loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 61 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

 شیشه حمام یکی از عناصری می باشد که با توجه به رشد تکنولوژی و مدرن شدن زندگی ها بسیاری از افراد از این عنصر تجهیزاتی در حمام های خود استفاده می کنند. با استفاده از شیشه حمام محیطی که در حمام وجود دارد برای شما راحت تر و جذاب تر می شود و بر همین اساس از زندگی لذت بیشتری خواهید برد. شیشه یکی از بهترین و مهمترین عناصری می باشد که امنیت و زیبایی را به ساختمان ها می بخشد و به همین دلیل شیشه حمام هم نقش پررنگی در زیبایی و امنیت حمام دارد.

شیشه حمام شما را از دیوارهای ضخیم و زمخت راحت می کند و با طراحی زیبای خود طعم دلچسب یک استحمام خوب را برای شما به ارمغان می آورد . اگر علاقمند هستید درباره شیشه حمام بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم با ایمن در همراه باشید تا موارد مربوط به این سازه را بررسی کنیم .

درباره شیشه حمام چه می دانید ؟

یکی از مهمترین و اساسی ترین کاربردهایی که شیشه حمام دارد این است که، برخی از افراد برای اینکه فضای دستشویی و حمام خود را جدا کنند از آن استفاده می نمایند، ولی در برخی از موارد هم تنها برای زیبایی فضا حمام شیشه ای را مورد استفاده قرار می دهند.

زیبایی و کاربرد شیشه حمام بسیار زیاد می باشد و در واقع به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این عنصر مهم در حمام خود استفاده می کنند. حمام شیشه ای یکی از تجهیزات مدرن و شیک می باشد که فضای حمام را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، شما با کمی خلاقیت می توانید فضای حمام را با استفاده از شیشه های حمام زیباتر و شیک تر کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]شیشه حمام - ایمن در -شیشه شیشه حمام - ایمن در -شیشه[/caption]

تنوع و مدل هایی که در شیشه های حمام وجود دارد بسیار زیاد است و بر همین اساس شما هر یک از مدل های آن را که بیشتر تمایل داشته باشید خریداری کنید را می توانید برای فضای حام خود تهیه کنید. بسیاری از افراد شاید با مزیت های استفاده از شیشه حمام آشنایی نداشته باشند، به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین مزیت های حمام شیشه ای را بیان می کنیم تا آشنایی شما با آنها بیشتر شود.

مزیت های استفاده از شیشه حمام

همانطوری که بیان نمودیم مزیت های استفاده از شیشه حمام بسیار زیاد می باشد و به دلیل همین مزیت ها می باشد که افراد زیادی آنها را برای حمم خود تهیه می کنند. برخی از مهمترین مزیت های شیشه های حمام عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="500"]شیشه حمام - ایمن در شیشه حمام - ایمن در[/caption]

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های که استفاده از شیشه حمام دارد این است که فضای حمام را بسیار زیباتر و خاص تر می کند. دکوراسیون داخلی حمام شما با استفاده از حمام شیشه ای بسیار مدرن تر و زیباتر می شود، به همین دلیل اگر می خواهید حمام خود را زیباتر کنید می توانید از شیشه های حمام استفاده کنید. از آنجایی که تنوع مدل و رنگ بندی حمام شیشه ای بسیار زیاد است، شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر تمایل دارید را انتخابی کنید و در حمام خود نصب نمایید.

بیشتر بخوانید و لذت ببرید :

آشنایی با کاربرد شیشه بالکن
آشنایی با یراق آلات شیشه تراس
آشنایی با عواملی که در قیمت شیشه بالکن نقش دارد
معرفی برخی از نکاتی مهم در انتخاب شیشه بالکن

[caption id="" align="aligncenter" width="757"]شیشه حمام - ایمن در شیشه حمام - ایمن در[/caption]

استفاده در سرویس بهداشتی شیشه حمام 

از آنجایی که این سازه امروزه طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است، افراد بسیاری از ا« در سرویس بهداشتی خود استفاده می کنند، چرا که سرویس های بهداشتی هم با این سازه بسیار زیباتر می شود. البته در برخی از موارد با استفاده از شیشه حمام می توان فضایی که بین سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد جدا نمود تا هر یک از آنها به صورت فضای مستقل باشند. همه ما به خوبی می دانیم سرویس بهداشتی و حمام از جمله بخش های اصلی خانه به شمار می روند که باید به آنها اهمیت بسیاری دهید.

عدم نفوذ آب به بیرون شیشه جمام 

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که با استفاده از شیشه حمام امکان دارد که آب به بیرون از شیشه های حمام بروند. ولی در واقع باید بدانید به علت وجود فریم استیل و سنگ های قرنیز که در حمام شیشه ای به کار می رود، به هیچ عنوان آب از درون آنها به بیرون نمی رود. یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت زیادی داشته باشید این است که، برای نصب شیشه های حمام بهتر است به کسانی که در این زمینه تخصص زیادی دارند مراجعه کنید، چرا که آنها می توانند به بهترین شکل و به عالی ترین نحو حمام شیشه ای را نصب کنند.

استفاده در مکان های متنوع

یکی از مهمترین مزیت هایی که می توانیم برای شیشه حمام نام ببریم، این است که شما می توانید از آنها در سالن های مجلل که در استخرها وجود دارد استفاده کنید، همچنین در بسیاری از باشگاه های بزرگ که حمام دارند هم از حمام شیشه ای استفاده می شود. بنابراین اگر بر این باور می باشند که شیشه های حمام تنها در حمام های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، اشتباه می کنید و این شیشه ها در بسیاری از مکان های دیگری هم نصب می شود و موجب زیبایی فضا می گردد.

مناسب برای فضاهای کم

همانطوری که می دانید امروزه بسیاری از خانه ها فضاها و متراژهای پایینی دارند و به همین دلیل باید از پرت ترین جاهای خود هم استفاده کنند. از آنجایی که ضخامت شیشه های شیشه حمام تنها 10 میلی متر می باشد، باید بدانید که فضای زیادی را اشغال نمی کند، بر همین اساس بهتر است از آنها در فضاهای کم استفاده کنید. به همین دلیل است که بسیاری از مهندسین ساختمان به خانه هایی که متراژهای پایینی دارند پیشنهاد می دهند که از حمام شیشه ای استفاده کنند تا حمام آنها بزرگ تر از آنچه که هست نشان داده شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"] شیشه حمام - فضای مناسب[/caption]

جابجایی آسان

شاید بسیار یاز افراد بر این باور باشند که جابجایی شیشه حمام سخت است و نمی توانند آنها را از جایی به جای دیگر انتقال دهند. این دسته از افراد باید بدانند که حمام شیشه ای مانند دیوارهای گچی و سنتی نمی باشد که نتوانند آن را تغییر دهند و به راحتی می توانند آن را از جایی به جای دیگر منتقل کنند و یا حتی مساحت آن را بیشتر کنند تا فضای حمام خود را بزرگ تر کنند.

هزینه مناسب شیشه حمام

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای شیشه حمام نام ببریم این است که قیمت و هزینه آن بسیار مناسب می باشد. همه ما به خوبی می دانیم که اگر بخواهیم از دیوارهای گچی و یا سنتی در خانه خود استفاده کنیم باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنیم. ولی نصب حمام شیشه ای بسیار آسان می باشد و نیازی نیست برای نصب کردن آن زمان زیادی را صرف نمود، چرا که تنها در یک الی دو ساعت آنها نصب می شوند. تنها نکته ای که در نصب کردن آنها اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که از افرادی متخصص برای نصب آنها کمک بگیرید، چرا که شما خودتان نمی توانید آنها را در حمام نصب کنید و نیاز به افراد حرفه ای دارید.

قیمت شیشه حمام

قیمت شیشه حمام نسبت به مزیت هایی که بیان کردیم بسیار کمتر است. بر این اساس اگر شما هم می خواهید فضای حمام خود را زیباتر و شیک تر کنید بدون شک باید از حمام شیشه ای استفاده کنید. حمام های شیشه ای در بسیاری از مکان ها نصب می شود. شما می توانید برای نصب آنها به خوبی حمام خود را اندازه گیری کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. دقت داشته باشید که اندازه گیری آن بسیار دقیق می باشد و اگر به خوبی نتوانید آن را اندازه گیری کنید، امکان دارد که شیشه های حمام شما دچار نقص شود.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 2,688
  • بازدید کلی : 12,200