند یکی از جدیدترین انواع شیشه میرال می باشد که در بسیاری از ساختمان ها نصب می شود. شما می توانید هر یک از انواع آن را که بیشتر برای فضای مورد نظر خود می پسندید را انتخاب کنید تا کارشناسان برای نصب آن شما را راهنمایی کنند.

هر یک از انواع شیشه های میرال دارای ویژگی های متنوعی می باشد و در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. شما باید بر اساس نوع ساختمان خود یکی از انواع آن را انتخاب کرده و سفارش دهید. کارشناسانی که در شرکت ایمن در حضور دارند شما را برای خرید و نصب شیشه های میرال  راهنمایی می کنند تا یکی از بهترین مدل ها و طراحی های آن را خریداری کنید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات و ریل های به کار رفته در آن اطلاعاتی به دست آورید.

 

طراحی شیشه میرال ریلی

شیشه های میرال ریلی یکی از محصولات جدیدی می باشد که در تجهیزات شیشه ای شرکت ایمن در تولید می شود. از نظر کیفیت و ساخت شیشه میرال ریلی بسیار عالی و بی نظیر می باشد و تمامی یراق آلاتی که در این نوع از شیشه ها به کار می رود  استیل می باشد. بر همین اساس مقاومت یراق آلات در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار زیاد می باشد.

جلوه ای که شیشه های میرال  ریلی دارند بسیار زیبا می باشد و به همین دلیل اگر شما می خواهید زیبایی مکان های خود را بیشتر کنید می توانید از این نوع یراق آلات استفاده نمایید. برای نصب شیشه میرال ریلی شما باید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از آنها درخواست نمایید که شیشه های میرال ریلی را برای شما نصب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="818"]نمونه اجرایی شیشه میرال ریلی نمونه اجرایی شیشه میرال ریلی[/caption]

یراق آلاتی که در شیشه های میرال به کار می رود بسیار زیاد می باشد ولی باید بدانید با انواع دیگر تفاوت زیادی ندارد. با این وجود بسیاری از افرادی که به زیبایی فضای ساختمان خود اهمیت می دهند از این نوع شیشه میرال  استفاده می کنند. بسیاری از اداره ها، فروشگاه ها و مغازه ها از این نوع شیشه های سکوریت استفاده می کنند و آنها را نصب می نمایند. در واقع باید بدانید از آنجایی که تمامی استانداردهای لازم در تولید یراق آلات شیشه های میرال ریلی به کار رفته است تا سال های طولانی می توانید از آنها استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

فروش شیشه میرال و موارد مصرف این مدل از شیشه ها در صنایع

نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا و مراحل نصب آلاچیق

ساختار شیشه بالکن ریلی و تاشو و آشنایی با قیمت این مدل شیشه ها

قیمت شیشه میرال چقدر است و این نوع شیشه ها چه ویژگی هایی دارند؟

نصب حفاظ برای شیشه بالکن و ویژگی های این حفاظ ها

ریل به کار رفته شده در شیشه های میرال

شیشه میرال یکی از مهمترین اختراعاتی بوده است که با وجود آن تحول بسیار بزرگ و عظیمی در زمینه ساخت و ساز ساختمانی به وجود آمده است. همه شما به خوبی می دانید که امروزه افراد زیادی از شیشه استفاده می کنند. اما امروزه بسیاری از تجهیزات زیبای ساختمان ها شیشه ای شده است و به همین دلیل آن را در انواع مدل های متنوعی وارد بازار می نمایند.

یراق آلاتی که برای درب شیشه سکوریت ریلی مورد استفاده قرار می گیرد ریلی اسپایدری می باشد و هر یک از آنها هم خارجی است. بر همین اساس بهترین کیفیت را دارا می باشد و شما تا سال های زیادی می توانید از آن استفاده کنید. شرکت ایمن در با امکاناتی که به شما می دهد بهترین و به صرفه ترین خرید شیشه های میرال  ریلی را به شما ارمغان خواهد داد.

یراق آلاتی که برای درب شیشه های میرال ریلی مورد استفاده قرار می گیرد ریلی اسپایدری می باشد و هر یک از آنها هم خارجی است.

مزیت شیشه های میرال ریلی در شرکت ایمن در

مزیت هایی که در خرید شیشه های میرال ریلی از شرکت ایمن در وجود دارد موجب شده است که روز به روز تعداد مشتریان این شرکت در حال افزایش پیدا کردن باشد. برخی از مهمترین مزیت هایی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد عبارت می باشد از :

  1. شما خریدی مطمئن خواهید داشت، در واقعی یکی از مهمترین اهدافی که کارشناسان شرکت ایمن در دنبال می کنند این است که مشتریان را از خرید خود مطمئن سازند.
  2. کارشناسانی که در این شرکت فعالیت می کنند بسیار مجرب و متخصص می باشند. آنها اطلاعات زیادی در زمینه نصب شیشه سکوریت دارند و به همین دلیل به بهترین نحو ممکن می توانند شما را در انتخاب تان راهنمایی کنند.
  3. تمامی پروژه های نصب شیشه های میرال که توسط تکنسین های شرکت ایمن در انجام می شود به بهترین نحو اجرا می گردد. شما در هیچ یک از پروژه های نصب شیشه های سکوریت ریلی که توسط تکنسین های شرکت انجام شده است اشکالی پیدا نخواهید کرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="733"]آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات آن آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات آن[/caption]

قیمت ریل شیشه های میرال

قیمت ریلی که در شیشه های میرال  به کار می رود بستگی به عوامل مختلفی دارد که شما باید برای خرید با آن آشنایی کامل داشته باشید. برخی از مهمترین عواملی که در قیمت ریل به کار رفته شده در شیشه های میرال تاثیر دارد عبارت می باشد از :

  1. اندازه و متراژ ریل هایی که در شیشه های میرال به کار می رود بسیار مهم می باشد. هرچه که اندازه و مساحت ریل ها بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
  2. یراق آلاتی که برای تولید ریل های شیشه میرال به کار می رود هم از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشد. در واقع شما باید بدانید تمامی یراق آلاتی که تکنسین های شرکت ایمن در برای تولید ریل های شیشه های میرال به کار می گیرند از بهترین کیفیت می باشد و آنها از برند های مشهور خارجی هستند. به همین دلیل شما می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید.
  3. جنس ریل هایی که در شیشه میرال به کار می رود با یکدیگر متفاوت می باشد. برخی از آنها دارای جنس بسیار عالی و بی نظیری می باشند که بدون شک مقاومت آنها در برابر رطوبت و زنگ زدگی زیاد است. هزینه ای که شما باید برای نصب ریل های خارجی پرداخت کنید بدون شک بیشتر از ریل های بی کیفیت می باشد. البته که به طور کلی شرکت ایمن در از یراق آلات و ریل های بی کیفیت استفاده نمی کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] شیشه میرال نصب شده[/caption]

انواع یراق آلات و ریل های به کار رفته شده در شیشه های میرال

شما باید بدانید که ریل های به کار رفته شده در شیشه های میرال دارای انواع مختلفی می باشد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

  1. جنس ریل های به کار رفته شده در شیشه های میرال از آلیاژ می باشد و هرچه که درصد این آلیاژ بیشتر باشد بدون شک کیفیت بسیار بهتری دارد و به زودی در برابر رطوبت ، دوام و ماندگاری اش را از دست نمی دهد.
  2. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید با آن آشنایی داشته باشید این است که یراق آلات به کار رفته شده در شیشه های سکوریت علاوه بر زیبایی باید کیفیت بسیار عالی و بی نظیری داشته باشند.
  3. ضخامت هر یک از انواع ریل های به کار رفته شده در شیشه میرال باید 8 میلیمتر باشد و همچنین باید آنها 90 درجه ای باشند تا به خوبی در جای مناسب ساختمان قرار بگیرند.
  4. ریل ها دارای پوشش خاصی هستند که این پوشش ها موجب می شود گرد و خاک به درون فضا وارد نشود.
  5. نصب و ساخت ریل های شیشه های میرال به وسیله تکنسین های حرفه ای طراحی می شود به همین دلیل آنها هیچ مشکلی نخواهند داشت. اینکه تکنسین ها با بهترین روش ها بتوانند ریل های شیشه های میرال را طراحی کنند در طول عمر آنها بسیار نقش دارد و تا چندین سال عملکرد و کارکرد آنها مفید خواهد بود.
  6. دقت داشته باشید که اگر شما از هر نوع از ریل های شیشه های میرال استفاده کنید باید از آنها مراقبت های مخصوص و ویژه ای که دارند را انجام دهید. برای حرکت روان و سریع باید آنها را هر زمان که نیاز به روغن کاری داشتند روغن کاری کنید تا از این طریق کیفیت عملکرد آنها بالاتر رود.

    با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

    نرده و حفاظ استیل

    شیشه سکوریت

    آلاچیق شیشه ای

    شیشه بالکن برای منازل

    پارتیشن اداری

    شیشه میرال

    [av_button label='برای سفارش شیشه سکوریت کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

    [av_gallery ids='7484,7483,6372,6364,6375' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

    جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

    02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 40 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک به دلیل مزیت هایی که نسبت به درب های دستی و قدیمی دارد امروزه در بیشتر ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. افراد بسیار زیادی که از درب های دستی و سنتی در گذشته استفاده می کردند امروزه یکی از انواع مدل های درب اتوماتیک را جایگزین آن دسته از درب های قدیمی نموده اند. البته شما برای اینکه با دربهای اتوماتیکی آشنایی بیشتری داشته باشد باید اطلاعات تان را در مورد تفاوت هایی که با درب های دستی و قدیمی دارد افزایش دهید. سنسورهایی که در درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فردی دارند، به همین دلیل شرکت ایمن در در ساخت آنها نهایت دقت و ظرافت را خرج می دهد تا با بهترین کیفیت آنها را تولید نماید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره درب های اتوماتیک و مقایسه امنیت دربهای اتوماتیک با درب های قدیمی اطلاعاتی به دست آورید.

 

مقایسه عملکرد درب اتوماتیک و درب های دستی از نظر ایمنی

یکی از اصلی ترین مسائلی که در مورد درب های اتوماتیک مطرح می گردد و بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند این است که از نظر ایمنی این دسته از درب ها بسیار گزینه مناسبی می باشند. دربهای اتوماتیک در انواع مدل ها و طرح های متنوعی تولید می شوند و تا حد بسیار گسترده ای هم مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده بی شماری که از دربهای اتوماتیک صورت می گیرد نسبت به درب های دستی و سنتی بسیار بیشتر است. بسیاری از مردم دنیا روزانه از درون درب های اتوماتیک رفت و آمد خود را آغاز می کنند و با خارج شدن از آنها روزشان را به پایان می رسانند.

سیستم نصب درب اتوماتیک به این صورت است که درب به خودی خود بدون تماس دست و یا چیز دیگری باز می شود ولی دربهای دستی و سنتی را باید با فشار دادن دست و یا هل دادن باز کنید. انتخاب نصب بین درب های متنوع و گوناگون بسیار زیاد می باشد و این دوگانگی انتخاب برای بسیاری از افراد به وجود می آید و آنها برای ورودی درب ساختمان  بدون شک درب اتوماتیک را در بین انواع متنوع درب ها انتخاب می کنند. اولین عملکردی که در مورد درب اتوماتیک از خود نشان می دهید این است که من با نزدیک شدن به درب اتوماتیک به راحتی می توانم وارد ساختمان شوم و نیازی نیست با فشار دست هایم و یا ... آن را باز کنم. بسیاری از افراد بر اساس استفاده از درب های قدیمی عادت نموده اند که درب ها را با فشار دست هایشان باز کنند. ولی باید بدانید درب های اتوماتیکی به خودی خود بر اساس سیستمی که در آن تعبیه شده است باز می شوند و همین مسئله آسایش و آرامش افراد را تا حد بسیار زیادی فراهم کرده است.

[caption id="" align="aligncenter" width="795"]ایمن در-اجرای پروژه درب اتوماتیک شیشه ای ایمن در-اجرای پروژه درب اتوماتیک شیشه ای[/caption]

درب هایی که به صورت سنتی باز و بسته می شوند امنیت چندان بالایی ندارند، چرا که آنها را شما به وسیله قفل و کلید ایمن می کنید و بسیاری از افراد به آسانی قادر هستند که قفل درب قدیمی را باز کنند. ولی این درب ها از آنجایی که مجهز به چشم الکترونیک هستند امنیت بسیار زیادی دارد و شما هر زمانی که بخواهید می توانید عملکرد باز و بسته شدن این درب را به راحتی از کار بیندازید. با اینکه عبور کردن از درب اتوماتیکی به آسانی صورت می گیرد، بسیار ی از تولیدکنندگان در تلاش هستند امنیت آن را بسیار بالاتر ببرند.

این درب ها از آنجایی که مجهز به چشم الکترونیک هستند امنیت بسیار زیادی دارد و شما هر زمانی که بخواهید می توانید عملکرد باز و بسته شدن این درب را به راحتی از کار بیندازید.

بیشتر بخوانید:

نصب درب اتوماتیک و آشنایی با کاربرد ها و انواع مختلف این درب ها

آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات و ریل های به کار رفته در آن

فروش شیشه میرال و موارد مصرف این مدل از شیشه ها در صنایع

نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا و مراحل نصب آلاچیق

ساختار شیشه بالکن ریلی و تاشو و آشنایی با قیمت این مدل شیشه ها

درب های اتوماتیک امنیت بیشتری دارند یا درب های دستی و قدیمی ؟

تعیین نمودن این مسئله که کدام یک از این درب ها امنیت بیشتری دارند تا حدودی دشوار می باشد. طبق مشاهداتی که تعداد زیادی از کارشناسان بر روی این درب ها داشته اند ثابت کرده اند که، متغیرهای مستقل زیادی در درب های اتوماتیک  و یا دستی وجود دارد و بر همین اساس به طور قطعی نمی توان تعیین کرد که درب های اتوماتیکی بهتر از درب های دستی و یا قدیمی هستند. شرکت ایمن در که یکی از تولید کنندگان درب اتوماتیک می باشد، پیش از اینکه محصولات شیشه ای خود را وارد بازار کند تمامی آنها  را از نظر امنیت و آسایش مورد بررسی قرار می دهد تا به خوبی مطمئن شود همه استانداردهای مشخص شده را رعایت کرده باشد. تا زمانی که عملکرد و سیستم باز و بسته شدن درب اتوماتیک مورد بررسی قرار نگیرد نمی توانیم آنها را مورد تایید قرار دهیم.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید سطح عملکرد و کاربرد درب اتوماتیکی نسبت به دربهای دستی و قدیمی بسیار بالاتر است و به همین دلیل بسیاری از افراد برای ورودی ساختمان های خود  از این دربها استفاده می کنند. البته شما باید دقت داشته باشید که هنوز هم بسیاری از افراد باور دارند درب های دستی و قدیمی از نظر امنیت نسبت به درب های اتوماتیک بهتر می باشند. این دسته از افراد از آنجایی که به درب های قدیمی قفل می زنند گمان می نمایند که با آن قفل امنیت ساختمان شان را تضمین نموده اند. در صورتی که باید بدانید دیگر دربهای دستی و قدیمی به دلیل امنیت پایین مورد استفاده قرار نمی گیرند و در ساختمان ها نصب نمی شوند. در نتیجه باید بیان کنیم که امنیت دربهای اتوماتیکی نسبت به دربهای دستی بسیار بیشتر است.قیمت درب های اتوماتیک که شرکت ایمن دُر تولید می کند بسیار به صرفه و مناسب می باشد، به همین دلیل شما هزینه زیادی را پرداخت نخواهید کرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="830"]درب اتوماتیک شیشه ای درب اتوماتیک شیشه ای[/caption]

چگونگی کارکرد درب های اتوماتیک

اختراع و نصب درب های اتوماتیک یکی از بهترین و عالی ترین اقداماتی می باشد که بشر تاکنون آن را انجام داده است. به جرات می توانیم بیان کنیم که همه ما از این درب ها رد شده ایم و عملکرد آنها را مشاهده نموده ایم. زمانی که این درب ها تولید شدند و وارد بازار گشتند افراد به طور شگفت آوری تعجب می کردند که چطور درب ها بدون تماس دست و یا فشار وسیله دیگری باز و بسته می شوند. ساختار درب های اتوماتیک به گونه ای می باشد که دسترسی به آنها بسیار عالی و بی نقص است، بر همین اساس آنها را در انواع مدل ها و طرح های گوناگونی تولید نموده اند تا در بیشتر ورودی های ساختمان ها نصب شوند.

هدف اصلی که در ساخت دربهای اتوماتیک سال های زیادی دنبال می شود این است که، وارد شدن و خارج شدن افراد و یا اشیاء آسان تر شود. البته باید شما به خوبی بدانید نصب نمودن درب اتوماتیک مزیت های بسیار زیادی دارد. از جمله این مزایا که بسیار مهم می باشد کنترل نمودن فضای فیزیکی در هر محیط، جلوگیری از وارد شدن حشرات و گرد و غبار، حفظ انرژی درون ساختمان و  ... می باشد. برخی از درب های اتوماتیک در مدل های بسیار پیشرفته تولید می شوند و برای اینکه آنها را باز و بسته کنید باید کارت شناسایی تان و یا اثر انگشت تان را به سیستم نشان دهید. این نوع از دربهای اتوماتیکی بیشتر در ساختمان هایی نصب می شود که امنیت در آنها بسیار اهمیت دارد و باید تنها افرادی خاص و ویژه وارد آن ساختمان شوند.

[caption id="" align="aligncenter" width="947"]نصب درب اتوماتیک نصب درب اتوماتیک[/caption]

سنسورهایی که در این دربها وجود دارد حرکتی یا نوری می باشد و آنها موجب باز و بسته شدن درب می گردند. دربهای اتوماتیک به وسیله قطعات و تجهیزاتی که درونشان تعبیه شده است باز و بسته می شوند، قطعات و تجهیزات به درب متصل گشته اند و عملکرد بی نظیری دارند. برخی از این نوع درب ها به صورت کشویی باز و بسته می شوند و به وسیله غلطک درونی حرکت می کنند همچنین برخی از مدل های دیگر درب ها کنترلی هستند که به وسیله نیروی انسان کنترل می شوند.

سیگنال هایی که درون درب اتوماتیک به کار می رود بسیار قوی می باشد، به همین دلیل درب به راحتی باز و بسته می شود. بسیاری از تولید کنندگان درب اتوماتیکی، سنسورهای آن را بسیار با کیفیت تولید می کنند تا دربها به راحتی باز و بسته شوند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

نرده و حفاظ استیل

شیشه بالکن

شیشه حمام

[av_button label='برای سفارش درب اتوماتیک کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7594,7593,6434,6433,6420' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 158 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

 آلاچیق شیشه ای

امروزه بسیاری از افراد مایل هستند که آلاچیق شیشه ای را روی پشت بام خود نصب کنند تا فضایی دنج و آرام برای برخی از روزهای خود داشته باشند. در پشت بام ها فضای زیادی برای نصب این آلاچیق ها وجود دارد، به همین دلیل شما هم می توانید آنها را روی پشت بام خود نصب کنید. در واقع باید بدانید این آلاچیق ها مانند شیشه های بالکن نیستند که دارای محدودیت فضا باشند و شما برای نصب آنها فضای زیادی خواهید داشت.

اگر شما بخواهید آلاچیق شیشه ای را در فضای حیاط خود نصب کنید بدون شک مزاحمت بسیاری امکان دارد برای همسایه های دیگر داشته باشید و یا اینکه خودتان هم نتوانید از آن فضا لذت ببرید، ولی روی پشت بام اینگونه نمی باشد. زمانی که آلاچیق های شیشه ای را روی پشت بام نصب می کنید فضای بیشتری را در دیدرس خود خواهید داشت و از نور مستقیم آفتاب هم لذت خواهید برد.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به چگونگی روش نصب آلاچیق شیشه ای هستید در ادامه این مقاله با ایمن در همراه شوید . 

 

آلاچیق شیشه ای و ایجاد فضایی آرام روی پشت بام

از آنجایی که دسترسی افراد روی پشت بام کمتر از نواحی دیگر منزل می باشد، شما می توانید آلاچیق های شیشه ای مورد نظر خود را در این فضا نصب کنید و از نشستن در آن لذت ببرید. امروزه استفاده از آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام بسیار مرسوم شده است و شما می توانید به شرکت ایمن در ساخت آنها را سفارش دهید. شما زمانی که این آلاچیق ها را روی پشت بام خود نصب کنید می توانید در هر زمانی از فصل سال از محیط آن لذت ببرید و چند ساعتی ار با خانواده و دوستان تان در این محیط باشید.

[caption id="" align="aligncenter" width="782"]نمونه شیشه ای آلاچیق در حیاط خانه نمونه شیشه ای آلاچیق در حیاط خانه[/caption]

برخی از افراد که خانه های کوچکی دارند و فضای خانه آنها برای داشتن چنین محیطی محدود است می توانند با نصب آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام محیط آرام و دنجی را برای خود مهیا کنند. اگر طراحی و استانداردهای ساخت آلاچیق های شیشه ای  اصولی باشد هر فردی راغب می شود که در این آلاچیق ها زمان بگذراند.

تمامی قطعات و یراق آلاتی که در ساخت آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام به کار می رود دارای کیفیت بی نظیری می باشد  به همین دلیل هرگز فرسوده نمی شوند. ایده هایی که برای طراحی آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام وجود دارد بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر مایل هستید را انتخاب کرده و سفارش دهید برایتان تولید کنند.

تمامی قطعات و یراق آلاتی که در ساخت آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام به کار می رود دارای کیفیت بی نظیری می باشد  به همین دلیل هرگز فرسوده نمی شوند.

طراحی پشت بام با نصب آلاچیق شیشه ای

امروزه علاقه بسیاری از افراد به روف گاردن های ساخته شده روی پشت بام بسیار زیاد است، چرا که آنها زیبایی بی نظیری دارند. شما باید بدانید یکی از مهمترین بخش هایی که روی این روف گاردن ها قرار می گیرد و زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد آلاچیق های شیشه ای  می باشد که در طرح و رنگ های متفاوتی تولید می شوند. طراحی آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام زیبایی و کارایی آن را بسیار بیشتر می کند و بدون شک شما از اینکه ساعتی ار در این آلاچیق ها استراحت کنید بسیار لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید:

آلاچیق شیشه ای گرد و تاشو و مراحل نصب این آلاچیق ها

چرا نصب شیشه بالکن مهم است و چگونه از آن مراقبت کنیم ؟

پارتیشن شیشه ای چیست و قیمت آن به چه عواملی بستگی دارد؟

دکوراسیون پارتیشن های شیشه ای و پیاده سازی آن در داخل منازل

طراحی پارتیشن شیشه ای | دکوراسیون با فریم آلومینیوم استیل

از آنجایی که در طراحی آلاچیق های شیشه ای شیشه های سکوریت به کار رفته است در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده از آنها در هر فصل سال استفاده کنید. محیط روف گاردن های طراحی شده روی پشت بام با نصب آلاچیق های شیشه ای بسیار زیباتر و شیک تر می شود، به همین دلیل شما هم می توانید این محیط ر روی پشت بام خانه خود داشته باشید. رنگ بندی و طرح هایی که آلاچیق های شیشه ای دارند بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و سفارش دهید برایتان نصب کنند.

از آنجایی که در طراحی آلاچیق های شیشه ای شیشه های سکوریت به کار رفته است در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده از آنها در هر فصل سال استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="855"]ایمن در-آلاچیق شیشه ای ایمن در-آلاچیق شیشه ای[/caption]

آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام

آلاچیق های شیشه ای یکی از مکان هایی می باشد که افراد برای استراحت از آن می توانند ساعتی استفاده کنند. این سازه شیشه ای به وسیله متریال ها و مواد اولیه مختلفی ساخته و تولید می شود که هر یک از آنها زیبایی بی نظیری دارد. همانطور که می دانید آلاچیق های شیشه ای به تازگی وارد عرصه تجهیزات ساختمانی شده اند و پیش از این آلاچیق های چوبی و یا آهنی مورد استفاده قرار می گرفتند.

هر فردی علاقه دارد از تجهیزات جدید ساختمانی استفاده کند که آلاچیق های شیشه ای یکی از این تجهیزات جدید به شمار می رود. بدون شک این مسئله که شما محیط پشت بام خود را زیباتر و جذاب تر کنید تاثیر بسیاری در زیبایی نمای ساختمان تان هم دارد.

اینکه شما در چه ناحیه آب و هوایی بخواهید اقدام به نصب و ساخت آلاچیق های شیشه ای نمایید در هزینه خرید آن تاثیر بسیاری دارد. چرا که به عنوان مثال اگر شما بخواهید آلاچیق های شیشه ای  را برای شهری که رطوبت زیادی دارد مورد استفاده قرار دهید باید سیستم خنک سازی هم درون آن تعبیه شود و همچنین شهرهای دیگر با ویژگی های متفاوتی که دارند باید یکی از انواع آلاچیق های شیشه ای را مورد استفاده قرار دهند.

بنابراین به این نکته بسیار مهم باید توجه داشته باشید و سپس آلاچیق های شیشه ای مورد نظر خود را در بین انواع آن انتخاب کنید. امکان باز و بسته شدن شیشه هایی که در آلاچیق های شیشه ای به کار می رود یکی از مزیت های آن است که بسیاری از افراد به آن علاقه زیادی دارند.

دکوراسیون پشت بام با آلاچیق های شیشه ای

امروزه از آنجایی که آپارتمان نشینی رشد بسیاری داشته است و بیشتر افراد آپارتمان نشین می باشد استفاده از خانه هایی که حیاط دار هستند منسوخ گشته. اما باید بدانید با اینکه شما در خانه های حیاط دار زندگی نمی کنید ولی با نصب آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام می توانید فضایی شبیه به آن فضای حیاط را در خانه خود داشته باشید. اگر شما می خواهید آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام خود استفاده کنید بهتر است در ابتدا روف گاردن پشت بام خود را سفارش دهید. قیمت آلاچیق های شیشه ای بستگی به نوع و اندازه آنها دارد که شما می توانید هر یک را که مایل هستید انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="836"]نمونه طرح اجرایی آلاچیق شیشه ای طرح اجرایی آلاچیق شیشه ای[/caption]

البته کارشناسان شرکت می توانند بدون ساخت روف گاردن آلاچیق های شیشه ای متنوعی را برای شما روی پشت بام نصب کنند. ولی با وجود روف گاردن ها ، زیبایی آلاچیق های شیشه ای بسیار بیشتر می شود. شما برای نصب و استفاده از آلاچیق های شیشه ای  روی پشت بام باید به برخی از نکاتی که دکوراسیون آن را زیباتر می کند توجه داشته باشید و این نکات عبارت می باشد از :

- در ابتدا باید از ایمن بودن پشت بام خود اطمینان کافی به دست آورید و سپس اقدام به نصب آلاچیق های شیشه ای نمایید.

- برای اینکه آلاچیق های شیشه ای پشت بام خانه خود را زیباتر کنید بهتر است میز و صندلی هایی را هم برای آن انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری به دست آورد و همچنین آرامش افراد در آلاچیق با نشستن روی صندلی ها بیشتر شود.

- دقت داشته باشید که هرگز آلاچیق های شیشه ای در مرکز پشت بام نصب نمی شوند و آنها را باید در گوشه پشت بام نصب نمایید.

- از گل ها و گیاهان رنگی استفاده کنید تا زیبایی آلاچیق های شیشه ای شما بسیار بیشتر شود. گل ها و گیاهان آرامش بسیاری را به افراد هدیه می دهد و شما می توانید از انواع گوناگون آنها روی پشت بام خود استفاده کنید.

- هر یک از انواع آلاچیق های شیشه ای ویژگی ها و زیبایی متنوعی دارد که شما باید بین انواع آنها یکی را انتخاب کنید که با فضای پشت بام هماهنگی بیشتری داشته باشد. دقت داشته باشید که یراق آلات مورد استفاده روی آلاچیق های شیشه ای  باید از بهترین کیفیت باشد تا سال های طولانی دوام و ماندگاری داشته باشد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش آلاچیق شیشه ای کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%a2%d9%84%d8%a7%da%86%db%8c%d9%82-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7271,7270,7269,5957,5091' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 2,663
  • بازدید کلی : 12,175