loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 94 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (1)

پارتیشن شیشه ای و نصب و اجرا

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که استفاده از پارتیشن شیشه ای تنها مختص به اداره ها و مراکز بزرگ می باشد. در صورتی که این باور اشتباه است و شما می توانید از آن ها در خانه ها هم استفاده کنید، در گذشته از دیوارهای های گچی و یا آجری استفاده می کردند که این دیوارها زیبایی چندان زیادی نداشتند، ولی پارتیشن های شیشه ای زیبایی بسیار جذاب و خاصی به خانه شما می بخشند.

بیشتر افرادی که از پارتیشن در خانه خود استفاده می کنند بدون شک از زیبایی و جذابیت آن رضا خواهند داشت. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در استفاده از پارتیشن های خانگی وجود دارد این است که فضا را تاریک نمی کند و بلکه موجب روشن تر شدن فضا هم می شود.

اگر پارتیشنهای  شیشه ای را به درستی در فضای خود به کار ببرید نه تنها زیبایی بی نظیری خواهد داشت بلکخ فضای شما را بزرگ تر از آنچه که هستن نشان می دهد، در واقع باید بدانیم قابلیت انعطاف پذیری این دیوارهای شیشه ای و پارتیشن ها بسیار زیاد می باشد. پارتیشن های شیشه ای که در خانه می توانید از آنها استفاده کنید انواع متفاوتی دارد و برای اینکه با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

انواع پارتیشن شیشه ای خانگی

همانطوری که بیان نمودیم استفاده از پارتیشنهای  شیشه ای تنها مختص به اداره ها نمی باشد و شما می توانید از آنها در فضاهای خانگی هم استفاده کنید. از جمله مهمترین انواع آن عبارت می باشد از :

پارتیشن شیشه ای اتاق خواب 

از آنجایی که امروزه آپارتمان های جدید مساحت کمتری دارند شما می توانید برای اینکه فضایی را برای جداسازی اتاق های خود به وجود آورید از پارتیشن شیشه ای استفاده نمایید. زمانی که شما از دیوارهای گچی و آجری در خانه خود استفاده می کند بدون شک متراژ خانه شما کمتر نشان داده می شود و شما قدرت جابجایی بسیاری از وسایل را نخواهید داشت، چرا که فضایی برای جابجایی ندارید. به همین دلیل شما می توانید طراحی دکوراسیون نوین و ویژه ای را در اتاق خواب خود به وجود آورید که با طراحی های دیگر بسیار متفاوت است. زیبایی که پارتیشن های شیشه ای در اتاق خواب به وجود می آورند بسیار خاص و جذاب است، به همین دلیل بسیاری از کسانی که می خواهند فضای خود را زیباتر کنند از این پارتیشن ها استفاده می نمایند.

پارتیشن شیشه ای خانگی متحرک 

همه ما در خاطرمان هست که در گذشته ها برا اینکه دیوار متحرکی در خانه خود داشته باشیم از پارتیشن های چوبی استفاده می کردیم. دلیل اصلی که بسیاری از افراد از آن استفاده می کردند این بوده است که فضاهایی در خانه را جداسازی نمایند. اما از آنجایی که امروزه علم پیشرفت کرده است شما می توانید از پارتیشنهای شیشه ای که متحرک است و می توانید آن را در خانه خود جابجا نمایید استفاده کنید. شما هر اندازه و هر ابعادی که از پارتیشن های شیشه ای متحرک را بخواهید می توانید برای خانه خود سفارش دهید تا برای شما تولید کنند.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از پارتیشن های شیشه ای متحرک در خانه ها این است که زیبایی آنها بسیار زیاد می باشد و همچنین شما می توانید آنها را به هر مکانی که مایل هستید ببرید و مناطق مختلفی را جداسازی کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]اجرای پارتیشن شیشه ای در اداره جات طرح اجرا شده پارتیشن شیشه ای[/caption]

پارتیشن برای سالن ها

استفاده از پارتیشن شیشه ای ارزان برای سالن های زیبایی فواید بسیار زیادی دارد و به همین دلیل شما وارد هر سالن زیبایی شیک و خاصی شوید می توانید مشاهده کنید که از این پارتیشن ها استفاده کرده اند. از آنجایی که در سالن های زیبایی هر یک از اتاق ها برای انجام خدمات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر است از این پارتیشن ها رد آن فضاها ایجاد شود. یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از پارتیشنها در سالن های زیبایی دارد این است که شما به وضوح می توانید تمامی بخش هایی که در سالن زیبایی وجود دارد را مشاهده کنید و با خدمات آنها آشنایی بیشتری داشته باشید.

زیبایی سالن های زیبایی با این پارتیشن ها بسیار بیشتر می شود و به همین دلیل بیشتر سالن های زیبایی از این پارتیشن ها استفاده می کنند. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای در سالن های زیبایی موجب می شود که آنها فضای زیادی را برای به وجود آوردن اتاق های متنوع داشته باشند و خدمات گوناگونی را در هر یک از آن اتاق ها ارائه دهند.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از پارتیشن های شیشه ای متحرک در خانه ها این است که زیبایی آنها بسیار زیاد می باشد و همچنین شما می توانید آنها را به هر مکانی که مایل هستید ببرید و مناطق مختلفی را جداسازی کنید.

کاربرد و مزیت پارتیشن شیشه ای در هتل و رستوران

[caption id="" align="aligncenter" width="879"]پارتیشن بندی سالن نمونه ای دیگر از پارتیشنهای شیشه ای[/caption]

همانطوری که بیان نمودیم استفاده از پارتیشن شیشه ای در بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید از آنها در هر فضایی که مایل هستید استفاده کنید. کاربرد و مزیت پارتیشن های شیشه ای در هتل ها و رستوران ها متعدد می باشد ولی به طور کلی باید بدانید آنها عبارت می باشند از :

رنگ بندی متنوع پارتیشن شیشه ای در هتل و رستوران

یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از پارتیشن شیشه ای در هتل ها و رستوران ها دارد این است که رنگ بندی آنها بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از رنگ های آن را که مایل می باشید را در هتل و یا رستوران مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید. البته شما برای انتخاب رنگ پارتیشن های شیشه ای باید به فضای خود هم دقت داشته باشید و بر این اساس رنگ شیشه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="946"] نمونه اجرا شده پارتیشن شیشه ای در رستوران انواع پارتیشن[/caption]

عایق بندی مناسب پارتیشن شیشه ای

از آنجایی که در هتل ها باید عایق بندی مناسبی انجام شود، استفاده از پارتیشنها در هتل ها و رستوران ها موجب می شود که عایق بندی صدا به خوبی انجام شود و همچنین زیبایی فضا هم از این طریق بسیار افزایش پیدا می کند. امروزه استفاده کردن از پارتیشن های شیشه ای در هتل ها و رستوران ها کاربرد بسیار ویژه ای پیدا کرده است و بسیاری از افراد از آنها برای زیبایی فضای خود استفاده می کنند.

تاثیر پارتیشن شیشه ای بر روی دیدگاه مشتریان

یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از پارتیشن شیشه ای در هتل ها و رستوران ها دارد این است که مشتریان نگاه جذابی به رستوران و هتل شما خواهند داشت. از آنجایی که پارتیشن های شیشه ای زیبایی بی نظیری را در فضا به وجود می آورند بسیاری از مشتریان زمانی که وارد آن مکان شوند زیبایی آن را بسیار خواهند پسندید. دیوارهای قدیمی که در رستوران ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گرفت دید افراد را می گرفت و آنها نمی توانستند به خوبی تمام زوایای رستوران و هتل را مشاهده کنند، اما با وجود این پارتیشن ها دید آنها بسیار بیشتر و بهتر شده است.

[caption id="" align="aligncenter" width="914"]پارتیشن بمدی شیشه ای آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای در هتل ها، رستوران ها و آپارتمان ها[/caption]

به طور کلی همانطوری که بیان نمودیم و متوجه شدید استفاده از پارتیشنهای شیشه ای در بسیاری از مکان ها و فضاها انجام می شود که شما هم می توانید برای فضاهای مورد نظر خود از این پارتیشن ها استفاده کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب این پارتیشن ها باید مد نظر داشته باشید و به آن توجه کنید این است که با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید، چرا که آنها با تولید و ساخت پارتیشن ها شیشه ای آشنایی بیشتری دارند و به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 2,687
  • بازدید کلی : 12,199