loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 28 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای از جمله مهمترین قسمت هایی می باشد که در بسیاری از مکان ها از آن استفاده زیادی می شود. در واقع باید بدانیم به دلیل مزیت هایی که پارتیشن های شیشه ای دارند به آنها اهمیت زیادی داده می شود و از آنجایی که شیشه پارتیشن به انواع متعددی تقسیم می شود باید بدانید که برای نصب هر یک از آنها روش های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه هم با انواع نصب پارتیشن شیشه ای آشنایی داشته باشید و همچنین آنها را بهتر بشناسید در ادامه برخی از مهمترین ویژگی هایی را که دارا می باشد و باید در نصب آنها از آنها مطلع باشیم را بیان می کنیم.

 

اجرا و نصب انواع پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم برای اجرا نمودن و نصب کردن انواع پارتیشن شیشه ای باید با انواع آنها آشنایی داشته باشید و همچنین اینکه کدام یک از آنها برای چه مکانی مناسب می باشد را هم توجه نمایید، در ادامه آنها را معرفی می کنیم که عبارت هستند از :

[caption id="" align="aligncenter" width="986"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

 

  1. پارتیشن های شیشه ای فریم لس

این نوع از پارتیشن شیشه ای برای طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد که از آن برای هدف های متنوع استفاده می شود، وظیفه اصلی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد و باید رعایت شود این است که فضاها را از یکدیگر به خوبی جدا کند، البته باید بدانید هر یک از آنها به نسب متریالی که در آنها به کار رفته است قابلیت های متنوعی دارند.

به عنوان مثال باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای فریم لس که از چوب برای تولید آنها استفاده شده است به عنوانی یک از بهترین عایق هیا صدا در مکان های مختلف نصب می شوند. برخی از انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس ضد حریق می باشند و به همین دلیل از آنها می توان در خانه هم استفاده کرد تا هم امنیت را به خانه آورد و همچنین زیبایی آن را بیشتر نمود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس فریم دارد ولی باید بدانید که فریم آن بسیار نازک می باشد و نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای که مورد استفاده قرار می گیرند دارای فریم نازک تری است. پروفیل هایی که در این نوع از پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس آلومینیوم می باشد و یا اینکه آنها را از فلزهای دیگری تولید می کنند. فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد شیشه سکوریت را می تواند به خوبی نگهداری کند و مقاومت آنها در برابر خوردگی بسیار بالا می باشد و همچنین آنها استحکام بسیار زیادی دارند که به راحتی می توانند شیشه ها را در خود نگه دارند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

قسمت های مهم در پارتیشن های فریم لس

یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمت هایی که در پارتیشن شیشه ای فریم لس وجود دارد شیشه سکوریت آن است. همچنین باید بدانید که این نوع از پارتیشن های شیشه ای از یراق آلات ویژه و مخصوصی استفاده می شود. از آنجایی که این نوع از پارتیشن های شیشه ای زیبایی بیشتری نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای دارد، باید بدانی که یراق آلات مورد استفاده در آنها هم باید زیبایی داشته باشد.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد این است که هزینه آن نسبت به دیگری پارتیشن ها بسیار کمتر است، چرا که در آن نوع از پارتیشن های شیشه ای یراق آلات خاصی استفاده می شود ولی در نوع فریم لس بیشتر شیشه سکوریت استفاده می شود. از آنجایی که در این نوع پارتیشن شیشه ها یکدست هستند و مانعی بین آنها وجود ندارد باید بدانید که جلوه بهتری هم ایجاد خواهند کرد.

فریم لس فریم دارد ولی باید بدانید که فریم آن بسیار نازک می باشد و نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای که مورد استفاده قرار می گیرند دارای فریم نازک تری است. پروفیل هایی که در این نوع از پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس آلومینیوم می باشد و یا اینکه آنها را از فلزهای دیگری تولید می کنند

این پارتیشن شیشه ای از شیشه های سکوریت که 10 میل هستند ساخته می شود، به همین دلیل آنها را در پروژه های بسیار زیادی می توانید مورد استفاده قرار دهید و اجرا کنید. یکی از مهمترین و اصلی مریت هایی که در بخش های این پارتیشن وجود دارد این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و همچنین از آنجایی که در آن فریم زیادی به کار برده نشده است دید بسیار بارزتری را به افراد ارائه می دهد. این پارتیشن های شیشه ای به این دلیل که فریم ندارند شاید شکننده در نظر بیایند، ولی باید بدانید که استحکام آنها بسیار زیاد است و مقاومت آنها هم زیاد می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

 

  1. پارتیشن های شیشه ای فریم لس و استیل

در اجرا کردن پارتیشن شیشه ای در پروژه های متنوع از این مدل و سبک هم استفاده زیادی می شود، چرا که فریم های استیل زیبایی بسیار خاصی را به پارتیشن می بخشند. این پارتیشن های شیشه ای از آنجایی که زیبایی بی نظیری دارند افراد بسیاری جذب آنها می شوند و از آنها استفاده می کنند. گذشته از ظاهر بسیار زیبایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد باید بدانید که مقاومت و استحکام بسیار زیادی هم دارند.

  1. پارتیشن های شیشه ای رنگی

یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای که برای جدا کردن فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد زیادی دارد این پارتیشن های شیشه ای می باشد. شیشه هایی که در این پارتیشن ها وجود دارد در رنگ های متنوع می باشد و استفاده زیادی از آنها می شود. در واقع باید بدانید در پروژه های بسیاری از این پارتیشن ها استفاده می شود و از آنجایی که زیبایی آنها برای مکان ها بسیار زیاد است و طراحی داخلی را زیباتر می کند محبوبیت آنها هم زیاد است.

در واقع رنگ بندی این شیشه ها به قدری متنوع می باشد که به افراد روحیه زیادی می دهد، در اداره ها و محیط هایی که کاری هستند افراد بدون شک نیاز دارند در محیطی کار کنند که روحیه آنها بیشتر شود و انرژی شان برای کار کردن افزایش پیدا کند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که پارتیشن شیشه ای دارد این است که می توانید آنها را روی انواع فریم لس نصب نمایید. کسانی که نصب پارتیشن شیشه ای را انجام می دهند می توانند آنها را روی زیباترین فریم های استیل و یا ... نصب نمایند، به همین دلیل بهتر است برای نصب کردن آنها به کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند و می توانند در پروژه های بسیاری این پارتیشن های شیشه ای را نصب نمایند کمک بگیرید. نصاب ها تخصص و دانش کافی در این زمینه دارند و بر همین اساس آنها یراق آلات و شیشه سکوریت به کار رفته شده در پارتیشن های اداری را به بهترین نحو ممکن نصب می نمایند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="935"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

  1. پارتیشن های شیشه ای متحرک

در بسیاری از پروژه ها که افراد می خواهند پارتیشن شیشه ای متحرک را نصب نمایند این گزینه بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند. از جمله مهمترین ویژگی که در این پارتیشن های شیشه ای وجود دارد این است که کاربران می توانند آنها را از جای بردارند و به مکان دیگری که مایل هستند ببرند. در واقع از آنجایی که امروزه شرکت ها مکان خود را مجبور هستند تغییر دهند بهترین انتخاب شان برای نصب پارتیشن های شیشه ای پارتیشن شیشه ای متحرک می باشد. این شیشه ها هم سکوریت می باشند و به همین دلیل هیچ گونه خطری در آنها وجود ندارد و در هر مکانی که شما مایل باشید می توانید آنها را نصب نمایید.

استحکامی هم که در این شیشه ها وجود دارد دست کمی از پارتیشن های دیگر ندارد، به همین دلیل برای انتخاب آنها نیازی نیست نگران استحکام آنها باشید. طرح ها و رنگ های که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد بسیار متنوع می باشد، به همین دلیل شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و افرادی که نصاب شیشه پارتیشن هستند آنها را به بهترین نحو در مکان های مورد نظر شما نصب می کنند و شما می توانید آنها را را در مکان های دیگر و پروژه های دیگری هم مورد استفاده قرار دهید.

  1. پارتیشن های شیشه ای دوجداره فریم لس

شفافیت که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد بسیار زیاد می باشد و بر همین اساس کاربرد آنها در پروژه های زیادی انجام می شود، شما هم اگر به شفافیت شیشه های پارتیشن اهمیت بسیاری می دهید می توانید این نوع را انتخاب کنید. در واقع شیشه های فریم لس جذابیت بیشتری دارد، به همین دلیل در بیشتر مکان های ادریا و تجاری از آنها استفاده می شود تا محدوده دید را بهتر کند. به طور کلی شما باید برای انتخاب این نوع از پارتیشن شیشه ای به شفافیت آن در نصب دقت بسیاری داشته باشید.

نتیجه گیری در مورد نصب انواع پارتیشن شیشه ای در پروژه های مختلف

هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای که در قسمت های بالا معرفی کردیم دارای ویژگی های متنوعی می باشد و بر همین اساس برای خرید آنها باید به ویژگی ها و انواع آنها توجه داشته باشید. در واقع هر مکانی بسته به ویژگی هایی که دارد باید یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای را مورد استفاده قرار دهد. یکی از مهمترین مزیت هایی که در تمامی پارتیشن های شیشه ای وجود دارد این است که فضا را بسیار زیباتر می کند، بر همین اساس اولین فاکتوری که شما باید در انتخاب آنها به آن دقت داشته باشید زیبایی آنها است.

برای اینکه انواع پارتیشن شیشه ای را در پروژه ها و مکان های مختلف خود نصب کنید می توانید از کسانی که در زمینه تولید و نصب آنها تخصص دارند کمک بگیرید تا آنها یکی از انواع پارتیشن ها را که برای مکان مورد نظر شما مناسب تر است را به شما معرفی کنند تا شما از آن استفاده کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای هر ساختمان

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 2,699
  • بازدید کلی : 12,211