loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 109 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

استفاده از دور دوشی برای خانه هایی که حمام کوچی دارند بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند. شما باید در مورد یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دوردوشی  بدانید استفاده کردن از این تجهیزات ساختمانی می تواند فضای درون حمام را به دو قسمت تقسیم کند. در واقع شما با آن می توانید فضای شست و شو و فضای حمام را از یکدیگر جدا کنید یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از دور دوشی دارد این است که از خیس شدن حمام به خوبی جلوگیری می نماید. به دلیل مزیت های بسیار زیادی که شیشه های دوش دارند امروزه برای اینکه طراحی داخلی حمام را زیباتر کنند از آن استفاده زیادی می نمایند.

 

مزیت های استفاده از دور دوشی

همه ما به خوبی می دانیم امروزه فضای بسیاری از خانه ها کوچک است و به همین دلیل سعی می کنند دستشویی و شیشه حمام را با یکدیگر تلفیق کنند تا فضای زیادی را مورد استفاده قرار ندهند. دور دوشی برای چنین فضاها یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند تا از این طریق از تمامی فضای استفاده بهینه را داشته باشند. استفاده کردن از شیشه های دوش و یا همان دور دوشی مزیت های بسیار زیادی دارد که آنها عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="821"]آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام[/caption]

  1. طراحی زیبا 

طراحی که برای دور دوشی انجام می شود بسیار زیبا و منحصر به فرد است، به همین دلیل بسیاری از کسانی که به زیبایی فضای خود اهمیت زیادی می دهند می توانند از این شیشه های دوش استفاده کنند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که آنها دارند و قابل توجه می باشد، این است که در انواع رنگ بندی و طرح های متفاوت تولید می شوند، به همین دلیل شما هر یک از انواع آن را که مایل باشید را می توانید خریداری کنید و در فضای مورد نظر خود نصب نمایید.

  1. ایزوله کردن فضا 

یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی که دور دوشی دارد این است که فضای حمام را ایزوله می کند، یعنی آلودگی دیگری وارد این فضا نمی شود و همین موضوع موجب می گردد که حمام شما همیشه زیبا و تمیز باشد. همچنین از جمله ویژگی ها و مزیت های دیگری که استفاده از شیشه های حمام دارد، این است که حرارت درون آن خارج نمی شود و همین مسئله موجب می گردد که فضای حمام شما همیشه هوای خوبی داشته باشد.

  1. سرعت نصب :

از جمله دیگر مزیت هایی که می توانیم برای دور دوشی معرفی کنیم و بسیار مهم می باشد، سرعت نصب آن است. شما بعد از اینکه اندازه حمام خود را به خوبی گرفتید می توانید آن را تحویل تولید کنندگان بدهید تا در اسرع وقت آن را برای شما آماده کنند. زمانی که شیشه های حمام شما آماده شد، تنها در مدت زمان یک ساعت آن نصب می شود. برای نصب کردن آن باید به خوبی بدانید که فرد نصاب تخصص و تجربه زیادی در این زمینه دارد، به همین دلیل در سریع ترین زمان حمام شیشه ای شما را نصب می کند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

  1. تفکیک فضا 

در ابتدای متن هم از این مزیت دور دوشی صحبت کردیم و شما به خوبی متوجه شدید که با استفاده از آن می توانید فضای حمام و دستشویی خود را جدا کنید. از آنجایی که رنگ بندی و طرح های دور دوشی بسیار متنوع می باشد، شما می توانید یکی از رنگ ها و طرح های آن را انتخاب کنید که رنگ آن مات است و به همین دلیل فضای درون شیشه را نشان ندهد. بسیاری از افرادی که حساسیت زیادی به تمیزی دارند از این شیشه های حمام استفاده می کنند تا به وسیله آنها فضای دستشویی و حمام را از یکدیگر جدا سازند.

قیمت دور دوشی

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که در قیمت دور دوشی تاثیر می گذارد و شما باید برای خرید آن به این عوامل دقت بسیاری داشته باشید. برخی از مهمترین عواملی که قیمت شیشه های حمام را مشخص می کند عبارت می باشد از :

  1. متراژ

یکی از مهمترین نکاتی که در قیمت دور دوشی اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید متراژ می باشد و هرچه که متراژ حمام شما بیشتر باشد بدون شک باید شیشه های بیشتری را برای ساخت سفارش دهید، به همین دلیل قیمت بیشتری را هم باید پرداخت کنید. بر این اساس باید بدانید قیمت آن را نمی توانید به طور حدودی مشخص کرد و ابتدا باید اندازه حمام شما به خوبی گرفته شود و پس از ساخت می توان قیمت نهایی آن را به شما اعلام نمود.

شما می توانید یکی از رنگ ها و طرح های آن را انتخاب کنید که رنگ آن مات است و به همین دلیل فضای درون شیشه را نشان ندهد. بسیاری از افرادی که حساسیت زیادی به تمیزی دارند از این شیشه های حمام استفاده می کنند تا به وسیله آنها فضای دستشویی و حمام را از یکدیگر جدا سازند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام[/caption]

  1. یراق آلات 

یکی دیگر از مهمترین مواردی که در قیمت دور دوشی تاثیر می گذارد، یراق آلاتی می باشد که در حمام شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شیشه های شما برای زیر دوش مساحت زیادی داشته باشد بدون شک باید از یراق آلات بیشتری هم استفاده شود تا نصب گردد. همچنین یکی از نکات دیگری که در مورد یراق آلات وجود دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید، کیفیت آنها می باشد واگر شما می خواهید با کیفیت ترین آن را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایید. از آنجایی که این یراق آلات دور دوشی به طور دائم با آب در تماس هستند باید قابلیت ضد زنگ داشته باشند، به همین دلیل در کیفیتی آنها دقت بسیاری داشته باشید.

تاثیر دور دوشی در دکوراسیون و فضا 

اینکه تنها حمام شما کوچک باشد و بتوانید از دور دوشی استفاده کنید یکی از مسائل بسیار مهم است و در ابتدای متن هم به این مورد اشاره نمودیم. ولی باید بدانید استفاده از این شیشه های حمام برای زیبایی حمام هم مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین تنها برای حمام های کوچک مورد استفاده قرار نمی گیرد. برخی از حمام ها هستند که فضای بسیار بزرگی دارند و برای اینکه فضای حمام زیباتر شود از این شیشه ها استفاده می کنند.

در واقع باید تاثیر دور دوشی بر طراحی داخلی حمام بسیار زیاد است و افرادی که در زمینه طراحی داخلی فعالیت می کنند به این مورد اشاره دارند و به بیشتر افرادی که می خواهند حمام زیبایی داشته باشند نصب و استفاده از آن را توصیه می کنند. از آنجایی که تنوع رنگ و طرح های آن بسیار زیاد است شما هر یک از رنگ های آن را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود آن را نصب نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="856"]آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام آشنایی با مزیت ها و کاربرد دور دوشی در حمام[/caption]

یکی از نکات بسیار مهمی که در نصب دور دوشی وجود دارد و شما باید به این مسئله دقت زیادی داشته باشید، این است که نصب آنها را به افرادی که تخصص زیادی در این زمینه دارند بسپارید. تجربه و تخصص یکی از مهمترین مواردی می باشد که باید به آن توجه شود. شرکت ایمن در از جمله سازنده های انواع دور دوشی می باشد و شما می توانید هر یک از مدل هایی را که انتخاب می کنید را به وسیله نصاب های حرفه ای در حمام خود نصب کنید.

در واقع باید تاثیر دور دوشی بر طراحی داخلی حمام بسیار زیاد است و افرادی که در زمینه طراحی داخلی فعالیت می کنند به این مورد اشاره دارند و به بیشتر افرادی که می خواهند حمام زیبایی داشته باشند نصب و استفاده از آن را توصیه می کنند.

کیفیت مواد اولیه ای که در این شیشه های حمام به کار رفته است بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد، به همین دلیل باید بدانید دوام و ماندگاری آنها هم بسیار زیاد است و تا چندین سال به خوبی برای شما کار می کند و زیبایی حمام و دکوراسیون آن را برای شما رقم می زند.

شرکت ایمن در با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه حمام | دور دوشی وجود دارد، تلاش می کند که شیشه حمام سفارش داده ی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 51 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

 پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از مهمترین تجهیزاتی می باشد که در بسیاری از موارد کاربرد دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. از آنجایی که مزیت های استفاده از پارتیشن شیشه ای بسیار زیاد امروزه در بسیاری از مکان های اداری، تجاری و از آن استفاده می کنند. پارتیشن های شیشه ای در انواع متعددی می باشند و هر یک از آنها دارای ویژگی های مختلفی هستند، ما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید در مکان های مورد نظر خود نصب کنید و از آنها استفاده نمایید. همچنین نمونه های دیگر شیشه های قابل نصب در ساختمان ها نیز توسط شرکت ایمن در قابل اجراست که برخی از آنها عبارتند از شیشه بالکن ، شیشه سکوریت و ...

 

همچنین باید بدانید رنگ بندی این پارتیشن ها بسیار متنوع می باشد و شما باید بر اساس طراحی داخلی فضای موجود یکی از رنگ های آن را انتخاب کنید، البته باید بدانید رنگ سفید آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک شما در مورد مزیت ها و ویژگی های این پارتیشن های شیشه ای اطلاعات زیادی دارید، به همین دلیل در ادامه نحوه نصب و چگونگی اجرای پارتیشن شیشه ای را بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم پارتیشن شیشه ای به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نکاتی که در نصب آن ضروری می باشد و شما باید در این مورد اطلاعات مورد نیاز را داشته باشد تا به بهترین نحو ممکن بتوانید پارتیشن های شیشه ای را نصب نمایید. این نکات که شما باید آن را رعایت کنید عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="979"]نصب پارتیشن شیشه ای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. اندازه گیری :

یکی از نکات بسیار مهمی که در نصب پارتیشن شیشه ای اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که محیط مورد نظر خود را به درستی اندازه گیری کنید. اینکه شیشه های شما در پارتیشن اندازه محیط مورد نظرتان باشد اهمیت بسیاری دارد، چرا که اگر اندازه گیری شما به درستی انجام نشود امکان دارد شیشه ها به خوبی در آن فضا جای نگیرند و شما با مشکل مواجه شوید، بر این اساس بهتر است از کسانی که در این زمینه تجربه بیشتری دارند کمک بگیرید، چرا که آنها در زمینه نصب پارتیشن های شیشه ای تخصص بیشتری دارند و به بهترین نحو ممکن می توانند به شما در این مورد کمک کنند.

برخی از فضاهایی که مساحت بیشتری دارند شما باید در این فضاها از شیشه های بیشتری استفاده کنید و یا اینکه در برخی از مکان ها که بریدگی زیادی در دیوار آنها وجود دارد باید اندازه آن بریدگی ها به خوبی گرفته شود. بر این اساس بهتر است اندازه پارتیشن شیشه ای و محیطی که می خواهید در آن پارتیشن های شیشه ای را نصب کنید به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

  1. محیط :

یکی دیگر از نکاتی که در نصب پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که محیط مورد نظر خود را به خوبی بشناسید و بر اساس آن محیط پارتیشن های شیشه ای را برای آن طراحی کنید. برخی از محیط های اداری باید شیشه های را نصب کنند که مات می باشد و برخی دیگر نیازی نیست از شیشه های مان استفاده کنند و تنها کافی است شیشه هایی را که بی رنگ هستند را نصب نمایند. همچنین باید بدانید که پارتیشن شیشه ای باید بر اساس آن محیط انتخاب شود، به عنوان مثال برخی از فضاها اداری هستند و حالت رسمی بودن آنها زیاد می باشد، به همین دلیل باید شیشه ها به طرز خاصی نصب شوند.

 

  1. نصاب ماهر :

از دیگر مواردی که در نصب پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به این مورد هم توجه نماییم، این است که فردی ماهر را برای نصب پارتیشن های شیشه ای استخدام کنیم. افرادی که در زمینه تولید و ساخت پارتیشن های شیشه ای فعالیت می کنند برای نصب شیشه ها فردی را که تخصص بیشتری در این زمینه دارد را به فضای مورد نظر شما می فرستند تا شیشه های پارتیشن شما را به بهترین نحو ممکن نصب نمایند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

از آنجایی که جنس هر یک از پارتیشن ها متفاوت می باشد و یراق آلات مورد استفاده شده در آنها هم بسیار متنوع می باشد، فرد نصاب باید با تمامی این یراق آلات آشنایی داشته باشد، تا بتواند آنها را در پارتیشن ها به کار ببرد. نصاب های پارتیشن شیشه ای تجربه زیادی در زمینه نصب و اجرای پارتیشن ها دارند و بر همین اساس به بهترین نحو ممکن می تواند پارتیشن شما را نصب کنند.

اجرای پارتیشن شیشه ای در چه مکان هایی مناسب است ؟

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که نصب پارتیشن شیشه ای تنها در فضاهای اداری و تجاری می باشد و در فضاهای دیگر نمی توانند آن را نصب کنند. در واقع این دسته از افراد باید بدانند که نصب پارتیشن های شیشه ای در بسیاری از فضاهای دیگر هم انجام می شود و به همین دلیل معماران و طراحان داخلی در پروژه های بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. برخی از این فضاها عبارت می باشند از :

  1. جداسازی فضای اتاق و سرویس بهداشتی :

یکی از مهمترین کاربرد ها و پروژه هایی که از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود برای جداسازی فضای اتاق و سرویس بهداشتی می باشد. برخی از کسانی که می خواهند اتاق خواب لوکس و زیبایی داشته باشند از این پروژه در اتاق خواب خود استفاده می کنند البته می توانند شیشه های خود را به رنگ مات انتخاب کنند و یا اینکه از پرده استفاده کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از فضای اتاق خواب خود راضی نیستید می تواند از این پارتیشن ها استفاده کنید تا فضای مورد نظر شما را زیباتر می کند.

در پروژه ساختارهای سازمانی باید به درب هایی که در پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرد توجه بسیاری داشته باشیم، به همین دلیل باید در هنگام خریداری این پارتیشن ها به کسانی که می خواهند آنها را برای شما تولید کنند، تعداد درب هایی که می خواهید در این نوع پارتیشن داشته باشید را سفارش دهید.

  1. استخر :

یکی دیگر از فضاهایی که پارتیشن شیشه ای آن فضا را زیباتر می کند و به عنوان یکی از بهترین پروژه های ساختمانی می توانید از آن استفاده کنید برای استخرها می باشد. برخی از ساختمان ها دارای استخر می باشند و برای اینکه فضای آنها را زیباتر کنند از این پارتیشن ها استفاده می کنند.

  1. حمام :

یکی دیگر از مکان هایی که با نصب پارتیشن شیشه ای بزرگنمایی بیشتری خواهد داشت حمام است. بیشتر کسانی که می خواهند فضای حمام خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهند از این پارتیشن ها استفاده می کنند. در واقع بسیاری از افرادی که جمام کوچکی دارند با این شیشه ها می توانند فضای حمام خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهند. یکی از مهمترین مزیت هایی که پارتیشن های شیشه ای در حمام دارد این است که فضای دستشویی و حمام را جدا می کند. از آنجایی که شیشه های مات هم وجود دارد شما می توانید نوع مات آن را در حمام خود استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1254"]نصب پارتیشن شیشه ای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

البته شما می توانید برای نصب پارتیشن شیشه ای با تولید کنندگان مشورت کنید تا آنها برای هر مکانی که شما مد نظر خود دارید این شیشه ها را نصب کنید. در واقع شما باید مکان مورد نظر خود را به کسانی که نصاب هستند نشان دهید تا آنها به خوبی آن مکان را مورد بررسی قرار دهند و بهترین شیشه های پارتیشن را برای شما نصب نمایند.

  1. ساختارهای سازمانی :

آزادی عملی که در ساختارهای سازمانی وجود دارد بسیار مهم می باشد و به همین دلیل امروزه در سازمان های بسیاری پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. در پروژه ساختارهای سازمانی باید به درب هایی که در پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرد توجه بسیاری داشته باشیم، به همین دلیل باید در هنگام خریداری این پارتیشن ها به کسانی که می خواهند آنها را برای شما تولید کنند، تعداد درب هایی که می خواهید در این نوع پارتیشن داشته باشید را سفارش دهید. باز و بسته شدن این درب ها اهمیت بسیاری دارد، چرا که در سازمان های اداری رفت و آمد زیادی وجود دارد و به همین دلیل بهتر است باز و بسته شدن درب ها به آسانی انجام شود.

نتیجه گیری در مورد نصب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمویم برای نصب پارتیشن شیشه ای باید به برخی از مکانی که اهمیت بسیار زیادی دارد توجه داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن بتوانید پارتیشن های شیشه ای را در فضای مورد نظر خود اجرا کنید. پروژه هایی که در آنها از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل در ابتدا باید نوع ساختمان و کاربرد آن را مشخص کنید و سپس از آن استفاده نمایید.

در پروژه ساختارهای سازمانی باید به درب هایی که در پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرد توجه بسیاری داشته باشیم، به همین دلیل باید در هنگام خریداری این پارتیشن ها به کسانی که می خواهند آنها را برای شما تولید کنند، تعداد درب هایی که می خواهید در این نوع پارتیشن داشته باشید را سفارش دهید.

یکی دیگر از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن هم توجه داشته باشیم این است که شیشه های مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای باید سکوریت باشد تا خطری برای افراد نداشته باشد، چرا که اگر این شیشه ها شکسته شوند به افراد آسیبی وارد نمی سازند و به تکه های بسیار ریز تبدیل خواهند شد.

انواع نصاب های پارتیشن شیشه ای

نصاب هایی که برای نصب پارتیشن شیشه ای استخدام می شوند تخصص بسیاری در نصب پارتیشن های شیشه ای دارند و بر همین اساس شما با خیالی راحت می توانید پروژه هیا پارتیشن بندی خود را به آنها بسپارید. تخصص و تجربه در نصب این پارتیشن ها اهمیت بسیار زیادی دارد که تمامی نصاب ها دارای این ویژگی می باشند. به طور کلی اگر بخواهیم در مورد نصب پارتیشن شیشه ای نتیجه گیری کنیم باید بدانید که این شیشه ها از نوع سکوریت هستند و بر همین اساس یکی از بهترین انتخاب هایی می باشند که برای نصب شیشه مورد استفاده قرار می گیرند.

شیشه هایی که شیشه سکوریت نمی باشند به هیچ وجه نباید برای نصب مورد استفاده قرار بگیرند و هیچ تولیدکننده ای از این شیشه ها استفاده نمی کند، چرا که این شیشه ها نه زیبایی در پارتیشن ها دارند و نه برای افراد امنیتی خواهند داشت.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 28 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای از جمله مهمترین قسمت هایی می باشد که در بسیاری از مکان ها از آن استفاده زیادی می شود. در واقع باید بدانیم به دلیل مزیت هایی که پارتیشن های شیشه ای دارند به آنها اهمیت زیادی داده می شود و از آنجایی که شیشه پارتیشن به انواع متعددی تقسیم می شود باید بدانید که برای نصب هر یک از آنها روش های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه هم با انواع نصب پارتیشن شیشه ای آشنایی داشته باشید و همچنین آنها را بهتر بشناسید در ادامه برخی از مهمترین ویژگی هایی را که دارا می باشد و باید در نصب آنها از آنها مطلع باشیم را بیان می کنیم.

 

اجرا و نصب انواع پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم برای اجرا نمودن و نصب کردن انواع پارتیشن شیشه ای باید با انواع آنها آشنایی داشته باشید و همچنین اینکه کدام یک از آنها برای چه مکانی مناسب می باشد را هم توجه نمایید، در ادامه آنها را معرفی می کنیم که عبارت هستند از :

[caption id="" align="aligncenter" width="986"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

 

  1. پارتیشن های شیشه ای فریم لس

این نوع از پارتیشن شیشه ای برای طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد که از آن برای هدف های متنوع استفاده می شود، وظیفه اصلی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد و باید رعایت شود این است که فضاها را از یکدیگر به خوبی جدا کند، البته باید بدانید هر یک از آنها به نسب متریالی که در آنها به کار رفته است قابلیت های متنوعی دارند.

به عنوان مثال باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای فریم لس که از چوب برای تولید آنها استفاده شده است به عنوانی یک از بهترین عایق هیا صدا در مکان های مختلف نصب می شوند. برخی از انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس ضد حریق می باشند و به همین دلیل از آنها می توان در خانه هم استفاده کرد تا هم امنیت را به خانه آورد و همچنین زیبایی آن را بیشتر نمود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس فریم دارد ولی باید بدانید که فریم آن بسیار نازک می باشد و نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای که مورد استفاده قرار می گیرند دارای فریم نازک تری است. پروفیل هایی که در این نوع از پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس آلومینیوم می باشد و یا اینکه آنها را از فلزهای دیگری تولید می کنند. فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد شیشه سکوریت را می تواند به خوبی نگهداری کند و مقاومت آنها در برابر خوردگی بسیار بالا می باشد و همچنین آنها استحکام بسیار زیادی دارند که به راحتی می توانند شیشه ها را در خود نگه دارند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

قسمت های مهم در پارتیشن های فریم لس

یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمت هایی که در پارتیشن شیشه ای فریم لس وجود دارد شیشه سکوریت آن است. همچنین باید بدانید که این نوع از پارتیشن های شیشه ای از یراق آلات ویژه و مخصوصی استفاده می شود. از آنجایی که این نوع از پارتیشن های شیشه ای زیبایی بیشتری نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای دارد، باید بدانی که یراق آلات مورد استفاده در آنها هم باید زیبایی داشته باشد.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد این است که هزینه آن نسبت به دیگری پارتیشن ها بسیار کمتر است، چرا که در آن نوع از پارتیشن های شیشه ای یراق آلات خاصی استفاده می شود ولی در نوع فریم لس بیشتر شیشه سکوریت استفاده می شود. از آنجایی که در این نوع پارتیشن شیشه ها یکدست هستند و مانعی بین آنها وجود ندارد باید بدانید که جلوه بهتری هم ایجاد خواهند کرد.

فریم لس فریم دارد ولی باید بدانید که فریم آن بسیار نازک می باشد و نسبت به دیگر پارتیشن های شیشه ای که مورد استفاده قرار می گیرند دارای فریم نازک تری است. پروفیل هایی که در این نوع از پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس آلومینیوم می باشد و یا اینکه آنها را از فلزهای دیگری تولید می کنند

این پارتیشن شیشه ای از شیشه های سکوریت که 10 میل هستند ساخته می شود، به همین دلیل آنها را در پروژه های بسیار زیادی می توانید مورد استفاده قرار دهید و اجرا کنید. یکی از مهمترین و اصلی مریت هایی که در بخش های این پارتیشن وجود دارد این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و همچنین از آنجایی که در آن فریم زیادی به کار برده نشده است دید بسیار بارزتری را به افراد ارائه می دهد. این پارتیشن های شیشه ای به این دلیل که فریم ندارند شاید شکننده در نظر بیایند، ولی باید بدانید که استحکام آنها بسیار زیاد است و مقاومت آنها هم زیاد می باشد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

 

  1. پارتیشن های شیشه ای فریم لس و استیل

در اجرا کردن پارتیشن شیشه ای در پروژه های متنوع از این مدل و سبک هم استفاده زیادی می شود، چرا که فریم های استیل زیبایی بسیار خاصی را به پارتیشن می بخشند. این پارتیشن های شیشه ای از آنجایی که زیبایی بی نظیری دارند افراد بسیاری جذب آنها می شوند و از آنها استفاده می کنند. گذشته از ظاهر بسیار زیبایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد باید بدانید که مقاومت و استحکام بسیار زیادی هم دارند.

  1. پارتیشن های شیشه ای رنگی

یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای که برای جدا کردن فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد زیادی دارد این پارتیشن های شیشه ای می باشد. شیشه هایی که در این پارتیشن ها وجود دارد در رنگ های متنوع می باشد و استفاده زیادی از آنها می شود. در واقع باید بدانید در پروژه های بسیاری از این پارتیشن ها استفاده می شود و از آنجایی که زیبایی آنها برای مکان ها بسیار زیاد است و طراحی داخلی را زیباتر می کند محبوبیت آنها هم زیاد است.

در واقع رنگ بندی این شیشه ها به قدری متنوع می باشد که به افراد روحیه زیادی می دهد، در اداره ها و محیط هایی که کاری هستند افراد بدون شک نیاز دارند در محیطی کار کنند که روحیه آنها بیشتر شود و انرژی شان برای کار کردن افزایش پیدا کند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که پارتیشن شیشه ای دارد این است که می توانید آنها را روی انواع فریم لس نصب نمایید. کسانی که نصب پارتیشن شیشه ای را انجام می دهند می توانند آنها را روی زیباترین فریم های استیل و یا ... نصب نمایند، به همین دلیل بهتر است برای نصب کردن آنها به کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند و می توانند در پروژه های بسیاری این پارتیشن های شیشه ای را نصب نمایند کمک بگیرید. نصاب ها تخصص و دانش کافی در این زمینه دارند و بر همین اساس آنها یراق آلات و شیشه سکوریت به کار رفته شده در پارتیشن های اداری را به بهترین نحو ممکن نصب می نمایند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="935"]انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف[/caption]

  1. پارتیشن های شیشه ای متحرک

در بسیاری از پروژه ها که افراد می خواهند پارتیشن شیشه ای متحرک را نصب نمایند این گزینه بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند. از جمله مهمترین ویژگی که در این پارتیشن های شیشه ای وجود دارد این است که کاربران می توانند آنها را از جای بردارند و به مکان دیگری که مایل هستند ببرند. در واقع از آنجایی که امروزه شرکت ها مکان خود را مجبور هستند تغییر دهند بهترین انتخاب شان برای نصب پارتیشن های شیشه ای پارتیشن شیشه ای متحرک می باشد. این شیشه ها هم سکوریت می باشند و به همین دلیل هیچ گونه خطری در آنها وجود ندارد و در هر مکانی که شما مایل باشید می توانید آنها را نصب نمایید.

استحکامی هم که در این شیشه ها وجود دارد دست کمی از پارتیشن های دیگر ندارد، به همین دلیل برای انتخاب آنها نیازی نیست نگران استحکام آنها باشید. طرح ها و رنگ های که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد بسیار متنوع می باشد، به همین دلیل شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید انتخاب کنید و افرادی که نصاب شیشه پارتیشن هستند آنها را به بهترین نحو در مکان های مورد نظر شما نصب می کنند و شما می توانید آنها را را در مکان های دیگر و پروژه های دیگری هم مورد استفاده قرار دهید.

  1. پارتیشن های شیشه ای دوجداره فریم لس

شفافیت که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد بسیار زیاد می باشد و بر همین اساس کاربرد آنها در پروژه های زیادی انجام می شود، شما هم اگر به شفافیت شیشه های پارتیشن اهمیت بسیاری می دهید می توانید این نوع را انتخاب کنید. در واقع شیشه های فریم لس جذابیت بیشتری دارد، به همین دلیل در بیشتر مکان های ادریا و تجاری از آنها استفاده می شود تا محدوده دید را بهتر کند. به طور کلی شما باید برای انتخاب این نوع از پارتیشن شیشه ای به شفافیت آن در نصب دقت بسیاری داشته باشید.

نتیجه گیری در مورد نصب انواع پارتیشن شیشه ای در پروژه های مختلف

هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای که در قسمت های بالا معرفی کردیم دارای ویژگی های متنوعی می باشد و بر همین اساس برای خرید آنها باید به ویژگی ها و انواع آنها توجه داشته باشید. در واقع هر مکانی بسته به ویژگی هایی که دارد باید یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای را مورد استفاده قرار دهد. یکی از مهمترین مزیت هایی که در تمامی پارتیشن های شیشه ای وجود دارد این است که فضا را بسیار زیباتر می کند، بر همین اساس اولین فاکتوری که شما باید در انتخاب آنها به آن دقت داشته باشید زیبایی آنها است.

برای اینکه انواع پارتیشن شیشه ای را در پروژه ها و مکان های مختلف خود نصب کنید می توانید از کسانی که در زمینه تولید و نصب آنها تخصص دارند کمک بگیرید تا آنها یکی از انواع پارتیشن ها را که برای مکان مورد نظر شما مناسب تر است را به شما معرفی کنند تا شما از آن استفاده کنید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن برای هر ساختمان

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 27 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای یکی از موضوعاتی است که اکثر خریداران شیشه درباره آن می خواهند بیشتر بدانند. بسیاری از افراد شاید این سوال برایشان به وجود آید که این سازه به چه قیمت است و قیمت آن به چه معیارهایی بستگی دارد.. شما برای اینکه با فاکتورها و معیارهای مهم در قیمت آن آشنایی داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

 

قیمت پارتیشن شیشه ای به چه فاکتورها و استانداردهایی بستگی دارد؟

همانطوری که بیان نمودیم قیمت پارتیشن شیشه ای به برخی از استانداردها و فاکتورهای مهمی بستگی دارد که آنها عبارت هستند از :

  1. متراژ :

یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت پارتیشن شیشه ای اهمیت دارد متراژ آن می باشد. برخی از افراد امکان دارد به دلیل متراژ زیادی که در مکان مورد نظر خود دارند درخواست پارتیشن های شیشه ای بیشتری داشته باشند و به همین دلیل بدون شک باید هزینه بیشتری را هم پرداخت کنند، ولی برخی از افرادی که متراژ کمتری در فضای موجود خود دارند نیازی نیست پارتیشن های شیشه ای زیادی را نصب کنند و بر همین اساس قیمت کمی هم پرداخت خواهند کرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"] قیمت پارتیشن شیشه ای قیمت پارتیشن شیشه ای[/caption]

  1. ضخامت :

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که در متریال ها و قیمت پارتیشن شیشه ای نقش دارد و بسیار مهم می باشد ضخامت شیشه ها می باشد. هرچه که ضخامت شیشه بیشتر باشد باید بدانید که هزینه بیشتری را هم باید پرداخت کنید. هر یک از شیشه هایی که در پارتیشن های شیشه ای به کار می رود سکوریت می باشد، ولی یکی از نکاتی که در مورد تولید آنها وجود دارد و شما باید به این مورد اهمیت بسیاری دهید این است که، آنها را در ضخامت ها متنوعی تولید می کنند تا هر فضایی بسته به کاربرد و خواسته هایی که از پارتیشن شیشه ای دارد یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهد.

  1. رنگ شیشه :

از دیگر مواردی که در قیمت پارتیشن شیشه ای نقش دارد رنگ آن می باشد. شیشه هایی که در پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند و هر یک از رنگ های آن دارای جذابیت و ویژگی های خاصی می باشد. شما می توانید در بین انواع رنگ بندی آن یکی از آنها را که بیشتر با طراحی داخلی فضای شما هماهنگ تر است را انتخاب کنید و نصب نمایید. البته تفاوتی که از نظر قیمت بین شیشه ها وجود دارد چندان زیاد نمی باشد ولی در مبحث قیمت از این مور نمی توانستیم چشم پوشی کنیم.

  1. نصب حرفه ای :

اینکه شما برای خرید و نصب پارتیشن شیشه ای هزینه زیادی پرداخت کنید بدون شک برای شما سخت است و شاید با این پرداخت هزینه زیاد نتوانید دیگر تجهیزات ساختمان خود را خریداری کنید. به همین دلیل بهتر است برای نصب و خرید پارتیشن های شیشه ای در هر مکانی که شما مد نظر دارید، شرکت تولید کننده را انتخاب کنید که هم در زمان و هم در هزینه پرداختی شما بیشتر به فکر صرفه جویی است. شرکت ایمن در از جمله شرکت هایی می باشد که در کمترین زمان پارتیشن ها شیشه ای شما را نصب می کند و همچنین از شما هزینه زیادی هم دریافت نخواهد کرد. بر این اساس دقت داشته باشید که برای نصب و خرید پارتیشن شیشه ای اعتبار و اطمینان شرکت سازنده هم اهمیت زیادی دارد و شما باید به آن هم توجه کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1000"]متریال ها و قیمت شیشه پارتیشن متریال ها و قیمت شیشه پارتیشن[/caption]

چرا به پارتیشن شیشه ای نیاز داریم ؟

بسیاری از افراد شاید این سوال برایشان به وجود آید که مزیت و استفاده از پارتیشن شیشه ای برای چه موردی به کار می رود و چرا باید از آن استفاده می کنند. یکی از مهمترین پاسخ هایی که می توانیم به این پرسش ارائه دهیم این است که، امروزه سازمان اداری و تجاری روز به روز بزرگ تر می شوند، به همین دلیل بهتر است برای اینکه فضا را زیباتر و همچنین به صرفه تر کنند از این پارتیشن ها استفاده نمایند.

استفاده از این پارتیشن های شیشه ای که در انواع مختلفی تولید می شود، موجب می شود که افراد و کارمندان بهتر کارهای خود را انجام دهند و تمرکز بیشتری روی کارهای خود داشته باشند و همچنین یکی دیگر از مواردی که به استفاده از پارتیشن شیشه ای اشاره شده است، این می باشد که برخی از ساختمان هایی که فضای بزرگی دارند و متراژ آنها مربع و یا مستطیل شکل می باشد با این پارتیشن ها به خوبی تقسیم بندی می شود و به همین دلیل دیگر نیازی نیست به سراغ ساختمان هایی باشید که حتما چندین اتاق داشته باشد.

درباره شیشه بالکن و پارتیشن شیشه ای بیشتر بخوانید :

انواع پارتیشن شیشه ای برای نصب در مکان های مختلف
آشنایی با ویژگی های نصب پارتیشن شیشه ای
آشنایی با کاربرد شیشه بالکن

از آنجایی که در سازمانی های اداری باید اتاق مدیر، اتاق حسابدار و ... جدا باشد، بهتر است که با استفاده از پارتیشن شیشه ای در ایجاد نمودن فضا صرفه جویی کرد و همچنین سریعتر کارهای خود را انجام دهید. همبستگی و یکپارچگی که بیان کارمندان با این پارتیشن ها به وجود می آید هم امر بسیار مهمی می باشد که شما باید به آن هم دقت بسیاری داشته باشید. در واقع زمانی که کارمندان به خوبی بتوانند یکدیگر را مشاهده کنند انگیزه بیشتری برای کار کردن پیدا می کنند. همچنین استفاده از آنها در فضاهای دیگری مانند فضاهای تجاری موجب می شود که هر بخش از آن فضا را جداسازی نمود و در این صورت هم فضا زیباتر می شود و هم در هر بخش یک محصول به فروش می رسد.

[caption id="" align="aligncenter" width="977"]متریال به کار رفته مات در شیشه متریال به کار رفته مات در شیشه[/caption]

نکاتی مهم در مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایل پیدا کرده اند برای فضاهای مورد نظر خود از پارتیشن شیشه ای استفاده کنند باید اولین نکته ای که به آن توجه داشته باشند را جدی بگیرند و آن هم این است که فضای مورد نظر خود را به متخصصین معرفی کنند تا آنها با بررسی آن فضا پارتیشن های شیشه ای را برای آن تولید نمایند. برخی از مکان ها وجود دارند که نیازی به پارتیشن های اداری ندارند و به همین دلیل امکان دارد که متخصصین آن مکان ها را برای نصب مناسب ندانند.

اما برخی دیگر از فضاها بدون شک با استفاده از پارتیشن های شیشه ای بسیار زیباتر می شوند، بر این اساس به نکته اول و بسیار مهمی که باید توجه داشته باشید این است که برای نصب پارتیشن شیشه ای به متخصصین در شکت ایمن در مراجعه کنید تا آنها شما را رد زمینه نصب راهنمایی کنند.

روال نصب کردن پارتیشن شیشه ای

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در نصب شیشه پارتیشن باید به آن دقت بسیاری داشته باشید این است که فضای مورد نظر خود را بعد از اینکه انتخاب نمودید اندازه های دقیق آن را به متخصصین اعلام کنید. بدون شک شما از آنجایی که تخصص و تجربه زیادی در زمینه نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای نداردی نمی توانید به خوبی این اندازه گیری را انجام دهید، به همین دلیل بهتر است بعد از اینکه فضای مورد نظرتان برای نصب پارتیشن های شیشه ای مورد قبول واقع شد از متخصص بخواهید اندازه گیری های فضای و مکان شما را انجام دهند.

از آنجایی که پارتیشن های شیشه ای در انواع متعددی می باشند و هر یک از آنها دارای ویژگی هیا مختلفی می باشد باید برای انتخاب آنها اول به مکان و فضای خود توجه داشته باشید و دوم اینکه به سلیقه شخصی خودتان هم دقت کنید. رنگ بندی پارتیشن شیشه ای متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از رنگ های آن را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید تا برای شما به بهترین نحو ممکن نصب شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="825"]راهنمای نصب پارتیشن شیشه ای راهنمای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

متریال ها و قطعات به کار رفته در پارتیشن شیشه ای

همه ما به خوبی می دانیم هر کی از تجهیزاتی که برای ساختمان ها ساخته و تولید می شود از مواد و متریال های متنوعی تولید می شوند که آن متریال ها و مواد هم باید با کیفیت و بهترین جنس باشند تا مقاومت و طول عمر آن تجهیزات را بیشتر کند. برای تولید و ساخت پارتیشن شیشه ای هم از متریال ها و مواد اولیه مهمی استفاده می شود که یکی از آنها شیشه سکوریت می باشد. این شیشه ها در ضخامت های متنوع می باشند که بسته به درخواست شما هر یک از آنها را که بیشتر برای فضای مورد نظرتان مناسب باشد را نصاب ها نصب می کنند. شیشه های سکوریت دوام و استحکام بسیار زیادی دارند به همین دلیل در برابر هر ضربه ای مقاومت خود را از دست نمی دهند و در صورتی که شکسته شوند قطعات آنها برای سلامتی ضرر ندارد، چرا که قطعات آن بسیار ریز می شود.

یراق آلات به کار رفته در پارتیشن شیشه ای

یراق آلاتی که در پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد هم از جمله مهمترین مواد اولیه ای می باشد که در قیمت پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این یراق آلات در انواع مختلف و با کیفیت های متنوع تولید می شوند که هر یک از آنها ویژگی های مختلفی دارند. برای نصب و اجرای این یراق آلات بر روی پارتیشن شیشه ای بهتر است به کیفیت آن توجه زیادی داشته باشدی و از تولید کنندگان درخواست کنید که بهترین آن را برای پارتیشن های شیشه ای شما مورد استفاده قرار دهند.

رنگ های متنوعی هم که برای شیشه ها مورد استفاده قرار می دهند از آنجایی که تنوع دارد باید در مرحله ساخت آنها را انتخاب کنید. شما برای خرید این محصول باید از کارشناسان که می توانند به شما مشاوره بدهند کمک بگیرید و از آنها بخواهید که بهترین و با کیفیت ترین مواد اولی را ر پارتیشن های شیشه ای شما به کار بگیرند. بدون شک اجناس با کیفیت طول عمر و دوام بیشتری دارد، به همین دلیل بیشتر افراد آن را انتخاب می کنند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144053055   02144051014

02144011723   02144012692   0933508582

ف.شیروانی بازدید : 27 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)
یکی از بهترین ایده هایی که شما برای طراحی مدرن ساختمان های خود می توانید داشته باشید استفاده کردن از شیشه بالکن می باشد.

 

یکی از بهترین ایده هایی که شما برای طراحی مدرن ساختمان های خود می توانید داشته باشید استفاده کردن از شیشه بالکن می باشد. این نوع از تجهیزات شیشه ای را شما می توانید در انواع مدل ها و رنگ بندی های متفاوت مشاهده کنید که هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی دارند. برای خرید هر یک از آنها بهتر است به خوبی فضای تراس و یا محیط های دیگری که دارید را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را آن را انتخاب و خریداری نمایید.

برخی از انواع شیشه های بالکن که شما می خواهید خریداری کرده و در ساختمان خود نصب کنید، امکان دارد که با فضای شما مطابقت لازم را نداشته باشد. بر همین اساس بهتر است به خوبی اطلاعات تان را در مورد آن تکمیل کرده و سپس یکی از آنها را انتخاب نمایید. شما علاوه بر زیبایی باید به کیفیت شیشه های بالکن هم دقت داشته باشید تا بتوانید آنها را سال های سال مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها کیفیت زیادی ندارند که بدون شک از یراق آلات بی کیفیتی تولید شده اند. بنابراین به خوبی در این مورد اطلاعات خود را تکمیل کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

 

شیشه بالکن

توجه به کیفیت و زیبایی شیشه بالکن

 به طور کلی بسیاری از افراد امروزه مایل هستند که با استفاده از شیشه بالکن فضای ساختمان های خود را از نظر معماری بیرونی زیباتر سازند. آنها باید به جز زیبایی که درون هر یک از انواع شیشه های بالکن وجود دارد به کیفیت آنها هم توجه بسیاری داشته باشند. در واقع باید بدانید تمامی انواع شیشه های بالکن زیبایی خاص و منحصر به فردی دارند. ولی گزینه های دیگری برای خرید آنها اهمیت دارد که آن گزینه ها عبارت هستند از :

1. این شیشه ها علاوه بر اینکه باید زیبایی داشته باشند، دقت نمایید که نور را از درون خود عبور دهند. شما هر فضایی را که می خواهید با استفاده از شیشه های بالکن بپوشانید باید نور فضا را هم فراموش نکنید. تراس یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان می باشد که باید از نور طبیعی بهره مند گردد. هر یک از تجهیزات شیشه ای مانند، درب اتوماتیک، پارتیشن های شیشه ای و ... باید دارای این ویژگی مهم باشند.

2. شیشه هایی که شما برای بالکن های خود مورد استفاده قرار می دهید باید از استحکام بالایی برخوردار باشند. دقت داشته باشید که هر یک از انواع شیشه بالکن که خریداری می کنید عمر طولانی داشته باشد تا بتوانید از آن سال های سال استفاده نمایید. طراحی هر یک از آنها باید به گونه ای باشد که در برابر باد و یا طوفان های شدید از خود مقاومت بسیار زیادی نشان دهند. بر همین اساس باید تنها به شرکت هایی که از بهترین یراق آلات جهت تولید شیشه های تراس استفاده می کنند، سفارش ساخت و نصب را ارائه دهید.

3. شما زمان سفارش انواع شیشه های بالکن باید دقت داشته باشید که آنها را به عنوان یکی از بهترین موانع برای صدا  و گرد و غبار خریداری می کنید. بنابراین بهتر است نوع دوجداره آن را سفارش دهید تا همیشه از گردو غبار و سر و صدا ایمن باشید.

4. استفاده کردن از این نوع شیشه ها به عنوان یک مانع برای بسیاری از عوامل بیرونی است و شما زمان ثبت سفارش خود باید به این مورد مهم دقت زیادی داشته باشید.

 

شیشه بالکن

5.نصب بالکن شیشه ای در هر نوع و طرحی برای هر مکانی امکان پذیر است. بنابراین شما هر فضایی که داشته باشید را می توانید به کارشناسان شرکت ایمن در نشان دهید تا آنها بهترین نوع شیشه های بالکن را برای فضای شما انتخاب کنند. آنها به خوبی متراژ فضا را اندازه گیری کرده تا به بهترین نحو ممکن  شیشه ها را در آن فضا نصب کنند.

6. یکی از مهمترین نکاتی که زمان نصب و انتخاب شیشه های تراس باید به آن توجه شود ضخامت آن است. هر منطقه ای بسته به شرایط آب و هوایی که دارد باید یکی از آنها را که مناسب تر است برای ساختمان خود انتخاب و خریداری کند. با توجه به این موارد بدون شک بهترین و با کیفیت ترین شیشه بالکن را می توانید سفارش دهید. البته که در این مورد کارشناسان شرکت به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند.

7. آن دسته از بالکن هایی که کوچک هستند شاید بر این باور باشند که با استفاده از انواع شیشه های بالکن، فضای تراس خود را از آنچه که هست کوچکتر نشان می دهند. اما باید بدانید که این نوع از شیشه ها برای بالکن هایی با مساحت کم بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. بنابراین در انتخاب خود اصلا و به هیچ وجه شک نکنید.

8. انعطاف پذیری آنها یکی از مهمترین ویژگی هایی است که دارند. برخی از انواع شیشه های بالکن به صورت تاشو، کشویی، آکاردئونی و یا ثبت هستند. به طور کلی باید بدانید آن دسته از شیشه هایی هم که ثابت هستند دارای پنجره ای می باشند. بنابراین شما می توانید از انعطاف پذیری شیشه های استفاده بهینه ای نمایید و از فضای بیرونی و درونی ساختمان خود لذت ببرید.

9. اگر شما می خواهید ی فضای نشیمن خصوصی در تراس خود ایجاد کنید، باید بدانید که استفاده از شیشه بالکن بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. در این صورت شما یک فضای دنج و راحت در تراس تان دارید که دیگر نیازی نیست برای تماشای فضای بیرون از منزل خود خارج شوید. در شرایط آلودگی و شلوغی شهر این گزینه بهترین انتخابی است که شما می توانید داشته باشید.

10. نصب صحیح انواع شیشه بالکن یکی از مهمترین گزینه هایی است که باید به آن توجه بسیار زیادی شود. در این صورت شیشه ها به بهترین نحو ممکن و در زیباترین حالت سر جای خود قرار می گیرند و تا سال های سال هم عمر مفیدی خواهند داشت. بنابراین بهتر است به این مورد مهم توجه زیادی داشته باشید.

11. برای نگهداری از انواع شیشه های بالکن بهتر است دقت زیادی داشته باشید. آنها همانطور که باید با دقت نصب شوند، بدون شک به مراقبت های ویژه ای هم نیاز دارند. بنابراین بهتر است به خوبی این مورد را زمان نصب و استفاده در نظر داشته باشید.

 

شیشه بالکن

ف.شیروانی بازدید : 24 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

 شیشه بالکن یکی از تجهیزات امروزی به شمار می رود که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و از آنجایی که مدل های آن بسیار متنوع می باشد، شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود نصب نمایید. بسیاری از افراد شاید با علت استفاده از شیشه بالکن آشنایی نداشته باشند و به همین دلیل از این تجهیزات مهم ساختمانی استفاده نکنند. شما باید بدانید که دلایل استفاده از شیشه بالکن بسیار متنوع می باشد و هر یک از  دلایل آن از جمله مزیت های آن به شمار می رود که در ادامه توضیحاتی را در این مورد بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.با ما همراه باشید تا نصب و مزیت یراق آلات شیشه بالکن بیشتر آشنا شوییم .

 

دلایل انتخاب شیشه بالکن

همانطوری که بیان نمودیم برای انتخاب شیشه بالکن و نصب آن دلایل زیادی وجود دارد که اگر شما از آن دسته افرادی به شمار می روید که برای نصب و اجرای شیشه بالکن در پروژه های متعدد خود به دنبال دلایل آن هستید باید با این دلایل آشنایی داشته باشید و آنها عبارت می باشد از :

  1. یکی از مهمترین دلایلی که موجب شده است طرفداران استفاده و نصب شیشه بالکن روز به روز بیشتر شود و از آن استفاده کنند، این است که تمامی فضای بالکن و تراس را به خوبی می پوشاند. در واقع باید بدانید که بالکن و تراس شما با شیشه های بالکن که درر انواع متعددی هستند به خوبی پوشانده می شود.
  2. شیشه های بالکن یکی از مهمترین مزیت هایی ک به شما می دهند و شما از آن می توانید استفاده کنید، این است که در هر 4 فصل با وجود این شیشه ها از فضای بیرون لذت خواهید برد..
  3. شیشه سکوریت از جمله مهمترین قطعاتی می باشد که در شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد و آن را نصب می کنند، که این شیشه ها از آنجایی که نشکن هستند مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند و استفاده از آن در تمامی تجهیزات ساختمان به چشم می خورد.
  4. زیبایی خانه و ساختمان از دیگر دلایل انتخاب شیشه های بالکن در اندازه و طرح های متنوع می باشد که شما بسته به نوع ساختمان و تراس خود و همچنین سلیقه شخصی که دارید می توانید یکی از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و در پروژه مورد نظر خود نصب نمایید تا زیبایی و طراحی خارجی و داخلی فضا را بسیار شیک تر و زیباتر کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="900"]دلایل انتخاب شیشه بالکن دلایل انتخاب شیشه بالکن[/caption]

حفاظ های شیشه بالکن

اینکه شما تنها از شیشه بالکن برای پوشاندن تراس و بالکن خود استفاده کنید، بدون شک یکی از گزینه های انتخابی شما نباید باشد، چرا که شما می توانید نرده های بسیار متنوعی را روی این شیشه ها نصب کنید تا امنیت و زیبایی این شیشه ها را بسیار افزایش دهید. بسیاری از کسانی که از شیشه ای بودن شیشه های بالکن در هراس هستند و به خاطر کودکان خود از اینکه آنها را نصب کنند در هراس می باشند، باید بدانند که میله های زیادی وجود دارد که با نصب آنها امنیت تراس خود را بیشتر می کنند و همچنین زیبایی ساختمان را هم افزایش می دهند.

مدل نرده هایی که در نصب شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی هستند که نظر تمامی مشتریان را جلب کرده است. حفاظ هایی که برای شیشه تراس مورد استفاده قرار می گیرد برای پله ها هم استفاده می شود و بر همین اساس باید بدانید که امنیت استفاده کردن از آنها بسیار زیاد می باشد برخی از طراحان به صورت ترکیبی از این حفاظ ها استفاده می کنند و همین امر موجب می شود که زیبایی متفاوتی را در شیشه بالکن ایجاد نمایند. دقت داشته باشید شیشه هایی که برای شیشه های بالکن مورد استفاده قرار می گیرد باید سکوریت باشد تا امنیت ساختمان را بسیار بیشتر کند.

نصب و حجم بسیار زیاد پروژه های شیشه بالکن در تهران

همه ما به خوبی می دانیم شهر تهران یکی از شهرهای بسیار بزرگ ایران به شمار می رود که بادی به زیبایی این شهر اهمیت زیادی دهیم. بسیاری از کسانی که در تهران زندگی می کنند و می خواهند زیبایی ساختمان آنها بیشتر شود از شیشه بالکن استفاده می نمایند، این شیشه ها از آنجایی که در انواع متعددی می باشند و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی هستند برای هر یک از ساختمان ها به نحو خاصی نصب می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1200"]پروژه های شیشه بالکن پروژه های شیشه بالکن[/caption]

در واقع اگر شما تراس و یا بالکن بسیار بزرگی دارید، می توانید از نوع ریلی آن استفاده کنید که زیبایی تراس شما بسیار بیشتر شود. یا اینکه اگر تراس و بالکن مساحت کمی دارند باید از شیشه بالکن تاشو و یا غیر تاشو استفاده کنند، بدون شک شما اگر با مهندسین و معماران تولید شیشه تراس هم مشورت کنید این پیشنهاد را به شما می دهد، به همین دلیل بهتر است برای نصب شیشه های بالکن خود با مهندسینی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید.

شیشه بالکن پروژه شما را زیباتر می کند !

امروزه ساختمان سازی و برج سازی بسیار رواج پیدا کرده است که زیبایی آنها اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل کسانی که این ساختمان ها را می سازند با نصب شیشه بالکن و انواع متعدد آن می توانند بالکن و تراس را زیباتر کنند. شما اگر حجم و تعداد بسیاری از شیشه های بالکن را می خواهید سفارش دهید باید با یکی از شرکت هایی که در این زمینه تخصص بیشتری دارد و تجربه کاری آن هم بالا است مشورت کنید تا در کمترین زمان شیشه بالکن مورد نظر شما را تحویلتان دهد. شرکت ایمن در یکی از شرکت هایی می باشد که شیشه های بالکن را در تعداد و حجم بسیار زیاد تولید می کند و شما می توانید سفارش های خود را به این شرکت تحویل دهید تا در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرید.

سایر مقالات ایمن در را حتما بخوانید :

  • متریال ها و قیمت پارتیشن شیشه ای
  • آشنایی با ویژگی های نصب پارتیشن شیشه ای
  • آشنایی با کاربرد شیشه بالکن

سیستم های نوین در شیشه بالکن

تمامی تجهیزاتی که برای ساختمان ها و برج ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشد که روز به روز پیشرفت می کند. شما باید بدانید که شیشه بالکن هم از جمله همان تجهیزات ساختمان به شمار می رود که روز به روز زیباتر و شیک تر می شود، به همین دلیل افراد زیادی از آنها استفاده می کنند.

شما اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال سیستم های نوین و بسیار زیبا می گردید و برای نصب شیشه بالکن هم این موضوع برایتان اهمیت بسیاری دارد، می توانید نوع ریلی آن را انتخاب کنید، در واقع باید بدانید رنگ بندی آنها هم تاثیر بسیاری در نمای ساختمان دارد، که شما می توانید در بین انواع مدل های شیشه های بالکن آن رنگی را که بیشتر دوست دارید و با نمای ساختمان شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و آن را نصب نمایید.

شیشه های شیشه بالکن باید از چه جنسی باشند ؟

شیشه های به کار رفته در شیشه بالکن همگی از جنس سکوریت می باشد و بر همین اساس کیفیت تمامی مدل های آن به یک اندازه می باشد، تنها نکته و ویژگی که در مدل های جدید شیشه تراس وجود دارد این است که زیبایی آنها روز به روز بیشتر می شود و افراد هم بدون شک به زیبایی اهمیت بسیاری می دهند، با این وجود شما باید بدانید که برای نصب شیشه بالکن بهتر است با کسانی که در این زمینه تجربه و دانش بیشتری دارند مشورت کنید، چرا که امکان دارد برخی از مدل هایی که بسیار جدید هستند برای فضای مورد نظر شما مناسب نباشند و بهتر است که از مدل های قدیمی تر استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]شیشه های به کار رفته در شیشه بالکن همگی از جنس سکوریت می باشد شیشه های به کار رفته در شیشه بالکن همگی از جنس سکوریت می باشد[/caption]

رنگ بندی و زیبایی که در شیشه های بالکن وجود دارد موجب زیباتر شدن ساختان شما می شود و اینکه کدام یک از آنها جدیدتر است و برای ساختمان شما مناسب تر می باشد را بهتر است به کسانی که در این زمینه تجربه بیشتری دارند بسپارید.

وجود یراق آلات با کیفیت در شیشه بالکن

یراق آلات به کار رفته در شیشه بالکن از جمله مهمترین و اساسی ترین قطعاتی می باشد که باید در شیشه های بالکن از آن استفاده کنید. شرکت ایمن در که شیشه های بالکن متنوع در رنگ ها و مدل های زیادی را تولید می کند، از بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات برای ساخت و نصب شیشه های بالکن استفاده می نماید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1093"]یراق آلات با کیفیت در شیشه بالکن یراق آلات با کیفیت در شیشه بالکن[/caption]

از آنجایی که قسمتی از شیشه های بالکن در بیرون از ساختمان می باشد و با هوای بیرون در تماس است، باید کیفیت یراق آلات آن قسمت بیرونی به گونه ای باشد که، در برابر شرایط متنوع آب و هوا دچار فرسودگی و ضربه نشود، به همین دلیل تمامی پیچ ها و فریم هایی که در تولید و نصب شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد دارای بهترین و عالی ترین کیفیت می باشد.

تحویل فوری شیشه بالکن از ایمن در

محصولات و تجهیزاتی که توسط شرکت ایمن در تولید می شود بسیار متنوع می باشد و یکی از آنها که امروزه طرفداران بیشماری را جذب خود کرده است شیشه بالکن می باشد. این محصول عملکرد و کارایی بسیاری دارد و به همین دلیل در بسیاری از پروژه های تجاری و اداری هم از آنها استفاده می کنند.

در پروژه های مسکونی استفاده از بالکن می دانیم که امر بسیار مهمی می باشد که با شیشه بالکن امنیت و متراژ محیط های مسکونی بیشتر می شود، به همین دلیل برای اینکه دوام و ماندگاری شیشه های بالکن برای خانه ها و یا فضاهای ادرای و تجاری بیشتر باشد از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و یراق آلات استفاده می کنند که توسط بسیاری از افراد این یراق آلات شناخته شده می باشد و افراد آنها را تهیه می کنند. به طور کلی باید بدانید که شرکت ایمن در بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات را در تولید شیشه تراس خود به کار می برد.

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 41 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

پارتیشن شیشه ای از جمله بهترین و زیباترین تجهیزاتی می باشد که شما می توانید آن را در انواع ساختمان های خود و برای کاربردهای زیادی پارتیشن های شیشه ای را به کار ببرید. برای اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای شما می توانید انواع آن را انتخاب کنید که هر یک از آنها بر اساس کاربردهایی که دارند دارای هزینه های متفاوتی می باشد. در واقع باید بدانید هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشند که نصاب در نصب آنها باید اقدامات متنوعی را انجام دهد. برای اینکه آشنایی شما با آنها بیشتر شود در ادامه برخی از مهمترین انواع پارتیشن شیشه ای را نام می بریم و نحوه نصب هر یک از آنها را هم بیان می نماییم.

اجرا و نحوه نصب انواع پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم برای اجرا و نصب هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای نصاب باید با طریقه نصب آنها هم آشنایی داشته باشد تا آنها را به بهترین نحو ممکن نصب نماید. برخی از مهمترین انواع آن، که نحوه نصب آنها هم متفاوت می باشد عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="1172"]نصب انواع پارتیشن شیشه ای نصب انواع پارتیشن شیشه ای[/caption]

پارتیشن طرح سیلور 

یکی از مهمترین دلایلی که افراد پارتیشن شیشه ای طرح سیلور را انتخاب می کنند این است که زیبایی آن بسیار جذاب تر از سایر مدل های دیگر می باشد که شما می توانید انواع فریم های متنوع را برای آنها انتخاب کنید تا زیبایی آنها بیشتر شود. دقت داشته باشید که هر چه جنس و کیفیت فریم انتخاب شده شما بهتر باشد، نتیجه کار نصب شما هم بسیار بهتر و زیباتر خواهد شد، بنابراین بهتر است بهترین کیفیت و جنس این فریم ها را انتخاب کنید.

نحوه نصب پارتیشن طرح سیلور 

بیشتر فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد از آلومینیوم است و همچنین فریم های آن هم دو تکه هستند و ارتفاع هر یک از این فریم ها 3 سانتیمتر و ضخامت شان 4 سانتی متر می باشد. برای اینکه این نوع از پارتیشن های شیشه ای را نصب کنند زوار که در پارتیشن ها ثابت است را به دیواره ها با پیچ متصل می کنند و شیشه ها را در آن زوارها قرار می دهند که به خوبی قفل شود، دقت داشته باشید که این زوار متحرک است و شیشه باید درون آن قفل شود. بعد از اینکه این مرحله به درستی انجام شد باید با نوار لاستیکی که مخصوص پارتیشن های شیشه ای می باشد شیشه و فریم را به خوبی به یکدیگر متصل کنند، با این کار ارتعاش شیشه ها گرفته می شود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با قیمت و هزینه کمی محیط زیبایی را در فضای مورد نظرتان به وجود آورید انتخاب این شیشه ها بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید.

پارتیشن طرح گلد

تفاوتی که این نوع از پارتیشن شیشه ای با پارتیشن های شیشه ای سیلور دارد این است که رنگ فریم آن متفاوت می باشد که، این مدل رنگ فریم جذابیت بسیار زیادی دارد و بر همین اساس بسیاری از کسانی که زیبایی مد نظرشان می بادش از آن استفاده می کنند. رنگ هایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد طلایی، نقره ای و شامپاینی می باشد که زیبایی آنها از جمله مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. طریقه نصب این فریم و پارتیشن مانند نوع سیلور می باشد و باید آن را به دیواره پیچ نمود.

پارتیشن طرح اقتصادی

شما از نام این نوع از پارتیشن شیشه ای به خوبی می توانید متوجه شوید که هزینه زیادی نیاز نیست برای نصب آن پرداخت کنید، در واقع یکی از مهمترین مزیت های آن این است که شما نیازی نیست هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنید. اینکه قیمت این پارتیشن بسیار مناسب می باشد، دلیلی بر این امر نیست که کیفیت متریال های آن پایین است، بلکه باید بدانید شرکت ایمن در هیچ یک از مواد به کار رته در پارتیشن هایی شیشه ای خود را بی کیفیت انتخاب نمی کند و از بهترین مواد و قطعات برای تولید پارتیشن شیشه ای استفاده می نماید.

نحوه نصب پارتیشن طرح اقتصادی

در این نوع از پارتیشن شیشه ای برای اینکه شیشه ها را ثابت نگه دارند از ناودونی های آلومینیوم استفاده می کنند، این ناودانی ها دارای دو شیار هستند که در هر دو طرف آن راهنمای پیچ وجود دارد و این راهنما در نصب بسیار مهم می باشد. سطح زیرین که در این پیچ ها وجود دارد صاف و بدون خط است، به همین دلیل به راحتی نصب می شود فریم هایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد به شکل یو می باشد و با پیچ های که بسیار مخصوص و ویژه هستند به دیواره ها وصل می شوند.

فریم های یو شکل به طور معمول به رنگ مشکی، نقره ای و سفید می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که محل مورد نظرتان اجاره ای می باشد بهترین انتخابی که برای نصب پارتیشن شیشه ای خواهید داشت این پارتیشن ها هستند، چرا که نصاب های شرکت آنها را برای شما به گونه ای نصب می کنند که در محل بعدی هم آنها را بتوانید مورد استفاده قرار دهید.

پارتیشن طرح اقتصادی پلاس

یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای که تمامی ویژگی های پارتیشن های اقتصادی را دارد ولی فریم های آن یو استیل می باشد این پارتیشن است. در پارتیشن های اقتصادی از فریم های آلومینیوم استفاده شده است ولی در این پارتیشن از فریم یو استیل استفاده می شود. از جمله مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد این است که بسیار زیبا و شکیل می باشد، چرا که آلیاژ آن بسیار شیک است. برخی از مناطقی که در آن رطوبت زیادی وجود دارد مانند شمال کشور، بهترین پارتیشن شیشه ای که می توانند مورد استفاده قرار دهند این پارتیشن می باشد، چرا که به هیچ عنوان زنگ نمی زند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

پارتیشن طرح آدانایز

فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای وجود دارد از نوع پافیلی می باشد که شکل آن بسیار زیبا می باشد و بیتر کسانی که از آن استفاده می کنند به همین دلیل است. شما برای نصب آن می توانید با مشاوران شرکت مشورت کنید تا برای نصب آن در مکان های مورد نظرتان شما را راهنمایی کنند.

نحوه نصب پارتیشن طرح آدانایز

فریم هایی که در این نوع از پارتیشن شیشه ای به کار می رود بعد از اینکه فارسی بر می شود با پیچ هایی که مخصوص هستند به دیواره ها متصل می شوند و بعد از آن شیشه های سکوریت پارتیشن های شیشه ای را درون آن فریم قرار می دهند. از آنجایی که نوع رنگ شدن این پارتیشن ها متفاوت است و پودری می باشد جذابیت آن بسیار زیاد است، رنگ های طلایی، شامپاینی و نقره ای می باشد، این نوع از فریم ها را در درون حوضچه های آبکاری قرار می دهند و هرچه که زمان ماندن آنها در آن حوضچه ها زیاد باشد روشن تر می شوند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1126"]انواع پارتیشن های قابل نصب انواع پارتیشن های قابل نصب[/caption]

پارتیشن طرح ایتالیایی

یکی از بهترین و جذاب ترین انواع پارتیشن شیشه ای این نوع از پارتیشن های شیشه ای می باشد که بسیاری از افرادی که لوکس بودن بیشتر مد نظرشان است این پارتیشن را انتخاب می کنند. فریم که در این نوع از پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد آلومینیومی می باشد و باید بدانید که استحکام آن نسبت به دیگر مدل ها بسیار بیشتر است. از جهت تبادل هوا این پارتیشن ها عملکرد بسیار بهتری دارند و به بهترین نحو ممکن می توانند مانع ورود هوا به درون فضا شوند. درب هایی که در این نوع از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد داخل چارچوب است و این موضوع زیبایی آنها را بسیار بیشتر می کند.

نحوه نصب پارتیشن طرح ایتالیایی

درزگیرهای آلومینیوم در این نوع از پارتیشن شیشه ای بین هر یک از شیشه هایی که ثابت است قرار می گیرد و نظم و ترتیب آنها موجب شده است که تمامی شیشه های به صورت ثابت در یک مسیر مشخص قرار بگیرند. رنگ هایی که این نوع از پارتیشن های شیشه ای دارد مشکی و نقره ای می باشد که شما هر یک از آنها را که تمایل داشته باشید را می توانید بر روی فضای مورد نظر خود نصب کنید. برای اینکه این مدل از پارتیشن شیشه ای را نصب کنند ابتدا فریم ها را به درستی اندازه گیری می نمایند و سپس آنها را نصب می کنند، بعد از اینکه فریم ها به درستی اندازه گیری شد باید برای نصب شیشه ها اقدام نمود.

نتیجه گیری در مورد نصب انواع پارتیشن شیشه ای و مزیت های آن

همانطوری که می دانید بیشتر افراد نیمی از روز خود را در اداره ها و سازمان ها می گذرانند، به همین دلیل باید در محیطی کار کنند که آسایش و آرامش در آن مکان به خوبی وجود داشته باشد. با نصب پارتیشن شیشه ای در این مکان ها بهترین گزینه ای می باشد که شما می توانید برای آسایش و آرامش خود در محل کار داشته باشید. استفاده و نصب آنها برای محیط هایی که کاری هستند بهترین انتخابی ای باشد که شما می توانید آنها را نصب کنید.

یکی از نکات بسیار مهمی که در نصب پارتیشن شیشه ای وجود دارد و باید به آن دقت بسیاری داشته باشید این است که برای نصب هر یک از انواع آن بهتر است با مشاوران شرکت مشورت کنید تا یکی از بهترین انواع آن را به شما توصیه کنند. آنها در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند و به همین دلیل بدون شک به بهترین نحو ممکن می توانند یکی از آنها را که برای محیط شما مناسب تر است را به شما پیشنهاد دهند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692   0933508582

ف.شیروانی بازدید : 29 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

استفاده از پارتیشن شیشه ای تحول بسیار بزرگی در فضاها به وجود می آورد و به همین دلیل است که امروزه از پارتیشن های شیشه ای استفاده زیادی می نمایند. بسیاری از افراد برای اینکه هرچه سریعتر بتوانند به کارهای خود رسیدگی کنند استفاده از پارتیشن شیشه ای بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند، چرا که این پارتیشن ها فضا را بسیار زیباتر و شیک تر می کند، همچنین از آنجایی که افراد همدیگر را به خوبی می توانند مشاهده کنند صمیمیت بین آنها هم بیشتر می شود. طراحی خاص و منحصر به فردی که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود، موجب شده است که امروزه شما آنها را در بیشتر فضاهای اداری، تجاری و ... مشاهده کنید.

تحول کاربردی با پارتیشن شیشه ای

استفاده از شیشه پارتیشن ای و انواع آنکه هر یک از انواع آن دارای ویژگی های بسیاری می باشد، موجب شده است که روز به روز طرفدا آن بیشتر شود و افراد برای خرید آنها هر یک از آنها را که بیشتر می پسندند را خریداری نمایند. بسیاری از افراد زمانی که می خواهند پارتیشن هایی را در فضای خود نصب نمایند، دغدغه اصلی که خواهند داشت، این است که آن پارتیشن ها عایق صدا باشند و از وورد و خروج صدای بیرون فضا و داخل فضا جلوگیری کند، شیشه پارتیشن به عنوان یکی از پارتیشن هایی به شمار می رود که به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عمل می کند و بیشتر کاربران از آن رضایت بیش از حدی دارند.

عایق بودن شیشه مانع ورود هرگونه صدای بیرون می شود

به عنوان تحول کاربردی عایق صدا بودن پارتیشن شیشه ای را می توانیم به عنوان بهترین ویژگی که دارد شناسایی کنیم و از آن استفاده نماییم. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که این پارتیشن ها به دلیل اینکه شیشه ای هستند شاید به عنوان عایق صدا عملکرد خوبی نداشته باشند، ولی از آنجایی که شیشه های به کار رفته شده در این پارتیشن ها، شیشه سکوریت می باشد، به بهترین نحو ممکن قابلیت عایق صدا بودن خود را اجرا می کنند و هیچگونه صدایی را از خود عبور نمی دهند.

در واقع در محیط هایی که تجاری و اداری هستند این قابلیت اصل مهمی می باشد و بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند، به همین دلیل باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای روز به روز این قابلیت خود را بهبود می بخشند.

عدم محدودیت در طراحی ظاهری پارتیشن شیشه ای

یکی از بهترین ویژگی هایی که در پارتیشن شیشه ای وجود دارد این است که شما در نصب آنها هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت، بر همین اساس شما در هر مکانی که مایل باشید می توانید آنها را نصب و اجرا نمایید. شما  برای اینکه پارتیشن های شیشه ای مورد نظر خود را در انواع مختلف بتوانید در فضاهای مد نظرتان نصب کنید، بهتر است از کسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند کمک بگیرد.

شرکت ایمن در یکی از شرکت های تولید کننده پارتیشن های شیشه ای می باشد که سال های زیادی است در این زمینه تخصص و تجربه زیادی دارد. شما می توانید هر یک از مدل های پارتیشن شیشه ای را که انتخاب کرده اید را برای نصب و اجرا در مکان های مورد نظر خود ببرید و از آنها استفاده نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="923"]طراحی ظاهری پارتیشن شیشه ای طراحی ظاهری پارتیشن شیشه ای[/caption]

بدون شک همه ما به خوبی می دانیم که هر فضایی و هر مکانی دارای ویژگی های متفاوتی می باشد که با دیگر فضاها هماهنگی ندارد، به همین دلیل در انتخاب تجهیزات آن مکان باید مدل های خاصی را در نظر بگیرد و یکی از آنها را که بیشتر با فضای شما سازگار است را انتخاب کنید، ولی یکی از نکاتی که باید در مورد شیشه پارتیشن بدانید این است که تمامی انواع آن در تمامی فضاهای مد نظر شما نصب می شود و در نصب کردن آن محدودیت وجود ندارد، بر همین اساس نیازی نیست نگران طراحی آنها باشید، چرا که آنها به بهترین نحو ممکن در مکان های مورد نظر شما نصب می شوند و زیبایی فضای شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهند.

در واقع همه ما به خوبی می دانیم طراحی داخلی و دکوراسیون اهمیت بسیاری دارد و بر همین اساس پارتیشن شیشه ای بهترین انتخابی می باشد که شما می توانید برای زیبایی و شیک تر شدن فضاهای مورد نظر خود داشته باشید.

تولید سریع در حجم های بالا پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای مانند بسیاری از محصولات دیگری که شرکت ایمن در تولید می کند در پروژه های زیادی قابلیت نصب دارد و کسانی که پارتیشن های زیاد در حجم و تعداد بیشتری را سفارش دهند، بدون شک در سریع ترین زمان می توانند آنها را تحویل بگیرند. تولید این شرکت بسیار قوی می باشد و می توانید در کمترین زمان تمامی سفارش های شما را تهیه کند و برای نصب کردن آنها به محل مورد نظرتان مراجعه کند.

تمامی مراحلی که برای تولید پارتیشن شیشه ای وجود دارد با دقت و تلاش بسیاری انجام می شود و از بهترین و با کیفیت ترین متریال های اولیه استفاده می شود تا دوام و طول عمر پارتیشن ها بسیار بیشتر شود. زمان بندی که شما برای تحویل پارتیشن های خود دارید و آنها را مایل هستید تحویل بگیرید را می توانید با شرکت در میان بگذارید تا در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرد و نصب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای حجم پروژهای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

تنوع مدل های پارتیشن شیشه ای بسیار زیاد می باشد و شما می توانید هر یک از مدل های آن را که می خواهید را خریداری نمایید. اما باید پیش از اینکه مدل های آنها را انتخاب کنید به این نکته دقت داشته باشید که با شرکت در انتخاب آن مشورت نمایید. برخی از مدل هایی که در این پارتیشن ها وجود دارد شاید زمان بیشتری ببرد تا آماده شود و شاید برخی از آنها در زمان کمتری آماده شود، به طور کلی بهتر است برای زمان تحویل هر یک از آنها با شرکت و سازندگان پارتیشن شیشه ای صحبت کنید تا زمان تقریبی تحویل کالا را برای شما مشخص کنند. شما تعداد سفارش هایتان هر میزان و تعدادی که باشد شرکت به راحتی و در سریع ترین زمان آنها را می تواند تحویل شما دهد.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

طراحی و مشاوره رایگان در نصب پارتیشن شیشه ای

مشاوران کارآزموده شرکت ایمن در از آنجایی که در زمینه نصب و تولید پارتیشن شیشه ای تخصص بسیار زیادی دارند می توانند شما را در انتخاب پارتیشن های شیشه ای راهنمایی کنند تا شما یکی از بهترین آنها را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید. اگر شما بدون مشورت با مشاوران و طراحان اقدام به نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای خود بگیرید، بدون شک امکان دارد که با مشکلات بسیاری مواجه شوید، بر این اساس اگر نمی خواهید با چنین مشکلاتی مواجه شوید بهتر است با مشاوران در این مورد مشورت کنید تا بهترین روش نصب را به شما معرفی کنند و شما هم ازآن روش برای نصب پارتیشن شیشه ای خود استفاده کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="888"]نصب پارتیشن شیشه ای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

تمامی استانداردهای نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای باید به خوبی رعایت شود تا پارتیشن های شیشه ای شما برای همیشه ماندگاری و دوام داشته باشند. در صورتی که  استانداردهای نصب و اجرا رعایت نشود امکان دارد که کارآیی آنها برای شما چندان جالب نباشد و بعد از مدتی آنها دیگر قابلیت استفاده کردن نداشته باشند. برخی از شرکت هایی که کلاه بردار هستند شیشه هایی را که در پارتیشن شیشه ای برای شما استفاده می کنند را غیر سکوریت نصب می کنند، به همین دلیل شما باید در انتخاب شرکت برای نصب و تولید پارتیشن های شیشه ای خود دقت بسیاری داشته باشید تا مواد اولیه آن ار از جمله با کیفیت ترین و بهترین مواد انتخاب کنند و از آنها استفاده نمایند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بر این باور می باشند، نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای برای خودتان آسان است، بسیار اشتباه می کند، چرا که دقت و ظرافت در این کار بسیار بالا می باشد و باید به آن اهمیت بسیاری دهید.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

یکی از انواع پارتیشن شیشه ای که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند، پارتیشن های شیشه ای دوجداره می باشد که نصب و استفاده از آنها مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که امروزه از آن استفاده زیادی می شود و روز به روز هم طرفدارن آن بیشتر می شود. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم که علم روز به روز در حال پیشرفت کردن است، به همین دلیل باید در هر زمینه ای باید بهترین و جدیدترین آنه را انتخاب کنیم، چرا که ویژگی های قبلی خود را کامل تر کرده است و از آنجایی که نیازهای ما هم روز به روز بیشتر می شود، بهتر است به دنبال جدیدترین ها و بهترین ها باشیم.

کیفیت شیشه های دوجداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره، یکی از بهترین پارتیشن های شیشه ای می باشد که در بسیاری از فضاها از آن استفاده می گردد و کاربران هم به آن علاقه زیادی دارند، در واقع باید بدانید این پارتیشن تمامی ویژگی های تولید های قبلی خود را کامل تر کرده و یکی از مهمترین ویژگی های پارتیشن های شیشه ای این است که به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عمل می کند.

باید بدانید که تمامی شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای سکوریت می باشد، ولی برخی از آنها دو جداره نیستند، که این شیشه ها بیشتر برای فضاهایی که سر و صدای در آن فضا وجود ندارد و یا اینکه سر و صدای زیاد هم برای آنها مهم نمی باشد نصب می گردد، اما پارتیشن های شیشه ای دوجداره بیشتر در فضاهایی که اهمیت ورود و خروج صدا زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در محیط های اداری که کارکنان نیاز به آرامش بیشتری دارند مورد استفاده قرار می گرد و افراد از آنها استفاده می کنند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014      02144053055

02144011723   02144012692    0933508582

ف.شیروانی بازدید : 55 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

اینکه شهرهای متفاوت ایران از شیشه بالکن برای زیبایی نمای ساختمان خود استفاده می کنند به طور مسلم آشکار است و شرکت های بسیاری شیشه های بالکن آنها را نصب و به اجرا در می آورند. شرکت ایمن در به دلیل سرعتی که در نصب و تولید شیشه بالکن دارد بسیاری از شیشه های بالکن شهرستان ها را هم بر عهده می گیرد و شما هم اگر می خواهید برای نمای ساختمان خود از شیشه تراس استفاده کنید می توانید با این شرکت در ارتباط باشید تا شیشه های بالکن شما را در کمترین زمان تولید و نصب نمایند.

برای اینکه با نصب و اجرای شیشه بالکن در برخی از شهرستان ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از پروژه هایی را که شرکت ایمن در نصب شیشه تراس آنها را انجام می دهد معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

 

نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها

همانطوری که بیان نمودیم شرکت ایمن در سابقه بسیاری در تولید و نصب شیشه بالکن در پروژه های بسیاری دارد، که برخی از شهرهایی که این شرکت برای آنها نصب و تولید شیشه تراس را انجام می دهد، عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها[/caption]

نصب شیشه تراس و بالکن در تبریز

تبریز یکی از شهرهای بسیار زیبا و فوق العاده ای می باشد که با وجود ساختمان های مدرن و زیبا هنوز هم اصالت خود را به خوبی حفظ کرده است. در واقع همه ما به خوبی می دانیم تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایران به شمار می رود که در آن ساختمان های بسیار متنوع و بزرگی سخته می شود که بیشتر آن ساختمان ها از شیشه بالکن برای زیبایی نمای خود استفاده می کنند.

از آنجایی که تردد ماشین ها و آلودگی هوا در این شهر هم بسیار زیاد است، ساختمان ها بهترین انتخابی که می توانند برای دور ماندن از این فضا داشته باشند نصب شیشه تراس می باشد که از این طریق هم از فضای بیرون لذت می برند و هم از آلودگی و سرو صدای بیرون در امان هستند.

از طرفی همه ما به خوبی می دانیم که شهر تبرید از جمله شهرهای سردسیر به شمار می رود که سوز سرمای زیادی در آن وجود دارد و آن هم به دلیل قرار گرفتن این شهر در کویر می باشد. بر همین اساس ساختمان ها با نصب و اجرای شیشه بالکن می توانند از سرمای بیرون هم در امان باشند و به عنوان یکی از بهترین عایق های سرما از آن استفاده کنند. شما هم اگر در شهر تبریز ساکن هستید و می خواهید از شیشه بالکن استفاده کنید، می توانید با شرکت ایمن در در تماس باشید تا در کمترین زمان شیشه های بالکن سفارش داده شما در محل مورد نظرتان نصب نمایند.

برای دور ماندن از این فضا داشته باشند نصب و اجرای شیشه تراس می باشد که از این طریق هم از فضای بیرون لذت می برند و هم از آلودگی و سرو صدای بیرون در امان هستند.

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر اصفهان

بدون شک همه شما به خوبی در مورد زیبایی های شهر اصفهان اطلاع دارید، با اینک این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران به شمار می رود، ساختمان های بسیار زیبا و مدرنی را در آن می سازند که آنها  با نصب شیشه بالکن زیبایی این ساختمان ها را بسیار بیشتر می کنند. شهر اصفهان از سویی یکی از شهرهای متمدن و تاریخی به شمار می رود و همچنین از طرفی هم یکی از شهرهای صنعتی مهم و شناخته شده در کشور ایران به شمار می رود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1095"] نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها[/caption]

بر همین اساس مردم این شهر برای اینکه از آلودگی تجهیزات صنعتی شهر در امان باشند می توانند اقدام به نصب شیشه بالکن نمایند. شرکت ایمن در برای نصب شیشه بالکن در اصفهان می توانید به شما اطلاعات بیشتری دهد که با تماس با این شرکت می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر شیراز

شهر شیراز هم از جمله زیباترین و بهترین شهرهای ایران به شمار می رود که بدون شک تمامی افراد با زیبایی ها و اصالت این شهر آشنایی دارند، با این وجود باید بدانید این شهر هم دارای ساختمان های بسیار مدرن و زیبایی می باشد که با نصب و اجرای شیشه بالکن زیبایی این ساختمان ها بسیار بیشتر می شود.

همه ما به خوبی می دانیم شهرهایی که بزرگ هستند روز به روز جمعیت آنها هم بیشتر می شود و شهر شیراز هم از جمله شهرهایی است که جمعیت آن روز به روز بیشتر می شود و به همین دلیل با نصب شیشه بالکن ساختمان ها از شر آلودگی هوا و سر و صداهایی که در بیرون از ساختمان وجود دارد در امان می مانند.

در واقع باید بدانید که با نصب شیشه بالکن در تراس خانه ها و یا محیط های اداری و تجاری زیبایی شهر بسیار بیشتر می شود و خودتان هم می توانید از این فضا لذت ببرید. شما هر پرسشی در مورد نصب شیشه تراس در شهر شیراز داشته باشید می توانید با شرکت ایمن در در تماس باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

[caption id="" align="aligncenter" width="640"] نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها[/caption]

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر ماهشهر

 بندر ماهشهر یکی از استان های خوزستان به شمار می رود که از آنجایی که در جنوب کشور قرار گرفته است ریزگردهای بسیاری در این شهر وجود دارد و ساکنین ساختمان ها را آزار می دهد. آنها می توانند با نصب و اجرای شیشه بالکن از شر ریزگردهای هوا در امان باشند و همیشه تراس زیبا و تمیزی داشته باشند.

در واقع همه ما به خوبی می دانیم که ریزگردها برای سلامتی خطر بسیاری دارد، به همین دلیل بهتر است با نصب کردن شیشه بالکن به فکر سلامتی خود باشند و همیشه بتوانند از تراس خود استفاده کنند، چرا که بسیاری از افراد این شهر به دلیل ریزگردهای بسیار زیاد در هوا نمی توانند از تراس خود استفاده کنند.

شما برای نصب شیشه تراس برای شهر ماهشهر می توانید با شرکت ایمن در تماس بگیرد تا راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه دهند و در کمترین زمان شیشه های بالکن شما را تولید و در مکان مورد نظر شما نصب نمایند.

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر بروجرد

همه ما به خوبی می دانیم یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان لرستان شهر بروجرد می باشد که مردمان این شهر بسیار مهربان و اصیل هستند. بافت قدیمی ساختمان های این شهر امروزه بسیار جدید و مدرن شده اند، به همین دلیل با نصب شیشه بالکن زیبایی و مدرن بودن آنها بسیار بیشتر می شود. از آنجایی که در این چند سال جمعیت این شهر بسیار بیشتر شده است و افراد زیادی به این شهر رفته اند، باید بدانید که آلودگی هوا هم در این شهر افزایش پیدا کرده است.

به همین دلیل ساکنین ساختمان ها برای اینکه از شر آلودگی هوا در امان باشند می توانند با نصب و اجرای شیشه های بالکن قضای ساختمان خود را ایمن سازند. از طرفی باید بدانید که شهر بروجرد در فصل سرد سال افت دمای بسیار زیادی داشته و به همین دلیل با شیشه های بالکن ساکنین ساختمان ها می توانند از سرمای زیاد هم به دلیلی عایق هوا در شیشه بالکن در امان باشند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر قشم

قشم یکی از شهرهای بسیار زیبا و خاص در جزایر خلیج فارس به شمار می رود که سالانه افراد زیادی برای بازدید از این جزیره زیبا به آن سفر می کنند. از آنجایی که هوای درون این شهر شرجی می باشد و تا حدودی گرم است، بدون شک افراد نمی توانند از تراس خود استفاده کنند، ولی با نصب و اجرای شیشه بالکن اهالی این شهر می توانند از فضای تراس خود استفاده کنند.

بسیاری از معماران و طراحان ساختمان که در قشم ساختمان سازی انجام می دهند نصب شیشه بالکن را به عنوان یکی از ضروری ترین تجهیزات ساختمان معرفی می کنند.

ساکنین ساختمان ها برای اینکه از شر آلودگی هوا در امان باشند می توانند با نصب و اجرای شیشه بالکنقضای ساختمان خود را ایمن سازند

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها نصب و اجرای شیشه بالکن در شهرستان ها[/caption]

اگر شما می خواهید شیشه تراس برای ساختمان های خود در قشم نصب کنید می توانید با مشاوران شرکت ایمن در تماس بگیرید تا آنها به بهترین نحو ممکن در زمینه شیشه های بالکن شما را راهنمایی کنند.

نصب شیشه تراس و بالکن در ساری

شهرهای شمالی در بین بسیاری از افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است و این شهر یکی از زیباترین شهرهای شمالی به شمار می رود. از آنجایی که به طور مداوم آب و هوای این شهر شرجی می باشد و بارانی است بسیاری از افراد نمی توانند از تراس خود استفاده می کنند. ولی با نصب و اجرای شیشه بالکن آنها می توانند به راحتی از فضای بالکن خود استفاده کنند و از فضای بیرون خانه خود استفاده نمایند. نصب شیشه های بالکن در شهرهای شمالی کاربرد بسیاری دارد و بر همین اساس برای نصب شیشه های بالکن در هر اندازه و هر نوعی که مایل هستید می توانید با شرکت ایمن در تماس بگیرد تا در این زمینه به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

نصب شیشه تراس و بالکن در شهر زنجان

یکی دیگر از شهرهای مهمی که شما می توانید با نصب و اجرای شیشه بالکن در این شهر زیبایی ساختمان ها را بسیار بیشتر کنید شهر زنجان می باشد. از آنجایی که زنجان امروزه گسترش بسیاری داشته و روز به روز جمعیت آن بیشتر می شود آلودگی هوا هم در این شهر افزایش پیدا کرده است. بر همین اساس اهالی این شهر برای اینکه از آب و هوای آلوده و سرو صداهای زیاد شهر در امان باشند می توانند با نصب و انتخاب شیشه بالکن از این سر و صدا ها در امان باشند.

شیشه های بالکن در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های متعددی می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و برای ثبت سفارش خود با مشاوران شرکت ایمن در تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

انواع شیشه فروشگاهی

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ف.شیروانی بازدید : 27 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

همه ما به خوبی می دانیم که یکی از مهمترین فاکتورهایی که در فضاهای اداری وجود دارد، استفاده از پارتیشن شیشه ای برای این فضاها می باشد، چرا که هم زیبایی این مکان ها را بیشتر می کند و هم به بهترین نحو ممکن می توان با استفاده از آنها از مکان مورد نظر استفاده نمود. امروزه از آنجایی که بیشتر ساختمان های ادری فضای کمی دارند و فضای مورد استفاده شده در آنها چندان زیاد نمی باشد، استفاده از پارتیشن شیشه ای بهترین انتخابی می باشد که این ساختمان ها می توانند داشته باشند و از آن استفاده کنند. شما در انتخاب پارتیشن شیشه ای باید با دلایلی انتخاب خود آشنایی داشته باشید تا با آگاهی و داشتن کاملی از این پارتیشن ها استفاده نمایید. برای اینکه با دلایل استفاده از پارتیشن شیشه ای آشنا شوید در ادامه برخی از مهمترین این دلایل را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

 

دلایل انتخاب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم برای استفاده از پارتیشن شیشه ای باید به دلایل خود دقت نمایید که این دلایل عبارت می باشد از :

  1. پارتیشن شیشه ای یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارد این است که، محیط بسیار مناسبی را برای شما به وجود می آورد و به همین دلیل است که امروزه طرفداران آن بسیار بیشتر می شود. هزینه ای که برای خرید پارتیشن ها خواهید دارد بسیار به صرفه می باشد و بر همین اساس اگر فضای کافی در مکان خود ندارید، بهتر است از این پارتیشن ها استفاده کنید.
  2. شما می توانید برخی از این پارتیشن های شیشه ای را که انتخاب می کنید را از نوع جابجا شونده انتخاب نمایید تا بتوانید از آنها در بسیاری از مکان های دیگر استفاده نمایید. در واقع برخی از مکان هایی که شما برای کارهای اداری خود اجاره می کنید، شاید فضای کوچکی داشته باشد، به همین دلیل در این فضاها می توانید از پارتیشن شیشه ای که نوع جابجا شونده دارد استفاده کنید.[caption id="" align="aligncenter" width="1020"]آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای[/caption]
  3. تنوع رنگ و طرح در این پارتیشن های شیشه ای بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید. در واقع شما باید در انتخاب رنگ و طرح پارتیشن ها دقت بسیاری داشته باشید، تا بتوانید رنگ آن را با دیگر فضاها هماهنگ سازید.
  4. یکی از مهمترین دلایل دیگری که در انتخاب پارتیشن های شیشه ای اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که قیمت آن نسبت به دیگر تجهیزات جدا کننده بسیارکمتر است و به همین دلیل می باشد که از آن استفاده بسیار زیادی می شود، البته باید باید بدانید که کیفیت پارتیشن شیشه ای هم بسیار عالی می باشد و بر همین اساس این موضوع هم یکی از دلایل انتخاب شما به شمار می رود.
  5. از دیگر دلایلی که شما باید پارتیشن های شیشه ای را انتخاب کنید، این است که، اگر به دنبال عایق صدا می باشد، این گزینه بهترین گزینه انتخابی شما به شمار می رود. کسانی که در اتاق کاری خود جلسات زیادی را برگزار می کنند، بدون شک اینکه در اتاق آنها سر و صدای زیادی نباشد برایشان اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل آنها می توانند از این پارتیشن ها استفاده کنند.

پارتیشن شیشه ای با فریم

پارتیشن شیشه ای که با فریم ساخته شود، یکی از بهترین پارتیشن ها به شمار می رود که مشتری می تواند بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از آنها را انتخاب کند. یکی از بهترین نمونه های فریم که در پارتیشن ها به کار می رود آلومینیومی می باشد، چرا که مزیت های آن نسبت به دیگر فریم ها بسیار زیاد است و بر همین اساس افراد زیادی از آن استفاده می کنند. فریم های آلومینیومی خود به چند نوع مهم تقسیم می شوند که آنها عبارت هستند از :

  1. فریم هایی که به شکل یو می باشند و رنگ آنها هم کوره ای است.
  2. فریم هایی که با کاور استیل شده به خوبی پوشانده شده اند و زیبایی بسیاری را در فضا به وجود می آورند.
  3. فریم هایی هم هستند که به شکل m می باشند و رنگ آنها الکترو استاتیک است و زیبایی بی نظیری را رد پارتیشن ها به وجود می آورند.

در تولید نمودن فریم های پارتیشن شیشه ای ظرافت و دقت بسیاری به کار برده می شود و به همین دلیل آنها زیبایی مکان های مورد نظر شما را بسیار بیشتر می کند. همچنین باید بدانید که فریم های تولید شده کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارند و از آنجایی که در کوره های مختلفی درست می شوند هر یک از آنها دارای ویژگی های مختلفی می باشد که شما می توانید در این مورد هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="940"]پارتیشن شیشه ای با فریم پارتیشن شیشه ای با فریم[/caption]

از آنجایی که در تولید فریم های پارتیشن از آلومینیوم استفاده می شود باید بدانید که مقاومت آنها بسیار زیاد است و بر همین اساس طول عمر آنها هم بیشتر از پارتیشن های دیگر می باشد. شما می توانید قطر کم این فریم ها را سفارش دهید، اما با خیالی آسوده از آن استفاده کنید، چرا که هر یک از قطرهای آن به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عمل می کنند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که می دانید شما باید برای خرید هر یک از تجهیزاتی که برای ساختمان و نمای داخلی آن دارید به برخی از نکات توجه بسیاری نشان دهید تا بهترین خرید خود را انجام دهید. این نکات بسیار مهم می باشد و اینکه شما از اجرای پروژه پارتیشن شیشه ای خود چه توقعی دارید هم دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. زمانی که شما پارتیشن های شیشه ای را در مکان مورد نظر خود نصب می کنید می توانید تغییراتی را که در فضا ایجاد شده است را به خوبی مشاهده کنید. و همچنین از آنجایی که مزیت های آن بسیار زیاد است بدون شک شما از جمله طرفداران آن خواهید شد. اما دقت داشته باشید که در خرید پارتیشن شیشه ای و سفارش آن باید به برخی از نکات توجه بسیار زیادی داشته باشید که آنها عبارت می باشد از :

  1. یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب و سفارش پارتیشن  شیشه ای باید به آن دقت داشته باشید این است که شما مشخص کنید پارتیشن های خود را تا چه ارتفاعی می خواهید سفارش دهید، برخی از افراد شاید پارتیشن شیشه ای با ارتفاع بسیار کم بخواهند و یا اینکه پارتیشن های بسیار بلند که تا سقف برسد را بخواهند، به همین دلیل شما باید در ابتدا نوع پارتیشن های انتخابی خود را مشخص کنید. اگر شما به خوبی نمی دانید چه اندازه پارتیشن را باید برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید، می توانید با مشاوران شرکت که در این زمینه تخصص بسیاری دارند مشورت کنید تا آنها بر اساس نوع فضای شما بهترین اندازه را به شما پیشنهاد دهند.[caption id="" align="aligncenter" width="960"]دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای[/caption]
  2. از دیگر نکاتی که در انتخاب و سفارش پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیاری دارد و باید به آن هم توجه داشته باشید، این است که، نوع پارتیشن خود را انتخاب کنید، برخی از افراد شاید مایل باشند نوع متحرک، برخی نوع ثابت، برخی نوع فری لس و یا نوع فریم دار آن را انتخاب کنند. هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب و خریداری نمایید.
  3. همچنین باید بدانید که برخی از آنها تک جداره و دوجداره هستند، در واقع هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای دارای ویژگی های متنوعی می باشد، بر همین اساس شما باید در ابتدا نوع ساختمان خود را مشخص کنید و بر اساس فضای خود یکی از انواع آن را انتخاب نمایید. در این زمینه هم اگر نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید، می توانید با مشاوران شرکت در تماس باشید تا یکی از بهترین انواع آن را بر اساس فضای شما معرفی کنند و شما از آن استفاده کنید.

موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای

در واقع باید بدانید بر اساس توضیحاتی که در بالا ارائه نمودیم، شما محیط مورد نظرتان اهمیت بسیاری دارد. اگر شما فضایی را برای پارتیشن شیشه ای اداری می خواهید در نظر بگیرید که برای همیشه پارتیشن های شیشه ای را در آن مکان داشته باشید، بهترین انتخاب شما پارتیشن های ثابت می باشد که آنها برای همیشه در آن مکان هستند. اگر هم می خواهید پارتیشن های شیشه ای را در فضایی به کار بگیرید که به طور مداوم از آن مکان نقل مکان می کنید بهترین انتخاب شما پارتیشن هایی می باشد که متحرک هستند و می توانید آنها را از مکانی به مکان دیگر ببرید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

از سوی دیگر اگر شما در نظر دارید پارتیشن شیشه ای شما به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عملکرد داشته باشد و همچنین استحکام درون آن هم زیاد باشد، بهترین انتخابی که شما می توانید داشته باشید پارتیشن های دوجداره می باشند، چرا که آنها در زمینه عایق صدا به بهترین نحو ممکن از خود عملکرد نشان می دهند و همچنین دوام و ماندگاری بسیار عالی و بی نظیری دارند. شما با نصب پرده های خاص و کرکره های ویژه می توانید شخصی سازی پارتیشن شیشه ای خود را تا حد بسیار زیادی بالاتر ببرید. در واقع بسیاری از افراد هستند که حساسیت زیادی روی اتاق خود دارند و جلسه های زیادی در اتاق آنها برگزار می شود، این دسته از افراد می توانند از کرکره و یا پرده استفاده کنند. اگر شما پارتیشن شیشه ای را می خواهید در فضا نصب کنید که زیبایی زیادی داشته باشد و بیشتر زیبایی آن مد نظرتان است، بهترین انتخاب شما پارتیشن هایی می باشد که فریم لس هستند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 2,661
  • بازدید کلی : 12,173