loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 38 پنجشنبه 19 تیر 1399 نظرات (0)

درب اتوماتیک

 درب اتوماتیک به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد هرساله طرفداران بیشماری را جذب نموده است. یکی از نکات مهمی که در مورد درب های اتوماتیک وجود دارد و بسیاری از افرادی که می خواهند از آن استفاده کنند به آن اهمیت می دهند قیمت درب ها در انواع متنوع می باشد. در واقع قیمت این نوع از درب ها بر اساس فاکتورهای مهم و مشخص شده ای تعیین می گردد که هر یک از این فاکتورها استانداردهای خاصی دارند. کارشناسان شرکت ایمن در تمامی استانداردهای مشخص شده ای که برای قیمت درب های اتوماتیک وجود دارد را به شما اعلام می کنند تا با دانش و اطلاعات بیشتری سفارش خود را ثبت نمایید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره فاکتورهای مهم در تعیین قیمت درب اتوماتیک اطلاعاتی به دست آورید.

فاکتورهای مهم در قیمت درب اتوماتیک

برخی از مهمترین عوامل و فاکتورهایی که در قیمت درب های اتوماتیک نقش دارد عبارت می باشد از :

اندازه عرض و طول درب ورودی

یکی از مهمترین موارد و فاکتورهایی که هنگام خرید درب اتوماتیک باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید، این است که اندازه گیری عرض و طول درب ورودی ساختمان را به درستی وارد نمایید چرا که مسئله اهمیت زیادی دارد. اگر اندازه گیری درب های ورودی به درستی انجام نشود امکان دارد که درب ها به درستی نصب نشوند و تمامی درزهای درب به خوبی پوشیده نشود. بر این اساس بهتر است از افرادی که کارشناس شرکت ایمن در هستند درخواست نمایید اندازه گیری درب را برای شما انجام دهند. هرچه که عرض و طول درب های اتوماتیک  بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری را برای نصب آن پرداخت کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="762"]قیمت درب های شیشه ای اتوماتیک قیمت درب های شیشه ای اتوماتیک[/caption]

ابعاد دقیق درب ورودی

برخی از ابعادی که در درب های اتوماتیک وجود دارد امکان دارد از وسط نصف شوند بنابراین باید دقت داشته باشید که اندازه گیری ابعاد درب ها را به درستی و با دقت بسیار زیادی انجام دهید. قیمت درب اتوماتیک به این عامل بسیار مهم بستگی دارد و هر چه که ابعاد درخواستی شما برای درب ورودی بیشتر باشد بدون شک هزینه بیشتری هم از شما دریافت خواهد شد. دقت داشته باشید که ابعاد درب های اتوماتیک باید به صورت انگلیسی وارد شود، چرا که تولیدکنندگان درب های اتوماتیک اندازه گیری هایی را که مربوط به درب ها می باشد به صورت انگلیسی یادداشت می کنند و بعد از اینکه آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دادند اقدام به نصب درب های اتوماتیک می نمایند.

محاسبه تمامی اندازه گیری ها

پس از اینکه تمامی اندازه های مربوط به درب های اتوماتیک انجام شود مرحله مهم دیگری وجود دارد که قیمت نهایی درب های اتوماتیک شما را مشخص می کند. محاسبه کردن تمامی اندازه گیری های درب های اتوماتیک که شما سفارش داده اید بر عهده کارشناسان می باشد و آنها از آنجایی که در این زمینه تخصص بسیار زیادی دارند به بهترین نحو ممکن می توانند اندازه گیری ها و قیمت نهایی را محاسبه کنند. شما باید بدانید قیمت تجهیزات شیشه ای که شرکت ایمن در تولید می کند بسیار به صرفه و مناسب می باشد، به همین دلیل شما هزینه زیادی را پرداخت نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

نصب درب اتوماتیک و آشنایی با کاربرد ها و انواع مختلف این درب ها

آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات و ریل های به کار رفته در آن

فروش شیشه میرال و موارد مصرف این مدل از شیشه ها در صنایع

نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا و مراحل نصب آلاچیق

ساختار شیشه بالکن ریلی و تاشو و آشنایی با قیمت این مدل شیشه ها

نوع سیستم به کار رفته شده در درب

یکی دیگر از اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت درب های اتوماتیک نقش دارد این است که شما باید در ابتدا نوع سیستم درب ورودی را باید به طور کامل مشخص کنید. در واقع باید انتخاب نمایید که می خواهید درب به کار رفته شده در ورودی ساختمان به صورت اتوماتیک طراحی شود و یا اینکه سیستم باز و بسته شدن درب به صورت دستی باشد. هر یک از سیستم هایی که در درب های اتوماتیک به کار می رود با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و به همین دلیل قیمت نهایی که شما باید برای نصب درب اتوماتیک پرداخت کنید هم با یکدیگر متفاوت می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="830"]نصب درب اتوماتیک در فروشگاه نصب درب اتوماتیک در فروشگاه[/caption]

هر یک از سیستم هایی که در درب های اتوماتیک به کار می رود با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و به همین دلیل قیمت نهایی که شما باید برای نصب درب اتوماتیک پرداخت کنید هم با یکدیگر متفاوت می باشد.

نوع فریم انتخابی

فریم هایی که در درب های اتوماتیک نصب می شود به طور معمول دارای دو جنس می باشد یکی از انواع این فریم ها آلومینیومی است و یکی دیگر از آنها  از جنس استیل می باشد. شما باید زمان ثبت سفارش خود دقت داشته باشید که فریم های آلومینیومی کیفیت و جنس بسیار عالی تر و مناسب تری دارند و متریال هایی که در آنها به کار می رود درجه یک می باشد. ولی با این وجود باید در انتخاب فریم هایی که استیل هستند دقت بیشتری داشته باشید که آنها بدون موج باشند. قیمت فریم های آلومینیومی که در انواع درب های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به دیگر ورقه ها که  استیل هستند تا حدودی بیشتر می باشد. بر همین اساس شما اگر مایل هستید که قیمت درب های اتوماتیک به کار رفته شده در ساختمان تان را به طور کامل مشخص کنید باید فریم های مورد نظرتان را بر اساس انواعی که بیان کردیم انتخاب کنید.

فریم های آلومینیومی کیفیت و جنس بسیار عالی تر و مناسب تری دارند و متریال هایی که در آنها به کار می رود درجه یک می باشد.

دهانه های درب های اتوماتیک

یکی دیگر از موارد و فاکتورهای بسیار مهمی که در قیمت درب های اتوماتیک نقش دارد و به این مورد هم باید دقت داشته باشید، دهانه های درب می باشد. در واقع باید بدانید دهانه هایی که عرض و طول آنها زیر دو متر می باشد، فریم هایشان هم باید به صورت تک لنگه انتخاب نمایید، درب هایی که تک لنگه هستند نسبت به انواع درب های اتوماتیک دیگر قیمت کمتر و به صرفه تری دارند. دهانه های درب های اتوماتیک بر اساس نوع ورودی ساختمان شما نصب می شود که کارشناسان شرکت این مورد را به خوبی مورد بررسی قرار می دهند

در سیستم درب های اتوماتیک آن دسته از درب هایی که استاندارد می باشند دارای عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 220 متر هستند. در صورتی که اگر درب ورودی ساختمان مورد نظرتان کمتر و یا بیشتر از این اندازه که بیان کردیم باشد بدون شک باید از گزینه های غیر استاندارد درب های اتوماتیک استفاده کنید. کارشناسان شرکت ایمن در سعی می کنند که  ورودی درب ساختمان را به صورت استاندارد تولید نمایند، چرا که قیمت درب اتوماتیک غیر استاندارد تا حدودی بیشتر است و مشتری مجبور است هزینه بیشتری را پرداخت کند.

دوربین های تلسکوپی نصب شده روی درب ها

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که درب اتوماتیک دارای دوربین های تلسکوپی می باشد. در واقع باید بدانید که این دوربین های تلسکوپی هستند که درب ها را به صورت اتوماتیک باز و بسته می کنند. بیشترین هزینه ای که شما برای درب های اتوماتیک پرداخت می کنید به دلیل همین دوربین ها می باشد که روی درب ها نصب می شود. این دوربین ها انواع مختلفی دارند و برخی از آنها کیفیت و جنس بهترین دارند. شما زمانی که می خواهید آنها را انتخاب کنید می توانید قیمت هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهید و آن نوع از دوربین ها که برای شما مناسب تر است را انتخاب و خریداری کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="892"]دربهای اتوماتیک ایمن در دربهای اتوماتیک ایمن در[/caption]

انواع مدل های درب اتوماتیک

از دیگر مواردی که قیمت درب های اتوماتیک را مشخص می کند و شما باید به این مورد هم توجه داشته باشید مدل های متنوع درب های اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک دارای انواع مختلفی می باشد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را که بیشتر برای ساختمان شما مناسب تر است را خریداری و استفاده کنید. البته شما زمانی که می خواهید نوع درب های اتوماتیک خود را تعیین کنید باید به ورودی و ساختمان خود توجه زیادی داشته باشید. در این زمینه که کدام یک از درب های اتوماتیک  برای ساختمان شما مناسب تر است کارشناسان شرکت می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند.

هزینه خرید درب های اتوماتیک در شرکت ایمن در

شرکت ایمن در از آن دسته شرکت هایی می باشد که در زمینه تولید تجهیزات شیشه ای تخصص و تجربه زیادی دارد. به همین دلیل شما می توانید سفارش تولید درب های اتوماتیک خود را به این شرکت بسپارید. هزینه ای که کارشناسان شرکت به شما برای ثبت سفارش تان اعلام می کنند بستگی به مواردی دارد که در بالا برای شما بیان نمودیم.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه دودبند

شیشه بالکن

 

[av_button label='برای سفارش درب اتوماتیک کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7594,7593,6434,6433,6420' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 68 چهارشنبه 11 تیر 1399 نظرات (0)

شیشه بالکن

نصب شیشه بالکن می تواند یک محیط بزرگ و جذاب برای افراد خانواده داشته باشد که ساعتی را در این محیط به دور از آلودگی و سر و صدا استراحت کنند. بسیاری از افرادی که تراس بزرگ دارند بهتر است از شیشه های بالکن استفاده کنند و یکی از انواع آن را در تراس خود نصب نمایند. در واقع اگر می خواهید بهره وری بیشتری از تراس خود داشته باشید بهتر است از شیشه های بالکن استفاده کنید. زیبایی شیشه های بالکن موجب شده است که افراد زیادی جذب آن شوند و یکی از انواع این تجهیزات شیشه ای را در تراس های خود نصب کنند.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره شیشه بالکن و مزیت های نصب این شیشه ها اطلاعاتی به دست آورید.

 

چرا نصب شیشه بالکن ضرورت دارد ؟

برخی از افراد شاید برایشان این پرسش به وجود آید که چرا باید اقدام به شیشه بالکن نمایند و نصب آن چه ضرورتی دارد. در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم که افراد به دلیل مزیت های بیشمار  نصب شیشه بالکن آن ار نصب می کنند. برخی از ضرورت هایی که برای نصب شیشه های بالکن وجود دارد عبارت می باشد از :

دوری از سرو و صدا

بسیاری از افراد تمایلی ندارند که سرو صدای بیرون از منزل و یا محیط کار خود را به طور دائم بشنوند. این دسته از افراد می توانند اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایند. شما هر نوع تراس در هر مساحت و متراژی داشته باشید می توانید شیشه های بالکن  را در تراس تان نصب کنید. تنوع مدل هایی که در این شیشه ها وجود دارد به افراد کمک می کند بین آنها یکی را که بیشتر مناسب تراس شان می باشد را انتخاب و نصب کنند. اگر شما به خوبی نمی دانید کدام یک از آنها را تراس نصب کنید بهتر است از مشاوران و کارشناسان شرکت ایمن در مشورت های لازم را دریافت کنید تا یکی از آنها را که بیشتر مناسب تراس شما می باشد را نصب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="928"]نمای زیبای شیشه های بالکنی نمای زیبای شیشه های بالکنی[/caption]

جلوگیری از ورود آلودگی هوا

شهرهای بزرگی مانند شهر تهران سراسر دود و آلودگی می باشد و آن هم به دلیل تعداد زیاد ماشین ها است. بسیاری از افراد به دنبال راهی برای فرار از این آلودگی می باشند ولی اگر بخواهند از تماشای فضای بیرون لذت ببرند مجبور هستند پنجره را باز بگذارند. بدون شک تراس یکی از فضاهای بی نظیری می باشد که شما با نصب شیشه بالکن روی تراس خود می توانید از این فضای خانه خود لذت ببرید. شما هر چند ساعتی که مایل باشید می توانید در تراس خود استراحت کنید و از تماشای فضای بیرون لذت ببرید، بدون اینکه هیچ نوع آلودگی وارد خانه شما شود.

یکی از مهمترین ضرورت هایی که برای نصب شیشه بالکنی در تراس وجود دارد برای افرادی می باشد که مسن هستند. آنها به دلیل سن بالایی که دارند نمی توانند به طور دائم بیرون از منزل باشند، به همین دلیل ترجیح می دهند در تراس خود بنشینند و از فضای بیرون منزل لذت ببرند. ولی اگر آلودگی در تراس هم وجود داشته باشد بدون شک برای آنها نشستن در تراس خطرناک است. با نصب شیشه های بالکنی،  آنها می توانند از تماشای فضای بیرونی منزل در سلامت و امنیت لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نصب درب اتوماتیک و آشنایی با کاربرد ها و انواع مختلف این درب ها

آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات و ریل های به کار رفته در آن

فروش شیشه میرال و موارد مصرف این مدل از شیشه ها در صنایع

نصب آلاچیق شیشه ای در باغ و ویلا و مراحل نصب آلاچیق

ساختار شیشه بالکن ریلی و تاشو و آشنایی با قیمت این مدل شیشه ها

حفظ انرژی

حفظ کردن انرژی درون منزل یکی از مهمترین مسائلی می باشد که باید به آن اهمیت بسیار زیادی دهیم. در واقع شما باید به دنبال هر راهکاری باشید تا انرژی به وجود آمده درون منزل خود را حفظ کنید، بنابراین یکی از ضرورت های دیگری که برای نصب شیشه های بالکنی  وجود دارد این است که انرژی درونی منزل به خوبی حفظ شود. در فصل زمستان انرژی که درون منزل وجود دارد گرمایشی می باشد و شما با نصب شیشه ی بالکنی می توانید این انرژی را درون منزل خود نگه دارید و با نشستن در تراس از فضای بیرون که زمستانی می باشد لذت ببرید.

همچنین در فصل تابستان که فضای درونی منزل شما با کولر خنک شده است می توانید انرژی درون منزل را حفظ کنید تا فضا برای همیشه خنک باشد. شما می توانید شیشه بالکنی ها را در ساختمان های اداری هم نصب کنید تا انرژی به وجود آمده در این ساختمان ها را هم حفظ کنید. به طور کلی باید بدانید شرکت ایمن در برای نصب شیشه های بالکن  هزینه زیادی از مشتریان خود دریافت نمی کند به همین دلیل شما می توانید با هر هزینه و بودجه ای که می خواهید یکی از انواع شیشه های بالکن  را در تراس خود نصب کنید.

یکی از ضرورت های دیگری که برای نصب شیشه های بالکنی  وجود دارد این است که انرژی درونی منزل به خوبی حفظ شود. در فصل زمستان انرژی که درون منزل وجود دارد گرمایشی می باشد و شما با نصب شیشه ی بالکنی می توانید این انرژی را درون منزل خود نگه دارید و با نشستن در تراس از فضای بیرون که زمستانی می باشد لذت ببرید.

[caption id="" align="aligncenter" width="944"]شیشه بالکنی نصب شده در تراس خانه شیشه بالکنی نصب شده در تراس خانه[/caption]

بهره وری از فضا

از دیگر ضرورت هایی که برای نصب شیشه ی بالکن وجود دارد این است که شما با نصب آنها می توانید از فضای خود بهره وری لازم را داشته باشید. اگر مساحت منزل شما کوچک است می توانید با نصب شیشه  ی بالکنی،از این فضا استفاده بهینه داشته باشید و آن را به محیط منزل خود استفاده کنید. اگر تراس شما مساحت زیادی دارد باید بدانید با نصب شیشه ی بالکن از این فضا بهره وری لازم را خواهید داشت، بنابراین می توانید یکی از انواع شیشه ها را در بالکن خود نصب کنید. هر یک از انواع شیشه های بالکن  ویژگی های مختلفی دارند و شما می توانید با نصب یکی از آنها از مزیت های مختلف آن استفاده کنید.  اگر شما در انتخاب یکی از شیشه های بالکن  تردید دارید و نمی دانید کدام یکی از آنها را خریداری کنید بهتر است با کارشناسان شرکت ایمن در مشورت کنید. کارشناسان شرکت ایمن در تخصص و تجربه زیادی در زمینه تولید و نصب شیشه های بالکن  دارند و به همین دلیل بهتری انتخاب را به شما معرفی می کنند.

اگر مساحت منزل شما کوچک است می توانید با نصب شیشه  ی بالکنی،از این فضا استفاده بهینه داشته باشید و آن را به محیط منزل خود استفاده کنید.

مقاومت بالای شیشه ها

شیشه ی بالکنی از آنجایی که جنس شان سکوریت می باشد مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل شما می توانید با نصب آنها فضای بالکن خود را ایمن کنید. اگر شما دارای کودک و فرزند خردسال می باشید می توانید با نصب شیشه های بالکنی تراس خود را ایمن سازید تا آنها در تراس بازی کنند و شما هم خیالتان از بابت امنیت آنها راحت است. شیشه های سکوریت مقاومت زیادی دارند و اگر دچار ضربه شوند تکه های آن بسیار ریز می شود و به همین دلیل برای سلامتی افراد خطری ندارد. به دلیل حرارت بسیار بالایی که به شیشه های سکوریت وارد می کنند مقاومت آنها بالاتر می شود و شما با خیالی آسوده قادر خواهید بود که از آن استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="976"]نمونه شیشه ی بالکنی تاشو نمونه شیشه ی بالکنی تاشو[/caption]

نصب شیشه های بالکن در تهران

تهران یکی از شهرهای بزرگی می باشد که آلودگی هوا و سرو صدا در این شهر بسیار زیاد است. افرادی که در این شهر زندگی می کنند به دنبال راهکاری می باشند که از این آلودگی و سر و صدا دور باشند و نصب شیشه ی بالکنی یکی از بهترین راهکارهای شما به شمار می رود. تعداد ساخت و سازهای ساختمان در شهر تهران روز به روز در حال افزیش پیدا کردن است و با نصب شیشه های بالکن  زیبایی نمای ساختمان ها افزایش پیدا می کند شهرسازی یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که باید در شهر تهران به این مورد بیشتر اهمیت دهید. هر یک از تجهیزاتی ساختمانی نقش بسیار زیادی در زیبایی نمای درونی و بیرونی ساختمان دارد که نصب شیشه های بالکنی یکی از این موارد به شمار می رود.

شرکت ایمن در یکی از شرکت های تولیدکننده شیشه ی بالکن می باشد که هر یک از انواع آن را با مدل های متنوع تولید می کند. شما می توانید هر یک از آنها را که با تراس شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب و خریداری کید. دقت داشته باشید که قیمت شیشه های بالکن به دلیل متنوع بودن آن متفاوت است و شما باید برای خرید آنها باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. یراق آلاتی که در هر یک از انواع شیشه  بالکن به کار می رود دارای ویژگی های مختلفی می باشد و جنس آنها متنوع می باشد. هرچه که کیفیت یراق آلات به کار رفته شده در شیشه های بالکن بهتر و باکیفیت تر باشد دوام بیشتری دارد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه دودبند

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه بالکن کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DA%A9%D9%86/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7247,7246,7108,7107,6787' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

برای ورود داخل کانال تلگرامی ایمن در کلیک کنید:

ف.شیروانی بازدید : 35 سه شنبه 10 تیر 1399 نظرات (0)

شیشه دودبند

در صورتی که شما درخواست نصب شیشه دودبند در ساختمان خود را داشته باشید می توانید با کارشناسان تماس بگیرید و درخواست تان را ثبت نمایید.شیشه های دودبند بیشتر به دلیل ایمنی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از افرادی که می خواهند کارت پایان کار ساختمان خود را دریافت کنند باید هرچه سریعتر اقدام به نصب این شیشه ها در ساختمان نمایند.

وظیفه اصلی که این شیشه ها بر عهده دارند این است که از سرایت کردن دود به درون ساختمان ها جلوگیری کنند. زمانی که آتش سوزی در یک ساختمان به وجود می آید ساکنین باید فرصت کافی داشته باشند که بتوانند از ساختمان فرار کنند و شیشه های دودبند این فرصت را برای ساکنین به همراه می آورد.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره نصب شیشه دودبند و دلایل استفاده از این شیشه در ساختمان ها اطلاعاتی به دست آورید.

 

نصب شیشه دودبند و ایمنی آن

شاید در نگاه اول استفاده از شیشه دودبند در یک ساختمان برای شما امری ضروری به شمار نرود، ولی باید بدانید همین شیشه ها هستند که از جان افراد زمان آتش سوزی مراقبت می کنند. اگر شما به خوبی نمی دانید که آیا باید این شیشه ها را در ساختمان تان نصب کنید و یا نکنید بهتر است اطلاعاتتان را در این زمینه افزایش دهید.

[caption id="" align="aligncenter" width="810"]اجرای شیشه راه پله دودبند اجرای شیشه راه پله دودبند[/caption]

مهمترین ویژگی های شیشه دودبند

ایجاد محیطی امن در ساختمان

این مسئله که ساختمان ها در یک محیط امن ساخته شوند اهمیت بسیار زیادی دارد و بر اساس قوانین و مقرراتی که در ساختمان سازی وجود دارد شما باید نسبت به این مسئله حساسیت های بیشتری داشته باشید. در واقع همه ما به خوبی می دانیم که حادثه خبر نمی کند و برای به وجود آمدن آن باید آمادگی لازم را داشته باشیم، یکی از مواردی که آمادگی شما را برای به وجود آمدن حادثه بیشتر می کند استفاده از شیشه های دودبند می باشد.

زمانی که آتش سوزی درون ساختمان به وجود می آید بدون شک افراد متوجه آن می شوند و باید به دنبال راهی برای فرار باشند، اگر دود به درون طبقات نفوذ پیدا کند آنها هرگز نمی توانند فرار کنند و در همان راه پله ها خفه می شوند. ولی شما زمانی که شیشه های دودبند  را در ساختمان و راه پله ها نصب کرده باشید می توانید زمان کافی برای فرار کردن به بیرون از ساختمان داشته باشید. بنابراین برای نصب شیشه های دودبند اکنون هم می توانید اقدام نمایید تا از به وجود آمدن خطرات جلوگیری کنید.از آنجایی که جنس این شیشه ها از شیشه سکوریت میباشد دارای مقاومت بسیاری نیز میباشند.

زمانی که آتش سوزی درون ساختمان به وجود می آید بدون شک افراد متوجه آن می شوند و باید به دنبال راهی برای فرار باشند، اگر دود به درون طبقات نفوذ پیدا کند آنها هرگز نمی توانند فرار کنند و در همان راه پله ها خفه می شوند. ولی شما زمانی که شیشه های دودبند  را در ساختمان و راه پله ها نصب کرده باشید می توانید زمان کافی برای فرار کردن به بیرون از ساختمان داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

شیشه دودبند چیست و کارکرد آن در ساختمان ها چگونه است

شیشه بالکن و مزیت های نصب این شیشه ها در بالکن خانه شما

قیمت درب اتوماتیک و فاکتورهای مهم در تعیین قیمت آن ها

درب های اتوماتیک و مقایسه امنیت دربهای اتوماتیک با درب های قدیمی

نصب درب اتوماتیک و آشنایی با کاربرد ها و انواع مختلف این درب ها

با طراحی ساختمان تداخلی ندارد

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که نصب شیشه دودبند درون ساختمان با طراحی ساختمان تداخل پیدا کند و به همین دلیل از این امر چشم پوشی می کنند. این دسته از افراد باید به خوبی بدانند که نصب شیشه های دودبند هیچ گونه تداخلی با طراحی ساختمان ندارد و شما هر طراحی که برای ساختمان تان داشته باشید می توانید این شیشه ها را هم نصب نمایید.

برخی از ساختمان ها که طراحی لوکس و جذابی دارند شاید بخواهند تنها از تجهیزات لوکس استفاده کنند، آنها باید بدانند که این شیشه ها زیبایی بی نظیری دارند و به همین دلیل لوکس بودن ساختمان آنها با نصب شیشه های دودبند بسیار افزایش پیدا می کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="764"]درب های شیشه ای دودبند درب های شیشه ای دودبند[/caption]

عبور نور از درون شیشه های دودبند

از دیگر ویژگی هایی که در شیشه های دودبند وجود دارد و بسیاری از افراد شاید از آن آگاهی نداشته باشند این است که نور از درون آنها به راحتی عبور پیدا می کند. از آنجایی که نام این شیشه ها دودبند می باشد شاید برخی از افراد بر این باور باشند که شیشه های تاریکی را می خواهند در ساختمان خود نصب کنند و این شیشه ها نوری ندارند. ولی باید بدانید نور خورشید از درون این شیشه ها به راحتی عبور می کند و به همین دلیل فضای راه پله ها بسیار روشن تر می شود. زمانی که درون راه پله نور کافی وجود داشته باشد دیگر نیازی نیست شما از چراغ ها استفاده کنید و به همین دلیل مصرف انرژی ساختمان هم تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

اجرا در طرح ها و رنگ های متفاوت

بدون شک شما هر وسیله و تجهیزات شیشه ای را که درون ساختمان خود استفاده و نصب کرده اید را از بین انواع مدل ها انتخاب کرده اید. شیشه های دودبند را هم می توانید از بین انواع طرح ها و مدل هایی که دارد انتخاب کنید. در واقع شما به هیچ وجه نیازی نیست نگران مدل ها و طرح های به کار رفته شده در شیشه های دودبند باشید، چرا که در بین انواع مدل ها می توانید یکی را انتخاب کنید.

هر یک از ساختمان هایی که شما ساخته اید سبک متنوعی دارد و به همین دلیل تولیدکنندگان شیشه های دودبند هم بر اساس هر یک از ساختار ساختمان شیشه های متفاوتی را تولید کرده اند تا با فضای ساختمان شما هماهنگی های لازم را داشته باشد.

سفارش در هر طرح و مدل

برخی از افراد امکان دارد از مدل ها و طرح هایی که  شرکت به آنها ارائه می دهید زیاد خوششان نیاید و به دنبال سبک خاصی باشند. شما به راحتی می توانید آن سبک و مدلی که مد نظرتان می باشد را به کارشناسان نشان دهید تا دقیقا مانند همان سبک شیشه های دودبند  شما را تولید و نصب کنند. تولیدکنندگان و نصابانی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند تخصص و تجربه بسیار زیادی در زمینه تولید شیشه های دودبند دارند و به همین دلیل می توانند تمامی سفارش هایی شما را در هر مدلی که سفارش می دهید آماده کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="720"]نصب شیشه های دودبند نصب شیشه های دودبند[/caption]

زیباسازی فضای راه پله ها

نمای درونی و بیرونی ساختمان ها باید زیبایی لازم را داشته باشد تا افراد از ساخت ساختمان شان رضایت داشته باشند. بدون شک همه شما به دنبال تجهیزاتی هستید که با استفاده و نصب آنها بتوانید زیبایی ساختمان تان را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. شیشه های دودبند یکی از بهترین تجهیزاتی می باشد که شما می توانید از آنها در ساختمان و راه پله خود استفاده کنید.

نصب آسان و سریع شیشه دودبند

از آنجایی که نصب شیشه های دودبند بسیار آسان می باشد در کمترین زمان نصابان می توانند آنها را نصب نمایند. شما زمانی که شیشه های دودبند را سفارش دهید کارشناسان برای اندازه گیری فضای مورد نظر شما به ساختمان مراجعه می کنند. بعد از اینکه اندازه گیری های لازم را انجام دهند برای ساخت شیشه های دودبند  اقدام می نمایند و در کمترین زمان آنها را تولید و در مکان مورد نظرتان نصب می نمایند. بنابراین شما می توانید سفارش های خود را به کارشناسان این شرکت ارائه دهید.

بعد از ثبت درخواست شما کارشناسان در اسرع وقت برای اندازه گیری فضای مورد نظر به ساختمان تان مراجعه می کنند و سپس شیشه راه پله را در ابعاد سفارش داده شده تولید می نمایند.شرکت ایمن در به عنوان یکی از شرکت های سازمان یافته شناخته می شود که در زمینه تولید تجهیزات شیشه ای مانند شیشه دودبند تخصص بسیاری دارد.

تمامی دستگاه هایی که این شرکت برای تولیدات خود مورد استفاده قرار می دهد دارای استانداردهای مشخص شده ای می باشد و به همین دلیل با بهترین کیفیت تجهیزات شیشه ای را تولید می کنند. همچنین باید بدانید متخصصان و کارشناسانی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند به خوبی با وظایف خود آشنایی دارند و به همین دلیل می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

درب اتوماتیک

شیشه بالکن

[av_button label='برای سفارش شیشه دودبند کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AF%D8%A8%D9%86%D8%AF/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='7825,7823,7697,7698,7699' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 2,671
  • بازدید کلی : 12,183