loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 27 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

 شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از بهترین شیشه هایی می باشد که امروزه در فرایندهای بسیاری مانند شیشه بالکن، شیشه حمام، شیشه درب های اتوماتیک و ... به کار می رود. بیشترین استفاده ای که از  این شیشه  ها می شود برای ساختمان ها است و انواع متنوعی دارد، چرا که برای هر یک از مصارف ساختمانی باید یکی از انواع آن مورد استفاده قرار گیرد. شیشه های سکوریت در یک فرایند حرارتی تولید می شوند که همین عامل موجب می گردد مقاومت آنها بسیار بیشتر شود.

 

برای تولید کردن شیشه های سکوریت باید آنها را در دمای 700 درجه سانتی گراد قرار دهند و زمانی که شیشه ها نرم شوند، به سرعت آنها را در معرض هوای سرد قرار دهند، ان عملیات موجب می شود که لایه های بیرونی شیشه سکوریت از لایه های درونی مقاومت بیشتری به دست آورد و بر همین اساس مقاومت آن بسیار بیشتر می شود. شیشه های سکوریت دارای مزیت های مختلفی هستند که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه برخی از مهمترین مزیت های آن را معرفی می کنیم.

مزیت های استفاده شیشه سکوریت

همانطوری که بیان نمودیم استفاده از شیشه سکوریت در بسیار یاز فرایندهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که تفاوت های بسیاری با شیشه های معمولی دارد، باید بدانید که دارای مزیت های بیشتری هم نیز می باشد. برخی از مهمترین مزیت هایی که می توانیم برای شیشه های سکوریت بیان کنیم عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1029"] تصویر نمونه شیشه ی نشکن نمونه شیشه نشکن[/caption]

 

  1. ایمنی شیشه سکوریت

یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت  این شیشه ها ایمنی بالای آن می باشد. سطح نفوذ پیدا کردن به درون این شیشه تقریبا غیر ممکن می باشد و به همین دلیل برای تولید درب های اتوماتیک از این شیشه ها استفاده می کنند. اگر شما بخواهید در حمام و یا تراس خود هم شیشه هایی را نصب کنید از این شیشه های سکوریت استفاده خواهند کرد، چرا که امنیت آنها بسیار زیاد می باشد و به راحتی شکسته نمی شود. در واقع می توانیم یکی از علت های اصلی تفاوتی که بین شیشه های معمولی و سکوریت وجود دارد را این عامل بدانیم.

  1. ضخامت شیشه ی سکوریت

ضخامتی که در شیشه های سکوریت وجود دارد یکی دیگر از مزیت هایی می باشد که می توانیم برای شیشه سکوریت بیان کنیم. نسبت به شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت ضخامت بسیار بیشتری دارند، به همین دلیل باید بدانید مقاومت آنها هم بسیار بیشتر است. ضخامتی که این شیشه ها دارند نسبت به شیشه های معمولی 5 برابر است و مقاومت مکانیکی آنها هم از همین طریق بسیار بیشتر است. بدون شک همه شما از نزدیک شیشه های سکوریت را مشاهده کرده اید و یا حتی آنها را لمس نموده اید، بنابراین به خوبی می توانید متوجه ضخامت آن شوید.

نسبت به شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت ضخامت بسیار بیشتری دارند، به همین دلیل باید بدانید مقاومت آنها هم بسیار بیشتر است. ضخامتی که این شیشه ها دارند نسبت به شیشه های معمولی 5 برابر است و مقاومت مکانیکی آنها هم از همین طریق بسیار بیشتر است.

  1. شکستن بی خطر شیشه های سکوریت

به خوبی می دانیم زمانی که شیشه های معمولی شکسته می شوند به تکه های تبدیل می گردند که امکان دارد به شما صدمه بزنند. اما یکی دیگر از مزیت شیشه سکوریت که نسبت به شیشه های معمولی دارد این است که، شکستن آنها هم بسیار بی خطر است، چرا که آنها تبدیل به بخش های بسیار ریز و کوچکی می شوند که به هیچ عنوان به سلامتی شما آسیبی وارد نمی کنند. در واقع باید بدانیم خرد شدن شیشه های سکوریت برای سلامتی افرادی که امکان دارد در نزدیک آن باشند خطری ندارد و آنها را زخمی نمی کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="770"]نمونه های شیشه سکوریت نمونه های شیشه سکوریت[/caption]

 

یکی دیگر از مزیت هایی می باشد که می توانیم برای شیشه ی سکوریتی بیان کنیم. نسبت به شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت ضخامت بسیار بیشتری دارند، به همین دلیل باید بدانید مقاومت آنها هم بسیار بیشتر است.

  1. مقاومت دمایی بالا شیشه ی سکوریت

از جمله دیگر مزیت شیشه های سکوریت که در برخی از مصارف ساختمانی اهمیت بسیار زیادی دارد، مقاومت دمایی بسیار بالای آن می باشد. همین مقاومت آنها موجب شده است که در بین شیشه های دیگر محبوبیت بیشتری به دست آورد و بسیاری از افراد در مصارف ساختمانی از آن استفاده کنند. این شیشه ها زمانی که تحت تابش مستقیم نور باشند و یا اینکه حرارت زیادی به آنها وارد شود دچار صدمه ای نمی شوند. در واقع به همین دلیل است که از آنها در بسیاری از مکان ها مانند استخر و .. استفاده می کنند، چرا که می دانند مقاومت آن بسیار بالا و زیاد است.

  1. رنگ بندی متنوع شیشه های سکوریت

بسیاری از افراد هستند که مایل می باشند از رنگ های متنوع شیشه های سکوریت استفاده کند، این دسته از افراد باید بدانند که  این شیشه ها رنگ بندی های بسیار متنوعی دارد و شما هر یک از رنگ های آن را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و در فضای طراحی شده خود از آن استفاده کنید. تنوع در دکوراتیو یکی از موضوعاتی می باشد که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و به همین دلیل اگر می خواهند از  شیشه سکوریت استفاده کنند نباید نگران این مسئله باشند، چرا که به راحتی می توانند از انواع رنگ های آن استفاده نمایند.

  1. کیفیت شیشه سکوریت

کیفیت محصولات یکی از مهمترین مسائلی می باشد که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند، و به همین دلیل زمانی که می خواهند اجناس و تجهیزاتی را برای ساختمان خود خریداری کنند، به دنبال بهترین کیفیت آن می باشند. شیشه های سکوریتی از جمله تجهیزات ساختمانی به شمار می روند که کیفیت بسیار مناسب و عالی دارد، چرا که تولید و ساخت آن با مراحل خاص و ویژه ای بوده ، به همین دلیل کیفیت آن هم بسیار بالاتر رفته است.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"] شیشه سکوریت شیشه سکوریت[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

  1. رنگ و شفافیت شیشه ی سکوریتی

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که شیشه های سکوریت مانند شیشه های معمولی رنگ و شفافیت ندارد، ولی آنها باید بدانند که رنگ و شفافیت شیشه های سکوریت مانند شیشه های معمولی می باشد، به همین دلیل درخشش و شفافیت آن هم بسیار زیاد است.

شیشه سکوریت از جمله تجهیزات ساختمانی به شمار می رود که کیفیت بسیار مناسب و عالی دارد، چرا که تولید و ساخت آن با مراحل خاص و ویژه ای بوده ، به همین دلیل کیفیت آن هم بسیار بالاتر رفته است.

قیمت شیشه سکوریت 

با توجه به مزیت هایی که برای  این شیشه ها بیان کردیم، شما باید به خوبی متوجه شده باشید که قیمت آن نسبت به شیشه های معمولی تا حدودی بیشتر است. همانطوری که از نام سکوریت مشخص است، باید بدانید این شیشه ها امنیت بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارند و بر همین اساس برای پرداخت آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. البته باید بدانید که قیمت آن هم بستگی به برخی از موارد دیگر دارد که آنها عبارت می باشند از :

عوامل تاثیر در قیمت شیشه های سکوریت

- اینکه شما چه اندازه ای از شیشه ها را بخواهید خریداری کنید بسیار مهم می باشد. به عنوان مثال برخی از افراد مساحت بسیار زیاد از این شیشه ها را برای تراس و یا حمام خود می خواهند، بدون شک آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند، همچنین اگر شما مساحت کمتری را از شیشه های سکوریت بخواهید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. به طور معمول شیشه های سکوریت بر اساس متراژ قیمت گذاری می شوند .

[caption id="" align="aligncenter" width="828"] آشنایی با مزیت های شیشه سکوریت[/caption]

 

- برخی از افراد شاید شیشه های سکوریت را برای حمام، برخی برای تراس و برخی دیگر برای استفاده در درب های اتوماتیک، سفارش دهند. با اینکه ویژگی ها و مزیت هایی که برای شیشه سکوریت بیان کردیم یکسان می باشد، ولی باید بدانید به کارگیری در هر یک از مصارف ساختمانی هزینه جداگانه ای دارد. چرا که شاید برای استفاده کردن آنها در حمام یراق آلات ویژه ای را در آنها باید به کار ببرند که در شیشه های تراس به کار نبرند.

- رنگ بندی شیشه سکوریت متنوع می باشد و شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید، ولی دقت داشته باشید که شیشه های رنگی مقداری از شیشه های شفاف هزینه بیشتری دارند، چرا که از آنها به عنوان دکوراتیو استفاده می شود.

ایمن در مجری اجرای کامل شیشه سکوریت در سراسر ایران می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید .

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

[av_button label='برای سفارش شیشه سکوریت کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6363,6395,6366,6346,6345,6344,6343' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 33 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های مقاوم ایمن می باشد که در ساختمان سازی تا حد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و تعداد بی شماری از افراد با آن آشنایی دارند. شیشه سکوریت با شیشه های معمولی تفاوت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید مزیت های این شیشه هم نسبت به شیشه های دیگر بسیار بیشتر است. برخی از افراد شاید با مراحل تولید شیشه های سکوریت آشنایی زیادی نداشته باشند، و برایشان تولید این شیشه ها یک سوال باشد. بر همین اساس در ادامه مراحل تولید شیشه سکوریت را بیان می کنیم تا آشنایی شما در این مورد بیشتر شود.

 

مراحل تولید شیشه سکوریت

همانطوری که بیان نمودیم شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های بسیار مقاوم می باشد که طی فرایندهای گوناگونی تولید می شود تا مقاومت آن بیشتر شود. در واقع شیشه های سکوریت همان شیشه های معمولی می باشد که در طی فرایندهای خاصی به شیشه مقاوم و ایمن تبدیل شده است. این شیشه ها اگر به تکه های بسیار کوچکی تبدیل شوند به هیچ عنوان خطر ندارد و بر همین اساس نگران ایمن بودن آن نباشید. مراحل تولید شیشه های سکوریت عبارت می باشد از :

"<yoastmark

  1. برش دادن :

یکی از مراحلی که بسیار اهمیت دارد و اولین مرحله تولید شیشه سکوریت می باشد، برش دادن آنها می باشد. در واقع پیش از اینکه هرگونه عملیات دیگری روی آنها انجام شود باید ابعاد مورد نظر مورد بررسی قرار گیرد و آن را برش دهند. بعد از اینکه عملیات حرارتی روی شیشه های سکوریت انجام شود باید برش ها و سوراخ هایی روی آن ایجاد شود. تولید کنندگان پیش از اینکه شیشه را در درون کوره قرار دهند باید آن را به صورت خام برش دهند، چرا که در این صورت مقاومت و ایمن بودن آن بیشتر می شود. بعد از اینکه شیشه ها را به خوبی برش دادند باید 4 لبه آن را دیاموند کنند تا مقاومت آن را بسیار بیشتر کنند و همچنین زیبایی شیشه ها به این مورد بستگی دارد.

  1. عملیات حرارتی :

یکی از مهمترین و اساسی ترین مراحلی که در تولید شیشه سکوریت وجود دارد، عملیات حرارتی آن می باشد. شیشه هایی را که در مرحله قبل برش زده شده اند باید در کوره ای که حرارت آن 600 الی 700 درجه می باشد وارد کنند. در واقع باید بدانید این مرحله یکی از مهمترین مراحل تولید شیشه های سکوریت می باشد که مقاومت آنها در این مرحله بیشتر می شود. تولید کنندگانی که در زمینه تولید شیشه سکوریت فعالیت می کنند باید تخصص زیادی در این زمینه داشته باشند تا بهترین و عالی ترین شیشه ها را تولید کنند.

"<yoastmark

  1. خنک شدن :

یکی دیگر از مراحل تولید شیشه سکوریت که بعد از خروج آنها از کوره اهمیت دارد، مرحله سردن شدن و خنک شدن آنها می باشد. در تولید این شیشه ها یک بخش مهمی وجود دارد که در آن شیشه ها را خنک می کنند، این عملیات موجب می شود که مقاومت شیشه ها در این مرحله بیشتر شود و قیمت میانی بیشترین مقاومت را به دست آورد. یکی از نکاتی که در این عملیات اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، این فرایند را بسیار سریع انجام دهید، در صورتی که این عملیات کند انجام شود، شیشه های تولید شده نیمه سکوریت می شوند.

  1. استاندارد سرد شدن :

شیشه سکوریت اگر طی یک فرآِند بسیار سریع خنک شود مقاومت بیشتری خواهید داشت و آنها از جمله شیشه هایی می شوند که مقاومت بیشتری دارند. این شیشه ها در برابر ضربه هایی که به آنها وارد می شود و بار مکانیکی که روی آنها ایجاد می گردد بسیار مقاوم تر می شوند. یکی از نکاتی که در این مرحله از تولید شیشه سکوریت اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، آنها در مرحله سرد شدن تنها مقاومتشان بسیار عالی می شود و در گزینه های دیگری کیفیتی آنها تاثیری نخواهد داشت. به عنوان مثال باید بدانید دیگر ویژگی هایی که در شیشه های سکوریت وجود دارد به این عامل بستگی نخواهد داشت.

 

"<yoastmark

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

مقاومت شیشه سکوریت

 مقاومتی که در شیشه سکوریت وجود دارد بسیار مهمی می باشد و یکی از دلایل شهرت این شیشه ها دقیقا همان مقاومت آنها می باشد. زمانی که مقاومت آنها افزایش پیدا کند ایمنی بیشتری خواهند داشت و از همین طریق گزینه های بسیاری که در خواسته های مشتریان وجود دارد برآورده می شود. مقاومتی که در شیشه های سکوریت وجود دارد به همین عواملی که برای شما بیان کردیم بستگی دارد، یعنی در واقع مرحله تولید در مقاومت آنها بستگی بسیاری خواهد داشت، به همین دلیل تولید کنندگان باید به این مورد اهمیت بسیاری دهند. مقاومت شیشه سکوریت موجب می شود ویژگی های دیگری در این شیشه ها به وجود آید که عبارت می باشد از :

  1. ضربه پذیری :

از آنجایی که مقاومت شیشه سکوریت بسیار زیاد و بالا می باشد، باید بدانید که در برابر هر ضربه ای به آنها آسیبی وارد نمی شود، چرا که آنها در مرحله سرد شدن مقاومت بسیاری به دست آورده اند. در واقع باید بدانیم اگر هزینه شیشه های سکوریت نسبت به شیشه های معمولی بیشتر است دقیقا به این عامل بستگی دارد. چرا که مرحله تولید این شیشه ها با کیفیت بهتری انجام شده است و از همین طریق هم ضربه پذیری آن بسیار بالاتر رفته است. این ویژگی در شیشه های سکوریت موجب شده است که از آنها رد بانک ها و فروشگاه هایی که تجاری هستند استفاده بسیار زیاد شود. شما می توانید امروزه مشاهده کنید که تمامی بانک ها از شیشه سکوریت برای امنیت خود استفاده کرده اند.

  1. امنیت جانی :

یکی دیگر عواملی که در مقاومت شیشه سکوریت نقش دارد، امنیت جانی با این شیشه ها می باشد. همانطوری که بیان نمودیم این شیشه ها طی مراحل خاصی تولید می شوند، به همین دلیل زمانی که به آنها ضربه سختی وارد شود به تکه های بسیار ریزی تبدیل می شوند و همین امر موجب می شود که برای جان و سلامتی هم خطری نداشته باشند. شیشه های معمولی زمانی که شکسته شوند برای سلامت خطرات بسیار زیاد دارند، به همین دلیل شما به هیچ وجه نباید نگران امنیت در این شیشه ها باشید.

[caption id="" align="aligncenter" width="628"] آشنایی با مراحل تولید شیشه سکوریت[/caption]

مقایسه شیشه سکوریت و شیشه معمولی

همانطوری که بیان نمودیم شیشه سکوریت طی مراحل خاصی تولید می شود و به همین دلیل مقاومت آن بسیار بیشتر می شود. این شیشه ها با اینکه ضخامت یکسانی با شیشه های معمولی دارند، ولی ایمنی و مقاومت بیشتری را دارا می باشند. بنابراین باید بدانید یکی از مهمترین تفاوت هایی که بین آنها وجود دارد این است که مقاومت مکانیکی شیشه های سکوریت نسبت به شیشه های معمولی بسیار بیشتر است. در صورتی که تمامی استانداردهای لازم در تولید شیشه های سکوریت رعایت شود مقاومت آن نسبت به شیشه های معمولی 5 برابر است. یکی دیگر از تفاوت هایی که بین شیشه سکوریت و شیشه های معمولی وجود دارد این است که امنیت در این شیشه ها نسب به شیشه های معمولی بسیار بیشتر است.

زمانی که شیشه های معمولی شکسته شوند برای سلامتی خطرات بسیار زیادی دارند، ولی شیشه های سکوریت برای سلامتی و جان خطراتی را به دنبال نخواهند داشت. همچنین باید بدانید لبه های شیشه سکوریت صیقلی می شود و به همین دلیل صیقلی بودن آنها هم زیباتر است و هم خطری ندارند.  

ایمن در مجری اجرای کامل شیشه سکوریت در سراسر ایران می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید .

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

نصب شیشه بالکن در تمام فصول سال

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

[av_button label='برای سفارش شیشه سکوریت کلیک کنید' link='manually,https://imendoor.co/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff']

[av_gallery ids='6363,6395,6366,6346,6345,6344,6343' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 39 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

طراحی ساختمان های اداری با پارتیشن شیشه ای

یکی از پارتیشن هایی که امروزه بسیاری از از افراد در ساختمان های اداری خود نصب می کنند پارتیشن شیشه ای می باشد. زمان نصب هر یک از انواع این پارتیشن ها باید مساحت و متراژ ساختمان خود را در نظر داشته باشید. برخی از آنها در متراژ و مساحت زیاد زیبایی بیشتری دارند برخی از آنها برای ساختمان هایی که دارای متراژ کمتری هستند مناسب تر می باشد. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارد و شما باید در بین انواع آنها بسته به مدل ساختمان اداری خود یکی را انتخاب کنید. شرکت ایمن در تولید انواع پارتیشن های اداری، شیشه حمام، شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای، کرکره برقی، درب اتوماتیک و … تخصص دارد.

برای خرید پارتیشن های شیشه ای شما می توانید در بین مدل های متنوع یکی را که زیباتر است انتخاب کنید. البته که بافت پارتیشن ها را باید شما به خوبی در نظر داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را که مناسب تر است انتخاب کنید. جهت نصب پارتیشن اداری باید به متخصصانی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید. آنها می توانند در کمترین زمان هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای را در ساختمان های مورد نظر شما نصب کنند. آنها در زمینه اندازه گیری فضا به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند تا بتوانید به خوبی آنها را نصب کنید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره طراحی ساختمان های اداری با پارتیشن شیشه ای، اطلاعاتی به دست آورید.

 

بهینه سازی ساختمان های اداری با پارتیشن شیشه ای

یکی از مهمترین و اصلی ترین اهدافی که زمان نصب پارتیشن شیشه ای دنبال می شود بهینه سازی فضا است. شما می توانید با استفاده از پارتیشن ها، بخش های متنوعی را در ساختمان اداری خود ایجاد کنید. از این طریق زیبایی فضای شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. همچنین باید بدانید با استفاده از آنها می توانید چندین بخش را طراحی کنید که هر کارمند یکی از آن بخش ها را در اختیار داشته باشد. در این صورت بدون شک کارمندان به خوبی کار خود را انجام می دهند.

بدون شک نصب پارتیشنهای شیشه ای مزیت های بسیار زیاد دیگری را به همراه دارد و شما به جز بهینه سازی فضا از آن مزیت ها هم می توانید استفاده کنید.

پارتیشن بندی اتاق مدیریت

پارتیشن بندی اتاق مدیریت

مهمترین مزیت های نصب پارتیشن شیشه ای

زیبایی طراحی فضای اداری

بدون شک همه شما می خواهید که زمان مراجعه ارباب رجوع نظر آنها را جلب کنید. در واقع باید بدانید که شما از این طریق می توانید فروش بیشتری از محصولات خود داشته باشید و تعداد قراردادهای خود را بالاتر ببرید. باید بدانید که نصب پارتیشن شیشه ای در ساختمان های اداری زیبای این فضا را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. بنابراین باید بدانید همین مورد یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های آنها به شمار می رود که شما می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.  رضایت ارباب رجوع یکی از مهمترین نکاتی است که شما در اداره خود باید به این مورد دقت داشته باشید، با نصب پارتیشن ها رضایت آنها تا حد بسیار زیادی تامین می شود.

تمرکز کارکنان اداره

اینکه هر یک از کارمندان اداره بخش مجزایی را برای انجام دادن فعالیت های خود داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع آنها اگر یک بخش مجزا برای انجام دادن فعالیت های خود داشته باشند می توانند به خوبی کارهای خود را انجام دهند. اینکه تمامی کارمندان در کنار یکدیگر باشند امکان دارد که حواسشان پرت شود و به خوبی نتوانند روی کارهای خود تمرکز زیادی داشته باشند. آن دسته از افرادی که شغلشان حساس تر می باشد باید در یک بخش مجزا قرار بگیرند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن کارهای خود را انجام دهند.

پارتیشن بندی اداری

پارتیشن بندی اداری

مدرن سازی فضای اداری

با استفاده از پارتیشن های شیشه ای شما می توانید ساختمان های اداری خود را بسیار زیباتر و شیک تر سازید. در واقع شما باید بدانید که امروزه افراد زیادی برایشان زیباسازی فضا اهمیت دارد و به این مورد نهایت توجه را دارند. بنابراین برای زیباسازی و مدرن تر کردن ساختمان های اداری خود باید به این مورد نهایت توجه را داشته باشید. مدل های پارتیشنها بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها هم زیبایی خاصی دارند. شما می توانید بر اساس فضایی که در اختیار دارید یکی از آنها را برای زیباسازی فضای خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید که مدل انتخاب شده شما باید با ساختمانی که در اختیار دارید هماهنگی های لازم را داشته باشد.

ایجاد رنگ بندی های متنوع در فضای اداری

از دیگر مزیت هایی که نصب و ایجاد پارتیشن شیشه ای در ساختمان های اداری دارد این است که شما می توانید بین عناصر متنوع ترکیب رنگی متنوعی را ایجاد کنید. شما می توانید هر یک از آنها  را به خوبی بررسی کنید تا یکی از آنها که مناسب تر می باشد خریداری کنید. دقت داشته باشید که بین رنگ بندی پارتیشن ها با فضایی که در اختیار دارید هماهنگی ایجاد کنید. در این صورت زیبایی فضای شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. بر همین اساس زیبایی فضای شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. رنگ بندی شیشه ها و دیگر یراق آلاتی که در این پارتیشن ها به کار می رود با یکدیگر متنوع می باشد، شما باید بین آنها هم هماهنگی ایجاد سازید. البته که در این مورد کارشناسان شرکت ایمن در به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند تا بهترین نمونه آنها را نصب کنید.

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات

عایق صوتی فضا

در فضاهای اداری اینکه  تجهیزات نصب شده عایق صوتی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس باید بدانید شما زمان خرید پارتیشن شیشه ای باید به این مورد دقت بسیار زیادی داشته باشید. برخی از آنها که عایق صوتی مناسبی نیستند بدون شک از متریال های با کیفیتی تولید نشده اند. البته که شرکت ایمن رد از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده می کند. شما می توانید از آنها برای عایق صوتی فضای خود استفاده کنید. با استفاده از آنها شما می توانید با خیالی راحت جلساتی که مهم هستند را تشکیل دهید. هیچ صدایی در فضای اتاق ها به وجود نمی آید و همین مورد برای ساختمان های اداری دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

قیمت مناسب پارتیشن ها برای زیباسازی و بهینه سازی

بسیاری از افراد به دنبال بهترین و مناسب ترین تجهیزاتی هستند که با استفاده از آنها فضای خود را بهینه سازی نمایند. اینکه آن تجهیزات قیمت مناسبی هم داشته باشد برای افراد دارای اهمیت بسیار زیادی است. شما باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای بهترین انتخاب شما می باشد. در واقع اگر قیمت پارتیشن شیشه ای در مساحت زیادی هم که باشد بسیار مناسب است، الته که شرکت ایمن در از شما هزینه مناسبی را دریافت می کند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

البته شما می توانید برای آگاهی از هزینه های ممکن با دوستان ما در تماس باشید تا برآورد دقیق تری را از هزینه های اجرایی پارتیشن های شیشه ای برای شما ارائه دهند.

ف.شیروانی بازدید : 24 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه هایی می باشد که در بسیار یاز صنایع از آن استفاد می کنند. در واقع باید بدانید به دلیل مزیت هایی که شیشه سکوریت دارد، کاربرد آن هم بسیار زیاد است و امروزه از آن استفاده زیادی می شود. شاید بسیاری از افراد با کاربردهای این شیشه ها آشنایی نداشته باشند و به همین دلیل در برخی از صنایع از آن استفاده نکنند. سکوریت بودن این شیشه ها و مقاومت شان یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که این شیشه ها دارند. برای اینکه با شیشه سکوریت آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین کاربردهای آن را بیان می کنیم.

 

کاربرد شیشه سکوریت

همانطوری که بیان نمودیم کاربرد شیشه سکوریت بسیار متنوع می باشد و در بسیار یاز صنایع از آن استفاده می کنند. برخی از مهمترین کاربردهایی که این شیشه ها دارند عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1152"] آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت[/caption]

 

کاربرد شیشه های سکوریت در لوازم منزل

بسیاری از افراد شاید باور نکنند که شیشه سکوریت در وسایل منزل هم مورد استفاده قرار می گیرد، ولی باید بدانید که این شیشه ها مصارف خانگی هم دارد. برای تولید برخی از لوازم خانگی مانند شیشه های به کار رفته در مایکروویو، ظرف های پیرکس، گازهای شیشه ای و شیشه هایی که در درون یخچال به کار می رود از شیشه هایی که سکوریت هستند استفاده می شود، چرا که مقاومت آنها بسیار زیاد است و در برابر حرارت و  دما هم از خود مقاومت زیادی نشان می دهد.

از آنجایی که طراحی ایمنی این شیشه ها بسیار زیاد است، در این لوازم خانگی استفاده می شود تا امنیت به مار رفته شده در آنها را افزایش دهد.

همچنین باید بدانید از شیشه سکوریت در بسیاری از موارد دیگر مانند میزهای شیشه ای و ... هم از آنها استفاده می شود. امروزه از آنجایی که روز به روز مدرن بودن پیشرفت می کند، بسیاری از افراد مایل هستند که از این شیشه ها برای میزهای خود استفاده کنند.

از آنجایی که شیشه های سکوریت مقاومت بسیار زیادی دارند در برابر صدمه و ضربه هایی که به آنها وارد می شود هم مقاومت بسیاری از خود نشان می دهند، و زیبایی فضای داخلی شما را هم بسیار زیباتر می کند. طراحان داخلی که با شیشه سکوریت و کاربرد آن آشنایی دارند به بهترین نحو ممکن از آنها در طراحی استفاده می کنند.

کاربرد شیشه های سکوریت در صنعت خودروسازی

همه ما به خوبی می دانیم هنگام تصادف یکی از خطراتی که تا حد زیادی افراد را تهدید می کند، شیشه های بریده شده ماشین می باشد. از شیشه سکوریت در صنعت خودروسازی هم استفاده بسیار زیادی می شود تا در صورتی که اگر تصادفی رخ داد، شیشه ها خطری برای سلامتی نداشته باشند و جان افراد را تهدید نکنند. بیشتر شیشه هایی که در خودروها به کار می روند سکوریت می باشد و به همین دلیل باید بدانید برای سلامتی خطری ندارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"] آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت[/caption]

کاربرد شیشه های سکوریت در صنایع ساختمانی

به دلیل برخی از قوانینی که در اصول ایمنی ساختمان سازی وجود دارد، بسیاری از کسانی که فعالیت ساختمان سازی انجام می دهند باید از شیشه سکوریت استفاده کنند. نصب کردن شیشه های سکوریت از آنجایی که امنیت بسیار بالایی دارد، شما باید آنها را در تمامی قسمت های ساختمان مورد استفاده قرار دهید.

از آنجایی که نمای ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد و باید شیشه های زیبایی را برای نمای آن نصب کرد، می توانید از انواع رنگ بندی های شیشه های سکوریت استفاده کنید و در ساختمان خود مانند حمام شیشه ای و یا ... نصب نمایید. امروزه بسیاری از افراد در ساختمان سازی خود از این شیشه ها استفاده می کنند، چرا که امنیت آن بسیار بالا می باشد.

کاربرد شیشه های سکوریت در نمای شیشه ای بیرون ساختمان

نمای خارجی ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد و در زیبایی ساختمان ها نقش بسیاری می گذارد. بسیاری از ساختمان سازان برای پوشش دهی  بالکن، آلاچیق، روف گاردن و ... از شیشه سکوریت استفاده می کنند. شیشه های سکوریت در برابر بادهایی که شدید هستند، حرارت هایی که بالا می باشند، گرد و خاک، رطوبت و سرمای و گرمای زیاد مقاومت بسیار زیادی دارند، به همین دلیل اگر در نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار گیرند، امنیت ساختمان را تا حد بسیار زیادی بالاتر می برند.

به کار بردن شیشه های سکوریت در نمای بیرونی ساختمان استحکام و زیبایی ساختمان را بسیار بیشتر می کند و به همین دلیل امروزه بیشتر ساختمان ها از آنها استفاده می کنند.

کاربرد شیشه های سکوریت در پنجره

با استفاده از شیشه سکوریت می توانید انواع پنجره هایی که متحرک و ثابت هستند را بسازید و آنها را در ساختمانهای متنوع مورد استفاده قرار دهید. برخی از پنجره هایی که با سطح زمین فاصله کمتری دارند احتمال شکستگی شان بسیار بیشتر است، به همین دلیل در زمان نصب آنها باید به تمامی موارد و اصولی که در آن وجود دارد دقت داشته باشید.

شیشه های سکوریت در برابر بادهایی که شدید هستند، حرارت هایی که بالا می باشند، گرد و خاک، رطوبت و سرمای و گرمای زیاد مقاومت بسیار زیادی دارند، به همین دلیل اگر در نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار گیرند، امنیت ساختمان را تا حد بسیار زیادی بالاتر می برند.

کسانی که در زمینه نصب شیشه سکوریت تخصص دارند به بهترین نحو ممکن می توانند آنها را نصب نمایند، به همین دلیل بهتر است نصب شیشه های خود را به کسانی که تخصص بیشتری در این زمینه دارند بسپارید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1107"]آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت[/caption]

کاربرد شیشه های سکوریت در پله ها و محافظ های شیشه ای

شاید از این موضوع تعجب کنید که از شیشه سکوریت برای تولید و ساخت پله استفاده می شود. بسیاری از خانه هایی که پله های شیشه ای و لوکس دارند، بسیار زیبا هستند و به همین دلیل امروزه بسیاری از افرادی که به زیبایی خانه اهمیت می دهند از این شیشه ها استفاده می کنند. از آنجایی که شیشه های سکوریت مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارند، زمانی که آنها را در پله ها به کار ببرید هیچ ضربه ای نخواهند دید.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

کاربرد شیشه های سکوریت در درب های شیشه ای

استفاده از شیشه سکوریت در درب های شیشه ای کاربرد بسیار زیادی دارد و به همین دلیل امروزه از آن استفاده بسیار زیادی می شود. در واقع شما می توانید درب های شیشه ای را که با شیشه سکوریت تولید شده اند، در بسیاری از ساختمان ها مشاهده کنید. از آنجایی که سطح ایمنی این شیشه ها بسیار زیاد است شما در بسیاری از مکان هایی که نیاز به امنیت دارند از آنها استفاده می شود.

از آنجایی که شیشه های سکوریت مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارند، زمانی که آنها را در پله ها به کار ببرید هیچ ضربه ای نخواهند دید.

کاربرد شیشه های سکوریت در دیوارها

مقاومتی که شیشه سکوریت در برابر حرارت و ضربه دارد بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل در بسیاری از مکان ها مانند حمام ها و سرویس بهداشتی ها از آن استفاده می کنند. رنگ بندی این دیوارهای شیشه ای بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل شما هر یک از رنگ های آن را که بیشتر بپسندید را می توانید انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود آنها را نصب نمایید. شیشه های سکوریت امروزه به دلیل زیبایی که دارند موجب لوکس تر شدن و جذابیت خانه ها می شوند، و بر همین اساس افراد زیادی از آنها استفاده می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="682"] آشنایی با کاربرد شیشه سکوریت[/caption]

 

همانطوری که بیان نمودیم شما به خوبی متوجه شدید که شیشه سکوریت در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. شما باید برای نصب این شیشه ها در هر یک از مواردی که بیان کردیم از افرادی که تخصص زیادی دارند مشورت های لازم را دریافت کنید.

خرید شیشه سکوریت از ایمن در

با بکار گیری شیشه سکوریت در تولید محصولات گوناگون بر افزایش ضریب ایمنی این محصولات تاثیر بسزایی داشته است.

شیشه سکوریت به عنوان یک محصول ایمنی در مصارفی همچون انواع درب و پنجره،شیشه و درب فروشگاه و نمایشگاه ،حمام و سونای شیشه ای، تقسیم بندی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای، محفوظ نمودن تراس و بالکن با استفاده از بالکن شیشه ای کاربرد بسزایی دارد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

 
ف.شیروانی بازدید : 91 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

شیشه سکوریت در بین انواع شیشه هایی که در بازار وجود دارد بهترین شیشه به شمار می رود و بر همین اساس بسیاری از افراد برای بسیاری از اقدامات خود از آنها استفاده می کنند. همانطوری که می دانید هر وسیله و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد دارای یراق آلات خاصی و ویژه ای می باشد که شیشه سکوریت هم دارای یراق آلات خاصی می باشد که شما برای نصب آنها باید با این یراق آلات آشنایی بیشتری داشته باشید.

بسیاری از درب های شیشه ای، حمام های شیشه ای و ... که شما در بسیاری از مکان ها مشاهده می کنید دارای یراق آلات خاصی می باشند، شیشه سکوریت هم دارای برخی از یراق آلات است که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم.

 

یراق آلات شیشه سکوریت

شیشه سکوریت دارای یراق آلات خاصی می باشد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

  1. لولا :

برای اینکه شیشه سکوریت را متصل کنید به لولای شیشه نیاز دارید، که وظیفه اصلی این قطعه باز و بسته شدن درب می باشد، در واقع بدون لولا هرگز نمی توانید درب را باز و بسته کنید. آلیاژهایی که در لولای درب به کار می رود آهن و یا استیل می باشد که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند و کاربرد متفاوتی دارند.

البته باید بدانید این آلیاژها روکش خاصی هم باید داشته باشند تا زیبایی بیشتری در درب ایجاد کنند. یکی دیگر از وظایفی که لولاها دارند این است که، وزن درب شیشه ای را به خوبی تحمل می کنند، و هرچه که وزن آنها بالاتر باشد هم به خوبی آن را تحمل می کند. لولا شیشه سکوریت در انواع رنگ ها و مدل های متنوعی می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را که تمایل دارید را انتخاب کنید و بر روی شیشه های خود نصب کنید.

  1. استوپ :

استوپ یکی دیگر از یراق آلات شیشه سکوریت به شمار می رودکه برای راحت باز و بسته کردن درب های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. همه ما به خوبی می دانیم شرایط آب و هوایی در هر فصل متفاوت می باشد، به همین دلیل شاید درب به سختی باز و بسته شود، ولی با وجود استوپ درب راحت و باز و بسته می شود و با روغن مخصوص عملکرد درب بسیار راحت باز و با بسته می شود. برای اینکه استوپ را بر روی درب های شیشه ای نصب کنند از روش های مختلفی استفاده می نمایند که یکی از آنها روکار است و دیگری توکار می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

  1. ریل :

از دیگر متعلقاتی که در شیشه سکوریت باید وجود داشته باشد ریل است، که مکان نصب کردن آن بر روی فریم شیشه و یا شیشه مجاور می باشد. این قطعه یک یاز اصلی ترین یراق آلات شیشه های سکوریت به شمار می رود، که جنس آنها هم از آلومینیوم و استیل می باشد. شما در هنگام خرید شیشه های سکوریت و یراق آلات آنها مانند ریل باید دقت بسیاری داشته باشید که کیفیت آن بسیار مناسب باشد، چرا که اگر آلیاژ آن مناسب نباشد در برابر آب و هوا و شرایط متنوع آب و هوایی آن امکان دارد که به آن آسیب وارد شود.

تمامی یراق آلات که در شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد باید در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. ریل هایی که در شیشه های سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند.

  1. دستگیره :

 یکی دیگر از قطعات و یراق آلاتی که در شیشه سکوریت وجود دارد دستگیره می باشد و نقش آن هم در درب های شیشه ای بسیار مهم می باشد. یکی از مهمترین مزیت هایی که دستگیره درب های شیشه ای دارد این است که آنها در انواع متفاوتی می باشند و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند. این قطعه در نصب شیشه سکوریت نقش بسیار مهمی دارد، به همین دلیل بهتر است  در هنگام خرید این قطعه دقت بسیاری به نوع و زیبایی آن داشته باشید.

آلیاژی که برای تولید این دستگیره مورد استفاده قرار می گیرد استیل می باشد و به همین دلیل باید بدانید که کیفیت آن بسیار عالی و بی نظیر می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این دستگیره باید در هنگام نصب شیشه های سکوریت داشته باشد، مقاومت آنها می باشد که در برابر ساییدگی و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. قیمت هایی که در این دستگیره ها وجود دارد متنوع می باشد و هر یک از آنها بسته به نوع و کیفیتی که دارند متفاوت می باشد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که دستگیره درب های شیشه ای دارد این است که آنها در انواع متفاوتی می باشند و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

  1. بست :

بست یکی دیگر از قطعات شیشه سکوریت به شمار می رود که شیشه های سکوریت به وسیله بست به دیوار متصل می شوند. آلیاژهایی که برای تولید بست مورد استفاده قرار می گیرد متنوع می باشد و از آهن، آلومینیوم، سرب و ... می باشد. یکی از ویژگی هایی که این بست ها باید داشته باشند، این است که آبکاری شوند و بعد از آن مورد استفاده قرار گرفته شوند. بست شیشه های سکوریت در انواع و اندازه های متفاوتی می باشد که در زاویه های مختلف باید از آنها استفاده شود، در واقع شما برای انتخاب آنها به مکان و نیاز خود باید توجه داشته باشید.

  1. قفل :

تمامی درب های شیشه ای باید با قفل بسته شوند، ولی نوع قفل در شیشه های سکوریت با قفل های دیگر متفاوت می باشد. برای نصب قفل روی شیشه سکوریت بهتر است از نوع کلید دار آن استفاده کنید، در واقع برای اینکه امنیت را در درب های شیشه ای و پارتیشن های اداری بالاتر ببرید باید از این قطعه استفاده نمایید. قفل هایی که برای شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد.

شما برای اینکه بهترین قفل را برای درب های شیشه ای خود انتخاب کنید، می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها بهترین نوع قفل را برای درب های شیشه ای تان معرفی کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

یراق آلات شیشه سکوریت در ویترین

هر یک از یراق آلاتی که در شیشه های سکوریت نصب می شوند دارای ویژگی های متنوعی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. برخی از این یراق آلات که در شیشه سکوریت به کار می روند زیبایی خاصی دارند و به همین دلیل آنها را در شیشه هایی که برای ویترین استفاده می شده است، نصب می کنند. یکی از نکاتی که در انتخاب این یراق آلات اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، کیفیت آنها می باشد که باید بسیار عالی باشد تا طول عمر و ماندگاری آنها بیشتر شود.

شما برای اینکه بهترین قفل را برای درب های شیشه ای خود انتخاب کنید، می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها بهترین نوع قفل را برای درب های شیشه ای تان معرفی کنند.

شما برای خرید شیشه سکوریت و بهترین یراق آلات برای آن می توانید با کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. از آنجایی که آنها در زمینه نصب و شناخت این شیشه ها تجربه بیشتری دارند می توانند بهترین نوع شیشه های سکوریت با یراق آلات مناسبی را برای شما نصب کنند بر این اساس بهتر است شما هم اندازه درب های شیشه ای خود را به خوبی اندازه گیری کنید و برای ساخت آنها سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت سفارش های شما آماده شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"] آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود[/caption]

خرید شیشه سکوریت از ایمن در

با بکار گیری شیشه سکوریت در تولید محصولات گوناگون بر افزایش ضریب ایمنی این محصولات تاثیر بسزایی داشته است.

شیشه سکوریت به عنوان یک محصول ایمنی در مصارفی همچون انواع درب و پنجره،شیشه و درب فروشگاه و نمایشگاه ،حمام و سونای شیشه ای، تقسیم بندی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای، محفوظ نمودن تراس و بالکن با استفاده از بالکن شیشه ای کاربرد بسزایی دارد.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای | دور دوشی

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای منازل

پارتیشن های شیشه ای برای اداره جات

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

 
ف.شیروانی بازدید : 77 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

 درب اتوماتیک

درب اتوماتیک یکی از درب هایی می باشد که امروزه در بسیاری از مکان ها نصب می شود و افراد زیادی از درب اتوماتیک برای ورودی ساختمان های مختلف خود استفاده می نمایند. این درب ها یکی از ویژگی های اصلی که دارند این است که، به صورت اتوماتیک باز و بسته می گردند و برای باز و بسته کردن آنها نیازی به فشار دست مراجعه کنندگان نمی باشد.

درب اتوماتیک ویژگی های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می دهند به دلیل مزیت ها و ویژگی های درب های اتوماتیک آنها را در ورودی ساختمان خود نصب نمایند.

 

امروزه استفاده نمودن از دربهای اتوماتیک در سراسر دنیا رایج گشته است و شما ساختمان های کمی را می توانید مشاهده کنید که درب های اتوماتیک برای ورودی ساختمان خود استفاده نکرده باشد. در کشور ما نصب کردن این درب ها در ورودی های مختلف چندین سال است که بسیار رایج گشته ، و از آنجایی که افراد با مزیت های درب های اتوماتیک آشنایی کاملی به دست آورده اند، از درب های قدیمی خود را دیگر استفاده نمی کنند و درب های اتوماتیک در انواع مختلف را جایگزین آنها نموده اند.

سهولت و آسانی در استفادهکردن از این درب ها توجه افراد بسیار زیادی را جلب نموده است و به همین دلیل امروزه افراد از درب های اتوماتیک در انواع مختلف استفاده می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1074"]آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در[/caption]

کاربرد درب اتوماتیک

درب اتوماتیک از نظر ایمنی تا حد بسیار زیادی مورد اطمینان می باشد و طراحی این درب ها به گونه ای است که استحکام زیادی در برابر ضربه های بسیار شدید دارد. همچنین باید بدانید یکی دیگر از نکاتی که در مورد در اتوماتیک وجود دارد این است که درب های اتوماتیک به انواع مختلفی تقسیم می شوند و هر یک از انواع آن ویژگی های خاصی دارد. برای اینکه با انواع این درب ها و ویژگی های آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی های مهم آن را بیان می کنیم.

سهولت و آسانی در استفادهکردن از این درب ها توجه افراد بسیار زیادی را جلب نموده است و به همین دلیل امروزه افراد از درب های اتوماتیک در انواع مختلف استفاده می کنند.

بسیاری از افرادی که مایل هستند از درب اتوماتیک برای ورودی ساختمان های مورد نظر خود استفاده نمایند باید در مورد کاربرد مهم درب های اتوماتیک اطلاعات داشته باشند تا بتوانند از آنها استفاده کنند. برخی از مهمترین کاربردهایی که درب های اتوماتیک دارند عبارت می باشد از :

امنیت درب های اتوماتیک

یکی از مهمترین کاربردهای درب اتوماتیک که اهمیت بسیاری دارد و باید به آن اهمیت بدهیم این است که در مکان هایی که نظامی هستند از آنها استفاده بسیار زیادی می شود. این مکان ها شامل نیروگاه هایی که اتمی هستند، ساختمان هایی که نظامی می باشند، پادگان ها و ... می شود. برای اینکه درب این دسته از ساختمان ها را نصب نمایید می توانید درصد زیاد امنیت آن را به تولید کنندگان سفارش دهید تا بهترین و ایمن ترین درب را برای شما تولید نمایند.

حوزه رفاه درب های اتوماتیک

شما روزانه امکان دارد وارد بسیاری از مکان های رفاهی شوید و در این مکان ها می توانید انواع درب اتوماتیک را مشاهده کنید، چرا که این درب ها در بسیاری از ساختمان های رفاهی هم مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مکان هایی که رفاهی هستند و انواع درب های اتوماتیک برای ورودی آنها نصب می شود، شامل مراکز خریدی که بسیار بزرگ می باشد، سوپر مارکت های بزرگ، هتل ها و .... می باشد.

حوزه صنعت درب های اتوماتیک

همه ما به خوبی از این موضوع اطلاع داریم یکی از حساس ترین ساختمان هایی که باید برای ورودی آنها درب اتوماتیک نصب  شود ساختمان های صنعتی می باشند. درب های اتوماتیک این دسته از ساختمان ها ویژگی های منحصر به فرد و بسیار خاصی دارد چرا که این ساختمان ها نسبت به دیگر ساختمان ها از حساسیت بیشتری برخوردار می باشند.

آزمایشگاه هایی که در انواع ساختمان ها وجود دارد، برای ورودی  شان باید از درب های اتوماتیک استفاده شود. از آنجایی که مواد تولید شده در این ساختمان از حساسیت بسیاری برخوردار هستند باید درب اتوماتیک ساخته شده برای آن با درب ساختمان های دیگر مانند فرودگاه ها ها متفاوت باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1029"]آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در[/caption]

حوزه های ساختمانی و بانکی درب های اتوماتیک

یکی دیگر از مکان های بسیار مهمی که از درب اتوماتیک برای ورودی آنها استفاده می شود، ساختمان های بانک می باشد. یکی از ویژگی های اصلی که درب این ساختمان ها دارد این است که از امنیت آنها نسبت به درب های دیگر ساختمان ها بسیار بیشتر می باشد، چرا که ساختمان هایی که بانکی هستند احتمال دارد مورد سرقت افراد سوء استفاده گر قرار بگیرند و به همین دلیل باید از آنها محافظت ویژه و خاصی شود.

ساختمان های دولتی هم البته از جمله دیگر ساختمان هایی به شمار می رود که برای ورودی آنها هم  باید از درب های اتوماتیک استفاده شود.

از آنجایی که درب اتوماتیک  ظاهر بسیار زیبایی دارد، سال های طولانی می باشد که کاربران درب های اتوماتیک را برای ورودی ساختمان های خود نصب می کنند. از سوی دیگر باید بدانید عملکرد درب های اتوماتیک بسیار هوشمندانه ای است و به همین دلیل در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی می کند، این موضوع یکی از موضوعات مهمی به شمار می رود که بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

دسته بندی درب اتوماتیک از نظر عملکرد

درب اتوماتیک از نظر عملکرد هم به سه دسته مختلف تقسیم می شود که هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارد، عملکرد این درب ها و ویژگی هایشان عبارت می باشد از :

  1. درب الکترومکانیک اتوماتیک

این نوع از درب های اتوماتیک به وسیله چرخ دنده و گیربکس عملیات باز و بسته شدنشان انجام می شود، این نوع از دربهای اتوماتیک در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. درب هیدرولیکی اتوماتیک

این نوع از درب اتوماتیک دارای یک شیشه داخلی است که هم به وسیله جک باز و بسته می شود، البته باید بدانید حرکت جک ها در این نوع از درب ها به وسیله فشاری است که روغن و مایعات درون درب  به جک وارد می کند. این نوع از درب های اتوماتیک دارای بهترین سیستم می باشند، چرا که علاوه بر مزیت های الکترومکانیک مشکلاتی که بسیاری از درب های اتوماتیک دیگر دارند را در خود جای نداده است.

البته یکی از مواردی که در مورد این درب های اتوماتیک وجود دارد و باید از آن اطلاعات داشته باشید، این است که قیمت آن نسبت به درب های اتوماتیک دیگر تا حدودی بالاتر می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این نوع درب های اتوماتیک استفاده نمی کنند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="1087"]آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در آشنایی با انواع عملکرد درب اتوماتیک - ایمن در[/caption]

  1. درب پنوماتیکی اتوماتیک

این نوع از درب اتوماتیک به وسیله فشار مستقیمی که گاز به آن وارد می کند باز و بسته می شود، البته جک هایی که در این نوع از درب های اتوماتیک وجود دارد هم دلیل دیگر باز و بسته شدن درب می باشند ولی باید بدانید که این جک ها هم خودشان از طریق فشار گاز حرکت می نمایند. روش عملکرد درب اتوماتیک پنوماتیکی به وسیله باد است، در اصل فشار باد موجب می شود که پیستون های جک حرکت کند و درب های اتوماتیک از این طریق باز و بسته شود. بر این اساس شما باید در انتخاب درب های اتوماتیک خود به این موارد اهمیت بسیار زیادی دهید تا بهترین نوع آن را برای مکان مورد نظر خود نصب کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

 

ف.شیروانی بازدید : 72 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)

درب های اتوماتیک

درب اتوماتیک یکی از انواع درب هایی می باشد که انواع متعدد و مدل های گوناگونی دارد و امروزه از آن در ورودی بسیاری از ساختمان ها استفاده می کنند. از آنجایی که نصب درب اتوماتیک مزایای بسیار زیادی دارد افراد زیادی که در ورودی ساختمان های مختلف خود از درب های قدیمی استفاده می نمودند، درب های اتوماتیک را جایگزین درب های قدیمی خود کرده اند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد این است که رفت و آمد افراد و وسایل نقلیه را بسیار آسان تر کرده است و به همین دلیل امروزه استفاده زیادی از آنها می شود.برای اینکه با مزایای درب های اتوماتیک آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین مزیت های آن را بیان می کنیم.

 

مزیت های انتخاب و استفاده از درب اتوماتیک

همانطوری که بیان نمودیم درب اتوماتیک امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد برای ورودی ساختمان های خود درب های اتوماتیک را مورد استفاده قرار می دهند. استفاده نمودن از این درب ها مزیت های بسیار زیادی دارد که عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="756"] آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک[/caption]

  1. کاربرد آسان و فراوان آن 

بر اساس تحقیقاتی که بر روی درب اتوماتیک انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که افرادی زیادی که برای فعالیت های ساختمانی خود ارزش قائل هستند از درب های اتوماتیک استفاده می کنند. بدون شک شما زمانی که به ورودی بسیاری از ساختمان ها دقت می کنید متوجه می گردید که 99 درصد ورودی آنها از درب های اتوماتیک استفاده می کنند.

بر اساس نظر سنجی هایی که در مورد درب های اتوماتیک صورت گرفته ، باید بدانید مهمترین مکان هایی که باید برای ورودی آنها از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده شود مراکز خرید بزرگ، بیمارستان های شهر، هتل ها، فروشگاه های کوچک، فرودگاه ها، مرکزهای صنعتی، بانک ها و ... می باشد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد این است که رفت و آمد افراد و وسایل نقلیه را بسیار آسان تر کرده است و به همین دلیل امروزه استفاده زیادی از آنها می شود.

  1. تنوع

یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد این است که گزینه های انتخابی آنها فراوان می باشد، یعنی تنوعی که در مدل های درب های اتوماتیک وجود دارد بسیار زیاد است. درب های اتوماتیک امروزه در دسترس بسیاری از افراد می باشد که هر یک از آنها در رنگ و طرح های گوناگونی هستند.

از جمله درب های اتوماتیک که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد درب های اتوماتیک که تاشو هستند، درب های اتوماتیک که کشویی هستند، درب های اتوماتیک که گردان هستند، درب های اتوماتیک که چرخشی هستند، درب های اتوماتیک که گردان هستند و ... می باشد. هر یک از انواع این درب ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و در مکان های بسیار خاص و ویژه ای ای مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. باز و بسته شدن آسان

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت هایی که برای درب های اتوماتیک شیشه ای می توانیم نام ببریم و امروزه توجه افراد زیادی را جلب نموده ، این است که باز و بسته شدن آنها بسیار آسان می باشد. به همین دلیل دیگر نیازی نیست برای باز کردن آنها از فشار دست خود استفاده کنید.

  1. ادراک بهتر از صنعت

درب اتوماتیک ادراک عمومی را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشیده است، شاید باور کردن این مسئله کمی برای شما دشوار باشد اما باید بدانید افرادی که وارد ساختمان شما می گردند زمانی که از درب های اتوماتیک عبور کنند شما را به عنوان یکی از افرادی در ذهن خود تعریف می کنند که به صنعت اهمیت می دهید. درب های اتوماتیک در هر نوع و مدلی که باشند ادراک شما را از صنعت نشان می دهند و به همین دلیل  کسب و کار شما پیشرفت زیادی می کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. نگهداری آسان

استفاده نمودن و نگهداری کردن از درب اتوماتیک بسیار آسان است، در صورتی که شما در عملکرد درب های اتوماتیک با مشکل مواجه شدید می توانید از کسانی که در زمینه نصب و تعمیر درب های اتوماتیک تخصص زیادی دارند کمک بگیرید، دقت داشته باشید که خودتان به هیچ وجه  اقدام به تعمیر و یا عیب یابی این درب ها نکنید، چرا که حساسیت موجود در این درب ها بسیار زیاد است.

اما به طور کلی باید بدانید درب های اتوماتیک از آنجایی که تا حد بسیار زیادی پیشرفته هستند، استانداردهای لازم را دارند و اگر نصب و راه اندازی آنها به درستی و با روش های اصولی توسط افراد متخصص انجام شود به هیچ عنوان دچار مشکل نمی شوند.

  1. قیمت مناسب

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که درب اتوماتیک از آنجایی مزیت ها  ویژگی های زیادی دارد شاید قیمت آن هم بالا باشد، در صورتی که باید بدانید درب های اتوماتیک قیمت چندان بالایی ندارند و به همین دلیل است بسیاری از افراد می توانند از آنها در ورودی ساختمان خود استفاده کنند. در واقع نسبت به خدمات و مزیت هایی که این درب ها دارند شما هر قیمتی که پرداخت کنید از مزیت های آن بهره مند می شوید.

می توانید از کسانی که در زمینه نصب و تعمیر درب های اتوماتیک تخصص زیادی دارند کمک بگیرید، دقت داشته باشید که خودتان به هیچ وجه  اقدام به تعمیر و یا عیب یابی این درب ها نکنید

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی

یکی دیگر از باورهای غلطی که در مورد درب اتوماتیک وجود دارد این است که بسیاری از افراد گمان می کنند این نوع از درب ها انرژی زیادی مصرف می کنند. این باور به هیچ عنوان صحیح نمی باشد، چرا که درب های اتوماتیک زمانی که باز و بسته می شوند انرژی بسیار کی مصرف می کنند و تنها انرژی ای که مصرف می نمایند زمان باز شدن شان می باشد.

در واقع انرژی گرمایشی و سرمایشی که درون ساختمان وجود دارد با نصب کردن درب های اتوماتیک حفظ می گردد و به طور قابل توجهی هزینه های سرمایشی و گرمایشی که در ساختمان وجود دارد را کاهش می دهد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک[/caption]

  1. امنیت

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های مهمی که در درب اتوماتیک وجود دارد و بسیاری از افراد با آن آشنایی دارند این است که امنیت آن بسیار بالا است. در واقع به همین دلیل از درب های اتوماتیک در ورودی بانک ها و ساختمان هایی که حساسی بالایی دارند استفاده می شود.  شما با نصب کردن درب های اتوماتیک به راحتی می توانید از اموال تان که در درون ساختمان وجود دارد محافظت کنید. حتی امروزه فروشگاه هایی که کوچک هم هستند از درب اتوماتیک برای ورودی خود استفاده می کنند تا امنیت ساختمان خود را بالاتر ببرند.

  1. استفاده آسان برای افراد ناتوان

همچنین یکی دیگر از مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد و باید در مورد آن آگاهی داشته باشید این است که، بسیاری از افراد جانباز و یا معلول که توانایی راه رفتن ندارند به راحتی می توانند بدون اینکه فشار دست خود را وارد کنند  از این درب ها عبور نمایند و نصب کردن این درب ها برای این دسته از افراد اهمیت بسیار زیادی دارد.

  1. سرعت باز و بسته شدن

سرعت باز و بسته شدن درب های اتوماتیک را می توانید تنظیم کنید و سرعت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. از آنجایی که سرعت باز و بسته شدن آنها بالا می باشد از ورود حشرات و جانورانی که ریز هستند جلوگیری می کند. برخی از ساختمان ها که در آنها حساسیت زیادی نسبت به دیگر ساختمان ها وجود دارد، مانند آزمایشگاه ها و کارخانه های مواد غذای باید برای ورودی از درب اتوماتیک استفاده نماید چرا که در این محیط هیچ گونه آلودگی و حشراتی نباید وجود داشته باشد.

 شما با نصب کردن درب های اتوماتیک به راحتی می توانید از اموال تان که در درون ساختمان وجود دارد محافظت کنید. حتی امروزه فروشگاه هایی که کوچک هم هستند از درب اتوماتیک برای ورودی خود استفاده می کنند تا امنیت ساختمان خود را بالاتر ببرند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"] آشنایی با مزیت های درب اتوماتیک[/caption]

  1. رنگ بندی متنوع

همه ما به خوبی می دانیم رنگ بندی یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در انتخاب هر یک از تجهیزات ساختمانی به آن دقت بسیاری می نماییم. رنگ بندی درب اتوماتیک هم بسیار متنوع می باشد و شما هر یک از رنگ ها و طرحی هایی که در آن وجود داشته باشد را می توانید سفارش دهید تا برای مکان مورد نظر شما آن را بسازند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 31 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

 کرکره برقی یکی از بهترین انتخاب های بسیار ایده آل و مناسب به شمار می رود، که علاوه بر استفاده بسیار آسانی که دارد، کیفیت بسیار مطلوب و همچنین ظاهری زیبا و شبیه با نمای ساختمان مورد نظر شما هم دارد. کرکره برقی دارای بالاترین استانداردهای آمریکا و اروپا می باشد و در حال حاضر از جمله خاص ترین و زیباترین کرکره های اتوماتیک به شمار می رود که در سراسر بازار جهان وجود دارد.

با در نظر گرفتن توصیه ای که بسیاری از معماران دنیا دارند باید بدانید، انتخاب کردن کرکره برقی برای خریدارانی که می خواهند ساختمان ها زیبای و ایمنی داشته باشند بسیار مناسب است.

 

استفاده نمودن از کرکره برقی در ساختمان های هوشمند و مدرن که امروزه ساخته می شوند بسیار افزایش پیدا کرده است. این کرکره های اتوماتیک به دلیل دارا بودن استانداردهایی که در کشور اروپا و آمریکا مشخص شده است، مزیت های خاص و مکانیزم منحصر به فردی دارند. در کشور ایران استفاده از کرکره برقی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و بسیاری از افراد که کرکره های قدیمی داشتند آنها را کنار گذاشته اند و از کرکره های برقی استفاده می کنند.

برخی از فضاهایی که از نظر ارتفاع محدودیت دارند کرکره های برقی برای آنها بهترین انتخاب به شمار می رود، چرا که فضایی مورد نیاز برای نصب این کرکره ها بین 20 الی 25 سانتی متر می باشد.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="960"]آشنایی با مزیت های کرکره برقی آشنایی با مزیت های کرکره برقی[/caption]

ویژگی های نصب کرکره برقی

کرکره برقی یکی از ویژگی های مهمی که دارد این است که دارای، سیستم ضد سقوط است که این سیستم موجب می شود اگر در هر شرایطی فنرها و کابل های کرکره به خوبی عمل نکنند، از سقوط درب و صدمه هایی که احتمال دارد در اثر سقوط آن اتفاق بیفتد جلوگیری نماید. یکی از مهمترین و مشخص شده ترین ویژگی های کرکره های برقی این است که فضای بسیار محدود و کمی را اشغال می کنند و تنها فضایی که آنها برای نصب شدن نیاز دارند سقف پارکینگ است که از آن برای باز و بسته شدن خود بهره برداری می کنند. همچنین این ویژگی کرکره برقی موجب می شود که شما به راحتی اتومبیل خود را تا حد بسیار زیادی نزدیک کرکره پارک کنید.

یکی دیگر از ویژگی های کرکره برقی در عملکرد کرکره برقی تاثیر به سزایی گذاشته موجب شده است طرفداران بسیاری پیدا کند رنگ بندی متفاوت آن می باشد. این ویژگی موجب شده است، که شما هر رنگی را که با نمای ساختمان شما هماهنگی بیشتری انتخاب کنید و نصب نمایید. کرکره های برقی برای پارکینگ هایی که تردد در آنها زیاد است هم بسیار عالی می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع باید بدانید انتخاب این کرکره ها انتخاب مناسبی می باشد.

در کشور ایران استفاده از کرکره برقی  مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و بسیاری از افراد که کرکره های قدیمی داشتند آنها را کنار گذاشته اند و از کرکره های برقی استفاده می کنند.

از آن جایی که این کرکره ها به وسیله فنرهای بالانس بسیار قوی نگه داشته می شوند ، فشار اضافی که روی آنها به وجود می آید را کم می کنند و وزن اصلی کرکره را به تعادل می رسانند. سیستم های موتوری و چرخشی که برای کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع است و هر یک از این موتورها که بر روی کرکره نصب می شوند دارای مزایا و معایبی می باشند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]مزیت های کرکره برقی آشنایی با مزیت های کرکره برقی[/caption]

مزایای کرکره برقی

همانطوری که بیان نمودیم کرکره برقی امروزه مورد استفاده بیشتر ساختمان ها قرار گرفته و به دلیل استفاده آسان از آن طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. برخی از مهمترین ویژگی هایی که می توانیم برای کرکره های اتوماتیک و یا برقی نام ببریم عبارت می باشد از :

  1. فضای محدود برای نصب آن :

فضایی که برای نصب کرکره برقی مورد نیاز است بسیار محدود می باشد. فضایی که برای نصب آنها نیاز دارید تنها 20 تا 25 سانتی متر است که این اندازه برای ارتفاع کافی می باشد.

  1. زیبایی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های این کرکره ها زیبا بودن آنها می باشد. استفاده کردن از کرکره برقی ساختمان های شما را بسیار زیباتر می کند و با نمای زیبای ساختمان هماهنگی زیادی دارد.

  1. تنوع در رنگ بندی :

تنوع در رنگ و طرح های که در کرکره برقی وجود دارد موجب شده است تا شما هر رنگ و طرحی را که مایل هستید در بین انواع آن انتخاب کنید، دقت داشته باشید که رنگ و طرح انتخابی شما با نمای ساختمان تان هماهنگی لازم را داشته باشد. همچنین هر یک از انواع این کرکره ها با یکدیگر متفاوت می باشد که شما بسته به نوع ساختمان خود هر یک از انواع را که مایل باشید می توانید انتخاب کنید و در ورودی ساختمان خود نصب کنید.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. صدای کم :

صدای باز و بسته شدن کرکره های برقی بسیار ناچیز می باشد، چرا که درون سیستم موتور آنها عایق صدا قرار داده شده است که صدای باز و بسته شدن آن را بسیار کاهش می دهد.

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های این کرکره ها زیبا بودن آنها می باشد. استفاده کردن از کرکره های اتوماتیک ساختمان های شما را بسیار زیباتر کرده و به آن ظاهری امروزی و مدرن می دهد که هم حس امنیت را القا کرده و هم حس زیبایی در ببننده را ترغیب می کند و با نمای زیبای ساختمان شما هماهنگی زیادی دارد.

  1. طول عمر بالا :

طول عمر کرکره برقی بسیار زیاد می باشد، چرا که اصطکاک بین قطعات تشکیل دهنده سیستم کرکره های برقی بسیار پایین است. همچنین پنل هایی که در کرکره های اتوماتیک، به کار رفته است به دلیل رنگ الکترو استاتیک که روی آن زده شده در آن به کار رفته، ضد خش می باشد که این ویژگی یکی از بهترین ویژگی های آن به شمار می رود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]مزیت های کرکره برقی مزیت های کرکره برقی[/caption]

 

  1. کار کردن بدون برق :

با اینکه کرکره برقی  به وسیله برق کار می کند، باید بدانید که در درون آن باتری هم وجود دارد و به همین دلیل زمانی که برق در سیستم آن وجود نداشته باشد، باز و بسته کردن کرکره برقی بسیار راحت انجام می گردد و به آسانی امکان پذیر می باشد، چرا که خلاص نمودن کرکره های برقی بسیار آسان می باشد و با آن مشکلی نخواهید داشت.

  1. قرار دادن پنجره درون آن :

شما اگر بخواهید می توانید در روی کرکره هایی که برای شما طراحی می شود پنجره ای را سفارش دهید قرار دهند، برخی از افراد مایل هستند در کرکره های برقی خود پنجره و یا درب جداگانه ای طرحی کنند، البته باید بدانید این ویژگی بیشتر برای کرکره هایی مناسب است که اندازه زیادی دارند.

  1. تردد نامحدود :

تردد از کرکره های برقی نامحدود می باشد و شما می توانید هر اندازه ای که مایل هستید اندازه آن را سفارش دهید تا هر نوع خودرو از زیر آن رد شود.

  1. امنیت بالا :

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در کرکره های برقی وجود دارد و بسیاری از افراد از این ویژگی آن اطلاع دارند، این است که امنیت در این کرکره های اتوماتیک بسیار زیاد است. در واقع هیچ گونه درز و شیاری در کرکره های برقی وجود ندارد که سارقین بتوانند از طریق آن درز و یا شیار به درون فضا ر پیدا کنند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="964"]مزیت های کرکره برقی مزیت های کرکره برقی[/caption]

  1. سرعت بالای باز و بسته شدن :

سرعتی که در باز و بسته شدن درب های اتوماتیک وجود دارد نسبت به بسیاری از درب های دیگر بالاتر می باشد و کار کردن با آنها به همین دلیل بسیار آسان تر شده است. شما می توانید سرعت این سازه ها را خودتان تنظیم کنید.

بدون شک مزیت هایی که در کرکره برقی وجود دارد بسیار زیاد می باشد و در واقع به همین دلیل است که استفاده از آن امروزه بسیار بیشتر شده است و افراد از آن استفاده می کنند. شما می توانید هر یک از انواع این کرکره های برقی را که مایل هستید را در فضای مورد نظر خود نصب نمایید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02146876293   0933508582

 

ف.شیروانی بازدید : 50 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

 نرده استیل یکی از پرفروش ترین نرده هایی می باشد که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و آن را در بسیاری از فضاهای مورد نظر خود نصب می نمایند. از آنجایی که قیمت آن بسیار مناسب می باشد بیشتر افراد ترویج می دهند از آن برای نمای دکوراتیو خود استفاده کنند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که نرده استیل دارد این است که شما آن را در هر یک از فضاهایی که مایل باشید می توانید نصب کنید و محدودیتی در نصب کردن آن نخواهید داشت. نرده استیل انواع متفاوتی دارد و هر یک از نرده های استیل هم ویژگی های گوناگونی دارند که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم.

 

انواع نرده استیل

همانطوری که بیان نمودیم نرده استیل انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها ویژگی های گوناگونی دارند، برای اینکه با آنها آشنایی بیشتری به دست آورید باید بدانید که آنها عبارت می باشند از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

 

  1. نرده راه پله :

اگر شما به دنبال نرده ای می باشید که هیچ خط و خم وارد آن نشود بدون شک باید نرده استیل را انتخاب کنید، چرا که این نوع از نرده های استیل مقاومت بسیاری در برابر ضربه ها دارند. جنس این نرده ها تشکیل شده از موادی خاص می باشد که به خوبی گرما دیده اند و به همین دلیل دوام زیادی دارد. این نرده استحکام بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید بدانید که ایمنی آن هم به دلیل استحکام اش بسیار بالا می باشد.

شما می توانید در آپارتمان ها خود زا این نرده استفاده کنید و از آنجایی که رنگ بندی آن متنوع می باشد، می توانید هر یک از رنگ های آن را که با نمای ساختمان شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید. نرده های استیل که در راه پله قرار می گیرد به انواع متفاوتی تقسیم می شود که آنها عبارتند از :

الف) نرده سه خط :

همانطور یکه از نام این نرده استیل مشخص است، باید بدانید که این پرده از سه میله تشکیل شده است و ارتفاع هر یک از آنها اندازه هم می باشد ولی در ضخامت با یکدیگر تفاوت هایی دارند و هر یک از آنها ضخامت متنوعی دارند و در یک از قسمت های نرده قرار می گیرند. شما با اطمینان خاطر کامل می توانید از این نوع نرده های استیل در ساختمان خود استفاده کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید.

 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که نرده استیل دارد این است که شما آن را در هر یک از فضاهایی که مایل باشید می توانید نصب کنید و محدودیتی در نصب کردن آن نخواهید داشت

ب) نرده چهار خط :

یکی دیگر از انواع نرده استیل که در راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد ، نرده های چهار خط می باشد. لوله های نازک و لوله بزرگ از جمله تشکیل دهنده این نوع نرده به شمار می رود که ایمنی آن هم بسیار بالا می باشد. به طور کلی باید بدانید که نرده های استیل راه پله مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل کسانی که امنیت و استحکام برایشان مهم است می توانند از انواع آن بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خود استفاده کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1221"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

  1. نرده حصاری :

اجرا کردن این نوع از نرده استیل به صورت عمودی می باشد، البته میله های آن به صورت عمودی و افقی روی هم نصب می گردند. از آنجایی که شکل این نوع از نرده های استیل مانند حصار می باشد به طور عمودی و افقی آنها را روی یکدیگر قرار می دهند. اینکه شما این نوع از نرده های استیل را انتخاب کنید به دکوراسیون داخلی تان بستگی دارد و همچنین باید بدانید زیبایی که در این نرده ها وجود دارد تاثیر بسیاری در نمای ساختمان می گذارد.

  1. نرده شیشه خور :

یکی دیگر از انواع نرده استیل نرده های شیشه خور می باشد که طرح های آن بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل مشتریان می توانند در بی انواع آن یکی از آنها را که با دکوراسیون داخلی و یا خارجی آنها سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنند. این نوع از پرده ها در انواع مختلف پایه پروفیلی، پایه تسمه ای، پایه لوله ای، پایه طرح دار و ... تولید می شود که مشتریان می توانند بر اساس خواسته خود یکی از آنها را انتخاب کنند تا سفارش آنها آماده شود. رنگ بندی شیشه های این نوع از نرده های استیل هم متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از رنگ های آن را که مایل هستید را انتخاب کنید.

از آنجایی که شکل این نوع از نرده های استیل مانند حصار می باشد به طور عمودی و افقی آنها را روی یکدیگر قرار می دهند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. نرده پایه پیچی :

یکی از جدیدترین و بهترین نرده استیل که امروزه آن را می توانید مورد استفاده قرار دهید نرده های پایه پیچی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از نرده ها وجود دارد این است که با اصول مهندسی همخوانی زیادی دارد. نصب این نوع از نرده استیل بیشتر برای خانه هایی که دوبلکس هستند مورد استفاده قرار می گیرد تا راه پله های آنها را زیباتر سازد. از آنجایی که طراحی این نرده های استیل بسیار منحصر به فرد می باشد، شما می توانید آنها را در بسیاری از فضاهایی که زیبایی مد نظرتان می باشد نصب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1280"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

این نوع از نرده های استیل با دستگاه هایی که بسیار خاص هستند به خوبی جلا داده می شوند تا از این طریق نظر مشتریان را تا حد بسیار زیادی جلب نماید. اگر شما به دنبال یک طرح خاص و زیبا هستید بدون شک باید این طرح از نرده استیل را انتخاب کنید.

  1. نرده دوسر گلابی :

این طرح از نرده استیل یکی از طرح های پرفروش به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و در خانه ها و مجتمع های تجاری و ... آن را نصب می کنند. کاربرد اصلی که در این نوع از نرده های استیل وجود دارد برای ساختمان های دوبلکس می باشد. پایه هایی که برای این نوع از نرده های استیل ساخته می شود به رنگ نقره ای و طلایی می باشد و به همین دلیل به زیبایی ساختمان تا حد بسیار زیادی کمک می کند. مقاومتی که در این نوع از نرده ها وجود دارد بسیار زیاد می باشد و بر همین اساس اگر به دنبال نرده مقاوم و ایمنی می باشد، می توانید آن را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در آشنایی با انواع نرده استیل - ایمن در[/caption]

 

ویژگی های نرده استیل

همانطوری که به خوبی متوجه شدید نرده استیل یکی از بهترین نرده های می باشد که امروزه به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهمترین ویژگی هایی که در این نوع نرده ها وجود دارد مقاومت آنها می باشد و بر همین اساس اگر شما به دنبال نرده های مقاوم و با کیفیتی می باشید، می توانید این نرده ها را انتخاب کنید. موادی که در تولید این نرده ها به کار می رود بسیار عالی و با کیفیت می باشد، به همین دلیل طول عمر و ماندگاری آنها هم بسیار بالا می باشد.

یکی از نکاتی که در خرید نرده استیل بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که اندازه آن را به خوبی اندازه گیری کنید و به سازندگان و فروشندگان ارائه دهید، چرا که اندازه مشخص شده آن برای قیمت بسیار مهم است و هر چه که شما اندازه بیشتری از آن را سفارش دهید بدون شک باید قیمت بیشتری را هم برای خرید آنها پرداخت کنید، بر همین اساس برای اندازه گیری نرده های مورد نیاز خود بهتر است با فروشندگان مشورت کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02146876293   0933508582

ف.شیروانی بازدید : 81 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (1)

نرده شیشه یکی از تجهیزات ساختمانی به شمار می رود که زیبایی بی نظیری در ساختمان ایجاد می کند و به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد از این تجهیزات در ساختمان خود استفاده می کنند. شیشه به تنهایی زیبایی بسیار زیادی دارد و اگر در نرده طراحی شود زیبایی آن چندین برابر می گردد.

کاربرد نرده شیشه در طراحی ساختمان روز به روز بیشتر می شود و به همین دلیل از آن در پوشش پنجره ها هم استفاده می کنند تا نمای بیرونی را هم زیباتر کند. امروزه در بسیاری از ساختمان ها می توانید نرده شیشه را مشاهده کنید و البته باید بدانید نرده های شیشه ای انواع متفاوتی دارد و ویژگی های آن هم بسیار منحصر به فرد می باشد. نرده شیشه مزیت های بسیار زیادی دارد که برای آشنایی شما در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

 

مزیت های نرده شیشه

همانطوری که بیان نمودیم نرده شیشه مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که افراد از آن در بسیاری از فضاها استفاده می کنند. برخی از مزیت های بسیار مهمی که نرده های شیشه ای دارند عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="664"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

 

  1. مقاومت در برابر رطوبت :

نرده هایی که فلزی هستند در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارند و امکان دارد که بعد از مدتی پوسیده یا لکه دار شوند و همچنین زنگ زدن هم یکی دیگر از ویژگی های نرده های فلزی در رطوبت به شمار می رود. اما نرده شیشه ای مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. در دماهای متنوع این نرده های شیشه مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل شما در هر محیطی که زندگی می کنید می توانید این نرده ها را مورد استفاده قرار دهید. از جمله مهمترین ویژگی هایی که آنها دارند این است که ضد زنگ و ضد آب می باشند.

  1. زیبایی :

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای نرده شیشه بیان کنیم و بسیار مهم می باشد زیبایی آن است. زیبایی که در نرده های شیشه وجود دارد در نمای ساختمان ها و طراحی داخلی خانه تاثیر زیادی دارد. در راه پله ها این نرده ها زیبایی بی نظیری ایجاد می کند. بر این اساس اگر شما به دنبال نرده های زیبا و خاص برای راه پله خود می باشید، بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید این نرده ها هستند.

[caption id="" align="aligncenter" width="902"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. عمر و ماندگاری :

ماندگاری نرده شیشه و طول عمر آن بسیار زیاد می باشد و شما می توانید تا چندین سال از آنها استفاده کنید. بنابراین شما تا چندین سال می توانید روی آنها حساب باز کنید و دیگر نرده های خود را تعویض ننمایید. بسیاری از افرادی که طول عمر و ماندگاری نرده برایشان اهمیت زیادی دارد باید بدانند که این نرده ها بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشد.

  1. کیفیت :

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای نرده شیشه بیان کنیم کیفیت آن می باشد. شیشه ای که برای نرده های شیشه به کار می رود سکوریت می باشد و به همین دلیل باید بدانید که مقاومت و استحکام آن بسیار زیاد است.

زیبایی که در نرده های شیشه وجود دارد در نمای ساختمان ها و طراحی داخلی خانه تاثیر زیادی دارد

شیشه های سکوریت به تنهایی مزیت های بسیار زیادی دارند که اگر در نرده های شیشه هم به کار بروند مزیت های خود را حفظ می کنند. از آنجایی که احتمال شکستگی این نرده ها وجود دارد، باید بدانید در صورتی که شکسته شوند، خرده های آن بسیار ریز می شود و به همین دلیل برای سلامتی خطری ندارد.

کاربرد نرده شیشه

کاربردی که نرده شیشه دارد برای بسیاری از مکان ها و فضاهای متنوع می باشد، اگر شما در مورد کاربر آن اطلاعات زیادی ندارد باید بدانید که کاربرد آن بسیار متنوع است و برخی از مهمترین کاربردهای آن عبارت می باشد از :

 

[caption id="" align="aligncenter" width="679"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

  1. کاربرد آن در راه پله :

در فضاهای داخلی استفاده از نرده شیشه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نما دارد و از آن به عنوان حفاظ استفاده می شود. اگر خانه و محل کار شما دوبلکس است می توانید از این نرده های شیشه استفاده کنید. بهترین انتخاب برای اینکه از پله های خود مراقبت کنید بهتر است از این نرده ها استفاده کنید.

برخی از افرادی که می خواهند تاثیر نرده های شیشه در زیبایی فضای مورد نظر شان بیشتر شود، پله ها را هم شیشه ای سفارش می دهند. نگران مقاومت شیشه های به کار رفته در پله ها و نرده شیشه نباشید، چرا که در آنها امنیت بسیار زیادی وجود دارد و به خوبی می توانند وزن را تحمل کنند. نرده های شیشه که برای راه پله مورد استفاده قرار می گرند دارای انواع متفاوتی می باشند و شما هر یک از آنها را که مایل باشدی را می توانید انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

  1. جداکننده فضا :

یکی دیگر از کاربردهایی که نرده شیشه دارد و در بسیاری از فضاها از آن استفاده می کنند این است که آن را به عنوان جداکننده می شناسند. در اداره ها و شرکت ها برای اینکه برخی از فضاها را جدا کنند از این شیشه ها استفاده می نمایند. این تکنیک مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. از جمله اساسی ترین و مهمترین ویژگی های آن این است که ارتباط درون سازمانی با آنها آسان تر می شود. همچنین باید بدانید با استفاده از آنها مدیران به راحتی می توانند عملکرد همه کارکنان خود را به خوبی زیر نظر بگیرند.

البته امروزه پارتیشن های شیشه ای برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، ولی به صورت کلی باید بدانید که استفاده از نرده شیشه هم برای این مورد بسیار مناسب می باشد و برای اینکه تنها فضای عبور و مرور را جدا کرد استفاده از انها بسیار مناسب تر می باشد.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه آشنایی با مزیت ها و انواع نرده شیشه[/caption]

  1. در اطراف استخر :

از جمله دیگر کاربردهایی که نرده شیشه دارد این است که آنها را می توانید در اطراف استخر مورد استفاده قرار دهید و نصب کنید. اگر استخر شما در فضای باغ و آزاد باشد استفاده از نرده های شیشه برای این فضا بسیار ضروری می باشد. اگر شما در ویلای خود استخر دارید بهترین انتخابی که می توانید برای زیبای و امنیت آن داشته باشید استفاده از نرده های شیشه می باشد. بدون شک استفاده از نرده شیشه در استخرها زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند.

  1. حفظ پشت بام :

امروزه در بسیاری از ساختمان ها روف گاردن را طراحی می کنند، و از آنجایی که ارتفاع ساختمان ها بسیار زیاد است، بدون شک به نرده هایی برای اینک امنیت را در پشت بام ایجاد کنند نیاز دارند. انتخاب نرده شیشه از جمله بهترین انتخاب هایی می باشد که شما می توانید داشته باشید، چرا که با انتخاب این نرده ها هم فضای پشت بام زیباتر می شود و هم امنیت در فضای شما ایجاد می گردد. البته باید بدانید در بالکن ها هم از نرده های شیشه استفاده می گردد و تاثیر بسیاری در زیبایی طراحی خارجی دارند.

البته امروزه پارتیشن های شیشه ای برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، ولی به صورت کلی باید بدانید که استفاده از نرده شیشه هم برای این مورد بسیار مناسب می باشد و برای اینکه تنها فضای عبور و مرور را جدا کرد استفاده از انها بسیار مناسب تر می باشد.

شما برای نصب نرده شیشه ای باید از کسانی که تخصص زیادی در این زمینه دارند کمک بگیرید. آنها از آنجایی که تجربه زیادی در نصب آنها دارند به خوبی می توانند شما را در انتخاب نرده های شیشه راهنمایی کنند تا یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید و در فضای مورد نظرتان نصب کنید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 429
  • بازدید سال : 2,686
  • بازدید کلی : 12,198