loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 32 یکشنبه 06 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که پارتیشن شیشه ای نوعی دیوار شیشه ای می باشد که در زیبایی و بهینه سازی فضایی هایی که نصب می شود نقش بسیاری دارد. اینکه شما فضاها را از یکدیگر به بهترین نحو ممکن تفکیک کنید و در این فضاهای تفکیک شده عایق صوتی وجود داشته باشد تنها با پارتیشن های شیشه ای ممکن است.

اگر شما یک محیط اداری با مساحت زیادی را در اختیار دارید باید بدانید که جداسازی فضاهای داخلی محیط اداری با پارتیشن بندی امکان پذیر است. متریال هایی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها را خودتان می توانید سفارش دهید تا برایتان نصب کنند.

 

تاثیر پارتیشن شیشه ای در زیبایی دکوراسیون داخلی

سالن های بزرگ و یا بخش های مختلفی که در یک محیط اداری و خانه وجود دارد به وسیله این پارتیشن ها به بهترین نحو و زیباترین حالت ممکن از یکدیگر جدا می شوند. برخی از افراد بر این باور هستند که پارتیشن های شیشه ای تنها در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. ولی شما باید بدانید پارتیشن ها در قسمت های از خانه هم کاربرد دارد. خانه هایی که کوچک هستند و دیوارهای گچی دارند را اگر بخواهیم با همان دیوارهای گچی بخش بندی کنیم بدون شک زیبایی خود را از دست می دهند و یک فضای بسیار کوچک در آن خانه باقی می ماند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]نمونه پارتیشن شیشه ای نمونه پارتیشن شیشه ای[/caption]

اما با نصب پارتیشن های شیشه ای هم فضای خانه بهینه سازی می شود و هم درون خانه بسیار شیک تر و زیباتر می گردد. شما برای اینکه بخواهید این دیوار را از خانه بردارید نیازی به خراب کاری و صرف زمان طولانی ندارید، چرا که آنها به راحتی جابجا می شوند و فضای کمی را به خود اختصاص می دهند. اگر می خواهید با تاثیر پارتیشن های شیشه ایی در دکوراسیون خانه آشنایی بیشتری به دست آورید باید بدانید که به طور کلی آنها به دو بخش تقسیم بندی می شوند. این دو بخش عبارت می باشد از :

  1. پارتیشن شیشه ای قسمت اداری

امروزه یکی از پرکاربردترین و مهمترین تجهیزاتی که در اداره ها مورد استفاده قرار  می گیرد پارتیشن شیشه ای می باشد. از آنجایی کهقیمت پارتیشن شیشه ای بسیار مناسب است و انواع مختلفی دارد هر فردی می تواند در اداره خود این پارتیشن ها را نصب کرده و از مزیت های آن بهره مند شود. اینکه در محیط اداری شرایطی وجود داشته باشد کارمندان به راحتی کار کنند و هیچ حواس پرتی در محل کار نداشته باشند دارای اهمیت بسیار مهمی می باشد.

از آنجایی که قیمت پارتیشن شیشه ای بسیار مناسب است و انواع مختلفی دارد هر فردی می تواند در اداره خود این پارتیشن ها را نصب کرده و از مزیت های آن بهره مند شود.

پارتیشن های شیشه ای علاوه بر اینکه تمرکز کارکنان را زمان کار کردن بسیار بیشتر می کنند نقش بسیار مهمی هم در زیبایی و طراحی دکوراسیون محیط اداری دارند. به طور معمول در سالن هایی که بزرگ هستند و اتاق های کمتری در آنها وجود دارد، جداسازی بخش های آن سالن به وسیله پارتیشن های شیشه ای می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای[/caption]

زمانی که افزایش و یا کاهش نیرو در اداره داشته باشید به راحتی می توانید ابعاد پارتیشن ها را تغییر دهید. اگر دیوارها گچی باشند بدون شک هرگز از این امکان برخوردار نخواهید بود. راندمان کاری کارمندان در این فضا بسیار افزایش پیدا می کند و فضایی مخصوص برای آنها ایجاد می شود. برخی جلسه های بسیار مهمی که در اداره برگزار می شود باید در محیطی آرام باشد که عایق صوتی شیشه های پارتیشن بندی این محیط آرام را به وجود می آورد و جلسات با کمترین آلودگی صوتی برگزار می شود.

عوامل بسیاری هستند که زیبایی محیط اداری را افزایش می دهند اما باید بدانید پارتیشن های شیشه ای نقش بسیار بیشتری در این مورد دارند.برخی از مهمترین کاربردهای آن در محیط اداره عبارت می باشد از :

الف)  از نظر اقتصادی نصب پارتیشن های شیشه ای برای محیط های اداری بسیار به صرفه می باشد. اگر متراژ اداره شما زیاد باشد بدون شک اگر بخواهید تفکیک بندی آن را با دیوارهای گچی انجام دهید باید هزینه بسیاری را صرف نمایید. ولی پارتیشن های شیشه ای در کمترین زمان و در بهترین حالت نصب می شوند که هزینه بالایی هم ندارند.

ب) بدون شک شما برای انجام دادن کارهای اداری خود زمان زیادی ندارید، به همین دلیل باید تجهیزاتی را که در اداره می خواهید مورد استفاده قرار دهید را سریع نصب نمایید. شما برای نصب پارتیشن های اداری تنها کافی است اندازه های تفکیک بندی شده اتاق ها را به شرکت ارائه دهید تا بعد از ساخته شدن تنها در یک روز نصب شوند.

ج) مشتریان بعد از اینکه وارد شرکت و محیط اداری شما شوند با مشاهده پارتیشن بندی های زیبایی که انجام داده اید نظرشان جلب می شود و همین امر نقش بسیاری در دیدگاهشان دارد تا با شما همکاری کنند.

از نظر اقتصادی نصب پارتیشن های شیشه ای برای محیط های اداری بسیار به صرفه می باشد. اگر متراژ اداره شما زیاد باشد بدون شک اگر بخواهید تفکیک بندی آن را با دیوارهای گچی انجام دهید باید هزینه بسیاری را صرف نمایید. ولی پارتیشن های شیشه ای در کمترین زمان و در بهترین حالت نصب می شوند که هزینه بالایی هم ندارند.

د) با نصب پارتیشن های شیشه ای و بازدید مشتریان از اداره شما دیدگاهشان به طور کلی در مورد کار شما امکان دارد تغییر پیدا کند. در واقع همانطور که می دانید زیبایی دکوراسیون و طراحی اداره به زیباترین شکل ممکن تاثیر بسیاری در عقد قرارداد های بسیار مهم دارد.

  1. پارتیشن شیشه ای قسمت خانگی

استفاده از پارتیشن های شیشه ای امروزه در خانه ها هم بسیار به چشم می خورد و شما می توانید آنها را در بیشتر خانه ها مشاهده کنید. از آنجایی که این پارتیشن ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند  و ظاهر بسیار زیبایی دارند یکی از بهترین جایگزین ها برای دیوارهایی که تغییر ناپذیر می باشند هستند. اینکه شما تصور کنید پارتیشن های شیشه ای تنها برای محیط های اداری می باشد یک باور بسیار اشتباه است و پارتیشن های بسیار زیبایی هم در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پارتیشن های شیشه ای در انواع و رنگ بندی مختلفی می باشند که شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و محیط خانه تان به کار ببرید. برخی از فضاهایی که برای دکوراسیون داخلی خانه می توانید از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]نمونه اجرا شده پارتیشن شیشه ای نمونه اجرا شده پارتیشن شیشه ای[/caption]

- اتاق کودکان به طور معمول اسباب بازی بسیار زیادی دارد و  شما شاید به فکر باشید بخشی را در اتاق برای اسباب بازی های کودک قرار دهید. بخش دیگری را برای خواب و همچنین لباس های او را از یکدیگر تفکیک سازید. کارشناسان و طراحانی که پارتیشن های شیشه ای را برای فضاهای متفاوت طراحی می کنند بهترین مدل و سبک را برای فضاهای مورد نظر شما معرفی خواهند کرد تا از آنها استفاده کنید.

- فضای پذیرایی یکی از دیگر فضاهایی می باشد که شما به وسیله پارتیشن های شیشه ای این فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می توانید طراحی کنید. برخی از خانه هایی که مساحت کمی دارند و شما می خواهید بهترین فضا را برای آنها طراحی کنید، پارتیشن های شیشه ای برای طراحی این فضا بسیار مناسب است. بخش نشیمن و بخش میز ناهارخوری را با استفاده از پارتیشن ها می توانید جدا کنید تا زیبایی بیشتری در فضای شما به وجود آید. رنگ بندی و سبک هایی که پارتیشن های شیشه ای دارند بسیار متنوع می باشد و شما می توانید در بین انواع آنها یکی را انتخاب کرده و در پذیرایی خود به کار ببرید.

- از دیگر فضایی که شما می توانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای زیبای آن را افزایش دهید استخرها می باشند. برخی از خانه هایی که استخر دارند به وسیله پارتیشن های شیشه ای زیبایی بیشتری به دست می آوردند. این پارتیشن ها باید دور تا دور استخر قرار گیرند که ارتفاع آنها اصولا کم است. ولی برای اتاق رختکن می توان بخش جداگانه ای از این پارتیشن های شیشه ای را سفارش دهید تا برای شما نصب کنند.

شرکت ایمن در از آنجایی که سال های زیادی است در زمینه تولید و نصب پارتیشن های شیشه ای تخصص دارد می تواند به شما در مورد نصب و استفاده از این پارتیشن ها راهنمایی های لازم را ارائه دهد تا شما زیبایی دکوراسیون فضای داخلی خود را افزایش دهید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 2,669
  • بازدید کلی : 12,181