loading...
ایمن در
ف.شیروانی بازدید : 27 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

همه ما به خوبی می دانیم که یکی از مهمترین فاکتورهایی که در فضاهای اداری وجود دارد، استفاده از پارتیشن شیشه ای برای این فضاها می باشد، چرا که هم زیبایی این مکان ها را بیشتر می کند و هم به بهترین نحو ممکن می توان با استفاده از آنها از مکان مورد نظر استفاده نمود. امروزه از آنجایی که بیشتر ساختمان های ادری فضای کمی دارند و فضای مورد استفاده شده در آنها چندان زیاد نمی باشد، استفاده از پارتیشن شیشه ای بهترین انتخابی می باشد که این ساختمان ها می توانند داشته باشند و از آن استفاده کنند. شما در انتخاب پارتیشن شیشه ای باید با دلایلی انتخاب خود آشنایی داشته باشید تا با آگاهی و داشتن کاملی از این پارتیشن ها استفاده نمایید. برای اینکه با دلایل استفاده از پارتیشن شیشه ای آشنا شوید در ادامه برخی از مهمترین این دلایل را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

 

دلایل انتخاب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودیم برای استفاده از پارتیشن شیشه ای باید به دلایل خود دقت نمایید که این دلایل عبارت می باشد از :

  1. پارتیشن شیشه ای یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارد این است که، محیط بسیار مناسبی را برای شما به وجود می آورد و به همین دلیل است که امروزه طرفداران آن بسیار بیشتر می شود. هزینه ای که برای خرید پارتیشن ها خواهید دارد بسیار به صرفه می باشد و بر همین اساس اگر فضای کافی در مکان خود ندارید، بهتر است از این پارتیشن ها استفاده کنید.
  2. شما می توانید برخی از این پارتیشن های شیشه ای را که انتخاب می کنید را از نوع جابجا شونده انتخاب نمایید تا بتوانید از آنها در بسیاری از مکان های دیگر استفاده نمایید. در واقع برخی از مکان هایی که شما برای کارهای اداری خود اجاره می کنید، شاید فضای کوچکی داشته باشد، به همین دلیل در این فضاها می توانید از پارتیشن شیشه ای که نوع جابجا شونده دارد استفاده کنید.[caption id="" align="aligncenter" width="1020"]آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای آشنایی با دلایل انتخاب و دقت در انتخاب پارتیشن شیشه ای[/caption]
  3. تنوع رنگ و طرح در این پارتیشن های شیشه ای بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید. در واقع شما باید در انتخاب رنگ و طرح پارتیشن ها دقت بسیاری داشته باشید، تا بتوانید رنگ آن را با دیگر فضاها هماهنگ سازید.
  4. یکی از مهمترین دلایل دیگری که در انتخاب پارتیشن های شیشه ای اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که قیمت آن نسبت به دیگر تجهیزات جدا کننده بسیارکمتر است و به همین دلیل می باشد که از آن استفاده بسیار زیادی می شود، البته باید باید بدانید که کیفیت پارتیشن شیشه ای هم بسیار عالی می باشد و بر همین اساس این موضوع هم یکی از دلایل انتخاب شما به شمار می رود.
  5. از دیگر دلایلی که شما باید پارتیشن های شیشه ای را انتخاب کنید، این است که، اگر به دنبال عایق صدا می باشد، این گزینه بهترین گزینه انتخابی شما به شمار می رود. کسانی که در اتاق کاری خود جلسات زیادی را برگزار می کنند، بدون شک اینکه در اتاق آنها سر و صدای زیادی نباشد برایشان اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل آنها می توانند از این پارتیشن ها استفاده کنند.

پارتیشن شیشه ای با فریم

پارتیشن شیشه ای که با فریم ساخته شود، یکی از بهترین پارتیشن ها به شمار می رود که مشتری می تواند بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از آنها را انتخاب کند. یکی از بهترین نمونه های فریم که در پارتیشن ها به کار می رود آلومینیومی می باشد، چرا که مزیت های آن نسبت به دیگر فریم ها بسیار زیاد است و بر همین اساس افراد زیادی از آن استفاده می کنند. فریم های آلومینیومی خود به چند نوع مهم تقسیم می شوند که آنها عبارت هستند از :

  1. فریم هایی که به شکل یو می باشند و رنگ آنها هم کوره ای است.
  2. فریم هایی که با کاور استیل شده به خوبی پوشانده شده اند و زیبایی بسیاری را در فضا به وجود می آورند.
  3. فریم هایی هم هستند که به شکل m می باشند و رنگ آنها الکترو استاتیک است و زیبایی بی نظیری را رد پارتیشن ها به وجود می آورند.

در تولید نمودن فریم های پارتیشن شیشه ای ظرافت و دقت بسیاری به کار برده می شود و به همین دلیل آنها زیبایی مکان های مورد نظر شما را بسیار بیشتر می کند. همچنین باید بدانید که فریم های تولید شده کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارند و از آنجایی که در کوره های مختلفی درست می شوند هر یک از آنها دارای ویژگی های مختلفی می باشد که شما می توانید در این مورد هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="940"]پارتیشن شیشه ای با فریم پارتیشن شیشه ای با فریم[/caption]

از آنجایی که در تولید فریم های پارتیشن از آلومینیوم استفاده می شود باید بدانید که مقاومت آنها بسیار زیاد است و بر همین اساس طول عمر آنها هم بیشتر از پارتیشن های دیگر می باشد. شما می توانید قطر کم این فریم ها را سفارش دهید، اما با خیالی آسوده از آن استفاده کنید، چرا که هر یک از قطرهای آن به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عمل می کنند.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه سکوریت چیست؟

روش های خرید درب اتوماتیک

آشنایی با نکاتی در مورد نصب شیشه سکوریت

آشنایی با یراق آلاتی که در شیشه سکوریت نصب می شود

دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای

همانطوری که می دانید شما باید برای خرید هر یک از تجهیزاتی که برای ساختمان و نمای داخلی آن دارید به برخی از نکات توجه بسیاری نشان دهید تا بهترین خرید خود را انجام دهید. این نکات بسیار مهم می باشد و اینکه شما از اجرای پروژه پارتیشن شیشه ای خود چه توقعی دارید هم دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. زمانی که شما پارتیشن های شیشه ای را در مکان مورد نظر خود نصب می کنید می توانید تغییراتی را که در فضا ایجاد شده است را به خوبی مشاهده کنید. و همچنین از آنجایی که مزیت های آن بسیار زیاد است بدون شک شما از جمله طرفداران آن خواهید شد. اما دقت داشته باشید که در خرید پارتیشن شیشه ای و سفارش آن باید به برخی از نکات توجه بسیار زیادی داشته باشید که آنها عبارت می باشد از :

  1. یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب و سفارش پارتیشن  شیشه ای باید به آن دقت داشته باشید این است که شما مشخص کنید پارتیشن های خود را تا چه ارتفاعی می خواهید سفارش دهید، برخی از افراد شاید پارتیشن شیشه ای با ارتفاع بسیار کم بخواهند و یا اینکه پارتیشن های بسیار بلند که تا سقف برسد را بخواهند، به همین دلیل شما باید در ابتدا نوع پارتیشن های انتخابی خود را مشخص کنید. اگر شما به خوبی نمی دانید چه اندازه پارتیشن را باید برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید، می توانید با مشاوران شرکت که در این زمینه تخصص بسیاری دارند مشورت کنید تا آنها بر اساس نوع فضای شما بهترین اندازه را به شما پیشنهاد دهند.[caption id="" align="aligncenter" width="960"]دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای دقت در برخی از موارد انتخاب پارتیشن شیشه ای[/caption]
  2. از دیگر نکاتی که در انتخاب و سفارش پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیاری دارد و باید به آن هم توجه داشته باشید، این است که، نوع پارتیشن خود را انتخاب کنید، برخی از افراد شاید مایل باشند نوع متحرک، برخی نوع ثابت، برخی نوع فری لس و یا نوع فریم دار آن را انتخاب کنند. هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب و خریداری نمایید.
  3. همچنین باید بدانید که برخی از آنها تک جداره و دوجداره هستند، در واقع هر یک از انواع پارتیشن شیشه ای دارای ویژگی های متنوعی می باشد، بر همین اساس شما باید در ابتدا نوع ساختمان خود را مشخص کنید و بر اساس فضای خود یکی از انواع آن را انتخاب نمایید. در این زمینه هم اگر نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید، می توانید با مشاوران شرکت در تماس باشید تا یکی از بهترین انواع آن را بر اساس فضای شما معرفی کنند و شما از آن استفاده کنید.

موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای

در واقع باید بدانید بر اساس توضیحاتی که در بالا ارائه نمودیم، شما محیط مورد نظرتان اهمیت بسیاری دارد. اگر شما فضایی را برای پارتیشن شیشه ای اداری می خواهید در نظر بگیرید که برای همیشه پارتیشن های شیشه ای را در آن مکان داشته باشید، بهترین انتخاب شما پارتیشن های ثابت می باشد که آنها برای همیشه در آن مکان هستند. اگر هم می خواهید پارتیشن های شیشه ای را در فضایی به کار بگیرید که به طور مداوم از آن مکان نقل مکان می کنید بهترین انتخاب شما پارتیشن هایی می باشد که متحرک هستند و می توانید آنها را از مکانی به مکان دیگر ببرید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای موارد مهم در نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

از سوی دیگر اگر شما در نظر دارید پارتیشن شیشه ای شما به عنوان عایق صدا به بهترین نحو ممکن عملکرد داشته باشد و همچنین استحکام درون آن هم زیاد باشد، بهترین انتخابی که شما می توانید داشته باشید پارتیشن های دوجداره می باشند، چرا که آنها در زمینه عایق صدا به بهترین نحو ممکن از خود عملکرد نشان می دهند و همچنین دوام و ماندگاری بسیار عالی و بی نظیری دارند. شما با نصب پرده های خاص و کرکره های ویژه می توانید شخصی سازی پارتیشن شیشه ای خود را تا حد بسیار زیادی بالاتر ببرید. در واقع بسیاری از افراد هستند که حساسیت زیادی روی اتاق خود دارند و جلسه های زیادی در اتاق آنها برگزار می شود، این دسته از افراد می توانند از کرکره و یا پرده استفاده کنند. اگر شما پارتیشن شیشه ای را می خواهید در فضا نصب کنید که زیبایی زیادی داشته باشد و بیشتر زیبایی آن مد نظرتان است، بهترین انتخاب شما پارتیشن هایی می باشد که فریم لس هستند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144051014   02144053055

02144011723   02144012692 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 418
  • بازدید سال : 2,675
  • بازدید کلی : 12,187